Service Planning Officer
Bee Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

Vi på Bee Bemanning söker en Service Planning Officer till vår kund, ett ledande företag inom klimatlösningar. I denna roll blir du en nyckelperson i serviceavdelningen med ansvar för att hantera garanti- och returärenden, serviceuppföljning och kundsupport. Ansvarsområden: Ansvara för kommunikationen mellan serviceavdelningen och huvudkontoret. Hantera garanti- och returärenden samt agera kontaktperson vid kundärenden med konflikt. Stödja installatörer vid förfrågningar om reservdelar. Samarbeta nära med interna avdelningar såsom försäljning, order, logistik och marknadsföring. Optimera och standardisera serviceprocesser och -system för att förbättra kvalitet och produktivitet. Leda och delta i projekt kopplade till teknisk support, fältservice, garantihantering, administration och lärande. Bidra vid implementation av nya system inom serviceområdet. Ansvara för insamling, analys och rapportering av data kopplad till serviceverksamheten som underlag för ledningsbeslut. Följa upp och hantera KPI:er för servicekvalitet och serviceproduktivitet. Säkerställa uppföljning av den övergripande serviceplanen. Vara beredd på kortare affärsresor till huvudkontor eller dotterbolag vid behov. Kvalifikationer Du arbetar effektivt med MS Office-applikationer, internet och e-post. Avancerade kunskaper i Excel, dataanalysverktyg (t.ex. Power BI) och ERP (t.ex. SAP) är definitivt ett plus. Erfarenhet från en liknande position är meriterande Minst 1–2 års arbetslivserfarenhet krävs om du saknar akademisk utbildning. Du har en kandidatexamen inom tillämpad ekonomi, civilingenjör inom ekonomi, maskinteknik, etc. Erfarenhet av VVS/KYL branschen är meriterande. Övrig information Tjänsten är i huvudsak förlagd till kundens kontor i Solna, med möjlighet till distansarbete vid behov. Arbetstiderna är måndag till torsdag kl. 08:00–16:30 samt fredag kl. 08:00–16:00. Kontaktuppgifter och ansökan Välkommen med din ansökan redan idag, då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. Detta är en konsultanställning via Bee Bemanning, vilket innebär att du kommer att vara uthyrd till vår kund. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår ansvariga rekryteringskonsult Philip Börjesson på [email protected]. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Sista ansökningsdatum: 30/6-2025 Bee Bemanning är ett specialiserat kompetensbolag inom HVAC, teknik och energi. Vi löser löpande rekryterings- och bemanningsuppdrag till små som stora företag över hela landet. Bee Bemanning är ett specialiserat kompetensbolag inom HVAC, teknik och energi. Vi löser löpande rekryterings- och bemanningsuppdrag till små som stora företag över hela landet.

20 maj 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Redovisningsassistent till värderingsstyrd koncern 🌱
Wrknest AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Om tjänsten Nu hjälper vi en koncern som genomsyras av starka värderingar inom hållbarhet, jämlikhet och samhällsansvar, att rekrytera en redovisningsassistent till koncernens ekonomiavdelningen. Vi söker dig som är i början av din karriär inom redovisning och som vill växa i en roll där engagemang, samhällsnytta och hållbarhet är centralt. Här får du möjlighet att arbeta brett med ekonomiarbete i en dynamisk miljö som spänner över områden som media, energi och klimat, samt bygg och fastigheter. Dina framtida arbetsuppgifter  Du kommer att tillhöra ett mindre, engagerat team med hög kompetens där samarbete och prestigelöshet är en självklar del av vardagen. Tjänsten är bred med möjlighet att växa in i fler ansvarsområden över tid. Till en början kommer arbetsuppgifterna framförallt att innefatta att hantera löpande bokföring, samt leverantörs- och kundreskontra. Med tiden är tanken att man tar sig ann mer ansvar, troligtvis stöd i årsredovisning, skattedeklarationer med mera. Utöver detta ingår det även ansvar av posthantering och kontorsinköp.  Vi söker dig som  Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi/redovisning. Du har gärna viss erfarenhet av redovisningsarbete, exempelvis från ditt första jobb efter examen eller från deltidsjobb under studierna där du arbetat i Excel. Det är meriterande om du har arbetat i Visma och/eller med inscanningssystem som Rillion. Som person är du initiativtagande, självgående och trivs med att ta ansvar. Du vill bidra till helheten och är inte rädd för att hugga i där det behövs. Teamet värdesätter en öppen kommunikation och att man hjälper varandra i både toppar och dalar. Du bör vara flytande i svenska, då det är koncernens arbetsspråk. Övrig information  Start: Så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid Plats: Södermalm Omfattning: Heltid Anställningsform: Tillsvidare med inledande uppsägningstid Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.   Om företaget Koncernen består av flera bolag med olika inriktning – från samhällsbyggande och elhandel till klimatmedier och hållbar stadsutveckling. All verksamhet genomsyras av en stark värdegrund kring jämlikhet, klimat och samhällsnytta. De är inte vinstdrivande i traditionell mening, utan fokuserar på långsiktiga värden och rättvisa villkor för både anställda och samhället. Kulturen präglas av lika för alla-principen, där transparens och gemenskap är nyckelord. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se .

20 maj 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Kock till Görvälns Slott
Workation Group AB
Kockar och kallskänkor

Görvälns Slott ligger vackert i ett naturreservat vid Mälaren i Järfälla, endast 2,5 mil från Stockholms Central. Hotellet med sina unikt inredda hotellrum är ett av Sveriges bästa boutiquehotell, där kvalitet, detaljerna och det lilla extra alltid varit en ledstjärna och en stor del av vår framgång. Görvälns Slott är även känt för sin höga gastronomiska profil och idag arbetar vi mot att bli en av Sveriges absolut bästa gastronomiska destination utanför Stockholm. På Görväln odlar vi en stor del av våra grönsaker och örter själva. Det vi inte hittar i vår odling, i vår trädgård eller i naturreservatet, beställer vi i första hand från speciellt utvalda lokala och regionala producenter och i andra hand från producenter som producerar hållbart i Europa. Vi vill alltid kunna erbjuda våra gäster hållbara gastronomiska matupplevelser. Nu söker vi en kock som tycker att det bästa som finns är att själv kunna gå och plocka solmogna grönsaker och klippa örter från odlingen inför kvällens service.  Är du en noggrann och skicklig kock med ett brinnande intresse för mat och inte är rädd för att röra dig i matsalen. Du värderar detaljer samt ordning och reda. Du är flexibel och positiv. Du ska ha kockutbildning och har arbetat som kock i minst 4 år och framför allt ska du älska att laga mat. Vi ser gärna att du har har bil då det är svårt att ta sig till Görväln kommunalt om du inte bor i närheten och kan cykla. Hos oss får du ett roligt och varierande jobb där hållbar gastronomi på hög nivå, arbetsglädje och ständig utveckling är ledorden. Är man på rätt plats och har man roligt och trivs på jobbet, så gör man ett bra jobb. Så tänker vi!  Vad vi erbjuder dig: Ett väldigt roligt arbete där du får arbeta med hög kvalitet Stor möjlighet att påverka, utveckla och ta ut svängarna i ditt jobb Hälsosam och god personalmat i en fantastisk miljö Friskvårdsbidrag och utvecklingsbidrag Inspirationsresor och rabatter på hotellupplevelser För att du ska trivas hos oss bör du, förutom att du brinner för mat och dryck, även gilla resor, inredning och design. Miljöfrågor är viktigt för dig och du gillar att röra på dig och tar hand om din kropp.  Arbetspassen är förlagda dagtid och kvällstid måndag-lördag. Lön enligt överenskommelse. Vi har självklart kollektivavtal.  Känner du att utvecklingen av Görvälns Slott som Stockholms bästa gastronomiska destination är ditt nästa steg i yrkeslivet och vi gillar varandra, så lovar vi dig en ny livsstil i en miljö som är få förunnade att få arbeta i, mitt i fantastisk natur med grymma kollegor!  – Skicka din ansökan till med CV och personligt brev så snart som möjligt. Intervjuer kommer att ske löpande. Varmt välkommen med din ansökan!

20 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Redovisningskonsult till industribolag – Linköping
Sway Sourcing Sweden AB
Redovisningsekonomer

Vi söker en engagerad redovisningskonsult till ett spännande uppdrag hos en kund inom industribranschen. Här får du chansen att kombinera det dagliga redovisningsarbetet med utvecklingsprojekt i en miljö där förändring och effektivisering står i fokus. Om rollen I det här uppdraget samarbetar du nära verksamhetens controllers och fungerar som ett stöd i redovisnings- och systemrelaterade frågor. Tjänsten är bred och omväxlande med arbetsuppgifter som bland annat innefattar: • Bokslutsarbete och finansiell rapportering • Stöd till controllers i olika redovisningsfrågor • Utredningar och ad hoc-uppgifter • Medverkan i förbättringsprojekt och automation • Arbete i system som U4 Agresso, HFM/Hyperion och BlackLine Du blir en del av ett team som brinner för att förenkla och effektivisera processer – både på detaljnivå och i större initiativ. Rollen ger även utrymme att forma din egen inriktning och bidra till utvecklingen av teamets arbetssätt. Vem vi söker Vi tror att du har: • Minst tre års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete • Erfarenhet från industribolag eller tillverkande företag • God förståelse för projektredovisning eller projektuppföljning • Förmåga att arbeta självständigt och driva saker framåt • Stark kommunikativ förmåga på både svenska och engelska • Intresse för att förbättra och effektivisera arbetssätt Det är meriterande om du har erfarenhet av något av systemen U4 Agresso, HFM/Hyperion eller BlackLine. Tillträde och ansökan: Startdatum: 9 juni 2025 Slutdatum: 17 juli 2026 Möjlighet till förlängning: Ja Sista ansökningsdag: 23 maj 2025 Plats: Linköping Kontaktperson: 0790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

20 maj 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Serviceinriktad däckspecialist till däckhotell
Starfinder AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Är du redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av en spännande resa? Vi söker nu en engagerad och driven medarbetare, som vill vara med och fortsätta utveckla Stockholms modernaste och effektivaste däckhotell. Hos Europeiska Motors nya anläggning i Spånga, kommer du vara en nyckelroll i att leverera förstklassig service samt skapa en smidig upplevelse för deras kunder. Om tjänsten I rollen kommer du ha ett varierande arbete med breda arbetsuppgifter och kommer bland annat administrera kundmottagningen samt däcklagret, hantera däckomläggningar och säkerställa att kundernas fordon är i trygga händer. Tillsammans med dina kollegor sätter ni kunden i fokus och skapar en professionell och välkomnande miljö. Arbetsuppgifter Operativt arbete med lager- och däckhantering. Bygga och upprätthålla kundrelationer genom hög kvalitet och service. Personliga egenskaper Vi söker dig som har erfarenhet av liknande roller inom däck- eller fordonsbranschen. Du som person är ansvarstagande och strukturerad som brinner för kundservice och däckbranschen. Du har ett öga för detaljer och en förmåga att planera samt organisera arbetet på ett effektivt sätt. Krav på B- körkort. Erfarenhet av däckservice. Truckkort är meriterande. Om anställningen Tjänsten är på heltid, med start så snart det är möjligt. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag-fredag mellan 7-18. Anställningen blir direkt hos Europeiska Motor. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Amanda Svenberg, 076-009 77 46. Om företaget Europeiska Motor grundades 1960 och är en av Sveriges största enskilda auktoriserade återförsäljare av Toyotabilar. Företaget omsätter 1,6 miljarder kronor och har ca 165 medarbetare. Europeiska Motor är belägna i norra Stockholm där de har fullserviceanläggningar i Rissne, Vällingby, Täby, Arlandastad samt en fullserviceverkstad på Östermalm. Med över 50 år i branschen har vi byggt upp en stark grund av erfarenhet och stabilitet. Vår arbetsplats präglas av en öppen och inkluderande företagskultur, där varje medarbetares åsikt värderas högt. Vi omfamnar “The Toyota Way” vilket är en hyllad filosofi som genomsyrar vårt arbete och bidrar till vår framgång. Vi tror på din potential och erbjuder ett brett utbud av vidareutbildningar samt karriärutveckling inom bolaget. Skicka in din ansökan idag och bli en del av vår växande och inspirerande arbetsgemenskap!

20 maj 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Sjuksköterska
Doktorse Nordic AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Doktor.se strävar efter att bli det självklara valet vid första vårdkontakt och arbetar för att göra primärvården tillgänglig för alla. Vår ambition är att bli en av landets största digifysiska vårdgivare med målet att alltid ge rätt vård på rätt plats i rätt tid. Till Doktor.se Sagoskogen Vårdcentral söker vi nu en sjuksköterska som är intresserad av att vara med och utveckla primärvården och uppskattar att arbeta i en föränderlig miljö där du får chans att påverka samt bidra med initiativ och nytänkande. Om rollen Som sjuksköterska på Doktor.se Sagoskogen Vårdcentral arbetar du patientbaserat och evidensbaserat samt är professionell i ditt bemötande och värnar om att sätta patienten först. På sikt kommer du även att få möjlighet att vara med och utveckla primärvården genom att arbeta med digifysiska processer. Exempel på arbetsuppgifter är: Mottagningsarbete  Telefonrådgivning Provtagning Akuta patientflöden Hemsjukvård Om dig Vi söker dig som är nytänkande, serviceinriktad och kommunikativ. Du är van att arbeta i team såväl som självständigt. Vidare tror vi att du är trygg i din yrkesroll, är positiv till nya utmaningar och har ett stort engagemang. Vi söker dig med följande kvalifikationer: Legitimerad sjuksköterska  Svenska i tal och skrift Det är starkt meriterande om du också har erfarenhet av primärvården Vi erbjuder dig Hos oss får du en arbetsplats att utvecklas på, fenomenala kollegor och att bli en del av en växande vårdkoncern med många kontaktytor. Vi är en familjär vårdcentral som strävar efter att uppnå kvalitativt patientarbete genom prestigelöst och kollegialt samarbete. Tillsammans skapar vi härlig teamkänsla, fin gemenskap och stark kultur! Vi erbjuder dig också: Kollektivavtal Tjänstepension Friskvårdsbidrag Personalparkering Mer praktiska detaljer Önskad start 2025-08-25 Tjänsten är ett tidsbestämt vikariat på 75% på 1 år Din placering kommer vara på Sagoskogen Vårdcentral, Vårbergsvägen 63 Kan det vara dig vi söker? Kul, då ser vi fram emot din ansökan! Vi jobbar med löpande urval, så vänta inte med din ansökan utan skicka gärna in den redan idag – allt du behöver göra är att bifoga ditt CV och svara på några urvalsfrågor.

20 maj 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Junior Snickare / Hantverkare på Heltid i Stockholm
UngdomsKraft AB
Träarbetare, snickare m.fl.

Vill du jobba med personer i din ålder? Ungdomskrafts medarbetare är i åldrarna 18-30 år gamla. Vi tycker det ska vara roligt att jobba och må bra på sin arbetsplats. Därför är aktiviteter utanför arbetet en viktig del av Ungdomskraft, så du kan träffa nya vänner men även utbyta erfarenheter med dina kollegor. Vem söker vi? Vi på Ungdomskraft förstår att alla inte har ett perfekt CV i början av sin karriär och väljer därför personlighet före vad som står på pappret. Vi söker dig som är social och framåt, noggrann, flexibel och arbetsvillig. Du ska tycka om att arbeta självständigt samt ta eget ansvar i ditt arbete. Om uppdraget: Som Handyman på Ungdomskraft hjälper du privatpersoner och företagskunder med våra handyman-tjänster vi erbjuder. Du kommer besöka 1-4 kunder per dag för att hjälpa till med sncikeriarbeten som platsbyggda garderober, köksrenoveringar, altanbyggen och hemmafix. En stor del av jobbet är att vara serviceinriktad och få kunden att känna sig trygg i valet att anlita oss. Arbetet är heltid och under kontorstider. Var: Stockholm med omnejd Exempel på arbetsuppgifter: Montering av möbler Uppsättning av TV, gardinskenor mm Altanbygge Platsbyggd garderob Enklare hantverk Din profil: -B-körkort. -Talar och förstår svenska flytande. -Godkänt belastningsregister. -Tidigare erfarenhet inom yrket (meriterande) Om Ungdomskraft Ungdomskraft är framtidens problemlösare med kund och personal i fokus. Vår affärsidé är tydlig, att hjälpa unga, drivna talanger ut i arbetslivet och därmed namnet – Ungdomskraft. Läs mer om oss: www.ungdomskraft.com

20 maj 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Hotellstädare i Stockholm

Har du tidigare erfarenhet av städning på hotell och vill ha hela Stockholm som din arbetsplats? Vi på RA Hospitality söker nu duktig och erfaren personal inom hotellstäd. Om tjänsten städning av hotellrum du kommer att arbeta på flera olika hotell runt om i Stockholm du får möjlighet att jobba på allt från stora hotellkedjor, boutiquehotell och konferenshotell till 5-stjärniga hotell arbeta heltid i sommar med möjlighet till förlängning tjänsten beräknas tillträdas snarast Vi söker dig som: har minst 6 månaders erfarenhet av hotellstäd i Sverige är flexibel är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb kan kommunicera på svenska eller engelska är noggrann och har ett sinne för detaljer trivs att jobba i ett högt tempo tycker att det är spännande att få arbeta på flera olika hotell, viktigt då du kommer arbeta ute hos våra kunder i Stockholmsområdet Varför ska du jobba på RA Hospitality? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semestersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RA Hospitality är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke. Varmt välkommen med din ansökan!  Vi tar EJ emot ansökningar via telefon eller e-mail!

20 maj 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Hotellstädare till Arlanda

Om jobbet: Vi på RA Hospitality söker duktig och erfaren personal inom hotellstäd till vårt grymma städteam på Arlanda. Vem är du? har minst 6 månaders erfarenhet av hotellstäd i Sverige är flexibel är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb kan kommunicera på svenska eller engelska är noggrann och har ett sinne för detaljer trivs att jobba i ett högt tempo Om tjänsten städning av hotellrum du kommer att arbeta på ett av Arlandas många hotell vi erbjuder en anställning för enstaka dagar tjänsten beräknas tillträdas snarast Varför ska du jobba på RA Hospitality? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser?  Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen!  Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar!  Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning.   Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden!   Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien.  Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RA Hospitality är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 25 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor.  Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

20 maj 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Hotellstädare i Nacka

Har du tidigare erfarenhet av städning på hotell och söker jobb i Nackaområdet? Vi på RA Hospitality söker nu duktig och erfaren extrapersonal inom hotellstäd. Om tjänsten städning av hotellrum du kommer få möjlighet att arbeta på olika hotell i Nacka- och Stockholmsområdet du får möjlighet att jobba på allt från stora hotellkedjor, boutiquehotell och konferenshotell till 5-stjärniga hotell vi erbjuder en anställning för enstaka dagar tjänsten beräknas tillträdas snarast Vi söker dig som: har minst 6 månaders erfarenhet av hotellstäd i Sverige är flexibel är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb kan kommunicera på svenska eller engelska är noggrann och har ett sinne för detaljer trivs att jobba i ett högt tempo tycker att det är spännande att få arbeta på flera olika hotell Varför ska du jobba på RA Hospitality? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser?  Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen!  Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar!  Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning.   Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden!   Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien.  Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RA Hospitality är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor.  Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

20 maj 2025
Sista ansökan:
26 oktober 2025