Innesäljare till 3
Docupartner i Stockholm AB
Telefonförsäljare m.fl.

Innesäljare för Tre hos Bigacom i centrala Stockholm Är du social, tävlingsinriktad och redo att ta första steget i din försäljningskarriär? Nu söker vi drivna innesäljare till ett nytt och spännande projekt för mobiloperatören Tre (3) – direkt från vårt kontor i Stockholm! Det här är en perfekt roll för dig som är junior i arbetslivet, gillar att prata med människor och vill ha möjlighet att utvecklas inom försäljning – samtidigt som du tjänar riktigt bra. Om rollen Som innesäljare ringer du upp privatpersoner och erbjuder Tre:s mobil- och abonnemangslösningar. Ditt jobb är att förstå kundens behov och guida dem till rätt lösning – på ett engagerat och professionellt sätt. Du kommer att: Ringa upp potentiella kunder via telefon Presentera och sälja Tre:s tjänster Skräddarsy erbjudanden efter kundens behov Driva hela säljprocessen – från första kontakt till avslutat avtal Skapa en positiv upplevelse i varje samtal Vi tror att du är Social, orädd och gillar att ta kontakt med nya människor Målmedveten och trivs med att jobba mot tydliga mål Nyfiken och villig att lära dig mer om försäljning En teamplayer som bidrar till god stämning på kontoret Har du erfarenhet av försäljning? Superbra – men det är inget krav. Vi lär dig allt du behöver! Vad du får hos Bigacom Fast grundlön: 17 000 kr Attraktiv provision – mållön ca 35 000 kr Trygg anställning med pension, friskvårdsbidrag och 25 dagars semester Karriärmöjligheter – många av våra ledare började som säljare Chans att efter 6 månader jobba från vårt kontor i Spanien Ett peppande team som firar framgångar tillsammans Kontor i centrala Stockholm (Stadshagen) nära tunnelbana & buss Arbetstider: Måndag–torsdag 08.30–17.00 Fredag 08.30–16.00 Om Bigacom Vi är ett växande företag inom försäljning, kundservice och bemanning, med kontor i Stockholm och Marbella. Vårt mål? Att skapa en arbetsplats där människor utvecklas och har kul på vägen mot resultat. Ansök nu – vi rekryterar löpande! Skicka in din ansökan redan idag – det går snabbt och enkelt. Rekryteringen hanteras av DocuPartner, och du är varmt välkommen att kontakta: Linda Ström [email protected] 070-825 08 10

4 juni 2025
Sista ansökan:
21 november 2025
Personlig assistent till 19-årig kille i Upplands Väsby
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Beskrivning av tjänsten Vi söker en aktiv, nyfiken och empatisk personlig assistent till vår 19-åriga kund i som bor tillsammans med sin familj i Upplands Väsby. Vår kund har mycket energi. Han tycker om att röra på sig och går gärna på promenader eller hoppar studsmatta. Kunden har också ett tekniskt intresse och gillar bland annat siffror och bokstäver. Som assistent till denna kund kommer du att arbeta varannan helg, med möjlighet till pass på vardagskvällar.  Kunden har autism och behöver en assistent som är närvarande hela tiden. Kunden har inga fysiska hinder men har behov av muntligt och fysiskt stöd i vardagen. Den personliga assistenten behöver kunna läsa av kundens kroppsspråk och signaler. Kunden kommunicerar fåordigt muntligt. Du kommer att stötta kunden i att få fysisk, intellektuell och social stimulans för en trygg och meningsfull vardag. Kunden kan ibland uppvisa utmanande beteenden. Vi ser därför det som en fördel om du har tidigare erfarenheter av situationer som kräver ett lugnt och professionellt beteende.                          Vem söker vi? Vi söker dig som är i åldern 25-35. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av autism och utmanande beteende. Vi ser gärna att du är en aktiv person har har intresse för fysiska aktiviteter. Vi ser gärna att du är kreativ, mogen och stresstålig. Detta är en rökfri arbetsplats.  Vi erbjuder dig  Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll.          Om Frösunda Personlig assistans Frösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag.   Övrig information  Omfattning: Varannan helg, jämna veckor. Finns möjlighet till att jobba extra på vardagskvällar. Arbetstid:  Dag och kvällstid. Tillträde: Enligt överenskommelse. Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.   Varmt välkommen med din ansökan!

4 juni 2025
Sista ansökan:
21 november 2025
Starta din säljkarriär - innesäljare sökes (fast grundlön+provision)
Docupartner i Stockholm AB
Telefonförsäljare m.fl.

Nyfiken på försäljning? Vi söker innesäljare till välkända varumärken – varma leads och coachning ingår! Vill du komma igång med din karriär – och samtidigt tjäna pengar, få coachning och ha kul på jobbet? Då har vi något för dig! Bigacom växer och söker nu flera juniora innesäljare till vårt kontor i Stockholm. Vi jobbar med några av Sveriges mest kända företag inom energi, telekom och tjänster – och du får sälja smarta lösningar till privatpersoner via telefon. I vissa projekt ringer du nya kunder, i andra kontaktar du varma leads som redan visat intresse. Du behöver ingen tidigare erfarenhet av försäljning – vi lär dig allt du behöver på plats. Det viktiga är att du är positiv, målmedveten och gillar att prata med människor. Vad du kommer göra: Ringa privatpersoner och presentera produkter och tjänster Ha enkla, trevliga samtal – du får ett färdigt manus att jobba med Anpassa erbjudanden efter kundens behov Få coachning och stöd från erfarna kollegor och ledare Vi söker dig som: Vill testa på eller utvecklas inom försäljning Är social, nyfiken och gillar att prata i telefon Trivs med att jobba mot mål (och gillar att fira framgångar!) Pratar flytande svenska Tidigare säljerfarenhet? Bra! Men inget krav Vad vi erbjuder: Fast grundlön på 17 000 kr + provision – mållön ca 35 000 kr/månad Coachning, utbildning och stöttning varje dag Möjlighet att efter 6 månader jobba från vårt kontor i Spanien! Ett positivt team som lyfter varandra och firar varje sälj Friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och 25 dagars semester Centralt kontor vid Stadshagen, 1 min från tunnelbanan Arbetstider: mån–tors 8.30–17.00, fre 8.30–16.00 Om Bigacom:Vi är en växande aktör inom försäljning, kundservice och bemanning – med kontor i Stockholm och Marbella. Vi tror på enkelhet, energi och att alla kan lyckas med rätt stöd. Sök nu!I denna rekrytering samarbetar vi med DocuPartner. Har du frågor? Kontakta rekryterare Linda Ström: [email protected] 070-825 08 10 Urval sker löpande – ansök redan idag och kickstarta din säljkarriär med oss!

4 juni 2025
Sista ansökan:
21 november 2025
Distriktssköterska/Leg sjuksköterska
Sollentuna vårdcentral AB
Distriktssköterskor

Sollentuna Vårdcentral söker dig som är Distriktssköterska eller Leg. sjuksköterska, gärna med primärvårdserfarenhet Tillträde enligt överenskommelse. Om tjänsten: I tjänsten ingår alla vanligt förekommande arbetsuppgifter för sjuksköterska på vårdcentral, telefonrådgivning, mottagning med planerade och akuta besök och hembesök. Vi kommer att lägga stort fokus på dina personliga egenskaper. För att trivas i rollen tror vi att du gillar att arbeta både i team och självständigt, är pålitlig och ansvarstagande samt lösningsfokuserad. Vi ser också att du tar egna initiativ, är social, hjälpsam och prestigelös. Du kommer att arbeta i ett nära samarbete med vårdcentralens övriga personal vilket ställer krav på god samarbetsförmåga och lyhördhet. Om oss: Vi är en vårdcentral vid Sollentuna centrum som arbetar på uppdrag av Region Stockholm . Vår husläkarmottagning har läkare specialiserade inom allmänmedicin, distriktssköterska, sjuksköterskor, undersköterskor, psykolog, psykoterapeut och med. fotsjukvårdare med lång erfarenhet av primärvården. På Sollentuna Vårdcentral bedriver vi kvalitetsarbete med Orna, kvalitetssäkring och ledningssystem. Välkommen med din ansökan till vårt trevliga gäng!!

4 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Senior software engineer to a global fashion company
Digitalenta AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Join an exciting opportunity with a leading player in the retail industry, where data-driven marketing is transforming the customer experience. This full-time consulting assignment is based in Stockholm and runs from June 16, 2025, to December 31, 2025. Step into a hands-on, cross-functional role that bridges the technical and business sides of a global Customer Data Platform (CDP) initiative. About the role As a Senior Software Engineer within the CDP program, you'll act as an Application Expert, ensuring a scalable, secure, and high-performing platform setup. Working across teams in tech, operations and marketing, you’ll take a proactive role in troubleshooting, data modeling, and configuration. Your contribution will be key to driving personalized, data-informed customer experiences on a global scale. This is a full-time consulting assignment starting asap until 31st of December 2025, with possible extension.  Responsibilities Act as first-line support, managing incidents and resolving platform issues related to data flows and audience delivery Monitor platform performance and suggest improvements for greater efficiency and scalability Maintain platform configurations and access controls, ensuring compliance and governance Collaborate with data engineers and analysts to refine integrations and data models using tools such as dbt, Terraform, and BigQuery Produce and maintain documentation and troubleshooting resources for internal use Conduct regular quality checks to validate data consistency across customer use cases Support platform users across functions with guidance and best practices About you You are a proactive and detail-oriented professional who thrives in cross-functional teams. With a strong understanding of both the technical infrastructure and business needs, you navigate seamlessly between troubleshooting, platform configuration, and strategic support. Your curiosity and flexibility help you adapt to shifting priorities and contribute meaningfully to the broader marketing and data ecosystem. Experience and skills Solid understanding of customer data use cases including marketing activation and customer service Knowledge of CDP functionalities such as segmentation, identity resolution, and campaign delivery Hands-on experience with platforms like Hightouch, ActionIQ, Segment, or Mparticle Familiar with GDPR regulations and data governance practices Technical experience with GCP BigQuery, dbt, and Terraform Strong analytical and troubleshooting capabilities across complex data systems Excellent communication skills; confident working with both marketers and engineers across geographies Cloud certification: AZ-900 Fluent in English About the assignment For this assignment you will be hired as a full-time consultant by Digitalenta. We offer our consultants a generous package including healthcare allowance, insurance policy, paid vacation days and pension savings. In addition, you'll also have a dedicated consultant manager available throughout your employment with us, in addition to optional networking activities with our network of consultants.

4 juni 2025
Sista ansökan:
21 november 2025
Administratör sökes till projektstöd inom offentlig sektor!
Perido AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Har du sinne för struktur, gillar att ha ordning och reda, och trivs i en roll där du får vara spindeln i nätet? Du som är en noggrann och driven administratör sökes till ett uppdrag med fokus på projektsupport inom offentlig sektor. Låter det som något för dig? Läs gärna vidare! Om tjänsten Perido söker nu en administratör för vår kunds räkning, en organisation som har en stöttande funktion i nära samarbete med svenska myndigheter, med fokus på teknisk innovation och säkerhet. Tjänsten är placerad på kundens kontor i Stockholm. Dina arbetsuppgifter Det här uppdraget innebär att vara administrativt stöd i flera pågående projekt inom en offentlig verksamhet. Du kommer att ha en viktig roll i att hålla ihop dokumentation, följa upp leveranser och delta i möten för att säkerställa att allt är på plats. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Hantera inkommande och utgående dokument kopplade till myndighetens projekt Ansvara för diarieföring, arkivering och registratur Följa upp dokumentleveranser och säkerställa att rätt material är på rätt plats i tid Delta i uppföljnings- och redovisningsmöten Föra anteckningar och skriva protokoll Samarbeta med projektledare och andra intressenter inom verksamheten Dina egenskaper Vi söker dig som är strukturerad, serviceinriktad och noggrann i ditt arbete. Du har ett öga för detaljer, men förstår samtidigt vikten av att se till helheten och bidra till framdriften i projekten. Du trivs med att samarbeta, är lösningsorienterad och har ett professionellt förhållningssätt i din kommunikation – både internt och externt. Känner du igen dig? Då ser vi fram emot din ansökan! Kvalifikationer: Gymnasieutbildning eller motsvarande Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör eller assistent Minst tre (3) månaders erfarenhet av arbete inom offentlig sektor Mycket goda kunskaper i MS Office eller motsvarande Mycket goda kunskaper i MS Project eller motsvarande Förmåga att kommunicera obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift Meriterande: Erfarenhet av arbete i dokument- och ärendehanteringssystem inom myndighet Omfattning och tillträde Heltid, konsultuppdrag i 12 månader. Start i augusti enligt ök. Ansökan Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 35299 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen. Om Perido Varför heter företaget Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal interna medarbetare på våra huvudkontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

4 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Doktorand i metamorf petrologi
Stockholms Universitet
Geologer och geofysiker m.fl.

Institutionen för geologiska vetenskaper är en av naturvetenskapliga fakultetens institutioner med utbildningar på master-, kandidat- och orienteringskursnivå. Institutionen stöder ett brett spektrum av grundforskning inom marin geologi och geofysik, geokemi och klassisk geologi. Mer information om oss finns på: https://www.su.se/institutionen-for-geologiska-vetenskaper/. Projektbeskrivning Detta doktorandprojekt syftar till att rekonstruera beteendet hos vätskorna i jordskorpan under bildandet av ett bergsbälte. För att uppnå detta kommer projektet att integrera kvantitativa analyser av metamorfa bergarter - inklusive metapeliter, kalcsilikater och marmor - med petrologiska och geokemiska begränsningar. Den framgångsrika kandidaten kommer att få möjlighet att utföra fältarbete i de skandinaviska kaledoniderna och arbeta med bergartsprover från en borrkärna (COSC-1) från Jämtland (Sverige) som togs upp av det internationella kontinentala borrprogrammet 2014. Som en del av detta fyraåriga projekt kommer du att få utbildning i termodynamisk modellering och mikroanalytiska tekniker (svepelektronmikroskop, elektronmikrosond, laserablation induktivt kopplad plasmamassaspektrometri) för att rekonstruera massan av vätskor som frigörs genom metamorfiska reaktioner under bergbyggnadsprocesser. Projektet kommer att vara baserat vid Stockholms universitet och stöds av ett nätverk av nationella och internationella samarbetspartners. Behörighetskrav För att bli antagen till forskarutbildning krävs att den sökande har grundläggande och särskild behörighet. Behörigheten ska vara uppfylld senast sista ansökningsdag. Grundläggande behörighet har du, om du avlagt examen på avancerad nivå, eller fullgjort kursfordringar om minst 240 högskolepoäng (hp), varav minst 60 hp på avancerad nivå, eller på annat sätt inom eller utom landet förvärvat i huvudsak motsvarande kunskaper. Särskild behörighet beskrivs i den allmänna studieplanen för utbildning på forskarnivå inom ämnet geologi: - minst 90 hp i geovetenskap - minst 30 hp i matematik, fysik, kemi och/eller biologi beroende på den valda ämnesinriktningen inom geologi - dessutom minst 60 hp på avancerad nivå̊, inklusive 30 hp självständigt arbete i geovetenskap. Särskild behörighet har också̊ den som i annan ordning inom eller utom landet förvärvat i huvudsak motsvarande kunskaper. Urval Urval bland de sökande görs med hänsyn till förmågan att tillgodogöra sig utbildning på forskarnivå. Kriterier som används för att bedöma denna förmåga är: - kandidaternas dokumenterade kunskaper i metamorf petrologi - skriftliga och muntliga kunskaper i engelska - förmåga till analytisk tänkandeförmåga att samarbeta - kreativitet, initiativförmåga och självständighet. Bedömningen kommer att baseras på tidigare erfarenheter och betyg, examensarbetets kvalitet, referenser, relevant erfarenhet, intervjuer och den sökandes skriftliga motivering för att söka tjänsten. Det är en fördel att ha erfarenhet av petrografisk analys av metamorfa bergarter, mikroanalytiska studier och eventuellt termodynamisk modellering. https://medarbetare.su.se/vart-su/styrning/regelboken/utbildning/antagningsordning-for-utbildning-pa-forskarniva Om anställningen Vi erbjuder en tidsbegränsad anställning som doktorand enligt 5 kap. högskoleförordningen (1993:100). Anställningstiden får inte vara längre än vad som motsvarar utbildning på forskarnivå på heltid under fyra år. Som doktorand ska du främst ägna dig åt din egen utbildning på forskarnivå, men i anställningen kan arbete med utbildning, forskning och administration ingå i begränsad omfattning (högst 20 %). En ny anställning som doktorand gäller för högst ett år, anställningen förnyas därefter med högst två år i taget. Stockholms universitet värnar om att vara en arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika rättigheter och möjligheter för alla. Kontakt Ytterligare information lämnas av Associate Prof. Paola Manzotti, mailto:[email protected]. Ansökan Du söker doktorandplatsen via Stockholms universitets rekryteringssystem. Bifoga personligt brev och CV samt de bilagor som efterfrågas i ansökningsformuläret. Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och att den är universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag. Anvisningar för sökande finns på webbsidan: https://www.su.se/om-universitetet/jobba-på-su/att-söka-en-anställning. Stockholms universitet bidrar till det hållbara demokratiska samhällets utveckling genom kunskap, upplysning och sanningssökande.

4 juni 2025
Sista ansökan:
8 september 2025
Utbildningsledare YH - Socialpedagog - Campus Nynäshamn
Nynäshamns kommun
Övriga utbildare och instruktörer

Campus Nynäshamn befinner sig i ett dynamiskt utvecklingsskede präglat av kreativitet och nytänkande! Vi söker nu en utbildningsledare som kan ta hand om våra Socialpedagoger - vår mest populära utbildning. Är du en  utbildningsledare som vill vara med på vår resa och komma till oss? Då behöver vi dig! Välkommen till vårt team. Arbetsuppgifter Den här tjänsten är riktad till klasserna för YH-utbildningen Socialpedagog. Det är vår mest populära utbildning med flera hundra sökande per år.  Utbildningsledaren är den studerandes kontaktperson, ledningsgruppens verkställare och ansvarig för att kursledare och föreläsare levererar utbildning av god kvalitet i linje med gällande utbildnings- och kursplan. Ditt arbete kring de studerandes LIA är aven en viktig del. Du är i din roll som utbildningsledare ansvarig för att din utbildning har god genomströmning och håller god kvalité. I rollen ingår budgetansvar, upphandling av utbildare samt uppföljning och systematiskt kvalitetsarbete. Som utbildningsledare arbetar du digitalt i olika system, såsom MYH:s uppföljningssystem, lärplattformen It’s learning och Office 365. Utbildningsledaren har en koordinerande, administrativ, kommunikativ, stödjande och verkställande roll. Utbildningsledaren har det samordnade ansvaret för utbildningens genomförande, vilket ska ske enligt lag och förordningen om yrkeshögskolan. Huvudmålet är att de studerande ska bli efterfrågade inom den bransch som utbildningen är kopplad till.  Du kommer också ha ansvar för helt nystartade utbildningar inom yrkeshögskolan.  Om arbetsplatsen Näringslivs- och arbetsmarknadsförvaltningens uppdrag är att stärka Nynäshamns kommun som en attraktiv plats för företagare. Vi tillgodoser behovet av kompetens genom att erbjuda unga och vuxna utbildningar på Nynäshamns gymnasium och Campus Nynäshamn. Vi arbetar också för att öka möjligheterna för personer som står långt från arbetsmarknaden att etablera sig, eller återkomma till, arbetslivet. Utbildningsledaren är en del av ett starkt YH-team som består av utbildningsledare och verksamhetsansvarig chef. Teamet jobbar i tätt samarbete med ett gemensamt ansvar för utvecklingen av yrkeshögskolan på Campus Nynäshamn. Utbildningen är på distans så du kan bo var du vill i landet för denna tjänst. Det mesta av ditt arbete kommer att ske digitalt.  Det här söker vi hos dig För att lyckas i rollen har du: • eftergymnasial utbildning inom högskola/universitet • tidigare erfarenhet av arbete inom YH • väl bekant med utbildningsledarollen inom YH • bekväm med digitala medier och att arbeta med utbildning på distans • kunskap om lag och förordning om yrkeshögskolan Det är meriterande om du har:  • erfarenhet av utbildningen socialpedagog eller branschen sen innan • några års erfarenhet som utbildningsledare inom YH eller motsvarande Personliga egenskaper vi letar efter För att lyckas i rollen är det avgörande att du har starka samarbetsförmågor, där du lyhört och konstruktivt arbetar med både studenter och kollegor. Du arbetar bra tillsammans med andra människor och relaterar till andra på ett lyhört och smidigt sätt. Du lyssnar aktivt, kommunicerar klart och tydligt, och hanterar konflikter på ett konstruktivt sätt för att skapa en positiv och produktiv arbetsmiljö. Vidare är du strukturerad och kan planera, organisera och prioritera effektivt för att hålla tidsramar och leverera enligt plan. Du har en social och relationsskapande förmåga som gör att du lätt etablerar och underhåller professionella kontakter. Dessutom har du en affärsmässig inställning, där du fokuserar på kostnader, intäkter och effektivitet för att säkerställa att utbildningen håller hög kvalitet. Om du är redo att bidra till att forma framtidens yrkeshögskola, är detta din möjlighet att göra skillnad! Det här erbjuder vi dig • Möjlighet till distansarbete. • Hos oss får du göra skillnad i människors liv. Här har du nära till din chef och dina kollegor, påverkan och beslut.  • Nynäshamn är en lugn och trygg kommun. Tryggheten finns även i våra team – vi är prestigelösa, uppmuntrar och backar upp varandra när det behövs.  • Nynäshamns kommun är en del av Sveriges starkaste tillväxtregion. Vår resa ger dig möjlighet till utmaningar och varierande arbetsuppgifter. • Vi erbjuder fri tillgång till gym. Du får även friskvårdstimme eller friskvårdsbidrag. • Du har möjlighet till semester- och pensionsväxling. • Vi har en aktiv personalförening där du kan hyra stugor i fjällen och i skärgården. Du kan också delta i olika aktiviteter som till exempel padel, kajak och ridning.  Vår rekryteringsprocess Vi tillämpar löpande urval och använder en kompetensbaserad rekryteringsmetod för en rättvis och objektiv bedömning. Mångfald är en tillgång, och vi välkomnar alla sökande. Vissa tjänster kan kräva utdrag ur belastningsregistret. Vi ser fram emot din ansökan och hoppas att du vill bli en del av vårt team! Information om tjänsten Tillträde: enligt överenskommelse Anställningsform: Tillsvidareanställning Sysselsättningsgrad: Heltid Antal lediga befattningar: 1 Ref. nr: CN/2025/0048/023

4 juni 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Animator
Snowprint Studios AB
Designer inom spel och digitala medier

Do you love bringing characters to life? You see every movement as a chance to add emotion, style, and gameplay clarity. You know the difference between something that moves, and something that moves you. As an Animator at Snowprint Studios, you’ll help define the personality of our games. From expressive heroes to strange, multi-legged creatures, you’ll create animations that feel great, look sharp, and make gameplay better. You’ll work on Tacticus, our award-winning strategy game, and collaborate closely with artists, designers, and developers across disciplines. We’re a small, experienced team that values kindness, creativity, and self-leadership. We move fast, give feedback generously, and trust people to own their craft. You’ll have room to push ideas, test quickly, and ship animations that players around the world will love. What you’ll be doing First of all, animation, of course. But you also adjust 3D models and perhaps even build them, rig them, animate them and implement them. It’s varied work. You’ll animate characters, props, UI and more, crafting fluid, responsive animations that elevate gameplay and fit seamlessly into the game experience.  You’ll work in Maya and bring your experience with FK/IK animation, rigging, and mesh adaptation to support the needs of the project. You’ll also work with Unity3D, using both realtime and baked physics, cloth simulation, and dynamic forces to enhance fidelity and feel. You’ll be part of a collaborative team, working closely with Art Directors and cross-discipline stakeholders to problem-solve and improve the pipeline. Your insights will help shape how animation supports storytelling, gameplay, and the overall player experience. Is this you? You’ve spent a few years animating for games and know how to balance creativity with technical constraints. You bring strong fundamentals and a passion for gameplay-first animation. You know your way around Maya and game engines (we use Unity3D) and have a solid grasp of game art pipelines. You’re comfortable adapting meshes and tweaking models for animation needs, and you’ve worked with real time and baked physics, including cloth, rigid body, and soft body dynamics. You’re a strong communicator who thrives in a collaborative environment, always ready to give and receive feedback. You stay curious, open-minded, and eager to explore new tools, techniques, or style-switching between cartoony and realistic as needed. A deep passion for games and a belief in the power of team-driven development drives everything you do Where you’ll work Our Stockholm studio is in Södermalm and our Berlin studio is in Mitte, with a hybrid working model. We work from the office Tuesdays and Fridays, to allow for closer collaboration and socializing, other days it's up to everyone where they feel most comfortable to work. We support hybrid work by supplying you with the right setup and tools. About Snowprint studios Snowprint Studios believes great games are created by teams of talented, kind and creative individuals in a friendly, supportive and inspiring environment - while maintaining a sustainable life-work balance.  For more information on Snowprint Studios go to snowprintstudios.com and follow us on Facebook and Twitter. At Snowprint Studios, we embrace diversity both in the worlds we create and in our workplace. Join us in shaping the future of gaming! * Pocket Gamer Awards 2022 winner ‘mobile game of the year’ and ‘best strategy game’ **Pocket Gamer Awards 2024 winner 'best game we are still playing’ and finalist 'best developer'

4 juni 2025
Sista ansökan:
21 november 2025
Slottsvärd reception/konferens till Rosersbergs Slottshotell
Stockholm Meeting Selection AB
Hotellreceptionister m.fl.

Slottsvärd reception/konferens till Rosersbergs Slottshotell Rosersbergs Slottshotell ingår i Stockholm Meeting Selection. Stockholm Meeting Selection är en familj av unika mötesplatser. Hos oss kan våra gäster ha konferens i en brödfabrik, gifta sig i kungliga salar och träna på Sveriges bästa idrottsanläggning. Men viktigast av allt – hos oss kan de uppleva livets goda, var de än väljer att mötas. På Rosersbergs Slottshotell vid Arlanda välkomnar vi gäster från när och fjärran till en helt unik miljö på ett av Sveriges kungliga slott. Här finns konferens- och möteslokaler för dom som kräver det lilla extra, pampiga bröllopssalar med vykortsbakgrund och festlokaler med finess och avskildhet. I våra slottsflyglar sover våra gäster som en prins och drömmer om historiens vingslag i Karl XIV Johan och hans hustru Desiderias forna lustslott och sommarresidens. Din profil Som slottsvärd på Rosersbergs Slottshotell kommer du att arbeta i hotellets hjärta och bli gästens första intryck. Vi söker därför dig som älskar hotell och gästservice och ser gärna att du har ett stort intresse kring mat och dryck. Du är en social och utåtriktad person och har en god administrativ förmåga. För att trivas hos oss bör du älska att arbeta med service, tycka om att hålla ett högt tempo, vara flexibel och gilla utmaningar. Du är van att ta ansvar och lämnar inget åt slumpen. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift. Det är starkt meriterande med erfarenhet av arbete i hotellreception, men inget krav. Det viktigaste är att du har rätt personlighet och gillar problemlösning. Om tjänsten Som slottsvärd på Rosersbergs Slottshotell har du ett varierat arbete då våra gäster är allt från privatpersoner till företagsgäster på konferenser och event. Ingen dag är den andra lik. Du arbetar i ett litet team med tätt samarbete med bokning, restaurang och kökspersonal för att ge varje gäst bästa möjliga service och upplevelse. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att bemanna receptionen och ge service till hotellets gäster. I arbetet ingår bland annat; • Bemanna receptionen, telefonväxel och mailkorg • In- och utcheckning av gäster • Ge service till våra hotell- och konferensgäster • Behjälplig med konferensteknik • Bokning av individuella gäster och grupper i vårt hotellsystem • Fakturering och annan administration Tjänsten innehåller dag, kväll och helgpass enligt ett rullande schema. Tjänsten är en tillsvidare anställning på 75% med 6 månaders provanställning. Vad kan vi erbjuda dig? Stockholm Meeting Selection är en liten organisation med verksamheter som ger dig stora möjligheter. Här får du vara med och utveckla produkten i ett företag som vill erbjuda våra gäster upplevelser som är allt annat än standard. Vi är stolta över våra unika mötesplatser. Vi bryr oss om våra medarbetare och vi tror att det mesta går att lösa om man vill. Låter detta intressant? Välkommen med er ansökan snarast. Urval sker löpande så vänta inte! Vi ser fram emot din ansökan och att förhoppningsvis få välkomna dig till vår familj.

4 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025