Starta din säljkarriär – varma leads och coachning ingår!
Docupartner i Stockholm AB
Telefonförsäljare m.fl.

Nyfiken på försäljning? Vi söker innesäljare till välkända varumärken – varma leads och coachning ingår! Vill du komma igång med din karriär – och samtidigt tjäna pengar, få coachning och ha kul på jobbet? Då har vi något för dig! Bigacom växer och söker nu flera juniora innesäljare till vårt kontor i Stockholm. Vi jobbar med några av Sveriges mest kända företag inom energi, telekom och tjänster – och du får sälja smarta lösningar till privatpersoner via telefon. I vissa projekt ringer du nya kunder, i andra kontaktar du varma leads som redan visat intresse. Du behöver ingen tidigare erfarenhet av försäljning – vi lär dig allt du behöver på plats. Det viktiga är att du är positiv, målmedveten och gillar att prata med människor. Vad du kommer göra: Ringa privatpersoner och presentera produkter och tjänster Ha enkla, trevliga samtal – du får ett färdigt manus att jobba med Anpassa erbjudanden efter kundens behov Få coachning och stöd från erfarna kollegor och ledare Vi söker dig som: Vill testa på eller utvecklas inom försäljning Är social, nyfiken och gillar att prata i telefon Trivs med att jobba mot mål (och gillar att fira framgångar!) Pratar flytande svenska Tidigare säljerfarenhet? Bra! Men inget krav Vad vi erbjuder: Fast grundlön på 17 000 kr + provision – mållön ca 35 000 kr/månad Coachning, utbildning och stöttning varje dag Möjlighet att efter 6 månader jobba från vårt kontor i Spanien! Ett positivt team som lyfter varandra och firar varje sälj Friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och 25 dagars semester Centralt kontor vid Stadshagen, 1 min från tunnelbanan Arbetstider: mån–tors 8.30–17.00, fre 8.30–16.00 Om Bigacom:Vi är en växande aktör inom försäljning, kundservice och bemanning – med kontor i Stockholm och Marbella. Vi tror på enkelhet, energi och att alla kan lyckas med rätt stöd. Sök nu!I denna rekrytering samarbetar vi med DocuPartner. Har du frågor? Kontakta rekryterare Linda Ström: [email protected] 070-825 08 10 Urval sker löpande – ansök redan idag och kickstarta din säljkarriär med oss!

28 maj 2025
Sista ansökan:
14 november 2025
Säljledare - Barn och Fritid
Xxl Sport & Vildmark AB
Butikssäljare, fackhandel

Nu har du chansen att bli en del av vårt kompetenta team på XXL Arninge! Vi arbetar för att ge våra kunder den bästa shoppingupplevelsen inom sport och friluftsliv och arbetar tillsammans som ett team för att nå våra gemensamma mål! Vi delar upp våra varuhus i följande avdelningar: Sport, löpning och träning - Barn och fritid - Friluftsliv och jakt - Skidor och cyklar – Verkstad - Lager och logistik - Kassa. Barn och fritid är vår avdelning med fritidsskor och -kläder för vuxna och barn i alla åldrar. Som säljledare är du ansvarig för avdelningens drift och resultat. Du ska som ledare motivera, stötta och inspirera teamet så att de har bästa möjliga förutsättningar för att prestera sitt bästa. Anställningen ingår i varuhusets ledningsgrupp och rapporterar till varuhuschefen. Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter kommer att vara: Leda i enlighet med XXL:s ledarskapsprinciper, vara en förebild för de anställda och efterleva XXL:s kultur och värderingar Uppföljning och utveckling av teamet Utbildning av nyanställda Se till att kampanjer genomförs enligt planen Delegera arbetsuppgifter och ansvar till avdelningens anställda Följ upp och bidra aktivt med att anpassa för avdelningens HMS-arbete För att lyckas i tjänsten tror vi att du: Har ett intresse för sport och/eller friluftsliv, och för produkterna vi säljer Motiveras av att skapa goda kundupplevelser i samarbete med ditt team Trivs med personalansvar Är beslutsam, du kan ta och genomföra beslut Har god samarbetsförmåga Har en engagerande och tydlig ledarstil Är effektiv och lösningsorienterad, och kan snabbt anpassa dig till förändringar Är strukturerad och ordningsam Kvalifikationer: Relevant erfarenhet från motsvarande tjänst inom detaljhandel Goda resultat från försäljning och kundservice Behärskar svenska eller ett skandinaviskt språk, skriftligt och muntligt Vad kan du förvänta dig som anställd hos oss? Hos XXL har vi fokus på våra medarbetare, deras utveckling och ett bra arbetsklimat. Vi arbetar strukturerat med utbildning och vidareutveckling av våra medarbetare. Hos oss finns goda möjligheter till intern utveckling och karriärmöjligheter. Vi har ett inkluderande klimat, där vi som team arbetar tillsammans för att nå våra mål. Vi kan erbjuda goda personalrabatter, friskvårdsbidrag, konkurrenskraftiga löne- och bonusupplägg och möjlighet att bli en del av Nordens största sportkedja! Du kan läsa mer om hur det är att arbeta hos oss på vår karriärsida: Karriärsida - XXL Sverige (teamtailor.com) Är du den vi söker? Då ser vi fram emot din ansökan! Observera att vi endast behandlar ansökningar som kommer via vårt elektroniska ansökningsformulär. Ansök på tjänsten via knappen "Ansök här". Vi har valt att ersätta det personliga brevet med frågor. När du ska söka tjänsten kommer du att bli ombedd att ladda upp ditt CV och svara på våra frågor.

28 maj 2025
Sista ansökan:
14 november 2025
Bolagsekonom sökes omgående - Stockholm
Sway Sourcing Sweden AB
Redovisningsekonomer

Uppdragsgivaren är ett välrenommerat företag inom personlig assistans. Bolaget har vuxit snabbt tack vare ett starkt marknadsfokus och har gjort sig känt för sitt samhällsengagemang, bland annat genom ett årligt välgörenhetslopp där överskottet doneras. Idag omsätter verksamheten cirka 800 MSEK och har nyligen förvärvats av ett större nordiskt investmentbolag. Bakgrund till behovet Efter det senaste ägarbytet har behovet av struktur och ordning inom ekonomi ökat. En interim ekonomiansvarig finns redan på plats i en ledande funktion, och bolaget har även en intern CFO som driver förbättringsarbete. Nu behövs förstärkning i form av en operativ bolagsekonom med fokus på den dagliga redovisningen. Om rollen – Bolagsekonom Du kommer att ha en central roll i att stötta ekonomifunktionen och arbeta tätt med både CFO och ekonomiansvarig. Fokus ligger på löpande ekonomi men också på att vara med och utveckla strukturer och arbetssätt i en föränderlig fas. Arbetsuppgifter: • Löpande redovisning • Moms- och skattehantering • Bokslut (ej krav, men meriterande) • Stötta struktur- och processförbättringar tillsammans med CFO och ekonomiansvarig Vem vi söker: • Självgående och trygg i ekonomiarbete • Erfaren av att arbeta hands-on i mindre organisationer • Tillgänglig omgående eller inom 1–2 veckor Uppdragets omfattning: • Heltid under juni • Delvis arbete i juli (med ca 3 veckors uppehåll) • Möjlighet till förlängning fram till årsskiftet Tillträde och ansökan: Tidsplan: Heltid i juni 2025. Delar av juli med 3 veckors paus mitt i sommaren Uppdragslängd: Förlängning möjlig till årsskiftet Sista ansökningsdagen: ASAP Ort: Solna Kontaktperson: 0790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

28 maj 2025
Sista ansökan:
14 november 2025
Teknikintresserade montörer till Norra Stockholm
Thalamus IT Consulting AB
Montörer, elektrisk och elektronisk utrustning

Vi söker dig som har ett stort teknikintresse och vill arbeta praktiskt i en varierande roll som el/teknisk montör. Du kommer att vara en viktig del av ett engagerat team och bidra med att bygga, installera och felsöka teknisk utrustning med el- och elektronikkomponenter.  Arbetsuppgifter : Montering av el- och elektronikkomponenter enligt ritningar och instruktioner  Kabeldragning och inkoppling  Testning och felsökning av utrustning  Samarbete med tekniker, ingenjörer och produktionsteam  Din profil Vi söker dig som är praktiskt lagd och har ett öga för detaljer.  Du är nyfiken på teknik, självgående och gillar att arbeta med händerna.  Gymnasieutbildning med inriktning el/teknik eller motsvarande kunskaper  Erfarenhet av elinstallationer, montage eller liknande (meriterande)  Förmåga att läsa elscheman  God svenska och engelska i tal och skrift  Vi erbjuder dig Som anställd hos oss på Thalamus erbjuder vi en trygg anställning med kollektivavtal (TechSverige, inte Bemanningsavtalet), friskvårdsbidrag, fast månadslön, pension mm.) Hos Thalamus är gemenskap en viktig del, vilket gör att vi ordnar AW:s samt sommarfest och julbord. Då brukar alla konsulter dela erfarenheter och glädje med varandra och oss på kontoret. Din nya arbetsgivare Thalamus har funnits i 20 år och är nu ett stadigt växande lönsamt  konsult- och rekryteringsföretag inom IT & Teknik. Vi är ett familjärt bolag som i Alvik strand och vår huvudsakliga fokus ligger på konsultverksamhet i Stockholms län. Våra kärnvärden är snabba och trevliga och att det kommer du att märka i rekryteringsprocessen och om du börjar arbeta hos oss. Om vi skulle beskriva oss själva skulle det vara att vi är ett glatt, kunskapsdrivet gäng vars arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och personligt engagemang. Hoppas du vill bli en av oss?

28 maj 2025
Sista ansökan:
14 november 2025
Innesäljare till 3
Docupartner i Stockholm AB
Telefonförsäljare m.fl.

Innesäljare för Tre hos Bigacom i centrala Stockholm Är du social, tävlingsinriktad och redo att ta första steget i din försäljningskarriär? Nu söker vi drivna innesäljare till ett nytt och spännande projekt för mobiloperatören Tre (3) – direkt från vårt kontor i Stockholm! Det här är en perfekt roll för dig som är junior i arbetslivet, gillar att prata med människor och vill ha möjlighet att utvecklas inom försäljning – samtidigt som du tjänar riktigt bra. Om rollen Som innesäljare ringer du upp privatpersoner och erbjuder Tre:s mobil- och abonnemangslösningar. Ditt jobb är att förstå kundens behov och guida dem till rätt lösning – på ett engagerat och professionellt sätt. Du kommer att: Ringa upp potentiella kunder via telefon Presentera och sälja Tre:s tjänster Skräddarsy erbjudanden efter kundens behov Driva hela säljprocessen – från första kontakt till avslutat avtal Skapa en positiv upplevelse i varje samtal Vi tror att du är Social, orädd och gillar att ta kontakt med nya människor Målmedveten och trivs med att jobba mot tydliga mål Nyfiken och villig att lära dig mer om försäljning En teamplayer som bidrar till god stämning på kontoret Har du erfarenhet av försäljning? Superbra – men det är inget krav. Vi lär dig allt du behöver! Vad du får hos Bigacom Fast grundlön: 17 000 kr Attraktiv provision – mållön ca 35 000 kr Trygg anställning med pension, friskvårdsbidrag och 25 dagars semester Karriärmöjligheter – många av våra ledare började som säljare Chans att efter 6 månader jobba från vårt kontor i Spanien Ett peppande team som firar framgångar tillsammans Kontor i centrala Stockholm (Stadshagen) nära tunnelbana & buss Arbetstider: Måndag–torsdag 08.30–17.00 Fredag 08.30–16.00 Om Bigacom Vi är ett växande företag inom försäljning, kundservice och bemanning, med kontor i Stockholm och Marbella. Vårt mål? Att skapa en arbetsplats där människor utvecklas och har kul på vägen mot resultat. Ansök nu – vi rekryterar löpande! Skicka in din ansökan redan idag – det går snabbt och enkelt. Rekryteringen hanteras av DocuPartner, och du är varmt välkommen att kontakta: Linda Ström [email protected] 070-825 08 10

28 maj 2025
Sista ansökan:
14 november 2025
Hej drifttekniker!

Hos oss tycker vi om att arbeta mot tydliga mål och hitta nya vägar för nå dit. Vi tror på kraften och kreativiteten hos våra medarbetare. Här finns alla förutsättningar för att prestera, trivas och växa. Tillsammans under ett tak förenklar och skapar vi framtidens fastighetsägande. Vi söker dig som har längre erfarenhet som drifttekniker och vill arbeta proaktivt med tekniska installationer. Du kommer till ett företag med stort framtidsfokus där vi jobbar tillsammans för att nå våra mål och växa. Det finns stor möjlighet att utvecklas i rollen och som vår nya kollega blir du en viktig del i att vi lyckas och når dit vi vill. Om rollen Som drifttekniker är du ansvarig för att våra kunders fastigheter har väl fungerande system för värme, vatten och ventilation och strävar efter lägre energiförbrukning. Du arbetar i kommersiella fastigheter och bostads- och industrifastigheter, har omfattande kundkontakter samt leder även mindre projekt. Vidare har du ett komplext och varierande arbete där du dagligen ställs inför tekniska utmaningar. För att trivas i rollen är det därför viktigt att du tycker om att lösa dessa och att ständigt föreslå förbättringar. Sedvanliga arbetsuppgifter är bland annat avhjälpande underhåll, felsökning, byte av pumpar, lagerbyten, ställdon, hantera driftlarm samt kontroll och injustering av värme och ventilation mm. Förutom tillsyn och skötsel av anläggningar ansvarar du för framtagande och uppföljning av energistatistik samt identifierar nya affärsmöjligheter och tar fram kundanpassade upplägg och offerter. Därtill utför du energioptimeringar samt deltar i analysarbete av energianvändningen i fastigheterna. Du hanterar och följer upp arbetsorder i ärendehanteringssystem, ansvarar för och utför strukturerade tillsyner, skötsel och underhåll av drifttekniska utrymmen enligt våra kunders avtal. Du ansvarar också för, och utför, rapportskrivning gällande försörjningssystem samt tar fram åtgärdsförslag. Du sitter också med annan rapportering, som att ta fram förbrukningsstatistik eller annan nödvändig dokumentation. Sammanfattningsvis ansvarar du för att uppdragen utförs enligt avtalens innehåll avseende tekniskt utförande, miljö, lagar och förordningar.  En viktig del av rollen är också att du agerar rådgivande gentemot dina kollegor och kunder gällande olika driftfrågor. Därför är det viktigt att du hittar synergier i hur du, energiingenjörer, förvaltare och fastighetsskötare kan samarbeta på ett ännu bättre sätt. Vi jobbar tillsammans, utan gränser, för att utveckla våra kunder och bibehålla långa relationer. På Fastighetsägarna Service är vi vår styrka. Du förfogar över en servicebil och större delen av arbetsdagen är du ute i de fastigheter vi förvaltar. Vem är du? Vi söker dig som trivs i en roll som innebär att du är steget före och hanterar kontakten med kund på ett proaktivt och affärsmässigt sätt. Du har även en god förmåga för att utveckla kundrelationen och affären. Det innebär bland annat att du har förmågan att se kundnyttan i beslut och handlingar. Hos oss arbetar du i en företagskultur som innebär samarbete över gränser och det är viktigt att du trivs med att ha många olika kontaktytor. Hos oss är självledarskap, kamratskap, laganda och ett gott skratt viktiga ingredienser för att trivas och ha roligt tillsammans på jobbet. Att samarbeta, dela med sig av kunskaper och peppa varandra har stor betydelse för gruppens framgång vilket vi hoppas att även du tycker är viktigt när du väljer oss. Kvalifikationer - Minst fyra års erfarenhet som drifttekniker  - Relevant utbildning inom driftteknik - Goda kunskaper inom Styr & Regler, ventilation och energioptimering - Goda kunskaper inom värme och värmepumpar - Erfarenhet av att kalkylera kostnader och tidsåtgång för olika insatser - Erfarenhet från arbete i bostadsfastigheter och kommersiella fastigheter - Goda kunskaper i Microsoft Office - God förmåga att kommunicera i tal och skrift - B-körkort Jobba hos oss! Vi på Fastighetsägarna Service är experter på fastighetsförvaltning och vår passion är att förenkla och skapa framtidens fastighetsägande. Med 150 år i branschen vet vi vad som ska göras, och framför allt hur det ska göras på bästa sätt. Hos oss jobbar vi med hela förvaltningen, som juridiska konsultationer, ekonomisk och teknisk förvaltning samt försäljning av fastighetsprodukter. Vi omsätter i dagsläget 300 miljoner kronor per år och är 280 medarbetare.  Vi sitter alla samlade på Alströmergatan 14 på Kungsholmen och det är viktigt för oss att våra medarbetare mår bra – varje vecka finns ledarledda träningspass i samarbete med SATS i våra egna lokaler och vi har fullt utrustat gym. Du har dessutom tillgång till Fastighetsägarnas utbildningar.  Vill du lära känna oss ännu bättre? Följ oss på Linkedin. Sök!På Fastighetsägarna Service är tempo vår motor – så avvakta inte till sista ansökningsdagen. Får vi in en ansökan från en intressant kandidat så drar vi igång med rekryteringsprocessen direkt!   Har du några frågor eller funderingar så kan du självklart nå mig via kontaktuppgifterna till höger. Bästa hälsningar Christer Hansson, Gruppchef fastighetsskötsel

28 maj 2025
Sista ansökan:
14 november 2025
Säljare av passivt brandskydd med fokus färg och lack i Mälardalen
Recruit Partner Nordic AB
Företagssäljare

Vill du vara en del i att nya och befintliga byggnader i Sverige använder kvalitetsprodukter gällande brandskydd? Vi står inför en spännande tillväxtresa och söker en driven byggteknisk säljare som med fördel har god kunskap inom färg och lack. Vi söker någon som tillsammans med vår kunskap inom brandskydd vill vara med och utveckla vår affär, kundbas och verksamhet! Om oss Eld & Vatten levererar kvalitetsprodukter för passivt brandskydd över hela Sverige, främst till bygg- och måleribranschen. Våra produktsegment finns i huvudsak inom brandskyddsfärg, brandskyddsventiler, brandtätning och brandduk. Utöver det levererar vi även tjänster och utbildningar. Vi agerar kunskapspartner åt både små och stora kunder. Inga projekt är för små eller för stora för oss då alla byggnader bör vara säkra vid brand. Därmed eftersträvar vi snabba leveranser av de bästa produkterna för att brandtrygga byggnader. Vi omsätter idag ca 30 miljoner och är ca 8 anställda med huvudkontor i Stenungsund. Läs mer om oss på www.eldochvatten.se Vi har stora ambitioner om att växa och utvecklas, vilket gör att vi nu söker säljare med driv och ambitioner som vill vara med på den resan! Nu vill vi öka vår närvaro i Mälardalen och säker därmed en säljare med bostadsort någonstans inom det området. Om rollen Som säljare hos oss bearbetar du föreskrivande led, entreprenörer och brandskyddsinstallatörer vid främst större projekt så som byggnation av idrottshallar, simhallar, skolor, dagis, köpcentrum och nyproduktion av andra större fastigheter. Du håller i säljprocessen från ax till limpa och säkerställer hög aktivitet på marknaden. Vi jobbar exempelvis med Byggfakta och en partner som bjuder in till branschmöten med arkitekter, men du förväntas även i denna roll att ta egna initiativ att finna affärsmöjligheter och potential på marknaden. Du skapar dig en förståelse för projektet, gör en behovsanalys, agerar rådgivare, presenterar förslag och kommer till avslut. Som säljare har du fokus på kundnöjdhet och skapar goda relationer som möjliggör återkommande affärer. Då detta är en resande roll runt om i Mälardalen kommer du spendera uppskattningsvis fyra dagar på fältet där du besöker både befintliga och potentiella kunder samt sitter en dag i veckan hemifrån med administration. Ungefär en dag i månaden vill vi gärna se dig på vårt huvudkontor i Stenungssund så att vi kan utbyta erfarenheter, lära av varandra och bygga en stark teamkänsla. Rollen kräver körkort. Vi söker Vi söker en driven och resultatorienterad säljare där kunskaper inom brandskydd, färg och lack samt byggteknisk förståelse är meriterande. Vi ser gärna att du känner dig hemma inom byggbranschen och inom måleri samt har lätt för att bygga relationer i den miljön. Vi söker även någon som vill jobba med rådgivande, förtroendeingivande konceptförsäljning i en självständig roll med frihet under ansvar. I rollen är du en produktexpert som kommer förberedd, påläst och som vägleder både nya och befintliga kunder. Rätt person drivs av att göra kundmöten och ha en hög närvaro på marknaden. Vi ser långsiktigt på våra anställda och våra kunder och lägger därför stor vikt vid personlig lämplighet och social kompetens. Vi erbjuder Eld & Vatten är ett bolag med stora ambitioner! Vi erbjuder en inspirerande och utvecklande säljroll i en kompetent grupp med god stämning och högt i tak. I takt med att du lär dig tjänstens möjligheter och kundernas behov kopplat till dessa, kommer du varva detta arbetssätt med kundbesök i egen regi. Vi vill satsa på våra anställda långsiktigt och söker någon som går in med samma inställning. Ansökan Är detta din nästa utmaning? Varmt välkommen med din ansökan i form av CV och personligt brev via annonsen på www.recruitpartner.se snarast då vi gör löpande urval, dock senast 8 juni 2025. Vid eventuella frågor är du välkommen att ringa ansvarig rekryterare Martina Nordberg på 073-624 77 24 eller sända ett mejl till [email protected].

28 maj 2025
Sista ansökan:
14 november 2025
Account Manager
OIO Väst AB
Företagssäljare

Är du en energifylld, driven och målinriktad person som vill utvecklas inom försäljning? Nu har du möjligheten att bli en del av Nordens största plattform för specialmedia och arbeta med digitala nyhetsabonnemang. Om rollen Som Account Manager kommer du att ansvara för försäljningen av digitala prenumerationer för bolagets nischade nyhetssajter. Du kommer att kontakta nya kunder och bygga relationer genom att presentera premiumerbjudanden via leads och listor med potentiella kunder. Du kommer att följa upp affären fram till att fakturan går i väg och samarbeta med övriga teamet för att säkerställa en smidig avslutning. Här är en chans för dig att jobba i en roll med tydliga mål och genom provision påverka din lön.  Vem vi söker Du kommer att verka i en rolig bransch som kräver kreativitet och förmåga att hitta nya vägar till affärer. Men med utmaningen kommer också möjligheten att växa. Nordiske Medier kommer se dig och dina framsteg vilket gör att många stannar och utvecklas inom bolaget.  Därför söker vi dig som är hungrig på att visa vad du går för. Kanske är du i början av din karriär och vill tjäna pengar för att flytta hemifrån eller uppnå andra mål. Vidare är du en: Energisk, driven och lösningsorienterad person som tänker utanför boxen och hittar nya vägar till affärerna. Nyfiken och snabb på att snappa upp nya trender och synergier mellan olika medier. Social och orädd för att ta kontakt. Du älskar att prata och har inga problem med att lyfta luren. Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Om Nordiske Medier Nordiske Medier är Skandinaviens största verksamhet inom specialmedia med fler än 50 titlar i Danmark, Sverige och Norge – både digitalt och i print. Dessutom står de bakom utgivningen av över 100 olika specialtidskrifter och nyhetsbrev. Alltid med ett riktat innehåll för en tydligt definierad och skräddarsydd målgrupp. Dem täcker det nordiska näringslivet med konstruktiva, trovärdiga och oberoende nyheter. Nordiske Medier sänder dagliga/veckovisa digitala nyhetsbrev till mer än 550 000 mottagare och vi har cirka 450 000 läsare på våra printmedier. Nordiske Medier har totalt ca 200 anställda baserade i Köpenhamn, Ålborg, Oslo, Stockholm och Helsingborg. De har en total omsättning på över 200 miljoner kronor och är ett stabilt företag med bra ekonomi. För att få en bild av Nordiske Medier får du gärna läsa mer på Nordiske Medier Vad vi erbjuder Onboarding där du får lära allt om bolaget, produkten och försäljningsteknik Inspirerande företagskultur med löpande aktiviteter och veckovisa tävlingar Omfattning: Heltid Arbetstid: Kontorstider, på plats Förmåner: Fast månadslön + provision Placering: Solna  Ansök redan idag! Urval sker löpande, och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Rekryteringsprocessen hanteras av OIO. Om OIO Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.

28 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Fastighetsskötare i Stockholm

Är du BA in Sweden ABs nya talang som fastighetsskötare i Stockholm? Är du en driven fastighetsskötare med erfarenhet från måleri eller liknande? Är du självständig, noggrann och resultatorienterad? Känner du att det börjar bli dags för något nytt? Då har vi en tjänst för dig! Din roll: Som fastighetsskötare ansvarar du för att på ett affärsmässigt och kundorienterat sätt sköta våra lägenheter i och utanför Stockholm. Du kommer genomföra viss förbättring/renovering av våra lägenheter där vi har boende. Det krävs att du är social och kan sätta dig några minuter och prata med den som bor i lägenheten och förklara vad du är där för att utföra. Det kan vara allt från att måla en lägenhet eller en vägg till att bära/skruva ihop möbler. Du behöver vara en alltiallo och kunna lite om allt och vara händig. Tjänsten är en heltidstjänst som inleder med 6 månaders provanställning och du kommer att utgå från Nacka och arbeta tätt med vår drift- och lägenhetsansvarige. Du är ansvarig för: Flytt och städning av lägenheter. Åtgärda problem i våra lägenheter. Lättare till medelstora renoveringar. Om dig: Som person ser vi att du är kommunikativ då du har många olika kontaktytor. Vidare ser vi att du är serviceinriktad och har en förmåga att leverera kvalitativa lösningar till våra kunder då flexibilitet är ett utav våra viktigaste ledord. I denna rekrytering fäster vi stor vikt vid personliga egenskaper. Vi söker dig som är självgående och en lagspelare, som är kommunikativ, relationsbyggare samt prestigelös. För att trivas i rollen som fastighetsskötare hos oss är du trygg i din roll och delar gärna med dig av dina kunskaper till resten av gruppen. Vi ser gärna att du arbetat med målare tidigare. B-körkort är ett krav. Varmt välkommen med din ansökan!

28 maj 2025
Sista ansökan:
14 november 2025
Innesäljare sökes - bara varma leads!
Docupartner i Stockholm AB
Telefonförsäljare m.fl.

Starta din karriär – Innesäljare för Fortum i Stockholm! Är du nyfiken på försäljning och gillar att prata med människor? Nu söker vi på Bigacom dig som vill ta första (eller nästa!) steg i karriären, ett spännande projekt för Fortum, ett av Sveriges största energibolag! Här får du trygg upplärning, bra lön och chans att jobba utomlands – samtidigt som du bygger värdefull erfarenhet för framtiden. Vad du kommer att göra: Ringa befintliga kunder (varma leads) och prata om Fortums elavtal Hitta rätt lösning för varje kund Följa hela säljresan – från första samtal till signerat avtal Sprida bra energi till både kunder och kollegor  Du behöver inte ha jobbat med försäljning innan – vi lär dig! Vi letar efter dig som: Gillar att prata med människor Är nyfiken och vill utvecklas Trivs i ett team där man stöttar varandra Har en positiv inställning och gillar att ha kul på jobbet! Vad erbjuder Bigacom: Fast grundlön på 17 000 kr + provision (mållön ca 35 000 kr) Trygg anställning med pension, friskvård & semester Tydlig upplärning och coachning – vi hjälper dig att lyckas Möjlighet att jobba från vårt kontor i Spanien efter 6 månader Härlig teamkänsla och ett centralt kontor i Stockholm (Stadshagen) Arbetstider: mån–tors 08:30–17:00, fre 08:30–16:00 Om Bigacom Vi jobbar med försäljning, kundtjänst och bemanning – och har kontor i Stockholm och Marbella. Vi växer snabbt och sätter alltid människan i centrum – både våra kunder och våra medarbetare. Sök direkt – vi intervjuar löpande! I denna rekrytering samarbetar vi med DocuPartner. Har du frågor? Hör av dig till: Linda Ström [email protected] 070-825 08 10 Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig!

28 maj 2025
Sista ansökan:
14 november 2025