Aleris ASIH Nord söker Sjuksköterska till Resursteamet i sommar
Aleris Sjukvård AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Är du flexibel och kan tänka dig att jobba i flera av våra ASIH team i norra stor-Stockholm i sommar med ett generöst lönetillägg? Om oss Vi bedriver Avancerad Sjukvård i Hemmet i norra stor-Stockholm. Vi har små men mycket välfungerande team på 5 olika platser. Teamen består av Sjuksköterskor, Läkare, Kurator, Fysioterapeut, Dietist och Arbetsterapeut. Du kommer att arbeta självständigt ute hos patienter i deras hem, men även ha tryggheten med kollegor nära tillgängligt. Rollen Som medarbetare i Resursteamet kommer du fylla en viktig funktion hos oss. Du kommer i sommar få placering i de olika teamen på Aleris ASIH Nord utifrån behov. Som sjuksköterska i Resursteamet kommer du arbeta i våra ASIH-team i Upplands-Väsby, Sollentuna, Täby, Lidingö och Vällingby. För denna flexibilitet erbjuder vi ett generöst lönetillägg varje månad, utöver grundlönen Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i arbetsliv och privat. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. En anpassad och väl utarbetad introduktion Interna utbildningar En företagskultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras Fredagsfrukost God arbetsmiljö med korta beslutsvägar Om dig: är legitimerad sjuksköterska med minst 2 års erfarenhet från slutenvård, ASIH eller motsvarande. Har du en VUB i palliativ vård, onkologi, geriatrik eller som DSK är det meriterande men inget krav. arbetar evidensbaserat och är professionell i ditt bemötande samt värnar om att sätta patienten först är flexibel och öppen för nya utmaningar är en teamplayer och uppskattar att arbeta i multiprofessionella team har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift B körkort är ett krav Anställningsvillkor  Anställningsform: Visstidsanställning t.o.m. 20250930 med ev. möjlighet till fast tjänst. Omfattning: Heltid eller enligt överenskommelse Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Övrigt: Veckoarbetstid heltidsmått är 37 tim/v, blandad dag/kväll/helgtjänstgöring, helgtjänstgöring två helger av fem. Ansökan Vi ser fram emot din ansökan! Vid frågor kontakta Enhetschef Michael Dubiel 0730-290228

14 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Data Engineer
AB Svenska Spel
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Är du sugen på en ny utmaning och vill vara med på resan mot världens bästa spelupplevelse? Nu är vi på jakt efter en ny kollega till Martech som vill vara med och bidra till att skapa ett kundmöte i världsklass! Martech, eller Marketing Technologies, är ett samlingsnamn för teknik som stödjer marknadsföringsprocesser och är en nyckel för att kunna skapa en unik, personlig, digital kundupplevelse. Vår vision är en datadriven kundrelation som löpande skapar värde både för Svenska Spel och våra kunder. Vad kommer du att göra? Svenska Spel och Martech är på en spännande förändringsresa. Vi moderniserar vår dataarkitektur med satsningar på Data Mesh, strömmande data i Kafka och ett skifte mot Google Cloud Platform (GCP) som vår centrala dataplattform. I detta arbete kommer den här rollen vara en viktig teamseplare för att bidra till Martechs förflyttningar. Som Data Engineer hos oss kommer du att arbeta med hela kedjan av våra dataflöden. Du hanterar strömmande data i Kafka och gör information tillgänglig för olika användningsområden. Du utvecklar och bearbetar data i GCP och är med och förbereder Martech för ett fullt fungerande molnbaserat ekosystem. Dina arbetsuppgifter spänner över flera områden – från utveckling, analys och systemdesign till CI/CD, testning och implementation. Du kommer även att vara delaktig i att hantera driftsfrågor och eventuella produktionsstörningar. Din roll blir central i utvecklingen av vårt nya, moderna datalandskap. Hos Martech blir du en del av ett engagerat och kompetent team med stark laganda och en inkluderande kultur. Vi jobbar agilt och i nära samarbete med våra kollegor inom Försäljning och Marknad. Är du den som kommer att göra det? Som person är du framåtlutad, kvalitetsmedveten och noggrann. Du trivs med att arbeta i team och att dela med dig av dina erfarenheter och kunskaper. Vi ser att du har en relevant utbildning samt några års arbetslivserfarenhet av att arbeta som Data Engineer. Vi söker dig som har erfarenhet av: Realtidsbearbetning av strömmande data med Kafka-relaterade verktyg C#, Scala eller Java Molntjänster som GCP eller AWS DevOps Extra meriterande om du har erfarenhet av: Utveckling i Python eller JavaScript Produktifiering av data enligt Data Mesh eller liknande Data Management-strategi BigQuery SQL Terraform Om Tech på Svenska Spel På Svenska Spel hanterar vi 10 000 000 transaktioner varje dag, året runt och på sex dagar har vi hanterat samma transaktionsvolym som den största pengaöverföringsappen gör på en månad. Varje dag utvecklar, driftar och supportar vi ett av världens mest avancerade spelsystem, vi är med andra ord ett techbolag som sysslar med spel - inte tvärtom. Det här kommer med ett ansvar, både för folkets drömmar och spänning, men även för deras spelande. Vi flyttar ständigt fram gränserna för vår tech och låter aldrig vår Drömmaskin stå still. Kom och utveckla den med oss! Vi är Svenska Spel Svenska Spel är hela Sveriges spelbolag. Vi skapar hållbara och roliga spelupplevelser som bidrar till ett bättre Sverige. Genom spel som Triss, Stryktipset och Oddset ger vi våra fyra miljoner kunder spänning, glädje och drömmar. Våra spel är enkla och trygga och oavsett om man spelar online eller fysiskt, själv eller tillsammans med andra, så ska upplevelsen alltid vara positiv. Vi vill att fler ska spela hållbart hos oss och vår verksamhet ska bedrivas på ett socialt, ekonomiskt och miljömässigt ansvarsfullt sätt. Varje år går överskottet till statskassan. Vi är Sveriges största idrottssponsor och investerar nära 300 miljoner kronor årligen i svensk idrott. Vi är modiga, nyfikna och strävar efter enkelhet i allt vi gör samt skapar resultat tillsammans. Är du nyfiken på våra förmåner? Då hittar du dem här! Ansökan och kontaktuppgifter Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Visby eller Stockholm med möjlighet till flexibelt distansarbete.  För frågor om tjänsten, kontakta Sofie Anlert, Chef Martech, [email protected] För frågor om rekryteringsprocessen, kontakta Team Talent Acquisition, [email protected] Vi utför intervjuer och urval löpande så tveka inte med att skicka in din ansökan redan idag. #LI-HYBRID

14 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Interim Kundupplevelsechef till kund i Stockholm!
Sway Sourcing Sweden AB
Försäljnings- och marknadschefer

Nu söker vi en interim Kundupplevelsechef till en spännande roll där organisation befinner sig i en förändringsfas. Du får möjligheten att leda ett kompetent team av specialister och vara med och forma framtidens digitala kundresa! Om uppdragetI rollen som Kundupplevelsechef får du ett brett ansvar där du leder ett tvärfunktionellt team med spetskompetens inom UX/UI-design, kundanalys och CRO. Fokus ligger på att stärka och strukturera arbetet kring kundresor, lösningsdesign och att driva utveckling baserat på kundinsikter. Du är en viktig nyckelspelare i ledningsgruppen för Strategi & Affärsutveckling, där du samverkar tätt med produkt-, affärs- och transformationschefer samt andra nyckelfunktioner inom koncernen. Ditt ansvar Leda och utveckla teamet och dess arbetssätt Säkerställa att kunddata samlas in, analyseras och kommuniceras internt Vidareutveckla kundresor och identifiera förbättringsområden Säkerställa att kundinsikter används genom hela utvecklingsprocessen Driva lösningsdesign för digitala kanaler Vara en stark ambassadör för kundinsiktsdriven utveckling Vem vi söker Du är en trygg och van ledare med ett brinnande intresse för kundbeteenden och digitala lösningar. Du är både strategisk och operativ, har god kommunikationsförmåga och trivs i en miljö där entreprenörsanda, förändring och samarbete står i centrum. Vi ser gärna att du har: Gedigen erfarenhet av arbete med kundupplevelse och kundinsikter Tidigare chefs- och ledarerfarenhet med personalansvar Relevant akademisk utbildning Erfarenhet av förändringsarbete och agila metoder Hög analytisk förmåga och arbetar insikts- och effektbaserat Förmåga att skapa engagemang och få med dig andra  Har flytande språkkunskaper i svenska och engelska Praktisk info Plats: Stockholm (med 25 % distansarbete) Period: 11 augusti – 30 november 2025 Sista ansökningsdag: 19 maj 2025 Möjlighet till förlängning: Ja, beroende på tillsättning av ny permanent chef.  Vi arbetar med löpande urval och intervjuer så skicka in din ansökan redan idag! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

14 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Senior .NET Developer – Fokus på Cloud & Arkitektur
Eeze Consulting AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Om uppdraget Vi söker en senior .NET-utvecklare med starkt intresse för cloud, arkitektur och moderna utvecklingsmetoder till ett av ICAs tvärfunktionella team. Uppdraget är perfekt för dig som trivs i en produktnära miljö där innovation, tekniskt ansvar och kundfokus står i centrum. Teamet utvecklar digitala kundlösningar inom mat och måltid – bl.a. ICA ToGo (obemannade butiker) och ICA på jobbet. De ansvarar för hela kedjan: från idé och utveckling till drift och förbättring. Som konsult kommer du in i ett starkt team där samarbete, automatisering och delad kunskap är självklarheter. Dina ansvarsområden Utveckling i .NET Core och .NET Framework Arbeta med Azure och eventdriven arkitektur (t.ex. Service Bus) Skapa lösningar baserade på microservices och moderna cloud-principer Arbeta med både SQL och NoSQL-databaser Automatisera via CI/CD-pipelines, scripting och DevOps-principer Säkerställa god arkitektur, säkerhet (OAuth 2.0, TLS) och lastbalansering Samarbeta nära med Produktägare, UX och Design Vi söker dig som har Lång erfarenhet av .NET-utveckling – både Core och Framework Gedigen erfarenhet av cloudlösningar, framför allt i Azure Förståelse för eventdrivna system och asynkron arkitektur Kunskap inom säker webbutveckling (OAuth 2.0, TLS, OpenID Connect) Vana att arbeta med DevOps, container-teknik och versionshantering (Git) Erfarenhet av att arbeta agilt i tvärfunktionella team Personliga egenskaper Vi tror att du: Har ett seniortänk och ett stort tekniskt intresse Är självgående men samtidigt en teamplayer Delar gärna med dig av kunskap och vill bidra till förbättring Är kvalitetsmedveten och gillar att ligga i framkant tekniskt Trivs med att arbeta nära verksamhet och slutanvändare Omfattning & praktiskt Start: Snarast (senast i slutet av maj) Omfattning: 100 % Plats: Solna – hybrid (2–3 dagar i veckan på plats) Uppdragets längd: t.o.m. 31 december 2025, med chans till förlängning

14 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Low-code Developer
Novacura AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

About the Job Novacura is looking for a Low-Code Developer to help businesses work smarter and faster by developing innovative solutions using Novacura Flow—our powerful low-code platform. With Novacura Flow, we help customers streamline and optimize their workflows by seamlessly connecting people, systems, and data. The platform enables organizations to build custom applications with minimal coding, enhancing efficiency, flexibility, and digital transformation. With integrations to leading ERP systems like IFS and SAP, our solutions empower companies to optimize their operations. As a Low-Code Developer, you’ll play a key role in:   Automating and improving business processes using Novacura Flow  Customizing ERP solutions to meet specific customer needs   You will be working in-house at Novacura, collaborating closely with both colleagues and customers to deliver tailored solutions that drive real business value. We are building our presence in Stockholm, offering a dynamic and close-knit team environment. In March, we’re moving into a brand-new, centrally located office on Drottninggatan - a great place to grow your career and make an impact.  What are we looking for?We are looking for a service-minded and customer-oriented individual with a flexible mindset. You thrive in a team environment, communicate effectively, and are always eager to learn and grow. In this role, you’ll often encounter challenges without immediate solutions—being comfortable with problem-solving, seeking support when needed, and proactively searching for information will be key to your success. To succeed in this role, you should have: A university degree in Information Science, Technology, or a related field. 2–4 years of experience working with business systems (ERP), process development or database development. Experience working with a Low-Code platform, such as Microsoft Power Apps/Power Platform, Mendix, Appian, OutSystems or similar. Proficiency in SQL Fluency in both Swedish and English (spoken and written). A proactive and solution-oriented mindset, with the ability to navigate new and complex challenges. Experience or knowledge of IFS is a plus but not required. What we Offer We strongly believe in working with individuals who love what they do. When you get the opportunity to do what you do best, the result will be exceptional. We offer you a global development role in an innovative and fast-growing company at the forefront of technology, and we provide you with the opportunity to deliver real value to the customers. We offer competitive benefits, compensation based on competence/performance and highly talented Novacurians as great colleagues. Novacura offers a strong and open cooperate culture where each and every employee has the opportunity to influence the development of the company and our processes. How can I find out more? If you think we’re a good match, apply today! Selection is done continuously so don’t miss your chance. For questions regarding the recruitment process, please contact Elin Mankert, Talent Acquisition, at [email protected]. For questions regarding the position, please contact Camilla Caddeo, Consulting Manager, at [email protected]. About Novacura At Novacura we are passionate about solutions that enable our customers to work smarter and faster in their businesses. We work with several business systems and our own unique product Novacura Flow. We are a global organization with close cooperation between our offices in different countries and we have high ambitions to continue to develop and grow in all our markets.

14 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Enterprise Data Architect
GlobalConnect AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Are you a data architecture leader who thrives on bringing structure, clarity, and business value to complex environments? If you're ready to shape how data is governed and used across a fast-moving, pan-Nordic organization we want to talk to you. About the Role As an Enterprise Data Architect at GlobalConnect, you will be instrumental in shaping and implementing the architectural vision for our data and AI landscape. Your knowledge will significantly contribute to generating business value, promoting a culture centered around AI and data, and optimizing existing systems to enhance data quality, governance, and integration to support business processes. You’ll lead cross-functional work on communication, stakeholder alignment, and data security ensuring that architecture decisions are understood, adopted, and resilient. Working across business and IT functions, you will align enterprise data capabilities with strategic goals and support the secure, scalable use of AI. Your focus will be on defining architectures that enable compliance, reliability, and business agility across hybrid and distributed systems. In this pan-Nordic role, you’ll collaborate across borders navigating cultural differences, aligning priorities, and strengthening cohesion across teams. AI enablement is part of your scope, but your primary mission is to ensure that our enterprise data landscape is governed, integrated, and ready to support business innovation including AI. Some of the things you’ll be working on - Evaluate and improve the current data landscape identifying opportunities to increase quality, performance, and reliability - Develop and implement enterprise-wide strategies for master data management, integration, and data quality - Define and maintain data governance assets including data definitions, business glossaries, data models, and role-based responsibilities to ensure legal compliance and clarity across the organization - Lead strategic collaboration with IT, security, and business stakeholders to ensure that enterprise data governance and architecture enable scalable AI-aware solutions - Embed security, compliance, and risk controls into all architectural and data governance frameworks - Champion data literacy and governance adoption across the organization fostering a shared understanding of data ownership, roles, and responsibilities Why Join GlobalConnect You’ll be part of a diverse and highly skilled team based in Northern Europe where collaboration and continuous learning are at the core of our culture. We offer a rare opportunity to shape how we handle data and AI directly contributing to our strategic growth. We at GlobalConnect are making significant strides in the digital transformation of the telecom industry in Northern Europe. This is your chance to be directly involved contribute to innovation and shape the future of data and AI To thrive in this role, we think you have - Proven experience in enterprise-level master data management, data governance, and quality improvement - Exceptional communication skills with the ability to translate technical concepts into business value, build trust with senior stakeholders, and drive alignment across teams and functions - Expertise in cloud-based distributed data platforms Azure, AWS, or GCP and fluency in tools like Python, DBT, or SQL with the architectural ability to guide platform evolution and data flows across complex systems - Proven experience designing and guiding the implementation of data-driven architectures at enterprise scale including enabling secure data flows for analytics and AI use cases such as predictive models, NLP or customer scoring Do you have the ability to communicate effectively and bridge the gap between technical teams and business stakeholders? Are you motivated to find creative solutions, explore new technologies, and contribute to impactful AI and data projects? If so – we’d be keen to hear from you! We don’t need a personal letter—your CV or LinkedIn profile is enough unless there’s something specific you’d like to explain. Apply now! GlobalConnect is one of the leading connectivity providers in Northern Europe. We’re 2000 passionate and talented individuals who want to make a difference, turning our customers’ visions into reality through connectivity. Our goal is to create the best possible conditions for engaged employees, a place where you can develop and grow, and create unforgettable memories and enjoyable experiences. We have helped develop and digitize societies across the Nordics for more than two decades. Our purpose is what drives us to continue - turning visions into reality by empowering society with connectivity.

14 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
Timvikarie inom hemtjänst - Vaxholm
Aleo Care AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Har erfarenhet ifrån arbete i hemtjänst? Eller du kanske har erfarenhet av att jobba inom hemsjukvård, akutvård eller mottagnings arbete. Är du redo för nya utmaningar? Då har vi ett betydelsefullt och omväxlande arbete att erbjuda hos oss i vårt professionella team. Vi erbjuder ett självständigt arbete med många sociala kontakter. Du brinner för att ta hand om andra människor som behöver stöd och omsorg i sin vardag. Vi är ett glatt gäng som utgår från vårt nya kontor i Vaxholm. Vi fokuserar på kunden och bästa möjliga kvalitet i det arbete vi gör. Vi jobbar på uppdrag i från Vaxholms kommun och inom detta uppdrag så ingår det att utföra sedvanliga undersköterska uppgifter inom hemtjänst. Utöver detta så har vi ansvar för att hantera trygghetslarm mellan 07:00 - 22:00. Därför vore det mycket fördelaktigt om du har erfarenhet utav att jobba inom akuta verksamheter eller hemsjukvård. För att kunna söka tjänsten hos oss måste du uppfylla följande krav: Du behärskar svenska i tal och skrift mycket bra Du är stresstålig och van att ta ansvar Du är van att arbeta ensamt och självständigt Du har B-körkort och kan ta ansvar i din körning Om dig: Du är flexibel, noggrann, självständig och ansvarsfull. Du är van att arbeta med mobil och digital plattform. Du är social, utåtriktad, lyhörd och har positivt bemötande gentemot kunder såväl som kollegor. Du har lätt för att samarbeta och trivs i en flexibel miljö. Du har ett professionellt förhållningssätt i dina kommunikationer. Du bör ha vana av att dokumentera i social journal. Du har ett genuint intresse att hjälpa personer med behov av stöd i sin vardag. En av dina styrkor är att kunna se deras individuella behov. Du har förmåga att hantera också de mer pressade situationerna. Det är meriterande om du är utbildad undersköterska. Dina arbetsuppgifter: I hemtjänsten jobbar du i våra kunders eget hem med att ge personen den omsorg och det stöd som hen har rätt till, enligt biståndsbeslutet och den individuella genomförandeplanen. Arbetsuppgifterna på dagtid kan handla om hjälp med: Måltider Socialt stöd Tillsyn Omsorg och personlig hygien Stöd med på- och avklädning Och mycket annat Arbetsperiod och tider: Vi erbjuder olika varianter på scheman, just nu söker vi dig som vill ha en timanställning. Din ansökan: I ansökan vill vi att du anger vilken tjänstgöringsgrad du är intresserad av att arbeta. Vi tittar löpande på ansökningar så välkommen med din ansökan redan idag! Om du inte bifogar CV och Personligt brev så kommer inte din ansökan att tas i beaktning. Förbered gärna referenser och belastningsregister redan innan eventuell intervju! Om oss: Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och som bedriver hemtjänst i Täby, Vallentuna, Österåker och Vaxholm. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena hemtjänst, boendestöd och hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera olika geografiska områden. Våra medarbetare är undersköterskor och vårdbiträden. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal med Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekommenderat företag via Reco för åren 2021-2024. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo- klicka här.

14 maj 2025
Sista ansökan:
19 oktober 2025
Erfaren Pizzabagare sökes, FORNO ROMANO Nacka strand
F.R Nacka Strand AB
Pizzabagare m.fl.

Vi på Forno Romano Nacka Strand söker en pizzabagare som kan baka god pizza. PS. Goda kunskaper i svenska för att kunna hantera kundkontakter ERFAREN har jobbat minst 2 år som pizzabagare. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

14 maj 2025
Sista ansökan:
25 september 2025
Erfaren BIM-Samordnare / Teknikansvarig BIM
Ramboll Sweden AB
Anläggningsarbetare

Om rollen Brinner du för att vara med och forma framtidens transportinfrastruktur? Vill du arbeta i innovativa projekt inom väg- och järnvägsdesign och leda kreativa BIM-team? Då är det just dig vi på Ramboll Transport söker! Om Ramboll Ramboll är ett globalt arkitekt-, ingenjörs- och konsultföretag som driver banbrytande projekt och formar framtidens byggda miljö. Vår samarbetsinriktade och framtidsfokuserade arbetsmetod gör oss unika i branschen. Inom affärsområdet Transport skapar vi hållbara och effektiva transportlösningar som knyter samman samhällen och förbättrar mobiliteten. Vårt Digital Delivery-team arbetar målinriktat med project excellence, innovation och samverkan, och bidrar aktivt till att utveckla Rambolls digitala arbetsmetoder och BIM-strategi. BIM hos Ramboll innebär att vi effektiviserar våra arbetsprocesser för digital design och nyttjar digitala modeller för att stödja beslut under hela anläggningens livscykel. Inom transportinfrastruktur, såsom vägar, järnvägar, broar och tunnlar är BIM ett avgörande verktyg vid både planering och genomförande. Om tjänsten Som senior BIM-samordnare kommer du att verka som Teknikansvarig för BIM i olika infrastrukturprojekt. I rollen som Teknikansvarig är du deluppdragsledare och ansvarar för teknikområdets framdrift, ekonomi och kvalitet. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Leda BIM-arbetet i projekt samt samordna BIM för väg- och järnvägsprojekt. Utveckla och implementera BIM-strategier och arbetsflöden i våra projekt. Säkerställa integration av BIM-processer i tvärdisciplinära team. Driva teknikområdets arbete inom givna tids- och kostnadsramar. Stötta uppdragsledning och teknikgrenar i frågor rörande projektering, digitala modeller och krav. Samordna multidisciplinär digital information och säkerställa kravuppfyllnad. Ta fram digitala förutsättningar, instruktioner och lathundar för samordning och informationsutbyte. Stötta val och användning av projekteringsprogramvaror och digitala verktyg. Upprätta och underhålla samordningsmodeller samt utföra kollisionskontroller. Leda och delta i samordningsmöten samt följa upp ärenden med berörda teknikområden. Bidra till interna utvecklingsinitiativ för att förbättra och effektivisera våra arbetssätt och handleda juniora kollegor. Vi söker dig som: Har ingenjörsutbildning och minst tre års erfarenhet av BIM-samordning inom väg- och järnvägsprojekt. Har dokumenterad erfarenhet som Teknikansvarig, BIM-samordnare eller motsvarande i multidisciplinära projekt. Är en tydlig ledare med god kommunikationsförmåga och trivs i samarbete med andra. Har goda kunskaper i programvaror som Navisworks, ACC, Civil 3D, MicroStation eller liknande. Förstår byggprocesser, standarder och har teknisk kunskap inom transportinfrastruktur. Är lösningsorienterad med god analytisk förmåga. Talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska. Vad Ramboll erbjuder: Möjligheter till professionell utveckling utifrån dina drivkrafter. En inkluderande arbetsmiljö i ett kreativt och engagerat team. Spännande och varierade projekt som inspirerar och utmanar. Internationellt kunskapsutbyte inom ett företag med verksamhet i 35 länder. En långsiktig och hållbar arbetsgivare med stiftelseägarskap som återinvesterar i medarbetare, forskning och humanitära initiativ. Konkurrenskraftig lön och ett attraktivt förmånspaket. Vad vi kan erbjuda dig Utvecklingsmöjligheter där dina drivkrafter och motivation är styrande Trygga ledare i ett värderingsstyrt bolag med medarbetaren i fokus En inkluderande arbetsmiljö där olika erfarenheter och perspektiv värdesätts En internationell kunskapsmiljö med erfarenheter från 35 länder Långsiktiga mål i ett stiftelseägt företag som investerar i sina medarbetare samt i forskning och humanitära insatser runt om i världen Är du redo att börja jobba hos oss? Vänligen skicka in din ansökan med ditt uppdaterade CV. Vi välkomnar mångfald i alla dess former och uppmuntrar sökande från alla grupper att ansöka. Sista ansökningsdag: 2025-08-01 Tack för att du överväger denna möjlighet på Ramboll! Vi ser fram emot att ta del av din ansökan. Arbeta i hjärtat av hållbar förändring med Ramboll i Sverige Ramboll grundades i Danmark och är en stiftelseägd, internationell teknik-, arkitekt- och management-konsultbolag. På Ramboll tror vi att syftet med hållbar förändring är att skapa samhällen där både miljö och människor kan blomstra. Det är vår utgångspunkt – det är det som guidar oss i vårt arbete. Vår historia är förankrad i en tydlig vision av hur ett ansvarsfullt företag ska agera, och öppenhet och nyfikenhet är en viktig del av vår kultur. Ramboll i Sverige har cirka 2000 anställda på 30 kontor. Ramboll-experter levererar innovativa lösningar inom Byggnader, Transport, Energi, Vatten, Miljö och Hälsa, Landskap och Arkitektur, samt Management Consulting. Jämställdhet, Mångfald och Inkludering Jämställdhet, mångfald och inkludering är kärnan i det vi gör. På Ramboll tror vi att mångfald är en styrka och att olika erfarenheter och perspektiv är avgörande för att skapa hållbara samhällen. Vi jobbar aktivt för att skapa en inkluderande och stöttande arbetsmiljö där alla trivs och kan förverkliga sin potential. Vi vet också hur viktigt det är att hitta rätt balans för var, när och hur mycket du arbetar, och därför erbjuder vi på Ramboll mycket flexibilitet att anpassa ditt arbete till din individuella situation. Vi välkomnar ansökningar från kandidater med olika bakgrunder. Vänligen låt oss veta om det finns några anpassningar vi kan göra i rekryteringsprocessen för att göra den mer bekväm för dig. Du kan kontakta oss på [email protected] med sådana förfrågningar.

14 maj 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Account Manager till Joyweek Stockholm
Joyweek AB
Företagssäljare

Vi på Joyweek söker nu en Account Manager till vårt team i Stockholm: En viktig roll där du får driva försäljning, bygga starka kundrelationer och vara med och utveckla attraktiva arbetsplatser för våra kunder. Om rollen I rollen som Account Manager har du en nyckelroll i att hjälpa företag att skapa kontorsmiljöer där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. I rollen arbetar du med nykundsbearbetning och får möjlighet att själv bygga upp din kundstock, men du kommer även arbeta med utveckling av befintliga kundrelationer. Tillsammans med dina kollegor paketerar du rätt tjänstelösningar inom kaffe- och vattenmaskiner, lokalvård, fruktkorgar, växtservice, bemanning, inredningstjänster och mer. Du ansvarar för hela säljprocessen; från första kontakt och mötesbokning till kundmöten, behovsanalys och avtal. Därav är det viktigt att du såväl är trygg & bekväm i att lyfta telefonen för att få kontakt med kunder, som att sedan samarbeta med dem genom hela deras resa med oss som leverantör. Som kundansvarig säkerställer du att våra kunder är nöjda och får ett långsiktigt värde av våra lösningar. Ditt uppdrag Ansvara för försäljning mot både nya och befintliga kunder Genomföra kundmöten, ta fram lösningar och förhandla avtal Skapa och vårda långsiktiga kundrelationer Arbeta målinriktat utifrån vår etablerade säljmodell Bidra med energi, idéer och laganda i teamet Vi söker dig som: Har erfarenhet av försäljning, gärna mot företag Har B-körkort Uttrycker dig väl i både svenska och engelska, i tal och skrift Är självgående, ansvarstagande och motiveras av att skapa resultat och se sin provision öka månad för månad Är en relationsskapare som bygger förtroende och sprider energi Vad vi erbjuder dig Hos Joyweek får du en viktig roll i ett växande och värderingsstyrt företag, där vi sätter arbetsglädje och samarbete i centrum. Vi tror på tydliga mål, stort ansvar och frihet att påverka. Vi värnar om både trivsel och balans; därför erbjuder vi bland annat förskottssemester, friskvårdsbidrag, friskvårdstimme och lunchkort. Du blir en del av - och kan fortsatt främja - en kultur där vi bryr oss om varandra och tillsammans skapar en arbetsplats att vara stolt över, samtidigt som vi gör detsamma för våra kunder. Om Joyweek Joyweek är en helhetsleverantör inom mjuka facility management-tjänster. Vi skapar glädjefyllda, hållbara kontor där människor trivs, presterar och vill vara. Med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping, Östersund, Karlstad och Oslo är vi cirka 280 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för över 2 350 kunder i Norden. Vi ägs av Verso Capital. Läs gärna mer på www.joyweek.se. Övrig information Start: Enligt Ö.K Omfattning: Heltid Plats: Stockholm Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

14 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025