Projektingenjör till Ellevio!
Clevry Sweden AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

Om företaget Ellevio är ett av Sveriges största elnätsföretag med cirka 700 medarbetare i Stockholm och Karlstad. Ellevios värderingar pålitlighet, engagemang och utveckling styr allt de gör. Genom långsiktiga satsningar och nya innovativa lösningar möjliggör de energiomställningen och att Sveriges klimatmål kan uppnås. Med en pålitlig och stabil eldistribution skapar de förutsättningar för att lamporna i hemmen lyser, att kylskåp och rulltrappor fungerar och att företag kan producera sina varor – 365 dagar om året, dygnet runt. De förbättrar därigenom livskvaliteten i över 940 000 hem och företag och för samhället i stort. Din roll I rollen som projektingenjör hos Ellevio kommer du att arbeta med spännande och varierade projektrelaterade uppgifter. Med tiden förväntas du utvecklas och bli alltmer självgående i din roll. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera tids- och projektplanering, ekonomisk uppföljning samt månadsrapportering. Du kommer att kalla till och delta i möten, både internt och externt, samt föra anteckningar, skriva mötesprotokoll och sammanställa information. Vidare kommer du att samordna externa kontaktytor och forum, föra dialog med berörda myndigheter och intressenter, samt ansvara för korrektur och granskning av olika avtal och projektdokumentation. En viktig del av din roll är också att arbeta med teknisk dokumentation. Avdelningen för Stora Program på Ellevio ansvarar för de mest omfattande och strategiskt viktiga projekten i Stockholmsområdet. I denna roll kommer du främst att arbeta med projekt Beckomberga – en av de största elnätstationerna i Stockholm, belägen i Råcksta. Stationen, som funnits sedan 1950-talet, har tidigare fungerat som kontorslokal för upp till 80 personer och bär därför på en rik historia. Nu står anläggningen inför en omfattande ombyggnation där hela ställverksområdet ska moderniseras för att möta framtidens behov. Projektet har haft olika förberedande faser sedan 2013, men har bedrivits mer aktivt sedan 2023. Byggstart i fält planeras till 2026, med färdigställande år 2031. Nu är det dags för en ny epok när Ellevio ska bygga om hela ställverksområdet för att framtidssäkra elförsörjningen! Din profil Vi söker dig som har en utbildning inom elkraft eller energiteknik. Har du även erfarenhet eller utbildning inom mark- eller byggområdet är det meriterande. För att lyckas i rollen är det viktigt att du är strukturerad och har en mycket god förmåga att uttrycka dig både muntligt och skriftligt på svenska och engelska. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du noggrann, kommunikativ och teknikintresserad, med ett starkt driv och initiativförmåga. Du har lätt för att arbeta självständigt, tar gärna egna initiativ och tycker om att bidra med nya idéer och perspektiv. Eftersom uppdraget är mångsidigt ges du stora möjligheter till personlig utveckling och fördjupning inom flera områden. Vi tror att du kommer trivas om du är nyfiken, gillar att utmana resonemang och har en vilja att påverka. Detta är en möjlighet utöver det vanliga – ett spännande uppdrag som kommer att ge dig värdefulla erfarenheter inför din fortsatta karriär! Övrig information Som en del av en samhällsviktig verksamhet genomför vi bakgrundskontroller på samtliga slutkandidater. Vid behov tillämpas även säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585). Om tjänsten är krigsplacerad får du information om detta vid anställning. Arbetsplats: Ellevios kontor på Valhallavägen, NCC:s kontor vid Järva krog, samt Beckombergas kontor i Spånga. Arbetstid: Vardagar kl. 08:00–17:00 Start: Omgående Detta är ett konsultuppdrag via Clevry med en initial anställning på 12 månader – med goda möjligheter till förlängning. Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Ellevio med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. När du har ansökt kommer du att få tillgång till ett självskattningstest samt ett färdighetstest. Vi rekommenderar att du genomför båda testerna i samband med din ansökan. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer testresultaten att gås igenom mer ingående. I denna process kommer vi även att genomföra referenstagning samt bakgrundskontroll på slutkandidaten. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! OBS! Vi tar endast emot ansökningar via vår plattform och kommer inte svara på ansökningar som kommer in via mejl.

17 juni 2025
Sista ansökan:
4 december 2025
Administratör till backoffice i Haninge
Starfinder AB
Backofficepersonal m.fl.

Är du en noggrann och strukturerad person med god datorvana? Vill du vara en del av ett engagerat team? Då kan det här vara rollen för dig! Om tjänstenVi söker nu en administratör till vår kunds back office-avdelning i Haninge. Du kommer att få jobba hos en väletablerad bilåterförsäljare. Tjänsten är på heltid med start omgående och sträcker sig initialt över sommaren. Det finns goda chanser till förlängning för rätt person. Som administratör kommer du att ha en varierad roll där du stöttar organisationen med olika administrativa uppgifter, koordinerar kontorsrutiner och bidrar till en välfungerande och trivsam arbetsmiljö. Du får en central roll med många kontaktytor internt, och din insats kommer vara viktig för att verksamheten ska rulla på i rätt riktning. Som person är du strukturerad, självgående och har ett bra öga för siffror. Du bör trivas i ett högt tempo och kan rycka in där det behövs.  Vi tror att du:Har god datorvana och lätt för att sätta dig in i nya system Talar och skriver obehindrat på svenska  Erfarenhet från administrativt arbete är meriterande Ansökan och tillträde Detta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag- fredag. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Frida Eriksson, 076-009 65 02. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar till tjänsten tas endast emot via annonsen.  Välkommen med din ansökan! Starfinder är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag, vi har kollektivavtal och är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Almega - Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag.

17 juni 2025
Sista ansökan:
4 december 2025
SÖKER UNDERSKÖTERSKA TILL LIDINGÖ
Hemma och Bo Hemtjänst i Sverige AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Nu söker vi omgående medarbetare till vårt härliga gäng på Hembo på Lidingö. Vi söker dig som är flexibel, engagerad och intresserad av ditt arbete. Vi arbetar med hemtjänst och traditionella arbetsuppgifter som, inköp, dokumentation, personlig omvårdnad och professionellt bemötande till våra fina kunder. Vi ser gärna att du har erfarenhet, utbildning och körkort. Vi rekryterar löpande så sök via mailen omgånde! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Byggprojektledare anläggningsprojekt till Nacka kommun
Needo Recruitment West AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Är du en erfaren projektledare med ett genuint intresse för stadsbyggnad och samhälle? Ligger din tyngd inom anläggningsprojekt och är du redo för ett större ansvar? Då kan rollen som Byggprojektledare vara något för dig! Om Nacka kommun Nacka är en attraktiv och växande kommun i östra Storstockholm med närhet till både stad och natur. Kommunen har drygt 110 000 invånare och präglas av en stark utvecklingsanda, hög livskvalitet och ett rikt kulturliv. Som arbetsgivare strävar Nacka efter att vara en modern, innovativ och serviceinriktad organisation där medarbetare får möjlighet att växa och göra verklig skillnad för invånarna. Om tjänsten som Byggprojektledare Första projektet som du tar dig ann är ett stort anläggningsprojekt i Nacka kommun i stadsmiljö. Projektet drivs och samordnas med omkringliggande exploatörers projekt samt även Tunnelbanans utbyggnad. Arbetet kräver även stor samverkan med ledningsägare och Trafikförvaltningen. Som projektansvarig Byggprojektledare följer du projektets alla skeden från planering, projektering, produktion, genomförande och överlämning till förvaltning. Ditt ansvar är att projekten byggs till rätt kvalitet och med rätt programkrav. Du leder och styr i byggprocessens alla skeden, samarbetar med konsulter och entreprenörer, upprättar projektbudget, ansvarar för arbetsmiljö och kvalitet samt ansvarar för att utveckla en gemensam projektkultur i dina projekt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:Ansvara för projektens alla skeden från planering, projektering, produktion, genomförande och överlämning till förvaltning. Säkerställa kvalitét och krav, projektbudget, arbetsmiljö. Långsiktigt arbeta för att utveckla en gemensam projektkultur i dina projekt. Om dig För att lyckas i rollen som Byggprojektledare ser vi att du har en lång karriär inom anläggningsprojekt där minst ett av dina projekt har varit av större skala. Troligtvis har du en högskoleutbildning inom bygg- och anläggning alternativt motsvarande kompetens genom erfarenhet. Du är trygg i projektledningens alla skeden så som planering, projektering, produktion och genomförande. Du har goda kunskaper inom arbetsmiljö, upphandling, entreprenadjuridik och branschens regelverk, till exempel AMA. Du har goda kunskaper i ekonomiuppföljning och prognosarbete och är en van användare av Officepaketet. Du behärskar både svenska och engelska flytande i tal och skrift och känner dig trygg i att presentera för olika intressenter. Har du erfarenhet från samverkansentreprenader och/eller statligt/kommunalt arbete är detta meriterande. Som person ser vi att du är trygg i din roll och en naturlig kommunikatör. Du är driven och engagerad i ditt arbete och trivs i en omväxlande miljö där din förmåga att prioritera, strukturera ditt arbete blir av vikt. Du besitter en noggrannhet för detaljer samtidigt som du har förmågan att lyfta blicken och se helheten. Viktigt för tjänsten är:Lång karriär inom anläggningsprojekt där minst ett av dem har varit i större skala. Högskoleutbildning inom bygg- och anläggning alternativt motsvarande kompetens genom erfarenhet. Behärskar projektledningens alla skeden så som planering, projektering, produktion och genomförande. Goda kunskaper inom arbetsmiljö, upphandling, entreprenadjuridik och branschens regelverk. Goda kunskaper inom ekonomiuppföljning och prognosarbete. Van användare av Officepaketet. Behärskar både svenska och engelska flytande i tal och skrift. Meriterande för tjänsten är:Erfarenhet av samverkansentreprenader. Erfarenhet från statligt eller kommunalt arbete. Nacka kommuns erbjudande Nacka kommun erbjuder en arbetsplats som bidrar till hållbar utveckling med klimat- och hälsosmarta val. Hos dem får du arbeta mot tydliga och utmanande mål och samtidigt bidra till samhällsnyttan i en kommun i ständig utveckling och en kommun som satsar på att vara bäst på att vara kommun.  Övrigt Start: Enligt överenskommelse.Omfattning: 100%, heltid.Placering: Nacka, Stockholm (Hybrid).Lön: Enligt överenskommelse. Låter rollen som Byggprojektledare till Nacka kommun intressant? Vi genomför ett löpande urval så vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Vi på Needo ser fram emot att höra från dig!

17 juni 2025
Sista ansökan:
29 juni 2025
Frukost servitör
Radisson Arlandia Hotel AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Frukost servitör - Kabinvägen, 190 60 Märsta, Sweden - Part-time - Job Family Group: Food & Beverage Company Description Radisson Hotel Group är en av världens största hotellgrupper med tio unika varumärken och över 1 460 hotell i drift eller under utveckling i fler än 95 länder. Gruppens övergripande varumärkeslöfte är Every Moment Matters med den välkända servicefilosofin Yes I Can! Människor är kärnan i vår framgång – idag och i framtiden. Våra medarbetare är äkta Moment Makers, och tillsammans skapar vi den kultur, anda, miljö och de möjligheter som ger dig kraft att vara ditt bästa jag – varje dag, överallt och i varje ögonblick. Tillsammans gör vi Every Moment Matter. Job Description Har du en omättlig aptit för förstklassig service och en passion för mat och dryckens konst? Då kanske det är dags att ge dig ut på en kulinarisk resa med oss på Radisson Hotel Group för att Make Every Moment Matter! – där våra gäster får njuta och minnas upplevelsen! Vi söker just nu en frukostvärd/frukostvärdinna till vårt engagerade team. På Radisson Hotel Group letar vi efter personer som är mer än bara sitt CV – vi söker karaktär, kompetens, talang och en genuin passion för att skapa minnesvärda upplevelser. Vi värdesätter rätt inställning: att kunna förutse gästernas behov, stötta avdelningen och konsekvent leverera service i världsklass. Som frukostvärd/frukostvärdinna tillför du en förfinad känsla för gästfrihet, ett kundfokuserat arbetssätt och en genuin passion för att lyfta matupplevelsen tillsammans med vårt livfulla Food & Beverage-team. Din strävan efter att skapa minnesvärda stunder för våra gäster gör dig till en värdefull tillgång för teamet. Dina huvudsakliga ansvarsområden: - Stöder en smidig drift av F&B-avdelningen och säkerställer att hela gästupplevelsen levereras med högsta kvalitet - Arbetar som en del av ett team som maximerar gästnöjdhet och komfort genom att ge ett positivt och snabbt gensvar på gästernas frågor och önskemål - Tar ansvar för tilldelade uppgifter och ser till att arbetet utförs professionellt och inom utsatt tid - Bidrar till att avdelningens mål och hotellets initiativ uppnås - Samarbetar med närmaste chef för att säkerställa att kostnader och lager hålls under kontroll och att produktivitet och resultat når uppsatta nivåer - Bygger och underhåller effektiva arbetsrelationer och främjar företagets kultur och värderingar - Säkerställer efterlevnad av gällande lagstiftning och riktlinjer genom att planera, dokumentera och följa upp rutiner i enlighet med god praxis och krav från interna och externa revisioner Qualifications - Erfarenhet av arbete inom mat- och dryckeservice är meriterande men inte ett krav - Praktiskt lagd med en positiv och lösningsorienterad inställning - Engagerad i att leverera enastående service med en passion för gästfrihet - Förmåga att hitta kreativa lösningar och ta ägarskap för tilldelade uppgifter och ansvar - Hög personlig integritet och trivs i en miljö där excellens förväntas - Erfarenhet av att arbeta med IT-system på olika plattformar - Stark kommunikativ förmåga Additional Information Why Join Radisson Hotel Group? Live the Magic of Hospitality - Be part of a team that creates exceptional experiences and memorable moments every day. Let your Yes I Can! spirit shine as you bring hospitality to life. Build a Great Career - No matter your background or experience, we invest in your growth, learning, and career development—helping you reach your full potential. Experience the Team Spirit - Join a workplace that’s inclusive, fun, and meaningful. We celebrate diversity, support one another and foster a sense of belonging through our Employee Resource Groups and inclusion initiatives. Lead with Your Ambition - Your ideas, passion and drive matter! We empower you to make a difference—in hospitality, your community and beyond. Enjoy Global & Local Perks - No matter where you’re located, you’ll enjoy exclusive global benefits - like special hotel rates for you and your loved ones at our hotels worldwide. Plus, you’ll have access to local perks and rewards tailored to your country, making your experience even more rewarding! Join us in shaping the future of hospitality! If you’re ready to bring your talent, energy, and passion, we’d love to hear from you. Apply now and let’s make every moment matter. We welcome applicants from all backgrounds, abilities, and experiences. If you need any adjustments during the application process, please let us know. Job Location I'm interested

17 juni 2025
Sista ansökan:
14 december 2025
Customer Experience Manager
Hero AB
Kundtjänstpersonal

Customer Experience Manager – Skapa kundresor i världsklass Är du passionerad för kundupplevelser och älskar att designa sömlösa, minnesvärda kundresor? Vill du jobba nära ledning, marknad och produkt i ett framåtlutat bolag där din kompetens får ett verkligt genomslag? Då kan rollen som Customer Experience Manager vara något för dig. Om rollen I denna nyckelroll ansvarar du för att ta ett helhetsgrepp om kundupplevelsen – från första kontakt till lojal kund. Du analyserar kundinsikter, leder förbättringsinitiativ och arbetar proaktivt för att förvandla data till handling. Du blir en central spelare i att skapa en differentierad och minnesvärd kundupplevelse i varje touchpoint. Dina uppgifter Kartlägga, analysera och optimera kundresan (Customer Journey Mapping) Driva initiativ som förbättrar NPS, retention och kundnöjdhet Leda tvärfunktionella projekt med fokus på kundcentrering Samverka med marknad, produkt, försäljning och kundservice Implementera verktyg och processer för att fånga och agera på kundfeedback Framgångsfaktorer Starkt affärsfokus kombinerat med empati för kundens perspektiv Förmåga att se helheten men också gå på djupet Erfarenhet av att leda förändringsarbete och driva engagemang internt Vana att arbeta datadrivet och iterativt Att vara konsult hos Hero – mer än bara ett uppdrag Hos Hero är du aldrig "bara en konsult". Du är en viktig del av vårt team – någon vi litar på, satsar på och bygger långsiktiga relationer med. Vi tror på nära dialog, schyssta villkor och utveckling som känns på riktigt. När du arbetar med oss får du trygghet, frihet och tillgång till några av de mest spännande uppdragen i Stockholmsområdet. Men lika viktigt: du får en partner som ser dig, följer upp, firar framgångar och står bakom dig hela vägen. Vi lägger stor vikt vid att matcha rätt person till rätt uppdrag – inte bara utifrån kompetens, utan också värderingar, drivkrafter och personlighet. För när det klickar, då händer det magiska. Välkommen till Hero!

17 juni 2025
Sista ansökan:
4 december 2025
Undersköterska till hudläkarklinik i Gamla stan, Stockholm
Diagnostiskt Centrum Hud i Sverige AB
Undersköterskor, vård- och specialavdelning och mottagning

Diagnostiskt Centrum Hud är den ledande aktören inom privat hudsjukvård i Sverige. Vi erbjuder högkvalitativ specialistvård för diagnostik och behandling av hudsjukdomar vid tolv kliniker runtom i landet. Vårt professionella och trevliga bemötande ger patienten bästa möjliga vårdupplevelse. Patienterna kommer till oss via avtal med regionerna, vårdförsäkring eller som privatbetalande. Vår verksamhet växer och utvecklas ständigt vilket medför att vi behöver utöka vår arbetsgrupp ytterligare. Vill du arbeta med ett team av hudspecialister i ett expansivt företag där service, hög kompetens och arbetsglädje är i fokus? Då är du varmt välkommen som kollega i vårt engagerade team på Diagnostiskt Centrum Hud! Den här tjänsten är förlagd på vår klinik på Munkbron i Gamla Stan i Stockholm som vi driver i samverkan med Inskinity. ARBETSUPPGIFTER Nu söker Diagnostiskt Centrum Hud en undersköterska med intresse för hudsjukvård. Det här är en tillsvidareanställning med arbete förlagt på vardagar under kontorstider. Vi ser att du har undersköterskeutbildning, är van att jobba i team och har mycket god kommunikationsförmåga. Du kommer att arbeta nära läkare både på mottagning och operation. Sterilhantering ingår i dina arbetsuppgifter. Erfarenhet av hudspecialiteten eller mottagningsarbete är meriterande. Övriga arbetsuppgifter kan innefatta bokning av patienter, journalföring, inläggning av bilder i journalsystem, patientrådgivning samt beställning av material. Vi erbjuder ett gott arbetsklimat och fina förmåner. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har undersköterskeutbildning med minst tre års erfarenhet av mottagningsarbete - Skallkrav Erfarenhet av hudsjukvård - Meriterande Du är en person som: • Bemöter både patienter och kollegor med värme och respekt. • Brinner för omvårdnad och känner ett stort ansvar för din uppgift och delar med dig av dina kunskaper genom ditt engagemang och positiva inställning. • Trivs med att samarbeta med andra och medverkar till en god stämning i gruppen. • Hanterar utmaningar på ett konstruktivt sätt, bibehåller ett gott humör även under högt arbetstempo. • Är flexibel och lösningsorienterad. Hjälper till där det behövs och hittar win-win-lösningar genom ett prestigelöst fokus på det gemensamma målet. • Är mycket trygg i din yrkesroll och trivs med att arbeta både självständigt och i team. • Har en god kommunikationsförmåga och mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift. • Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Vi granskar inkomna ansökningar och kallar till intervju löpande. Tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

17 juni 2025
Sista ansökan:
14 juli 2025
Timvikarier till Alby östra förskoleenhet
Botkyrka kommun
Barnskötare

Vill du ha meningsfulla arbetsuppgifter som gör skillnad i människors liv? Välkommen till kommunen som är långt ifrån lagom! Botkyrka kommun är den sjätte största kommunen i Stockholms län och består av kommundelarna Alby, Fittja, Hallunda, Norsborg, Tullinge, Tumba, Vårsta och Grödinge. Botkyrka kommun har cirka 95 000 invånare och drygt 6 400 medarbetare. Utbildningsförvaltningen ansvarar för förskola, fritidshem, grundskola, gymnasium samt anpassad grund- och gymnasieskola. Vi har drygt 3 200 medarbetare vid 45 förskolor, 22 grundskolor och fyra gymnasieskolor. Här finns ett stort engagemang för att alla barn och elever ska få undervisning av hög kvalitet, möjlighet att utvecklas och att nå sin fulla potential. I Botkyrka ser vi att framgång i skolan är nyckeln till ett gott liv och den starkaste skyddsfaktorn för framtiden. Tjänsten och arbetsuppgifterna Alby Östra förskoleenhet består av förskolan Ugglan som ligger i Alby centrum och förskolan Tranan som ligger på gångavstånd från Ugglan i ett naturnära område. På förskolan Tranan ligger även förskolan Solen som är en särskild förskolegrupp med barn som har autismdiagnos. Båda förskolorna har stora gemensamma utrymmen som till exempel matsal, ateljé och förskolebibliotek.  Alby östra är just nu inne i ett mycket spännande utvecklingsarbete med att utveckla ett specialpedagogiskt förhållningssätt samt ett språkutvecklande arbete tillsammans med barnen. Vi söker dig som har erfarenheter av att arbeta med barn i grupp i planerade eller spontana aktiviteter. I ditt arbete som timvikarierande barnskötare vill vi att du utgår från att arbeta med barns utforskande som grund. Du ska kunna ta ansvar och vara tydlig i din kommunikation, se  möjligheter och lösningar i det vardagliga arbetet. I ditt ledarskap ger du barnen utrymme att komma med idéer och utrymme att utforska utifrån sin nyfikenhet. Vi lägger stor vikt vid att du har ett välkomnande förhållningssätt till barnen, kollegor och vårdnadshavare som bjuder in till delaktighet och dialog. Vi erbjuder dig Botkyrka är en kommun full av kontraster där storstadens förortsmiljö möter landsbygdens skogar, ängar, sjöar och havskust. I vår kommun talas ungefär 100 olika språk och här lever människor med bakgrund från världens alla hörn. Vi strävar efter att Botkyrkaborna ska vara delaktiga i kommunens utveckling och det är deras behov, rättigheter och förutsättningar som leder oss i arbetet. Vi har medborgarens fokus i allt vi gör. Vi är öppna, ansvarstagande, modiga och energiska och letar alltid efter nya kollegor som vill vara med och skapa framtidens Botkyrka. Vi erbjuder en inspirerande arbetsplats full av möjligheter där vi tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för en hållbar framtid. Du som söker till oss Krav: Utbildad barnskötare                                                                                                            Kommunicerar väl i tal och skrift i det svenska språket                                                            Godkänt arbetsprov som kommer genomföras och krävs för anställning inom förskola                    Arbetslivserfarenhet från förskoleverksamhet. Vi söker dig som är engagerad i barns berättande och lärande. Du ska ha en stark tilltro till att alla barn kan om man ger dem rätt förutsättningar. Barnen ska utveckla en tillit till sin egna förmåga och då ställer det höga krav på att du som pedagog har en god inlyssnande förmåga för att fånga barnens olika tankar och uttryckssätt. Du behöver även kunna se och läsa av i den praktiska vardagen vad personalen behöver hjälp med och hur du kan bidra.                  Meriterande: Har erfarenhet av att arbeta med barn i olika åldrar                        För tjänster på Utbildningsförvaltningen i Botkyrka kommun kommer du som blivande medarbetare att genomgå en bakgrundskontroll. Läs mer om bakgrundskontroller här: https://www.botkyrka.se/bakgrundskontroll Om oss Botkyrka är en kommun full av kontraster där storstadens förortsmiljö möter landsbygdens skogar, ängar, sjöar och havskust. Här talas över 100 språk, här bor och arbetar människor med bakgrund från hela världen. Vi erbjuder en inspirerande arbetsplats full av möjligheter där vi tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för en hållbar framtid. Vi har goda och trygga arbetsvillkor med kollektivavtal och flera förmåner för att du ska trivas och utvecklas på jobbet. Läs mer här: https://www.botkyrka.se/jobb-och-vuxenutbildning/jobba-hos-oss/vart-arbetsgivarerbjudande   Övrig information För tjänster inom exempelvis vård-skola-omsorg i Botkyrka kommun behöver du som blivande medarbetare visa utdrag ur Polisens belastningsregister. Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering för att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och därmed motverka diskriminering.

17 juni 2025
Sista ansökan:
1 juli 2025
Technical Lead, IQ Assessment and Design
Facebook Sweden AB
Verkställande direktörer m.fl.

At Meta, we’re developing the future of MR, AR, and AI. We are currently seeking an Image Quality Technical Lead that has a passion for working across technical disciplines to develop and ship compelling products especially within the wearable product category. This position requires someone who has expertise working with product teams, new technology introduction teams, and implementation complex process across domains; able to work collaboratively with non-technical and technical partners, to manage system and pipeline maturation, requirements, and respective risks; and focused on the execution while providing clear and effective communication to remove barriers across the team. Responsibilities Identify process gaps across teams and come up with solution frameworks to allow the teams to implement and deliver their join solutions faster Define engineering workstream KPI’s together with cross-functional teams & drive development product toward them Identify opportunities of technology investigations and work with XFN teams and PM to prioritize efforts for product line intercept Drive development of New Technology Introductions and New Product Initiatives in order to mature development of advanced features to ensure integration readiness Work cross-functionally with other engineers, engineering managers and technical program managers to develop processes that advance the product technology pipeline Communicate processes, technology, and plans effectively at all levels (engineering to executive) to internal stakeholders and external partners Facilitate and work with teams to identify debug, and resolve technical integration challenges Support in region ramp up of RL and presence Minimum Qualifications At least 10 years of experience in camera image quality product development Experience in developing advanced camera systems with multi-function/multi-disciplinary knowledge across camera hardware, camera ISP, computational photography, and AI image processing algorithms Interpersonal communication experience. Experience working cross-disciplinary and mentor best practices and team members and to executive level Meta builds technologies that help people connect, find communities, and grow businesses. When Facebook launched in 2004, it changed the way people connect. Apps like Messenger, Instagram and WhatsApp further empowered billions around the world. Now, Meta is moving beyond 2D screens toward immersive experiences like augmented and virtual reality to help build the next evolution in social technology. People who choose to build their careers by building with us at Meta help shape a future that will take us beyond what digital connection makes possible today—beyond the constraints of screens, the limits of distance, and even the rules of physics.

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Ekonomiassistent inom kundreskontra till nordiskt bolag 
Vindex AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Vill du anta en ansvarstagande roll i en framåtlutad organisation? Vi på Vindex är just nu ute efter en Ekonomiassistent inom kundreskontra till vår kund. I rollen kommer du att spela en viktig roll i teamet som hanterar bolagets kundreskontraprocesser. Rekryteringsprocessen hanteras i sin helhet av oss på Vindex, medan anställning erbjuds direkt hos kunden. Placering: Centrala Stockholm Huvudsakliga arbetsuppgifter Hantering av kundreskontran Bokföring av inkommande betalningar Avstämningar, periodiseringar och hantering av uppskjutna fordringar Påminnelse- och inkassohantering Delta i kundreskontra-relaterade projekt Kontinuerlig dialog med interna och externa intressenter Kvalifikationer och personliga egenskaper Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning inom ekonomi och som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har bra koll på kundreskontrahantering och skickliga kunskaper i Excel. Utöver det kommunicerar du obehindrat på såväl svenska som engelska, i tal och skrift. Som person är du social och motiveras av att axla en roll som innebär flera kontaktytor. Du är analytisk och noggrann, med ett öga för detaljer. Utöver det är du flexibel med en positiv inställning! Ansökan Är det dig vi söker? Skicka in din ansökan redan idag! Skicka gärna ditt CV i Word-format till oss på Vindex och ange referensnummer EREKASS2938. Vid frågor om processen, kontakta ansvarig rekryterare Erica Röös ([email protected], 073-338 10 85). Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.Välkommen med din ansökan! Om Vindex Vindex är en rekryteringsbyrå som arbetar med interimslösningar och rekrytering nischat endast mot ekonomiavdelningen. Vi är specialister på tillsättningar av konsulter och kandidater inom ekonomifunktionen. Detta innebär att vi tillsätter CFO:er, ekonomichefer, controllerchefer, Business Controllers, redovisningschefer, koncernredovisningsekonomer, redovisningsekonomer samt lönespecialister. Är du intresserad av fler uppdrag/tjänster som redovisningsekonom? Kika gärna under fliken Lediga uppdrag och jobb.

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025