Målare till Veterankraft i södra Stockholm!

Veterankraft söker dig som är 55+ och vill arbeta som målare hos våra kunder i södra Stockholm. Vi söker nu engagerade målare som vill bidra med sin kompetens och sitt hantverk till både stora och små projekt. Hos oss får du möjlighet att arbeta med varierande uppdrag, både stora och små, hos privatpersoner eller företag. Om du är en erfaren målare som trivs med att ta ansvar och arbeta både självständigt och i team, kan detta vara jobbet för dig! Om oss Veterankraft är ett av Sveriges främsta auktoriserade bemanningsföretag och den största leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Med verksamhet på cirka 40 orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder, erbjuder vi våra kunder hjälp i vardagen med trygghet, kvalitet och personlighet i fokus. Varje år underlättar vi tillvaron för tusentals hushåll och företag genom våra skräddarsydda tjänster och engagerade medarbetare. Varje dag ser vi hur våra Veteraner gör skillnad hos tusentals kunder genom sitt arbete och sina insatser. Din roll Som målare hos oss kommer du att arbeta med att skapa hållbara och välkomnande miljöer hos våra kunder. Dina arbetsuppgifter innefattar att förbereda ytor genom slipning, spackling och rengöring för att säkerställa ett perfekt slutresultat. Du kommer att måla både inomhus- och utomhus, allt anpassat efter projektens behov. Vid behov kan du också behöva arbeta med underhåll av målade ytor för att bevara deras kvalitet och livslängd. I arbetet ingår samarbete med både kollegor och kunder för att förstå och uppfylla deras önskemål och visioner. Vi söker dig som har ett öga för detaljer, kan arbeta självständigt såväl som i team, och som alltid strävar efter att leverera hög kvalitet. Tjänsten är en timanställning där du själv bestämmer hur mycket du vill jobba. Din profil Du är 55 år eller äldre Erfarenhet av att ha arbetat som målare Flytande svenska i tal och skrift Meriterande med körkort + egen bil Ansökan Låter detta som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan idag! Har du några frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, vänligen kontakta [email protected].

12 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Målare till Veterankraft!

Veterankraft söker dig som är 55+ och vill arbeta som målare hos våra kunder i Haninge/Tyresö Vi söker nu engagerade målare som vill bidra med sin kompetens och sitt hantverk till både stora och små projekt. Hos oss får du möjlighet att arbeta med varierande uppdrag, både stora och små, hos privatpersoner eller företag. Om du är en erfaren målare som trivs med att ta ansvar och arbeta både självständigt och i team, kan detta vara jobbet för dig! Om oss Veterankraft är ett av Sveriges främsta auktoriserade bemanningsföretag och den största leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Med verksamhet på cirka 40 orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder, erbjuder vi våra kunder hjälp i vardagen med trygghet, kvalitet och personlighet i fokus. Varje år underlättar vi tillvaron för tusentals hushåll och företag genom våra skräddarsydda tjänster och engagerade medarbetare. Varje dag ser vi hur våra Veteraner gör skillnad hos tusentals kunder genom sitt arbete och sina insatser. Din roll Som målare hos oss kommer du att arbeta med att skapa hållbara och välkomnande miljöer hos våra kunder. Dina arbetsuppgifter innefattar att förbereda ytor genom slipning, spackling och rengöring för att säkerställa ett perfekt slutresultat. Du kommer att måla både inomhus- och utomhus, allt anpassat efter projektens behov. Vid behov kan du också behöva arbeta med underhåll av målade ytor för att bevara deras kvalitet och livslängd. I arbetet ingår samarbete med både kollegor och kunder för att förstå och uppfylla deras önskemål och visioner. Vi söker dig som har ett öga för detaljer, kan arbeta självständigt såväl som i team, och som alltid strävar efter att leverera hög kvalitet. Tjänsten är en timanställning där du själv bestämmer hur mycket du vill jobba. Din profil Du är 55 år eller äldre Erfarenhet av att ha arbetat som målare Flytande svenska i tal och skrift Meriterande med körkort + egen bil Ansökan Låter detta som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan idag! Har du några frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, vänligen kontakta [email protected].

12 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Teknisk säljare
Teddington AB
Företagssäljare

Teddington har sedan starten 1966, försett den nordiska marknaden med tekniska industriprodukter. Kontoret ligger i Länna, cirka 2 mil söder om Stockholm, där vi även har lager och serviceverkstad. Företaget värdesätter långsiktiga affärsrelationer med kunder och samarbetspartners, samt strävar efter att ständigt utvecklas och erbjuda produkter som ligger långt framme vad gäller teknik, kvalitet och miljötänkande. Teddington representerar ledande europeiska tillverkare med kapacitet att tillgodose alla de krav och förväntningar våra kunder ställer på oss. Som en del i vårt servicetänk erbjuder vi alltid kvalificerad service/support på våra produkter. Läs mer om oss på: www.teddington.se Företaget fortsätter att växa och vi söker nu en: Teknisk säljare Vi söker dig med någon teknisk utbildning eller erfarenhet. Du är tekniskt intresserad och villig att lära dig nya saker. Tjänsten: I rollen som teknisk säljare kommer du att arbeta självständigt mot kund, vilket innebär att du ansvarar för hela säljprocessen, från prospektering, införsäljning och offert till uppföljning. Du kommer att få möjlighet att utvecklas steg för steg mot att bli en mycket professionell representant för företaget och våra produkter. Ditt säljdistrikt omfattar Sverige med störst fokus på Mälardalen, Gbg och Malmö-regionen. Inledningsvis blir det flera övernattningar tills du har byggt upp dina relationer och kundbas, men normalt ca 10-20 nätter per år. Med 1 eller max 2 övernattningar hinner du besöka de allra flesta av våra kunder. Ett personligt kundbesök på plats kan senare kompletteras med uppföljningsmöten på nätet. Det finns möjlighet att jobba en dag i veckan hemifrån om du inte är på kundbesök. Du har alltid ett starkt och erfaret team bakom dig, med mycket goda tekniska kunskaper till din hjälp, som kommer att säkerställa att både du själv och kunderna kommer att ha lyckade och framgångsrika samarbeten. Erfarenhet och personliga egenskaper: Som person är du självgående, engagerad med bra struktur och planering. Det är viktigt att du är tillräckligt rutinerad för att förstå att detta arbete innebär mycket egen informationsinhämtning. Man ska helt enkelt vara proaktiv, och genom aktivt försäljningsarbete skapa framgång. Teddington erbjuder en spännande roll på ett framgångsrikt företag med goda utvecklingsmöjligheter. Du erbjuds även fortbildning inom företaget som exempelvis kan innefatta: Produktkunskap, att hitta nya prospekts, boka besök, offerter eller uppföljning.

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Är du min nya och ansvarstagande personliga assistent?
Assistans i Balans i Sverige AB
Personliga assistenter

Jag är en tjej på 16 år som bor i Nacka och söker en till assistent att komplettera mitt team med. Jag gillar att göra precis allt sånt som andra 16-åringar tycker om att göra! Jag är en aktiv tjej som hänger med vänner, gör TikToks, sminkar mig, åker och badar, spelar spel, går promenader och mycket annat.  För att kunna göra allt det roliga som jag vill så behöver jag din assistans. Du behöver därför vara vid min sida hela tiden under ditt arbetspass, redo att steppa in när jag vill göra grejer som jag inte fixar helt själv. Det kan vara hjälp vid förflyttningar, att se över mina hjälpmedel eller att tolka det jag säger. Ju mer vi umgås desto bättre kommer vi att förstå varandra. Eftersom jag är aktiv och har flera olika aktiviteter i min vardag så är det bra om du har en stabil och bra grundstryka.  Det är viktigt att vår personkemi stämmer och att vi kan ha kul tillsammans. Jag vill gärna ha kvinnliga assistenter och jag tror att du är mellan 20-30 år ungefär. Du får gärna tidigare ha arbetat som personlig assistent, men det är inget krav.  Hoppas vi hörs! Som assistent i Balans får du kontinuerligt stöd i ditt uppdrag, du får en god introduktion, personlig arbetsledning, handledning, ut- och fortbildning.  Tjänsten är på 75% + bemanningsansvar 1 vecka/månad ca. För bemanningsansvaret utgår givetvis ett arvode. Du kommer att få möjlighet att hoppa in extra på upp till heltid om det är din önskan. Ladda upp CV och personligt brev i formuläret nedan.  JAG SER FRAM EMOT DIN ANSÖKAN! Glöm inte att beställa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Beställ det i tid påwww.polisen.se”

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Souschef - Melanders Dalagatan

Vi söker nu en Souschef till köket på Melanders Dalagatan, med passion för matlagning och som tillsammans med oss vill ge våra gäster en minnesvärd upplevelse. Du, tillsammans med Köksmästaren leder och ingår i ett härligt team med hög kunskapsnivå och kreativitet. Med tryggheten i din yrkesroll har du lätt för att planera, utbilda, och arbetsleda. Vi ser att du är en bra lagspelare, trivs i ett stundtals högt tempo och är kvalitetsmedveten. Här finns det plats för dig som vill utvecklas och har viljan att bidra med dina egna kunskaper och erfarenheter. Vi söker dig som: Har ett genuint intresse och god kunskap om mat och dryck Har minst 2 års yrkeserfarenhet av en motsvarande roll Är flexibel, kreativ och lösningsorienterad Brinner för att överträffa gästens förväntningar Är strukturerad, ordningsam och har god samarbetsförmåga Kort om oss: Ända sedan den första Melanders-butiken öppnade 1961 i Östermalms Saluhall har vår främsta drivkraft varit att erbjuda de absolut finaste råvaror naturen kan uppbringa. Melanders Dalagatan är en folklig kvarterskrog i Vasastan där du kan njuta av en härlig middag eller dagens lunch i äkta fransk brasseriemiljö, och samtidigt känna dig som hemma. I loungebaren serveras väl utvalda viner och spännande drinkar. På fredagar råder skön afterworkstämning då vi alltid hittar på något kul. Vi erbjuder dig: Ett stimulerande och utvecklande jobb i ett fantastiskt team En anställning i en av Sveriges största restaurangkoncerner Utvecklingsmöjligheter inom koncernen Kollektivavtal Friskvårdsbidrag Internutbildningar Är du intresserad? Tveka inte att höra av dig till oss! Rekryteringsarbetet sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Varmt välkommen in med din ansökan!

12 juni 2025
Sista ansökan:
29 november 2025
Montörer på dagtid till kund i södra Stockholm
Libera i Sverige AB
Montörer, metall-, gummi- och plastprodukter

Uppdraget Nu söker Libera efter medarbetare till dagsskiftet hos vår kund i södra Stockholm. Som medarbetare hos vår kund arbetar du med varierade moment inom enklare tillverkning av fordonsdetaljer. Du kommer att utföra montage som även innefattar snickeri, mekanik och elektronik. I rollen som montör arbetar du självständigt utifrån ritningar och arbetsinstruktioner. Arbetstiderna är förlagda på dagtid, 7-16, under vardagar. Tjänsten ingår i Liberas uthyrningsverksamhet mot kund där du blir anställd som konsult.  Vem du är  Rollen kräver en självgående personlighet med stor ansvarskänsla och noggrannhet. Du är en person med ordningssinne som är nyfiken, intresserad och lyhörd. Vi ser gärna att du är van vid att använda olika handverktyg genom exempelvis snickeribakgrund eller fordonsutbildning. Har du erfarenhet från tillverkande produktion är det meriterande. Du är även i god form då tjänsten innebär fysiskt och praktiskt arbete. De krav vi ställer för att du ska matcha uppdraget är: Goda kunskaper i svenska (tal och skrift) Kunskaper i att läsa och förstår ritningar/monteringsanvisningar Trygg i att hantera handverktyg I denna rekrytering utför vi ett utdrag ur belastningsregistret vid eventuell anställning. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi utför detta moment vid anställning. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, välkommen in med din ansökan redan idag!

12 juni 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Bilskadereperatör till Werksta Gustavsberg
Werksta Sweden AB
Skadereglerare och värderare

Vill du arbeta som bilskadereparatör i en framtidssäkrad verkstad med hög kvalitet, stark laganda och de senaste tekniska verktygen? På Werksta Gustavsberg söker vi nu en erfaren och engagerad bilskadereparatör som tillsammans med oss vill utvecklas inom kaross- och plåtarbeten på moderna fordon, inklusive elbilar. Vi värdesätter mångfald och inkludering – hos oss är din kompetens och ditt engagemang viktigast. Din profil – Erfaren Bilskadereperatör med kvalitetstänk hos Werksta Gustavsberg Du har fordonsteknisk eller karossteknisk utbildning och/eller relevant erfarenhet av avancerade reparationer på bilar. Erfarenhet av kaross- och plåtarbeten, gärna på elbilar och moderna bilmodeller, är meriterande. Du är kvalitetsmedveten, noggrann och tar ansvar för ditt arbete – du trivs med att följa riktlinjer och utvecklas inom ditt yrke. B-körkort är ett krav. Du gillar att samarbeta nära med kollegor, bidrar till ett bra arbetsklimat och står bakom våra värderingar om inkludering. Du kommunicerar obehindrat på svenska och/eller engelska i både tal och skrift. Du är van vid digital dokumentation eller öppnar gärna upp för att lära dig nya system. Flexibilitet och nyfikenhet på modern teknik ses som en stor tillgång i denna roll. Arbetsuppgifter – Kaross- och plåtreparationer hos Werksta Gustavsberg Utföra noggranna reparationer av kaross och plåtdelar på personbilar enligt tillverkarens instruktioner och Werkstas kvalitetssystem. Jobba med riktbänksarbeten, svetsning, demontering/montering samt aluminium- och plastreparationer. Genomföra skadebesiktning tillsammans med skadeverkstadsteamet och dokumentera skador och åtgärder digitalt. Använda moderna arbetsordersystem och följa säkerhetsföreskrifter, särskilt vid arbete med el- och hybridbilar. Samarbeta med mekaniker, lackerare och skadebesiktare för att säkerställa bästa möjliga resultat för våra kunder. Bidra till utveckling av arbetsmetoder och en trygg, inkluderande arbetsmiljö. Utbildning, utveckling och förmåner som bilskadereparatör på Werksta Gustavsberg Hos Werksta Gustavsberg erbjuds du kontinuerlig kompetensutveckling i det senaste inom bilskadereparation, elbilsteknik och arbetsmetodik. Du arbetar i en toppmodern verkstad med branschens bästa verktyg i ett team som värdesätter utveckling, mångfald och arbetsglädje. Vi erbjuder en trygg anställning med kollektivavtal, konkurrenskraftig lön och attraktiva förmåner inklusive friskvårdsbidrag. Besök gärna vår karriärsida för att läsa mer om oss och upptäck vår verkstad i Gustavsberg. Om Werksta Gustavsberg – Ledande skadeverkstad med fokus på framtidens bilreparationer Werksta Gustavsberg är en del av Sveriges största oberoende skadeverkstadskedja. Vi utför reparationer för både försäkringsbolag och privatkunder på såväl nya som äldre bilmodeller, med särskilt fokus på kvalitet, modern teknik och hållbar arbetsmiljö. Har du frågor om rollen är du välkommen att kontakta platschef Esad Alijazovic på 0720-718 409. Urval och intervjuer sker löpande – ansök redan idag, tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag! Werksta – Sveriges ledande skadeverkstadskedja för bilskadereparationer Werksta har 44 verkstäder över hela landet och runt 800 medarbetare. Vi erbjuder branschledande karriär- och utvecklingsmöjligheter samt en arbetsplats där både medarbetare och kunder står i centrum. Werksta ingår i Werksta Group Nordics och ägs av Procuritas. Välkommen med din ansökan – tillsammans skapar vi framtidens moderna verkstad!

12 juni 2025
Sista ansökan:
29 november 2025
Kommunikatör inom opinion och påverkan till TCO
Bravura Sverige AB
Informatörer, kommunikatörer och PR-specialister

Har du erfarenhet av opinionsbildande kommunikation och trivs i en roll där du får vara med tidigt i processer, samarbeta tätt med sakkunniga och bidra till att sätta kommunikativ riktning? Är du dessutom nyfiken på samhällsfrågor och har en god känsla för politik och språk? Då kan tjänsten som kommunikatör inom opinion och påverkan hos TCO vara helt rätt för dig. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos TCO. Om TCO TCO är en partipolitiskt obunden centralorganisation för 12 fackförbund som tillsammans består av över 1,2 miljoner medlemmar. Fackförbunden omfattar en rad olika branscher och professionella yrkesutövare inom såväl privat som offentlig sektor. Som påverkansorganisation verkar TCO för goda villkor i arbetslivet. TCO:s uppgift är att vara en drivande kraft för att utveckla och påverka politik och debatt med utgångspunkt i sina medlemsförbunds och medlemmars intressen. Kommunikationsteamet du tillhör har ett övergripande uppdrag att planera, genomföra och utvärdera TCO:s externa och interna kommunikation. Detta gör de genom att ta fram och arbeta utifrån fastställda strategier och arbetssätt med syfte att uppnå organisationens verksamhetsmål. Kommunikationsteamet ger också operativt stöd till ledning och medarbetare och ansvarar för att löpande utvärdera och utveckla kommunikationsprocesserna inom TCO. TCO:s kansli är beläget i fina och öppna lokaler på centrala Östermalm i Stockholm. På kontoret arbetar omkring 40 medarbetare. Arbetsuppgifter I rollen som kommunikatör inom opinion och påverkan på TCO är du ansvarig för att bidra med kommunikativt perspektiv tidigt i organisationens påverkansprocesser. Du arbetar nära utredare och sakkunniga för att formulera tydliga budskap, paketera innehåll och säkerställa att kommunikationen håller hög kvalitet och når rätt målgrupp vid rätt tillfälle. Arbetet är operativt, men med ett strategiskt helhetstänk – du växlar mellan att bidra med idéer, skriva texter, bearbeta innehåll och samordna kommunikativa insatser. Rollen kräver både politisk fingertoppskänsla och en god förmåga att samarbeta med seniora experter där du översätter komplexa resonemang till begriplig och engagerande kommunikation. Rollen innebär ett nära samarbete med kommunikationsteamet, där du agerar samordnande. Du blir en viktig del av ett sammansvetsat team där idéer, innehåll och kanaler samspelar för att driva TCO:s frågor framåt. Vidare leder du TCO:s morgonmöten för omvärldsbevakning och ansvarar även för det redaktionella veckomötet där kommunikationsplanering, prioriteringar och ansvar fördelas. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Akademisk utbildning inom kommunikation eller inom relevant samhällsvetenskapligt ämne • Minst 4–5 års arbetserfarenhet på kommunikationsavdelning eller kommunikationsbyrå • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift • Goda kunskaper inom Office 365, Adobe-sviten samt erfarenhet av CMS-system. • Erfarenhet av arbete inom en politisk, facklig eller annan intresseorganisation • Meriterande med erfarenhet av projektledning, kampanjhantering, analys och uppföljning. För att passa i rollen som kommunikatör inom opinion och påverkan är du en självständig och initiativtagande person som har förmågan att driva ditt eget arbete framåt. I tjänsten kommer du arbeta med många kontaktytor såväl inom teamet som andra avdelningar. Vi söker därför dig som är kommunikativ, lyhörd och social som har förmåga att skapa och upprätthålla goda samarbeten. I den här rollen kan uppgifterna och fokus växla snabbt vilket ställer krav på att du är såväl flexibel som prestigelös. Samtidigt har du starkt fokus på kvalitet och noggrannhet och förstår innebörden av det påverkansarbete du är delaktig i. Vi ser att du som söker har ett samhällsengagemang och delar TCO:s värderingar. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Östermalm, Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Välkommen med din ansökan!

12 juni 2025
Sista ansökan:
29 november 2025
Narkosläkare till Södermalm varannan vecka
Swemedeq AB
Specialistläkare

Om jobbet Proforma Clinic i Stockholm är en av Sveriges största privata kliniker med inriktning på estetisk, rekonstruktiv plastikkirurgi samt ögonkirurgi (synfelskirurgi). Verksamheten har endast privatbetalande kunder och bedrivs i moderna lokaler på Södermalm (Södra station). Avd. för plastikkirurgi har 3 operationssalar samt patienthotell för 9 övernattande, och vi utför 3 000 operationer/år. Vem är du ? Till vår operationsavdelning för plastikkirurgi söker vi dig som vill arbeta i en lagom stor organisation utan hierarkier och den sociala gemenskapen är högt värderad i ett humoristiskt gäng. Du är en person som uppskattar en trevlig miljö i en lagom stor organisation. Du kommer att vara ansvarig anestesiolog på operations avd. vilket är ett lugnt och bekvämt arbete utan jourer, kvälls eller helgarbete. Har du ett intresse för estetik och välbefinnande är detta ett drömjobb. Som förmåner erbjuder vi bland annat våra egna tjänster och produkter. Önskvärda kompetenser: - Specialistutbildning anestesiolog Allmänt/egenskaper: - Glad och positiv - Noggrann och punktlig - Fria egna operationer/behandlingar - Tillträde enl. överenskommelse - Lön enligt överenskommelse

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Vikarierade administratör/ordningsvakt till Norrtälje tingsrätt
Sveriges Domstolar
Väktare och ordningsvakter

Är du intresserad av att arbeta i en samhällsviktig och händelserik verksamhet, tillsammans med kunniga och drivna kollegor? Då kan detta vara ett jobb för dig! Anställningen är ett vikariat på sex månader, men kan därefter komma att övergå till fast anställning om intresse och möjlighet finns. Arbetet innebär Inom ramen för ditt arbete kommer du bland annat att: • Bemanna säkerhetskontrollen. • Vid behov av höjd säkerhet närvara vid förhandlingar samt vid behov bistå med teknisk hjälp i förhandlingssalar. • Bemanna receptionen. • Hantera larm, passersystem och besöksrutiner. • Delta i arbetet med den interna servicen som posthantering, lokaltillsyn, teknik- och IT-frågor, leveransmottagning, underhåll och skötsel. • Utföra administrativa arbetsuppgifter såsom lämna ut offentliga handlingar, fördela och besvara förfrågningar, arbeta med det digitala nämndemannasystemet, digitala utbetalningssystem och fakturahanteringssystem. • Arbeta med ärende- och målhantering, vilket innebär bland annat att förbereda förhandlingar, registrera inkomna handlingar, expediera domar, gallring, annan ärendehantering och arbete med gemensamma ansökningar om äktenskapsskillnad m.m.  • Ansvara för brandskyddsarbete och brandronder. Flexibel arbetstid tillämpas men som ordningsvakt vid domstolen är viss arbetstid schema­lagd samtidigt som det ingår visst övertidsarbete då rättegångar ibland kan pågå även efter ordinarie arbetstids slut. Vi söker dig som • har giltigt ordningsvaktsförordnande • har godkänd gymnasieutbildning med slutbetyg/examensbevis, • har erfarenhet av liknande arbete som beskrivs ovan, • är van datoranvändare och har intresse och fallenhet för att lära dig nya datorstödsprogram, • har goda kunskaper i svenska och engelska.  Tidigare erfarenhet från arbete i säkerhetskontroll i domstol eller i övrigt inom rättsväsendet, företrädesvis domstol eller annan myndighet som arbetsgivaren bedömer relevant, är meriterande. Eftersom arbetet som ordningsvakt innebär att vara ansiktet utåt är det viktigt att du har ett bra bemötande, ett gott omdöme och en utpräglad känsla för service. Eftersom du har eget ansvar för ett flertal arbetsuppgifter är det viktigt att du har ett eget driv samt är ansvarstagande och har förmåga att se arbetsuppgifter och uppkomna situationer ur ett helhetsperspektiv. Du har mycket god samarbetsförmåga, är strukturerad och har även en god planeringsförmåga.

12 juni 2025
Sista ansökan:
22 juli 2025