Supply Chain Coordinator till Novartis!
Academic Work Sweden AB
Civilingenjörsyrken inom logistik och produktionsplanering

Novartis söker nu en Supply Chain Coordinator till deras nordiska team, där du kommer tillhöra det svenska kontoret i Kista! Har du en bakgrund inom ekonomi, logistik eller inköp? Intresseras du av en bred roll där du får använda din förmåga att se detaljer och lösningar? Då läser du rätt annons! Du erbjuds "choice with responsibility" vilket innebär en roll med frihet under ansvar. Vi tillämpar löpande urval - välkommen med din ansökan idag! OM TJÄNSTEN Novartis är ett multinationellt läkemedelsföretag som är högt rankat inom den globala läkemedelsindustrin och finns i över 140 länder, med HQ i Schweiz. De utvecklar, tillverkar och marknadsför originalläkemedel, generiska läkemedel och biosimilarer. Företagskulturen beskrivs som internationell och familjär, och det svenska kontoret är placerat i Kista. Det nordiska SCM-teamet har kontor i varje land. Varje lands team träffas veckovis på kontoret men samarbetar mycket med varandra, där kontakten främst sker virtuellt blandat med kvartalsvisa träffar i något av de nordiska länderna. I rollen som Supply Chain Coordinator kommer du arbeta operativt och ha en daglig kontakt med distributör, leverantörer och kollegor i andra avdelningar. Du kommer även att utvecklas genom att arbeta med projekt och S&OP-processer. Tjänsten är rätt för dig som är intresserad av att förstå helheten i logistikkedjan och som uppskattar att hitta lösningar vid eventuella störningar i systemen. I rollen kommer du rapportera till sverigechefen. Du erbjuds - En gedigen introduktion av seniora kollegor, samt instruktioner för de mer avancerade rutinerna/arbetsuppgifterna. - En roll som ger dig meriterande erfarenhet inom Supply Chain där du får arbeta med varierande arbetsuppgifter i en händelserik bransch. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter I rollen ingår operativt arbete med inköpsordrar, lagerövervakning, fakturering och stöd i projekt, vilket ger en bred förståelse för logistikkedjan. * Lägga inköpsordrar, övervaka lagernivåer och inkommande leveranser. * Säkerställa att systemen stämmer överens samt analysera avvikelser och trender. * Ansvara för att aktuella regler och ramverk efterlevs. * Fakturering och kontaktperson till distributör. * Fungera som stöd i projekt och S&OP processer. VI SÖKER DIG SOM - Har en högskoleutbildning inom ekonomi eller ingenjör med inriktning logistik, management, supply chain eller inköp. - Alternativt har motsvarande arbetslivserfarenhet inom liknande arbetsuppgifter. - Har mycket god datavana inom Excel. - Har god kommunikativ förmåga på svenska och engelska i både tal och skrift då båda språken används dagligen. Det är meriterande om du har - Erfarenhet av SAP och/eller annat ERP-system. - Tidigare erfarenhet inom läkemedelsbranschen. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Noggrann - Ansvarstagande - Självgående - Samarbetsvillig Övrig information: - Start: Augusti. - Omfattning: Konsultuppdrag på heltid, fram till slutet av mars 2026, med viss möjlighet till förlängning vilket följs upp löpande. - Arbetstider: Mån-fre, 38,45h/vecka. Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Business operation coordinator till spännande företag!
Academic Work Sweden AB
Lednings- och organisationsutvecklare

Vi söker dig som är nyfiken, analytisk och trivs i en fartfylld miljö där ingen dag är den andra lik. Här får du möjlighet att kombinera ditt teknikintresse med affärsförståelse i ett växande bolag! OM TJÄNSTEN Som Business Operations Coordinator kommer du att hjälpa teamet för kommersiell utveckling med affärsanalys, att förbättra processer och att lansera nya produkter och tjänster. Du kommer att jobba tillsammans med kollegor inom sälj, marknad, produkt och operations, med målet att göra det lättare för företaget att nå ut till kunder och växa. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Stötta i planering och genomförande av marknadsstrategier * Skapa material, presentationsunderlag och verktyg för sälj och kunddialoger * Identifiera och driva förbättringar i interna processer * Arbeta med dataanalys och utveckling av dashboards för rapporter VI SÖKER DIG SOM - Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller likvärdigt - Har 1–3 års erfarenhet inom affärsutveckling eller projektledning - Har ett stort intresse för digitala verktyg och AI för effektivisering - Har goda kunskaper i excel - Är strukturerad, lösningsorienterad och analytisk - Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska Det är meriterande om: - Du har erfarenhet av SQL och PowerBI Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET N/A

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
System Architect to Mycronic Pattern Generator!
Academic Work Sweden AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Think of the most high-tech electronics products you can imagine. Then think one step further. What technology creates the most advanced high-tech of today? Mycronic´s does. With unique and world-leading production solutions, we spearhead the electronics industry. Right now, Mycronic is on a journey of growth, where we continue to explore new markets and expand worldwide. Do you have several years of experience in software architecture and are looking for an exciting challenge at one of the world's most high-tech companies? Then this is the opportunity for you! OM TJÄNSTEN Mycronic is a Swedish high-tech company that has been a trusted partner to electronics and display manufacturers worldwide for over 50 years. Today, we continue to grow and serve customers in an expanding variety of industries. What we do shapes the future of technology and, in turn, the way we live our lives tomorrow. The Pattern Generator (PG) division, which you will belong to, holds a unique position in the market as the world's leading supplier of mask writers for production of advanced photomasks. These photomasks are used globally, providing cutting-edge production solutions for high-resolution displays and semiconductor chips. Almost all displays you see around you; TV:s, computers, tablets, mobile phones etc. are manufactured using our technology. This is a role for someone who thrives in close collaboration with others in a high-tech environment where there is always something new to learn. You are offered * A role where you work in the absolute forefront of Mycronic's tech development! * To be part of an open, innovative, and collaborative work environment at a company that truly believes the relationships we build with our customers and with each other are the keys to success. * Nice colleagues and high levels of expertise - you will find yourself side by side with some of the leading experts in the electronics industry, getting inspired and inspiring others, as you acquire new knowledge and share it with others across functions and cultures. * A company with great opportunities for professional growth and development. Work tasks You will find yourself at the very forefront of the electronics industry and have the opportunity to work in tight collaboration with our software disciplines such as software applications, data science and high-performance computing. You will also work in close collaboration with for example the physics, electronics and mechatronics disciplines as well as product- and project managers. Your role will include for example… * Analyse customer and business needs to provide a quality product that meets stakeholder requirements. * Develop concepts, requirements, architecture, and integration plans in a way that enables effective execution of product development projects. * Guide designers, review and influence sub-systems, coordinate the technical effort across all disciplines, and secure cross-disciplinary technical decisions. * Support our sales organization in customer-specific development by performing requirement analyses and product definitions. * Establish, develop, and share knowledge of current and future technologies and software trends. * Continuously improve ways of working and set new best practices within systems architecting, integration, and verification. * Initiate and establish new external contacts and networks that contribute to our development efforts and speed. VI SÖKER DIG SOM Do you have the drive to deliver results, the courage to explore new paths, and the desire to excel together with others? Then Mycronic could be the right place for you! You are a true team player with an open attitude, a positive mindset, and strong communication skills, as you will collaborate with many different people and functions. You are also a strong problem-solver, with the ability to create a holistic view of complex systems. Furthermore you have.. * A master’s degree in engineering physics, computer science or similar * Around 5+ years of work experience in system design and/or software architecture * Experience within software development and API design * Experience in defining requirements and balancing requirement between stakeholders and technical solutions * Fluency in Swedish & English, written and spoken alike We see it as a merit if you have… * Knowledge within lithography processes, semiconductor or display technology * Experience within Project Management Additional information * Start: By agreement * Scope: Full-time * Location: Täby * The recruitment process is handled by Academic Work, and Mycronic's wish is that all questions from external applications regarding the position goes to Academic Work. * Contact details: Senior Recruitment Consultant Johanna Sörell, [email protected] and Recruitment Coordinator Minna Loosaar, [email protected] Our recruitment process * Phone interview * Personality & problem-solving test * In-depth interview with Academic Work * Interviews with Mycronic * References + decision INFORMATION OM FÖRETAGET A culture of collaboration and personal growth At Mycronic, we love what we do, but most importantly who we do it with. Because to us the relationships we have with our customers and each other are the keys to success. Take part in the excitement of working with innovative people and global businesses who are elevating today’s standards in modern electronics. Share in the responsibility of bringing great ideas to life within an inclusive culture that not only promotes personal growth and embraces diversity but depends upon it. Here you are expected to have a voice and will be encouraged to get involved. It’s this very mindset that empowers our people to make a positive difference for a broad range of businesses, society and the planet – every day.

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Taxiförare
Haninge Taxi AB
Taxiförare m.fl.

Haninge Taxi AB söker nu taxiförare i Stockholm. Om du har ett giltigt taxiförarlegitimation från Sverige kan vi hjälpa dig med din ansökan om arbetstillstånd i Sverige. Hos oss får du en konkurrenskraftig lön och omfattande försäkring. Viktiga krav: Giltig taxiförarlegitimation från Sverige. Möjlighet att arbeta heltid eller deltid. Du måste vara beredd att arbeta i fasta 8 - 10 timmars . Bilarna är godkända av Arlanda och Transportstyrelsen. Om tjänsten: Lön: Fast och rörlig lön Arbetsplats: Stockholm, Sverige. Vi erbjuder en stabil arbetsmiljö med fullständiga förmåner, vilket garanterar både säkerhet och arbetstillfredsställelse. Om du har taxiförarlegitimation och söker en meningsfull karriär, ansök nu och börja köra med Haninge Taxi AB !

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Avancerad armering i Stockholm

Erfarna armera till avancerat projekt sökes! Denna tjänst innefattar avancerad armering till ett projekt i Stockholm för ett av Sveriges ledande byggföretag. Krav för denna tjänst: - Har jobbat på större projekt såsom bro, reningsverk etc. - Erfarenhet utav avancerad armering och betongarbete - Kan läsa ritningar - Minst 5 års erfarenhet i branschen - Svenska som arbetsspråk Körkort är meriterande men inget krav. Stämmer detta in på dig? Ansök redan idag! Om oss Helpman är idag ett av Sveriges första och ledande bemanningsföretag inom byggindustrin. Vi har funnits i branschen i över 20år! Vi är medlemmar i Byggföretagen och har kollektivavtal med Byggnads vilket säkrar korrekta avtal, lön, samt trygga villkor. Vi har ett kontor i Stockholm men våra arbetsplatser finns över hela Sverige! Som konsult hos oss kan du vara säker på att du får arbeta på säkra och trygga arbetsplatser! Vad erbjuder vi? · kollektivavtal: betald semester, tjänstepension, årliga löneförhöjningar, mm· reseersättning: för alla, oavsett om du åker bil eller kollektivtrafik· kläder: nya varselkläder för alla våra anställda, klass 1, 2, 3 beroende på arbetsplats· ID06: endast seriösa och stabila byggarbetsplatser· boende: för alla anställda som vill jobba på traktamente Du placeras på uppdrag som bäst matchar din egen kompetens! Samtidigt får du stöd av konsultchefer med stor erfarenhet som yrkesmän inom bygg. Ansök direkt! Registrera dig på www.helpman.se och ladda upp ditt CV (gärna i PDF).Det måste tydligt anges i ditt CV vilken erfarenhet du har av denna typ av arbete, dina tidigare anställningar samt referenser. Skicka in din ansökan redan idag då urval och intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske före sista ansökningsdag.Vi kontaktar kandidater som matchar kravprofilen. Är du inte en av personer som gått vidare får du återkoppling via e-post.Ladda även upp certifikat och intyg på eventuella kurser och utbildningar.

11 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Snickare som kan stomme till uppdrag i Stockholm
Helpman Entreprenad AB
Träarbetare, snickare m.fl.

Om tjänsten Till denna tjänst söker vi flera erfarna snickare som jobbat mycket med stomme och även form. Du bör ha minst 5 års erfarenhet inom byggbranschen och yrkesbevis är meriterande men inget krav. Krav för tjänsten: - Svenska som arbetsspråk - Minst 5 års erfarenhet inom bygg - Erfarenhet utav storbyggen - Har jobbat med stomme och form Körkort är meriterande men inget krav för tjänsten. Vi söker flera personer till denna tjänst och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi på Helpman Som konsult kommer du vara anställd av oss på Helpman och bli uthyrd till våra kunder. Vi jobbar med allt från de allra största företagen på marknaden till de mindre byggfirmorna. Vi är ett av de äldsta bemanningsföretagen inom bygg med stor erfarenhet och kunskap om branschen. Som medlemmar i Byggföretagen och med kollektivavtal med Byggnads kan vi garantera trygga villkor, korrekta avtal och bra löner till våra anställda. Vi erbjuder bland annat både reseersättning och betald semester. Ansök idag! Vi går igenom ansökningarna löpande och kan tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte att ansöka redan idag! De som matchar kravprofilen kommer få återkoppling via telefon. Har du inte gått vidare i rekryteringsprocessen får du återkoppling via mejl.Det är viktigt att du laddar upp ett aktuellt CV med dina tidigare arbetserfarenheter samt med en beskrivning av arbetsuppgifterna du utfört.Ladda även upp certifikat och intyg på eventuella kurser och utbildningar.

11 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Vehicle Coordinator till kund i Södertälje!
Sway Sourcing Sweden AB
Transportledare och transportsamordnare

Är du en erfaren och lösningsorienterad koordinator med ett starkt tekniskt kunnande inom fordonsindustrin? Vi söker nu en Vehicle Coordinator som kommer att spela en central roll i att planera, koordinera och säkerställa att test- och utvecklingsfordon är redo för uppdrag. Om rollenI den här dynamiska och varierande rollen får du möjligheten att vara spindeln i nätet för vår kunds test- och utvecklingsfordon. Du kommer att samarbeta med både interna team och externa aktörer, där du säkerställer att fordon är korrekt konfigurerade och redo för planerade tester. Genom att hålla en tydlig struktur och noggrann uppföljning ser du till att alla aktiviteter sker smidigt och effektivt. Några centrala ansvarsområden: Planering och koordinering av modifieringar av test- och utvecklingsfordon Hantera och följa upp fordonskampanjer, inklusive dokumentation Förbereda och organisera fordon inför klimattester Samarbeta med verkstäder, ingenjörer och testförare för att säkerställa rätt fordonskonfiguration och tekniska krav Säkerställa att fordon är redo och tillgängliga enligt schemalagda aktiviteter Vi letar efter dig som har Några års erfarenhet av liknande koordinationsroller inom fordonsindustrin En stark teknisk förståelse för fordon och dess system Förmåga att planera och strukturera arbete i en dynamisk miljö Utmärkta kommunikations- och samarbetsförmågor B-Körkort Du uttrycker dig väl, både muntligt och skriftligt, på svenska och engelska. Erfarenhet av klimattestning eller arbete i projektbaserade utvecklings-/testmiljöer är meriterande Körkort för C-kategori är meriterande Praktisk information: Plats: Södertälje, på plats initialt för onboarding Uppdragsperiod: 1 juli - 31 december Bakgrundskontroll genomförs innan uppdraget påbörjas. Urval sker löpande, skicka in din ansökan redan idag! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

11 juni 2025
Sista ansökan:
28 november 2025
Redovisningskonsult

Är du en prestigelös och kompetent redovisningskonsult? Vill du arbeta på en trivsam byrå med centralt läge och härliga kollegor? Då kan detta vara tjänsten för dig! Arbetsbeskrivning I rollen som redovisningskonsult arbetar du i nära samarbete med våra kunder, som finns inom många olika branscher och varierar i storlek. Du hjälper dem med allt från bokföring och fakturering till årsredovisningar och deklarationer och fungerar som ett naturligt bollplank i ekonomiska frågor. Vi har en stark intern kompetens och satsar mycket på våra medarbetare för att kunna erbjuda bästa möjliga rådgivning. Exempel på arbetsuppgifter: • Löpande redovisning • Skatte- och momsdeklarationer • Avstämningar • Rapportering • Bokslut Meriterande om du även har erfarenhet av: • Årsredovisningar • Deklarationer • Lönehantering • Rådgivning Vem är du? Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av redovisningsarbete, gärna från byrå. Auktorisation som redovisningskonsult är meriterande, men vi värdesätter din erfarenhet, kompetens och personlighet allra högst. Du är prestigelös, serviceinriktad och trivs i en familjär miljö där man hjälper varandra. Du är självgående, ansvarstagande och har en god pedagogisk förmåga samt ett positivt förhållningssätt. Eftersom vi är ett mindre kontor lägger vi stor vikt vid personlighet och långsiktigt engagemang. Vi erbjuder Hos oss får du ett varierande, roligt och ansvarsfullt arbete på en prestigelös arbetsplats. Vi värdesätter våra medarbetares kompetens och erfarenhet och erbjuder möjligheter till individuell utveckling. Du blir en del av ett erfaret team som stöttar varandra och bidrar till ett gott samarbete. Hos oss får du en trygg anställning och självklart ingår förmåner som tjänstepension, friskvårdsbidrag, friskvård och inte minst utbildning. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Jurek Rekrytering & Bemanning. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Matilda Thelin [email protected]. Då urvalet sker löpande är du välkommen med din ansökan via www.jurek.se redan idag! Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Om verksamheten Vi arbetar med små och medelstora företag i alla tänkbara branscher och bolagsformer. Våra kunder är i huvudsak verksamma i och omkring Stockholm. Uppdragen sköts främst från vårt kontor, men ibland även ute hos kund. Vi använder välkända program för ekonomi, bokslut och skattehantering.

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Lönespecialist till Sodexo
Sodexo AB
Löne- och personaladministratörer

Sodexo är ett globalt familjeägt servicebolag som erbjuder servicetjänster för alla viktiga delar av livet; lärande, arbete, hälso- och sjukvård, fritid och nöjen. Våra tjänster innefattar bland annat måltider, städning, hjälpmedel och fastighetsskötsel för både företag och offentlig sektor. Vi erbjuder lösningar för att möta de behov som uppstår i vardagen, nu och i framtiden, med människan i fokus.  Vi söker nu en lönespecialist i början av sin karriär som vill vara med och säkerställa en trygg och kvalitetssäkrad löneprocess i en verksamhet med stort hjärta och högt tempo. Om rollen Som lönespecialist spelar du en viktig roll i att leverera en korrekt och serviceinriktad lönehantering för våra ca 5 000 medarbetare. Tillsammans med engagerade kollegor inom HR och lön stöttar du chefer och medarbetare i frågor som rör lön, kollektivavtal, arbetsrätt och interna rutiner. Du kommer att arbeta både operativt och administrativt i våra system med fokus på noggrannhet, effektivitet och en hög servicenivå. Rollen ger dig möjlighet att utvecklas inom en komplex verksamhet med ett 15-tal kollektivavtal. Rollen ingår i vårt HR-team och rapporterar till Payroll Manager. Dina huvudsakliga ansvarsområden: • Ge service och stöd till chefer och medarbetare i löne- och kollektivavtalsfrågor • Säkerställa korrekt hantering av anställningsavtal och löneunderlag i lönesystemet POL från CGI • Utfärda arbetsgivarintyg, inkomstintyg och andra lönerelaterade dokument • Hantera ärenden kopplade till Försäkringskassan, AFA och Kronofogden • Ta fram rapporter i lönesystemet och LAS-listor vid behov • Delta i hela processen kring lönerevisioner – från underlag till kontroll • Samarbeta nära med HRBP samt följa interna processer, rutiner och attestflöden • Bidra till att utveckla och förbättra våra löneprocesser Om dig För att lyckas i rollen ser vi att du har: • 2–3 års erfarenhet av lönearbete • Goda kunskaper i arbetsrätt, lagar och kollektivavtal som reglerar löneområdet • Förståelse om lönesystemets funktioner och hur koppling till ekonomisystem hänger ihop  • Mycket goda kunskaper i Excel och övriga Officepaketet • God kommunikativ förmåga i tal och skrift på både svenska och engelska • Ett strukturerat och noggrant arbetssätt samt ett genuint intresse för att ge god service Vi tror att du är en relationsbyggare med ett lösningsfokuserat mindset. Du har lätt för att samarbeta, trivs i en föränderlig miljö och tycker om att jobba både självständigt och i team. Vårt erbjudande Vi erbjuder dig en roll i en trygg och utvecklingsfokuserad organisation där du får möjlighet att växa tillsammans med kompetenta kollegor. Du blir en viktig del av ett team där samarbete, kvalitet och engagemang är centrala värden. Hos oss får du arbeta i en hybrid miljö och ta del av förmåner som friskvårdsbidrag, lunchförmån och möjlighet till kompetensutveckling. Om tjänsten Tjänsten är på heltid med start enligt överenskommelse. Frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen hänvisas till Lina Larsson, Talent Acquisition Manager, [email protected]. Observera att svar på frågor och återkoppling kan dröja på grund av semestertider. Vi ser fram emot att ta del av din ansökan så snart som möjligt, dock senast 10 augusti.  Observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. För denna tjänst kommer vi att genomföra bakgrundskontroll på slutkandidat i samarbete med en extern leverantör. Slutkandidaten kommer att informeras och behöva lämna sitt samtycke innan det att bakgrundskontrollen genomförs. Mer om Sodexo och vilka vi är: • Vårt syfte, hållbarhetsarbete och våra tjänster • Medarbetarsidorna Mitt Sodexo Välkommen med din ansökan! Sodexokoncernen Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är världsledande inom hållbar mat och erbjudanden inom lärande, arbete, hälsa och nöje. Sodexokoncernen är unik genom sitt oberoende och grundarfamiljens delägande, sin hållbara affärsmodell och serviceutbudet med måltidstjänster och FM-tjänster. Dessa erbjudanden möter alla utmaningar i vardagen med ett dubbelt mål: att förbättra livskvaliteten för våra medarbetare och dem vi erbjuder våra tjänster, och att bidra till ekonomiska, sociala och miljömässiga framsteg i de samhällen där vi är verksamma. För oss går tillväxt och socialt engagemang hand i hand. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag, för ett bättre liv för alla.

11 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Specialistläkare till Familjeläkarna i Arninge

När Familjeläkarna startade 2008 var vår vision att ge patienter samma vård som vi skulle ge vår egen familj. Denna vision driver oss fortfarande. Vi är engagerade, bryr oss om människor och tar ansvar för att göra skillnad. Vår kommunikation och verksamhet präglas av kunskap, arbetsglädje, effektivitet och innovativ utveckling. Familjeläkarna är idag en framgångsrik vårdaktör med ca 1000 medarbetare som tillsammans skapar en varm och familjär arbetsplats. Vi driver vårdcentraler i både Stockholm och Uppsala län och erbjuder en arbetsmiljö där du får stimulans, professionell utveckling och möjlighet att påverka verksamheten. Vi söker nu en specialistläkare i allmänmedicin till Familjeläkarna Arninge Om tjänsten Som specialistläkare i allmänmedicin hos Familjeläkarna Arninge blir du en del av ett sammansvetsat team som arbetar för framtidens primärvård. Vi erbjuder: Intern och extern fortbildning. Journalföring via Tandem Health.  Nytänkande vårdcentral med bra arbetsmetoder och hög medicinsk kvalitét. Dina arbetsuppgifter omfattar planerade patientbesök, lättakut och akuta besök samt handledning av AT-Läkare och ST-Läkare. Vi arbetar evidensbaserat och strävar efter ständiga förbättringar. Om vårdcentralen Familjeläkarna i Arninge är en snabbt växande vårdcentral med cirka 6000 listade patienter, belägen i norra delen av Täby. Här arbetar läkare, distriktssköterskor, sjuksköterskor, undersköterskor och psykologer i nära samarbete. Vår mottagning omfattar också BVC och vi har ett eget PNA -lab.  Vi erbjuder moderna och ljusa lokaler med en god arbetsmiljö. Vi söker dig som Är Specialist läkare i allmänmedicin med intresse för primärvård och BVC. Vill arbeta i en dynamisk och innovativ miljö med korta beslutsvägar. Är flexibel, kvalitetsmedveten och har intresse för digital utveckling. Hos oss får du en trevlig arbetsplats med möjligheter till utveckling och en konkurrenskraftig lön baserad på din kompetens. Vi arbetar med utökade öppettider på 5 h. under vår och höst där alla bidrar till att verksamheten fungerar. Ansökan Vill du bli en del av vårt team? Varmt välkommen med din ansökan. Urval och intervjuer sker löpande. Vi undanber oss vänligen kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av jobbannonser.

11 juni 2025
Sista ansökan:
28 november 2025