Controller
Jobbusters AB
Controller

ArbetsuppgifterI denna roll kommer du att arbeta nära projektledaren och huvudprojektledaren, där du stöttar dem med analyser och utredningar av ekonomiska frågor inom projektet. Du ansvarar för att analysera och följa upp orsaker till avvikelser gentemot prognoser och årsplan, i samarbete med projektledningen. Vid behov kan du även vara föredragande i ekonomiska frågor inom olika mötesforum. En viktig del av arbetet innebär att skapa struktur för analys och uppföljning inom projektets ekonomiområde, vilket innefattar arbetssätt, hantering av ÄTA, schabloner, prognoser, riskbedömningar, osäkerheter, oförutsedda kostnader, index och volymer. Du säkerställer kvaliteten på underlagen för projektets ekonomiska rapporteringar och stödjer projektledaren i prognosarbetet genom att kvalitetssäkra prognoserna och ta fram relevanta prognosunderlag i dialog med projektledare och delprojektledare. Arbetsuppgifterna kan variera beroende på de enskilda projektens behov, vilket gör rollen både dynamisk och utvecklande. Kvalifikationer Du har en högskole- eller universitetsexamen inom ekonomi. Du har minst 5 års erfarenhet av ekonomiska analyser i stora infrastrukturprojekt. Du har erfarenhet av att arbeta i ekonomisystemet Unit4 Business World (UBW)/Agresso. Du har tidigare arbetat inom statlig verksamhet. Du är flytande i svenska och engelska, i tal och skrift. Personliga egenskaper Vi söker en person med god samarbetsförmåga och ett starkt initiativtagande, som trivs i en roll där både självständighet och lagarbete är viktiga. Du är flexibel och anpassningsbar utifrån arbetsbelastning, samtidigt som du arbetar strukturerat och målinriktat. Med en utåtriktad och tydlig kommunikationsstil har du lätt för att skapa förtroende och bygger relationer med ödmjukhet. Din analytiska förmåga gör att du snabbt kan identifiera mönster och dra välgrundade slutsatser, vilket bidrar till en effektiv och kvalitativ arbetsprocess. Företagspresentation Vår kund är ett statligt affärsverk som förvaltar stamnätet för elkraften i Sverige. De bedriver även forskning- och utvecklingsprojekt på många områden för att främja ny teknik. Huvudkontoret finns i Stockholm och här behöver man som konsult säkerhetsprövas för de flesta uppdrag. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 1-apr-2025 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 31-mar-2026 med god möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters och arbeta som konsult hos vår spännande kund. Distansarbete kan maximalt uppgå till 50% av arbetstiden, vilket innebär att du behöver vara på plats i Sundbyberg minst 2-3 dagar/vecka. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Spontanansökan - Skadereglerare
Rp Rekrytering Bemanning AB
Försäkringssäljare och försäkringsrådgivare

Nu söker vi skadereglerare till framtida uppdrag! Vi erbjuder en variation av både konsultuppdrag och direktrekryteringar på heltid. Ta chansen och skicka en spontanansökan så hjälper vi dig att hitta din nästa arbetsplats! Vem är du vi söker? Vi letar efter dig med erfarenhet av skadereglering och administration. Du värdesätter service och att hjälpa andra människor. Du tar dig an dina arbetsuppgifter på ett strukturerat sätt och har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter. Du är duktig på att kommunicera i både tal och skrift och kan erbjuda konstruktiva lösningar på tvister för att ge nöjda parter. Du drivs av att ta ansvar, är självgående, lugn och ser lösningar framför hinder och trivs med att ha telefon och mail som huvudsakliga arbetsverktyg. Du som söker uppfyller nedan krav: Minst ett års erfarenhet från skadeadministration eller kundtjänst/kundsupport. Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter. Behärskar Officepaketets samtliga delar. Goda kunskaper i Excel är en fördel. Avslutad gymnasieutbildning, meriterande med inriktning inom ekonomi. Är flytande i svenska och har väldigt goda kunskaper i engelska. Har du dessutom ytterligare språkkunskaper är det ett stort plus! VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och kontaktar dig om vi får in matchande uppdrag. I denna rekryteringsprocess utförs intervjuer, bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Däckmontör till Segeltorp
Starfinder AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Vi söker nu dig som har erfarenhet av att skifta däck på bilar. Välkommen med din ansökan! Arbetsuppgifter Vi söker duktiga däckmontörer för säsongsarbete som startar i mars månad och pågår cirka 2-3 månader med goda chanser till förlängning. Du kommer jobba hos en auktoriserad och professionell bilverkstad i Segeltorp/Smista, med moderna verktyg och lokaler. Dina arbetsuppgifter kommer innebära att hjälpa verkstadens kunder med däckbyte från vinterdäck till sommardäck, köra in och ut bilar, samt hämta och lämna däck på lagret. Din profil Vi söker dig som tidigare har jobbat med däckskifte eller har ett privat intresse för bilar. Du har gärna läst fordonstekniska programmet på gymnasiet alternativt "hobbymekat". För att lyckas i rollen krävs det att du är arbetsvillig, stresstålig och inte rädd för att arbeta fysiskt. Det här är ett jobb för dig som är självgående och som har ett trevligt bemötande gentemot kunder och kollegor. Krav för att du ska vara aktuell för tjänsten är: Du har B-körkort och har god fysik Du har arbetat med däckskifte tidigare, alternativt gjort det privat Det är meriterande om du har erfarenhet av montering och balansering av däck Arbetstiderna är förlagda under dagtid måndag-fredag. Detta är en tjänst på heltid. Du kommer jobba som uthyrd konsult och få en anställning hos Starfinder samt en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig i ditt arbete. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Frida Eriksson, 076-009 65 02. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig, välkommen med din ansökan!

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Servicetekniker till Speedy Bilservice AB i Nacka
Starfinder AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Har du en passion för bilar och teknik och drömmer om en karriär som fordonstekniker? Då har vi den perfekta möjligheten för dig! Nu söker Speedy Bilservice en servicetekniker till sin anläggning i Nacka. Arbetsuppgifter Som mekaniker på Speedy Bilservice blir du en viktig del av vårt team och får möjlighet att utvecklas i en miljö som kombinerar teknisk expertis med snabb och personlig service. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Service, reparation och felsökning på personbilar och lätta lastbilar av olika märken. Försäljning och rådgivning som förbättrar våra kunders bilägande. Samarbete med kollegor för att leverera tjänster av hög kvalitet och säkerställa nöjda kunder. Tillsammans strävar vi efter att hålla en hög standard på våra tjänster och stärka vårt framgångsrika team på Speedy Bilservice! Din profil För att trivas hos Speedy Bilservice ser vi att du har: Utbildning som fordonstekniker eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Erfarenhet av service och reparationer på bilar i en professionell verkstad. God datorvana och administrativ förmåga. Förmåga att kommunicera obehindrat på svenska. Manuellt B-körkort (krav). Vi söker dig som är tekniskt kunnig, serviceinriktad och har en positiv inställning. Du trivs med att ta ansvar och tycker om att ha kundkontakt i din vardag. Ansökan och tillträde Tjänsten är på heltid med start enligt överenskommelse. Vi tillämpar sex månaders provanställning och erbjuder individuell lönesättning. Intervjuer sker löpande, och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. I denna rekrytering samarbetar vi med Starfinder. Vid frågor om tjänsten, kontakta Frida Eriksson på 076 009 65 02 eller Malin Dunder på 076 777 67 62. Om Speedy Bilservice Speedy Bilservice är en del av Mekonomen, som driver Nordens ledande bilverkstadskedjor. Vi är kända för vårt höga kundbetyg på 4,7 av 5, och vårt fokus ligger på snabb, ärlig och effektiv service. På Speedy Bilservice sätter vi alltid kunden i centrum och strävar efter att leverera service som överträffar deras förväntningar. Välkommen att bli en del av vårt framgångsrika team!

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Customer Manager/Bilsäljare till Europeiska Motor i Täby
Starfinder AB
Butikssäljare, fackhandel

Europeiska Motor grundades 1960 och är en av Sveriges största enskilda auktoriserade återförsäljare av Toyotabilar. Företaget omsätter 1,4 miljarder kronor och har ca 150 medarbetare. Europeiska Motor är belägna i norra Stockholm där de har fullserviceanläggningar i Rissne, Vällingby, Täby, Arlandastad, Östermalm och i Gävle. Europeiska Motor expanderar och söker nu fler Customer Managers/Bilsäljare till deras anläggning i Täby. Dina arbetsuppgifter Som Bilsäljare/Customer Manager kommer du att få lära dig bilaffären från grunden och få möjlighet att bli en riktigt framgångsrik bilsäljare. Du kommer att äga hela säljprocessen, där du på ett proaktivt och nytänkande sätt bearbetar nya kunder och tar hand om allt från första kundkontakten till leverans. Du kommer att bygga och bearbeta din egen kundstock och jobbar för en nära, stark och långvarig kundrelation. Du kommer att jobba med ett brett sortiment av både nya och begagnade bilar och du säljer även attraktiva tilläggstjänster- och produkter som t.ex. tillbehör, serviceavtal och finansieringslösningar, vilket garanterar dina kunder ett enkelt och smidigt bil- ägande. Genom uppföljning och återkommande kontakt säkerställer du också en lojal kundgrupp och återkommande försäljning. Din profil För att lyckas i rollen ser vi att du har en bakgrund inom försäljning och/eller kundservicearbete. Du bör vara redo att ta nästa steg i karriären och se långsiktigt på jobbet som Customer Manager. Viktigast för att bli en framgångsrik säljare hos Europeiska Motor är din personlighet. Du bör ha ett stort säljdriv samt vara tävlings- och målinriktad men du bör också vara ödmjuk, tålmodig, noggrann samt dela med dig av ditt engagemang. Du talar och skriver obehindrat på svenska. Körkort är ett krav. Här erbjuds du ett kvalificerat arbete på ett modernt och kundfokuserat företag med över 50 år i branschen. Du får en tydlig utvecklingsplan för din karriärmöjlighet, med relevanta utbildningar inom produkt och kringtjänster. Detta är en trygg och stabil arbetsplats med högt i tak, kompetenta och lyhörda ledare samt trevliga och stöttande kollegor. Inte minst, så får du jobba med ett av världens största bilmärken. Detta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Arbetstiderna är förlagda 9-18, helger kommer också förekomma i tjänsten. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Frida Eriksson, 076-009 65 02. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Hemtjänst kvällar Täby
Noga Omsorg Haninge AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Noga Omsorg söker nu engagerad och omsorgsfull personal till vårt team inom hemtjänst i Täby för kvällar. Är du intresserad av att göra skillnad i andra människors liv genom att erbjuda högkvalitativ vård och omsorg? Då är detta jobbet för dig! Arbetsuppgifter inom Hemtjänst på Kvällar i TäbySom en del av vårt team kommer du att bli involverad i ett brett spektrum av uppgifter inom hemtjänst på kvällar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Personlig omvårdnad och hjälp med hygien Matlagning och måltidshjälp Psykosocialt stöd och sällskap Kvalifikationer för Kvällsjobb inom Hemtjänst i Täby För att vara framgångsrik i rollen ser vi gärna att du har: Erfarenhet inom vård och omsorg, särskilt hemtjänst Relevant utbildning inom omsorg eller vård (exempelvis undersköterska) God förmåga att kommunicera på svenska, både i tal och skrift Körkort (B) Empatisk förmåga och ett genuint intresse för att hjälpa andra Arbetstid och Anställningsform för Hemtjänst Kvällar i Täby Vi erbjuder deltidstjänster, med varierande arbetstider på kvällar. Anställningen är tillsvidare med provanställning på 6 månader. Fördelar med att Arbeta hos Noga OmsorgHos Noga Omsorg erbjuder vi en arbetsmiljö där du har möjlighet att växa och utvecklas. Vi värdesätter våra medarbetare och tillhandahåller: Konkurrenskraftig lön och förmåner Löpande utbildning och kompetensutveckling Ett stöttande och engagerande team Ett meningsfullt arbete där du gör skillnad varje dag Kollektivavtal Hur du Ansöker till Vårt Hemtjänst Kvällsjobb i Täby Är du redo att bli en del av vårt engagerade team? Skicka in din ansökan snarast möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Vänligen inkludera följande i din ansökan: Ett personligt brev CV Referenser

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
PTP-psykolog till Nova Psykiatri

Om Nova Psykiatri Nova Psykiatri är ett nystartat och snabbväxande företag grundat av psykologer, med målet att ha både Sveriges nöjdaste patienter och medarbetare. Vi har huvudkontor i Stockholm men även mottagningar i andra städer. Om rollen Vi söker nu PTP-psykologer till vårt huvudkontor i Stockholm som vill vara med oss på en spännande tillväxtresa tillsammans med andra psykologer. Vi hoppas kunna erbjuda dig Sveriges bästa och roligaste PTP-tjänst. Primära arbetsuppgifterna: Individinriktat arbete (minst 50%) Utföra neuropsykiatriska utredningar av både vuxna och barn, med primär frågeställning ADHD och/eller Autism. Uppföljande behandling och rådgivning åt samma patientgrupp. Övrigt psykologarbete (minst 25%) Bidra med metod och verksamhetsutveckling, där det finns många sätt att bidra till en bättre process och verksamhet. Gör interna och externa insatser genom att hålla utbildningar. Göra gruppinsatser Ta fram nya behandlingsprogram och koncept Visst resande ingår i tjänsten. Delar av patientarbetet kan ske digitalt, men utförs primärt fysiskt tillsammans med patienten. Vem vi söker PTP-psykolog som har möjlighet att börja arbeta någon gång i perioden juni-augusti. Vi letar efter dig som är intresserad av att kombinera effektivitet, kvalitet och patientnöjdhet i ditt arbete. Du är social och driven, gillar att utvecklas och är öppen för förändringar. Du ser patienten som någon vars förväntningar du alltid vill försöka överträffa, och du vill hela tiden förbättras. Vad vi erbjuder Möjlighet att få vara med tidigt på en spännande företagsresa mot att ha Sveriges nöjdaste patienter och anställda. Stor grad av frihet och eget ansvar, med så lite interna möten som möjligt. Regelbunden handledning av duktiga och erfarna psykologer. Flexibla arbetstider. Möjlighet att lägga upp arbetsveckorna på ett sätt som passar dig. Hybrid: Arbeta delar av arbetet hemifrån om du vill. Support i rollen av psykologassistenter som hjälper dig med delar av det administrativa arbetet, så att du kan fokusera så mycket som möjligt på arbetet med patienterna. Var med och påverka och förbättra verksamheten om du vill. Förbättringsidéer uppmuntras starkt. Konkurrenskraftig lön. Tjänstepension. Friskvårdsbidrag: 5000 SEK per år. 5 veckors semester, med 1 extra semesterdag för varje år du är kvar på företaget. Användarvänlig teknik: Nova erbjuder Macbook till alla anställda, samt ipads för all testning. Utöver det får du bl.a. skärm, hörlurar och kamera för hemarbete, samt nya och användarvänliga system att arbeta i. Möjligheter till vidareutbildningar såväl internt som externt. Sociala aktiviteter tillsammans såsom AWs, fester och events tillsammans med kollegor. Plats: Stockholm Anställningsform: Heltid Hur går processen till? Ansökan: Fyll i dina kontaktuppgifter, ladda upp ditt cv och svara på ett par flervalsfrågor (Personligt brev behövs ej). Har du ditt cv färdigt bör det inte ta mer än ett par minuter. Tester: Som nästa steg i rekryteringsprocessen kommer du att genomföra två psykometriska tester, som tar 20-30 minuter styck att genomföra. Dessa hjälper oss att objektivt och rättvist bedöma alla kandidater. Intervju: Går du vidare bokar vi in 1–2st intervjuer. Intervjuerna är till dels för att lära känna dig, men även för att du ska kunna ställa frågor om oss och tjänsten, för att se om det känns som en match för oss båda. Intervjuerna kan antingen ske på vårt kontor i Stockholm eller digitalt, du väljer själv. På Nova värderar vi rätt person och att vi har blandade erfarenheter och kunskaper. Sök därför gärna om du är intresserad, även om du inte tror dig ha rätt erfarenheter.

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Telefonförsäljare till Tryggsam!
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vi söker säljare till Tryggsam! Som säljare hos Tryggsam kommer du att erbjuda våra tjänster inom ID-skydd, utifrån kundens behov. Våra fördelar!Garantilön varje månad + generös provisionRoliga kickoffs, team-aktiviteter och AW:sKostnadsfri säljutbildningMöjligheter att växa inom bolaget!Kontorstider 9-18.00 Roliga tävlingar! Vi söker dig som: Har hög social kompetens. Är målmedveten och tävlingsfokuserad. Vill utvecklas och lära dig mer om försäljning. Bidrar till en härlig, positiv stämning! Om oss: Ett team på 14 säljare Certifierade utav Great Place To Work, 4 år i rad Grundades 2013 av säljare för säljare Kompletterar försäkringar med smarta säkerhetstjänster Om tjänsten Som innesäljare kommer du att kontakta både varma och kalla kunder, försäljningen sker via telefon. Du kommer ha möjligheten att utvecklas och sitta på olika projekt. Du kommer att utgå från vårt nya fräscha kontor bara 4 minuter från slussen och ingå ett engagerande team.

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Innesäljare
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du ta nästa steg i karriären med goda möjligheter till att klättra inom bolaget? Då är det här rätt möjlighet för dig. Vi på Tryggsam söker drivna säljare till vårt engagerade team i Stockholm. Arbetsbeskrivning Hos oss på Tryggsam får du arbeta med vår egenutvecklade produktportfölj, där vi kombinerar försäkringar med säkerhetstjänster för att skapa mervärde för våra kunder. Telefonen blir ditt främsta verktyg, och du kommer dagligen att kontakta både nya och befintliga kunder för att erbjuda våra lösningar. Du utgår från vårt moderna kontor, bara fyra minuter från Slussen, och arbetar tillsammans med ett stöttande säljteam för att nå både individuella och gemensamma mål. Personlig utveckling, coaching och teamaktiviteter är centrala delar av vår företagskultur. Vi söker dig som: Talar och skriver flytande svenska. Är resultatinriktad, lyhörd och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Är driven och trivs med att arbeta mot uppsatta mål. Erfarenhet av försäljning är meriterande, men inget krav. Vi erbjuder: En heltidstjänst med trygg garantilön och höga provisioner utan lönetak. En personligt anpassad utvecklingsplan för att stärka din utveckling. En företagskultur där vi firar framgångar med gemensamma aktiviteter, tävlingar och utmärkelser. Möjligheten att arbeta med en produkt som gör verklig skillnad för våra kunder. Generöst friskvårdsbidrag. Klämdagar innebär halvdagar. Heltidstjänst mån-fre kontorstider Om Tryggsam Tryggsam är sedan 2013 ett snabbt växande företag som kompletterar försäkringar med innovativa säkerhetstjänster. Vi brinner för att skapa trygghet i vardagen och erbjuder lösningar som skyddar våra kunder. På Tryggsam kombinerar vi höga ambitioner med en familjär atmosfär, och vi tror på att ständigt utvecklas – både som individer och som företag. Ansök redan idag! Din personlighet och ditt engagemang gör skillnad. Vi ser fram emot att ha dig med i vårt team och tillsammans skapa trygghet för fler kunder.

7 februari 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Erfaren CNC-operatör
Arlanda Invest Consulting AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Om rollen Vi söker nu för vår kunds räkning en erfaren CNC-operatör med god kunskap i CAM programmering och ritningsläsning. Vi ser att du drivs av att leverera hög kvalitet både som CNC-operatör och kollega. Arbetstiden är måndag-fredag dagtid. Körkort och bil är ett måste då kommunala kommunikationer är begränsade. Du som söker ska ha erfarenhet av: CAM programmering ritningsläsning Vi söker någon som har: stor erfarenhet av CNC svarvning energi och initiativförmåga positiv inställning till att jobba Vi söker någon som är: glad, proper och tycker att det är viktigt att hålla tider trevlig mot svarven, material och kollegor ansvarsfull och pigg Ansökan Tjänsten är en heltid och arbetsplatsen är norrort Stockholm. Känner du igen dig i ovan beskrivning och vill bli en del av ett framgångsrikt team så tveka inte på att skicka in din ansökan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så fort vi har rätt kandidat. Har du frågor kring tjänsten så hör av dig till [email protected]. Din ansökan sker via knappen "ansök" här nedan, ansökningar via mail hanteras ej. Välkommen med din ansökan här nedan!

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025