Arbetsbeskrivning Are you a strategic, hands-on leader with a strong drive to build both companies and brands? Do you thrive in environments where you take the lead, work independently, and manage multiple external relationships? If so, this could be your next opportunity. We are now looking for a CEO for an exciting company within an established yet evolving industry. This is a key leadership role with significant influence over the company’s future direction – both in terms of business development and brand positioning. About the role As CEO, you will be responsible for leading the company’s overall development and market presence. You’ll be expected to take ownership of the strategic vision while also being actively involved in day-to-day operations, with a particular focus on building a strong, differentiated brand. You’re someone who enjoys working independently, takes initiative, and is used to making decisions. You have a proven ability to build and maintain strong relationships with external stakeholders, and you are confident representing a business in various forums and dialogues – always with the goal of creating engagement and alignment. Din Profil We’re looking for someone who: • Has experience from a senior leadership role, preferably as a CEO or similar strategic position • Has a track record of successfully building or developing a brand • Is comfortable managing a wide range of external relationships • Is communicative, business-oriented, and self-driven • Thrives in entrepreneurial settings where strategy meets execution Experience from industries where trust, quality, and long-term relationships are key success factors is a plus. Location The position is based in Stockholm, Sweden. Kontaktuppgifter Application: This recruitment is being conducted on a strictly confidential basis. More information will be shared with selected candidates in the next stage of the process. Applications are reviewed on an ongoing basis – please submit your application as soon as possible. Contact [email protected]
Tjänstebeskrivning & erbjudande Vi söker nu positiva och lite påhittiga personliga assistenter till en 17-årig kille boendes i Enskede gård. Vi söker dig som gillar att vara aktiv, är lyhörd och inkännande och vågar hitta nya lösningar och komma med idéer. Är du också självgående och vill ha ett meningsfullt och roligt jobb med en underbar kille på väg in i tonåren är du rätt person. Denna kille gillar musik och kan lyssna på Youtube i timmar, men älskar också aktiviteter och behöver en personlig assistent som kan se balansen i detta. Helgerna brukar bestå i besök på teater, titta på djur, museer mm. På sommaren blir det mycket bad och på vintern är en av favoriterna att åka skridskor så det är viktigt att du som personlig assistent gillar att aktivera både honom och dig själv. Denna glada sociala kille behöver hjälp med allt i sin vardag. Har du tidigare erfarenhet av epilepsi och sondmatning så är det en fördel men inget krav. Arbetspassen är förlagda efter skoltid och helger och vaken natt varannan vecka. Lön enligt avtal, kollektivavtal Kommunal/vårdföretagarana Almega. Startdatum: Omgående. Företagspresentation Vi på Team Aron Assistans hjälper våra kunder att få möjlighet att prova på olika idrotter och ser till att assistenter och kunder får komma i kontakt med föreningar och idrottsklubbar som skulle kunna vara av intresse. Genom vårt nätverk inom idrotten och via samarbeten med föreningar och idrottsklubbar kan vi uppfylla våra kunders önskan att gå på exempelvis fotbollsmatcher eller andra idrottsrelaterade evenemang. Finns önskan att efter matchen hälsa på laget eller sin favoritstjärna finns det goda chanser att vi kan ordna även detta. Team Aron Assistans - assistansbolaget för dig som vill vara aktiv och älskar idrott Om PerformIQ Vi på Team Aron Assistans tror på att alla människor är bra på något. Vi tror på att skapa rätt förutsättningar för att människor skall kunna växa. Vi tror att ett aktivt liv är en bra grund för ökad livskvalitet och detta utifrån varje individs unika förutsättningar. Vi tror att delaktighet skapar ett mervärde och ett bättre liv. Detta med fokus på idrott, föreningsliv och aktivitet.
Är du en bilentusiast som har erfarenhet av fordonsbranschen, eller en servicerådgivare som är sugen på att ta dig an nya utmaningar? Då kan den här tjänsten vara något för dig! Arbetet som servicerådgivare kommer ha ett stort fokus på kundkontakt, och kommer även att vara ett återkommande område genom hela arbetet. Uppgifter kan vara: Hjälpa kunder med olika frågor om bildelar, till att rådgiva om olika servicejobb. Sköta administrativa uppgifter som att skapa arbetsordrar, till beställningar av reservdelar. Om tjänsten -Ta emot kunder vid in- och utlämning av fordon -Upprätta kostnadskalkyler och ge prisuppgifter -Kommunicera med tekniker för att följa upp arbetsorder -Säkerställa att rätt reservdelar och tjänster erbjuds -Ha löpande kontakt med kunder för att informera om status -Administrera bokningar, offerter och fakturor Vi söker dig som - God systemvana inom något av följande system: (KOBRA, CABAS, WINASSIST). - Har relativt god kunskap om reservdelar. - Teknisk kunskap om personbilar. - Strukturerat arbete. - Manuellt B-körkort. Om oss Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag nischade inom fordonsbranschen. Vi har nära samarbeten med flera stora verkstäder och bilåterförsäljare i Stockholms län. Tjänsten är på heltid med arbetstider förlagda under dagtid, måndag till fredag. Intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig och välkomna dig till vårt team!
Soros Consulting söker en erfaren säkerhetsstrateg inom identitet och åtkomsthantering (IAM), med särskilt fokus på Privileged Access Management (PAM), för ett uppdrag inom offentlig sektor. I rollen kommer du att agera strategisk rådgivare i ett pågående införande av PAM hos en samhällsviktig myndighet. Du stödjer ett etablerat IAM-team och bidrar med riktning, vägledning och strukturella direktiv. Ditt arbete omfattar både arkitekturella och strategiska frågor. Teknisk miljö inkluderar bland annat Microsoft Active Directory, OpenText Identity Manager och OpenText Identity Governance. Uppdraget omfattar att: Driva och bidra till tydlig strategi och arkitektur inom IAM-området Delta i workshops och planeringsarbete kopplat till införande av PAM Ta fram direktiv och vägledning för en säker och effektiv implementation Konsulten ska minst ha följande kompetenser och/eller erfarenheter: Minst 10 års erfarenhet av strategisk rådgivning inom IAM Minst 10 års erfarenhet av IT-arkitektur inom IAM Minst 4 års erfarenhet av arbete med OpenText Identity Manager Meriterande: Erfarenhet av arbete inom offentlig sektor Erfarenhet av agilt arbetssätt enligt Scrum Personliga egenskaper: Metodisk och strukturerad Samarbetsvillig Serviceinriktad Säkerhetsprövning: Uppdraget omfattas av säkerhetsskyddslagstiftningen och kan vara placerat i säkerhetsklass. Säkerhetsprövning och registerkontroll krävs och måste vara genomförd innan uppdraget påbörjas. Handläggningstiden för detta är cirka 6–8 veckor. Om oss: Soros Consulting är specialiserade på att leverera kvalificerade konsulter inom teknik, säkerhet och digitalisering. Vi matchar rätt kompetens med rätt uppdrag och skapar värde för både kund och konsult. Välkommen med din intresseanmälan!
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker en trygg och stabil personlig assistent som behärskar polska i tal, har erfarenhet av sondmatning samt kunskap om epilepsi. Du kommer att arbeta nära en ung person med omfattande omsorgsbehov i vardagen. Arbetet innebär att ge praktiskt och socialt stöd i hemmet och personlig omvårdnad. Då personen kommunicerar på polska är det viktigt att du är flytande i språket. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en ung man i 18 års åldern bosatt i Sollentuna har goda kunskaper i polska har goda kunskaper i svenska har erfarenhet av att jobba med sondmatning har erfarenhet av att jobba med epilepsi är rökfri har god fysik Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "Så länge assistansuppdraget varar" och tjänsten är på 50% upp till 100%. Tjänsten innebär arbete på vardagar under eftermiddag, kväll och natt när kund kommer hem från skolan. På natten har du även jour. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Enligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Nathalie Claeyssens [email protected]
Vill du ta nästa steg i din karriär som ledare inom redovisning – i en internationell miljö där smakupplevelser och kvalitet står i fokus? Selecta har nyligen fått nya huvudägare vilka har genomfört en rekapitalisering, vilket skapat en stabil och långsiktig finansiell grund. Det här innebär att du som redovisningschef/head of finance kliver in i en spännande fas där vi har resurser och ambition att växa samtidigt som vi ser över vår sätt att arbeta –du får möjlighet att vara med och påverka hur vi bygger framtidens ekonomiavdelning samt var en viktig del i bolagets utveckling. Så nu söker vi på Selecta Sverige en Redovisningschef/Head of finance som vill vara med och leda vår redovisningsfunktion in i framtiden. Du hittar oss i våra moderna lokaler i Solna Strand – och självklart bjuder vi på riktigt gott kaffe! Om rollen Som Redovisningschef/Head of finance på Selecta Sverige har du det övergripande ansvaret för redovisningsavdelningen och leder ett team på åtta kunniga medarbetare. Du rapporterar till vår Finance Director och ingår i finansledningsteamet i Sverige. Rollen innebär ansvar för allt från redovisning och skatt till årsbokslut, kassaflöde och kontakt med revisorer och myndigheter. Du leder förändringsarbeten, driver förbättringsinitiativ och utvecklar processer, arbetssätt och rutiner i nära samarbete med resten av organisationen. Och ja – det finns alltid gott kaffe på kontoret. Vi är trots allt Europas ledande leverantör av mat- och dryckeslösningar! Dina huvudsakliga ansvarsområden: Ansvar för redovisning och rapportering enligt IFRS Skatt- och momsredovisning, deklarationer och årsredovisningar Likviditetsplanering samt bank-, finans- och försäkringsfrågor Leda och planera revisioner samt säkerställa intern kontroll mot revisorer samt interna regelverk. Personalansvar för teamet – coacha, utveckla och skapa laganda Driva förbättringsprojekt och vara aktiv i utveckling av system och processer Ägarskap för redovisningsrelaterade system och moduler Vi söker dig som: Har en akademisk examen inom ekonomi eller motsvarande Har minst 10 års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete i ledande positioner, med erfarenhet från internationell koncern. Är trygg i att arbeta enligt IFRS och har god förståelse för finansiella flöden Har erfarenhet av personalledning och trivs med att bygga starka team Har mycket goda kunskaper i Excel samt erfarenhet av ERP-system (ex. Movex, Palette eller Cognos är meriterande) Erfarenhet från transaktionsintensiva miljöer kopplade till lagerhantering samt anläggningstillgångar Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska – i tal och skrift Vi tror att du är: En strukturerad och lösningsfokuserad ledare med stark analytisk förmåga. Du gillar att jobba nära verksamheten – både strategiskt och operativt – och drivs av att utveckla både människor och processer. Du trivs i en miljö där lagkänsla, ansvarstagande och högt tempo är en del av vardagen. Vad erbjuder vi? Hos Selecta får du en viktig roll i en organisation med korta beslutsvägar och starkt kundfokus. Vi erbjuder marknadsledande varumärken, bra arbetsmiljö och goda förmåner, inklusive fri tillgång till kaffe och rabatter på mat från våra egna foodtech-lösningar. Alla medarbetare har tillgång till Benify med ett brett utbud av personalförmåner och friskvårdsbidrag. Intresserad? Kontakta gärna Sara Tamadon Nejad, HR Business Partner, på [email protected] för frågor om tjänsten. Skicka din ansökan så snart som möjligt då vi intervjuar löpande. Kontakt från rekryteringsbyråer undanbedes
Arbetsbeskrivning/arbetsuppgifter Din roll som tandhygienist hos oss vill vi ska vara långsiktig och stimulerande. Du jobbar med sedvanliga tandhygienist-uppgifter inklusive en del revisionsundersökning och vi önskar att du har ett intresse i att fördjupa kunskaperna inom parodontologi genom att assistera vid implantat och parodkirurgi. Utöver detta får din roll i företaget växa fram då vi vill forma den tillsammans med dig. Det finns utrymme för en del administrativt arbete och vi avser, om så passar, att jobba delegerat. Vi önskar ge dig ett omväxlande och långsiktigt trivsamt arbete. Personliga egenskaper Vi önskar ansökningar från tandhygienister som älskar sitt yrke. Som är engagerade och lägger stor vikt vid vårdkvalitet och patientbemötande. Hos oss, som är en mellanstor klinik, är det viktigt med god samarbetsförmåga, arbetsglädje och vilja att utvecklas tillsammans. Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet. Vad vi erbjuder: -God arbetsmiljö där vi lägger stor vikt vid trivsel i vårt team. -Goda lönevillkor med fast månadslön -Generös pensionsavsättning. -5 000 :- i friskvårdsbidrag -Regelbunden fortbildning enligt individuell utbildningsplan -Anpassat arbetsförhållande efter dina förutsättningar i möjligaste mån. Om kliniken Centrala Nacka är en stadsdel som växer i rasande fart och vi planerar att växa tillsammans med Nacka med start i vår nybyggda klinik på Värmdövägen 171. Kliniken har byggts under 2022. En markplanslokal med 4 behandlingsrum där vi med bred kompetens bedriver tandvård i ett brett spektrum. Vi är fullt digitaliserade och jobbar med molnbaserat journalsystem. Vi har de absolut senaste produkterna på marknaden inklusive 3D scanner från 3shape. Just nu jobbar tre tandläkarteam på kliniken och en tandhygienist. Vi hoppas så snart som möjligt hitta dig som gör vårt härliga gäng komplett. Tandläkarna på kliniken har spetskompetens inom parodontologi, kirurgi, implantat och bettfysiologi. Vi utför även tandreglering med aligners. Drivkraften i oss som jobbar på WE Dental ska komma från en trivsam arbetsmiljö där medarbetare känner stolthet i den vård som WE Dental utför. Vi önskar skapa en kultur där alla i hos oss känner stolthet och vilja att bidra till detta. Vår företagsideologi Vår personals trivsel, delaktighet och välmående är vår högsta prioritet. Vi tror detta leder oss mot vår vision som är hög kvalitet och nöjda patienter. Vår filosofi Vår filosofi kring tandvård är enkel - varje patient förtjänar att förstå sin egen tandhälsa och de behandlingar vi föreslår. Vi tar oss tid att noggrant förklara varje steg i behandlingsplanen och svarar gärna på alla dina frågor. Detta engagemang i kommunikation och service innebär att patienter inte bara får exceptionell tandvård, utan också en djupare förståelse för hur du bäst tar hand om dina tänder och tandkött. Vår vision Vi strävar efter att vara den mest omtalade kliniken i Nacka, känd för vår höga kompetens och vårt starka engagemang för varje patient. Hos oss ska ni alltid känna att vi har hjärtat på rätt plats och att hela vår personal är engagerad i ert välbefinnande och era behov. Vi kombinerar professionalism med värme och prestigelöshet, vilket gör att ni som patienter alltid bemöts med respekt och omsorg. Vår yrkesstolthet och glädje i att hjälpa er är tydlig i allt vi gör, och vi arbetar kontinuerligt för att överträffa era förväntningar på kvalitet och service. Övrigt Hör av dig till oss så berättar vi gärna mer om hur vi arbetar. Vi rekryterar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. Så sök tjänsten nu :D
Vill du vara en del av ett engagerat HR-team hos ett stort svenskt industriföretag med global närvaro? Vi söker dig som är erfaren inom rekrytering och trivs i en snabbrörlig miljö där kvalitet och kandidatupplevelse står i fokus. Plats: Södertälje (med möjlighet till distansarbete 2–3 dagar/vecka) Anställningsform: Heltid, tidsbegränsad anställning ca 12 månader Start: omgående Om tjänsten Som rekryteringskonsult kommer du att arbeta nära rekryterande chefer för att säkerställa att rätt person anställs vid rätt tillfälle. Du ansvarar för hela rekryteringsprocessen – från uppstartsmöte till slutligt kandidatval – med ett tydligt kompetensbaserat arbetssätt. Rollen omfattar även proaktiv search via LinkedIn Recruiter, främst inom ekonomiområdet. Dina arbetsuppgifter i huvudsak * Driva cirka 20 parallella rekryteringsprocesser inom främst ekonomi * Genomföra kompetensbaserade intervjuer och urval * Använda vårt rekryteringssystem (SuccessFactors) enligt global process * Söka kandidater via LinkedIn Recruiter och bygga kandidatnätverk * Samarbeta tätt med kollegor för att balansera arbetsbelastning och dela kandidater Vem är du? Vi söker dig som är en strukturerad och lösningsorienterad person med god kommunikativ förmåga. Du har ett genuint engagemang för att hitta rätt kompetens och drivs av att skapa långsiktiga matchningar mellan kandidat och organisation. Du trivs i en roll där samarbete är en naturlig del av vardagen och där du aktivt bidrar till att dela kunskap och stötta dina kollegor för att nå gemensamma mål. Din förmåga att bygga förtroendefulla relationer och samtidigt hålla ett högt tempo i arbetet kommer vara avgörande för att lyckas i rollen. Du har: * Högskoleutbildning inom HR eller motsvarande * Minst 3 års erfarenhet av kompetensbaserad rekrytering * Van att arbeta självständigt med hela rekryteringsprocessen * Flytande svenska och engelska i tal och skrift * Erfarenhet av att arbeta i ett högt tempo och hantera flera processer samtidigt Om verksamheten Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!
The Fishbrain Team has built and maintains the #1 fishing app in America, designed for people who are passionate about fishing and outdoors. Our mission is to deliver an incredible experience that helps anglers achieve their fishing dreams. Are you a Product Designer with a strong customer experience focus? Are you a digital creative with skills in UX and UI? Are you also looking to be a part of building and creating something new? Then this opportunity could be what you’re fishing for! We are now looking for a Senior Product Designer to strengthen our team at our office here at Hötorget, Stockholm, or remotely from Florida, US. What you’ll be working on: Deliver high-fidelity, intuitive designs across various product initiatives Translate research and user insights into informed design decisions Run ideation workshops with the team Create prototypes and conduct user interviews to understand usability flaws and improvement areas in the product. Collaborate with developers to address questions and ensure smooth implementation Support us in extending our design system and component library, ensuring consistency and scalability across platforms Identify UI gaps and opportunities, shaping strategic improvements Navigate complex and evolving problem spaces to drive product design solutions Collaborate with product managers, engineers, designers, and UX researchers What we are fishing for: A strong portfolio demonstrating digital product design skills, particularly through real examples of iOS and Android mobile apps. Experience with consumer subscription products is a plus Experience from the outdoor industry is a plus Proven ability to design developer-ready interfaces that follow platform guidelines and are easy to implement. A solid knowledge of UX flows, interaction design, and information architecture Strong contributor to a design system or component library — you know how to build scalable design foundations Solid understanding of Apple Human Interface Guidelines and Material Design principles Comfortable balancing business goals, technical constraints, and user needs, with a strategic and solution-oriented mindset Ability to clearly communicate design decisions Ability to actively collaborate with cross-functional teams, and incorporate diverse perspectives throughout the design process Proficiency in Figma Fluent in English Please submit applications in ENGLISH, those that are not will not be reviewed. Our Bait We’re a product-focused startup, and every individual is important. That means you get to contribute to the direction of the company and the impact we have on millions of anglers. We at Fishbrain work with the latest tech and challenge ourselves every day. We have a work culture that encourages innovation, passion and teamwork. And most importantly, we want you to enjoy coming to work every single day. Feeling hooked? Throw us a line!
Ready for a new challenge? Here is what we offer. Team spirit, built upon trust & ownership. Together, we decide how to win. We trust each other and take great ownership of what we do. We respect the individual, assume the best in others, and believe in close collaboration and communication, within and outside of the team. New challenges and personal growth. We live by our entrepreneurial spirit, which means taking risks, identifying opportunities, and always seeking new solutions. Do you have ideas on how we can scale even faster? Bring them on! A passionate and fun culture. We are passionate about our work and believe that having fun is essential for creativity and success. Welcome to a diverse and inclusive workplace with exciting activities like Health Month, inspirational sessions, team events, company trips, and board game nights. A stable and global industry-leader based in Stockholm, expanding and scaling to new markets! We’re in a great position to drive success and seize new opportunities. Our international customer base is growing steadily, and so is our product. With the support of our new owners, we’re setting a clear course for growth in 2025. Are you + Bannerflow = true? We’re seeking an experienced, structured and ambitious Sales Development Representative (SDR) to join our growing sales team. You’ll play a key role in prospecting and generating qualified leads to support our commercial success. As an SDR you’ll work collaboratively with Sales Executives, engage with prospects across international markets, and play a key role in shaping our expansion strategy in both new and existing regions. As an SDR at Bannerflow you will: Generate and nurture Sales Qualified Leads, especially in complex and enterprise-level sales cycles. Educate potential customers about the value of Bannerflow’s SaaS platform. Use tools like LinkedIn Sales Navigator, Gong, Cognism, and our CRM to manage leads and pipeline effectively. Stay informed about industry trends to bring relevant insights back to the team. Who you are: You have 1.5+ years of SDR experience, ideally in a SaaS environment with enterprise-level complexity. You thrive in a fast-paced setting, are goal-oriented, and take full ownership of your work. You communicate fluently in English, and any additional European languages are a major plus. You’re excited by international sales and working with prospects across multiple markets. You’re known for being a proactive team player with a sense of responsibility and strong personal drive. Why Bannerflow? We live by our values of passion, collaboration, and challenge. As an SDR, you’ll be part of a fast-paced team transforming Ad Tech through innovative solutions and impactful customer interactions. You’ll also get to enjoy our fun and engaging culture with activities like padel tournaments, webinars, Friday beers, and Level-up Hackathons. We offer a hybrid workplace and a competitive compensation package including pension according to ITP1, health allowance, parental leave top-up, and health care insurance. We are committed to building a diverse and inclusive team and welcome applications from candidates of all backgrounds, experiences, and abilities. If you’re passionate about sales, collaboration, and driving growth, we’d love to hear from you! Apply now and become part of our journey!
Välj ett jobb för att visa detaljer