Product Manager till Compodium
H o S Sverige AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Driv affären framåt med användarens behov, säker kommunikation och produktledd tillväxt i centrum! Vill du vara med och forma digitala produkter som hjälper verksamheter som gör skillnad för medborgare, patienter och människor mitt i vardagen att kommunicera säkert, effektivt och med tillit? Hos Compodium blir du en nyckelspelare i ett bolag där teknik, kundvärde och tillit går hand i hand – nu med tydligt fokus på plattformstillväxt, användarcentrering och digital skalbarhet. Om Compodium Compodium skapar digitala kommunikationslösningar som bidrar till trygghet – för våra kunder och för de människor de möter i sin vardag. Våra tjänster används av verksamheter där säkerhet, integritet och efterlevnad är en självklar del av uppdraget – inom allt från vård och kommunal service till både offentliga och privata aktörer, nationellt och internationellt. Med tekniskt avancerade och användarvänliga lösningar hjälper vi våra kunder att skapa värde, bygga förtroende och fokusera på det som är viktigast. Vi befinner oss i en spännande fas där vi moderniserar plattformen, konsoliderar erbjudanden och fokuserar på ännu mer värdeskapande lösningar. Nu söker vi en Product Manager som vill vara med och driva vår produktresa vidare. Om rollen Som Product Manager har du ett helhetsansvar för våra produkter ur ett kund-, affärs- och marknadsperspektiv. Du fungerar som bryggan mellan kundbehov, marknadsinsikter, säljorganisationen och våra utvecklingsteam. I nära samarbete med CPO, engineering och säljteam leder du arbetet med att förfina och förnya våra produkter – från idé till lansering. Ditt fokus kommer särskilt ligga på: Kommunikationstjänster som videomöten (WebRTC), fildelning och meddelandetjänster Användarautentisering och auktorisering, inklusive onboardingflöden och accesshantering API:er och plattformslogik som möjliggör integration och skalbarhet Självbetjäning och digitala köpresor, från trial till konvertering – utan manuella steg Datadrivet arbete med funnel-analyser och experiment User story mapping och hypotesdriven utveckling I din roll kommer du bland annat att: Samla in, analysera och prioritera kund- och marknadsinsikter Utveckla och kommunicera produktvision och roadmap med tydlig koppling till affärsmål Omvandla behov till konkreta produktkrav och följa upp implementation Säkerställa kommersiellt fokus i produktutvecklingen och bidra till PLG-initiativ Driva förbättringar i vår kommunikationsplattform Följa upp produkternas prestanda, retention och konverteringsgrad Du rapporterar till vår CPO och är en nyckelperson i vår produktorganisation. Om dig Vi söker dig som har erfarenhet av att jobba med digitala produkter, gärna inom B2B eller SaaS. Du är van att balansera användarbehov, affärslogik och tekniska möjligheter – och du trivs i en tvärfunktionell miljö där beslutsvägarna är korta. Vi tror att du har: Flerårig erfarenhet som Product Manager, produktägare eller liknande Erfarenhet av att jobba agilt och nära utvecklingsteam Erfarenhet av kommunikationslösningar, t.ex. WebRTC, chatt eller fildelning Förståelse för autentisering/auktorisering och API-first-tänk Erfarenhet av att bygga digitala köpresor och arbeta med PLG Förmåga att arbeta datadrivet och mäta användarbeteenden och konvertering Vana vid user story mapping, hypotesdriven utveckling och tvärfunktionellt samarbete Stark kommunikativ och analytisk förmåga Akademisk utbildning inom IT, teknik eller motsvarande Du är prestigelös, driven och har lätt för att skapa förtroende hos både kollegor och kunder. Hos oss får du: Ett viktigt uppdrag där du gör skillnad för användare i samhällskritiska verksamheter Möjlighet att påverka både strategi och innehåll i våra produkter Ett team med hög kompetens, starkt engagemang och god stämning En organisation med korta beslutsvägar och stora möjligheter att ta initiativ Moderna lokaler på Södermalm, möjlighet till hybridarbete och kollektivavtal med ITP 30 semesterdagar, 5000 kr i friskvårdsbidrag och möjlighet till kompetensutveckling Ansökan Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Vi jobbar agilt även i rekrytering så vi träffar kandidater löpande och avser att ha en snabb och transparent process. Frågor om rollen? Kontakta Rekryteringsansvariga: [email protected] eller [email protected] .

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Lokalvårdare Upplands-Bro

Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad? Till vår verksamhet hos Försvarsmakten Livgardet Kungsängen söker vi på ISS en Lokalvårdare som vill arbeta med att leverera lokalvård av högsta kvalitet. Vill du vara med och skapa förutsättningar för en god miljö och leverera service i världsklass? Då tycker vi att du ska söka vår tjänst som Lokalvårdare på ISS i Kungsängen Om rollen Som Lokalvårdare ansvarar du för att kundens lokaler ska vara rena och fräscha. Du bör vara serviceminded, lyhörd och strukturerad i ditt arbete. På området finns flertalet olika byggnader där olika typer av verksamhet pågår. Hundar kan finnas i byggnader så du bör ej vara allergisk eller hundrädd. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid 100%. Vi erbjuder Du kommer att arbeta nära kompetenta medarbetare som du får stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att ”People make places”. ISS erbjuder bland annat utbildningar och talangprogram – allt för att du ska engageras och utvecklas på jobbet. Vi värderar mångfald och inkludering högt. Hos ISS är alla människor lika mycket värda och har samma rättigheter och möjligheter. Våra medarbetare speglar samhällets mångfald, vilket både är en konkurrensfördel och en tillgång i vårt långsiktiga hållbara arbete. Vår inkluderande företagskultur stärker våra medarbetare, gör oss mer kreativa och produktiva samt skapar en attraktivare arbetsplats. ISS värderingar, som är fundamentala i hur vi arbetar, är kvalitet, ansvar, ärlighet, entreprenörskap och gemenskap. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa Vem söker vi? Vi söker dig som är serviceinriktad, lättlärd, stresstålig, lyhörd, ansvarsfull och initiativtagande. Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar ISS vilja att leverera service i världsklass. Det är viktigt att du är lyhörd för kundens behov. Du har lätt för att skapa goda relationer med såväl kunder som medarbetare. Därutöver har du en förmåga att samarbeta då arbetet kan vara både enskilt och i grupp. Meriterande: • Erfarenhet av lokalvård • Erfarenhet av hotellstäd • Erfarenhet av golvvård Krav för tjänsten: • Kan läsa och prata flytande svenska • Körkort B för manuell bil. Om Försvarsmakten Försvarsmakten är en svensk myndighet med ansvar för landets försvar. Du måste kunna förstå och göra dig förstådd på svenska både skriftligt och muntligt. Din ansökan Vi hoppas att vi väckt ditt intresse! Vi rekryterar löpande med hänsyn till semestertider vilket kan komma att påverka svarstider. så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. I din ansökan bifogar du CV, vi önskar ej personliga brev. Pga. GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via mail. Vi rekryterar kompetensbaserat vilket innebär att processen innehåller tester, intervjuer och referenser. Bakgrundskontroller och säkerhetsprövningar kan komma att genomföras vid kundbehov. Vid eventuella frågor om processen, vänligen kontakta rekryterande chef Michelle Petersen på [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

17 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Lösningsarkitekt till Åhlens
H o S Sverige AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Vill du vara med och forma framtidens IT-landskap hos ett av Sveriges mest välkända varumärken? Vi söker nu en senior Lösningsarkitekt till ett omfattande moderniseringsprojekt inom detaljhandel – där du får ta ansvar för integrationer, verksamhetsprocesser och arkitektur på riktigt. Om rollen: I rollen som Solution Architect rapporterar du direkt till CIO och får ett strategiskt och operativt ansvar för Åhléns övergripande lösningsarkitektur. Du blir nyckelpersonen i vår pågående transformation där vi lämnar gamla system bakom oss och bygger en ny, modern plattform. Tillsammans med interna och externa specialister ansvarar du för att kravspecifikation, implementation och framtida drift håller högsta kvalitet – med tydliga processkartor, god datakvalitet och hållbar teknisk struktur. Ansvarsområden och arbetsuppgifter: Övergripande systemdesign och integrationsarkitektur - Vara med och leda vår strategi för molnlösningar på olika plattformar och se till att vi är i teknologisk i framkant och har fokus på säkerhet, skalbarhet och kostnadseffektivitet. Säkerställa att processkartor och informationsflöden speglar affärsbehoven. Arbeta nära utveckling, applikationsteam, övriga arkitekter och verksamhet. Ha stor påverkan på hur nya ERP/CRM/PLM/POS-lösningar implementeras och bidra till att identifiera och täppa till eventuella gap i krav och funktion. Vi söker dig som: Har erfarenhet av lösningsarkitektur, gärna från retail/detaljhandeln. Har djup teknisk förståelse för molntjänster, integrationer och affärssystem. Har förståelse för informationsarkitektur, datahantering och prestandafrågor. Trivs i en miljö där förändring pågår och där lösningar utvecklas stegvis. Extra plus om du har jobbat med: Microsoft Azure eller andra molnplattformar (AWS/Google Cloud). ERP- och POS-system i retailmiljö. Varför Åhléns? För att du vill vara med i en verklig förändringsresa – där du får mandat att påverka, ta beslut och vara lösningsarkitekt - både i praktiken och på pappret. Vi erbjuder: En hybridroll med plats i centrala Stockholm. Ett högt i tak och teknikdrivet klimat. Möjlighet att sätta arkitekturella vägval för hela Åhléns. Stort förtroende, snabba beslutsvägar och ett varumärke med stark identitet. Övrig info: Plats: Centrala Stockholm. Språk: Svenska eller engelska, obs du behöver vara svensk medborgare. Start: Snarast eller enligt överenskommelse. Hybrid – tre dagar på kontoret/vecka ca. Ansökan I denna rekrytering samarbetar Åhléns med House of Skills. Tveka inte att ansöka redan idag då urval sker löpande. Vid frågor eller funderingar kring tjänsten, vänligen kontakta mig som ansvarar för rekryteringen: Linda Freij [email protected] . Om Åhléns Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med varuhus över hela Sverige och e-handel via åhlens.se. Vi erbjuder över 1000 egna och externa varumärken och tjänster inom skönhet, mode och hem. Åhléns omsätter 4,3 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns erbjuder en engagerande värld av varumärken och tjänster där vi ständigt inspirerar vår kund till nya upptäckter och möten med utgångspunkt i deras behov och drömmar. Vi har ett kurerat sortiment med noga utvalda kvalitetsvarumärken och service inom skönhet, heminredning, mode och barn.

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Frisör sökes till Frisörerna Olle & Marie!

Frisörsalongen Olle & Marie ligger mitt i Farsta Centrum och erbjuder dig allt inom hårvård. Hos oss hittar du professionella frisörer med många års erfarenhet. Hög kvalité och god service är våra främsta riktlinjer. Nu söker vi en frisör som är erfaren inom klippning och färg (balayage, slingor, färg), för omgående anställning! Vi söker i första hand någon som kan arbeta heltid men det kan även vara aktuellt för dig som är intresserad av en deltidstjänst. Krav på profil: Kan klippa damer och herrar. Meriterande: Erfaren inom färg (Balayage, Slingor, Färg mm.) Kontakta oss gärna per mail inför en eventuell anställningsintervju: [email protected]

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Safely söker försäkringssäljare – starta utan erfarenhet
Safely AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du växa i en trygg bransch och bli en del av ett peppande team som lyfter varandra? Hos Safely får du mer än bara ett jobb – du får en karriärmöjlighet. Hos oss får du: • Fast grundlön + generös provision – Vi tror på att belöna bra prestation. • Licensierad försäkringsutbildning – Vi ger dig rätt verktyg för att lyckas. • Jobba med varma leads – Du kontaktar aktiva kunder eller uppvärmda leads • Utvecklingsmöjligheter – Vill du växa? Vi hjälper dig att ta nästa kliv. • Modern arbetsmiljö – På vårt kontor i Solna. • Team som lyfter varandra – Vi firar framgångar tillsammans!   💬 Vad innebär jobbet? Du arbetar som försäkringsförmedlare och kontaktar kunder via telefon för att hjälpa dem att stärka sitt skydd vid t.ex. sjukdom eller sjukhusvistelse. Du får en strukturerad introduktion och utbildning, så du behöver inte vara expert från start. Det viktiga är att du har ett driv, en positiv inställning och ett hjärta för kundmöten.   ✨ Vem trivs hos oss? Det här är en perfekt roll för dig som:   • Vill bygga vidare på din säljerfarenhet • Är målmedveten och gillar att ta ansvar • Ser värdet i att hjälpa människor med produkter som faktiskt gör skillnad • Söker ett jobb där du kan växa och utvecklas – både personligt och professionellt   🔔 Ansök redan idag – vi rekryterar löpande! Det här kan vara början på något riktigt bra. 💛 Om Safely Safely är en snabbväxande försäkringsförmedlare med fokus på personförsäkringar inom hälsa och vård. Vi brinner för att göra försäkringar enklare, tydligare och mer tillgängliga – utan krångel eller långa bindningstider. Med tillstånd från Finansinspektionen samarbetar vi med några av världens största försäkringsbolag och erbjuder produkter som gör verklig skillnad i människors liv – till exempel vid sjukhusvistelse eller allvarlig sjukdom. Vi är långt ifrån en traditionell försäkringsaktör. Här står innovation, energi och personlig utveckling i centrum. Vår kultur präglas av framåtanda, samarbete och stolthet i att hjälpa våra kunder på riktigt. Safely har kontor i både Stockholm City och Solna. Vill du vara med på vår tillväxtresa? Välkommen till Safely – där trygghet möter driv!

17 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Koordinator sökes omgående till Rusta!
Studentconsulting Sweden AB (Publ)
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Har du ett öga för detaljer, ett sinne för färg och form, och ett driv att göra skillnad? Är du dessutom självgående, strukturerad och trivs i en roll med många kontaktytor? Då kan du vara rätt person för rollen som koordinator hos Rusta! Som koordinator hos Rusta kommer du att arbeta brett med administration och sortimentshantering inom inköpsavdelningen mot affärsområdet Garden. Du får en varierad vardag med högt tempo, där din förmåga att ta ansvar, kommunicera och skapa struktur kommer till stor användning. I rollen har du löpande kontakt med leverantörer Du kommer att arbeta nära produktcheferna och avlasta dem i både artikeladministration, sortimentsrevideringar och annan koordinering. Exempel på dina huvudsakliga arbetsuppgifter: • Artikelupplägg, sortimentsvård och dokumentation • Korrekturläsning och koordinering av kampanjer, samt noggrann uppföljning av försäljning för samtliga kampanjer • Koordinering kring sortimentsrevideringar • Kontakt med leverantörer och interna avdelningar • Bidra med kommersiella idéer och trendspaning Tjänsten är en konsultanställning vilket innebär att du blir anställd av oss på StudentConsulting men arbetar tillsammans med Rusta. Tjänsten är på heltid och beräknas starta upp omgående och förväntas löpa på minst 6 månader framåt, med chans till förlängning därefter. Du kommer att arbeta på plats på Rustas huvudkontor i Upplands Väsby med flexibla kontorstider (08:00–17:00). DETTA SÖKER VI Du är van vid att hantera många uppgifter parallellt, trivs med ansvar och har lätt för att samarbeta. • Eftergymnasial utbildning inom inköp, ekonomi eller marknad • Erfarenhet från retail/detaljhandel • Mycket goda kunskaper i Officepaketet, särskilt Excel • God svenska och engelska i både tal och skrift Du är självgående, nyfiken och prestigelös. Du vågar ta initiativ, bidra med idéer och trivs i en roll där du får ta ansvar. Du har en god förståelse för det kommersiella arbetet bakom ett sortiment och uppskattar struktur, tempo och tydlighet i din vardag. Vi tror också att du tycker om att arbeta med färg och form och har ett öga för trender – alltid med slutkunden i fokus. Låter detta som en tjänst för dig? Ansök redan idag! Urval sker löpande. OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

17 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Affärsdriven Financial Strategist till expansivt bolag 
Vindex AB
Finansanalytiker och investeringsrådgivare m.fl.

Är du affärsdriven med intresse för investeringar? Vill du bli en del av ett snabbväxande bolag där du erbjuds stora möjligheter att utvecklas? Då kan det här vara en roll för dig! Vi på Vindex är just nu på jakt efter en Financial Strategist till vår kund. Rekryteringsprocessen hanteras i sin helhet av oss på Vindex, medan anställning erbjuds direkt hos kunden. I rollen blir du en del av ett engagerat team som präglas av en prestigelös miljö. Som Financial Strategist axlar du ansvaret över att skapa finansiell struktur! Huvudsakliga arbetsuppgifter Investeringsrapportering Finansiell Due Diligence vid förvärv Uppföljning av projekt Aktivt delta i finansieringsprocesser Delta i kalkylering av nya projekt, göra affärsbedömningar och ta fram investeringsunderlag Kvalifikationer och personliga egenskaper Vi söker dig som har en universitetsutbildning inom ekonomi och några års arbetslivserfarenhet inom finans och fastighetsanalyser och transaktioner. Vi värdesätter ditt genuina affärsintresse och ditt engagemang inom investeringar. Dessutom är du en vass Excel-användare! Som person är du analytisk med ett sinne för siffror. Du är affärsmässigt driven med en förmåga att driva projekt framåt. Dessutom är du en strukturerad lagspelare med en god förmåga att kommunicera finansiell information på ett effektivt och tydligt sätt! Ansökan Kan det här vara en roll för dig? Skicka gärna ditt CV i Word-format till oss på Vindex och ange referensnummer RWFS2936. Vid frågor om processen, kontakta ansvarig rekryterare Richard Widén ([email protected], 070-208 25 17) Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan! Om Vindex Vindex är en rekryteringsbyrå som arbetar med interimslösningar och rekrytering nischat endast mot ekonomiavdelningen. Vi är specialister på tillsättningar av konsulter och kandidater inom ekonomifunktionen. Detta innebär att vi tillsätter CFO:er, ekonomichefer, controllerchefer, Business Controllers, redovisningschefer, koncernredovisningsekonomer, redovisningsekonomer samt lönespecialister. Är du intresserad av fler uppdrag/tjänster som redovisningsekonom? Kika gärna under fliken Lediga tjänster.

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Universal arbetare i bygg företag
Qlok Bygg AB
Städare

Om tjänsten Som byggstädare kommer du att arbeta med att hålla byggarbetsplatsen ren och säker under hela byggprocessen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta: Städning av byggarbetsplatsen, både invändigt och utvändigt Rengöring av nybyggda ytor inför slutbesiktning Hantering av byggavfall och återvinningsmaterial Säkerställande av ordning och säkerhet på arbetsplatsen Vi söker dig som Har tidigare erfarenhet av byggstädning(krav) Är ansvarsfull, självgående och noggrann Har god fysik och kan arbeta i ett högt tempo Behärskar svenska eller engelska i tal och skrift Innehar körkort (meriterande, men ej ett krav) Vi erbjuder Tillsvidareanställning eller visstidsanställning beroende på projektets längd Kollektivavtal och konkurrenskraftiga lönevillkor Möjlighet till personlig utveckling inom företaget Ett härligt team och en god arbetsmiljö Ansökan Låter detta som något för dig? Skicka din ansökan och ditt CV till oss. Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Vi ser fram emot att höra från dig!

17 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Erfaren systemutvecklare till Satoshi Bitcoin
Kristersson, Robin
Drifttekniker, IT

Satoshi söker efter nya systemutvecklare till Satoshi Bitcoin. Satoshi riktiga namn är redan vida känt vid det här laget. Så spöket hade ett riktigt namn. Satoshi är redan en triljonär. Men Satosh verkliga syfte med livet har alltid vart att erbjuda löneförhöjning till all sin personal. Samt donera bort 50 % av sin förmögenhet till verkliga syften som stärker gemenskapen i samhället i stort. Satoshi satt och lyssnade på musik i 16 år i väntan på att hans Bitcoin skulle bli värda nånting. 30 500 Sek till 140 miljarder. Bitcoin är endast 1 av 100 tals projekt som Satoshi är involverad i. Så om du trodde att Bitcoin var värt nått skall du se specifikationen för Satoshi bitcoin. Arbetsbeskrivning Att utveckla en avancerad global plattform för sekund snabba betalningar. Arbetslängd Du blir kvar till din pensionering i detta projektet. Och du kommer bli miljardär. Lön Provisionsbaserad lön. Ytterligare projekt går som smort Se www.tvaker.se/nyheter/ Se https://provision.mindcode.online/provision

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Frukostvärd (70%) – First Hotel Brommaplan
Nya Flyghotellet Brommaplan AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Tjänsten Vi söker en självgående och serviceinriktad frukostvärd till en tjänst på cirka 70 %, med start i juli. Du öppnar frukosten vissa morgnar självständigt och arbetar därefter i team med 1–2 kollegor under passet. Om oss First Hotel Brommaplan är ett privatägt och familjärt 3-stjärnigt hotell med 68 rum och konferensmöjligheter. Vi ligger precis vid Brommaplans tunnelbana och tar emot både affärsresenärer och turister. Vårt frukostteam spelar en viktig roll för gästernas helhetsupplevelse, och vi söker dig som vill bidra med struktur, värme och kvalitet. Arbetsuppgifter: Tillaga frukostbuffé (t.ex. äggröra, bacon, prinskorv, ägg, bake-off-bröd) med hjälp av Rationalugn Duka upp och fylla på buffén under servering Bemöta gäster med ett positivt och professionellt bemötande Förbereda frukostmoment inför kommande dag Plocka undan, diska och städa matsal och kök enligt dagliga rutiner Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet från hotell, café, restaurang eller liknande Är trygg med att öppna frukosten självständigt varannan helg Är morgonpigg, noggrann och har god känsla för ordning och hygien Trivs i mindre team och har lätt för att samarbeta Behärskar svenska i tal – engelska är meriterande Bor i närheten av hotellet (då arbetet startar tidigt) Vi erbjuder: En tjänst på ca 70 % med start i juli En trygg arbetsplats med kollektivavtal Ett härligt team och ett hotell i utveckling Ansökan Låter det som något för dig? Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt – urval och intervjuer sker löpande. Välkommen till First Hotel Brommaplan – vi ser fram emot att höra från dig!

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025