Fastighetsmäklare till Svensk Fastighetsförmedling i Bålsta och Upplands...

Vill du bli en del av Sveriges största oberoende mäklarkedja? Söker du ett mäklarkontor i framkant som kan vara med och utmana dig till att nå helt nya nivåer? Då är det här möjligheten för dig! OM OSS Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi arbetar aktivt för att du ska trivas och utvecklas och vi har flera år i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Hos oss erbjuds du som medarbetare löpande utbildningar, unika verktyg och delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se HOS OSS Svensk Fastighetsförmedling söker dig som är registrerad mäklare och vill bli en del av ett härligt gäng i Bålsta. Svensk Fastighetsförmedling har sedan starten 1937 växt till ett av landets största mäklarföretag och förmedlar idag allt från bostäder till skog & lantbruk. Vi söker dig som vill ta ett nytt kliv i branschen och har lokal förankring i orten. I Bålsta jobbar du med ett franchiseområde som sträcker sig genom Bålsta, Bro och Kungsängen. Du möter här ett närvarande ledarskap som ser till din personliga utveckling och ett gäng som genomsyras av högt i tak och jobbar tillsammans mot högre höjder. Vi ser gärna att du är teamorienterad och ambitiös, samt har god kännedom om Bålsta, Bro och Kungsängen. Utöver vårt kontor i Bålsta hittar du oss även i Kungsängen! VI SÖKER DIG Registrerad mäklare med tillhörande fastighetsmäklarutbildning eller är i slutskedet på utbildningen till fastighetsmäklare VI ERBJUDER - Marknadens största kundregister, ett lukrativt område och tyngden av att tillhöra ett etablerat och välkänt varumärke med över 85 års branscherfarenhet samt med stora samarbetspartners - Vår framgångsrika försäljningsmetod, kontinuerlig kompetensutveckling och moderna digitala system - Stöd från interna resurser, vad gäller ekonomi-, juridik-, marknad-, IT-, försäljning-, HR- och rekryteringsfrågor - En stark gemenskap och väletablerad erfarenhet som finns inom kedjan, landet runt Vi ger dig dessutom goda förutsättningar och verktyg för att du ska lyckas som mäklare. Detta genom att vi ligger i framkant vad gäller förändringar för att möta framtidens barriärbrytande mäklartjänst. OM OSS Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi är stolta över att flera år i rad ha utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Som medarbetare erbjuds du löpande utbildningar, unika verktyg och möjligheten till delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se. KONTAKT Är du nyfiken och vill veta mer om tjänsten? Du är varmt välkommen att kontakta Franchisetagare Dennis Johansson på [email protected] eller TA-Partner Vendela Ejdenwik på [email protected], eller skicka in din ansökan via knappen "Skicka ansökan". Naturligtvis behandlar vi din kontakt konfidentiellt. Läs mer om oss här Svensk Fastighetsförmedling Instagram

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
ERP-konsult till Rededge
Bravura Sverige AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Om företaget Rededge Consulting är ett ägardrivet konsultbolag som levererar spetskompetens inom affärssystem, med fokus på Oracle NetSuite och Oracle ERP Cloud. De erbjuder både kompletta projektleveranser och specialistroller inom områden som lösningsarkitektur, projektledning och kravanalys. Med en tydlig position i gränslandet mellan verksamhet och IT arbetar Rededge med både stora och komplexa IT-miljöer samt mindre, snabbväxande företag med höga ambitioner, där du ofta får arbeta brett över flera processområden. Hos Rededge får du möjlighet att vara med och driva ett växande företag framåt, samtidigt som du utmanas i spännande uppdrag hos kunder inom olika branscher. Med en stark entreprenörsanda och hög kompetensnivå erbjuder Rededge en dynamisk miljö där personlig utveckling, kundvärde och kvalitet står i centrum. I denna roll tillhör du applikationsteamet, som består av drygt tio medarbetare med specialistkompetens inom ERP och affärssystem. Applikationsteamet arbetar nära varandra i uppdrag och delar kontinuerligt kunskap för att säkerställa hög kvalitet och stark leveransförmåga i varje projekt. Arbetsuppgifter I rollen som ERP-konsult kommer du att delta i och driva projekt inom ERP-området, med huvudfokus på Oracle ERP Cloud och NetSuite. Arbetet innefattar både implementering av nya system och vidareutveckling av befintliga lösningar för såväl nya som befintliga kunder. Du kommer att ha en tät kunddialog för att förstå deras behov och krav – och se till att projekten når sina mål. Uppdragen varierar i både storlek och komplexitet – från mindre projekt där du arbetar brett över flera olika processområden, till större implementationer där du är involverad i processkartläggning, analyserar nuläget och tar fram en målbild för lösningen. Kunderna varierar i storlek – större kunder innebär oftast långsiktiga specialistprojekt, medan mindre uppdrag kan drivas parallellt, vanligtvis i nära samarbete inom teamet. • Delta i och driva både små och stora ERP-projekt, främst inom Oracle ERP Cloud och NetSuite • Agera som länk mellan kundens behov och den tekniska lösningen • Processkartläggning, implementation och anpassning av systemlösningar Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Minst tre års relevant erfarenhet av arbete med ERP-applikationer, som konsult eller i en verksamhetsroll inom redovisning, controlling eller liknande • Eftergymnasial utbildning inom ekonomi, IT, systemvetenskap eller ett närliggande område • Meriterande med erfarenhet av ERP-system, främst Oracle Netsuite, Oracle ERP Cloud, Microsoft, SAP och Infor • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift För att trivas i rollen som ERP-konsult är det viktigt att du har en hög motivation och ett starkt driv. Du är en “doer” som gillar att ta ansvar och har förmågan att få saker att hända – oavsett om det handlar om att driva projekt framåt eller hitta lösningar på komplexa problem. Du är flexibel och har lätt för att anpassa dig till nya utmaningar och olika kundbehov. Som person är du kommunikativ, både muntligt och skriftligt, och har lätt för att bygga goda relationer med både kunder och kollegor. Din nyfikenhet och vilja att lära dig mer om affärssystem och dess processer är avgörande för att utvecklas i rollen och bli en framtida expert inom området. Vi söker någon som tar initiativ, trivs i en dynamisk miljö och har en positiv inställning som smittar av sig på kunder och medarbetare. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Vasastaden, Stockholm Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Rededge. Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Brillante

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Lärarvikarier i Vallentuna sökes
Bemannia AB (Publ.)
Gymnasielärare

Har du erfarenhet av arbeta med barn och unga och söker ett flexibelt extrajobb? Då har vi uppdraget för dig!  Om uppdraget Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag med 35 års erfarenhet av bemanning och rekrytering. Vi har i nuläget avtal med Vallentuna kommun för att stötta upp med engagerade vikarier till deras kommunala grundskolor och gymnasium. Dina arbetsuppgifter Som lärarvikarie ersätter du skolans ordinarie personal vid frånvaro, oftast av akut karaktär samt kortare vakanser. Du behöver vara förberedd på att bokas på arbete med kort varsel, oftast samma morgon. Du ansvarar för- och leder undervisningen i enlighet med den planering som ordinarie lärare överlämnar. Dina kvalifikationer Avslutad gymnasieexamen eller motsvarande. Tidigare erfarenheter av arbete med barn och unga, exempelvis som läxhjälpare, idrottstränare, lägerledare eller liknande. Du ska kunna arbeta minst två vardagar per vecka och vara bekväm med att bokas till pass samma morgon. För att passa i rollen som lärarvikarie är du en tydlig ledare men också en god lagspelare och en bra förebild. Du har även ett brinnande engagemang för arbete med barn och unga. Är du utbildad lärare, studerar du till att bli lärare eller har du erfarenhet av undervisning är detta meriterande. Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia ser vi till att du blir matchad med rätt uppdrag. Som anställd hos oss genomgår du en introduktionsutbildning där du får verktyg för att leda och lära andra. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta. Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vi tar inte emot ansökningar via mejl, har du däremot frågor går det bra att vända sig till [email protected] alternativt 08-122 00 450 under kontorstid. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO/IEC 27001:2022, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

22 maj 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Elgiganten Täby söker Sales Advisor Kitchen
Elgiganten AB
Butikssäljare, fackhandel

Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Vi har i dag närmare 3 400 anställda och totalt 170 Phonehouse-butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst.  Bli en del av oss och var med på vår framgång! Är du intresserad av inredning, design, elektronik och smarta lösningar? Vill du jobba med att utforma kunders drömkök varje dag? Då kan du vara vår nästa Kitchen Advisor! Att arbeta på Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Det är inte bara vårt gemensamma intresse för det vi säljer som binder oss samman. Här finner du människor – med en äkta vilja att hjälpa andra hitta glädjen i den magiska världen av teknik. I just den här rollen får du även möjlighet att utforma våra kunders drömkök, varje dag! Din roll som Kitchen Advisor Som Kitchen Advisor hos oss är du bra på att kommunicera och nå goda resultat. Du gillar att träffa nya människor och tar dig an olika uppgifter varje dag. Vår avdelning Kitchen har haft en spektakulär tillväxt och nu kan du få vara en del av det roliga. Kreativa lösningar och noggrannhet är egenskaper du har och som bidrar till att kunderna erbjuds den bästa kökslösningen av just dig! Köksutställningen ser alltid tiptop ut när du är i tjänst och du har inga problem med att arbeta självständigt. Som Kitchen Advisor ansvarar du för köksområdet. Din uppgift är att använda din specialistkompetens för att skapa ett starkt förtroende hos kunderna, du ska vara det stöd de behöver i den viktiga köpprocess som det innebär att köpa ett komplett kök.   Vem är du? Som Kitchen Advisor på Elgiganten är dina personliga egenskaper och motivation det viktigaste. Du älskar att utvecklas och uppnå dina mål, och såklart har roligt när du gör det!   Vi ser att du • Kan erbjuda våra kunder en helhetslösning genom att sälja våra produkter och tjänster • Brinner gör försäljning och trivs att arbeta med mål • Är kreativ och kan hjälpa våra kunder på vägen till deras drömkök • Är noggrann och mån om att hålla köksutställningen uppdaterad • Har lätt att lära och en vilja att utvecklas Erfarenhet av kök- och vitvaruförsäljning är en fördel i denna roll men inte ett krav. Vi kommer vid din introduktion att förse dig med de kunskaper och utbildningar som krävs i som Kitchen Advisor, allt för att du ska lyckas och trivas tillsammans med oss. Vilka är vi? Vår kultur är viktig för oss och våra värderingar genomsyrar allt vi gör, vi söker nu en kollega som vill bli en del av vår gemenskap och precis som vi drivs av och delar våra värderingar: Win Together, Play Together, Grow Together and be Different Together.   På Elgiganten tror vi att våra olikheter gör oss starkare och sammanhållningen är en styrka. Här jobbar drivna personer med stort intresse för både våra kunder och varandra. De som ser möjligheter, gillar snabba förändringar och drivs av att bidra till positiva resultat brukar trivas väl hos oss. Det är personer med energi som har en förmåga att naturligt ta egna initiativ och som vill utvecklas.   Utveckling hos oss Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit bland annat genom vårt goda ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare. Utveckling och interna utbildningar är något som vi valt att investera i, här innefattas träning i produktkunskap, kundmöte och ledarskapsutbildningar.   Elgiganten erbjuder: • Avtalsenlig lön och pension • Generöst bonusavtal • Förmåner inom friskvård och personalköp • Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare • Goda karriärmöjligheter Övrig information: Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan tillsättas innan annonstiden har gått ut Anställningsform: Tillsvidare med inledande provanställning Omfattning: 80%. arbetstiderna innefattar även kvällar och helger Tillträde: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-07-31 På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Observera att vi använder tester och bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.

22 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Kvällsarbete i Stockholm – Teamarbete med reklamuppdrag 2–4 kvällar
SAPS Service Management AB
Övriga servicearbetare

OM Saps  På engelska betyder Saps livskraft och det är en mycket bra beskrivning på vad vi erbjuder företag och offentliga verksamheter runt om i Sverige. Saps Service Management finns över hela landet och erbjuder den bästa servicen inom affärsområdena Fastighet och Infrastruktur.  Vår service frigör tid och energi för våra kunder, som de kan investera i sina verksamheter. Vi är ett expansivt och entreprenörs drivet företag med stora visioner. Vi finns idag på den svenska marknaden med över 200 medarbetare, och tillväxten kommer att fortsätta. Våra medarbetare visar ett stort engagemang, kompetens och initiativförmåga vilket gör att vi kan leverera Sveriges bästa kundservice. Vi uppmuntrar vår personal till att bidra till vår utveckling genom att komma med egna kreativa idéer i nära samarbete med våra kunder och kollegor. OM rollen du söker Är du ute efter ett fysiskt, varierande och lagbaserat ? Vi söker nu förstärkning till vårt team som monterar reklamvepor och banners i Stockholm med hjälp av kranbil. Arbetsuppgifter Montering och demontering av reklamvepor och banners Arbete sker i team  Utförs med hjälp av kranbil och servicebil på olika platser i Stockholm Ca 2–4 arbetspass per månad  Vad vi söker i dig Är händig, noggrann och trivs med fysiskt arbete Är en lagspelare och gillar att jobba i grupp Behärskar svenska i tal och skrift Krav : B körkort Meriterande: Liftutbildning Utbildning i "Arbete på väg" Erfarenhet från liknande uppdrag eller arbete med höjdsmontering Vad vi erbjuder Våra värdeord är oräddhet, enkelhet, flexibilitet och ansvarsfullhet och dessa ligger till grund för vårt gemensamma arbete och mål: Vår enkelhet, flexibilitet och oräddhet märks i vår entreprenörsanda, laganda och vårt kundfokus. Vi arbetar med eget ansvar som del i ett team med ett gemensamt mål vilket bidrar till att vi är ansvarsfulla – vi håller alltid vad vi lovar. Framgångsrika medarbetare hos oss oavsett funktion präglas av att de är drivna och handlingskraftiga samt att de har ett visst mått av entreprenörskap. Vi lägger mycket fokus på att alla våra medarbetare skall känna en samhörighet och trygghet och vi både mäter och följer noga upp att våra medarbetare har de bästa förutsättningar för att trivas på jobbet. Om du frågar en kollega på Saps vad det bästa med jobbet är så svarar de sannolikt, stämningen mellan kollegor, bra ledare, frihet under ansvar och att få jobba med god service till våra kunder. Vi tar hand om varandra och vi har kul tillsammans medan vi växer. Att jobba i ett bolag med en häftig plan på tillväxt innebär roliga saker för dig som anställd. Möjlighet att utvecklas i din befintliga roll eller vidare till nya roller, många nya kollegor och ett bolag som ständigt satsar på utveckling och framfart.   Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.  Vi ser fram emot din ansökan! Med vänliga hälsningar / Ansvarig rekryterar    Läs mer om oss på http://www.saps.se/

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Taxiförare/Taxichaufför
W&W Transport AB
Taxiförare m.fl.

Söker deltid eller heltid förare. Finns möjlighet att jobba med Uber/Bolt Finns möjlighet att jobba med Cabonline Förare kan ha bilen med sig, behovs inte dela bilen med någon annan vid heltid jobb.

21 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Sjuksköterska natt
Attendo Sverige AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Bli en del av vårt växande och dynamiska sjukskötersketeam! Nu har du chansen att kliva in i en utvecklande och spännande roll där du verkligen gör skillnad! Vi är i en spännande fas där vår HSL-organisation fortsätter växa! Vi behöver fler engagerade sjuksköterskor som vill vara med och forma framtidens vård. Hos oss möter du ett drivet och sammansvetsat team som arbetar i både dagpool och jourteam. Vi brinner för att leverera trygg och professionell vård där den behövs som mest – oavsett om det handlar om kortare eller längre uppdrag i Storstockholm eller att trygga patientsäkerheten under jourtid. Vi trivs i ett varierat tempo, där varje dag bjuder på nya utmaningar och lärdomar. Vill du ha ett flexibelt och givande arbete där du utvecklas och får nya erfarenheter? Då är vi rätt team för dig! Vi söker dig som är sjuksköterska och vill ha ett spännande och varierande arbete under jourtid (natt). Här får du en roll där du gör skillnad, med trevliga kollegor, trygg arbetsmiljö och kontorsmöjligheter när du inte är på uppdrag. Du får ett schema som är utformat för en god arbetsmiljö och med möjlighet till återhämtning mellan passen. Beskrivning av tjänsterna Tillsvidaretjänst Ren natt med tjänstgöringsgrad på 85,45% Tillträde enligt överenskommelse Körkort är ett krav Hos oss får du vara en del av ett team där ingen dag är den andra lik, där du får växa och verkligen påverka! Låter det som något för dig? Då vill vi ha dig med oss! Du vill arbeta på en arbetsplats där du, tillsammans med ditt team, verkligen kan göra skillnad och där ert engagemang uppskattas. Du trivs med att skapa goda relationer med kunder och vill bidra med värde både för dem och deras närstående. Det här erbjuder vi dig: Ett spännande och flexibelt arbete jourtid Trevliga och stöttande kollegor i en trygg arbetsmiljö Schema anpassat för en god arbetsmiljö och återhämtning Möjlighet att arbeta från kontoret när du inte är på uppdrag En roll där du får utvecklas och skaffa bred erfarenhet Vi söker dig som är serviceinriktad, ansvarsfull och älskar variation men som samtidigt vill ha tryggheten i en stabil arbetsgivare. Hos oss får du just det bästa av två världar! Vi erbjuder flexibla anställningsformer för att du ska hitta den balans som passar dig. Möjlighet att arbeta på andra orter i perioder finns utan att behöva byta anställning! Bli en del av vårt team och var med och gör skillnad varje dag! Vad mer kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation samt Svensk Sjuksköterskelegitimation utfärdad av Socialstyrelsen visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med din ansökan! Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025
First Line Support
Camai Consulting AB
Supporttekniker, IT

Vi söker nu dig som brinner för IT och att lösa IT-relaterade problem med tidigare erfarenhet av support. Vill du alltid ge bästa möjliga service och trivs bra i en kommunikativ roll? - Kika vidare! Du kommer att tillhöra ett team av kollegor där ni tillsammans tar hand om företagets IT-relaterade ärenden via telefon, mail och ärendehanteringssystem. Som en del av teamet löser du användares IT-problem i stort och smått, lämnar över ärenden till andra arbetsgrupper inom avdelningen när så krävs, följer upp ärendehantering samt dokumenterar lösningar för att effektivisera ert arbete.  Du kommer också arbeta med ett flertal tjänster och med den erfarenheten finns möjlighet att växa in i en roll med mer ansvar. För den här rollen ser vi att du har ett stort intresse inom IT, du kanske har byggt din egen dator eller älskar att felsöka din enhet när något inte fungerar som det ska. Din vilja att förstå hur saker fungerar är mer än bara ett arbete eller inlärt beteende. Därutöver trivs du sannolikt av att jobba i ett högpresterande team och drivs av viljan att göra tekniska lösningar i framkant ännu bättre. Du tycker det är intressant med nätverks- och cybersäkerhet och inser behovet av att förstå komplexa system och deras sårbarheter. Vi ser att du talar och skriver såväl svenska som engelska obehindrat. Vi söker dig som har erfarenhet inom: Minst 6 månaders erfarenhet av en servicedesk  Windows miljö Active Directory/Entra ID (Azure AD) Microsoft 365 Ärendehanteringssystem; t.ex. ServiceNow Meriterande: Windows server (exempelvis patchning) Google Workspace Mac OS SCCM Powershell Intune Som person tror vi att du är en lagspelare, du sträcker gärna ut en hjälpande hand till kollegor och ger det lilla extra i form av god service. Du är självgående och både lyssnar samt delar med dig av kunskap till teamet. Att komma i tid, föregå med gott exempel och vara en problemlösare är egenskaper som kännetecknar dig. Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare Placeringsort: Stockholm Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match Vad vi står för: Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag. Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans! Varför ska du välja oss? Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen. Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025
Lead Game Designer - Games
Embark Studios AB
Designer inom spel och digitala medier

We are looking for a talented and experienced Lead Game Designer to join THE FINALS game team here at Embark, a team that is currently numbering around ~100 developers. As a Lead Game Designer at Embark, you will be responsible for detailed design work on the project, as well as instigating and reviewing the designs of other designers. You will collaborate closely with the directors of the project, in refining concepts and ideas into tangible designs, prototypes and features, as well as working with Production leadership in helping in articulating and establishing estimates, project scope and timelines. We would like you to take on managerial responsibilities for some of the projects’ Design staff, as well as coach and mentor the projects Game Designers in design methodology and documentation practices. And inspire them to deliver high quality, balanced and scalable systems and player experiences, fitting for Live Service and Free-to-play PvP Action Games. You will also own and spearhead game features directly, and work hands-on in cross disciplinary teams while implementing gameplay features We would love if you have A creative and curious mind. 10+ years of experience designing and making games and a proven track record with multiple shipped titles. An excellent grasp of AAA PvP gameplay and systems design, including knowledge of player psychology, UX design, gameplay mechanics and dynamics. Proficiency with the Unreal Engine and experience with Blueprints and scripting. Able to adapt to varied learning and communication styles of team members and stakeholders. A good knowledge and familiarity with the various game maker disciplines, coding, animation, game physics, 3D Art, etc. Enjoyment of creative collaboration in cross disciplinary groups. Professional English communication skills.   At Embark we offer competitive salaries, passionate colleagues to share knowledge with and much more, but most of all we invite you to take part of a journey into the unknown, to build creative, surprising and beautiful experiences together. We welcome game makers of all sex, class, colour, age, gender identity, education, religion, opinion, culture, nation of origin, language, sexual orientation, shape, size, and ability. Did we leave anyone out? Well, we welcome you, too! We think that the gaming industry is made better when everyone has a seat at the table. Be yourself at Embark and make games while doing so. Please apply with confidence. We can’t wait to hear from you (in English)!

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025
Projektadministratör till kund i Stockholm!
Sway Sourcing Sweden AB
Lednings- och organisationsutvecklare

Brinner du för struktur, samordning och att skapa tydlighet i komplexa initiativ? Vill du spela en nyckelroll i att modernisera den digitala kundupplevelsen hos en av Sveriges mest framåtlutade organisationer? Då är detta uppdraget för dig! Om uppdragetVi söker en Projektadministratör till ett strategiskt och omfattande digitaliseringsprogram. Målet? Att bygga en ny frontendarkitektur, migrera existerande digitala tjänster och appar, samt etablera en molnbaserad utvecklarplattform som tar användarupplevelsen till nästa nivå. Du är en viktig kugge i projektet där du jobbar nära programledaren och är en central kraft för att driva struktur, samverkan och framdrift i ett initiativ med hög komplexitet och stort genomslag. Dina arbetsuppgifter: Koordinering & struktur Samordna aktiviteter, deadlines och kommunikationsflöden Skapa och underhålla mallar, presentationsmaterial och beslutsloggar. Möten & workshopfacilitering Planera, genomföra och dokumentera workshops och styrmöten Säkerställa att deltagarna är engagerade och håller sig till deadlines. Kommunikation & programstöd Vara spindeln i nätet för informationsflöde både internt och externt Bidra till en kultur av samverkan, transparens och struktur. Stöd för förankring & beslut Arbeta nära arkitekter, linjechefer, produktägare och andra nyckelpersoner. Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet som programkoordinator eller projektadministratör från teknik- eller digitaliseringsprojekt. Är van att jobba i miljöer med mjukvaru- och infrastrukturutveckling (webb & app) Förstår teknikens roll i affären och har en produktnära profil Har ett agilt arbetsätt och är van att skapa processer och tydlig dokumentation Är trygg i att facilitera workshops och att leda möten där ledningsgrupp och seniora deltagare medverkat Kommunicerar utmärkt på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt Har erfarenhet från större eller internationella organisationer.   För att lyckas i rollen: Behöver du vara strukturerad, ansvarstagande och självgående. Du är en skicklig kommunikatör som får med dig andra, och trivs med att jobba i gränslandet mellan teknik, affär, produkt och organisation. Praktiskt information:Ort: Stockholm Omfattning: Heltid, 100% Startdatum:2025-06-09 Slutdatum:2027-06-09 Ansök senast:2025-05-28 Vi ser fram emot din ansökan! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025