På Kronjuvelernas Montessoriförskola kliver barnen in i en miljö som sprakar av inspiration. Här kan barnen hitta ro i att undersöka, söka kunskap vara kreativa och umgås med sina kamrater i lugn och ro. Vi arbetar med Montessoripedagogikens alla delar med också lika mycket med naturstudier och friskvård från tidig ålder. Vi söker dig som antingen har erfarenhet av Montessoripedagogiken eller dig som är nyfiken på Montessoripedagogiken och tycker detta låter spännande. Du är utbildad förskollärare eller barnskötare. Varmt välkommen att ta kontakt oss. Rektor Annika Falkenberg Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
ValueOne söker en erfaren Supply Planner för ett konsultuppdrag hos en av våra kunder inom tillverkningsindustrin i Stockholm. Uppdraget ska tillsättas snarast och beräknas löpa i sex månader med avsikt att övergå till en tillsvidareanställning vid uppdragets slut. ValueOne är specialister inom Supply Chain Management – inköp och logistik. Vi erbjuder våra kunder tjänster inom tre affärsområden: uthyrning och rekryteringsstöd inom vårt specialistområde samt verksamhetsutveckling av företags funktion för Supply Chain avseende strategi, modell, metod, process, organisation och kompetens. Vi kan erbjuda en mängd olika uppdrag på alla nivåer inom Supply Chain Management. Som konsult hos ValueOne ingår du i ett professionellt och driftigt team bestående av de främsta konsulterna inom inköp och logistik. Väljer du att gå med i vårt team erbjuds du: Marknadsmässig lön, som du själv kan påverka Tjänstepension Sjuk- och vårdförsäkring Friskvårdsbidrag Personlig coachning och karriärrådgivning Nätverksträffar med kompetenta kollegor och Supply Chain professionals genom återkommande event och föreläsningar Kompetensutveckling genom världsledande individanpassade utbildningar och kurser inom Supply Chain tack vare vårt partnerskap med CIPS (www.cips.org) Om rollen I rollen som Supply Planner kommer du att ha ett brett ansvar inom supply planning och operativt inköp, med fokus på att säkerställa materialtillgång, optimera lager och driva förbättringsarbete i leveranskedjan. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Arbeta med prognoser i samråd med interna funktioner-funktionen Skicka prognoser till leverantörer Göra utskick av inköpsorder Arbeta med materialplanering och behovsberäkning Arbeta med utveckling av metod för materialplanering Analysera och underhålla parametrar i ERP/MRP-system Bevaka leveranser och lagerstatus Klassificera material Föra dialog och viss förhandling med leverantörer Mäta och följa upp leveransprecision, ledtider och kvalitet Driva förbättringsarbete med leverantörer Samverka med interna intressenter såsom produktionsplanering Erfarenhet och kompetens Vi söker dig som har en civilingenjörsexamen eller motsvarande samt minst tre års erfarenhet inom supply chain och materialplanering. Du har god vana av att arbeta i ERP- och MRP-system samt med IT-stöd i allmänhet. Du har viss erfarenhet av förhandling med leverantörer, gärna i en internationell kontext. Du behärskar svenska flytande och engelska obehindrat i både tal och skrift. Du är en person som är energisk, självgående, noggrann och proaktiv. Du har helhetssyn, är flexibel och effektiv, och har ett trevligt och lättsamt sätt. Ansökan Ansökan och CV skickar du in via vår hemsida: http://valueone.se/aktuella-jobb/. Vi hanterar ansökningar och tillsätter tjänster löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om uppdraget är du välkommen att kontakta Frank Hemgren på telefon 070 748 18 91 alternativt 010 332 29 20.
Åhléns varuhus är den plats där vi möter kunden och guidar till noga utvalda produkter och lösningar för livets alla dagar. Vi vill att våra kunder alltid ska känna sig inspirerade och välkomna hos oss. Nu söker vi en erfaren, stilmedveten och passionerad Makeupartist/Hudterapeut till Guerlain till Åhléns City Stockholm! Vi erbjuder dig Sedan 1828 har Guerlain skapat skönhetsprodukter med exceptionellt hantverk inom doft och hudvård. Huset kombinerar fransk parfym och skönhetsarv med banbrytande innovation och en känsla av lyx. Idag kombinerar Guerlain tradition med modern forskning och är engagerad i hållbarhet genom miljövänliga förpackningar och ansvarsfulla ingredienser. Som Säljande Makeupartist/Hudterapeut hos oss får du en unik möjlighet att arbeta med samtliga kategorier inom Guerlains exklusiva portfölj (hudvård, doft & makeup) och deras prestigedofter som enbart kommer att säljas på Åhléns City Stockholm. Ditt uppdrag är att representera Guerlain i varje detalj vad kommer till kundmöte och försäljning. Du är vårt ansikte utåt mot kunden, bygger starka relationer och representerar både Guerlain och Åhléns med ett professionellt och passionerat affärssinne. Exempel på arbetsuppgifter: - Att aktivt sälja och ge personligt anpassad service inom makeup, hudvård och doft - Demonstrera produkter och skapa inspirerande kundupplevelser - Delta i kampanjer, event och aktiviteter på avdelningen - Tillsammans med teamet ansvara för varuplock Som säljande Makeupartist / hudterapeut på Åhléns är ditt uppdrag att bidra till försäljningen på vår skönhetsavdelning och att leverera den bästa kundupplevelsen för alla – alltid. I rollen som Makeupartist behöver du ständigt vara uppdaterad inom ditt expertområde för att kunna ge värdefulla tips och råd till våra kunder. Du jobbar i team tillsammans med övriga avdelningar och andra roller i varuhuset kan till exempel vara Visual Merchandiser som ansvarar för varuhusets totala säljmiljö och Säljare på andra avdelningar. Till oss tar du med dig: - Utbildning som makeupartist, hudterapeut och/eller inom doft - Erfarenhet av försäljning av skönhet inom premium eller lyxsegment - Ett stort intresse för skönhet och trender samt våra produkter - Har ett naturligt sätt att bemöta kunder med stil, service och förtroende För att lyckas i rollen och trivas på Åhléns ser vi att du motiveras av försäljning lika mycket som vi och har en hög servicekänsla. Du är trygg i säljrollen och van att leverera mot mål. Du tycker om att arbeta i team och att uppnå resultat genom samarbete. Du är flexibel och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du är nyfiken på kunden och delar med dig av dina kunskaper och idéer. Vidare är du en god kommunikatör och kommunicerar obehindrat på svenska och engelska. Vi har två tjänster som är en tillsvidareanställning på 30h/v respektive en helgtjänst på 10h/v. Anställningen ligger hos Åhléns och arbetstiderna kan variera mellan 08:00-20:05. Du jobbar på schema som sträcker sig över helger och vardag. Vi ser gärna att du kan börja hos oss så snart som möjligt. Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag. Varmt välkommen till Åhléns! Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med 47 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,7 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag. www.ahlens.se
''Jag sökte rollen som sjuksköterska på OneLab för att få vara med och identifiera risker för ohälsa i tid. Här får jag dagligen stötta medarbetare till en bättre hälsa, och att arbeta preventivt är otroligt givande. Utöver det är vi ett peppigt team med mycket glädje, vi stöttar och finns där för varandra. Då alla har olika erfarenheter från sjukvården tar vi stor lärdom av varandra för vår utveckling framåt!'' Julia Hendler, leg. Sjuksköterska på OneLab Start för tjänsten är augusti eller september 2025, men vi öppnar upp ansökan redan nu! DITT SPÄNNANDE UPPDRAG HOS OSS Som sjuksköterska hos oss blir du en viktig del av den förebyggande vården med stort fokus på digitala möten och effektiva hälsoundersökningar. Du utför fysiska hälsoundersökningar och följer även med i patientresan via rådgivande samtal över video. Ditt arbete tar dig ut på resor i hela Sverige, med Stockholm som utgångspunkt, och när du inte är ute hos våra kunder är vårt kontor i centrala Stockholm din arbetsplats. Vi arbetar dagtid, måndag-fredag. I korthet kommer du att bland annat; Genomföra hälsoundersökningar hos våra kunders för deras medarbetare. Här kan du läsa mer om hur våra hälsoundersökningar går till. Följa upp resultat i rådgivande samtal via video – här gör du skillnad på riktigt! Samarbeta med kollegor för att planera och genomföra hälsoundersökningar. Förutom sjukskötersketeamet kommer du få möjligheten att arbeta nära härliga kollegor inom andra kompetensområden, exempelvis Customer Success, Tech och Sales! Varannan vecka är resorna inom Stockholmsområdet, och varannan vecka reser du i övriga landet/Norden, då övernattning ingår. VÅRT ERBJUDANDE TILL DIG Positivt arbetsklimat med fantastiska kollegor som stöttar och hjälper varandra. Kompetensutveckling med regelbundna utbildningar och workshops. Delta i en spännande resa med ett passionerat företag som förändrar företagshälsovård och hälsa i Sverige. VI SÖKER DIG SOM Förutom ett brinnande intresse för hälsa är minimikrav för att söka en tjänst som sjuksköterska hos oss följande: Minst ett års klinisk erfarenhet som legitimerad sjuksköterska. Körkort B och möjlighet att resa i tjänsten. Goda kunskaper i svenska och engelska. MAGISKT VORE DET OM DU HAR Erfarenhet av rådgivande samtal över telefon/video, framförallt med psykisk ohälsa eller övriga relevanta hälsoområden som huvudämne. Erfarenhet från ASIH. Erfarenhet från akutsjukvård. MI-utbildning som du tillämpat i tidigare uppdrag. Erfarenhet från serviceyrken. Språkkunskaper i danska, norska, finska eller tyska. Intresse/utbildning inom hälsocoachning, hälsopedagogik eller kostrådgivning. För att lyckas i rollen ser vi att du brinner för att hjälpa människor och förstår vikten av personcentrerat bemötande men även hög standard vad gäller service, då vi arbetar med företag i många olika branscher och miljöer. Det är viktigt att du är en teamspelare och tar ansvar för att driva både ditt egna och teamets arbete framåt. I utbyte har du stor möjlighet att påverka och utveckla vårt gemensamma arbete. Vi har en vision om att skapa hållbar hälsa för alla medarbetare och våra sjuksköterskor är nyckelpersoner i arbetet att förverkliga OneLabs mission! Med rätt hälsoinsatser i rätt tid skapa förutsättningar för en hållbar framtid - för människan, företagen och samhället! ÖVRIG INFORMATION Start: Augusti eller september 2025 Plats: Utgångspunkt i Stockholm, resor till annan ort förekommer. Omfattning: Tillsvidare, 100% Ansökan: Skicka in Linkedin-profil eller CV och svara på frågorna när du klickar dig vidare på ‘’Skicka ansökan’’. Ersättning: Lön enligt överenskommelse. Arbetstider: Varierande mellan måndag – fredag 08.00-17.00 (övernattningar på annan ort förekommer). Varmt välkommen med din intresseanmälan!
TeamOlmed har blivit ForMotion Ortopedteknik Den 12 maj 2025 bytte TeamOlmed namn till ForMotion Ortopedteknik. Det globala nätverk av ortopedtekniska kliniker vi ingår i enas under ett varumärke, och skapar möjligheter för ett ännu djupare samarbete. Vårt gemensamma mål är att fokusera på, och kunna erbjuda, den bästa patientvården i världen. Vi söker nu en Ortopedingenjör till vår klinik i Huddinge. Avdelningen består av cirka 25 medarbetare med lång erfarenhet att arbeta med alla typer av ortopedtekniska hjälpmedel samt en butik som riktar sig mot privatkunder och sjukhuspersonal. Som ortopedteknisk klinik, med placering centralt inne på Huddinge sjukhus samt nyöppnade lokaler i Södertälje centrum, är vi en självklar och starkt efterfrågad samarbetspartner på tvärprofessionella mottagningar inom många diagnosområden. Vi har goda relationer med andra yrkesprofessioner och möjligheterna är stora att utveckla dessa relationer ytterligare. Dina arbetsuppgifter Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer vara att ta emot patienter, göra analyser och förskriva hjälpmedel. Du kommer att arbeta varierat med flera olika patientgrupper och ortopedtekniska hjälpmedel. Du erbjuds ett omväxlande arbete där användningen av traditionella och moderna tekniska och kliniska metoder genomsyrar det dagliga arbetet. På vår avdelning har vi många neuropatienter med fokus EDS, tonus och poliopatienter, men även många diabetes, protes och akutpatienter. Eftersom vi är placerade på Huddinge sjukhus har vi en omfattande jourverksamhet och samarbete med vårdavdelningar. Vi arbetar löpande med att utveckla vår verksamhet, det kan vara allt från vårt sortiment till att förbättra våra processer, vilket du också kommer att vara delaktig i. Vem vi söker Utbildad Ortopedingenjör God datorvana Helst goda språkkunskaper i svenska och engelska Det är meriterande ifall du har erfarenhet av att arbeta kliniskt som Ortopedingenjör Som person ser vi gärna att du är kommunikativ, serviceinriktad och flexibel. Du är ansvarstagande och har lätt för att bygga goda relationer. Vi ser också gärna att du är självgående, kreativ och noggrann i ditt arbete. För att trivas hos oss är det viktigt att du tycker om samarbete, variation och att du gillar att arbeta i en miljö som är i ständig utveckling. Vi erbjuder Du kommer att arbeta tillsammans med ett tight gäng kunniga och härliga kollegor. Vi använder oss till stor del av digitala arbetssätt i vårt kliniska arbete och vi erbjuder personlig utveckling och kliniska karriärmöjligheter. Du kommer att arbeta i en värderingsstyrd verksamhet som kännetecknas av högt engagemang och fokus på att hjälpa människor genom att ge bästa möjliga service. Vi erbjuder generöst friskvårdsbidrag, personalrabatt, tillgång till förmånsportal samt kollektivavtalad tjänstepension. Du kommer dessutom att ha ett omväxlande och meningsfullt arbete - i slutändan hjälper du människor till ett rörligare liv! Anställningen Heltid, tillsvidare eller enligt överenskommelse. Vi tillämpar 6 månaders prövotid. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Vi har kollektivavtal. Grundplaceringen är i Huddinge, men det finns även möjlighet att tjänstgöra i Södertälje om så önskas. För mer information om tjänsten vänligen kontakta Klinikchef Cecilia Fougelberg [email protected] Ansökan Klicka på ”Ansök” och följ instruktionerna. ForMotion Ortopedteknik är ett av Sveriges största ortopedtekniska företag med verksamhet i åtta regioner och med cirka 320 medarbetare. Vi har som vision att vara möjliggöra ett liv utan begränsningar för våra patienter. Vårt fokus och det vi arbetar med är att hjälpa människor till ett rörligare och bättre liv genom att tillverka, anpassa och förse patienter med ortopedtekniska hjälpmedel. Vi vill att resultatet ska realisera våra offentliga och privata uppdrags-givares högt ställda krav; vi erbjuder en hög tillgänglighet, ett evidensbaserat arbetssätt och ett omsorgsfullt bemötande. ForMotion är en del av Embla Medical - en ledande global leverantör av innovativa mobilitetslösningar. Våra värdeord är Ärlighet, Sparsamhet och Mod.
Om Carla Vi på Carla vill sätta en ny standard för hur man köper bil. Vårt mål är att det ska vara lika lätt och tryggt att köpa och sälja en bil online, som allt annat man köper på nätet. Självklart ska alla bilar vara laddbara. Vårt mål är att fler människor ska kunna uppleva fördelarna med att köra elbilar. Därför har vi skapat det säkraste, mest bekväma och transparenta sättet att sälja, köpa eller leasa en elbil på. Carla grundades år 2020 i Stockholm och vi befinner oss i en spännande tillväxtfas. Om rollen I vår tillväxtresa utökar vi nu vårt team som ansvarar för tillförseln av reservdelar till vår interna verkstad. Som Reservdelsman/kvinna hos Carla kommer ditt huvudsakliga ansvar att supporta vår Reservdelsansvarige och övriga inom verkstaden genom att administrera och följa upp ett stabilt flöde av reservdelar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att omfatta: Säkerställa ordning och reda på reservdelslagret Följa upp beställningar av reservdelar enligt satt ETA Ankomstmarkera anländande gods till produktion enligt rutin Beställa reservdelar Vi ser att du som söker har: Gedigen teknisk förståelse och erfarenhet eller starkt intresse av arbete med bilar God datorvana och erfarenhet av att arbeta med olika IT-system B-körkort Meriterande är om du har: Erfarenhet av arbete inom fordonsproduktion eller närliggande bransch är meriterande Goda kunskaper inom reparationslitteratur inom fordon Vi söker dig som har en kombination av starkt engagemang, är lösningsorienterad och har ett stort intresse för fordon och produktion. Du agerar med stor kostnadsmedvetenhet och förstår hur din roll påverkar övriga verksamheten. Du är driven, noggrann och har en naturlig förmåga att bygga goda relationer med både interna och externa kontakter. Vad Carla erbjuder dig: Du får chansen att vara en del av ett växande företag med starka värderingar och en hållbar affärsmodell. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där förändringar välkomnas och där din vilja att utvecklas och förbättras värderas högt. Du kommer att få möjlighet att påverka och skapa din egen karriärväg på ett nystartat bolag med engagerade och skickliga kollegor. Vi tror starkt på mångfald och välkomnar sökande från alla bakgrunder. Omfattning och arbetstider: Omfattning: Timanställning. Rollen är ny, men vi estimerar ett behov på ca 50%. Arbetstider: Varierande enligt överenskommelse, förläggs mellan 07-16 måndag till fredag Placering: Stockholm, Kungsängen Låter detta som en utmaning för dig? Tveka inte att ansöka idag! Urval och rekrytering sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt
Är du legitimerad farmaceut och är redo för din nästa utmaning? Vill du vara en del av en organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med ditt team och stora möjligheter att utvecklas i olika roller? Välkommen till Apotek Hjärtat! Om jobbet som farmaceut på Hjärtat Som farmaceut på Hjärtat arbetar du omväxlande med rådgivning och försäljning inom recept och egenvård. I rollen bidrar du med din farmaceutiska kompetens, engagemang och erfarenhet, till en bättre hälsa för våra kunder och till apotekets framgång. På Hjärtat kan din karriär som farmaceut ta många spännande vägar. Du kan leda andra och specialisera dig inom till exempel farmaci, kvalitet eller kundmöte. Möjligheterna är många! Läs mer om våra karriärvägar här. Därför ska du jobba hos oss - Apotekschefen berättar Vi är glada att kunna välkomna er till vårt nya, fräscha apotek i Arninge – en strategiskt viktig satsning för Apotek Hjärtat! Med ett centralt läge inne på ICA Maxi och hela fyra receptkanaler förväntar vi oss full aktivitet från dag ett. Arninge, som är en snabbt växande handelsplats nära både natur och stadspuls, är en perfekt utgångspunkt för våra kunder i regionen. Vi söker en engagerad farmaceut som vill bidra till vårt stora och härliga team i Arninge – välkommen att göra skillnad med oss! Tjänsten är en tillsvidareanställning som farmaceut. Tjänsten är på heltid eller enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas. Är du den vi söker? Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. Du är antingen i början av din karriär eller erfaren farmaceut och känner igen dig i beskrivningen: Du visar intresse och engagemang i mötet med kunder och samarbetar väl med kollegor på ditt apotek och i hela regionen/ hela Apotek Hjärtat Du tar ansvar för att hantera de krav som ställs på dig som farmaceut och tar hjälp av ditt team vid behov Du bidrar med en god attityd och söker enkla lösningar i vardagen Nyfiken på mer? Lyssna på vårt podcastavsnitt om Apotek Hjärtat. Du hittar det här. På Hjärtat strävar vi efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, skicka in din ansökan redan idag. Om roller kräver det så behöver du genomgå bakgrundskontroller innan anställning. All extern hjälp med rekrytering undanbedes. Sista ansökningsdag: 2025-06-30 Kontaktperson: [email protected] Välkommen till oss - ett apotek med Hjärtat på rätt ställe!
Om Logent: Logent är marknadsledande inom kontraktslogistik i Norden. Vi erbjuder våra kunder ett unikt och brett utbud av tjänster där vi strävar efter ständiga förbättringar genom robusta verksamhetsprocesser och fokus på starkt ledarskap. Vi är på en stark tillväxtresa med ett ökat intresse för våra tjänster. Vi tar hand om våra anställda och erbjuder alla anställda trygga anställningsvillkor och marknadsmässiga löner. Resan som anställd kan börja på olika platser, i olika delar av vårt företag. Vi har cirka 3 000 anställda i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Belgien och Nederländerna 2024. Om tjänsten: Är du redovisningsekonom och drömmer om att få arbeta med redovisning i ett spännande internationellt bolag med teamkänsla och framåtanda? Vill du ha en roll med stort ansvar där du får arbeta med hela redovisningsflödet för ett eller flera bolag och samtidigt vara delaktig i att utveckla de ekonomiska processerna? Då kan rollen som bolagsekonom hos oss på Logent vara rätt utmaning för dig! Din nya tjänst: Som bolagsekonom hos Logent ingår du i ett redovisningsteam på 6 personer och ansvarar för hela flödet i redovisningsarbetet för ett antal bolag. På avdelningen arbetar vi kontinuerligt med utveckling och effektivisering av våra processer, du kommer att få möjlighet att ansvara och driva egna projekt samt vara delaktig i arbetet med att uppdatera redovisningsregler m.m. Ditt arbete innebär också en hel del kontakt med verksamheten i de olika bolagen i olika länder och med externa leverantörer. Du rapporterar direkt till groupp CFO. Tjänsten är placerad vid vårt fina kontor i Hammarby Sjöstad. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att : Hålla gruppdeadlines vid varje månadsbokslut för flera företag Utföra kontoavstämning på månadsbasis i grupprapporteringsverktyget Adra Deklarera moms för flera företag och hålla tidsfrister och se till att betalning sker Deklarera skatter och sociala avgifter på utsatt datum och se till att betalning sker Lämna in periodisk obligatorisk rapportering i tid för relevanta företag Se till att momskoder är korrekt inställda i bokföringsprogram Säkerställa att den interna faktureringen sker effektivt för att underlätta avstämningsprocessen Bidra till förbättrings-/automatiseringsprojekt för redovisningsprocesser Vara primär kontaktperson för den årliga revisionen Vara primär kontaktperson för den lokala förvaltningen (Skatteverket, Bolagsverket...) Vara delaktig i budget- och prognosarbete Vara med i framtagandet av en ekonomihandbok Unit4 kunskaper är meriterande Svenska eller Norska eller Danska samt Engelska är ett krav Din profil: Vi söker dig som har en relevant högskoleutbildning inom ekonom, relevant erfarenhet från kvalificerat redovisningsarbete är meriterande. Vidare ser vi att du har goda kunskaper i Excel då det används för analysarbete och avstämning. Vi ser gärna att du har god systemvana och ett intresse av att utveckla processer mer effektivt. Du gillar att ta ansvar och drivs av utmaningar och att utveckla de egna kunskaperna och erfarenheterna inom redovisning. Som person är du öppen, jordnära och trivs i en miljö där man hjälps åt och tar ett gemensamt ansvar. Tjänsten i sig kräver en noggrann person med problemlösande förmåga som levererar kvalitet och upprätthåller god kommunikation med sin omgivning. Vad erbjuder vi? Hos oss på Logent får du en rolig, utmanande och samtidigt utvecklande roll i ett framgångsrikt team som gillar att jobba tillsammans. Ansökan: Urval görs löpande och tjänsten kan komma tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, engagemang och lämplighet. Har du frågor kring tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta Thérèse Grivérus, [email protected]. Vi behandlar inte ansökningar via mejl p g a GDPR. Varmt välkommen med din ansökan!
Bli gruppträningsinstruktör på Nordic Wellness Rosersberg Vill du inspirera människor till rörelse, energi och glädje? Älskar du att stå i centrum, sprida träningsglädje och göra skillnad för andra? Då har du hittat rätt – vi söker nu gruppträningsinstruktörer på vår klubb i Rosersberg! Om oss Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med över 350 klubbar, padelanläggningar och över 500 000 medlemmar. Vi erbjuder träning för alla – i en miljö där våra värdeord genomsyrar allt vi gör: FUN. MOVEMENT. STRONG. TOGETHER. Om rollen Som gruppträningsinstruktör är du en central del av våra medlemmars upplevelse – du är både ambassadör, inspiratör och energispridare. Din uppgift är att förmedla träningsglädje, skapa motivation och ge våra deltagare den där WOW-känslan som får dem att längta tillbaka. Du bör känna dig trygg i att ta plats, bjuda på dig själv och leda med både hjärta och energi – oavsett om det är 10 eller 100 personer i salen. Vi erbjuder dig: Utbildning i koncept En fast klass/vecka (eller fler!) på en av våra klubbar där behovet är som störst En arbetsplats fylld av engagemang, utveckling och träningsglädje Vi söker dig som kan: Hålla 1–2 fasta klasser i veckan Vara tillgänglig morgon, dag, kväll eller helg (beroende på behov) Vem är du? Du behöver inte vara utbildad instruktör sedan tidigare – vi utbildar dig! Det viktigaste är att du: Har passion för gruppträning och träning i stort Trivs med att stå i centrum och leda andra Har personlig utstrålning, energi och en positiv attityd Är pålitlig, engagerad och vill utvecklas hos oss Att jobba på Nordic Wellness Hos oss får du mer än bara ett jobb – du får en plats i ett team där träningsglädje, utveckling och gemenskap står i centrum. Vi är ett företag i ständig rörelse, där du får möjlighet att påverka och växa – oavsett om du vill hålla fler klasser eller ta andra steg inom företaget. Vill du veta mer? Kontakta vår gruppträningskoordinator Emma Mazouch på: [email protected] Rekrytering pågår löpande – så vänta inte med din ansökan! Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller, och genom att skicka in din ansökan godkänner du att en sådan kan utföras. Vi ser fram emot att höra från dig och kanske välkomna dig till vårt fantastiska instruktörsteam!
The Sales Team Our Sales organization is organized in sales pods, consisting of team members with cross functional roles and competencies such as SDRs, AEs, SEs and CSMs/AMs. Each pod focuses on a certain market segment such as Mid-market or Enterprise. We work with a wide range of customers from various industries. What you'll get to do As a CSM you will be responsible for a portfolio of Mid-market accounts and its financial performance. This means you will own the customer journey from onboarding through renewal and upsell of their account. You will act as the voice of the customer as we develop new features and products that will delight our global customer base. In addition this role will work to contribute to making sure we have state of the art ways CSM processes and help to spread these best practices across the sales organizations. Some of your tasks will include: - Build strong relationships with customers and proactively serve as a strategic advisor, demonstrating how Detectify can support their business goals. - Proactively identify upsell/expansion opportunities to drive growth - Drive onboarding, promote the adoption and optimal use of purchased licenses to maximize customer value. - Increase customer engagement and ensure efficient product use by leading webinars, workshops, and training sessions. - Scale customer account growth by making logical usage recommendations based on your knowledge of the product/service and the customer’s needs - Leveraging client relationships, proactive provide recommendations as well as product knowledge to keep and expand revenue within your accounts - Collaborating with the Product, Engineering, Marketing and the Sales pods to improve the entire customer life cycle - Troubleshooting and resolving issues in a timely and productive manner, identifying and implementing process improvements - Continuously monitor the latest and greatest CSM trends and evaluate what would fit our needs Who you are The ideal candidate has a solid understanding of what best in class CSM practices in a B2B SaaS company looks like and experience of working hands-on with that. In addition you have a proven track record of supporting customers using technically complex products (a highly technical buyer) preferably within cyber security.You are a gifted networker who enjoys working in tight collaboration with others and gets some extra energy from helping your colleagues take their work to the next level. You are curious, eager to learn, communicative and you enjoy delivering top-notch customer experience to some of the biggest tech companies in the world.With thousands of companies using Detectify today, this is an incredible opportunity to make a huge impact on our mission to make the internet more secure. You have: - 3 years of CSM experience at a SaaS company and a solid understanding of what best in class CSM operations looks like. - Proven track record of selling technically complex products to a technical buyer, preferably within cyber security - Experience with org-naving, especially at the executive level - A proactive and enthusiastic approach to work - Excellent communication and negotiation skills A plus: Technical account management knowledge, and previous experience at a Scale up So, what do you think? We are proud to foster an inclusive workplace free from discrimination. We strongly believe that diversity of experience, perspectives, and background will lead to a better environment for our employees and a better product. This is something we value deeply and we encourage everyone to be a part of changing the way the world thinks about security! Go hack yourself! Hybrid work This position is for the Stockholm office. We offer hybrid working, with access to our office in central Stockholm and would like to see you at the office a few times per week. Started by a group of ethical hackers, Detectify offers cybersecurity solutions that combine human ingenuity with automation. We believe that the fear of cyber threats should never stand in the way of digital greatness. At Detectify, your opinion and ideas matter. You'll belong to a diverse, dedicated, and forever curious team that recognizes the power of knowledge sharing and challenging the status quo. Want to know more about what it is like working at Detectify? Visit our career site.
Välj ett jobb för att visa detaljer