OM EATERY: Eatery Sverige AB driver konceptrestauranger för mat och möten med en lokal prägel. Här finns idag 16 restauranger och konferensställen från Åre i Norr till Malmö i söder (egenägda och Franchise). Under 2023 öppnade även Eatery Garden på Arlanda som är en variant av konceptet. Här finns även företagsrestauranger, t.ex. Social Kitchen som drivs i samarbete med Schibstedt. Totalt har Eatery enheterna mellan 5000 och 6000 gäster per dag. Eatery är en del av Teser Group där Eatery, Incontro, Magnus Johanssons Bageri & Konditori, Memorio och godsmak.se ingår. Mer om Eatery kan du läsa här: https://eatery.se/ och om Teser Group här: https://www.tesergroup.com/ Vi söker nu en köksmästare till Eatery Garden som öppnade i september 2024 i Kista på Voco hotel. Voco Hotel är ett fyrstjärnigt hotell som vänder sig främst till företagsgäster för övernattning och konferenspaket i veckorna. Privata gäster erbjuds olika erbjudanden för helg- och spapaket. På hotellet finns utöver en restaurang och bar även lounge och spaavdelning med solterrass och ett fullskaligt gym. ARBETSUPPGIFTER: På Voco serveras frukost, lunch, middag och beställningar till konferenser. I rollen som Köksmästare leder du det operativa arbetet i köket och kvalitetssäkrar mat och menyer. Du är synlig, närvarande och aktiv i den dagliga verksamheten och säkerställer en hög kvalitets- och servicenivå gentemot gäst. Du har ett stort gastronomiskt intresse med en gedigen erfarenhet och kompetens inom matlagning. Ditt fokus förutom att bibehålla hög kvalitet och nöjda gäster är att utveckla och driva teamet och enheten framåt. I rollen har du utöver ditt operativa arbete även ett administrativt ansvar så som ekonomi, lagerhållning, inköpsrutiner och inventeringar. Du arbetar nära restaurangchefen för att utveckla och förbättra verksamheten och bidrar till ett gott samarbete mellan kök, restaurang och konferensdel. Du har personalansvar för kök och disk. OM DIG: Vi tror att du har följande erfarenheter och egenskaper: Du är en erfaren och serviceinriktad köksmästare med mångårig bakgrund inom hotellkök där fokus legat på frukostbuffé, traditionell lunch, à la carte samt högklassig matlagning för konferenser. Du har en bred internationell kulinarisk erfarenhet och är van att anpassa menyer efter både internationella gäster och förfrågningar. Du är van att arbeta i miljöer där mat och gästupplevelse går hand i hand. Du är social, tillmötesgående och trygg i att möta både hotellgäster och konferensdeltagare vilket bidrar till en positiv helhetsupplevelse. Du är flexibel och lösningsorienterad – van att arbeta under press och samtidigt leverera på hög nivå. Du har god förståelse för hotellverksamhet och dess flöden och kraven på samarbete mellan kök, restaurang, servicepersonal och övriga avdelningar. Du har goda kunskaper inom köksekonomi: arbetar effektivt med inköp, råvaruhantering, portionskontroll och minimering av svinn – utan att tumma på kvalitet och presentation. Du är en trygg ledare med förmågan att skapa ett gott arbetsklimat och bygga team. Du har mycket goda kunskaper inom matsäkerhet och egenkontroll. Du pratar svenska och engelska obehindrat och har god kommunikativ förmåga gentemot både kollegor och gäster. Omfattning: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning. Arbetstiderna är främst dagtid måndag till fredag men kvälls- och helgarbete förekommer vid beställningar och events. Låter detta som du? Välkommen att söka direkt via annonsen! För mer information om denna tjänst och eventuella frågor kontakta [email protected]
Säker arbetsmiljö handlar inte bara om regler och rutiner, det handlar om människor. Åt kunds räkning söker vi dig som vill vara närvarande ute på arbetsplatser, se risker innan de händer och bidra till att skapa trygga och hållbara miljöer inom bygg- och industrisektorn. Här får du en roll med verklig påverkan, både i det dagliga arbetet och på längre sikt. Vad erbjuder vi? Här får du möjlighet att vara med och påverka på riktigt i en roll där din kompetens och din närvaro gör skillnad varje dag. De tror på att ge stort förtroende till våra medarbetare och erbjuder en trygg anställning med goda villkor och förutsättningar för att du ska kunna göra ett bra jobb. Marknadsmässig lön Förmånsbil efter 6 månader Friskvårdsbidrag på 5 000 kr Flexibel övertidshantering En platt organisation där du får stort ansvar och förtroende Vem söker vi? Vi söker dig med flera års erfarenhet av operativt arbetsmiljöarbete, gärna inom bygg eller industri. Du är trygg i dig själv, tydlig i din kommunikation och van att ta ansvar även när tempot ökar. Du arbetar strukturerat, har god förståelse för arbetsmiljölagen och trivs i en roll där du får kombinera praktiskt säkerhetsarbete med coachning och utbildning. Vidare ser vi att du: Har en eftergymnasial utbildning inom produktion eller bygg Goda kunskaper om arbetsmiljölagen och tillhörande regelverk B-körkort Talar och skriver både svenska och engelska obehindrat Arbetar med god framförhållning samt har en god samarbetsförmåga Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Du behöver inte kunna allt, men du ska vilja ta ansvar och fortsätta utvecklas. Vad innebär rollen? Som operativ arbetsmiljöspecialist är du ute i verksamheten – du leder, utbildar och coachar i säkerhetsfrågor direkt på plats. Rollen är varierad beroende på uppdrag, men vanligt förekommande uppgifter inkluderar: Genomförande av skyddsronder, riskbedömningar och säkerhetsinspektioner Leda arbetsmiljöarbetet ute i projekt och vara ett stöd till chefer Upprätta och följa upp rutiner enligt lag och branschstandard Identifiera trender, sammanställa nyckeltal och dokumentera rapporter Utreda incidenter och arbeta förebyggande mot olyckor och ohälsa Tolka lagkrav och översätta dem till praktiska lösningar Utbilda och coacha chefer och projektledare i arbetsmiljöansvar Du kommer arbeta konsultativt, främst inom bygg och processindustri. Det innebär att du ibland är en aktiv del i kundens produktion, andra gånger fungerar du som deras HSE-ansvariga eller case manager. Intresserad? Välkommen in med din ansökan redan idag, urval sker löpande. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Sarah Lindgren. Om 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt.2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.
EMJ Installation & Bemanning AB söker flera Elinstallatör med allmän behörighet för flera stora och unika projekt inom el entreprenader. Arbetsplatserna ligger oftast centralt i Stockholm. Arbetsbeskrivning Som Elinstallatör med allmän behörighet på projekten kommer du utföra olika typer av elinstallationer, både för låg- och högspänning, tillsammans med ditt arbetslag eller själv. Utbildning och Intyg Krav: Elsäkerhets verkets Behörighetsbevis för Elinstallatör med allmän behörighet A-auktorisation Flytande svenska i tal och skrift Meriterande utbildningar: ESA, SoS-ledare, tillsyningsman (TSM), elsäkerhetsledare (ESL), B-körkort. Vi söker för kunds räkning flera drivna, självgående Elinstallatör med allmän behörighet som har god erfarenhet inom ny produktion, entreprenad, kontorsanpassningar, unika el projekt.
Nu söker Brasseriegruppen en Barchef till en spännande möjlighet i Stockholm. Detta är en chans för dig som vill ta nästa steg i karriären och bli en del av en innovativ och passionerad verksamhet inom mat, dryck och nöje. Företaget: Brasseriegruppen är en av Sveriges mest passionerade aktörer inom mat och nöje – en livsstilskoncern som sätter gästupplevelsen i första rummet. Med ett djupt engagemang för kvalitet, service och känslan av att komma hem, skapar Brasseriegruppen miljöer där människor vill samlas, njuta och minnas. Företaget vilar på tre starka värdeord: mathantverk, familjärt och glädje. Här står genuina råvaror, hantverksskicklighet och ett varmt bemötande i centrum. Oavsett om det handlar om att boka bord, servera en signaturrätt eller att hälsa gästen välkommen tillbaka, så genomsyras allt av omtanke och professionalism. Brasseriegruppen vill inte bara vara en plats för god mat – utan för minnesvärda stunder. Med mångfald, erfarenhet och ett starkt team erbjuder de upplevelser som sträcker sig över generationer. Deras vision? Att bli en av Sveriges viktigaste livsstilskoncerner – ett självklart val för alla som söker livets goda. Som ledare får du dessutom tillgång till BG Academy och löpande kompetensutveckling – en satsning på din utveckling som chef och person. De söker dig som är nyfiken, vill växa i din roll och har en vilja att ständigt lära dig mer inom områden som tex ledarskap, revenue management, säljande värdskap och gästupplevelse. Medarbetarna är deras viktigaste resurs – därför investerar dem i både individen och teamets utveckling. Arbetsuppgifter: Som Barchef ansvarar du för hela barverksamheten och events – från strategisk planering till daglig drift. Du leder ett dedikerat team och skapar en miljö där hög service, försäljning och teamkänsla står i fokus. Tjänsten innebär ett nära samarbete med övriga avdelningschefer samt ansvar för resultat, personal, dryckesutbud, och att skapa oförglömliga upplevelser för gästerna. Du kommer bland annat att: Planera och bemanna bar- och eventverksamheten efter säsong och behov Ansvara för försäljning, bruttovinster, inköp och budget i samråd med OP Inventering Säkerställa ett starkt dryckeskoncept och ett inspirerande utbud Utveckla och utbilda barteamet inom service, system och koncept Följa upp resultat och arbeta aktivt med säljfrämjande aktiviteter Ansvara för kvalitet, arbetsmiljö, gästnöjdhet och lagkrav Arbeta nära i den dagliga driften med hög närvaro Kvalifikationer: Tidigare erfarenhet som Barchef, Bar Manager eller liknande roll inom restaurang Goda kunskaper inom dryck, försäljning, ekonomi och schemaläggning Erfarenhet av att leda, coacha och utveckla personal Förmåga att skapa struktur och driva lönsamhet Vana vid att arbeta med kassasystem, inventering och rapportering Kunskap om alkohollagstiftning och god arbetsmiljö Trygg i att fatta beslut och hantera utmaningar i en snabb och levande miljö Personliga egenskaper: Du är lösningsorienterad och har ett starkt driv Du är kreativ Du leder genom att inspirera, motivera och bygga teamkänsla Du är affärsmässig, noggrann och har en passion för service Du har god kommunikationsförmåga och är van att samarbeta Du är trygg i att ta ansvar och fatta beslut i stunden Övrigt: Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Olivera Cvetkovic på [email protected].
Brå verkar för en minskad brottslighet och ökad trygghet i samhället. Vill du vara en del i detta arbete? Brås uppgift är att främja brottsförebyggande arbete genom utveckling, forskning, statistik och kunskapsspridning, till i första hand regeringen och myndigheter inom rättsväsendet. Vårt kontor finns på Fleminggatan i centrala Stockholm. Vi är idag cirka 200 medarbetare. Om jobbet Brå satsar på digitalisering och vi söker nu en IT-supporttekniker. Som IT-supporttekniker är du vårt ansikte utåt inom IT. Du arbetar i vår 1st line-support och hanterar inkommande ärenden från Brås medarbetare. Du kommer bl.a. arbeta med: - Felsökning och åtgärd av tekniska problem - Administration av konton, behörigheter och IT-tillbehör - Installation och konfigurering av hårdvara och applikationer - Samarbete och eskalering till 2nd och 3rd line (internt och mot externa leverantörer) - Tester av ny hård- och mjukvara Du följer etablerade rutiner enligt ITIL och dokumenterar, följer upp samt säkerställer hög kvalitet i hela supportkedjan. Din utbildning och erfarenhet Vi söker dig som - har minst gymnasial utbildning - som har god generell IT-kunskap, då detta krävs för tjänsten - har minst 1 års erfarenhet av IT-support i on-prem-miljö med både Windows och Linux - som tidigare har arbete enligt ITIL-processer - är van användare av ärendehanteringssystem och supportmallar - har erfarenhet av att arbeta med Microsoftplattformar (Ex. Windows, AD, Azure, M365, Office 2019, SCCM m.fl.) - har erfarenhet av att arbeta med Linux (Ex. Red Hat, Debian) - har erfarenhet av att arbeta med Mjukvarudistribution, MDM och behörighetshantering Rollen kräver även att du har goda kunskaper i svenska och engelska. Det är meriterande med erfarenhet av införande av arbetssätt enligt ITIL samt erfarenhet av att arbeta med Virtualisering (Ex. KVM, Proxmox, Hyper-V, ESXi). Dina personliga egenskaper Som person är du serviceinriktad med ett genuint intresse för att hjälpa användare och har ett stort tålamod och kan bemöta användare professionellt, även i pressade situationer. Du har förmågan att anpassa din kommunikation efter situation och användare/målgrupp. I rollen är det viktigt att du är självgående, initiativrik och strukturerad i ditt arbetssätt. Du har lätt för att samarbeta och kommunicera med både tekniska och icke-tekniska kollegor och tar till dig feedback och vill utvecklas i din roll. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper och förmågor. Anställningsvillkor Anställningen är en tillsvidareanställning på heltid. Brå tillämpar 6 månaders provanställning och individuell lönesättning. Tillträde enligt överenskommelse. Läs gärna mer om Brå och de förmåner som vi erbjuder på https://bra.se/om-bra/jobba-hos-oss.html Brå har ett inkluderande synsätt och värdesätter mångfald. Närmare upplysningar lämnas av Teamlead drift och support Dennie Roserell, tfn 0763-47 36 00, eller IT-chef Joakim Pettersson, tfn 08-518 32 423. För frågor om rekryteringsprocessen kontakta HR-specialist Maria Esplund, tfn 08-527 58 535. Facklig kontaktperson för SACO är Ulrika Lindstedt, tfn 08-527 58 505 och för ST Anna Horgby, tfn 08-527 58 521. Välkommen med din ansökan! För att söka jobbet klickar du på länken nedan. Ange diarienummer 2.1.1-0362/25 på din ansökan, och skicka in den till oss senast den 17 augusti 2025. Har du skyddade personuppgifter kontaktar du HR-specialisten som finns namngiven i annonsen så får du hjälp med att skicka in din ansökan. Om Brå På Brå får du möjlighet att arbeta med stimulerande arbetsuppgifter tillsammans med kunniga kollegor i en engagerande miljö. Vårt kontor finns på Fleminggatan i centrala Stockholm. Vi är idag cirka 200 medarbetare. Myndigheten ansvarar också för Sveriges officiella kriminalstatistik. Inom ramen för regeringens jämställdhetspolitik har Brå i uppdrag att integrera ett jämställdhetsperspektiv i kunskapsproduktionen.
Kickstarta din sälj-karriär hos Easy Sales Group Har du precis tagit studenten, vill testa på någonting nytt eller är redo för nästa steg i din karriär? Vi på Easy Sales söker just nu nya tillskott till vårt sälj-team i Solna! Hos oss får du: Fast grundlön + provision utan tak Bekväma arbetstider måndag-fredag En konkurrenskraftig lönemodell som belönar driv och prestation Jobba med etablerade varumärken Kontinuerliga säljtävlingar, aktiviteter och teambuilding Kontinuerlig utbildning och coachning för att kunna nå dina mål Vi söker dig som: Är driven, nyfiken och strävar efter utveckling Trivs att jobba mot uppsatta mål Har en positiv inställning och gillar att jobba med människor Tidigare erfarenhet är meriterande men inget krav Ansök redan idag – vi anställer löpande!
Om oss Välkommen till Capio Geriatrik Löwet på Löwenströmska sjukhuset som ligger naturskönt i Upplands Väsby. Capio Geriatrik Löwet bedriver vård på uppdrag av Region Stockholm. Vi söker nu dig som vill vara med och påverka vården på Capio Geriatrik Löwet, som består av två akutgeriatriska vårdavdelningar med totalt 58 geriatriska platser och en kognitiv mottagning. På vårdavdelningarna vårdas äldre akutsjuka patienter för bland annat infektioner, hjärt- och kärlsjukdom, KOL, diabetes, stroke och ortopediska besvär. I ditt team ingår undersköterskor, läkare, arbetsterapeut, fysioterapeut, dietist, logoped och kurator. Vi erbjuder ett vårdnära ledarskap och en introduktion anpassad efter dina behov. När du börjar hos oss får du en mentor som är en erfaren kollega. Vi tar fram en kompetens- och utvecklingsplan där vi tillsammans planerar din framtid hos oss. För dig som vill utveckla din kompetens finns stora möjligheter till vidareutbildning. Din roll I din roll som sjuksköterska ansvarar du för den personcentrerade omvårdnaden samt läkemedelsadministration. Du är en självklar del av avdelningens kvalitets- och utvecklingsarbete. Som sjuksköterska har du en arbetsledande roll. Arbetstiden är 37 timmar/vecka. Individuellt rullande 10-veckorsschema. Vi erbjuder dig Kollektivavtal, ITP och mycket bra försäkringar. Kompetensutveckling: Vi arbetar aktivt med kontinuerlig individuell kompetensutveckling. På Capio har du möjlighet att delta på interna och ibland externa utbildningar. Föreläsningar: På intranätet finns information om både interna och externa gästföreläsningar som du har möjlighet att gå på, oavsett om du arbetar eller inte. Webbaserade utbildningar: På vår digitala utbildningsportal Capio Academy finns flera utbildningar att tillgå, för modernt lärande och enklare uppföljning. Som nyanställd sjuksköterskafår du en sign on bonus på 15 000 kr som utbetalas vid första löneutbetalning. Kvarstannandebonus: 1 arbetsveckas komptimmar per år. Personalparkering till reducerad kostnad. Hälsa och gemenskap Friskvårdsbidrag: Du får 3000 kr/år i friskvårdsbidrag, som gäller allt från träning till avkoppling. Fri sjukvård: Vi erbjuder ersättning för sjukvårdskostnader upp till högkostnadsskyddet. Företagshälsovård: Vi samarbetar med Falck för arbetsrelaterad vård. Gratis influensavaccin: För din, patienternas och verksamhetens skull får du som medarbetare tillgång till influensavaccinet varje år. Motionslopp & friskvårdsaktiviteter : Vi genomför under året projekt som steg- och aktivitetstävlingar. Frukost varje fredag. 10% rabatt på synfelsoperationer på Capio ögon. Terminalglasögon och 30% på privata glasögon och solglasögon. En arbetsplats där vi lär av varandra. Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska. Vi söker både dig som är nyutexaminerad samt dig som har några års erfarenhet i yrkesrollen. Meriterande med erfarenhet från geriatrik. Som person är du ansvarstagande och kan fatta självständiga beslut. Självklart tycker du att det är viktigt att arbeta med och utveckla patientsäkerheten och arbetsmiljön. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi hoppas att vi har gjort dig nyfiken på att veta mer om oss och vad vi kan erbjuda dig. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag då vi hanterar ansökningarna löpande. Välkommen med din ansökan! Publicerat: 2025-07-03 Sista ansökningsdag:2025-08-03 Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
EMJ Installation & Bemanning AB söker flera Anläggare. Som anläggningsarbetare på EMJ kommer arbetsuppgifterna att variera. Vi är verksamma inom alla typer av anläggningsarbeten dräneringar av hus, markarbete för husgrunder, byte avlopp, inst reningsverk, gator och torg, VA, anläggningsarbeten, vägdrift, park samt yttre fastighetsskötsel. Allt sker i nära samverkan med våra kunder, stora som små Krav: Minst 5 års erfarenhet Krav på att kunna skriva, läsa och förstå Svenska/Engelska Körkort B Som person är du motiverad, driven, ansvarstagande och noggrann i ditt arbete. Som anläggare ska du kunna utföra olika typer av mark- och ledningsarbeten, både ensam och i lag med andra. Då arbetet ständigt förändras ställer det krav på att du är flexibel och prestigelös och har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter. Arbetet är fysiskt krävande och kan bitvis vara tungt. Att alltid arbeta med säkerheten i fokus är en självklarhet för dig.
Om Carla Vi på Carla vill sätta en ny standard för hur man köper elbilar. Vårt mål är att det ska vara lika lätt och tryggt att köpa eller leasa en elbil online, som allt annat man köper på nätet. Självklart ska alla bilar vara laddbara. Bolaget grundades 2020 i Stockholm och är nu i en spännande tillväxtfas och letar därför efter en ambitiös Leveransspecialist som vill bli en del av Sveriges snabbast växande e-handelsbolag. Arbetsuppgifter: I din roll som Leveransspecialist kommer du att förbereda bilar för leverans till kund och säkerställa att de är rena och polerade samt att all dokumentation är på plats innan våra förare påbörjar leveransen ut till kunden Gå igenom bilens funktioner med kollegan som ska leverera bilen, så att denne kan svara på kundens eventuella frågor vid leveranstillfället Kvalitetssäkring enligt företagets standarder Vara behjälplig för andra team och kollegor inom Carla Vi söker dig som Är flexibel i ditt arbetssätt och gillar att lära dig och bli bra på nya saker Gillar ordning och reda, är ansvarstagande och arbetar strukturerat Är en god kommunikatör och enkelt driver en tydlig dialog både i tal och skrift med ditt team och andra kollegor Gärna har någon erfarenhet av att arbeta med bilar eller ett intresse av det Rollspecifikationer Omfattning: Timanställning vid behov Körkort: B-körkort krävs Arbetstider: Oftast Måndag-Fredag 07-16 Ort: Stockholm, Kungsängen. Vad har vi att erbjuda dig? Först och främst, så erbjuder vi en fantastisk möjlighet att ansluta till ett bolag som bygger en ny online-marknad, med starka värderingar, och en affärsmodell som ska vara hållbar på alla sätt. Utöver det så erbjuder vi: En möjlighet att skapa din egen väg på ett relativt nystartat bolag, men med möjligheten att växa och lära från duktiga, och trevliga medarbetare Möjligheten att jobba smartare, snarare än mer. Att få en balans i livet är en viktig del i att skapa resultat över en längre tid En arbetsplats som på riktigt tror på mångfald. Vi har anställt, och fortsätter anställa helt oberoende av etnisk bakgrund, utbildning, erfarenhet, sexuell läggning, och allt annat som borde vara självklart 2025 Konkurrenskraftig och marknadsmässig ersättning Nu när du kommit såhär långt... ...så kanske just du är vår nya kollega? Se då till att ansök idag! Urval och rekryteringsprocess sker löpande, så sök så snart du kan!
Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Detta är en visstidsanställning på 50 % till och med den 31 december 2025, med möjlighet till förlängning. Önskad start så snart som möjligt. Annonsen är öppen till 27 juli, men vi gör ett löpande urval så tjänsten kan tillsattas innan dess. Vi söker nu en Concept Owner B2B till Kronans Apotek — en affärsnära och dynamisk roll där du får möjlighet att vara drivande i utvecklingen av våra digitala lösningar. Rollen passar dig som vill kombinera strategiskt tänkande med operativt ansvar och som brinner för att skapa värde för våra kunder och verksamheten. Din roll Som Concept Owner ansvarar du för att maximera affärsnyttan i ditt område. Du fungerar som länken mellan affären, kunder och utvecklingsteamet. Tillsammans med verksamheten sätter du riktningen och prioriterar initiativ som ger störst effekt för både kund och affär. Du arbetar datadrivet, proaktivt och i nära samarbete med övriga funktioner. Rollen innebär att du tar ett helhetsansvar för både utveckling och förvaltning av plattformen med målet att skapa bästa möjliga kundupplevelse och driva affären framåt. I rollen ingår även följande ansvarsområden och arbetsuppgifter: - Säkerställa att plattformen möjliggör affärens behov på kort och lång sikt - Driva och koordinera utvecklingsarbete, uppgraderingar och förbättringar - Samordna förstudier, tester och releaseplanering - Ansvara för förvaltning och vidareutveckling av plattformens komponenter - Omvärldsbevaka och proaktivt föreslå nya lösningar och förbättringsmöjligheter Du rapporterar till Head of B2B, Katerina Iliopoulos. Du välkomnas till vårt fina kontor i Stadshagen, Kungsholmen, och vi tillämpar hybridarbete. Vi söker dig som är affärsdriven, lösningsorienterad och har en naturlig förmåga att omsätta kundinsikter och affärsstrategi till konkreta initiativ. Du gillar att arbeta i en snabb, föränderlig miljö där du får ta stort eget ansvar och arbeta nära verksamheten. Du bör ha en relevant högskoleutbildning inom tex IT, teknik eller ekonomi, och du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Vi tror att du har: - Erfarenhet av att arbeta som Concept Owner / Product Owner för e-handel med tydligt fokus på affärsnytta - God förståelse för hur IT-lösningar kan stödja och utveckla affären - Erfarenhet av att driva förvaltning av digitala plattformar eller IT-lösningar - Starka kommunikativa färdigheter och förmåga att engagera olika intressenter Erfarenhet av Business Central och Commercetools är meriterande Din ansökanOm detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss, i din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Varmt välkommen med din ansökan! Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Gunilla Andersson, maila [email protected] alternativt Verdi Sawma, maila [email protected] samt facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! 🚀
Välj ett jobb för att visa detaljer