Vårt anställningserbjudande Vill du vara en del av ett engagerat team i en utvecklande och stödjande arbetsmiljö? Hos oss på Fysioterapin får du möjlighet att utvecklas och arbeta tillsammans med många kunniga och hjälpsamma kollegor. Som anställd på Danderyds sjukhus får du ersättning för sjukvård, ett friskvårdsbidrag på 5000 kr per år och tillgång till det välutrustade personalgymmet Lyftet för endast 540 kr per år. Du erbjuds personalparkering till förmånligt pris samt personalbostad vid behov. Vi har förmånliga ersättningar för dig som är föräldraledig. Utöver det finns pension, semester, företagshälsovård, försäkringar och löneväxling. Till Danderyds sjukhus tar du dig enkelt med cykel, bil, buss, tunnelbana och tåg. Välkommen att jobba tillsammans med oss! Arbetsbeskrivning Uppdraget innebär huvudsakligen arbete inom slutenvård med inriktning på kirurgi och urologi. Eventuellt kan även viss öppenvård bli aktuellt. Du träffar patienter både pre- och postoperativt och arbetar självständigt med bedömningar och behandlingar av dina patienter men har många kollegor att rådfråga. Vårdavdelningarna ligger i fina, nya och ändamålsenliga lokaler. I arbetsuppgifterna ingår också handledning av studenter och helgtjänstgöring. Kvalifikationer Leg fysioterapeut/sjukgymnast med svensk legitimation utfärdad av Socialstyrelsen. Handledarutbildning är meriterande. Det är också meriterande om du har erfarenhet av akutsjukvård, gärna inom kirurgi och/eller respiration. Gärna erfarenhet av att handleda studenter då detta ingår i uppdraget. Personliga egenskaper Du är självgående och har förmåga att se saker ur ett helhetsperspektiv och kan anpassa ditt arbetstempo efter behov. Du är van vid att skapa relationer och samarbeta med olika professioner med en serviceinriktad och flexibel inställning. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Ansökan Intervjuer sker löpande under ansökningstiden och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Vid rekrytering av medarbetare till verksamhet som kan komma att hantera barn och/eller ungdomar upp till 18 år tar vi utdrag ur belastnings- och misstankeregistret inför eventuell anställning. Om Danderyds sjukhus Danderyds sjukhus är ett av Sveriges största akutsjukhus med natur, vatten och t-bana runt knuten. Hos oss arbetar omkring 4500 medarbetare och vi tar emot 2000 studenter varje år. Här möts akutsjukvårdens puls med högkvalitativ vård och det nära omhändertagandet. Vi hjälper varandra och ger dig möjligheten att växa och utvecklas från student till erfaren medarbetare. Du som värnar patienten och du som vill driva patientnära forskning kommer trivas här. Danderyds sjukhus har en egen institution vid Karolinska Institutet vilket innebär ett omfattande uppdrag inom klinisk forskning och grundutbildning. Detta uppdrag är starkt integrerat med den kliniska verksamheten och sjukhusets utveckling. Vi vill vara en arbetsplats att längta till. Från och med den 1 januari 2025 är Danderyds sjukhus en förvaltning inom Akutsjukhusnämnden i Region Stockholm. https://www.ds.se/om-oss/om-ds/ Om verksamheten Organisatoriskt tillhör du den Paramedicinska Sektionen som består av ca 80 medarbetare fördelade på fem olika enheter som omfattar arbetsterapi-, fysioterapi-, nutritions- och kuratorsverksamhet. Här arbetar arbetsterapeuter, fysioterapeuter, dietister och kuratorer inom de flesta av sjukhusets verksamhetsområden, med både sluten-och öppenvård. Enheten har en bred kompetens inom respektive yrkesgrupp och kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap och erfarenhet. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb
Är du en självgående och positiv person med kunskap om rekonditionering? Då kan du vara en av de tre vi söker som nya rekondare till Bilia Personbilar i Södertälje. Vi värdesätter din potential och vilja att utvecklas med oss. Varför välja Bilia Bilia är inte bara en arbetsplats, det är en möjlighet för dig att forma din framtid. Vi är en inkluderande organisation som inte bara värdesätter dina kompetenser utan ger dig plats att växa genom spännande utbildningar, stöttning, samarbete och bra utvecklingsmöjligheter. Här blir du en nyckelspelare i att skapa hållbara och innovativa lösningar. Vi vill att våra medarbetare ska må bra, både på och utanför jobbet, därför har Bilia medarbetarnas framtid, hälsa och privatliv i åtanke och arbetar aktivt för att främja välmående och trygghet. Vi erbjuder bra personalrabatter och förmåner. Huvudsakliga arbetsuppgifter Utvändig rekonditionering – tvätt, polering, vaxning, lackförsegling och tvätt av motorrum Invändig rekonditionering – tvätt av instrumentpanel, dörrsidor och övrig inredning, dammsugning och fönsterputs Klädseltvätt Vad vi önskar av dig Vi ser gärna att du har erfarenhet från rekonditionering. B-körkort och datorvana är ett krav. Du behärskar även svenska flytande i både tal och skrift. Som person är du noggrann, kvalitetsmedveten och serviceinriktad. Då detta är en tjänst som innefattar kundkontakt är det bra att du har en förståelse för kundens behov och önskemål. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och placering är på Bilia Personbilar i Södertälje. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef. Urvalsarbetet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag. Då vi arbetar för en jämnare könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten. Vi ser fram emot din ansökan!
Vill du arbeta i en dynamisk och utvecklande roll där du får kombinera noggrannhet och struktur med varierande arbetsuppgifter inom finans? Trivs du på ett företag där samarbete och prestigelöshet speglar kulturen? Då ska du fortsätta läsa nedan. Om tjänsten Nu söker vi på SJR en handläggare till Finansbackoffice som vill bli en del av vår kunds sammansvetsade team. Uppdraget är start 1 sept 2025 och till 28 feb 2026, därefter finns stor chans till anställning hos kunden. Kunden sitter centralt i Stockholm och erbjuder hybridarbete. Ansvarsområden Som handläggare inom Finansbackoffice får du en central roll i att hantera den dagliga administrationen av finansiella transaktioner som tex ränte-swappar och fx-swappar. Dina huvudsakliga uppgifter kommer att inkludera: • Kontroll av bekräftelser och utförande av settlement-uppdrag • Administrativ hantering av emissioner och säkerheter. • Kontoavstämningar, rapportering och bokföring. • Kommunikation via mail och telefon med olika finansiella aktörer. Du arbetar i nära samarbete med två kollegor i ett mindre team som präglas av ödmjukhet, laganda och ett lösningsorienterat arbetssätt. Lämplig bakgrund Vi söker dig som har en högskoleutbildning inom ekonomi och har erfarenhet av administration inom backoffice, treasury eller bank. Du ska ha god kunskap om finansiella räntebärande instrument (exempelvis ränteswapar) och har arbetat med ovanstående arbetsuppgifter i minst ett år tidigare. Du har en god kommunikativ förmåga i både svenska och engelska. Personliga egenskaper För att trivas hos kunden bör du ha en administrativ förmåga där du arbetar noggrant, strukturerat och effektivt. Vidare har du en hög stressnivå och är ansvarstagande. Hos kunden är det ett prestigelöst och samarbetsvilligteam som är positiva och sprider härlig energi omkring sig. Ansökan För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta TA Anette Skantz. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2025-07-04. Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling. #Bildlänk https://media.sjr.se/wp-content/uploads/2024/12/SJR-konsult-annons-6.jpg
Vill du ha meningsfulla arbetsuppgifter som gör skillnad i människors liv? Välkommen till kommunen som är långt ifrån lagom! Botkyrka kommun är den sjätte största kommunen i Stockholms län och består av kommundelarna Alby, Fittja, Hallunda, Norsborg, Tullinge, Tumba, Vårsta och Grödinge. Botkyrka kommun har cirka 95 000 invånare och drygt 6 400 medarbetare. Utbildningsförvaltningen ansvarar för förskola, fritidshem, grundskola, gymnasium samt anpassad grund- och gymnasieskola. Vi har drygt 3 200 medarbetare vid 45 förskolor, 22 grundskolor och fyra gymnasieskolor. Här finns ett stort engagemang för att alla barn och elever ska få undervisning av hög kvalitet, möjlighet att utvecklas och att nå sin fulla potential. I Botkyrka ser vi att framgång i skolan är nyckeln till ett gott liv och den starkaste skyddsfaktorn för framtiden. Tjänsten och arbetsuppgifterna Vi söker dig som vill ingå i Albys skolledningsgrupp om består av två F–9-skolor, Grindtorpsskolan och Kvarnhagsskolan. På Kvarnhagsskolan finns även en anpassad grundskola för årskurs 1–9. I din roll ingår du i ett större sammanhang tillsammans med rektor, fyra andra biträdande rektorer samt en intendent. Ledningsgruppen träffas varje vecka för att tillsammans driva skolans utveckling framåt. Alby är en mångkulturell plats och vi söker dig som trivs och vill verka i vårt sammanhang. Som biträdande rektor kommer du att: - Ha personalansvar för årskurs 7–9 samt anpassad grundskola 1–9. - Ansvara för medarbetarsamtal och löneöversyn. - Implementera och följa upp det systematiska kvalitets- och arbetsmiljöarbetet inom de områden som rektor tilldelar dig. - Leda och utveckla det pedagogiska arbetet på Kvarnhagsskolan, med ansvar för att stödja verksamheten i det dagliga arbetet. - Vara fysiskt närvarande på Kvarnhagsskolan. - Leda arbetslagsledare samt organisera och driva pedagogiska utvecklingsgrupper och processer tillsammans med förstelärare. Vi erbjuder dig En utvecklande och trygg arbetsplats med starkt fokus på Albys barn och deras framtid. Albyskolorna har funnits i över 50 år, och Botkyrka kommun satsar långsiktigt på Alby. Vi har bland annat en skolsocionom i nära samarbete med socialtjänsten, vilket visar på vårt helhetsarbete för elever och deras familjer. När nya initiativ tillkommer i kommunen kan du räkna med att Alby är med från början. Vår vision är 100 % gymnasiebehörighet, och vi erbjuder en arbetsplats där elevernas utveckling står i centrum. Vi har en lång väg framför oss för att nå vår vision så vi erbjuder dig ständiga utmaningar och vi vill fira alla segrar. I år har vi arbetat med att stärka de pedagogiska relationerna, och nästa läsår samarbetar vi med Specialpedagogiska skolmyndigheten (SPSM) för att vidareutveckla det pedagogiska arbetet. Skolverket har också valt ut Alby och kommer att leda våra förstelärare i resultat att bli bättre på att analysera resultat och skapa bra åtgärder. Hos oss får du kontinuerligt stöd och möjlighet att växa genom interna utvecklingsgrupper och externa samarbeten. Vi tror att din utveckling är avgörande för elevernas framgång. Genom att jobba tillsammans över skolgränserna får vi också stöd av varandra och kan ta till vara på allas kompentenser. Vårt ledord framåt är: "Det är viktigt för mig att det går bra för dig." Du som söker till oss För rollen som biträdande rektor krävs giltig lärarlegitimation för grundskolans senare år. Övriga krav: - Erfarenhet av skoladministrativa system och god IT-kompetens. - Du behöver kunna uttrycka dig väl på svenska för att kunna leda personal, dokumentera korrekt och kommunicera med elever, vårdnadshavare och kollegor Det är meriterande om du har: - avslutad eller påbörjad rektorsutbildning. - avslutat ledarskapsprogram hos huvudman. - ledarskapserfarenhet inom årskurs 7–9. - ledarskapserafarenhet inom anpassad grundskola. - erfarenhet av schemaläggning och tjänstefördelning. - erfarenhet av att arbeta med administrativa system såsom Stratsys, Vklass, Botlön, Prorenata, DF Respons och KIA. Du är samarbetsorienterad och skapar sammanhållning och samsyn i arbetsgruppen och ledningsgruppen, vilket är avgörande för ett effektivt skolledarskap. Du sätter höga mål för både dig själv och verksamheten och arbetar målmedvetet för att uppnå goda resultat, bland annat genom att följa upp elevers utveckling och skolans kvalitetsmål. Genom strukturerad planering och noggrant arbete håller du deadlines, vilket är viktigt för att hantera personaladministration, schemaläggning och uppföljning av arbetsmiljöarbetet. I din roll ser du möjligheter och driver förändring och utveckling utifrån verksamhetens behov, med fokus på medborgarnas bästa. Du är trygg och prestigelös, vilket skapar förtroende bland personal och elever. Din gedigna pedagogiska bakgrund och ditt engagemang bidrar till skolans fortsatta utveckling. Annonsen ligger uppe fram till den 27 juli. Vi kommer tillbaka efter semestern den 28 juli och återkopplar den veckan hur processen går. Välkommen med din ansökan! För tjänster på Utbildningsförvaltningen i Botkyrka kommun kommer du som blivande medarbetare att genomgå en bakgrundskontroll. Läs mer om bakgrundskontroller här: https://www.botkyrka.se/bakgrundskontroll
Skolenheten, Utbildningsdepartementet Vill du vara med och påverka framtidens skola? Vi söker en engagerad och analytisk handläggare som brinner för utbildningsfrågor och vill bidra till utvecklingen av svensk skola. Hos oss får du arbeta i en dynamisk och politiskt styrd organisation, mitt i händelsernas centrum. Din arbetsdag. Sveriges morgondag. I din roll som budgetsamordnare ansvarar du för att, tillsammans med enhetens andra budgetsamordnare, hantera frågor inom ramen för enhetens arbete med den statliga budgetprocessen. Där i ligger bl.a. att beräkna kostnader för olika reformer och insatser samt dess konsekvenser. Även arbete med myndighetsstyrning kan förekomma. Uppdraget som budgetsamordnare är periodvis intensivt och innebär ett nära samarbete inom enheten, med den politiska ledningen samt med andra departement, framför allt Finansdepartementet. Läs mer om vår verksamhet på www.regeringen.se. Din bakgrund Vi söker dig som har akademisk examen med inriktning ekonomi, statsvetenskap eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du har aktuell och relevant erfarenhet av handläggande eller utredande arbetsuppgifter inom budgetarbete från statlig myndighet, kommun eller annan organisation som arbetsgivaren bedömer relevant. Du har goda kunskaper och erfarenhet av kostnadsberäkningar och prognoser samt kunskap om svensk statsförvaltning. Vidare ska du även ha god kunskap om vad det innebär att arbeta i en politiskt styrd organisation och hur en politiskt styrd organisation fungerar. Det är meriterande om du har erfarenhet som budgetsamordnare inom Regeringskansliet, goda kunskaper om det svenska skolväsendet och dess system samt kunskaper inom det statliga informationssystemet Hermes. Kunskaper i Excel är också meriterande. Ett krav för tjänsten är att du har mycket goda kunskaper i svenska både i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska i tal och skrift. Dina egenskaper Regeringskansliets medarbetarkriterier är helhet, utveckling, resultat. Alla som arbetar i Regeringskansliet behöver ha helhetssyn och samarbeta för verksamhetens bästa. Du förväntas bidra med ditt perspektiv och din kompetens samt vara öppen för andras. Du kommer med idéer och nya angreppssätt för att förbättra och utveckla verksamheten och din egen kompetens. Du är inriktad på resultat i ditt agerande och anpassar dig när behov och inriktning ändras. Läs mer på Medarbetarskap och ledarskap i Regeringskansliet - Regeringen.se För att lyckas och trivas i rollen behöver du ha förmågan att analysera komplex information och dra välgrundade slutsatser. Du behöver även kunna samarbeta smidigt och lyhört med olika aktörer och ha förmåga att lyfta fram budskap i såväl tal som skrift. Som person har du förmåga att granska underlag och säkerställa korrekthet och kvalitet. Vi kommer lägga stor vikt vid personliga egenskaper. Övrigt Tjänsten avser en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. En säkerhetsprövning kommer att genomföras innan beslut om anställning fattas. Är du intresserad? Vill du veta mer om jobbet och vad vi erbjuder, kontakta Ulrika Lundqvist som är enhetschef, på 08-405 93 55. Du är också välkommen att kontakta rekryteringsspecialist Isabel Åkermark, [email protected] vid frågor om rekryteringsprocessen. Fackliga kontaktpersoner är Lotta Bodelius för Saco och Karin Åbom-Engberg för ST. Du når dem via Regeringskansliets växel, 08-405 10 00. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster. Välkommen att registrera din ansökan i vårt rekryteringsverktyg senast den 8 juli 2025. Regeringskansliets uppdrag är att stödja regeringen i dess arbete med att styra Sverige och förverkliga sin politik. Här arbetar 4 800 personer, varav 600 utomlands. Regeringskansliet välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Vi ser jämställdhet och mångfald som en styrka och tillgång och vi arbetar aktivt för att vara en arbetsplats fri från diskriminering. Utbildningsdepartementet ansvarar för frågor som rör förskoleverksamhet, förskoleklass, grundskola och övriga obligatoriska skolformer, skolbarnsomsorg, gymnasieskola, vuxenutbildning, folkbildning, universitet och högskola, forskning och studiefinansiering.
Få ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support. Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Så funkar jobbet som barnvakt Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig! Mer om familjen Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta: Antal barn: 1 Ålder: 4 år Dagar i veckan de önskar hjälp: 1-2 gånger i veckan Tider: Oftast hämtning från förskola och ibland även på kvällar samt helger (varje pass är alltid minst 3 timmar) Extrajobbet passar perfekt för dig som: Är ansvarsfull och lekfull med ett genuint engagemang för barn Har erfarenhet av att ha passat ett eller flera barn (0 - 6 år) självständigt Kan arbeta flexibelt både vardagar och helger som nanny Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny: Konkurrenskraftig lön med tydlig lönetrappa Du är alltid försäkrad under barnpassningen Flexibelt extrajobb med en familj som passar just dig och din vardag Följa och vara delaktig i ett barns utveckling Utbildning i hjärt- och lungräddning samt första hjälpen Introduktionsutbildning av oss på myNanny Kontinuerligt stöd från din personliga kontaktperson på myNanny Viktiga och relevanta meriter till ditt CV Ansök till jobbet på 3-4 min Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny. Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Nanny hos https://nannypoppins.se Barnvakt hos https://barnvakt.se Au pair i USA hos https://my-nanny.se/au-pair Personlig studiecoach hos https://www.allakando.se Privatlärare i matematik hos https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Studiecoach online inför högskoleprovet https://www.allakando.se/hogskoleprovet Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Barnvakt i Stockholm https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm Personlig studiecoach i Stockholm https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg
Vilka är vi? Samtele Ab är en växande mobiloperatör på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker hemifrån och digitalt! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser. Vi söker dig som: - Kan flytande svenska i tal och skrift. - Har en positiv inställning. - Har höga ambitioner. - Älskar utmaningar. - Brinner för att jobba med människor - Har egen dator och headset Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål. Vi erbjuder: - Produkt- & säljutbildning (Via Skype) - Personlig coachning (Via Skype) - Start omgående - Tävlingar och roliga aktiviteter - Arbetstider 17.00-21.00 Mån-Fre - Hög ersättning
Customer Success Inkommande Kundtjänst (Heltid, Stockholm) Vill du vara först på plats när människor genomgår en av livets mest stressiga händelser – flytten? Hos oss får du möjligheten att göra verklig skillnad för tusentals människor samtidigt som du utvecklas i ett snabbt växande bolag. Nu söker vi en Customer Success Agent som brinner för service, struktur och problemlösning. Om kunden Vi är Sveriges ledande flyttkoordinator. Vi gör flytten enkel genom att hjälpa kunder med allt från bokning av flytt- och städtjänster till att teckna rätt elavtal – på ett och samma ställe. Sedan starten 2020 har över 130 000 hushåll valt oss som sin flyttpartner. Nu växlar vi upp och söker fler stjärnor till vårt team i centrala Stockholm. Om rollen Som Customer Success Agent hos oss är du kundens första kontakt – och deras trygga guide genom hela flyttresan. Du hanterar inkommande förfrågningar, guidar kring avtal och bokningar, löser problem och säkerställer att varje kund får en smidig, trygg och prisvärd upplevelse. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Ge personlig rådgivning kring flytt, städ och elavtal Konvertera inkommande leads till bokade tjänster Samordna med våra partners och säkerställa smidig leverans Hantera reklamationer professionellt Föra noggrann dokumentation i våra system Vi söker dig som har: Måste-krav: Flytande svenska i tal och skrift och mycket god engelska (många internationella kunder) Minst 3 års erfarenhet inom kundtjänst (B2C) Bekväm med att sälja tjänster i samtal och skrift Stresstålig och självständig problemlösare Van användare av CRM-system (gärna Intercom) Van vid att multitaska i digitala miljöer (chatt, mail, telefon) God systemvana (Office 365 eller Google Workspace) Extra plus om du har: Arbetat inom flytt, städ, elhandel, fastighet eller liknande servicebransch Erfarenhet av att jobba med mäklare eller partners (B2B2C) Kännedom om RUT-avdrag, fullmakter och bostadsmarknaden Jobbat med telefonisystem eller AI-verktyg som ChatGPT Erfarenhet av SMS-konvertering och arbete med KPI:er Ej aktuellt om du: Inte behärskar svenska fullt ut Har svårt att växla ton mellan formell/informell kommunikation Saknar förmåga att hantera stress och högt tempo Ogillar försäljningsmål och att arbeta med tydliga KPI:er Vill ha ett tillfälligt jobb – vi söker långsiktighet Vad vi erbjuder Fast och marknadsmässig månadslön, beroende på erfarenhet Heltid, kontorstider 08:00–17:00, i centrala Stockholm Toppmoderna system, onboarding och vidareutbildning Möjlighet att växa inom bolaget – specialistroller eller teamlead Ett team där din insats märks och gör skillnad Målprofil Du är ett erfaret kundtjänstproffs som vill bygga vidare på din karriär i en framtidsbransch. Du gillar snabba puckar, varierande arbetsdagar och att vara den som alltid hittar lösningen. Hos oss är du med och formar en ny standard för service i flyttbranschen. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner. Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto. Skicka din ansökan idag via länken eller direkt till [email protected]
Vilka är vi? Samtele Ab är en växande mobiloperatör på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt nya team i kista kontoret. Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser. Vi söker dig som: - Kan flytande svenska i tal och skrift. - Har en positiv inställning. - Har höga ambitioner. - Älskar utmaningar. - Brinner för att jobba med människor Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål. Vi erbjuder: - Produkt- & säljutbildning - Personlig coachning - Start omgående - Tävlingar och roliga aktiviteter - Arbetstider 9.00-17.00 Mån-Fre - Hög ersättning
Nu söker vi sjuksköterska till hemsjukvården i Stockholms. Uppdraget är under perioden 14/7och framåt Kvalifikationer Sjuksköterska med minst 2 års yrkeserfarenhet. Erfarenhet av hemsjukvården. Körkort krävs Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift. Vi erbjuder Vi tror att välmående människor gör ett bättre arbete, därför erbjuder vi alla våra konsulter följande:Kollektivavtal, tjänstepension, semesterersättning och friskvårdsbidrag Möjlighet att välja mellan veckolön och månadslön Du får en lön som är synonym med dina prestationer Du får spännande uppdrag som matchar ditt intresse och din kompetens Du får personlig och nära kontakt med din konsultchef Du får möjlighet att medverka på träffar och utbildningar som Dedicare anordnar för anställda konsulter Ansökan Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan”.På vår hemsida www.dedicare.se/nurse presenterar vi alla våra lediga uppdrag.
Välj ett jobb för att visa detaljer