Retur & reklamationshanterare till Upplands Väsby
Maxfps AB
Kundtjänstpersonal

Gillar du att teknik, service & lager? Är du redo att bli en del av ett dynamiskt team där din passion för teknik och support verkligen gör skillnad? Vi söker en engagerad talang till vårt lager i Upplands Väsby. Om du brinner för gaming och värdesätter starka relationer, kan detta vara den perfekta möjligheten för dig! I denna roll får du chansen att fullt ut fördjupa dig i dessa områden och göra ett verkligt avtryck. MaxGaming är ledande inom försäljningen av gaming-produkter i Norden och har även expanderat till Europa och resterande världsdelar och är den ultimata destinationen för den krävande gamern. Som del av vårt team kommer du att arbeta i en miljö som kännetecknas av en familjär känsla och en öppen atmosfär. Om rollenSom retur & reklamationshanterarekommer du att vara en del av ett team bestående av 5 kollegor. Tillsammans arbetar ni för att leverera förstklassig service. Du kommer att ha ett nära samarbete med MaxGamings leverantörerför att säkerställa en effektiv och problemfri returprocess. Du kommer också att ha direktkontakt med våra kunder för att säkerställa att de erhåller den bästa möjliga servicen gällande returer, garantiärenden och tekniska frågor. Denna roll innebär många kontaktytor och kräver teknisk problemlösning. Dina arbetsuppgifter innefattar Övergripande administration i ERP & WMS. Hantera både privat- och företagskundärenden via e-post, telefon och chatt. Hantera returer och garantiärenden i våra retursystem dagligen. Hantera fysisk returer daligen på lagret. Lägga upp DEMO produkter i Ecom och WMS. RMA-hantering mot tillverkare och leverantörer. Samarbete med inköp, lagretoch kundtjänst för att säkerställa effektiva arbetsflöden. Dina kvalifikationer För att passa och framgångsrikt utföra dina uppgifter i denna roll, är det fördelaktigt om du har: Erfarenhet från service- och/eller RMA-yrken. En lagspelare. Gillar att jobba i lagermiljöer. Kunskap om returprocesser och lagerjobb. Teknikintresse kring IT produkter och felsökning. Multitasking-mästare. Goda kunskaper i svenska och engelska (text och tal). Vana vid att använda olika IT-system, inklusive Officepaketet och Excel. Vem vi tror att du är För att lyckas i den här rollen är din personlighet avgörande. Vi söker dig som är utåtriktad, engagerad och självgående, med förmågan att ta egna initiativ och hantera ett högt arbetstempo. Du har en stark kommunikativ förmåga och kan effektivt hantera flera kontaktpunkter samtidigt, alltid med ambitionen att leverera service i toppklass. Har du dessutom ett genuint intresse för gaming och teknik, kommer du att trivas fantastiskt bra hos oss. Om tjänsten Provanställning på sex månader. Start: Snarast möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Arbetstid: Heltid, 40 timmar per vecka med arbetstider från 8.00 till 17.00. Kollektivavtal: Ja. Plats: Du kommer att arbeta på MaxGamings lager i Upplands Väsby. Lagret är lättillgängligt både via kollektivtrafik från Upplands Väsby station och med bil där gratis parkering finns tillgänglig. Intervjuer och urvalsprocessen pågår, så tveka inte att skicka in din ansökan omgående!

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Produktuppläggare & merchandiser till Upplands Väsby
Maxfps AB
Webbmaster och webbadministratörer

Engagerad produktuppläggare! Är du redo att bli en del av ett passionerat och energifyllt team där din kärlek för teknik och produkter verkligen kan göra skillnad? MaxGaming i Upplands Väsby söker just nu en ny stjärna till sitt kontor – kanske är det dig vi letar efter! Om teknik samt gaming är din passion och du älskar att bygga starka relationer, då är det här chansen du inte vill missa. MaxGaming är Nordens ledande aktör inom gamingprodukter och en favorit för många gamers världen över. Vi levererar det bästa till den mest krävande gamern – och vi växer! Som en del av vårt team får du jobba i en varm, familjär miljö med en inkluderande och öppen kultur. Här är varje dag en ny möjlighet att kombinera din passion för gaming med att skapa fantastiska kundupplevelser. Om rollenSom produktuppläggare och merchandiser är din huvudsakliga uppgift att säkerställa att vårt produktsortiment och webshoppresenteras på ett engagerande och lättillgängligt sätt för våra kunder. Med tusentals nya produkter som tillkommer varje år spelar du en central roll i att koordinera, berika och publicera dessa i våra e-handelsplattformar och ERP-system. Rollen ställer stora krav på din förmåga att förstå produkter, som ofta är av teknisk karaktär, och att presentera dem på ett tydligt och användarvänligt sätt. En viktig del av arbetet innebär att bearbeta leverantörernas produktbeskrivningar samt att skriva egna texter. Detta utgör en traditionell och tidskrävande del av arbetsuppgifterna. Samtidigt läggs allt större fokus på att strukturerat hantera produkternas egenskaper och attribut, vilka spelar en avgörande roll för att hjälpa kunderna att navigera genom vårt breda sortiment och hitta relevanta alternativ. Att vårda och utveckla dessa attribut är en av de mest betydelsefulla aspekterna av rollen och kräver både djup produktförståelse och insikt i kundbeteenden samt deras köpprocess. Framgång i rollen innebär att säkerställa att kunden snabbt och enkelt hittar rätt produkter och kan göra välgrundade jämförelser mellan olika alternativ. Målet är att kunden ska känna sig trygg i att välja den produkt som bäst möter deras behov. Du kommer att ha nära kontakt med leverantörer för att säkerställa att relevant material levereras i tid. Därför är det viktigt att du är bekväm med att ta initiativ, etablera kontakt och upprätthålla en aktiv dialog. Rollen innefattar också omfattande arbete i Excel, Photoshop, vårt affärssystem och e-handelsplattform, vilket kräver en strukturerad arbetsmetod samt god datorvana. Dina arbetsuppgifter innefattar Samla in texter, bilder och annat material från leverantörer. Skriva produkt-, kategori- och varumärkestexter. Berika produkter ytterligare med bild och attribut. Utveckling av attribut i plattformen. Skapa nya kategorier och landningssidor. Grundläggande SEO-hanteringar. Koordinering av ovanstående för att förbättra siten. Dina kvalifikationer Är positiv, lyhörd och hög arbetsmoral. Har väldigt god datorvana. Multitasking-mästare. Vana vid att använda olika IT-system, inklusive Officepaketet och Excel. God vana av Photoshop. Har en förmåga att ha flera bollar i luften samtidigt. Har intresse för och vill lära dig mer om våra produkter och gaming. Goda kunskaper i svenska och engelska (text och tal). Vem vi tror att du är För att lyckas i denna roll är din personlighet en nyckelfaktor. Vi söker dig med en stark arbetsmoral som inte tvekar att självständigt ta itu med arbetsuppgifter och hantera en växande backlog. Du är van vid att jonglera flera uppgifter samtidigt och känner dig trygg med både datoreroch Excel. Erfarenhet av e-handel, teknikprodukter eller PIM-system är en stor fördel. Om du dessutom har ett genuint intresse för gaming och ett tekniskt intresse för IT-produkter, är det här en roll där du kommer att trivas och utvecklas. Om tjänsten Provanställning på sex månader. Start: Snarast möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Arbetstid: Heltid, 40 timmar per vecka med arbetstider från 8.00 till 17.00. Distansarbete: Onsdagar. Kollektivavtal: Ja. Plats: Du kommer att arbeta på MaxGamings kontor i Upplands Väsby. Kontoret är lättillgängligt både via kollektivtrafik från Upplands Väsby station och med bil där gratis parkering finns tillgänglig. Intervjuer och urvalsprocessen pågår, så tveka inte att skicka in din ansökan omgående!

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
AdTech Specialist
Viaplay Group Sweden AB
Lednings- och organisationsutvecklare

At Viaplay Group, we entertain millions of people every day through our streaming services, radio networks, and TV channels. We believe in the power of content not just as a way of telling stories and touching lives, but also expanding worlds. We’re looking for the best people to join us on our journey. Right now, we’re searching for anAdTech Specialist in our Stockholmoffice –are you ready to hit play on an exciting career change? The Role The Ad-Tech Specialist will focus on the technical infrastructure, operations, and development of our digital ad technology platforms & processes. This role ensures seamless ad delivery, system stability, and alignment of technical capabilities with business objectives. The specialist will participate in the Product Area Leadership Team to advise on, define, and address ad-monetization opportunities and challenges across multiple teams, contributing to our Product Roadmap and Strategy, as well as our Ways of Working. The specialist will also play a proactive role in driving innovation, automation, and resilience within the AdTech ecosystem. Responsibilities: Manage and optimize Viaplay’s AdTech configurations and integrations, ensuring system stability and scalability Troubleshoot and resolve complex technical issues across platforms and devices Ensure a robust AdTech infrastructure Spearhead automation initiatives for routine tasks such as campaign monitoring, reporting, and error detection Collaborate with data teams to ensure accurate ad-tracking, attribution, and performance analytics Act as the primary technical liaison for the whole Viaplay technical organization providing expert guidance What we’re looking for We understand you may feel confident ticking certain boxes more than others and that’s why we always keep an open mind in our recruitment process. But, in order to thrive in this role, we do believe you’ll have at least some experience in the following: Extensive experience with ad management systems Proficient in communicating complex data scenarios Experience of developing and maintaining comprehensive technical documentation, including troubleshooting guides and system configurations Strong understanding of digital video environments It’s a bonus if you have: Experience with the FreeWheel TV platform Experience in system automation through API use What we offer you We’ve got you covered! 30 days of paid vacation every year,an attractive pension and insurance scheme, and generous parental leave pay lift. Your wellbeing matters. We provide you with various wellbeing initiatives includingwellness allowance. A safe space to grow and up-skill. Our learning culture puts you in the driver’s seat of your own development. An innovative environment with Hack Days once a year. This week-long initiative allows you to think outside the box and deliver creative, technical solutions that (more often than not) go on to be implemented, either in our product or our ways of working. Entertainment is what we love, and entertainment is what we do. So, unlimited access to Viaplay seems only fair for you to get to know the product –including serier & viewing events, new release movie rentals, linear channels and more. Hit play today If this feels like your kind of challenge, make sure you apply by attaching your CV here –you may also want to add your LinkedIn profile. Please don’t send us your application via email because we won’t be able to accept it. We do, however, welcome any questions you may have about this particular position. Want to learn more about who we are and what we do? Check out our careers page or follow us on Instagram! We’re only ever a few clicks away.

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Backend Developer
Viaplay Group Sweden AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

At Viaplay Group, we entertain millions of people every day through our streaming services, radio networks, and TV channels. We believe in the power of content not just as a way of telling stories and touching lives, but also expanding worlds. We’re looking for the best people to join us on our journey. Right now, we’re searching for a Backend Developer to our Streaming Experience team for our Stockholm office –are you ready to hit play on an exciting career change? The Role As a Backend Developer in Streaming Experience at Viaplay, you will play an important role in working to improve the quality and reliability of our services in our streaming platform. As a Backend Developer in our team, you will have a close collaboration with the Streaming-and Video Engineers, and together with the team, you will develop the services that help our users have the best streaming experience. We are looking for a team player that wants to join us building strong and high performing solutions. Our services are built primarily in Node.js, Rust and Java using serverless and event driven architecture, and are deployed in AWS. Our ways of working emphasizes a shared ownership approach where we learn from each other. We’re looking for a team player! In the Streaming Experience team, we are a group consisting of streaming-and video engineers, backend developers, product- and engineering manager. Together we have a passion for streaming and we also like to have fun together, both in the office and after hours! What we’re looking for We understand you may feel confident ticking certain boxes more than others and that’s why we always keep an open mind in our recruitment process. But, in order to thrive in this role, we do believe you’ll have at least some experience in the following: Solid experience developing services using Node.js Experience in working with secure, reliable, high performant and scalable backends Good understanding of REST API Understanding of unit and integration tests Experience in deploying services in the cloud, preferably AWS It’s a bonus if you have: Knowledge of video streaming protocols (e.g DASH,HLS) and codecs Experience of or willingness to learn Rust and Java Experience working with CI/CD Insert here. What we offer you We’ve got you covered! 30 days of paid vacation every year,an attractive pension and insurance scheme, and generous parental leave pay lift. Your wellbeing matters. We provide you with various wellbeing initiatives includingwellness allowance. A safe space to grow and up-skill. Our learning culture puts you in the driver’s seat of your own development. An innovative environment with Hack Days once a year. This week-long initiative allows you to think outside the box and deliver creative, technical solutions that (more often than not) go on to be implemented, either in our product or our ways of working. Entertainment is what we love, and entertainment is what we do. So, unlimited access to Viaplay seems only fair for you to get to know the product –including serier & viewing events, new release movie rentals, linear channels and more. Hit play today If this feels like your kind of challenge, make sure you apply by attaching your CV here –you may also want to add your LinkedIn profile. Please don’t send us your application via email because we won’t be able to accept it. We do, however, welcome any questions you may have about this particular position. Want to learn more about who we are and what we do? Check out our careers page or follow us on Instagram! We’re only ever a few clicks away.

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Data Analyst
Viaplay Group Sweden AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

At Viaplay Group, we entertain millions of people every day through our streaming services, radio networks, and TV channels. We believe in the power of content not just as a way of telling stories and touching lives, but also expanding worlds. We’re looking for the best people to join us on our journey. Right now, we’re searching for a Data Analystin our Stockholmoffice –are you ready to hit play on an exciting career change? The Role As a Data Analyst at Viaplay Group, you will play a pivotal role in transforming complex data into actionable insights, enabling us to deliver exceptional experiences to our customers. By leveraging your analytical, visualization, and data modeling skills, you’ll inspire and lead the way toward a more data-informed business. Collaborating with diverse teams, you’ll be integral in evaluating trends, optimizing strategies, and supporting data-driven decision-making. Your expertise will help shape the future of Viaplay Group through enhanced user engagement, content performance, and operational excellence. Key Responsibilities: Data Analysis & Insights: Analyze large datasets to identify trends, patterns, and actionable insights that drive business strategies and improve user experiences Collaboration: Work with cross-functional teams to bring the business closer to data by offering expertise, advice, and insights. Actively contribute to creating a data-informed culture across all levels of the organization Data Visualization: Build dashboards and reports with a strong focus on storytelling,making complex data easy to understand for stakeholders Strategic Impact: Partner with stakeholders to align data strategies with business goals, support roadmap decisions, and ensure appropriate tracking is in place for new initiatives Self-Service Analytics:Champion a self-service analytics culture across the organization, empowering teams to access, interpret, and utilize data independently Education & Communication: Lead and participate in data education initiatives to improve understanding and utilization of data tools and methodologies across the organization Process Automation: Identify opportunities for automation in data tracking, analysis, and reporting to streamline processes and improve scalability Documentation: Create standardized and accessible documentation to ensure clarity, reduce dependencies, and enable teams to operate autonomously What we’re looking for We understand you may feel confident ticking certain boxes more than others and that’s why we always keep an open mind in our recruitment process. But, in order to thrive in this role, we do believe you’ll have at least some experience in the following: Proven experience as a Data Analyst, demonstrating the ability to work independently and proactively drive change Strong knowledge of SQL and proficiency in visualization tools like Tableau or ThoughtSpot Expertise in data storytelling, with the ability to translate complex insights into clear, compelling presentations for technical and non-technical audiences A passion for setting up dashboards, KPIs, and reporting structures that inspire action and align with business goals A collaborative mindset, with the ability to build strong relationships and work cross-functionally A proactive approach to problem-solving, actively seeking new solutions and considering scalability in your work Excellent communication and interpersonal skills, with a talent for making others enthusiastic about data It’s a bonus if you have: Experience with analytical engineering or tools like Databricks Background in the streaming or media industry Experience working with data from finance or marketing teams What we offer you We’ve got you covered! 30 days of paid vacation every year,an attractive pension and insurance scheme, and generous parental leave pay lift. Your wellbeing matters. We provide you with various wellbeing initiatives includingwellness allowance. A safe space to grow and up-skill. Our learning culture puts you in the driver’s seat of your own development. An innovative environment with Hack Days once a year. This week-long initiative allows you to think outside the box and deliver creative, technical solutions that (more often than not) go on to be implemented, either in our product or our ways of working. Entertainment is what we love, and entertainment is what we do. So, unlimited access to Viaplay seems only fair for you to get to know the product –including serier & viewing events, new release movie rentals, linear channels and more. Hit play today If this feels like your kind of challenge, make sure you apply by attaching your CV here –you may also want to add your LinkedIn profile. Please don’t send us your application via email because we won’t be able to accept it. We do, however, welcome any questions you may have about this particular position. Want to learn more about who we are and what we do? Check out our careers page or follow us on Instagram! We’re only ever a few clicks away.

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Senior Fullstack Javascript Developer
VNTRS Consulting AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

VNTRS is growing! We are now looking for a Fullstack Javascript Developer who is passionate about start-ups and entrepreneurial companies. Do you want to be part of a team that uses the latest web technologies and grow our business in both Sweden and internationally? Do you have great development skills and would like to work with inspiring people? Then for sure you will enjoy working with us at VNTRS! About VNTRS: Creating successful companies together with our clients is at the heart and soul of VNTRS. We believe that too many great ideas fall short due to the wrong reasons – we exist to change that. We are consultants but we don’t consider ourselves as such. We think that we get the best chances to reach success by becoming partners with our clients and work together as one team. We are currently 40+ coworkers and at VNTRS we like to share risks and have skin in the game. To partner up with promising entrepreneurs/corporations and share the risk and upside together with all our co-workers is one of the cornerstones of VNTRS. About the job: Working at VNTRS as a Fullstack Javascript Developer you can expect a lot of diversity in your daily tasks (coding, advising clients, workshops with startups...). You will be working closely with startups from our portfolio as well as doing missions with external clients. We will actively let you work on both these types of projects to broaden your skillset. Within the assignments, you will be using recent JavaScript technologies, while also being a core part of teams composed of UX/UI designers, product owners, data analysts, and more. Depending on the assignment, your opinion will have a big impact when it comes to the technical solution, but also the scoping of the product itself. Must-have requirements At least 6 years of relevant experience building web apps with JavaScript (in both backend and frontend) Knowledge of React (or another popular framework such as Vue) Knowledge of Express.js (or another popular backend framework such as Nest) Willing to produce clean, quality code Fluent in English & Swedish Pragmatic, Self-acting and a people person Nice-to-have requirements Hands-on start-up experience Previous consulting experience Knowledge of TypeScript Additional information: Amazing equity & bonus programme All co-workers get the exclusive right to invest in the portfolio of startups that we all work with. New technologies and best practice methodology You get to learn how to build successful companies from idea to success by using our 5 steps best practice operational methodology and work with the hottest frameworks in the startup ecosystem. Coaching mindset and mandate to make change We believe in a flat organisation where everybody is shaping VNTRS. You will get real responsibility from day one. Together we create a personal development plan based on your career goals and give you the senior support you need to achieve them. Having fun and work-life balance! At VNTRS we really believe in having fun at work and encourage a healthy work-life balance with a flexible hybrid way of working.Every other Friday we all gather for a social lunch andevery other Wednesday breakfast is served- both of which areon the house.At the end of theweek we also havea common after-work at the office. We also have two yearly conferences! Generous benefits On top of our amazing equity programme, 5000 kr in wellness grant, benefits program through Benify, educational bonus and parental leave top up during 6 months are some of our hidden perks Application: If you're ready to play a key role in VNTRS's tech revolution, we want to hear from you. Apply now to contribute to the future success of VNTRS and our clients.

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Customer Manager/Bilsäljare till Europeiska Motor i Täby
Starfinder AB
Butikssäljare, fackhandel

Europeiska Motor grundades 1960 och är en av Sveriges största enskilda auktoriserade återförsäljare av Toyotabilar. Företaget omsätter 1,4 miljarder kronor och har ca 150 medarbetare. Europeiska Motor är belägna i norra Stockholm där de har fullserviceanläggningar i Rissne, Vällingby, Täby, Arlandastad, Östermalm och i Gävle. Europeiska Motor expanderar och söker nu fler Customer Managers/Bilsäljare till deras anläggning iTäby. Dina arbetsuppgifterSom Bilsäljare/Customer Manager kommer du att få lära dig bilaffären från grunden och få möjlighet att bli en riktigt framgångsrik bilsäljare. Du kommer att äga hela säljprocessen, där du på ett proaktivt och nytänkande sätt bearbetar nya kunder och tar hand om allt från första kundkontakten till leverans. Du kommer att bygga och bearbeta din egen kundstock och jobbar för en nära, stark och långvarig kundrelation. Du kommer att jobba med ett brett sortiment av både nya och begagnade bilar och du säljer även attraktiva tilläggstjänster- och produkter som t.ex. tillbehör, serviceavtal och finansieringslösningar, vilket garanterar dina kunder ett enkelt och smidigt bil- ägande. Genom uppföljning och återkommande kontakt säkerställer du också en lojal kundgrupp och återkommande försäljning. Din profilFör att lyckas i rollen ser vi att du har en bakgrund inom försäljning och/eller kundservicearbete. Du bör vara redo att ta nästa steg i karriären och se långsiktigt på jobbet som Customer Manager. Viktigast för att bli en framgångsrik säljare hos Europeiska Motor är din personlighet. Du bör ha ett stort säljdriv samt vara tävlings- och målinriktad men du bör också vara ödmjuk, tålmodig, noggrann samt dela med dig av ditt engagemang. Du talar och skriver obehindrat på svenska. Körkort är ett krav. Här erbjuds du ett kvalificerat arbete på ett modernt och kundfokuserat företag med över 50 år i branschen. Du får en tydlig utvecklingsplan för din karriärmöjlighet, med relevanta utbildningar inom produkt och kringtjänster. Detta är en trygg och stabil arbetsplats med högt i tak, kompetenta och lyhörda ledare samt trevliga och stöttande kollegor. Inte minst, så får du jobba med ett av världens största bilmärken.Detta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Arbetstiderna är förlagda 9-18, helger kommer också förekomma i tjänsten. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Frida Eriksson, 076-009 65 02. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Data Engineer
Northmill Bank AB
Finansanalytiker och investeringsrådgivare m.fl.

Northmill Bank is a pioneering financial institution at the intersection of technology and finance, committed to revolutionizing the way people manage and protect their financial well-being. We are creating a different kind of banking experience, digital yet personal. Northmill Bank was founded in 2006 and have grown to over 170 employees in 4 countries, 2.500 merchants and 600.000 end users. We use the latest technology to develop safe, smart, and user-friendly products for our customers. They are the sole reason why we do what we do. We are a 100% cloud-based product company where technology is the driver to create smarter banking products. Grab this opportunity to be a part of us and our journey! About our tech stack: Snowflake DBT AWS Fivetran ThoughtSpot About the role As a Data Engineer at Northmill Bank you will be part of the entire data lifecycle, from extracting raw data from its sources, loading it into Snowflake and then transforming/modeling the data to fit final business requirements. You will be a part of the cross-functional Credit & Analytics team consisting of Data Scientists and Analysts who serve the whole bank in terms of data for insights, predictive modeling, reporting and all other potential use cases. Responsibilities Collaborate on building and maintaining our full ELT pipeline, including connecting to various data sources using custom AWS Lambdas and/or Fivetran connectors. Utilize DBT to model and transform data, ensuring it's clean, structured, and ready for analysis, reporting and other operational systems. Continuously monitor and optimize data flows to proactively drive us forward. Stay up-to-date with the latest industry trends and emerging technologies in data engineering. Qualifications 2+ years of experience in a data engineering role Proficiency in SQL/Snowflake, DBT and Python. Strong problem-solving skills and attention to detail. Experience with cloud platforms, especially AWS, is a plus. Have an interest in the underlying business and it’s data needs. Fun Facts: Work-life balance - hit the gym two minutes away or go for a jog in the city. Event - highly appreciated “Northchill” Health - 5000 kr health care allowance Breakfast and fruits every day, as well as "holy fika” each Friday. Regular after work and celebrated successes at the office. Stockholm's most beautiful office space, right in the city center with incredible views and our very own roof top terrace. Apply today and be a part of Northmill!

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Projektledande säljare / fastighetskonsult till Cresnia
Bravura Sverige AB
Företagssäljare

Är du en engagerad och strukturerad person med erfarenhet av försäljning och en passion för fastighetsfrågor? Cresnia söker nu en driven säljare som vill vara med och bidra till deras tillväxtresa inom hyresförhandlingsfrågor och fastighetsrådgivning. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Cresnia. Om företaget Cresnia är ett företag specialiserat inom fastighetsrådgivning, med fokus på hyresförhandlingar, omförhandlingar och att hjälpa företag hitta nya kontorslokaler. Bolaget grundades 2009 som en avknoppning från Nai Svefa och har sedan dess utvecklats till att bli en pålitlig partner för både små familjeföretag, stora svenska och internationella börsbolag. Cresnia driver affärer som inkluderar allt från strategiska fastighetsbeslut till konkreta flyttprojekt och hyresförhandlingar. Deras arbete präglas av ett stort engagemang för att förstå hur kunders verksamheter fungerar och att skräddarsy lösningar som passar kundernas behov. Under det kommande året ser Cresnia fram emot att expandera deras kundbas och hjälpa sina kunder till bättre lokal- och hyreslösningar. De söker nu en driven säljare som tillsammans med teamet sitter i fina lokaler på Östermalm i Stockholm. Arbetsuppgifter I rollen som säljare på Cresnia arbetar du aktivt med att bearbeta nya kunder, med särskilt fokus på små och medelstora företag, för att erbjuda dem fastighetsrådgivning och stöd vid omförhandling av hyresavtal. Du ansvarar för hela säljcykeln, vilket inkluderar att boka möten, skriva kravspecifikationer och ta fram förslag på nya lokaler som matchar kundens behov. Du leder och genomför stay-or-move-processer, där du inte bara förhandlar med hyresvärdar utan även parallellt undersöker nya lokalalternativ för att ge kunden bästa möjliga beslutsunderlag. Vid större flyttprojekt koordinerar du samarbeten med externa aktörer som projektledare och arkitekter för att säkerställa en smidig process. Rollen innefattar också projektledning från start till mål, där du ansvarar för allt från kalkylering och visningar till att ta fram gedigna beslutsunderlag som underlättar för kunden att fatta välgrundade beslut. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Tidigare erfarenhet av B2B-försäljning, meriterande med erfarenhet inom kredit-, försäkrings- eller fastighetsrelaterade tjänster Eftergymnasial utbildning inom ekonomi, sälj eller marknadsföring är meriterande Meriterande med erfarenhet av projektledning Goda kunskaper i Excel och vana att arbeta mot uppsatta budgetmål Flytande kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift Som person är du affärsmässig, engagerad och strukturerad. Du har en förmåga att skapa och underhålla långsiktiga relationer, är självgående och har en stark drivkraft att uppnå resultat. Du trivs i en kreativ miljö med högt i tak och en rak dialog, där du får vara delaktig i både strategiska och operativa beslut. Övrig information Start: Enligt överenskommelsePlats: Östermalm, StockholmLön: Fast grundlön + provision Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Personlig assistent sökes till en man i Bro
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Jag är en kille i 50-årsåldern som har MS i progressiv form. Jag sitter i rullstol och behöver hjälp med det mesta i min vardag. Jag bor med min fru och hund i Bro. Jag är uppvuxen på bondgård utanför Sävsjö i Småland så jag älskar skog och natur. Jag är en social person och min vardag fyller jag bl.a. med att vara ute på promenader, träffa vänner, träna, och vara med min familj. Likaså är lugn och ro viktigt för mig och en go film då och då ligger också i mitt intresse.Jag spenderar mycket tid på vårt landställe i Småland under vår och sommar. Där har du tillgång till eget boende och har möjlighet att spendera tid i naturen, fiska eller promenera när du inte arbetar. Tjänsten är en deltidstjänst på ca. 60 %. Arbetstiden schemaläggs under dag-, kvälls- och nattid, på vardagar och under helger.Omfattning:Deltid.Antal tjänster: 1.Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Om dig - Jag söker dig som älskar att vara i naturen och uppskattar det lugn som finns i skog och mark. Du som söker tjänsten är lugn och trygg i dig själv. Du är lyhörd för mina behov och kan vara social men även gå undan till assistentrummet när jag önskar det. Du bör ha god fysik då det ibland förekommer en del fysiskt krävande arbetsmoment. Du bör kunna vara flexibel och hoppa in och ta pass vid annan assistents frånvaro. Som personlig assistent ser vi gärna att du, utöver ovan nämnt, är samarbetsvillig, ansvarstagande och en bra lagspelare. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är meriterande om du: Delar kundens intressen, Har tillgång till egen bil, Har erfarenhet inom personlig assistans, Har möjlighet att resa i arbetet. Det är krav på att du: Är rök- och snusfri, Inte är pälsdjursallergiker, Innehar B-körkort, Kan uppvisa ett giltigt utdrag ur ditt belastningsregister från Polisen vid en eventuell anställning. RekryteringsprocessenDin ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare.Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia.Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuellanställningFöranställning hos oss på Nordström Assistansbehöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta hos denna kund måste du kunna uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/För dig med anställningsstödNordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström AssistansVi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information påhttps://www.nordstromassistans.se

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025