Vi söker nu en engagerad och serviceinriktad IT-tekniker till vår kund, en myndighet i Sundbyberg, med ett samhällsbärande uppdrag inom energisektorn. Deras arbete är avgörande för att säkerställa en stabil och trygg elförsörjning i hela landet. Organisationen befinner sig i en expansiv fas med höga krav på digitalisering, IT-säkerhet och tillgänglighet, vilket ställer stora krav på både tekniska lösningar och intern support. Du kommer att vara en del av ett professionellt och engagerat team där samarbete, ansvarstagande och utveckling står i fokus. Arbetsmiljön är både tekniskt utmanande och meningsfull, då du får möjlighet att bidra till en verksamhet som är viktig för hela samhället. Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter I rollen som IT-tekniker kommer du att arbeta brett med att ge förstklassig IT-support till våra användare. Du hanterar inkommande ärenden i vårt ärendehanteringssystem och säkerställer att de är korrekt klassificerade och prioriterade. Du kommer att felsöka och lösa incidenter inom uppsatta SLA/OLA, samt agerar dispatcher genom att vidareförmedla ärenden till rätt supportnivå eller specialistgrupp när det behövs. Du kommer att arbeta med installation och felsökning av både hård- och mjukvara, paketering och utskick av programvaror. Vid behov kommer du att bidra till utbildning och kunskapsöverföring inom teamet. Du kommer även att ge tekniskt stöd vid livestreaming och digitala event, såsom interna eller externa livesändningar, möten, presentationer eller webbsändningar. Det innebär att du ser till att utrustning som mikrofoner, kameror och presentationsverktyg är korrekt uppsatta och testade innan sändning. Din profil och kvalifikationer För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du har god samarbetsförmåga och är van vid att ta egna initiativ. Du är flexibel och anpassningsbar, särskilt vid varierande arbetsbelastning, och har lätt för att prioritera och fatta beslut även under tidspress. Du är utåtriktad och kommunikativ med en tydlig och professionell ton gentemot både kollegor och användare. Med din ödmjuka inställning och förmåga att skapa förtroende bygger du goda relationer inom teamet och i organisationen. Du arbetar strukturerat och självständigt med ett starkt målfokus, har en naturlig fallenhet för administrativa uppgifter och trivs i en roll där både samarbete och eget ansvar är viktigt. Krav - Minst 5 års erfarenhet av roller inom IT-support eller servicedesk - Erfarenhet av Windows-miljöer - Erfarenhet av Microsoft 365 och Active Directory - Erfarenhet av ServiceNow - Erfarenhet av tekniskt stöd vid livestreaming och digitala event - Erfarenhet av installation och felsökning av hård- och mjukvara Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Centric är ett IT-företag med 370 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Julieth Escobar +46 734 159387 [email protected]
Har du ett brinnande intresse för bilar, jobbar som Tekniker idag eller gillar tekniska lösningar? Work System är ett internationellt bolag med stora ambitioner. Vi befinner oss på en stor tillväxtresa och söker nu en Tekniker till vår anläggning i Stockholm Norr! Urvalet sker löpande: Vi går igenom ansökningarna i den ordningen vi får in dem och kan komma att tillsätta tjänsten löpande. Vi rekommenderar därför att du skickar in din ansökan så snart som möjligt för att öka dina chanser! 💫 Om oss Work System utvecklar, säljer och installerar utrustning till lätta transportbilar med värdeorden stolthet, enkelhet och snabbhet i fokus. Företaget grundades 2009 och har växt kraftigt sedan dess. Vi har tilldelats flera utmärkelser för den fantastiska tillväxt resan som gjorts - och vi har en minst lika spännande tid framför oss! Idag är vi ett härligt gäng på ca 110 medarbetare. Work System finns representerat i hela Europa, både med anläggningar vi äger själva och med Partners. Vi täcker hela Sverige med 25 anläggningar, från Malmö i Syd till Kiruna i Norr. "Hos oss hittar du inga långa beslutsvägar - och heller ingen hierarkisk organisation. Stolthet, enkelhet, snabbhet, ambassadör och glädje är inte bara våra värdeord - utan något som skapat kulturen och känslan på våra anläggningar och kontor runt om i världen". Om tjänsten som Tekniker hos oss: Rollen som tekniker hos oss är bred - och din arbetsdag innebär stor variation. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar montering och installation av bilinredning samt kringprodukter för transportbilar, så som pick-up tillbehör, extraljus, arbetsljus, takutrustning osv. Du kommer att arbeta med både standardinredning och specialbyggnationer i olika stora kundprojekt. Under arbetsdagen har du kundkontakt, både vid leverans och hämtning av bilar. Våra anläggningar drivs av engagerade medarbetare. Vi värdesätter arbetsglädje högt, det ska vara roligt att komma till jobbet! Vi har även ett tätt samarbete mellan samtliga anläggningar och hjälps åt inom organisationen. Vi ger dig en gedigen introduktion vid anställningens start och du blir certifierad i att installera vår inredning och vårt sortiment genom vårat egenutvecklade kompetensutvecklingsprogram WS Academy. Du får möjlighet till fortsatt utveckling i rollen genom både interna och externa utbildningar. Vi söker dig som… … är en praktisk, lösningsorienterad och social person. Vi är ett ungt och snabbväxande företag och lägger stor vikt vid att du ska vara lika driven, passionerad och engagerad som oss. Därför tror vi att du trivs med att jobba i en självständig roll - men är samtidigt en självklar lagspelare. Kvalitetsmedveten och noggrannhet beskriver ditt sätt att arbeta. Att ta egna initiativ och komma med lösningar utanför boxen är viktiga egenskaper för att bli framgångsrik i rollen. Vi söker dig som är professionell, någon som vill göra jobbet och gärna vill vara kvar på sikt, för vi vill satsa på dig! Trivs och lyckas du i din roll, så lyckas vi! Du har lätt för att kommunicera, och gör detta obehindrat på svenska i såväl tal som skrift. Minst en av följande punkter stämmer väl in på dig: Du har ett intresse för bilar - och mekar gärna på fritiden Tidigare erfarenhet av arbete med fordon i en roll som mekaniker eller liknande Tidigare erfarenhet av arbete med elinstallationer Du har med fördel utbildning inom ellära, teknik eller fordonsteknik. Har du erfarenhet från påbyggarbranschen ser vi det som ett stort extra plus hos dig men vi kommer utbilda dig i vårt sortiment och installation. B-körkort (manuell) är ett krav för tjänsten. Vad kan vi erbjuda dig? Välkommen till en spännande miljö, i ett företag präglat av entreprenörskap, familjeanda, glädje och ett stort mått av utmaning för dig som är redo att ta nästa steg. Vid en anställning har vi en tydlig introduktionsplan på såväl anläggningen som på huvudkontoret i Tenhult. Via WS Academy utbildar vi dig för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Hos oss är du en viktig del i en framgångsrik resa och får dagligen vara med och påverka. På Work System finns möjligheter till både personlig och karriärmässig utveckling! Du får möjlighet att arbeta i fina lokaler tillsammans med kompetenta kollegor som i en team-anda vill ta företaget till nästa nivå. Vi på Work System arbetar med ordning & reda, både för våra medarbetare och våra kunder. Vi är ett Great Place to Work! Varje år utvärderar Great Place to Work organisationer för att ge dem ett mått på arbetskultur och sin insats som arbetsgivare. I undersökningen bedömer medarbetarna verksamheten utifrån trovärdighet, respekt, rättvisa, stolthet och kamratskap. Våra engagerade medarbetare är en av våra viktigaste resurser och viktig bidragande faktor till vår affärsmässiga framgång. Att bli certifierade är en viktig bekräftelse på den familjära känsla, genuina engagemang och stolthet som finns hos oss! Praktisk information Start: Efter överenskommelse. Arbetstider: Mån-fre, 07–16. Plats: Kanalvägen 3C, 19461, Upplands Väsby. Lön: Fast lön + vinstdelning. Övriga förmåner: Vi erbjuder en marknadsmässig lön, vinstdelning, pension, försäkringar, utbildningar för utveckling inom din roll, friskvårdsbidrag, friskvårdstid och andra hälsofrämjande aktiviteter, AW, julfester och andra teamaktiviteter i världsklass🤩 Är detta du eller någon du känner? Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut - skicka därför in din ansökan direkt!
Vill du bli en del av ett team i en spännande och fartfylld bransch? Vi på Storesupport by Job&Talent samarbetar med några av Sveriges mest välkända butikskedjor och erbjuder bemanning vid både akuta och planerade behov. Just nu söker vi dig som är serviceinriktad, ansvarstagande och trivs med ett omväxlande arbete i butiksmiljö. Arbetsuppgifter Som butiksmedarbetare kommer du att arbeta hos flera av våra kunder runtom i Stockholms län. Hos oss får du möjlighet att jobba i olika butiker och på så sätt utveckla dina kunskaper inom detaljhandeln samt försäljning och kundservice. Arbetsuppgifterna varierar beroende på uppdrag och kan innefatta kassaarbete, varuplock, inventering och andra butikssysslor. Personliga egenskaper Vi söker dig som trivs i en serviceinriktad roll där du är butikens ansikte utåt och kundkontakten står i fokus. Du har ett professionell och seriöst bemötande gentemot kunderna. Du har lätt för att anpassa dig till olika arbetsmiljöer, tar egna initiativ och arbetar effektivt även i ett högt tempo. Att ge service faller sig naturligt för dig – du förstår att kunderna är butikens viktigaste personer och strävar alltid efter att skapa en positiv upplevelse för dem. Krav Tjänsten kräver att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Exempel på annan huvudsaklig sysselsättning är studier på minst halvfart (50%), eget företag, deltidsanställning, pensionär eller att du är elitidrottare. Du kommer behöva uppvisa intyg på din huvudsakliga sysselsättning innan eventuell anställning för denna tjänst. Anställningsform Som extraanställd hos oss lägger du själv in din tillgänglighet vecka för vecka. Du ska ha möjlighet att arbeta två till tre dagar i veckan, främst måndag-fredag dagtid. Ditt schema kommer att bestå av såväl planerade som akuta arbetspass vilket ställer höga krav på din flexibilitet och tillgänglighet. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker nu en Souschef till köket på Melanders Dalagatan, med passion för matlagning och som tillsammans med oss vill ge våra gäster en minnesvärd upplevelse. Du, tillsammans med Köksmästaren leder och ingår i ett härligt team med hög kunskapsnivå och kreativitet. Med tryggheten i din yrkesroll har du lätt för att planera, utbilda, och arbetsleda. Vi ser att du är en bra lagspelare, trivs i ett stundtals högt tempo och är kvalitetsmedveten. Här finns det plats för dig som vill utvecklas och har viljan att bidra med dina egna kunskaper och erfarenheter. Vi söker dig som: Har ett genuint intresse och god kunskap om mat och dryck Har minst 2 års yrkeserfarenhet av en motsvarande roll Är flexibel, kreativ och lösningsorienterad Brinner för att överträffa gästens förväntningar Är strukturerad, ordningsam och har god samarbetsförmåga Kort om oss: Ända sedan den första Melanders-butiken öppnade 1961 i Östermalms Saluhall har vår främsta drivkraft varit att erbjuda de absolut finaste råvaror naturen kan uppbringa. Melanders Dalagatan är en folklig kvarterskrog i Vasastan där du kan njuta av en härlig middag eller dagens lunch i äkta fransk brasseriemiljö, och samtidigt känna dig som hemma. I loungebaren serveras väl utvalda viner och spännande drinkar. På fredagar råder skön afterworkstämning då vi alltid hittar på något kul. Vi erbjuder dig: Ett stimulerande och utvecklande jobb i ett fantastiskt team En anställning i en av Sveriges största restaurangkoncerner Utvecklingsmöjligheter inom koncernen Kollektivavtal Friskvårdsbidrag Internutbildningar Är du intresserad? Tveka inte att höra av dig till oss! Rekryteringsarbetet sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Varmt välkommen in med din ansökan!
Om Doktor.se På Doktor.se omdefinierar vi det svenska sjukvårdssystemet genom att göra det mer tillgängligt, smidigt och effektivt – utan att kompromissa med kvalitet eller säkerhet. Vår unika hybridmodell, som kombinerar fysiska vårdcentraler med moderna digitala lösningar, har gjort oss till den största digitala vårdgivaren i Sverige, med miljontals konsultationer varje år. Vi är också stolta över att vara en av de mest populära arbetsgivarna inom vården. Om rollen Som Android-utvecklare på Doktor.se får du frihet och ansvar att påverka produkter som verkligen gör skillnad. Våra produktteam har fullt ägarskap över sina initiativ – från idé till lansering – och du kommer att arbeta nära produktchefer, designers och andra utvecklare för att skapa innovativa lösningar som förbättrar vårdupplevelsen för miljontals användare. Vad du kommer jobba med Utveckla nya funktioner från idé till lansering i nära samarbete med ditt team. Bygga användarcentrerade gränssnitt i Material Design. Ansvara för att publicera i Google Play och kontinuerligt förbättra våra appar. Bidra till teamets utveckling genom att dela kunskap och samarbeta tvärfunktionellt. Vad du bidrar med Du ska ha minst 5 års erfarenhet av Android-utveckling med gedigen förståelse av Kotlin och Android SDKer. Kunskap om ramverk som Hilt, Kotlin Coroutines och Retrofit. Erfarenhet av test-driven utveckling (TDD) och skriva enhets- och UI-tester. Kunskap om Android arkitektur och design patterns som MVI och MVVM. Kunna bygga gränssnitt med hjälp av Jetpack Compose och Material Design. Erfarenhet av modulär utveckling för att hantera komplexa kodbaser. Erfarenhet av att arbeta med backend APIer som REST. Vem vi söker Fokus på användarna: Du har ett öga för detaljer och är van att balansera tekniska krav med användarens behov. Senioritet: Du har erfarenhet av att driva på utvecklingsarbetet, inte rädd för att komma med förslag på hur vi arbetar eller på projekten, och kanske har vart med i rekryteringsprocesser tidigare. Nyfikenhet och utveckling: Du är angelägen om att ständigt lära dig och utvecklas, både personligen och som en del av ett team, och du tycker om att hjälpa andra att göra detsamma. Samarbete: Du trivs i en agil, teamorienterad miljö och har utmärkta kommunikationsfärdigheter. Du brinner för teknik som gör skillnad och vill använda teknik för att lösa riktiga problem och förenkla människors vardag. Språk: Vi kommunicerar huvudsakligen på engelska inom Tech-avdelningen, men förmågan att kommunicera på svenska med personer utanför Tech är en stor fördel. Vad vi erbjuder Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning. Förmåner: 30 dagars semester, ITP1-pension, friskvårdsbidrag och utbildningsbidrag. Hybrid/Flexibilitet: Vi jobbar på kontoret fyra dagar i veckan, valfritt hemifrån på fredagar eller vid behov. Arbetsmiljö: Ett samarbetsinriktat team och ett modernt kontor på Sveavägen 63 i Stockholm. Personlig utveckling: Möjligheter att arbeta på meningsfulla projekt som påverkar miljontals människor. Med fokus på din personliga och professionella utveckling stödjer vi dig via coaching och möjlighet att vidareutbilda dig. Ansökningsprocess Startdatum: Så snart som möjligt, med hänsyn till uppsägningstid. Urval: Rekryteringsprocessen är pågående, och om din profil stämmer överens med våra behov, kommer vi att kontakta dig omgående. Bakgrundskontroll: Innan anställning kräver vi ett utdrag ur belastningsregistret och ID/passkontroll. Sekretess: På grund av GDPR accepterar vi inte e-postansökningar. Visum/flytt -sponsring: För denna roll krävs att kandidaten redan har arbetstillstånd och bor i Sverige. Byråer/Konsulter: Vi avböjer vänligen alla rekryteringsförfrågningar från byråer och konsulter samt jobbsajter. Var med och revolutionera vården! Med miljontals registrerade användare och stark tillväxt år efter år leder Doktor.se tillsammans med våra varumärken Doktor24 och Kollarna vägen inom digital och fysisk vård. Kom och hjälp oss förbättra vårdupplevelsen i Sverige!
Om tjänsten Vi söker efter en matintresserad och serviceinriktad person som brinner för att arbeta med färskvaror och delikatesser. I din roll kommer du att upprätthålla hög kvalitet och standard i våra butikers färskvarudiskar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta att hjälpa kunder över delikatess disken, samt ta emot och hantera beställningar av charkuterier, deli, ostar, fisk och andra delikatesser. Du kommer även att se till att sortimentet är välfyllt, prydligt presenterad samt ge råd och service till våra kunder. Personliga egenskaper Du som söker ska ha ett genuint intresse för mat och delikatesser. Vi ser gärna att du har goda kunskaper i fisk, charkuterier och ost, men det är inte ett krav då vi erbjuder möjligheter till utbildning. Du behöver vara framåt och våga ta för dig, då detta arbete handlar mycket om att sälja in en upplevelse till kunderna. Erfarenhet från liknande arbete inom dagligvaruhandeln är meriterande. Krav Tjänsten kräver att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Exempel på annan huvudsaklig sysselsättning är studier på minst (50%), eget företag, deltidsanställning, pensionär eller att du är elitidrottare. Du kommer behöva uppvisa intyg på din huvudsakliga sysselsättning innan eventuell anställning för denna tjänst. Anställningsform Som extraanställd hos oss lägger du själv in din tillgänglighet vecka för vecka. Du ska ha möjlighet att arbeta två till tre dagar i veckan, främst måndag-fredag dagtid. Ditt schema kommer att bestå av såväl planerade som akuta arbetspass vilket ställer höga krav på din flexibilitet och tillgänglighet. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!
What you will be doing As a Solution Architect, you will work closely with our sales team to deliver exceptional AV/VC solutions tailored to client needs. Your responsibilities will include: • Designing cutting-edge AV/VC systems and technical proposals based on client specifications and project briefs. • Collaborating with key customer stakeholders, including IT and Facilities teams, to gather technical requirements and ensure seamless integration. • Creating well-structured and comprehensive Bill of Materials (BoM) for pricing and project execution. • Estimating engineering, commissioning, installation, and labor costs for proposed solutions. • Providing expert technical support to the sales and onsite technical teams. • Participating in design workshops and client consultations to align expectations and refine project scope. • Developing detailed system schematics, rack layouts, cabling plans, room layouts, and coordination diagrams using AutoCAD, Xten - AV, and MS Visio. • Facilitating smooth handovers from pre-sales/sales to operations teams. • Staying current with emerging AV/VC technologies through manufacturer training courses and certifications. • Assisting the bid team in crafting cost-effective solutions for public tenders. We’re seeking a driven individual with the following qualifications: • 5-6 years of proven experience in a similar role with an AV/VC integrator or consultancy. • Extensive knowledge of AV/VC systems, including unified communications, audio, video, control, signal routing, and AV/VC over IP. • Proficiency in Microsoft Office Suite, particularly O365 and networking fundamentals. • Strong understanding of Teams Admin Center and Pro Management Portal. • Advanced skills in AutoCAD, Xten - AV, and MS Visio. • Exceptional communication skills in both Swedish and English. • Demonstrated ability to foster strong relationships with internal and external stakeholders. You'll ideally have: • Microsoft Teams Rooms certification, AVIXA: CTS, Dante, Crestron DMC-4K Digital Media, Crestron CTI-P101, QSYS, Architect, QSYS Level 1, Dante - Level 1,2,3, Shure - Level 1,2, Yealink Pro Audio Designer, Shure IntelliMix Room, Bose – ControlSpace, Designer Technical tracks: • Q-SYS, Neat, Yealink, Shure, Biamp, Logitech, LG, Samsung, HP/Poly: Cisco, Crestron, LED solutions, Microsoft etc
Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du en händig problemlösare som trivs med eget ansvar och mycket kundkontakt? Gillar du tanken på att jobba med fastigheter där trygghet, säkerhet och välmående är i extra stort fokus? Då har vi rollen för dig! Om tjänsten I rollen som fastighetstekniker på Heba arbetar du uteslutande mot våra äldreboenden – totalt sex till sju stycken fastigheter utspridda över Stockholmsområdet. Dina kontaktytor kommer framför allt vara personalen på äldreboendena, exempelvis verksamhetschefer och vårdpersonal. Fokus ligger på att hålla fastigheterna i tryggt och fungerande skick, så att de som arbetar på boendena kan bedriva sin verksamhet på bästa sätt. Du börjar dagen på kontoret där du planerar din dag för att sedan åka ut till dina fastigheter i ditt ansvarsområde. Vidare kommer dina arbetsuppgifter bland annat innefatta: • Rondering av fastigheter och tekniska installationer • Hantering av felanmälningar och akuta ärenden • Kontakt och återkoppling till verksamhetens personal • Nyckelhantering och dokumentation Extra meriterande om du har erfarenhet av: • Sprinkleranläggningar • Brandlarm och övriga brandtekniska installationer Personprofil Vem söker vi? Vi söker dig som är självgående, prestigelös och tycker om att planera och strukturera din egen arbetsdag. Du har en praktisk ådra och har tidigare arbetat som fastighetstekniker, servicetekniker, drifttekniker eller fastighetsskötare. Du är serviceinriktad och trivs i mötet med människor, samtidigt som du inte har något emot att tillbringa många timmar bakom ratten. Krav: • B-körkort (ett måste då resor är en stor del av tjänsten) • Datorvana • Flytande svenska i tal och skrift Övrigt • Start: Enligt överenskommelse • Omfattning: Heltid • Placering: Ute på våra äldreboenden i Stockholmsområdet • Arbetstider: mån 07-18, tis-tors 07-16, fre 07-14 Företagspresentation Heba Fastighets AB är en långsiktig och erfaren fastighetsägare som grundades 1952. Vi erbjuder hållbara och trygga boenden där våra hyresgäster ska kunna trivas i alla skeden i livet. Vi har ungdomsbostäder, hyresbostäder och samhällsfastigheter i centrala lägen i Stockholmsregionen och Mälardalen. Vi tar hand om våra hus och gårdar med stor yrkesstolthet. Det ska vara välskött både i och runt våra hus. Vi vet att det bidrar till en trygg upplevelse, för våra hyresgäster som bor hos oss och för området. Förvaltningen driver vi i egen regi. Ansökan PerformIQ är vår rekryteringspartner i denna process. Vid frågor är du välkommen att kontakta Filip Lundström på [email protected]. Intervjuer sker löpande – skicka in din ansökan redan idag!
Vi söker en ekonomichef till vår kund i Stockholm. Idag omsätter verksamheten cirka 80 MKR. Arbetsuppgifter: • Löpande redovisning • Moms- och skattehantering • Bokslut och lönearbete i Fortnox • Stötta struktur- och processförbättringar tillsammans med CFO och ekonomiansvarig Vem vi söker: • Självgående och trygg i ekonomiarbete • Erfaren av att arbeta hands-on i mindre organisationer, erfarenhet av bokslut och erfarenhet av lönehantering • Tillgänglig omgående eller inom 1–2 veckor Tillträde och ansökan: Startdatum: Juli 2025 Uppdragslängd: 1 år Sista ansökningsdagen: ASAP Ort: Stockholm Kontaktperson: 0790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Hej! Jag är en man i 70-årsåldern som bor på Södermalm, jag har MS och använder rullstol. Jag är en andlig, öppensinnad och intellektuell person som gillar att diskutera healing, politik, liv på andra planeter och andra filosofiska ämnen. Jag äter ekologiskt och främst vegankost, men även annan mat. Jag söker en lugn, trygg och pålitlig kvinnlig assistent. Jag är över 190 cm lång, så du kan inte vara alldeles för kort då jag behöver en del fysiskt stöd. Jag har astma, vilket innebär att du inte får ha pälsdjur, vara rökare eller använda starka dofter (t.ex. parfym). Du bör tala och skriva svenska flytande och det är ett stort plus om du delar några av mina intressen, då samtal är en viktig del av mitt liv. Arbetsuppgifterna inkluderar att assistera mig i det vardagliga, såsom hygien, handla, laga mat och städa. Jag går även och tränar en dag i veckan, så det är bra om du kan motivera mig till aktivitet och pusha mig till att göra saker på egen hand (med stöd av dig). Du behöver vara lyhörd och kunna känna in när jag behöver vila en stund eller när jag istället behöver motiveras. Vissa timmar har jag dubbel assistans, så det är viktigt att du inte har några svårigheter att samarbeta. Omfattning: Fast dygnspass i veckan, fredagar, plus möjlighet att hoppa in vid andra assistenters sjukdom och ledighet. Tillträde: Enligt överenskommelse Om detta låter intressant för dig, tveka inte att höra av dig! Om rekryteringsprocessen: Vi tar löpande kontakt med intressanta kandidater och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om JAG som arbetsgivare: Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
Välj ett jobb för att visa detaljer