På Nordic Netmedia & Sales AB jobbar vi med Mötesbokning och hushålls nära tjänster Som anställd hos oss blir du en del av ett framgångsrikt team där vi gemensamt strävar mot positiv utveckling och förändring av hemindustrin. För att kunna fortsätta expandera söker vi två nya stjärnskott till vårt Team Jobbet Vi söker nu säljare som vill vara med och bidra till goda resultat och en trevlig stämning. Vi arbetar måndag till fredag dagtid. Vi tillämpar Garantilön och bonus . I arbetet kontaktar du kunder via telefon och säljer in våra hushålls nära tjänster. Profil Du ska vara utåtriktad, social, ha nära till skratt, envis och kunna bidra med bra energi vilket gör att hela teamet får en festlig arbetsmiljö. Du ska vara en ordentlig person med ett sinne för försäljning som tänker lösning istället för problem när det oväntade sker. Du gillar att peppa andra samtidigt som du strävar efter dina personliga mål. Inga problem ska vara för stora att hantera för dig. utbildning . Tidigare erfarenhet av försäljning är inget krav då vi står för både produkt- och säljutbildning. Placering: Brovägen 5, Stocksund Lön: Garantilön + Bonus + provision Svenska är ett krav Tillträde: Enligt överenskommelse Meriterande är att du utövat någon form av sport Omfattning: Heltid tillsvidare, Deltid efter överenskommelse
Vi söker en positiv och driven medarbetare till vår salong i Stockholm. Vi erbjuder kunder det bästa inom professionell manikyr. Det är viktigt att den sökande är serviceinriktad, stresstålig och noggrann. Du skall arbeta med de moment som ingår i yrket. Det innebär bland annat att du skall arbeta med naglar och både använda dig av gel och akryl. Du skall utföra manikyr och pedikyr. Du skall hålla ordning och reda på din arbetsplats. Vara tillmötesgående och serviceinriktad gentemot kunderna. Du skall ha erfarenhet eller motsvarande utbildning inom yrket. Du skall vara lätt lärd för nya moment och kunskaper inom branschen. Att kunna Vietnamesiska är meriterande. Om anställningen Lön Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön Var ligger arbetsplatsen? Ringvägen 116 11661 Stockholm Arbetsgivaren THY NAILS & SPA AB Kontakt Thuyen Nguyen Thi [email protected] 0727 08 28 80 Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
På Nordic Netmedia & Sales AB jobbar vi med försäljning och applikations utveckling. Som anställd hos oss blir du en del av ett framgångsrikt team där kompetenta, passionerade och serviceinriktade medarbetare är framgångsfaktorn för att nå våra mål. Vi är ett dynamiskt och växande företag som söker nu en driven Media Säljare för att stärka vårt team. På kontoret i Stocksund är vi ca 15 medarbetare som jobbar tillsammans i en trivsam miljö där alla tar eget ansvar för att nå sina mål. Vi arbetar måndag till fredag dagtid. Arbetsuppgifter: Bygga och upprätthålla långsiktiga kundrelationer. Identifiera och bearbeta nya affärsmöjligheter. Utveckla och presentera anpassade medielösningar för kunder. Föra förhandlingar och sluta avtal. Samarbeta med vårt kreativa team för att säkerställa högsta kvalitet på leveranser. Kvalifikationer: Tidigare erfarenhet av försäljning, gärna inom media eller marknadsföring. Starka kommunikations- och presentationsfärdigheter. Förmåga att arbeta självständigt och i team. Resultatinriktad och motiverad att överträffa försäljningsmål. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vi erbjuder: En stimulerande och kreativ arbetsmiljö. Möjlighet att växa och utvecklas inom företaget. Flexibla arbetstider En dynamisk och inspirerande arbetsmiljö med härliga kollegor. Vi söker dig som: Har ett starkt försäljningsdriv och vilja att lyckas. Är självgående och målinriktad. Har god kommunikations- och förhandlingsförmåga. Erfarenhet av social media eller medieförsäljning är meriterande. Ansökan: Skicka din ansökan med CV och personligt brev till [email protected] Märk din ansökan med "Media Säljare". Vi ser fram emot att höra från dig! Placering: Brovägen 5, Stocksund Lön: Efter överenskommelse Svenska är ett krav Tillträde: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid tillsvidare, Deltid efter överenskommelse
At Benifex, we’re on a mission to revolutionize employee benefits and engagement. Born from the merger of Benify and Benefex, we’ve combined forces to build remarkable experiences that employees love. With 1,200+ Benifexers across 14 global offices, we partner with 3,000 customers in 120+ countries, supporting 5 million users worldwide . Ready to be part of an exciting journey ahead? Welcome to Benifex! Do you thrive in a fast-paced environment where collaboration, drive, and ambition are key to success? We’re looking for a VP Sales, Nordics to lead our sales professionals across the region and take our growth to the next level. You will report to the CEO, Nordics, and be part of the Nordic leadership team, helping shape the strategic direction of the business. We are looking for someone with extensive hands-on experience in sales leadership, with a deep understanding of what drives success in individual performance and organizational strategy. This role is essential for driving the regional sales strategy to meet and exceed revenue targets. The VP Sales will be responsible for developing and delivering accurate forecasts, standardizing and optimizing sales methodologies, and working closely with the broader organization to align efforts and achieve company-wide goals. As VP Sales Nordics, you will: Lead, coach, and inspire a growing team of over 10+ sales professionals across our Nordic offices. Own and execute the regional sales strategy to meet and exceed revenue targets. Support your team with strategic pipeline reviews, opportunity planning, and performance development. Build forecasting models and deliver accurate, data-driven revenue forecasts to executive leadership. Standardize and optimize sales processes, methodologies, and ways of working to drive efficiency and consistency. Collaborate cross-functionally with Marketing, Customer Success, Product, and other teams to ensure alignment and shared success. Lead recruitment, onboarding, and training of team members to ensure a strong and scalable sales force. You’ll collaborate closely with leaders in other departments and act as a strategic voice in internal discussions to ensure that sales insights, needs, and opportunities are consistently integrated into the broader company strategy. Continuously challenge the status quo to evolve our sales approach and drive transformation. You will play a pivotal role in redefining and rebuilding our sales strategy – and be a driving force in shaping a team culture built on psychological safety, ownership, and a high-performance, hunter mindset. Requirements: Several years of experience in B2B sales, specifically within SaaS or IT software solutions. Proven success in scaling sales organizations, managing complex sales cycles, and consistently exceeding revenue targets. Strong leadership skills with a track record of coaching and developing high-performing sales teams. Demonstrated ability to build and execute go-to-market strategies across the Nordic region. Experience driving transformation and delivering results in fast-paced, dynamic environments. Solid understanding of both mid-market (SME) and enterprise sales. Proficient in using tools like Salesforce or HubSpot to support performance management and data-driven decision-making. Fluency in Swedish, as the role requires close collaboration and communication with customers in Sweden. Willingness to travel occasionally across the Nordics. Desired qualifications: Experience working in the HR space or with HR tech products, with an understanding of the ecosystem and stakeholder landscape. Your mindset and approach: You are passionate about sales and business growth. You’re a motivational leader with a proven ability to develop talent and build high-performing teams where members feel empowered, engaged, and set up for success. You challenge conventional thinking and are constantly looking for smarter ways to work. You thrive in a data-driven culture and use data-driven insights to make strategic decisions. You enjoy being hands-on, adding value to customer interactions, and leading by example. Perks 30 days’ vacation Generous wellness allowance ITP1 Pension and Lifeplan - a pension tool that provides you with personalized advice to optimize your retirement planning Workation - possibility to work abroad within EU Guaranteed work-life balance with a hybrid working model A variety of social events and activities in the offices You're responsible for your own development and we offer internal career opportunities Are you ready to take on a key leadership role in a dynamic SaaS environment? Apply now and join us on our journey to success! Practical information Extent: Full-time, 100% Location: Stockholm (the team is located both in Stockholm and Copenhagen). Start date: As soon as we find the right match. Apply by submitting your CV and/or your LinkedIn profile using the application form below. We screen applications continuously and may hire someone before the last application date. Please let us know if you need any reasonable adjustments for interviews by replying to the email you will receive after you apply.
Om oss Aleris Rehab Station är ett nationellt och internationellt rehabiliteringscenter. Vi hjälper patienter med förvärvade och medfödda ryggmärgsskador, ortopediska skador och neurologiska skador och sjukdomar. Vi erbjuder också personlig assistans. Vi sitter i en stor, fin byggnad i Frösundavik i Solna, en kombination av gamla kasernlokaler, nya boenderum, behandlingsrum och restaurang. Vi har en omfattande forsknings- och utbildningsverksamhet och ett väl utvecklat teamarbete. Vi har också en mottagning med fokus på MS i Liljeholmen. Aleris Rehab Station är den del av Aleris Närsjukvård, där också ASIH, två specialiserade palliativa vårdavdelningar, Basal hemsjukvård och Uppsala Närakut ingår. Rollen Vi söker en personlig assistent till en man i 60-års åldern som sitter i rullstol och har en ryggmärgsskada. Som personlig assistent kommer dina arbetsuppgifter bland annat vara att stötta och hjälpa honom med sin dagliga livsföring såsom personlig hygien, på- och avklädning, förflyttningar , assistera vid måltider, städa, följa med på aktiviteter etc. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i arbetsliv och privat. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. En anpassad och väl utarbetad introduktion Interna utbildningar En företagskultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras God arbetsmiljö med korta beslutsvägar med fokus på att skapa rätt förutsättningar och möjlighet att påverka verksamheten. Om dig Vi söker dig som är strukturerad, ordningsam, lojal och lyhörd. Du värnar också om att ge god omvårdnad och service med hög kvalitet. Genom ditt engagemang, professionella förhållningssätt och din kommunikativa förmåga skapar du goda relationer med kunden och dina kollegor och blir därför en betydelsefull medarbetare för oss. Det är viktigt att du agerar med sunt förnuft och har ett stort kundfokus. Du skall kunna arbeta i sommar på schema mellan veckorna v.26-31, både dagtid samt kvällar/nätter och varannan helg. Passen är förlagda mellan kl. 08-18 samt kl. 18-08 ( vaken natt ) . Bakgrund Du är en person med stort intresse för att arbeta med människor. I denna roll krävs det tidigare erfarenhet av att ha arbetat som personlig assistent och/eller inom vård- och omsorg. Krav för denna tjänst är att man har körkort och egen bil samt behärskar svenska språket i tal och skrift mycket bra. Anställningsvillkor Anställningsform: Timanställning/Sommarvik. Omfattning: Deltid/Heltid Tillträde: v.26-v.31 Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker att det låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss. Vi hörs!
Har du ett starkt intresse för insiktsdriven marknadsföring och statistisk analys? Trivs du i en projektledande roll med mycket kundkontakt? Vill du vara med och påverka strategiska beslut och operativa marknadsaktiviteter genom analys av data om kunder och konsumenter? Nu letar vi efter en engagerad marknadsanalytiker med intresse för datadriven marknadsföring och kvantitativ analys. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos InsightOne. Om företaget InsightOne har en 30-årig historia i Norden och en ledande position inom analys av konsumenter och deras köpbeetende. InsightOne hjälper uppdragsgivare att identifiera, förstå och nå kunder och prospekts för att uppnå en större effekt av sina marknadsföringsinsatser. Företaget är en del av Experians partnernätverk. InsightOne har kontor mitt i centrala Stockholm och har idag cirka 20 anställda och mer än 250 kunder i Sverige, Danmark, Finland och Norge. I rollen som marknadsanalytiker hos InsightOne arbetar du mot den nordiska marknaden med fokus på Sverige och Norge. Du arbetar på kontoret i Stockholm. Arbetsuppgifter Som marknadsanalytiker arbetar du projektdrivet med fokus på insiktsdriven marknadsföring. Du analyserar, processar och tolkar data för att sedan kunna dra slutsatser som presenteras för kund. Som analytiker använder du dig av avancerade analysmetoder och komplexa mjukvarulösningar, exempelvis inom statistik. Uppdragen kan vara såväl strategiska som operativa beroende på kundens behov och mognad. Du kommer även att i tilltagande utsträckning vara delaktig i att pitcha lösningen och presentera slutresultatet mot kund. Med det underlag och de insikter som du tar fram får kunderna en bättre förståelse för sin marknad och kan på så vis effektivisera sina marknadsföringsinsatser. Dina kunder är välkända märken på den nordiska marknaden och ditt arbete är företagskritiskt för kunderna du arbetar mot. Därmed är ditt arbete efterfrågat och dina resultat välkomna. Utöver ditt analysarbete stöttar du även säljkollegor vid behov, det kan handla om att ta fram underlag inför försäljningsmöten. Dina kontaktytor i rollen sträcker sig därför från kunder till både svenska och norska kollegor. Du kommer att få den utbildning och introduktion som krävs för att kunna axla rollen som marknadsanalytiker. På sikt finns det möjlighet för dig att växa i företaget och ta dig an mer seniora roller. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Eftergymnasial utbildning, gärna civilekonomexamen med inriktning företagsekonomi och/eller marknadsföring där du läst kurser i statistik • Minst ett två års erfarenhet av en liknande roll som marknadsanalytiker • Flytande kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift • Ett mycket bra siffersinne • Tekniskt intresse I den här rekryteringen kommer vi lägga stor vikt vid din personlighet. Vi söker dig som är en nyfiken problemlösare med god förståelse för statistik och ett stort intresse för såväl datadriven marknadsföring som konsumentbeteenden. Det är viktigt att du är ansvarstagande och ödmjuk inför dina arbetsuppgifter. Du har en god social förmåga och trivs med att hålla presentationer inför kunder. Ytterligare ser vi att du har ett holistiskt synsätt. Då vi hjälper våra uppdragsgivare med att skapa smartare insiktsdrivna marknadsprocesser så är det av yttersta vikt att du utöver ett analytiskt sinne även har intresse av att göra affärer och god affärsförståelse. Vi värdesätter en god arbetsmiljö och anser att välbefinnande och att ha roligt på jobbet leder till goda resultat. Därför lägger vi stor vikt vid social kompetens och förmåga att arbeta i team. Våra värderingar är att i relationen till varandra och våra kunder vara orädda, proaktiva och engagerande. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist
Om tjänsten: I denna roll kommer vara en del av ett fokuserat och sammansvetsat team där du kommer att arbeta med att vidareutveckla och förvalta avdelningens Active Directory-och Privileged Access Management tjänster samt åtkomsttjänster både on-prem och i Azure. Det är en spännande blandning av snabb problemlösning och långsiktigt förbättringsarbete där säkerhet spelar en större roll. Den tekniska miljön är utmanande med tiotusentals användare på olika håll i Sverige och världen, som använder all tänkbar teknik. I teamet kommer ni ställas inför olika utmaningar där du är alltid omgiven av skickliga och prestigelösa kollegor som stöttar och gärna agerar bollplank för att hitta lösningar. Du kommer också vara en nyckelperson när det gäller att förstå, utvärdera och informera om förändringar som sker inom AD och PAM och på vilket sätt utvecklingen kan tillgodogöras i vår verksamhet. Arbetsuppgifterna kräver att du har gedigen erfarenhet av att utveckla och underhålla Active Directory i en miljö med tiotusentals användare. Arbetsupgifter: Verka inom PAM eko-systemet (skripta och automatisera) Tar fram RBAC Samverkar med olika stakeholders Förvaltar och utvecklar våra miljöer Vi söker dig som har: Kompetens inom AD- och privilegierad åtkomsthantering, gärna erfarenhet av CyberArk Erfarenhet inom scripting och automation (powershell) Erfarenhet av felsökning Mycket god förmåga att kommunicera på både svenska och engelska i både tal och skrift Det är även meriterande om du har erfarenhet inom: CyberArk Azure Secrets management Arbetat i större projekt Säkerhetsarbete För att trivas i rollen som systemadministratör inom PAM och AD i denna roll tror vi att du är en person som tar stort eget ansvar för din uppgift, tar egna initiativ och brinner för att utveckla och förbättra. Vi söker dig som samarbetar väl med andra och anstränger dig för att leverera bra lösningar. Du är prestationsorienterad, noggrann och du arbetar strukturerat mot uppställda mål, såväl självständigt som tillsammans med andra. Teknik samt säkerhet är några av dina stora intressen och du vill hela tiden lära dig mer. Om anställningen: Detta är ett konsultuppdrag som innebär att du kommer vara anställd hos Friday. Uppdraget är på 6-12 månader med möjlighet till förlängning. Övrig info: Omfattning: Heltid Start: Enligt överenskommelse Placering: Alvik - Stockholm (Kommer att flytta till Solna i september) Rekryteringsansvarig: Fahim Gani Lön: Marknadsmässig Konsulten kommer behöva ingå i beredskap ungefär var 7:e-10:e vecka Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Om Friday: Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framförallt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter. Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan – varje dag! Vi riktar oss främst till dig som är i början av din karriär eller studerar vid högskola/universitet inom IT och Teknik. Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när man ser fram emot att gå till jobbet varje morgon. ”Friday – everyday”, hur låter det?
W5 Solutions är en ledande leverantör av avancerade system och lösningar för försvar, säkerhet och samhällsskydd. Vi stödjer svenska och internationella myndigheter samt industriella aktörer med teknologier och tjänster som stärker operativ förmåga inom våra tre affärsområden Training, Power, och Integration. Genom ett starkt fokus på innovation, kvalitet och hållbarhet levererar vi skräddarsydda lösningar som möter högt ställda krav i kritiska miljöer. Vår verksamhet bygger på lång erfarenhet, teknisk expertis och ett starkt engagemang för våra kunders långsiktiga framgång. Om Tjänsten Som junior servicetekniker utför du enklare underhållsarbeten, felsökning och reparationer. Du hanterar ärenden i Jira, avrapporterar reparationer och planerar in besök tillsammans med kund. Som servicetekniker ska du vara beredd på att dina arbetsuppgifter kan variera i stor utsträckning. Detta beroende på om du arbetar på kontor eller ute hos någon av våra kunder. När du inte arbetar på kontor kommer du ofta att vara ute hos våra kunder för att lösa deras behov av bland annat teknisk assistans och reparation av teknisk utrustning. Utöver detta kommer du att ingå i produktionen vid de tillfällen då inga serviceuppdrag är aktuella. Som junior servicetekniker arbetar du tillsammans med en erfaren tekniker. I tjänsten ingår även: Förebyggande underhåll Problemlösning och framtagande av lösningsförslag Nyinstallationer Sammanfattningsvis är detta en varierande roll där du fungerar som en junior servicetekniker. I tjänsten utgår du från vårt kontor i Solna, där delar av serviceteamet sitter. Vem är du Vi söker dig som är praktiskt lagd och har ett större tekniskt intresse, du är kommunikativ och har en god social förmåga. Du trivs med att arbeta i team och att resa i tjänsten. Vi ser gärna att du har en teknisk förståelse och erfarenhet av liknande roller inom service och underhåll. Egenskaper & kvalifikationer Svensk medborgare Modersmål svenska och goda kunskaper i engelska B-körkort Grundläggande kunskaper i Office-paketet Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av Monitor och Jira. Har du tidigare erfarenhet från militär verksamhet är den en fördel. Vad vi erbjuder När du arbetar hos oss på W5 Solutions får du mer än bara ett jobb – du blir en del av ett sammanhang där din kompetens uppskattas och din utveckling prioriteras. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med varierande och meningsfulla arbetsuppgifter, moderna tekniska lösningar och tydlig koppling till samhällsnytta. Hos oss får du möjlighet att växa både professionellt och personligt, arbeta nära engagerade och kunniga kollegor och bidra till projekt som verkligen gör skillnad. Vi värnar om gemenskap, balans mellan arbete och fritid samt en kultur där idéer uppmuntras och varje medarbetare är en viktig del av helheten. W5 Solutions är en attraktiv arbetsgivare för dig som söker en professionell miljö där din kompetens tas till vara och där du får möjlighet att bidra till samhällsviktig utveckling.
Butiksansvarig till Lyle & Scott butik i Stockholm Quality Outlet Slash.ten är inte bara ett företag som driver konceptbutiker, pop-uper, co-work och events åt några av världens främsta varumärken. Vi är framför allt ett community bestående av fantastiska människor med stora drömmar, ambitiösa mål och viljan att skapa minnesvärda upplevelser för våra alla vi möter. Vi lovar våra kunder att alltid sträva efter att leverera 10poäng. Vi söker nu en passionerad butiksansvarig som ska driva Lyle & Scotts fantastiska butik på Stockholm Quality Outlet tillsammans med ett dedikerat team. Du är en person som drivs av att göra skillnad, bygga starka relationer med kunder, leverantörer och framför allt ditt team. Du bör ha en naturlig entreprenörsanda då du själv skall vara med att utveckla butiken framåt. Varje kund som besöker din butik ska vilja komma dit igen, för att ni gav den något speciellt. En skön känsla, en upplevelse och service som ingen annan kan leverera. Vi tror starkt på strävan att varje dag förbättra oss själva och att hela tiden söka en perfektion i det vi gör i alla aspekter. Vem är du? Du har ett genuint intresse av att hjälpa andra människor och sprider naturligt energi till alla du träffar. Ditt engagemang går inte att ta miste på och inget gör dig lyckligare än att prestera på topp med ditt team. Du är den som t.ex. håller upp dörrar åt personen som kommer efter, plockar upp det som någon annan tappat och som alltid ställer upp för dina vänner. Du tycker som vi att kundbemötandet är en av de absolut viktigaste delarna för att skapa en fantastisk kundupplevelse! Tjänsten är på drygt 75% Vi letar efter dig som… • Är butiksansvarig eller varit butikssäljare över två år som nu vill ta större ansvar • Ständigt är på jakt efter nya utmaningar • Är van att arbeta framgångsrikt mot måluppfyllelse av uppsatta mål • Har arbetat med starka varumärken eller förut har drivit team • Är lösningsorienterad • Har väldigt enkelt att hantera olika typer av människor och älskar ledarskap Om varumärket Lyle and Scott är mycket uppskattat klädmärke runt om i hela världen och drar in många miljoner om året. Kläderna kännetecknas av kvalité, golf, stilrenhet och den lilla guldiga örnen som brukar placeras på vänstra bröstet av klädesplaggen. Det skotska varumärket Lyle & Scott har 140 års erfarenhet av att skapa stickade tröjor och herrmode av högsta kvalitet. Detta är ett märke som är känt för sin historia, kvalité och expertis över hela världen och allra mest känd är nog den klassiska och ikoniska lammullströjan. I Lyle & Scotts utbud kan du hitta retroinspirerande plagg med en modern twist som pikéer, tröjor och skjortor. Våra kunder betyder allt för oss och strävar dagligen efter att överträffa oss själva med våra skapelser och vårt innehåll för sociala medier. Vi är djupt engagerade i att bryta ny mark och visa våra följare vad det innebär att vara unik och stå ut från mängden. Arbetsuppgifter • Säkerställ högklassig service till alla du möter – samt motivera ditt team att göra likadant • Driver ditt team och butiken mot uppsatta mål • Administrativt arbete så som schemaläggning, rapportering, möten och analysering av butiken • Skapa och upprätthålla butikens rutiner och strukturer • Säkerställ butikens visuella koncept utefter säsong och kampanjer • Lagerstrukturering- och optimering • Kassahantering och inleverans av produkter Om oss Slash.ten är en kundupplevelsebyrå med en organisation och ett team som har lång väldokumenterad erfarenhet inom retail, event och kundupplevelser. Vi tror på mångfald, kraften i att jobba som team och är individer som byggt gasellföretag, utvecklat varumärken och fått utmärkelser för bästa kundservice många år i rad. Målsättningen är tydlig; vi vill bli ihågkomna för att vara fantastiska i allt vi gör. Vi arbetar redan med några av världens största varumärken. Läs mer på: www.slashten.net/ Som stjärna på Slash.ten är du vår och de varumärken vi representerar främsta ambassadör och ansikte utåt.
We're looking for a Senior Backend Developer with a passion for both product and technology, who is interested in building scalable, high-performance systems and solving problems using cutting-edge tools. About Zynca: At Zynca, we’re dedicated to building talent matchmaking software that helps people find meaningful employment and helps employers find relevant candidates using innovative solutions. Our goal is to support candidates by providing technology that makes the job search process easier and more accessible. By leveraging automation and advanced technology, we simplify hiring for businesses while focusing on creating real opportunities for those in need of employment. We’re backed by experienced leaders and strong financial support. Our team embraces a modern, agile way of working, with plenty of personal freedom, flexibility, and a fully remote setup. About the front-end tech stack: - Vercel - Next.js - React - Tailwind CSS About the back-end tech stack: - Node.js - Nest.js - GraphQL - TypeORM - PostgreSQL - AWS Required skills - Proficiency in backend development with Node.js - Strong relational database (SQL) skills - Familiarity with AWS infrastructure and cloud services - Willingness to learn new technologies and tools - Ability to take ownership of projects and tasks - Strong communication skills Nice to have skills: - Experience with Nest.js, GraphQL, CQRS pattern, Redis - Experience with AWS infrastructure - Experience with Docker and containerization - Experience with React, Next.js, Vercel - Experience with LLM and prompt engineering We’re looking for someone who is naturally curious and conscientious, with a thoughtful approach to problem-solving and critical thinking. You should be collaborative, communicative, and enjoy working within a team. Being proactive in keeping up with new technologies and having experience designing and managing complex backend systems would be a great fit for this role. If you’re interested in working in a flexible, fully remote environment with a focus on innovation and collaboration, we’d love to hear from you
Välj ett jobb för att visa detaljer