Älskar du att ge genuin service och att skapa positiva kundupplevelser? Vill du ha en varierande rolli ett team där samarbete är lika självklart som förmågan att jobba självständigt? Då har vi en spännande tjänst för dig! Miljö är såklart av yttersta vikt för oss och därför kör vi uteslutande med lastbilar som drivs med Biogas. För vårt kontorsåtervinningskoncept söker vi nu en Serviceman/kvinna, som kommer köra i våra B-lastbilar med skåp och bakgavellyft. Om oss: Vi är så mycket mer än ett återvinningsföretag. Det som driver oss beyond är företagens behov för ett enklare hållbarhetsarbete. Idag erbjuder vi tjänster för avfallshantering, återvinning, sekretesshantering, återanvändning och rapportering. Vi flyttar kontor och företag. Vi ser till att gamla saker, möbler och utrustning får fortsätta sin dans i en ny era av nytta och värde. Vi föreläser och utbildar för att öka kunskapen om det cirkulära samhälle vi tror är framtiden. Vårt mål är att så lite material som möjligt går till spillo. Att varje resurs får leva vidare. Om tjänsten: Jobbet består i att åka till olika kunder i Storstockholm och tömma deras återvinningskärl av varierande storlekar och mängder. Våra kunder är allt ifrån de stora bolagen till det lilla kontoret, skolor, fastighetsbolag med flera. Ibland tar vi även hand om större kontorstömningar och därför förekommer tunga lyft i form av möbler och liknande med jämna mellanrum. Jobbets fysiska krav går att jämföra med ett flyttföretag, så vi ser gärna att du är van vid fysiskt arbete och inte är rädd för att hugga i. Dina egenskaper: Innehar B-körkort och du är trygg bakom ratten Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Lätt att sätta sig in i nya system Hjärtlig och öppen för att skapa positiva kundupplevelser Meriterande: C-kort med YKB God lokalkännedom i Stockholm med omnejd Lagervana, lassa och lossa lastbilar Vi erbjuder: En inkluderande arbetsplats med omtänksamma kollegor som alltid har nära till skratt. En inspirerande arbetsmiljö med möjlighet att göra skillnad. En varierande roll med stora möjligheter till utveckling. Att få omges av ett team med branschkunniga och hjälpsamma kollegor som aldrig tvekar på att hjälpa och lyfta varandra. Ett helt nybyggt kontor med stort fräscht lager. En arbetsplats som har kollektivavtal med IKEM Innovations-och kemiindustrierna iSverige, som chaufför är man kopplad till IF Metall. Vi jobbar aktivt med att implementera och upprätthålla våra värdeord. De är en röd tråd genom vårt dagliga arbete och genom företagets alla avdelningar. Vi ser det som avgörande för att skapa en enhetlig och stark företagskultur där vi alla går mot samma mål. Våra värdeord: Hjärta – Vi brinner för det vi gör och strävar efter att göra en positiv inverkan på världen Engagerade – Vi är dedikerade till vårt uppdrag och arbetar tillsammans för att någemensamma mål Lönsamma – Vi tror på att hållbarhet och lönsamhet går hand – det är möjligt att göra gott och göra affärer samtidigt. Pålitliga – Våra kunder och partners kan lita på oss att leverera högkvalitativa och pålitliga tjänster ”” Vi förgyller våra lokaler med våra fyrbenta vänner (hundarna), vi ser såklart gärna att du inte har några problem att omge dig med dessa”” Rekryteringen sker löpande Läs gärna mer om oss på: https://www.smartrecycling.se/
Om företaget HSB Södertörn är idédrivet och medlemsägt. De är en av 26 regionföreningar i landet. De bedriver verksamhet i Huddinge, Botkyrka, Nynäshamn och på Gotland. HSB Södertörn har nästan 23 000 medlemmar och deras förvaltning berör 14 300 lägenheter. De bygger bostäder samt erbjuder kvalificerade förvaltningstjänster i samtliga kommuner. På HSB Södertörn jobbar ca 100 nyfikna och serviceinriktade personer. Vi på Asta Agency samarbetar med HSB Södertörn i den här rekryteringsprocessen. Vi söker nu en Ekonomiadministratör till deras kontor i Huddinge. Om tjänstenSom Ekonomiadministratör hos HSB Södertörnansvarar duför fakturahantering och leverantörsreskontra mot interna och externa kunder. Du har ett fokus påservice och support mot kunderna.Därtill har du ett nära samarbete med teamet förinternekonomi som består av fem andra personersamt övriga delar av HSB Södertörns verksamheter, men du är ytterst ansvarig för dina arbetsuppgifter och ansvarsområden. HSB Södertörn har ett stort fokus på att utveckla arbetsprocesser med hjälp av automatisering och digitalisering. Som en del av teamet ingår du i arbetet att utveckla organisationens ekonomiadministrativa processer. I rollen har du därmed stor möjlighet att få arbeta med processutveckling med fokus på digitalisering utifrån ett ständigt förbättringsperspektiv i teamet.Durapporterar till gruppchefen för internekonomi, avdelningen ingår i deras enhet för Verksamhetsstöd. Ansvarsområden Ge support och service inom fakturahantering och leverantörsreskontra till interna och externa kunder. Interna kontroller och avstämningar, exempelvis kontering och momshantering. Att bidra i utvecklingsprojekt inom internekonomi. Arbete i ekonomi- och ärendehanteringssystem. Stötta övriga teamet inomekonomiavdelningen i tillhörande arbetsuppgifter. Kvalifikationer och egenskaperVi söker dig som har ett starkt intresse för ekonomi och en känsla för siffror samtidigt som du är noggrann samt uppskattar ordning och struktur. Du tar ansvar, planerar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt. Du har ett fokus på service, samarbete och problemlösning samt en vilja och förmåga att hjälpa samt arbeta tillsammans med andra. I stressade situationer bibehåller du ditt lugn och kan fokusera på det som behövs för att nå en lösning. Slutligen är du en person som ser positivt på förändring och förbättring, genom att främja en kultur där du både tar egna initiativ och lyssnar på andras idéer. Därtill söker vi dig som har: Avslutad gymnasial utbildning inom ekonomi, alternativt förvärvade kunskaper i arbetet. Ett par års erfarenhet i en liknande arbetsroll God system och datorvana, exempelvis i Officepaketet. Meriterande om du har erfarenhet av UNIT4 Flytande kunskaper i svenska, tal och skrift Meriterande med kunskap om bostadsrättsförening och/eller medlemsverksamhet Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Huddinge, Stockholm Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].
Om tjänsten Som IT-supporttekniker är du en nyckelperson för att säkerställa att myndighetens IT-miljö fungerar smidigt för våra medarbetare. Du kommer att arbeta med att ge support och teknisk vägledning till användare, både på plats och på distans. Rollen innefattar en variation av arbetsuppgifter, från att lösa tekniska problem till att bidra till utvecklingen av våra IT-processer. Du kommer att ingå i ett professionellt och engagerat team som värdesätter samarbete, kvalitet och säkerhet i allt de gör. Huvudsakliga arbetsuppgifter Ge teknisk support till användare via telefon, mejl och webb. Utföra första felsökning Lösa inkommande ärenden i första kontakten Bidra till förbättring och dokumentation av rutiner för IT-support. Samarbeta med 2nd och 3rd line-support samt andra delar av organisationen för att säkerställa en effektiv IT-leverans. Kvalifikationer Krav: Eftergymnasial utbildning inom IT eller motsvarande arbetslivserfarenhet. 1-3 års erfarenhet av att arbeta med teknisk support. God ledning God problemlösningsförmågaoch ett strukturerat arbetssätt. Mycket god kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift. Meriterande: Erfarenhet av att arbeta med IT-support inom offentlig sektor. Personliga egenskaper Vi söker dig som är serviceinriktad, kommunikativ och har ett genuint intresse för att hjälpa andra. Du är lösningsorienterad och har en förmåga att arbeta effektivt både självständigt och i team. Din förmåga att prioritera och hantera flera uppgifter samtidigt är en framgångsfaktor i rollen. Praktisk information Placering: Centrala Stockholm. Anställningsform: Konsultuppdrag Tillträde: Enligt överenskommelse Vill du vara med och göra skillnad? Skicka in din ansökan idag!
Do you have experience managing large customer accounts and are looking for a challenge where you can truly impact business outcomes? With us, you will have the opportunity to build strong partnerships and shape the development of some of our most important customer relationships. Get an idea of the role As a Senior Commercial Manager, you will be responsible for some of our largest customers in the Nordics. As the key point of contact, you will work closely with clients to understand their business needs and ensure that our solutions deliver real business value. Your responsibilities include: Developing and maintaining long-term relationships with key customers and partners across the Nordic region, including senior management and other critical stakeholders, to ensure successful and collaborative partnerships. Identifying and seizing new opportunities to expand partnerships and increase revenue from existing accounts by offering value-driven solutions. Led quarterly business reviews (QBR) and monthly check-ins with customers to track progress, discuss new business opportunities, and ensure alignment with their goals. Your background and experience You have a proven ability to develop and manage strategic relationships in complex sales settings, working comfortably with senior decision-makers. Skilled at handling multi-stakeholder dynamics, you collaborate effectively both internally and with customer organisations to drive successful results. Key qualifications include: Several years of experience in B2B sales at the enterprise level, ideally in roles such as Account Manager, KAM, or similar, with a focus on the Nordic market. Fluency in both Swedish and English, with strong verbal and written communication skills. On a personal level, you are a self-driven and solution-oriented individual who takes ownership of your work. You have a natural ability to build trust and engagement in every interaction—making customers see you as a reliable partner and advisor. Important information On final candidates, we carry out a detailed background check via an external company More than a job Resurs is a leading bank in the Nordics with a simple philosophy: we want to create balance in people’s personal finances. On that foundation, we develop offers and services within loans, savings and payments for retail and e-commerce that are based on people’s everyday lives, and that will create long-term value for our customers. And for society. Today, we have a customer base of slightly more than 6 million customers and around 650 employees in the Nordic region.Apply today! Don’t wait to send in your application - selection, and interviews take place on an ongoing basis and the position may be filled before the last advertising date. We look forward to hearing from you! *In this recruitment process, the supplier is solely responsible for the personal data they collect and process. Resurs is solely responsible for the personal data processed by us in the recruitment process.#LI-LN1
NordicInfu Care söker efter en engagerad kundservicemedarbetare för sommaren 2025! I rollen som teknisk supportmedarbetare kommer du att arbeta på deras huvudkontor i Alvik, Bromma. Detta är ett konsultuppdrag, där du blir anställd via The Place. NordicInfu Care är ett nordiskt företag som tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster. Deras målsättning är att höja livskvaliteten för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativ behandling i hemmet. Här blir du en del av ett företag som brinner för vad de gör. Om rollen som teknisk supportmedarbetareDin primära arbetsuppgift som teknisk supportmedarbetare är att supportera användare, vårdpersonal och samarbetspartner på den svenska marknaden. Du kommer även att stötta säljteamet med tekniska supportfrågor och ansvara för att ta hand om inkommande reklamationer. Du kommer jobba med support av avancerad utrustning och i många olika system, och därför är det mycket viktigt att du har goda tekniska kunskaper och lätt för att sätta dig in i nya system. Dina arbetsuppgifter• Supportera användare och samarbetspartners gällande den medicintekniska utrustningen• Ansvara för reklamationsflödet• Orderhantering kan förekomma TeametHär välkomnas du in i ett härligt och professionellt team som värderar teamwork och bra sammanhållning. Ditt team består av ca. 20 kollegor. Dina kvalifikationer• Flytande i svenska, både tal och skrift• Goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift• Mycket god systemvana Meriterande:• Erfarenhet av att jobba i kundtjänst• Tidigare arbetat inom vården eller medtech-branschen Vem vi tror att du ärFör att trivas och göra succé i rollen som teknisk supportmedarbetare tror vi att du är en strukturerad och noggrann person. Du är professionell och driven i ditt arbete, och ser alltid till att göra det lilla extra för att prestera så bra som möjligt! Dina inkommande supportärenden kommer vara väldigt varierande, och det krävs därför att du är en lyhörd och lösningsorienterad person som strävar efter att ge professionell support i alla lägen. Vidare tror vi att du är en pedagogisk och kommunikativ person som är duktig på att läsa av andra människor och situationer, samt trivs i samarbete med kollegor och samarbetspartners. Uppdragets omfattning• Tjänsten är på heltid under sommaren 2025 (juni, juli och augusti) och dina arbetstider kommer att variera men är mellan kl. 7-22, mån-fre.• Du kommer utgå från kontoret i Alvik (Bromma), med chans till hybrid i samråd med företaget.• Detta är ett konsultuppdrag, där du blir anställd via The Place. Låter denna spännande tjänst som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om NordicInfu CareNordicInfu Care grundades i Stockholm 2004 med målet att erbjuda specialiserad behandling i hemmiljö för patienter som lider av kroniska sjukdomar. Under årens lopp har NordicInfu Care byggt upp en omfattande kompetens och marknadsnärvaro inom områdena diabetes, kardiologi och pulmonologi, neurologi och immunologi. Inom alla dessa områden tillhandahåller NordicInfu Care läkemedel och/eller medicinteknisk utrustning och har utvecklat ett strukturerat stöd för patienter och vårdpersonal. Visionen är att bidra till ett ökat oberoende och förbättrad livskvalitet för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativa lösningar inom medicinteknik och läkemedel, samt att stödja sjukvården och de patienter som vårdas i hemmiljö. The Place – Sveriges enda Worklife PartnerLåter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov.Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nudig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en tjej i 17 åldern bosatt i Nacka har goda kunskaper i svenska har god fysik är rökfri Det är även meriterande om du: har erfarenhet av liknande arbete delar kundens intressen, såsom att pyssla och spela musik. Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "Så länge assistansuppdraget varar" och tjänsten är på ca 14%. Tjänsten innebär arbete jämna veckorenligt följande:v2,fredag 16:45-21:00, lördag 11-19v4,tisdag, torsdag, och fredag 16:45-21:00 Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde enligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Utifrån lagstiftning krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år. Därav behöver du uppvisa ett utdrag ur polisens belastningsregister inför en eventuell anställning. Ytterligare information kommer om du går vidare i rekryteringsprocessen. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Ellionor Koll |[email protected]
Om vårdcentralen Kry Vårdcentral i Vallentuna ligger i nya fräscha lokaler i Vallentuna centrum. Vårdcentralen består av ett team på 20 medarbetare som ansvarar för ca 8 200 listade patienter. Vårdcentralen är en välfungerande vårdcentral med en familjär och lärande miljö där medarbetarna tillsammans arbetar för våra patienter. På vårdcentralen har vi ett stort fokus på gott bemötande, god tillgänglighet och att arbeta hälsofrämjande. Vill du vara med på vårdcentralen och Krys fortsatta redan inom digi-fysisk vård? Sök tjänsten som psykolog hos oss! Om rollen I rollen som psykolog har du en central roll i de sedvanliga uppgifterna på mottagningen där du får möjlighet att möta många olika patienter. Du får arbeta både på vår fysiska vårdcentral samt till viss del digitalt. Arbetet innefattar bedömning, rådgivning och behandling, både med listade patienter och genom vårdval psykoterapi. Du får möjlighet att kompetensutveckla dig själv samt vara med på resan att utveckla och förändra primärvården. Vårdcentralen lägger stor vikt vid att arbeta nära patienten, med kontinuitet och med ett nära samarbete mellan olika professioner, uppnå bästa möjliga vård. Kvalifikationer & egenskaper Legitimerad psykolog med KBT-inriktning. Erfarenhet inom svensk primärvård, psykiatri eller företagshälsovård. Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Goda tekniska kunskaper. Du arbetar evidensbaserat, är professionell i ditt bemötande och värnar om att sätta patienten först. Du har god samarbetsförmåga och är lyhörd mot både kollegor och patienter Vi erbjuder dig Möjlighet att jobba utifrån vår unika Kry-modell bland annat skapad för att öka tillgängligheten för våra patienter. En vårdcentral med stort fokus på service, som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet. Förmånligt erbjudande för besök i Kry-appen. Involvering i det medicinska planeringsarbetet för vårdcentralen inom nya verktyg, processer samt rutiner och riktlinjer. En möjlighet att bidra till kontinuerlig utveckling av Krys digitala och fysiska vård. Kollegor över hela landet som samarbetar och utbyter erfarenheter kring metoder och medicinska fall. Introduktionsdagar, digitala utbildningsveckor med varierande föreläsningar kopplat till vården samt till specifika lanseringar. Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och förmånliga försäkringar. Om Kry Kry lanserades 2015 och driver både digital och fysisk sjukvård i Sverige, Norge, Frankrike och Storbritannien. Kry är Sveriges tredje största vårdgivare och har 72 mottagningar runt om i landet som integreras med den digitala vården. Detta möjliggör hög kvalitet, tillgänglighet och kontinuitet. Kry levererar över 200 000 konsultationer per månad. Kry har aldrig och kommer aldrig att vara ett vanligt vårdbolag. Vår primärvård bygger på enkla grundprinciper: Det ska vara enkelt att komma åt vården. Vården ska vara kostnadseffektiv. Vår medicinska kvalitet och personalens arbetsmiljö ska vara i absolut toppklass. Vården ska styras och designas av kliniker som förstår sjukvård på djupet. Praktisk information Start: Enligt överenskommelse.Omfattning: Ca 60 %.Anställning: Tillsvidareanställning (med inledande provanställning 6 mån).Arbetstider: Vardagar, dagtid.Plats: Vallentuna. Kontakt Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på [email protected] Notera att vi på grund av GDPR inte tar emot ansökningar per mail. För mer information om Kry besök gärna vår hemsida.
Har du erfarenhet av färskvaror och dagligvaruhandel samt ett brinnande intresse av mat? Letar du efter en arbetsplats där du får vara kreativ och bidra samtidigt som du får ta stort ansvar i vår kunds kallkök? Då är det dig vi söker!Om tjänsten Som kallskänka hos vår kunds matbutik kommer du att vara en viktig del i köksteamet, där du ansvarar för att förbereda och tillaga ett brett utbud av kalla rätter och delikatesser.Dina arbetsuppgifter inkluderar allt från att komponera sallader och skapa egna röror och smörgåsar, till att förbereda färdiglagade rätter och andra kalla produkter som ska presenteras på ett inbjudande sätt i butiken.Du blir en viktig del i kedjan mot en inspirerande butiksupplevelse.Din profil Vi söker dig som kan delikatess och mat, gärna kallskänka eller kock med passion för kvalitet, presentation och smak. Vi ser gärna att du har erfarenhet från tidigare arbeten inom delikatessdisk i butik, kallskänk och/eller restaurang. Du har en positiv inställning och älskar utmaningar. Är utbildad kallskänka eller har erfarenhet från branschen med stort matintresse Har tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln, skolkök eller restaurang Har goda kunskaper i mathantering och livsmedelshygien Är van att arbeta i ett högt tempo och trivs i ett sammansvetsat team Anställningsform Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltidmed möjlighet att bli anställd av kunden. Det ärvarierande arbetstider under butikens öppettider, vilket inkluderar både dag- och kvällspass samt arbete på helger. Du kommer att vara anställd av oss på Storesupport by Job&Talent och arbeta för vår kund. Tillträde snarast. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!
As a Game Tools Programmer at Embark you will focus on helping our developers and content creators on Arc Raiders to continuously find ways to make us more efficient in our day to day game development. We believe that great games are made in creative environments, where builds are always playable, and teams can move fast and test as many ideas as possible. In close collaboration with our designers and programmers, you will create easy-to-use tools that enable us to iterate quickly and that encourage experimentation. The games and tooling we're making are built in mostly Unreal, using C++, blueprints and a scripting language called Angelscript. Example of responsibilities By own initiative find opportunities to improve or build tooling to further improve our workflows and ways of making games Occasionally assist our team in debugging and fixing complex issues within unreal editor Occasionally build content validators to prevent errors reaching the build by checking content validation already in editor We would love if you have A creative and curious mind A strong background in C++ Experience with Unreal Engine Fluent in English - our team comes from all over the world! An interest in computer science and programming as a craft Additionally one or some of these would be a great bonus Previously worked with shooter or third-person games Ability to speak "design" At Embark we offer competitive salaries, passionate colleagues to share knowledge with and much more, but most of all we invite you to take part of a journey into the unknown, to build creative, surprising and beautiful experiences together.We welcome game makers of all sex, class, colour, age, gender identity, education, religion, opinion, culture, nation of origin, language, sexual orientation, shape, size, and ability.Did we leave anyone out? Well, we welcome you, too! We think that the gaming industry is made better when everyone has a seat at the table.Be yourself at Embark and make games while doing so. Please apply with confidence. We can’t wait to hear from you (in English)!If this role doesn't quite match what you're looking for, feel free to apply to us via our "Open Application."
As a Senior Gameplay Programmer at Embark, you will work on either The Finals or Arc Raiders, alongside some of the most talented people in the games industry. We believe that great games are made in creative environments, where builds are always playable, and teams can move fast and test as many ideas as possible. In close collaboration with our designers, you will create easy-to-use systems that enable us to iterate quickly and that encourage experimentation.The games we're making are built in Unreal, using C++, blueprints and a scripting language called Angelscript. Example of responsibilities Collaborate with a wide range of talents at Embark to deliver ground-breaking technical solutions to create fun gameplay for our players Make sure we hit our runtime-performance targets within certain domains Make sure we hit our network/replication targets Identify and build tech to further increase the productivity of our daily work Occasionally assist our team in debugging and fixing complex issues We would love if you have A creative and curious mind A strong background in C++ A good grasp of what good gameplay looks and feels like Fluent in English - our team comes from all over the world! An interest in computer science and programming as a craft Additionally one or some of these would be a great bonus Experience with multiplayer Previously worked with shooter or third-person games Ability to speak "design" At Embark we offer competitive salaries, passionate colleagues to share knowledge with and much more, but most of all we invite you to take part of a journey into the unknown, to build creative, surprising and beautiful experiences together.We welcome game makers of all sex, class, colour, age, gender identity, education, religion, opinion, culture, nation of origin, language, sexual orientation, shape, size, and ability.Did we leave anyone out? Well, we welcome you, too! We think that the gaming industry is made better when everyone has a seat at the table.Be yourself at Embark and make games while doing so. Please apply with confidence. We can’t wait to hear from you (in English)!If this role doesn't quite match what you're looking for, feel free to apply to us via our "Open Application."
Välj ett jobb för att visa detaljer