Kundservicemedarbetare till Hemfint Group Kristianstad- Sommarjobb på he...
BHG Group AB
Kundtjänstpersonal

Kundservicemedarbetare sökes till Hemfint Group för sommaren Tjänsten är förlagd under sommaren med tillträde omgående till och med slutet av augusti. Goda chanser till förlängning. Arbetet sker på plats på vårt kontor beläget i Kristianstad med arbetstider måndag till fredag 07:00-15:30 Hemfint Group, bestående av de framgångsrika e-handelsbolagen Hemfint, Outl1 och Trendrum, söker nu en engagerad kundservicemedarbetare till vårt team över sommaren och vår högsäsong. Som en del av BHG Group, en ledande aktör inom heminredning och möbler, erbjuder vi en spännande arbetsmiljö med fokus på tillväxt och kundnöjdhet. Som kundservicemedarbetare hos oss kommer du att spela en central roll i vår verksamhet. Dina huvudsakliga uppgifter innefattar att besvara kundfrågor via telefon och e-post, förse kunder med detaljerad information om våra produkter, samt hantera beställningar och reklamationer med professionalism och omsorg. Vi söker en person med utmärkta kommunikationsförmågor på svenska, både i tal och skrift. Din serviceinriktade inställning och genuina vilja att hjälpa kunder är avgörande för denna roll. Vi värdesätter din förmåga att hantera olika typer av ärenden och lösa problem på ett kreativt sätt. Flexibilitet och förmåga att arbeta i ett högt tempo är viktiga egenskaper, liksom god datorvana. I gengäld erbjuder vi dig en nyckelposition i ett växande e-handelsföretag. Du får möjlighet att arbeta med tre starka varumärken: Hemfint, Outl1 och Trendrum. Hos oss finns goda chanser till både personlig och professionell utveckling, där du kan växa tillsammans med företaget och fördjupa din expertis inom kundservice och e-handel. Låter detta intressant? Vi ser fram emot att höra från dig!

13 juni 2025
Sista ansökan:
30 november 2025
Ge kundservice i världsklass – bli en del av Mio i Tibro
Mio AB
Kundtjänstpersonal

Mio söker alltid de bästa medarbetarna. Varje dag strävar vi efter att tillsammans med våra butiker leverera ett bättre resultat än föregående dag. Vi vet att stolta medarbetare som trivs med arbetet har stor betydelse för hur kunden upplever Mio. Med gemensamma värderingar, tydligt ledarskap, individuellt ansvarstagande och stimulerande arbetsuppgifter erbjuder vi en attraktiv arbetsplats. Mio söker en kundservicemedarbetare till servicekontoret i Tibro Som medarbetare på vår kundserviceavdelning tar du emot telefonsamtal, mejl och chatt från Mios kunder. Du blir en del av ett team med målet att överträffa våra kunders förväntningar! Kunskap, service och gärna en personlig touch är något som verkligen uppskattas. Din främsta uppgift är att leverera service och ett kundbemötande i världsklass. Du kommer bland annat att besvara frågor kopplade till försäljning, Mios sortiment, leveranser och eftermarknad. Vi söker dig som: • är serviceinriktad och har ett gott personligt bemötande • har förmåga att förstå kundens önskemål • har intresse för möbler och inredning samt sinne för färg, form och stil • har god datorvana och är stresstålig • trivs med att samarbeta, men kan även arbeta självständigt • har tidigare erfarenhet från kundservice, försäljning, reception eller liknande roller Arbetstid: Vi har öppet vardagar kl. 09.00–19.00 samt fyra helger per år. Tjänsten är på 80 % med oregelbundet schema fördelat på vardagar och fyra helger under året. Övrigt: Ansökningarna hanteras löpande, vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi välkomnar både kvinnliga och manliga sökanden – och ser gärna sökande i olika åldrar. Erfarenhet i form av livserfarenhet är något vi värdesätter. Mio söker långsiktighet i våra anställningar. Vi hoppas därför att du som söker har ett genuint intresse för rollen, och en vilja att utvecklas – både inom kundservice och i Mios organisation. Mio är en ledande svensk detaljhandelskedja som erbjuder möbler och inredning för alla hem, rum och stilar. I över 60 år har vi hjälpt våra kunder att skapa hem som de kan trivas i och vara stolta över. Mio ägs av handlarna som driver sina butiker framåt utifrån ett gemensamt koncept. Entreprenörskapet är en stark drivkraft i företagets kultur och bidrar med motivation, arbetsglädje och förändringsvilja. Viktiga värdeord är kunskap, passion, laget och affärsmässighet. Visionen att inspirera våra kunder att förnya sina hem driver utvecklingen framåt.

13 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare till Svea Bank
Svea Bank AB
Kundtjänstpersonal

Välkommen att arbeta med oss på Svea Inkasso, som är en del av Svea Bank! En härlig arbetsplats med mycket energi där arbetet genomsyras av en "vi-känsla" och vi alla jobbar tillsammans för att skapa den bästa kundupplevelsen. I rollen möts du av nya frågor och utmaningar varje dag vilket gör att du hela tiden utvecklas. Om du är en serviceinriktad person som vill att din arbetsdag ska innehålla rådgivning, ett högt tempo och mycket dynamik så är detta en perfekt arbetsplats för dig. Om rollen I rollen som Kundtjänstmedarbetare blir du del av ett härligt team som dagligen besvarar ett stort antal telefonsamtal från Svea Banks kunder, gäldenärer och myndigheter. Du kommer att ha telefonen som ditt främsta arbetsverktyg och hantera många inkommande samtal av olika karaktär. Du kommer bland annat att besvara frågor kring inkasso, faktura- samt parkeringsärenden. Hos oss får du arbeta i en händelserik miljö tillsammans med engagerade kollegor som har nära till skratt, stöttar och uppmuntrar varandra. Tjänstens omfattning är heltid, kontorstid och på vardagar. Vi sitter i ljusa lokaler belägna vid Mall of Scandinavia i Solna nära kommunikationer som pendeltåg, tvärbana, bussar och T-bana. I Mall of Scandinavia finns många affärer och restauranger, och vi har ett eget gym i anslutning till kontoret som du hinner att besöka på lunchen, eller före/efter jobbet. Vem söker vi? Vi söker dig som brinner för att arbeta med kunden i fokus och som har ett genuint intresse för service. Det är viktigt att du snabbt förstår kunden och att du har starka kommunikativa egenskaper i både tal och skrift på svenska och engelska, ytterligare språk är meriterande. Utöver detta ser vi gärna att du: Är öppen för förändringar och bidrar med en positiv attityd Har god datorvana och förmåga att lära dig nya system relativt snabbt Är intresserad av och vill lära dig mer om finansiella lösningar Är prestigelös och kavlar upp armarna när och där det behövs Arbetar aktivt med att utveckla dina kompetenser och delar med dig av dina kunskaper Tar ansvar för ditt arbete och har lätt för att samarbeta med andra Du tycker om att arbeta i ett högt tempo med många kontakter, då du dagligen kommer att besvara och hantera ett stort antal telefonsamtal och mejl. Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst eller kundservice, men även annan arbetslivserfarenhet och rätt inställning är en bra förutsättning för att ta dig an denna roll. Om Svea Svea är en koncern med finansiell verksamhet med över 2000 anställda i ett flertal europeiska länder. Med fyrtio års erfarenhet skapar vi smarta administrativa och finansiella lösningar för både privatpersoner och företag. Sveas vision är att vara en ledande finansiell aktör i Europa. På Svea råder en entreprenörsanda och vi har en familjär företagskultur. Gemenskap är viktigt för oss och vi jobbar för mångfald och att alla ska känna delaktighet och ha möjlighet att kunna påverka. Vi sitter i nya fräscha lokaler i Arenastaden, Solna. Ansökan Vi tar inte emot ansökningar via mail. Om du har frågor om tjänsten går det bra att kontakta rekryterare Mira Leppänen på [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka din ansökan redan idag!

13 juni 2025
Sista ansökan:
30 november 2025
Finsktalande kundtjänstmedarbetare på 50% till kund i Eskilstuna!
Arena Personal Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Nu söker vi sig som kan finska och är en riktig fena på kundservice! Detta är ett uppdrag hos vår kund i Eskilstuna där vi nu söker en serviceinriktad problemlösare som hjälper till att skapa den bästa kundupplevelsen som bara är möjlig. En riktig nyckelroll där du får göra skillnad! Om tjänsten Du kommer att vara en del av detta fantastiska team som arbetar med kundservice mot olika länder och språk. Ditt arbete kommer då innefatta: Besvara kundfrågor via telefon, e-post, chatt samt sociala medier Hantera klagomål och reklamationer Bistå med hjälp om produkter, tjänster och processer Lösa kundproblem snabbt och effektivt Ta vidare komplicerade ärenden till rätt avdelning Samla in värdefull feedback och följa upp kundärenden Aktivt förbättrings- och effektiviseringsarbete Administrativa uppgifter som exempelvis dokumentera kundkontaker i CRM-system, uppdatera kundinformation och rapporter. Detta är två tjänster där ena innefattar en tjänst på 50% Vem är du? Vi tror att du först och främst är kan hantera det finska språket i tal och skrift, och för denna del även det svenska språket då detta är centralt inom koncernen. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av liknande kundtjänstrelaterat arbete sedan tidigare och kan hantera kundfeedback och förbättringsarbete. Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande, flexibel person som kan ta snabba och genomtänkta beslut under stunder av högt tempo. Meriterande om du även har erfarenhet av system som Salesforce, Dixa eller liknande. Vi ser gärna att du har: Erfarenhet/utbildning av kundservicearbete, kommunikation eller feedbackhantering Erfarenhet av system så som Salesforce, Dixa eller liknande, detta är dock enbart meriterande. Behärskar finska språket Vi kommer löpande gå igenom alla ansökningar - så ansök redan idag!

13 juni 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Kundservicemedarbetare (Deltid)
Bonnier News AB
Kundtjänstpersonal

Bonnier News verksamhet står aldrig still. Det händer alltid mycket hos oss och vi växer snabbt. Nu behöver vi stärka upp vår organisation med fler kundservicemedarbetare på deltid till vårt kontor i Örebro. Har du tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning och söker ett omväxlande arbete i en positiv och utvecklande miljö ska du definitivt läsa vidare. Som Nordens största medieföretag hjälper Bonnier News medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till kundserviceansvarig i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Om tjänsten Våra kunder prenumererar på någon av Bonnier News titlar som t.ex. Expressen och Dagens Nyheter. I din roll som kundservicemedarbetare supporterar du frågor kring betalningar, prenumerationer, reklamationer mm. Du besvarar kundens frågor och funderingar samt erbjuder merförsäljning, i syfte att hitta bästa möjliga lösning för kunden. I rollen är det av största vikt att du bemöter kunden med en förstklassig service vid dels kundkontakten, men även vid det efterföljande administrativa arbetet. Dator kommer att vara ditt främsta arbetsverktyg då du huvudsakligen tar emot dina kunder via telefon och hanterar prenumerationerna i olika system. Vi strävar alltid efter att lösa kundens ärende vid första kontakten. Vi vill ge en positiv kundupplevelse samt skapa ett mervärde för både kund och företag. Vi söker dig som har - Avslutad gymnasial utbildning - Erfarenhet från kundservice och/eller försäljning. - God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska - God IT-kunskap och systemvana. Det är meriterande om du har arbetat med telefon som främsta arbetsredskap inom kundtjänst eller liknande yrke. Vem är du? På Bonnier News värderar vi personliga egenskaper högt. Vi tror att du som söker är en riktig “doer” som drivs både av att få saker att hända men också av att skapa resultat med hög kvalitet. Vidare är du lösningsorienterad och har en god förmåga att självständigt strukturera ditt arbete. Du trivs i en utvecklande miljö där det händer mycket. Teamarbete är något som du värdesätter och vi ser att du vill bidra med energi till din grupp. Du är även en god relationsskapare vilket du har nytta av i dina kundkontakter men även internt, då vi ofta samarbetar mellan varumärken och avdelningar. Vad vi erbjuder Hos oss erbjuds du en utmanande och omväxlande vardag, där du, tillsammans med ditt team, bidrar till en servicenivå som överträffar kundens förväntan. Allt detta sker från en rolig arbetsplats där tävlingar, olika aktiviteter och en härlig gemenskap ingår. Vår värdegrund – Engagemang, Integritet, Transparens och Affärsmässighet genomsyrar hela Bonnier News verksamhet. Med Mediesveriges starkaste varumärken i ryggen finns många möjliga karriärvägar inom koncernen. Vi har ett generöst friskvårdsbidrag och är självklart anslutna till kollektivavtal. Övrig information Du rapporterar direkt till din teamchef. Vi sitter i fina lokaler på Klostergatan 23 i Örebro. Detta är en deltidstjänst, tillsvidare. Arbetstiderna är mellan 09-13 vardagar Vi är nyfikna på vem du är och ser fram emot din ansökan! Urval sker löpande. Med anledning av GDPR har vi inte möjlighet att ta emot ansökningar via email. Som Nordens största medieföretag, med verksamhet i 13 länder, hjälper vi medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till techutvecklaren i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Tillsammans. Med varumärken som Dagens Nyheter, Expressen och Dagens industri når vi miljoner läsare och användare varje dag. Genom Bonnier News Locals många titlar har vi även ett stort lokalt engagemang över hela landet - från Sydsvenskan i Skåne till Östersunds-Posten i Jämtland. Förutom detta ger vi också ut branschspecifika tidningar såsom Dagens Media, Resumé, Dagens medicin och Fastighetsnytt, och även en rad livsstilsmagasin som Damernas Värld, Sköna Hem, Teknikens Värld och Allt om Mat. Vi har också en betydande logistik och distributionsverksamhet som vi samlar inom ramen för Bonway. Under 2024 kommer vi att nå närmare en tredjedel av alla hushåll i Sverige. Genom att ständigt driva den digitala utvecklingen framåt når vi hela tiden längre – som medarbetare hos oss kan du påverka riktningen. Vi strävar efter att hitta talangfulla medarbetare som vidgar våra perspektiv och hjälper oss att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Vi hoppas att även du vill bidra till detta!

13 juni 2025
Sista ansökan:
5 juli 2025
Kundrådgivare till Danske Bank!
Academic Work Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Är du en driven person med stort kundfokus och en vilja att utvecklas? Vi söker nu dig som motiveras av samarbete och har en förmåga att sprida positiv energi till dina kollegor. Hos Danske Bank erbjuds du ett arbetsklimat med stor variation och högt tempo. Ansök redan idag då vi arbetar med löpande urval! OM TJÄNSTEN Danske Bank söker nu fler kundrådgivare till deras verksamhet Kundservice Privat, som är en del av Customer Relations i Linköping. Som kundrådgivare arbetar du i ett stort team av medarbetare med olika kompetenser och erfarenheter som tillsammans arbetar mot att skapa en positiv kundupplevelse. Kunderna möter du främst via telefonen men även via chatt och mail. Du erhåller en gedigen introduktion där du skuggar befintlig kollega för att få bästa möjliga start. Hos Danske Bank är det viktigt med en positiv och öppen kultur, vilket genomsyrar hela teamet och dess arbetsuppgifter. Uppdraget sträcker sig över 6 månader, med goda möjligheter till förlängning. Du erbjuds - Certifiering inom informationsgivning - Stort ansvar och en viktig roll i banken - Personlig och professionell utveckling - En dedikerad konsultchef och karriärspartner ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Kommunicera med kund genom framförallt telefon men även via mail och chatt * Arbeta och navigera i olika system * Arbeta med målstyrning för nyckeltal * Genomföra proaktiva behovsanalyser för att erbjuda mervärde för kunderna * Aktivt arbeta med self-service i varje kundkontakt * Bidra med nya idéer och förslag som genererar ett effektivare arbetssätt * Arbetsuppgifter som har störst inverkan på affärsresultatet. VI SÖKER DIG SOM - Har en avslutad gymnasieutbildning - Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska då arbetsuppgifterna kräver detta - Har ett intresse för ekonomi - Har god dator- och systemförståelse Det är meriterande om du har - Arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter - En eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller motsvarande För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Ordningsam - Ansvarstagande - Optimistisk Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Danske Bank är en stor nordisk bank med starka lokala rötter och verksamhet i 12 länder över hela världen. Som utmanare på den svenska bankmarknaden genomsyras Danske Bank av en entreprenörskultur och söker efter medarbetare med drivet att utveckla sig själva och affären. Idag arbetar drygt 22 000 medarbetare inom koncernen. Utöver traditionella banktjänster erbjuder Danske Bank också försäkring och pension, bolånekredit, förmögenhetsförvaltning, fastighetsfinansiering och leasingtjänster.

12 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Kundservicemedarbetare
Silentium Västerås AB
Kundtjänstpersonal

Är du en kommunikativ och lösningsorienterad person som trivs i en dynamisk arbetsmiljö? Motiveras du av att arbeta i ett högt tempo, samtidigt som du vill göra verklig skillnad för kunder? Då kan detta vara en tjänst för dig! Just nu söker vi på Silentium passionerade och drivna medarbetare till vårt kundserviceteam i centrala Västerås. Om rollen: Som kundservicemedarbetare hos oss kommer du att arbeta med att besvara inkommande samtal och hantera kundärenden på ett professionellt och serviceinriktat sätt. Du har en nyckelroll i att säkerställa en positiv kundupplevelse, samtidigt som du arbetar mot tydligt uppsatta försäljningsmål. Du behöver kunna hantera flera moment parallellt, ha god systemvana och förmåga att snabbt anpassa dig till nya situationer och arbetsuppgifter. Vi värdesätter ett lösningsfokuserat arbetssätt där kunden alltid står i centrum. Vi söker dig som: Har mycket god kommunikativ förmåga i både tal och skrift Är serviceinriktad, positiv och professionell i din kundkontakt Har lätt för att anpassa dig till förändrade omständigheter och nya rutiner Är målinriktad och motiveras av att arbeta mot försäljningsmål Kan arbeta effektivt under tidspress och i en snabb arbetsmiljö Har en god problemlösningsförmåga och ser möjligheter snarare än hinder Är en lagspelare som även kan ta eget ansvar Ditt ansvar kommer bland annat att innefatta: Besvara kundförfrågningar via telefon Hantera kundärenden med fokus på att hitta lösningar och skapa nöjda kunder Arbeta med flera system parallellt för att effektivt hantera inkommande ärenden Samarbeta med kollegor för att nå både individuella och gemensamma mål Bidra till ökad kundnöjdhet och resultat genom hög service och försäljning i kundkontakten Vi erbjuder: En dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att utvecklas både personligt och professionellt Ett engagerat team och stödjande ledarskap Betald introduktionsutbildning för att du ska få en trygg start En arbetsplats i centrala Västerås med närhet till goda kommunikationer Arbetstider måndag till fredag, varierande mellan 09.00–17.30 eller 09.45–18.15 Om du vill vara en del av ett företag där kundfokus, ansvar och utveckling står i centrum – tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Vi ser fram emot att höra från dig!

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Studentmedarbetare inom kundtjänst till Spendrups!
Maxkompetens Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Är du student och vill jobba extra under terminerna med start efter sommaren? Motiveras du av kundkontakt och att leverera lösningar vid uppkomna situationer? Se hit! Nu söker vi på Maxkompetens dig som lockas av att vara länken mellan kunden och Spendrups, som vågar ta beslut och som sätter kunden i fokus. Dina arbetsuppgifter I rollen som ordermottagare/ kundtjänstmedarbetare till vår kund Spendrups kommer du att svara på inkommande samtal från företagskunder gällande orderhantering, beställningar och information om kampanjer m.m. I rollen kommer det även att ingå utgående försäljningssamtal och här har du möjlighet att utvecklas både administrativt samt inom service och sälj. Kunderna är främst inom restaurangbranschen. Din profil Till denna tjänst vänder vi oss främst till dig som är student, alternativt dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning och vill jobba extra. Som student räknas du som är antagen och inskriven på universitet, högskola eller Komvux. Registreringsintyg är ett krav för eventuell anställning. Vi söker dig som är en god kommunikatör och älskar att ge effektiv och god service. Som person är du en lagspelare och du har en mycket god förmåga att samarbeta samt att kommunicera med andra. Vi ser gärna att du har: * Arbetat inom kundservice och är serviceinriktad med god vana av att hantera kontakter via telefon och mejl. * Hanterar svenska och engelska flytande i tal och skrift. * God datorvana och goda kunskaper i Officepaketet. * Gärna erfarenhet av; Dagligvaruhandeln, Restaurang eller arbetat med Systembolaget. På Spendrups och i gruppen jobbar människor som är målmedvetna, orädda och kreativa - hur du är som person är egentligen viktigast. Vi letar efter dig som har en vilja att lära dig och som ständigt vill utveckla dina kunskaper. Vi erbjuder dig Vi sätter oerhört stort värde på dig som medarbetare hos oss på Maxkompetens. Hos oss får du en personlig och prestigelös konsultchef vars främsta uppgift är att du ska trivas på din arbetsplats oavsett om du arbetar en kort period eller flera år som anställd hos oss. Din konsultchef är mån om kontakten med dig och kommer både besöka dig ute hos kundföretaget, men finns också tillgänglig via telefon och för personliga möten på Maxkompetens kontor. Vi vill inget hellre än att hjälpa dig att utvecklas och lyckas i din jobbkarriär. Samtidigt ger vi dig branschens bästa friskvårdsersättning. Självklart erbjuder vi dig en formell trygghet när det kommer till allt det arbetsrättsliga såsom lön, semester, arbetsmiljö, friskvård, pension och sjukfrånvaro som medföljer stämpeln av att vara ett auktoriserat bemanningsföretag. Hoppas att du vill vara en del av oss! Övrig information *Placeringsort: Stockholm, St Eriksgatan 119. *Tillgänglighet: 1-2 gånger i veckan med fokus på måndag, tisdag eller onsdag. *Arbetstid: 08:00-17:00, helgfria vardagar. *Lön: enligt ök. Spendrup har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna bemanningsprocess. För den här tjänsten blir du anställd som konsult hos Maxkompetens och arbetar ute hos Spendrups på St Eriksgatan. Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna ansvarig rekryterare på Maxkompetens, Jonna Alm på [email protected] Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag! Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR. Om Maxkompetens Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri. Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Om kunden Spendrups är ett svenskt familjebryggeri som förenar starka traditioner med nytänkande. Bryggeriet grundades 1897 i Grängesberg och drivs av familjen Spendrup i femte generationen. Vi finns på ett antal orter i Sverige med huvudkontor i Vårby utanför Stockholm och produktion i Grängesberg, Hällefors och Visby. För oss står alltid hantverket och dryckesupplevelsen i fokus. I vårt breda sortiment finns varumärken som Mariestads, Norrlands Guld, Heineken, Loka, Schweppes, Briska och vinproducenter som Cono Sur, Gallo och Boschendal. Spendrups har cirka 1 100 medarbetare och omsätter cirka 4 MDKR årligen. I Spendrupskoncernen ingår dotterbolagen Spring Wine & Spirits, Gotlands Bryggeri, Hellefors Bryggeri och OMAKA. Våra anläggningar är certifierade enligt internationella standarderna ISO 14001 och FSSC 22000 avseende miljö respektive kvalitet och livsmedelssäkerhet.

12 juni 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Support Agent (Finnish-speaking)
Telavox AB
Kundtjänstpersonal

Join Telavox as a Support Agent At Telavox, we’re looking for a Support Agent to be our customers' first point of contact, helping them with technical and financial inquiries while ensuring every issue is handled efficiently and professionally. Our customers range from small companies with 10 employees to our largest Enterprise clients, which means that the cases and questions from customers vary a lot. If you enjoy troubleshooting, owning customer dialogues, and working in a dynamic environment, this role is for you! This position is based in our Malmö office, where you’ll join a team of dedicated Support Agents. We work closely together, share knowledge, and continuously develop our skills to deliver top service! About the job  We’re looking for someone who enjoys helping customers, has a problem-solving mindset, and is comfortable taking responsibility for issues. You like working in a dynamic environment, collaborating with others, and have an interest in IT solutions. A typical day in this role involves: Handling incoming customer requests via phone and email, resolving non-complex issues on the first contact Responding to tickets within 8 working hours and ensuring professional case documentation Driving escalations together with SOC (Service Operations Center) to secure the best solutions Collaborating with our Customer Success Managers and Key Account Managers Actively demonstrating product value, helping customers optimize their usage of Telavox’s services About you We’re looking for someone who enjoys helping customers, has a problem-solving mindset, and is comfortable taking responsibility for issues. You like working in a dynamic environment, collaborating with others, and have an interest in IT solutions. Competencies: Experience in customer service, technical support, or a similar role Fluent in Finnish, Swedish, and English, both written and spoken Enjoys problem-solving with a hands-on and solution-focused approach Good communication skills and comfortable handling customer interactions Basic technical understanding and an interest in troubleshooting IT issues Able to work both independently and as part of a team Eager to learn and share knowledge to improve processes and customer experience You enjoy interacting with people and feel motivated when the job involves challenges and problem-solving Join us at Telavox  Since Telavox's journey started in 2002, we have strengthened our position as the leading forward-thinking communication platform for businesses. As a digital mobile operator, we develop and own our all-in-one communication platform, which integrates telephony, PBX, messaging, meetings, and contact centers, giving businesses a smarter way to connect. Today, we’re a thriving company with 1.9 billion SEK in revenue and 500+ Telavoxers across nine countries. We embrace AI and automation to push the boundaries of business communication. We offer flexible work options and adaptable hours, giving you the freedom to balance life and career while staying connected to our vibrant Telavox culture. How to apply! At Telavox, we don't focus on fitting in; we focus on making room for everyone. We’re always on the lookout for great talent, so applications are reviewed continuously. If you're ready to be part of an innovative, AI-driven telecom company, apply today with your CV and cover letter in English.  For any questions, feel free to reach out to Talent Acquisition Partner Ami Faraguna at [email protected] Learn more about what we do!

12 juni 2025
Sista ansökan:
29 november 2025
Kundansvarig (finsktalande) - hjälp våra kunder att lyckas
JIRICOM AB
Kundtjänstpersonal

Kundansvarig (finsktalande) - hjälp våra kunder att lyckas Vi på Jiricom AB söker efter en kundansvarig som vill växa tillsammans med vårt fantastiska team i Finland. Vi är i en intensiv tillväxtfas och som kundansvarig hos oss har du stora möjligheter att utvecklas som person och forma din framtid hos oss på Jiricom. Vi söker efter en driven, social och serviceinriktad person. Oavsett bakgrund och erfarenhet är ditt engagemang det viktigaste för oss men det är en stor fördel om du har erfarenhet av kundvård, support och/eller försäljning från tidigare anställningar. Arbetsuppgifter: I rollen som kundansvarig hos oss kommer du att ha ett varierat och ansvarsfullt arbete. Du kommer bland annat att: • Hjälpa kunder att komma igång med våra produkter • Hantera supportfrågor • Utbilda kunder och samarbetspartners • Arbeta med kundvård och merförsäljning till befintliga kunder • Agera säljstöd till vårt säljteam och återförsäljare. Personliga egenskaper: För att lyckas i denna roll är det viktigt att du är: • Driven och målinriktad • Serviceinriktad och har lätt att skapa relationer • Självgående och stresstålig • Strukturerad och har en mycket god datavana • Kommunikativ och flytande i finska, svenska och engelska. Vi erbjuder: Vi erbjuder dig ett omväxlande och utvecklande arbete i en växande organisation. Hos oss har du goda utvecklingsmöjligheter och vi erbjuder dig: • Grundlön med bonus • Intern utbildning inom kundvård. produktkunskap, försäljning. • Löpande coaching • Härlig gemenskap • Friskvårdsbidrag och gratis hälsokontroll Arbetsplats: Jönköping eller Helsingfors Välkommen med din ansökan! Om Jiricom Jiricom är ett snabbt växande företag som utvecklar och säljer marknadens smidigaste körjournal och spårsändare i Norden. Vi hjälper våra kunder att spara tid, pengar, öka lönsamheten och skapa medvetna förare. Som kundansvarig hos oss får du möjlighet att spela en viktig roll i att göra skillnad för våra kunder och samhället. Läs mer om oss på www.jiricom.se / www.jiricom.se/fi

12 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025