Försäljningschef till norra Stockholm
Starfinder AB
Försäljnings- och marknadschefer

Är du en driven ledare med passion för försäljning och bilar? Vill du vara med och forma framtidens bilaffär? Då kan du vara den vi söker! Om tjänsten Som försäljningschef kommer du att vara ansvarig för bilförsäljningen på anläggningen, vilket omfattar både nya och begagnade personbilar samt transportbilar. Med ett dedikerat team av sex säljare under ditt ledarskap, förväntas du driva försäljningen med goda resultat genom kreativitet, entusiasm och ett starkt affärssinne. Du kommer att vara central i att utveckla bilaffären, säkerställa hög kundnöjdhet och bygga långvariga kundrelationer. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Ansvar för budget, volym och resultat för bilförsäljningen på anläggningen. Fullt personalansvar för säljavdelningen inklusive hallvärdar. Dagligen leda och coacha säljteamet för att nå uppsatta mål och överträffa kundernas förväntningar. Initiera och genomföra säljfrämjande aktiviteter. Din profil För att lyckas i rollen som försäljningschef chef tror vi att du har en gedigen erfarenhet som försäljningschef i bilbranschen, och kan visa på dokumenterat goda resultat. Du är en stark ledare med en god förmåga att motivera och utveckla dina medarbetare. Vidare har du kunskap inom företagsekonomi, arbetsrätt, arbetsmiljöarbete samt konsumentköplagen. Eftergymnasial utbildning inom försäljning och marknadsföring är meriterande. Vi söker dig som är resultatorienterad, strukturerad, initiativrik och trivs i en föränderlig miljö. Du är en naturlig ledare som värnar om ditt team och har en passion för att utveckla både människor och affärer. Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper inom IT och affärssystem är ett krav. Om du delar vår passion för människor, bilar och vill vara en del av en spännande framtid i bilbranschen, ser vi fram emot att höra från dig! Mer information om rollen ges vid en telefonintervju!

6 maj 2025
Sista ansökan:
18 september 2025
🔎 Interim Controller – Stockholm

Om uppdraget Vi söker en erfaren Interim Controller som vill stärka ett ekonomiteam under en viktig övergångsperiod. Du kommer att arbeta nära verksamheten med analyser, rapportering och budgetarbete. Arbetsuppgifter Upprätta och följa upp budgetar Utföra ekonomiska analyser och prognoser Förbereda finansiella rapporter till ledning Bidra till utveckling av ekonomiska processer och rutiner Obligatoriska krav: • Du har flera års erfarenhet av arbete som controller eller ekonom, där du haft ansvar för budgetering, uppföljning och prognosarbete. • Du har goda kunskaper i Microsoft Office, särskilt i program som Excel och Word. • Du har en mycket god förmåga att kommunicera på svenska, både muntligt och skriftligt. Meriterande: • Det är ett plus om du tidigare arbetat som controller eller ekonom inom kommunal verksamhet. Övrigt: • Du ska kunna ange två relevanta referensuppdrag, gärna från liknande roller – gärna om de har varit i en kommunal kontext. Ansök så snart som möjligt – urval sker löpande! Tillträde och ansökan: Startdatum:2025-05-19 Slutdatum:2025-10-31 Option:2026-05-01 Ansök senast: 2025-05-09 Omfattning:100% Distansarbete: Hybrid Ort: Danderyd, Stockholm Kontaktperson: 0790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att snabbt och effektivt matcha rätt talang med rätt företag. Våra främsta fokusområden är ekonomi, administration, HR, marknadsföring och IT, men vi har även den breda kompetens och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher.  Trots att vi är en relativt ny aktör på marknaden har vi redan vunnit förtroendet hos många av Sveriges största företag och verkar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga i framkant i sitt rekryteringsarbete.

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Devops administratör
Edge of Talent AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vi söker nu en erfaren och driven systemadministratör för ett spännande konsultuppdrag hos en av våra kunder. Här får du möjlighet att arbeta i en komplex och samhällskritisk IT-miljö med ny implementation av ett Video Management System (VMS) som används för trygghets- och säkerhetsarbete. Din rollSom systemadministratör kommer du att arbeta i ett team som ansvarar för att bygga upp och förvalta en ny systemmiljö för kundens video- och trygghetssystem. Du blir en nyckelperson i arbetet med system drift, konfigurering och automatisering av infrastrukturen, samt säkerställa driftsäkerhet och prestanda i en tekniskt avancerad on-premise-miljö. Ditt ansvarAnsvara för systemdrift och applikationsdrift i både Windows- och Linux-miljöer. Arbeta med administration och scriptning i PowerShell och Bash. Designa och implementera konfigurationshantering med Puppet i en miljö med minst 30 servrar. Ansvara för att designa och implementera CI/CD-miljö för .Net-applikationer. Bygga och driftsätta ELK-kluster för logghantering och övervakning. Samarbeta med lösningsarkitekter och utvecklingsteam för att ta fram och förvalta Configuration Management-system och containerbaserade lösningar. Arbeta enligt agila metoder och DevOps-principer tillsammans med ett engagerat team. Kvalifikationer För att lyckas i rollen har du:  Minst 5 års erfarenhet av systemdrift och applikationsdrift i Windows- och Linux-servermiljöer. Minst 2 års erfarenhet av administration och scriptning i PowerShell och Bash. Dokumenterad erfarenhet från minst ett uppdrag där du ansvarat för design och implementation av konfigurationshantering med Puppet för minst 30 servrar i flera miljöer. Dokumenterad erfarenhet av att designa och implementera en CI/CD-miljö för .Net-applikationer. Erfarenhet av att designa och implementera ELK i kluster. Minst 1 års erfarenhet av agilt arbetssätt. Meriterande erfarenheter Det är ett extra plus om du har:  Minst 1 års praktisk erfarenhet av utveckling i .Net. Erfarenhet av att arbeta med Dependency Injection. Erfarenhet av utveckling i Node.js, TypeScript eller liknande. Placering Arbetet sker på plats hos kund i Stadshagen, Stockholm. Tidplan och omfattningStart: 2025-06-16 Slut: 2026-06-16 Omfattning: Heltid, 40 timmar per vecka Möjlighet till förlängning: 1+1+1 år enligt kundens beslut Vill du bidra till ett tryggare samhälle och arbeta i en tekniskt utmanande miljö tillsammans med engagerade kollegor? Välkommen med din ansökan redan idag! Transparens och ansvarsfull AI-användning På Edge of Talent strävar vi efter att arbeta effektivt och professionellt. Vi använder därför ibland AI-baserade verktyg som stöd i vår administration, exempelvis för att strukturera och sammanfatta information. Vi vill dock vara tydliga med att AI aldrig fattar beslut åt oss. Alla beslut om vilka kandidater som går vidare i våra processer fattas av en människa som noggrant utvärderar varje kandidat utifrån kompetenskriterier och hur dessa matchar kundens kravspecifikation för rollen. Vår ambition är att säkerställa en rättvis och transparent rekryteringsprocess där alla kandidater bedöms utifrån sina faktiska meriter och erfarenheter.

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Content Manager
Voyado AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Hey there, Content Managers! We’re expanding our global content team and looking for a creative, hands-on Content Manager to join Mikaela Clavel, Susanne Petri, and Oscar Söderberg. If you love crafting content that connects, converts, and drives brand awareness - and you have a few years of experience in B2B marketing - we’d love to meet you. About the role As a Content Manager at Voyado, you will play a key role in bringing our content strategy to life by creating engaging, high-quality content that drives awareness, builds trust, and connects with our audiences across key markets. You’ll own our organic content strategy, grow our LinkedIn presence, and support global campaigns and launches with impactful storytelling across formats. Working closely with marketers, designers, and product experts, you’ll help bring ideas to life across regions. Key responsibilities: Plan and create engaging written and visual content (think blog, video, social, email) Manage our social media channels - especially LinkedIn Optimize content for SEO and conversion Track performance and adapt accordingly Align with teams across markets to ensure brand consistency About you We’re looking for a creative, hands-on digital marketer who can turn ideas into impactful content. You’re a strategic thinker with strong project management skills, comfortable writing compelling copy and designing visuals in tools like Canva or Figma. You know how to tailor content for different channels and audiences, optimize for SEO, and track performance to continuously improve. You’re collaborative and proactive, and thrive in a fast-paced environment where we celebrate wins, big and small, together. What you bring: 4+ years in B2B content marketing (SaaS experience is a plus) Strong writing and visual storytelling skills Hands-on experience growing a brand on social media A good grasp of SEO, lead generation, and project management Fluency in English (written & spoken) What's in it for you? Voyado is a Swedish purpose-driven company where every opinion is recognized and where you’ll be successful when putting the customers first. Here, you'll get the opportunity to work self-driven with strong support that you can leverage at any time. We really care for our Voyadoers and put a lot of time and effort into keeping and nurturing our knowledge-sharing and friendly culture. We’re personal and that extends into everything about us. Read more on what it’s like to work at Voyado here. Some of our benefits: 30 days of vacation, so you can spend time on the things you love A generous gadget-and-phone package (your choice!) 5000 SEK per year in wellness allowance A gym at the office! A wellness hour you can use every week Beneficial bike lease, including e-bikes Breakfast buffet on Fridays About Voyado Voyado is the ultimate solution for personalization and relevance across all channels -online and offline. Used by retailers and e-commerce companies worldwide, Voyado makes it possible for every brand to engage customers, elevate shopping experiences, and evolve their own businesses. We are now a company of 300+ colleagues on an exciting journey and have recently established a presence in new markets to strengthen our position in Europe. If you are ready for your next adventure and want to join our team on our expansion throughout Europe and have an interest in customer care, e-commerce, retail, and tech - let's get in touch! Ready to find out more? Lovely! We'd love to get to know you and understand what makes you tick, so write a few lines about what you enjoy about your current role and what would be an exciting challenge for you in the future. We are eager to get to know you and what you love to do, so be yourself and let your passion shine through in yourapplication! Note: As of right now we are unable to proceed with applicants outside of the EU, and a requirement of eligibility to work at Voyado is the right to work in the EU without limitations. Needless to say, this is something we are actively working on to be able to onboard colleagues from all over the world.

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Undersköterska till Villa Täby Park
Vardaga AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Nu söker vi på Villa Täby Park en undersköterska med kompetens inom demens för tillsvidareanställning på 75-80%. Vi erbjuder utbildning och flera förmåner. Det här får du hos oss:  Utbildning som gör ditt arbete enklare, till exempel vårdhygien, bemötande vid demenssjukdom och ergonomi.  Förmånsportal med rabatter och erbjudanden. Till exempel kan du köpa biobiljetter och resor med kollektivtrafik till bra pris.  En coachande och stöttande chef som jobbar tillsammans med dig i vardagen.  Tydliga arbetssätt och rutiner som förenklar ditt jobb.  Karriär- och utvecklingsmöjligheter. Till exempel kan du bli gruppchef med personalansvar eller få ett specifikt ämnesansvar som demensansvarig eller hygienombud. Om Villa Täby Park Villa Täby Park är ett modernt boende med plats för 80 äldre där varje avdelning har ett gemensamt kök, stor uteplats och balkonger. Vi har en vacker och livfull trädgård. Vi planerar att under 2025 bli ett demenscertifierat boende, vilket betyder att alla vi som arbetar här kommer vara utbildade i demens och bemötande via Vardagas Demensakademi.  Vi har ett samarbete med företaget Ung Omsorg.Det innebär att ett team av ungdomar i åldrarna 14–18 år besöker oss på helger och lov. Ung Omsorg gör olika aktiviteter för att sätta guldkant på tillvaron för våra boende.  Du har en gruppchef som större delen av sin tid arbetar nära dig i verksamheten. Att bli gruppchef kan även vara en karriärmöjlighet för dig som undersköterska.  Här arbetar vi med djur i vården och har regelbundet besök av terapihundar. Som undersköterska är du oerhört viktig! Din uppgift är att ge livskvalitet. Med hjälp av dig kan våra boende behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Du ser varje person och tolkar vad de behöver. Samtidigt lär du dig mycket om omvårdnad, åldrande och hur man bemöter människor. Du står närmast den boende och har därmed en nyckelroll i teamet med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut. Du medverkar också vid vårdplanering och skriver social dokumentation. Med hjärtat på rätta stället Hos oss får du arbeta i en stark kultur där vi drivs av vår vision: Vi gör världen lite bättre, en människa i taget. Det är oerhört viktigt att du delar vår vision och våra fyra värderingar: Respekt: Hos oss har alla rätt till ett värdigt liv med såväl fysiskt, psykiskt som socialt välbefinnande. Ansvar: Hos oss har vi medarbetare som vågar och vill och chefer som lyssnar och leder. Enkelhet: Hos oss är det enkelt att påverka och att vara medarbetare eller kund. Kunskap: Hos oss reflekterar vi, lär av varandra och tar tillvara allas kompetens Din erfarenhet och kunskap Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska och har arbetat några år inom äldreomsorgen. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är också meriterande. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du delar våra värderingar och har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Vi tror att du: - lockas av ett varierat arbete och tycker om att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: 20250601, löpande Sista ansökningsdag: 20250601, kan tillsättas innan sista ansökningsdag Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: Gruppchef Nurka Avdo, [email protected] Observera att det inte går att ansöka via E-post. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Inbjudan till chattintervju med Hubert AI Som ett led i vårt arbete mot en rättvis och kompetensbaserad rekryteringsprocess har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai Efter ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Genomför den gärna så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 15 min att slutföra. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Mer information om hur vi kommer behandla dina personuppgifter och dina rättigheter som registrerad hittar du här. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Partneransvarig till Anolytech (placering i Göteborg eller Mälardalen)

I rollen som Partneransvarig blir du en nyckelperson i att skapa och utveckla våra relationer med VVS-installatörer, fastighetsförvaltare och tekniska konsulter i Norden. Du kommer arbeta både strategiskt och praktiskt, det här är en roll för dig som gillar att kavla upp ärmarna och komma ut i verkligheten. Om rollen Som Partneransvarig kommer du att få ta ansvar hela vägen, från att sätta upp strukturer till att personligen bygga relationer och skapa affärer. Du kommer bland annat att: Identifiera, kontakta och rekrytera nya partners, särskilt inom VVS och fastighetsförvaltning. Utveckla partnersamarbeten genom gemensam planering, utbildning och löpande stöd. Arbeta ute i fält och driva affärer tillsammans med våra partners. Bygga upp tydliga processer för onboarding, leadshantering och partnerutveckling. Vem söker vi? Vi letar efter en relationsbyggare med kommersiell skärpa, med erfarenhet av teknisk B2B-försäljning och vana att arbeta i mindre bolag eller entreprenöriella miljöer. Det här är en roll för dig som gillar att skapa nytt, snarare än att förvalta. Du är prestigelös, strukturerad och trivs bäst när du får arbeta nära kund. Yrkesmässiga erfarenheter/kompetensprofil Erfarenhet av teknisk B2B-försäljning genom partners Vana från branscher som VVS, fastighetsteknik, VA, energi eller byggrelaterade branscher Stark förmåga att arbeta systematiskt och uthålligt med fältbearbetning för att omsätta samarbeten i konkreta affärer Teknisk grundförståelse Förmåga att bygga upp strukturerade processer Van att arbeta med CRM system och göra kontinuerliga uppföljningar Du behärskar svenska och engelska obehindrat Meriterande Förstår flöde och vatten Har ett gott kontaktnät inom segmentet fastighet Förstår norska, danska eller finska Personliga egenskaper Prestigelös och operativ – du gillar att arbeta ute i fält Entreprenöriell och lösningsorienterad Strukturerad och uthållig Kommunikativ och relationsskapande Placeringsort Arbetet är främst resande och uppsökande, där hela Sverige, Norge och Danmark är din arbetsplats. Mälardalen/Stockholm eller Göteborg är troliga bostadsorter. Anolytechs huvudkontor ligger i Ystad och där kommer du att vara för introduktion samt ungefär en gång per månad för gemensamma säljmöten. Om Anolytech Anolytech har sedan 2005 utvecklat en hållbar och miljövänlig desinfektionsteknik baserad på vatten, salt och el som gör desinficering med skadliga kemikalier onödig. Anolytech erbjuder idag teknisk utrustning för desinficering av vatten som är anpassade efter de branscher företaget arbetar mot: lantbruk, industri, fastighet och sjöfart. Sortimentet erbjuder maskiner i fyra olika storlekar inom varje industri. Utrustningen anpassas för att möta varje kunds behov. Produkten, AnoDes, är en pH-optimerad hypoklorsyra som effektivt dödar bakterier, virus, sporer, mögel och svamp samt stoppar tillväxt av biofilm i vattensystemet. Maskinerna som producerar produkten tillverkas i Ystad och placeras sedan hos respektive kund. Anolytech vill vara med och skapa ett hållbart samhälle, där miljövänlig desinfektion bidrar till bättre hälsa för människor och djur, samt en sundare planet. Genom att tillhandahålla en effektiv och miljövänlig desinfektionsteknik hjälper vi våra kunder att bekämpa bakterier och andra skadliga mikroorganismer, samtidigt som systemet bidrar till de globala målen i Agenda 2030. Tillsammans med våra kunder ersätter vi traditionell desinfektion med en miljövänlig och framtidssäker lösning – för ett mer hållbart samhälle. Ansökan Skicka in din ansökan så snart som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Sista ansökningsdagen är 30 maj 2025.  Anolytech samarbetar i denna rekrytering med EQuality. Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsteamet på EQuality: Jennifer Friman på [email protected] eller 0703-20 12 12 Gustav Strandberg på [email protected] eller 0760-49 53 31 Pia-Karin Åkesson på [email protected] eller 0702-15 83 98 Om EQuality Rekrytering & Interim Med EQuality får du kvalitet i rekryteringen. Vi får verksamheter framgångsrika genom rätt person på rätt plats. EQuality arbetar branschöverskridande och fokuserar på exekutiva befattningar och nyckelfunktioner. Vi arbetar med executive search, rekrytering & interim samt med tester och kandidatutvärdering. Våra värderingar är professionalism, transparens och engagemang och EQuality står för: EQ - Emotionell intelligens är lika viktigt som IQ Equality - Mångfald och jämlikhet är en självklarhet för oss Quality - Vi säkerställer kvalitet i varje rekrytering, både för kund och kandidat

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Developer with Rails and Ember.js experience
Teamtailor AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Teamtailor is changing the way companies work with employer branding and recruiting online. Working at Teamtailor means working with smart people that are passionate about their work in a fast-growing, profitable scale-up with a proven product-market fit. Our product has over 10,000 customers worldwide and more than 150,000 candidates apply for jobs through it every day! Do you want to improve recruiting processes worldwide and help people find their dream jobs? Now we’re looking for more experienced developers who can join our Product team and take our Applicant Tracking System to the next level. What we are looking for… An experienced full stack developer with at least 3 years experience with both Ruby on Rails and Ember.js A Product-Minded Software Engineer with experience working in fast-moving companies. A self-motivated “manager of one” who enjoys being in the driver’s seat and seeing the impact of their work directly. A true doer who values pragmatism. A team player that has excellent communication skills in both written and spoken English. What you will get to do… The Product team consists of 50 highly passionate designers and developers, working closely together in small teams using Shape Up as our foundation. We are open-minded, provide feedback to each other, and we believe that all team members take their responsibility and ship awesome features with great user experience together as a team. As a developer in a small cycle team you will get end-to-end responsibility for shipping projects every cycle that will have a direct impact on improving the hiring process for millions of candidates and hundreds of thousands users.  Make product-conscious decisions, considering user needs and business goals, and being mindful of edge cases and real-world usage.  Break projects down into scopes according to the Shape Up method, and take ownership of driving them forward, making thoughtful trade-offs along the way to ensure projects ship on time.  Find simple and elegant solutions to complex problems, and write maintainable, scalable, and well-tested code in Ruby on Rails and Ember.js.  Prioritize effectively to avoid unnecessary work and focus on what really matters, completing tasks on time and with minimal supervision. What we offer you…  Work from our office in central Södermalm in Stockholm  Full Equipment (MacBook Pro, iPhone Pro, Monitor)  Budget for work-away trips with the team  Company trip every year

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Rekryteringsansvarig till Procruitment!
Procruitment AB
Personal- och HR-specialister

Vi söker dig som vill ta ditt nästa steg i karriären tillsammans med oss i rollen som Rekryteringsansvarig, eller som vi kallar den: Career Manager. I ljusa lokaler i Vasastan sitter dina kollegor som ofta kombinerar intressanta diskussioner med stora portioner värme och humor! Med utgångspunkt i våra värderingar glöd, hjärta och kunskap har vi tillsammans byggt upp Sveriges enda karriärbyrå inom IT, Tech och Engineering! Procruitment har utsetts till dubbla vinnare i Recruitment Awards, Årets Rekryteringsföretag och Årets Raket 2022, samt Gasellvinnare 2024 av Dagens Industri. Med andra ord kommer du komma in i en organisation med stark tillväxt och en kultur som präglas av framåtanda och passion! Läs mer om utmärkelserna här. Om tjänsten Som rekryteringsansvarig på Procruitment kommer du vara partner till ledande teknikbolag och driva hela rekryteringsprocessen från start till mål. Det är en affärsmässig roll där du kommer få coacha chefer och ledare på olika nivåer och samtidigt plocka fram dom bästa kandidaterna. I det arbetet finns det många spännande utmaningar att ta sig an, och du kommer få arbeta med kravprofil, search och efter tillsättning vara närmsta chef för konsulterna. Du kommer exempelvis att: Projektleda och planera dina rekryteringsprocesser från start till mål. Vårda kandidat- och kundrelationer genom nära samarbete och relationsskapande aktiviteter. Identifiera nya behov hos befintliga kunder och bidra till att våra processer förbättras. Följa upp pågående uppdrag med kund och konsult för att säkerställa trivsel, utveckling och bra arbetsmiljö. Den här rollen passar dig som älskar att utmanas och vill jobba i en affärsmässig roll med stora möjligheter att påverka din utveckling. Hos oss på Procruitment finns all kunskap och alla resurser som behövs för att du ska kunna nå dina mål, du själv bestämmer hur långt du vill nå! Du kommer exempelvis att: Planera och driva dina rekryteringsprocesser från ax till limpa Vårda kandidat- och kundrelationer genom nära samarbete och relationsskapande Identifiera nya behov hos befintliga kunder och bidra till att våra processer förbättras Följa upp pågående leveranser med kund och konsult för att säkerställa trivsel, utveckling och bra arbetsmiljö Den här rollen passar dig som älskar att utmanas och vill jobba i en affärsmässig roll med stora möjligheter att påverka din utveckling. Hos oss på Procruitment finns all kunskap och alla resurser som behövs för att du ska kunna nå dina mål, du själv bestämmer hur långt du vill nå! Vi söker dig som: Har tidigare arbetslivserfarenhet av rekrytering, gärna inom IT/Tech. Behärskar engelska och svenska i tal och skrift Brinner för att träffa människor och är bra på att bygga relationer Trivs med att jobba med resultat och att driva saker i mål Är van vid att jobba med digitala verktyg Vi erbjuder: En flexibel och utvecklande arbetsplats med kompetenta och hjälpsamma kollegor Friskvård 5 dagar/vecka En miljö som får dig att må bra och växa både som människa och kollega Övrigt Lön: Fast månadslön + provision utan tak. Omfattning: Heltid, tillsvidare Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid Placeringsort: Stockholm Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Låter detta intressant? Tveka inte att höra av dig till rekryterande chef Hanna Agbelin på [email protected] alternativt skicka in en ansökan. Vi går igenom ansökningar löpande och tjänsten kan därför tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Procruitment Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, Tech och Engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen. Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards och är utsedda till Årets Rekryteringsföretag och Årets Raket samt Gasellföretag 2024 av Dagens Industri.

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Lager/produktionsmedarbetare i Nackaområdet
Submit AB
Lager- och terminalpersonal

Vi på Submit Bemanning & Rekrytering söker nu flertalet personer åt vår kund i Saltsjö-Boo.Om jobbet: Du kommer att arbeta på ett fabriksbageri, vilket innebär att du både kommer att hjälpa till i produktionen men även i paketeringen. Behovet från vår kund varierar, så vi är både intresserade av personer som vill jobba heltid men även deltid. Fördel om du bor i närheten eller har tillgång till bil, då det kan vara svårt att ta sig fram kommunalt till 06.00. Anställning utan krav på erfarenhet, vi ser enbart att du har följande personliga egenskaper. Profil: • Du har en god förmåga att ta egna initiativ • Du har inga problem med ett enformigt/monotont arbete • Du är flexibel och kan hoppa in med kort varsel • Du är stresstålig • Du är noggrann och tar jobbet på största allvar Plats: Saltsjö-Boo Start: Omgående Lön: Enligt överenskommelse  Arbetstid: 06.00-14,45 samt 13.30-22.15 Om oss:Vi på Submit kännetecknas av ett genuint engagemang och strävar alltid efter att skapa de mest gynnsamma förutsättningarna. Vi värdesätter varje individ och sätter stor värdering på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare inte bara trivs utan också har möjlighet att utvecklas fullt ut. Som konsult hos Submit öppnas dörrar till professionell tillväxt och möjligheter att bygga värdefulla nätverk som kommer att vara en tillgång för dig i framtiden. Vi tror på att investera i våra medarbetares personliga och professionella utveckling. Därför tillhandahåller vi en dedikerad konsultchef som stöttar dig genom hela din resa, och som finns där för att ge vägledning och stöd på vägen mot framgång. Låter detta som något för dig? Ansök idag!

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Content Strategist - Owned Channels
Embark Studios AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

As a Content Strategist at Embark, you'll be the driving force behind our owned channel content – shaping the strategies and stories that bring our brands to life across social media, web, email, and beyond. This role is both strategic and hands-on. You’ll work closely with Marketing Leads to bring campaigns to life, and collaborate with our media production team to take ideas from concept to published post. You’re equal parts planner and doer, comfortable managing the editorial calendar, crafting standout copy, and using data to continuously evolve what great content looks like. You have a sharp editorial mind, strong instincts for digital platforms, and a love for storytelling. Ideally, you’ve spent time at an agency and know what it means to work fast, pivot, and push for bold ideas. If you geek out over smart messaging, meaningful engagement, and the intersection of brand and creativity – we’d love to hear from you. Example of responsibilities  Develop and execute content strategies for owned channels that support major campaigns and evergreen always-on marketing Partner with Marketing Leads and the media team to shape content production end-to-end, from ideation to scheduling and publishing Act as lead copywriter across all owned platforms, tailoring messaging to suit each format and audience Own the editorial calendar and ensure all content aligns with the broader marketing narrative Collaborate across teams to bring integrated campaign ideas to life in content form Analyze performance data and market trends to optimize content strategy and drive results We would love if you have A background in content strategy, editorial work, or social media – ideally with agency experience A strong understanding of digital platforms and what makes content perform across each Experience creating content for games, entertainment, or other creative industries A data-informed mindset and ability to translate insights into meaningful content improvements Excellent writing skills and native-level English proficiency A proactive, curious, and collaborative approach to your work This is an on-site role, and we are only considering candidates already residing in Sweden. At Embark we offer competitive salaries, passionate colleagues to share knowledge with and much more, but most of all we invite you to take part of a journey into the unknown, to build creative, surprising and beautiful experiences together. We welcome game makers of all sex, class, colour, age, gender identity, education, religion, opinion, culture, nation of origin, language, sexual orientation, shape, size, and ability. Did we leave anyone out? Well, we welcome you, too! We think that the gaming industry is made better when everyone has a seat at the table. Be yourself at Embark and make games while doing so. Please apply with confidence. We can’t wait to hear from you (in English)!

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025