Sales Executive, Göteborg & Stockholm
Talenom Redovisning AB
Företagssäljare

Har du erfarenhet inom försäljning och är redo för nästa steg i din karriär? Drivs du av att skapa affärsmöjligheter, bygga starka kundrelationer och arbeta i en organisation som ligger i framkant inom digitaliserad redovisning? Vi söker nu erfarna och engagerade kollegor till säljteamen i Stockholm och Göteborg! Om rollen: Som Sales Executive har du en nyckelroll i vår säljorganisation och ansvarar för att kvalificera och utveckla affärsmöjligheter. Du bearbetar både nya och befintliga kunder, skapar långsiktiga relationer och driver affärer framåt tillsammans med vårt erfarna säljteam. Nu utökar vi vår verksamhet i både Stockholm och Göteborg och söker nyckelpersoner som kan stärka vårt team. Vi söker dig som har: - Minst 3–5 års erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B. - Erfarenhet av relationsbaserad försäljning och att driva affärer från prospektering till avslut. - Goda kunskaper i digitala verktyg och erfarenhet av CRM-system, gärna Salesforce. - Mycket god kommunikativ förmåga på svenska och engelska. - Eftergymnasial utbildning inom försäljning, ekonomi eller affärsutveckling. Meriterande: - Erfarenhet från redovisnings- eller konsultbranschen. - Som person är du resultatinriktad, affärsmässig och strukturerad. Du trivs i en dynamisk miljö och har en naturlig förmåga att bygga förtroende och långsiktiga relationer. Din analytiska förmåga och ditt driv gör att du identifierar affärsmöjligheter och skapar värde för både kunder och organisationen. Varför Talenom? Talenom är ett modernt och innovativt redovisnings- och rådgivningsföretag som satsar på digitalisering och effektiva arbetssätt. Vi erbjuder en inkluderande arbetsmiljö med stora utvecklingsmöjligheter och en kultur där mod, vilja och omtanke genomsyrar vårt arbete. Hos oss får du: - En dynamisk och framåtlutad arbetsplats med högt i tak och stark teamkänsla. - Tydliga karriärvägar och kontinuerlig kompetensutveckling. - En arbetsmiljö där balans mellan arbete och fritid prioriteras – vi erbjuder bl.a. friskvårdsersättning och massage. -Ett företag som certifierats som A Great Place to Work, vilket bekräftar vår starka kultur och engagemang för medarbetarna. Ansökan Låter detta som en roll för dig? Skicka in din ansökan redan idag – urval och intervjuer sker löpande! Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning Placering: Göteborg och Stockholm Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Vi undanber oss även erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna rekrytering.

12 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Jobba som lärare på Sveriges bästa och mest personliga bemanningsföretag!
PersonalExpressen AB
Gymnasielärare

Hjärtligt välkommen att arbeta som lärare tillsammans med oss på PersonalExpressen Lärarbemanning! PersonalExpressen är ett bemanningsföretag som finns till för att skapa en positiv skillnad för människor i deras liv, inte minst för alla de lärare som arbetar tillsammans med oss ute på någon av landets många skolor. Vårt ledord är kvalitet och det viktigaste för oss är att du som vår lärare trivs med dina arbetsuppgifter, samtidigt som du känner att du ges möjlighet att utvecklas på det personliga planet när du arbetar tillsammans med oss! Vi samarbetar idag med många skolor runt om i hela landet, såväl kommunala som privata. Hos oss kommer du garanterat att finna en plats att trivas på över tid där du samtidigt får det bästa stöd du kan tänka dig från oss som arbetar centralt på PersonalExpressen. Vi ser alltid till att du får det stöd du behöver både i din yrkesroll som lärare i allmänhet samtidigt som vi ser till att du får det stöd du behöver kopplat till specifika saker som sker på plats ute i den skolverksamhet där du arbetar som bemanningskonsult genom oss. Du som söker en ny utmaning i ditt yrkesliv som lärare samtidigt som du vill vara en del i en arbetsmiljö där du känner dig sedd, uppskattad och respekterad av dina kollegor kommer att passa in perfekt hos oss! Arbeta på dina egna villkor med högre lön! Det finns två olika sätt att arbeta på när man är anställd som lärare hos oss. Det första alternativet innebär att du styr helt och hållet själv över din egen arbetstid där du anmäler dig som tillgänglig i vår app de dagar du själv vill arbeta. Genom detta kan du då bli bokad på olika dagsvikariat på olika skolor olika dagar. Det här ger dig en unik möjlighet att testa på att arbeta på olika arbetsplatser genom oss innan du väljer var du trivs bäst. Det går också utmärkt att kombinera detta alternativ med t.ex. studier eller med andra jobb när du i första hand är intresserad av att arbeta extra till en högre lön på de tider som passar dig. Det andra alternativet innebär att du anmäler intresse till oss för ett längre uppdrag, såsom ett års- eller terminsuppdrag. Vi får många förfrågningar till oss löpande som varierar i både tjänstgöringsgrad och uppdragstid. Genom dessa två olika alternativ att arbeta med oss kommer du alltid att få ett uppdrag som passar just dig - oavsett hur du själv föredrar att jobba. Det går också utmärkt att variera mellan vilket av de två alternativen du föredrar. Många som jobbar tillsammans med oss väljer till exempel att arbeta på ett heltidsschema vissa delar av året för att andra delar av året arbeta lite mindre. Hos oss får du friheten att välja själv samt ett större utrymme att ge ditt privatliv prioritet under de perioder som det är viktigast för dig - vi är lyhörda som arbetsgivare och gör allt för att våra medarbetare ska trivas hos oss över lång tid! Utöver friheten att välja själv hur du vill arbeta kommer du hos oss alltid att få en högre lön och bättre villkor än om du är anställd som lärare någon annanstans. Vi är framtidens arbetsgivare och vi förstår att du värdesätter en arbetsgivare högt som värdesätter dig högt tillbaka och som är beredd att kämpa för dig och dina arbetsvillkor - något våra skickliga förhandlare alltid kommer att göra för dig inför varje nytt läraruppdrag du påbörjar hos någon av de många skolor vi samarbetar med. Vi har läraruppdrag att erbjuda inom alla skolämnen och alla årskurser! På PersonalExpressen har vi läraruppdrag att erbjuda inom alla skolämnen och alla årskurser. Hos oss hittar du alltid hem oavsett om du kan undervisa i SO-ämnena, NO-ämnena, språkämnena, idrott, musik eller något annat. Våra samarbetsskolor återfinns över hela Sverige! Sök in till oss på PersonalExpressen redan idag! Återigen hjärtligt välkommen till oss på PersonalExpressen Lärarbemanning - vi ser fram emot att få börja arbeta tillsammans med dig och förhoppningsvis även att inom kort få hitta ditt första läraruppdrag genom oss!

12 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Transportbilssäljare till Kihlströms Segeltorp
Starfinder AB
Företagssäljare

Kihlströms Transport och Lastbilscenter är Sveriges största återförsäljare av IVECO och Isuzu samt en ledande aktör inom transportbilsförsäljning. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med fokus på kundnöjdhet och högkvalitativa produkter. Just nu söker vi en transportbilsäljare – en spännande möjlighet för dig som vill växa i branschen. Om tjänsten Hos oss får du ansvar för hela försäljningsprocessen – från första kontakt till leverans. Du bygger upp din egen kundstock och samarbetar med leverantörer av fordonsinredning för att skapa skräddarsydda lösningar. Du kommer också att arbeta proaktivt för att behålla och utveckla befintliga kundrelationer genom regelbundna kontakter och skräddarsydda erbjudanden. Dina ansvarsområden inkluderar: Skapa och underhålla långsiktiga kundrelationer samt aktivt driva försäljning. Leda hela försäljningsprocessen och koordinera anpassning av fordon med leverantörer. Rådgöra kunder kring vårt sortiment, genomföra provkörningar och erbjuda finansieringslösningar. Bidra till hög kundnöjdhet genom professionellt bemötande och lösningsorienterat arbete. Din bas är i Segeltorp, men du möter kunder över hela Stockholm. Du blir en del av ett engagerat team och rapporterar till försäljningschefen. Vi söker dig Du trivs i en dynamisk miljö där försäljning står i centrum, och har en naturlig förmåga att prioritera och anpassa dig till olika situationer. Du motiveras av att ta ansvar, driva din försäljning framåt och leverera resultat – både individuellt och tillsammans med teamet. Att bygga och bevara relationer med kunder och kollegor är en självklarhet för dig. Du är en lagspelare som brinner för att ge varje kund en förstklassig upplevelse. Tillgänglighet, lyhördhet och service i världsklass är en självklarhet för dig. Vi ser gärna att du: Arbetar proaktivt med kundvård och uppföljning. Strukturerat identifierar nya affärsmöjligheter. Är självgående, lösningsfokuserad och gillar att ta ansvar. Bidrar med energi och glädje till teamet. Idag sker en stor del av försäljningen via telefon och digitala kanaler – därför är du trygg med dagens teknik och nyfiken på nya arbetssätt och lösningar. Samtidigt har du förmågan att arbeta självständigt, ta ansvar för hela försäljningsprocessen och bygga upp din egen kundstock. Vi erbjuder Vi erbjuder en utvecklande tjänst i en växande bransch, där du får arbeta med ett starkt varumärke inom transportbilar. Hos oss blir du en viktig del av ett team som jobbar mot gemensamma mål och levererar högsta kvalitet till kunderna. I denna rekrytering samarbetar vi med Starfinder. Frågor om processen besvaras av Malin Dunder 0767776762 och Dennis Palenzovski 0720996097. Skicka din ansökan och CV redan idag – vi ser fram emot att höra från dig!

12 maj 2025
Sista ansökan:
29 oktober 2025
Backend Engineer - Orders Team
Instabee Group AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

About the role  The Orders team plays an integral role in our organization. Working in this core team means you’ll have a significant impact on the entire company and the opportunity to collaborate closely with other teams. Together, we continue to develop one of Sweden’s most widely used delivery services - and you could play a key role in shaping the future of delivery! Some of the things you will do Ensure our orders handling runs smoothly and efficiently by refining existing workflows and eliminating errors. Collaborate closely with product teams and engage with stakeholders to better understand user needs, providing valuable input to improve our product. Drive innovation and develop future-proof solutions that align with company goals. Stay curious and up-to-date with relevant technologies, and assess how they can enhance our systems and workflows. Review and analyze our current systems to identify opportunities for improvement and increased efficiency. Your future team The Orders team is responsible for developing and maintaining the backbone of our business: order handling. This involves everything from creating and managing orders to ensuring their successful completion and everything in between. By doing so, you will empower and support all other development teams, helping them deliver their best work. The team is currently made up of four experienced engineers, with the support of an Engineering Manager, a Product Manager, and a Staff Engineer. We work with a high level of autonomy, giving you the opportunity to have a real impact on the solutions and decisions foundational to Instabee's success. Collaboration is key to our success. We embrace pair- and mob programming along with code reviews to foster teamwork, knowledge sharing, and to tackle complex problems together. What we're looking for  Experience as a Backend Engineer in a modern tech environment Experience with Node.js, do you also know Java it’s a bonus MongoDB experience (or equivalent database technologies) Proficiency with Kubernetes Familiarity with GCP Excellent verbal and written communication skills in English If this is you then we can’t wait to meet you! What you’ll get  We can promise you that you will be challenged, develop your skills and have the opportunity to work with truly amazing and competent colleagues. If you like changes and want to set new processes and ways of working - this is the place for you! Of course, we have all the necessary and standard benefits in place, but in addition to this, we can also offer:  Sky-High Office: Modern and newly renovated with a 360-degree view around Stockholm. Puppy Friendly: Bring your dog to work - we've got a whole floor for our furry friends! Fun & Games: Ping pong, Shuffleboard, Foosball, and even a Karaoke Room for your leisure time. Parental Pay for Six Months: Step away from work and provide the best care and love to your little one. A Day Off on Your Birthday: We love to celebrate, so enjoy your birthday to the fullest with a day off each year!m for your leisure time. Flexible Hours: Hybrid setup with working hours that adapt to your lifestyle. Diversity and inclusion is very important to us and we are committed to creating an inclusive work environment. We want to be a workplace where everyone’s perspectives and opinions are valued, and we are dedicated to creating opportunities for all employees to thrive and reach their full potential.  Get to know us In 2022, Instabee was founded after combining Budbee and Instabox - two leading last-mile delivery companies with three consumer-facing brands: Budbee, Instabox, and Porterbuddy. Instabee serves millions of consumers across Europe with convenient deliveries and is on track to become the leading European e-commerce enabler. Always with the consumer at heart. We’re fast, both in terms of parcel delivery and when it comes to growing our business. So far our journey has taken us from Sweden to the rest of Scandinavia and parts of continental Europe, but we have no plans on stopping anytime soon. As we continue to expand, the complexity of Instabee grows in parallel. With that in mind, we’re now looking for you to help us on the journey ahead. This recruitment process consists of background checks via Verifiera as a review of previous public criminal records. The result is public information that is handled confidentially. This is mandatory for all recruitment processes at Instabee in Sweden. #LI-JB2

12 maj 2025
Sista ansökan:
29 oktober 2025
41166 - French Afternoon Nanny
Vivbon AB
Övrig hemservicepersonal m.fl.

About Vivbon: VivBon is a personal family service that truly makes a difference in people's everyday lives – for both families with children and seniors. With us, you are a hero who brings joy, security, and quality of life into the home. You’ll have the freedom to choose how much you want to work, help shape how our services are delivered, and become an important part of a supportive and long-term work environment where you can grow both personally and professionally. About this job: A family living in Vasastan are looking for a warm and engaging nanny for part-time evening care for their one-year-old. The family is open to increasing hours for the right candidate. Schedule: Mondays, Tuesdays, and Thursdays: 4:00 PM – 7:00 PM (9 hours per week) Your role: Help during the evening routine, providing attentive babysitting Activities including playing, and creating a calm, nurturing environment If needed help with household duties Requirements: Previous experience working as a nanny Speak french or english fluently Able to work with the family long term Salary: 169 kr per hour Extra pay (for work during 'off' hours: nights, holidays, etc.) Are you interested? Please send us your resume and fill out the form below! When employed with us we require an extract from the criminal records register. Job starts as soon as we find the right candidate.

12 maj 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Eztablisher söker Mötesbokare | Söder Mälarstrand
Ez Sales Group AB
Telefonförsäljare m.fl.

Om oss Eztablisher, grundat 2017, är en byrå som hjälper både start-ups och väletablerade bolag att växa genom strategisk mötesbokning. Vi samarbetar långsiktigt med framstående svenska och internationella företag inom en rad olika branscher, vilket ger oss en stark position på marknaden. Våra kontor i hjärtat av Gamla Stan & Visby erbjuder en inspirerande miljö där modern design möter historisk charm – en perfekt plats för att utvecklas och nå nya höjder inom försäljning. MötesbokareIdag söker Eztablisher fler mötesbokare som spelar en nyckelroll i våra kunders försäljningsprocess. Du arbetar med att skapa, etablera och utveckla B2B-relationer genom att boka kvalitativa möten med beslutsfattare och nyckelpersoner. Genom aktiv kommunikation driver du på affärsutvecklingen för våra uppdragsgivare. Din insats är avgörande för att skapa affärsmöjligheter och lägga grunden för framgångsrika samarbeten. Vi erbjuder: Fast grundlön + provision + bonus vid uppnådda mål. En inspirerande arbetsmiljö, kontinuerliga AW’s och events.  Friskvårdsbidrag och ytterligare hälsoförmåner.  Stark vinnarkultur med frekventa tävlingar.  Interna utbildningar och seminarium Vi söker dig som: Talar flytande svenska & god förståelse för engelska. Resultatinriktad, drivs av att arbeta mot högt uppsatta mål. Vill utveckla din karriär och kunskap. Meriterande med tidigare erfarenhet av försäljning/mötesbokning. Tjänsten tillsätts löpande. Vi ser fram emot din ansökan! Vänliga hälsningar, Erol Efe Yigit | Talent Acquisition Manager [email protected]

12 maj 2025
Sista ansökan:
29 oktober 2025
Software Developer - Loyalty
Voyado AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

We are super excited to share that one of our Engineering Managers, Jimmy Sigwid, is now looking for not just one-but two-Senior Software Developers to join his team, Loyalty.  This team works in the very heart of Voyado’s product Engage, focusing on everything loyalty-related, with a strong emphasis on backend development. The team is always on the lookout for new ways for our customers to us our platform to build loyalty and community among their customers, loyalty is the core of retail success for sure.   The team is working on exciting projects to create a seamless multichannel experience where customers can engage effortlessly without noticing any channel switch. This includes everything from visual swipe-to-redeem SMS campaigns, to expanding our rewards engine with flexible ways to use loyalty points - like product redemptions, early event access, and localized vouchers. We’re also building the foundation for smarter, cross-market campaigns, using AI to support translation and simplify marketing execution across regions. Some examples of your daily work will be: Participating in discovery, coding, testing, and deploying new features Writing efficient, maintainable backend code in C# and SQL Collaborating closely with teammates through workshops, code reviews, and innovation sessions Contributing to solutions that are intuitive for users, even when the logic behind them is complex Creating promotions, points, and other loyalty aspects such as gamification campaigns. Think: reward customers for choosing sustainable deliveries or completing community-based running challenges. Who you are To thrive in this role, you’re someone who genuinely enjoys problem-solving and isn’t afraid to dive into complex logic. You’ll be joining a team that gets loads of feedback from users, so there’s always something to learn and improve. While you won’t be expected to reinvent the wheel, we do need someone who can challenge existing ways of working, spot inefficiencies, and take action. You have some of the following skills and experiences: • 5+ years as a developer in various teams and cloud environments. • Solid experience in C# and SQL Server – that’s the foundation of our work. • Experience in architecture and building efficient, scalable systems. • Understanding of performance and optimization in high-scale environments. • Fullstack is a bonus  • Retail or loyalty domain experience is a big plus. What's in it for you? Voyado wouldn’t be the powerful platform it is without the people behind it. We really care for our Voyadoers and some examples of what we can offer you are: An engaged team with a knowledge-sharing and friendly culture Summits where we hang out, workshop, discuss, and have a good time together Opportunities for personal and professional growth and learning in a dynamic and supportive environment. Work-life balance – we don't have a long work-hours culture, we value engagement over hours worked. An office-first but flexible hybrid working policy. Some of our benefits: 30 days of vacation, so you can spend time on the things you love Beneficial bike lease, including e-bikes Breakfast buffet on Fridays Inhouse gym only for Voyadoers A generous gadget-and-phone package (your choice!) 5000 SEK per year in wellness allowance A wellness hour you can use every week About Voyado Voyado is the ultimate solution for personalization and relevance across all channels—online and offline. Used by retailers and e-commerce companies worldwide, Voyado makes it possible for every brand to engage customers, elevate shopping experiences, and evolve their own businesses. We are now a company of 300+ colleagues on an exciting journey and have recently established a presence in new markets to strengthen our position in Europe. If you are ready for your next adventure and want to join our team on our expansion throughout Europe and have an interest in customer care, e-commerce, retail, and tech - let's get in touch! Be yourself At Voyado, we believe in gender equality. We are proud sponsors of Womengineer as well as Tjejer Kodar! Read more about Tjejer Kodar & Voyado here Equality is not only about gender but also about making everyone feel welcome and heard in a multicultural and diverse environment. We at Voyado strive to make everyone feel like they can bring their true self to work every day. Gender-equal and diverse teams have more perspectives on life and bring different ideas to the table which in the end leads not only to making a better working environment but also a better product. Ready to find out more? Lovely! Before one applies it can always feel like you need a better resume, more polish, or just another year of experience, but we say if you think this sounds like a place where you can shine don't hesitate to send in your resume! We'd love to get to know you and understand what makes you tick, so write a few lines about what you enjoy about your current role and what would be an exciting challenge for you in the future. We are eager to get to know you and what you love to do, so be yourself and let your passion shine through in yourapplication! Note: As of right now we are unable to proceed with applicants outside of the EU, and a requirement of eligibility to work at Voyado is the right to work in the EU without limitations. Needless to say, this is something we are actively working on to be able to onboard colleagues from all over the world.

12 maj 2025
Sista ansökan:
29 oktober 2025
Mötesbokare till kontor på Södermalm
Ez Sales Group AB
Telefonförsäljare m.fl.

Om oss Eztablisher, grundat 2017, är en byrå som hjälper både start-ups och väletablerade bolag att växa genom strategisk mötesbokning. Vi samarbetar långsiktigt med framstående svenska och internationella företag inom en rad olika branscher, vilket ger oss en stark position på marknaden. Våra kontor i hjärtat av Gamla Stan & Visby erbjuder en inspirerande miljö där modern design möter historisk charm – en perfekt plats för att utvecklas och nå nya höjder inom försäljning. MötesbokareIdag söker Eztablisher fler mötesbokare som spelar en nyckelroll i våra kunders försäljningsprocess. Du arbetar med att skapa, etablera och utveckla B2B-relationer genom att boka kvalitativa möten med beslutsfattare och nyckelpersoner. Genom aktiv kommunikation driver du på affärsutvecklingen för våra uppdragsgivare. Din insats är avgörande för att skapa affärsmöjligheter och lägga grunden för framgångsrika samarbeten. Vi erbjuder: Fast grundlön + provision + bonus vid uppnådda mål. En inspirerande arbetsmiljö, kontinuerliga AW’s och events.  Friskvårdsbidrag och ytterligare hälsoförmåner.  Stark vinnarkultur med frekventa tävlingar.  Interna utbildningar och seminarium Vi söker dig som: Talar flytande svenska & god förståelse för engelska. Resultatinriktad, drivs av att arbeta mot högt uppsatta mål. Vill utveckla din karriär och kunskap. Meriterande med tidigare erfarenhet av försäljning/mötesbokning. Tjänsten tillsätts löpande. Vi ser fram emot din ansökan! Vänliga hälsningar, Erol Efe Yigit | Talent Acquisition Manager [email protected]

12 maj 2025
Sista ansökan:
29 oktober 2025
Mötesbokare | Fastlön + provision | Söder Mälarstrand
Ez Sales Group AB
Telefonförsäljare m.fl.

Om oss Eztablisher, grundat 2017, är en byrå som hjälper både start-ups och väletablerade bolag att växa genom strategisk mötesbokning. Vi samarbetar långsiktigt med framstående svenska och internationella företag inom en rad olika branscher, vilket ger oss en stark position på marknaden. Våra kontor i hjärtat av Stockholm & Visby erbjuder en inspirerande miljö där modern design möter historisk charm – en perfekt plats för att utvecklas och nå nya höjder inom försäljning. MötesbokareIdag söker Eztablisher fler mötesbokare som spelar en nyckelroll i våra kunders försäljningsprocess. Du arbetar med att skapa, etablera och utveckla B2B-relationer genom att boka kvalitativa möten med beslutsfattare och nyckelpersoner. Genom aktiv kommunikation driver du på affärsutvecklingen för våra uppdragsgivare. Din insats är avgörande för att skapa affärsmöjligheter och lägga grunden för framgångsrika samarbeten. Vi erbjuder: Fast grundlön + provision + bonus vid uppnådda mål. En inspirerande arbetsmiljö, kontinuerliga AW’s och events.  Friskvårdsbidrag och ytterligare hälsoförmåner.  Stark vinnarkultur med frekventa tävlingar.  Interna utbildningar och seminarium Vi söker dig som: Talar flytande svenska & god förståelse för engelska. Resultatinriktad, drivs av att arbeta mot högt uppsatta mål. Vill utveckla din karriär och kunskap. Meriterande med tidigare erfarenhet av försäljning/mötesbokning. Tjänsten tillsätts löpande. Vi ser fram emot din ansökan! Vänliga hälsningar, Erol Efe Yigit | Talent Acquisition Manager [email protected]

12 maj 2025
Sista ansökan:
29 oktober 2025
IT tekniker
Randstad AB
Drifttekniker, IT

Arbetsbeskrivning Just nu söker vi dig som verkligen gillar att arbeta med kundservice som konsult på uppdrag ute hos vår kund i Solna. Du kommer vara en del av ett team bestående av ca 25 personer där hälften av teamet finns i Solna och det andra i ett av våra grannländer i norden. Vi ser att du gärna har 1-2 års erfarenhet av likande arbete i en Servicedesk och som nu är intresserad av bygga på din kompetens och erfarenhet ytterligare. Du kommer i rollen ta emot ärenden och samtal via telefon, mail och chatt, lösa ärenden och ha mycket kontakter med andra team internt men också med kundens olika leverantörer. Detta är ett heltidsuppdrag motsvarande 40 timmar per vecka. Arbetet sker på plats under kontorstid på kundens kontor 3 dgr/vecka och 2 dgr har du möjlighet att arbeta på distans. De arbetar enligt schemaläggning och arbetstider kan variera men är mellan 06.45-18.00 så du behöver kunna arbeta alla arbetspassen mån-fre. Ansvarsområden Ta emot och svara på telefonsamtal och mail som kommer till Servicedesk 1st line support på Active Directory-relaterade frågor - skapande och överlämnande av incidenter  SPOC, single point of contact för användarna Analysera incidenter, bestäm prioritet och eskalera till andra grupperingar Verifiera lösningar från leverantörer, se till att lösningsbeskrivningar finns Förstå och kommunicera lösningar till slutanvändare Koordinera/samarbeta med alla agenter för att säkerställa maximalt utnyttjande av hela teamets kompetens Kvalifikationer Du bör ha minst 1-2 års erfarenhet inom IT support samt bred kunskap och erfarenhet av Active Directory on prem och Azure Active Directory Du måste behärska engelska och svenska flytande i både tal och skrift. Ha vana vid att skriva i ärenden på engelska samtidigt som du pratar med användare   Förståelse av ITSM och ITSM verktyg, tekniker och hur teknik används för att ge bästa möjliga support Självgående med förmåga att arbeta i en miljö som rör sig snabbt Mycket god kommunikationsförmåga, vara serviceminded och tycka om att hjälpa användare. Du kan snabbt skapa en överblick över den aktuella uppgiften på hög nivå samtidigt som du fortfarande fokuserar på detaljerna Du trivs med repetitiva uppgifter då och då Du är självgående och tar initiativ självständigt för att förbättra hur vi arbetar i teamet, och uppskattar ett socialt arbete och att jobba i ett team Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete inom Jira , och/eller har tidigare kunskap och erfarenhet av ITIL ramverk Du behöver även ha rätt mindset, vara serviceminded och fokusera på användarupplevelsen är mycket viktigt Var en lagspelare Gillar att arbeta i en föränderlig miljö Brinna för IT med erfarenhet från en servicedesk, IT support eller annan roll inom IT Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

12 maj 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025