Om oss Capio Bemanning & Rekrytering (CBR) erbjuder bemanningsuppdrag i Stockholm/Simrishamn och Rekryteringsuppdrag över hela Sverige. Bemanning av specialistläkare, legitimerade läkare, sjuksköterskor, arbetsterapeuter, fysioterapeuter och dietister inom Geriatrik, Rehab, ASiH, Palliativ slutenvård, läkarinsatser i särskilt boende (SÄBO). Vi erbjuder flexibla och varierande uppdrag med konkurrenskraftiga villkor. Bemanningsuppdragen varierar från enstaka pass till uppdrag över längre tidsperioder. Din roll Vi söker självständiga sjuksköterskor som vill ingå i vårt team med duktiga och uppskattade kollegor till Capios ASIH-enheter. Du kommer vara en del av ett multiprofessionellt team bestående av läkare, sjuksköterskor, undersköterskor, dietist, kurator, fysioterapeut och arbetsterapeut. Avancerad sjukvård i hemmet gör det möjligt för våra svårt sjuka patienter att få vistas i sina hem trots ett stort vårdbehov. Vi erbjuder vård i hemmet för patienter i behov av medicinska behandlingar vid sjukdom, sjukdomsförsämring och palliativa insatser. Varierande och givande uppgifter. Sedvanliga arbetsuppgifter såsom medicinering, smärtlindring, såromläggning, provtagning mm. Då patienterna vårdas i sina hem är körkort ett krav. Du är en viktig del i att bidra till en god patientsäkerhet och att vara ett stöd för anhöriga. Vi erbjuder dig Marknadsmässig ersättning och kollektivavtal Flexibilitet, arbeta deltid eller heltid Vi bryr oss om vår personal och ute på uppdraget är du en i Capio-teamet Friskvård Förmånliga rabatter hos Specsavers Om dig Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska. Tidigare erfarenhet av ASiH är önskvärt för detta uppdrag. Jobbet kräver att du kan prioritera och känner dig bekväm med att arbeta självständigt ute hos patienterna. För oss är personliga egenskaper viktiga. De personliga egenskaper vi värdesätter är flexibilitet, positivitet där du bidrar med ett öppet och glädjefyllt arbetsklimat samt att du har ett genuint intresse för människor. Goda kunskaper i Svenska, både tal och skrift. Tycker du att det här låter intressant? Då vill vi höra mer om dig! Varmt välkommen med din ansökan Publicerat: 2025-06-09 Sista ansökningsdag: 2025-07-31 Intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser. Vänligen observera att vi inte tar emot ansökningar via mail eller telefon.
Dedicated to powering entrepreneurs, Qred is a profitable, fast-growing fintech scale-up bank. In just 10 years, we’ve grown from a startup to hitting 1 billion SEK in annual revenue supporting over 50,000 entrepreneurs and helping create 10,000+ jobs every year. We combine smart tech with real-world experience to make funding simple, fast, and fair for entrepreneurs and small business. With strong backing, a flat organization, and bold growth plans, we’re now looking for a MLOps Engineer to join us and shape the future of small business owners. About the role: As an MLOps Engineer at Qred, you will be instrumental in bridging the gap between machine learning development and production operations. Your primary focus will be on building and maintaining robust, scalable, and automated ML infrastructure to enable the seamless deployment, monitoring, and lifecycle management of machine learning models. You will collaborate closely with data scientists, engineers, and product teams to streamline workflows, implement CI/CD pipelines for ML, and ensure reproducibility, versioning, and model performance in production. A key part of your role will also involve integrating explainability tools and ensuring model transparency and compliance in real-world deployments. This is a hands-on, impactful position that supports the operational backbone of our AI initiatives. We are revolutionizing the SME lending space, and we need to keep a high pace and think in weeks rather than years. We believe in and encourage testing and trying new things, and think it's positive to learn from failures and move forward. We like to use the term “full stack data science”, meaning that you would both own and support the delivery of data-driven solutions end-to-end. This includes doing the following: Data pipeline development: Identify and collect relevant data with a strong focus on quality and consistency. Collaborate on defining data needs and ensure accessibility through well-structured data pipelines. Model Development and Deployment: Collaborate on the development, evaluation, and deployment of machine learning models in production environments. Integrate models into scalable systems using microservices and APIs. Own the full lifecycle from prototype to production, ensuring performance and resilience. Cloud Infrastructure and Scalability: Build and maintain robust AWS-based infrastructure to support data science workflows. Design and implement microservices that serve models and data products at scale. Collaborate closely with engineering teams to ensure efficient, secure, and scalable architecture. Collaboration with Cross-Functional Teams: Work with product managers, analysts, and engineers to translate business goals into actionable solutions. Communicate results clearly and tailor messaging to both technical and non-technical stakeholders. Continuous Integration and Deployment (CI/CD): Use CI/CD pipelines for automated testing, deployment, and monitoring of models and data services. Ensure reliability, observability, and maintainability across all deployed components. Implement monitoring to detect model and data drift, ensuring ongoing performance and reliability in production What We’re Looking For: A background in a technical field such as Mathematics, Physics, Computer Science, or Engineering. Strong programming skills in Python and SQL. Hands-on experience with deploying machine learning models in production using cloud platforms, especially AWS. Experience with building and consuming RESTful APIs and working within a microservices architecture. Familiarity with infrastructure-as-code tools (e.g., CloudFormation, Terraform). A proactive, hands-on approach - you like to build, iterate, and own solutions end-to-end. Strong interest in machine learning and data-driven product development, with an eagerness to stay up to date with evolving tools and practices. Why join us? We're offering a unique opportunity to be part of a growing fintech company that's redefining financial services for small businesses in Northern Europe. You'll get to work with cutting-edge techniques and a fun, passionate, and innovative group. We're dedicated to building an environment where everyone can thrive and work-life balance is truly valued. A few last things This is a full-time, permanent position based from our office in Stockholm (Drottninggatan 98). While we encourage a hybrid setup, we do expect you to be at least three days per week at the office. Don’t wait to send in your application, we are reviewing applications on a rolling basis. While the start date is flexible, the right candidate can join us immediately. Qred celebrates diversity and does not discriminate based on ethnicity, religion, national origin, gender, sexual orientation, age, disability status, or any other applicable characteristics protected by law. #LI-Hybrid #LI-JL1
Har du mod att gå före och skapa ett Vallentuna där människor och idéer växer? Är du en driven kollegial lärare som natuligt arbetar skolutvecklande? Har du en nyfikenhet och mod att testa ny undervisningsformer, som gärna är digital och som självklart är tillgänglig för elever och övriga lärare? Då ska du söka till oss. Vallentuna kommun har mod att gå före. Vår ambition är att ligga i framkant när det gäller innovativa lösningar, smarta arbetssätt och en effektiv organisation. Som medarbetare har du en viktig roll i utvecklingsarbetet. Kommunen som arbetsplats präglas av ett samförstånd mellan politik och verksamhet, där det gemensamma intresset och ansvaret för Vallentunas bästa lyser igenom. Bemötande, tillgänglighet och kundens fokus är viktigt i vårt arbete för goda resultat och ökad kvalitet. Engagemang, samarbete och allas lika värde ska genomsyra vår organisation. Du som söker bör självklart dela våra gemensamma värderingar. Om verksamheten: Karby rektorsområde består av en kommunal grundskola F–6 med cirka 200 elever samt en förskola. Skolan ligger i Brottby, en grön och lugn miljö i Vallentunas nordöstra del. Till vår grundskola tillhör också ett fritidshem. Arbetsuppgifter: I rollen arbetar du som undervisande lärare och mentor och ingår i ett team tillsammans med andra lärare och fritidspersonal. Du arbetar aktivt med att utveckla din undervisning och delar vår idé om att undervisningen ska vara tillgänglig för alla våra elever. Du skapar goda förutsättningar för lärande genom att skapa en god lärmiljö med trygghet och studie ro i ditt klassrum. Som lärare och mentor arbetar du aktivt och målmedvetet för att varje elev ges inflytande över och tar ansvar för sin skolsituation. I din arbetsroll som lärare skapar du goda och tillitsfulla relationer till dina elever, kollegor och vårdnadshavare. Kvalifikationer: • Är legitimerad lärare för årskurs 4–6. • Är van vid och skicklig på att dokumentera, analysera och att arbeta systematiskt. • Är väl förankrad i skolans styrdokument. Personliga egenskaper: • Du arbetar mot resultat, visar pålitlighet och tar ansvar för planering och uppföljning av ditt arbete. • Du stärker relationer genom att du hjälper andra, samarbetar, följer regler och processer och delar information. • Du utvecklar, förbättrar, söker lösningar, lärande och kunskap på eget initiativ. • Du är länken, ger service, visar lojalitet utåt och inåt och omvärlds bevakar. • Gemensamma värderingar syns i ditt bemötande. • Du lever skolans värdegrund. • Pedagogisk förståelse där du ser varje elevs individuella behov. • Du har lätt för att samarbeta i ett team och är en del av det kollegiala lärandet. • Digitala verktyg utgör en naturlig del av din undervisning. Information: Som arbetsgivare vill vi tillvarata de kvaliteter som en jämn könsfördelning och kulturell mångfald tillför. Vallentuna kommun satsar på kompetensutveckling och ett hållbart arbetsliv. För att ha så goda förutsättningar som möjligt i din medarbetarroll har Vallentuna kommun en medarbetarakademi där du kommer att få utbildning och verktyg. Anställningen är en tillsvidare anställning på heltid med start 11 Augusti 2025. Vi tillämpar individuell lönesättning. Alla som anställs för arbete med barn och ungdomar ska lämna ett registerutdrag ur polismyndighetens belastningsregister, e-tjänst för ansökan via digitalt utdrag eller blankett hittar du här; https://polisen.se/belastningsregistret?mtm_campaign=utdrag&mtm_kwd=post0623 Inför all nyanställning utför Vallentuna kommun bakgrundskontroll. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen använder vi verktyget ReachMee. Vi ber dig att skicka in din ansökan genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. Vi tar inte emot ansökningar/intresseanmälningar via e-post. Har du några frågor är du välkommen att kontakta oss enligt nedan. Intervjuer hålls fortlöpande. Du är varmt välkommen att skicka din ansökan med ett personligt brev och CV senast 30 juni 2025. För mer information kontakta: Elisabet Lotfi, Rektor [email protected] tel. 076 6415321 Åsa Hanell, Biträdande rektor [email protected], 076 6216320 Mer information och fackliga representanter hittar du på https://www.vallentuna.se/naringsliv-och-arbete/arbeta-hos-oss/lokala-fackliga-foretradare/
Om verksamheten Kry vårdcentral Älta med tillhörande hemsjukvård och BVC ligger i nya moderna lokaler i Älta centrum. Vårdcentralen kännetecknas ett kompetentsstarkt team med en familjär stämning där medarbetarna hjälps åt, handleder och inspirerar varandra. På vårdcentralen arbetar bland annat specialistläkare i allmänmedicin, ST-läkare, sjuksköterskor, distriktssköterskor, undersköterskor och kurator. Medarbetarna arbetar mot ett gemensamt mål med patienten i fokus genom samarbete och gott bemötande. Vill du vara med på vårdcentralen och Krys fortsatta redan inom digi-fysisk vård? Sök tjänsten som Leg kurator hos oss! Om rollen Inom den psykosociala processen på Kry jobbar vi med ett beteendeanalytiskt grundat arbetssätt där du som psykolog eller kurator kommer att vara delaktig i alla led i behandlingen av psykisk ohälsa hos vuxna patienter. Arbetet innefattar till största del individuella KBT-behandlingar och stödjande samtal. Du kommer bli en del av en välfungerande vårdcentral med trevliga kollegor som alltid har fokus på patienternas bästa. Kvalifikationer & egenskaper Du är legitimerad psykolog eller legitimerad sjukvårdskurator Har genomfört minst steg 1 i kognitiv beteendeterapi. Har minst 1 års yrkeserfarenhet av KBT-behandling av vuxna inom primärvården eller från psykiatrin. Vi söker dig som är en flexibel och utvecklingsorienterad Leg. sjukvårdskurator som är trygg i beteendeanalys. Du drivs av eget ansvar, att samspela i team och att se nya möjligheter. Du är noggrann i ditt arbete och tar stort ansvar över dina arbetsuppgifter. Vi erbjuder dig En vårdcentral med stort fokus på service, som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet. Förmånligt erbjudande för besök i Kry-appen. Involvering i det medicinska planeringsarbetet för vårdcentralen inom nya verktyg, processer samt rutiner och riktlinjer. En möjlighet att bidra till kontinuerlig utveckling av Krys digitala och fysiska vård. Kollegor över hela landet som samarbetar och utbyter erfarenheter kring metoder och medicinska fall. Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och förmånliga försäkringar. Praktisk information Start: Efter överenskommelse Omfattning: 40% Anställning: Tillsvidare Arbetstider: Vardagar 8-17 Plats: Älta Kontakt Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande. Har du frågor är du välkommen att kontakta verksamhetschefen på mail. På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-post. För mer information om Kry besök gärna vår hemsida.
Är du min nästa assistent och vår nästa kollega? Vill du tillhöra en assistentgrupp som tillsammans arbetar för att sätta guldkant på vår kunds tillvaro? Vi på Vår Omtanke söker nu flera personliga assistenter som vill arbeta med vår kund i Nykvarn! I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänsten Uppdragsgivaren är en kvinna i 45års åldern med ALS som bor tillsammans med sin son och katt i en lägenhet i centrala Nykvarn. Hon saknar verbalt tal och använder sig av en ögonstyrd dator för att kommunicera. Stor del av hennes liv går åt rehab, titta på sport och umgås med sin son. Därför kan det vara kul om du delar hennes sportintresse (främst fotboll!), men är inget krav utan bara en bonus! Jobbet som assistent är att vara hennes förlängda armar och ben, men det är väldigt viktigt att förstå också att man jobbar som ett team tillsammans. Därför är personkemin extremt viktig så samarbetet går smidigt och bra. Man arbetar ensam på sina arbetspass men ändå viktigt att du har lagkänsla då man ibland behöver ställa upp för sina kollegor vid oplanerad såsom planerad frånvaro. Vem är du? Du som söker tjänsten är kvinna, och du bör vara social, levnadsglad och positiv. Du är noggrann, ansvarsfull och strukturerad samt har förmågan att lyssna in andra personer och förstå din roll i en familjesituation. Det är också viktigt att du är ärlig, tycker om att arbeta och har förmåga att skapa en positiv atmosfär omkring dig. Du bör gilla barn då dem finns i hemmet. Du bör även vara icke pälsdjursallergiker, då katt finns i hemmet. Viktigt att du inte har några ryggproblem eller diverse då det förekommer en del förflyttningar tillsammans med henne. Du bör ha stor empati, ha tålamod samt kunna sätta dig in i en annan människas situation och vara mycket lyhörd. Det är viktigt att du förstår att du har birollen och att din uppdragsgivare som har personlig assistans har huvudrollen. Vad får du? Friskvård, utbildning och väl introduktion. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Vi söker personer som kan hoppa in vid vakanser, både för tider under dag, kväll men även under natten ( vaken natt ). Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Snarast, enligt överenskommelse. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Vår Omtanke och av kunden och hennes assistenter. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!
If you’re looking to make the best co-op games in the world, you’ve come to the right place. We're proud to have some of the best game makers and collaborators in the industry working with us. What's more, we're a fun bunch of game developers, who love to indulge in our passion for video games together. Our games are not for everyone. Are they for you? We are now looking for a Senior Material Artist Who you are:We're looking for someone who is friendly and helpful, but also hardworking and efficient. You are a person dedicated to material art for creating and optimizing materials and shaders that enhance the visual quality of the game. You will be acting as a bridge between the art and technical art teams. We see that you have; Minimum 5 years experience in the games industry from a similar role (AA or AAA). Experience of a full AA/AAA dev cycle from conception to release. Work very independently and assume responsibility. Knowledge on PBR rendering. A good understanding of light / material interactions, both in game engines and in the physical world. Work with current industry standard Programs (Substance Designer/ Substance Painter, etc.). Created or worked with shaders using for instance HLSL. Strong collaborative and communication skills across disciplines. Great English communication skills, both written and spoken. What you'll do: As a Senior Material Artist you will; Create and tweak materials based on project requirements and feedback. Design, develop, and optimize materials and shaders to meet both artistic and performance goals. Collaborate closely with artists and technical artists across departments. Research and implement new tools and workflows for improved efficiency and visual fidelity. Troubleshoot material-related issues in the game engine. Maintain and document a reusable materials library. Mentor junior and mid-level team members, promoting best practices. How to apply If you think that this position matches your background and skills, we would love to hear from you. Please submit your CV in English as soon as possible. We ask that your application always include relevant work samples or a link to your portfolio. We interview candidates continuously and hire when we find a good fit. Practical InformationScope: Full-time: 40 hours per week with initial 6 month probation period. Location: Office first, hybrid solution possible. You need to be eligble to work in Sweden. We are a pet friendly office! You can expect to find dogs and occasionally some cats around. What we offerArrowhead Game Studios is a growing team of about 100+ people, best known for our co-op titles. Despite our size, we remain a friendly and down to earth bunch, who love to indulge in our passion for video games together. Located in a newly built, custom-tailored offices on the Hammarby Kaj waterfront, we enjoy everything Stockholm has to offer. A thriving game dev scene, along with all types of activities are immediately available on our doorstep. Our talented developers are crucial to our success, therefore we put a lot of emphasis in creating and maintaining a prosperous culture. We’re committed to open and transparent communication. Your ideas are welcomed, valued, appreciated - the ceiling for creative discussions is high. We also have numerous work benefits for all our employees. You can read about them here!
Profilhotels Nacka är vårt nya hotell där storstad möter skärgård. Här bor man nära shopping, ett rikt kulturliv och fantastisk natur. Hotellet ger de bästa förutsättningarna för att gästen ska få en trevlig vistelse med extra guldkant. Till vårt nyrenoverade ProfilHotels Nacka söker vi nu härliga medarbetare inom housekeeping. Älskar du att ge högklassig service och vill skapa en arbetsplats man är stolt över? Är du en person som delar med dig av erfarenheter och ger positiv energi till dina kollegor? Då är det dig vi söker! Vi söker dig som har en naturlig fallenhet för att ge service, är nogran som gillar att jobba i en positiv miljö med högt tempo. Du möter utmaningar med ett leende och kommer med lösningar, du har erfarenhet inom serviceyrken och är öppen och hjälpsam. Du talar helst både svenska och engelska flytande. OM TJÄNSTEN Vi söker medarbetare, både deltid och extra vid behov. Samtliga roller har varierande arbetstider på både vardagar och helger, tillträde enligt överenskommelse. Vi söker främst dig som har erfarenhet av houskeeping och som kan jobba självständigt. Rekrytering sker löpande så vänta inte utan ansök direkt. Ligula Hospitality Group är moderbolag i en privatägd koncern i tillväxt som äger, förvaltar och utvecklar varumärken och koncept inom hotell- och restaurangnäringen. Vi driver idag 46 hotell i 16 städer i Sverige, sex städer i Tyskland och i Köpenhamn i Danmark. Hotellverksamheten bedrivs under varumärkena Collection by Ligula, ProfilHotels by Ligula, Apartments by Ligula, Motel L by Ligula och Good Morning Hotels by Ligula. Genom avtal driver vi även fem Best Western Plus hotell. Vi sysselsätter ca 800 årsanställda och omsätter drygt 1 400 MSEK. Läs mer på ligula.se
Vill du bli en del av ett världsledande företag inom klimatlösningar – och samtidigt jobba i ett sammansvetsat team där din insats verkligen räknas? Nu har du chansen! Daikin i Solna söker en noggrann, engagerad och positiv säljadministratör som vill vara med och stärka sitt säljteam. Som säljadministratör är du navet mellan försäljning, kund och lager. Du ansvarar för att stötta säljarna med administration, orderhantering, kundkontakter och att se till att allt flyter smidigt från offert till leverans. Du får en viktig roll i att skapa kundnöjdhet – med struktur, service och samarbete. Arbetsuppgifter – Säljadministration och kundsupport Registrera och följa upp ordrar i affärssystemet SAP Stötta säljavdelningen med offerter, fakturering och leveransuppföljning Hantera kundförfrågningar och säkerställa snabb återkoppling Arbeta med administrativa uppgifter kopplade till avtal, priser och produktinformation Samarbeta med logistik, inköp och ekonomi för effektiva processer Vi erbjuder: En trygg anställning som konsult hos oss på Andara. Friskvårdsbidrag samt tjänstepension. 37,5 timmes arbetsvecka. Ljusa fräscha lokaler mitt i Solna. Konsulträffar såsom jul & sommarfester. Gemensamma luncher och täta avstämningar med din konsultchef. Vem söker vi? – Administrativt skicklig och serviceinriktad kollega Du är prestigelös, säljorienterad och van att hålla många bollar i luften Du har akademisk bakgrund Har erfarenhet av säljadmin, administration eller kundsupport Trivs i en roll med mycket kontakt internt och externt Är prestigelös och hjälper gärna till där det behövs Har goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift Bekväm med Officepaketet och gärna erfarenhet av affärssystemet SAP Dina egenskaper och kvalifikationer inom sälj- & kontorsadministration Serviceinriktad och lösningsfokuserad med ett professionellt bemötande Flexibel, självgående och har lätt för att prioritera Anställningsvillkor och information – Säljadmin Solna Omfattning: Heltid Start: Omgående. Rollen är ett konsultuppdrag på 12 månader med goda möjligheter till förlängning och du kommer att bli anställd som konsult hos oss på Andara. Placering: Solna med möjlighet till hybrid arbete 2 dagar i veckan Andara Group tar hand om hela rekryteringsprocessen. Vid frågor om tjänsten, kontakta vår konsultchef på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan och välkomnar dig till vår kunds team i Solna!
Om tjänsten I denna roll arbetar du enbart med kunder som redan har uttryckt intresse för våra tjänster och ett specifikt erbjudande som vi har marknadsfört. Din uppgift är inte att sälja in företaget eller dess tjänster från grunden, utan att identifiera kundens behov och vägleda dem till rätt behandling och anläggning. Om oss Ecoshine är Sveriges ledande företag inom miljövänlig bilvård. Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster, inklusive biltvätt, bilrekonditionering och däckbyte, och har anläggningar över hela landet. Om rollen Vi söker en engagerad och resultatinriktad person som förstår vad det innebär att arbeta som säljare. Trots att våra kontakter enbart är med kunder som redan visat intresse, krävs en hög energinivå och en stark förmåga att leverera förstklassig service. Vi erbjuder Möjlighet att utvecklas och växa inom bolaget med mer avancerade säljroller vid intresse. En garantilön kompletterad med provision. En dynamisk och växande startup-miljö där ditt bidrag gör verklig skillnad. Kvalifikationer Erfarenhet av försäljning (erfarenhet av B2B är meriterande, men inget krav). Flytande svenska i både tal och skrift. Intresse för bilar är ett plus, men inget krav. Plats Du utgår från vårt kontor i Kungens Kurva i södra Stockholm. Har du frågor om tjänsten? Maila [email protected] eller ring 0729048540
Hej, Om jobbet Här arbetar du endast med personer som själva visat intresse för våra tjänster och ett specifikt erbjudande som vi har marknadsfört. Du behöver inte sälja in företaget eller dess tjänster, men däremot kunna förstå kundens behov och hänvisa till rätt typ av behandling och till rätt anläggning. Om vår uppdragsgivare: Ecoshine är Sveriges största miljövänliga bilvårdsföretag, med anläggningar runt om i landet och tjänster kring bland annat, biltvätt, bilrekond, däckbyte osv. Rollen: Vi söker en person som förstår vad det innebär att jobba som säljare, även om vi endast ringer personer med ett visat intresse så gäller det att klara av att hålla ett högt tempo och framförallt förstå vikten av att kunna erbjuda högklassig service. Vad vi erbjuder: * En tjänst med möjlighet att växa till sig och få mer avancerade säljroller, om så önskas. * En garantilön med provision. * Startup-kultur: Delta i en dynamisk och snabbt växande startup-miljö där din insats gör verklig skillnad. Vad vi söker: * Erfarenhet från någon typ av försäljning (B2B-erfarenhet är meriterande men inte ett krav) * Flytande svenska i både tal och skrift. Har du ett intresse för bilar så är det meriterande Adress: Du kommer utgå ifrån vårt kontor i Kungens Kurva i södra Stockholm Har du frågor om tjänsten? Maila [email protected] eller ring 0729048540
Välj ett jobb för att visa detaljer