Master Scheduler Logistics
Libera i Sverige AB
Civilingenjörsyrken inom logistik och produktionsplanering

Vi på Libera söker en erfaren Master Scheduler inom logistik till Dafo Vehicles nya anläggning i Albyberg.  Uppdraget I rollen som Master Scheduler Logistics får du en central position i Dafos produktionsflöde. Du ansvarar för att skapa och utveckla en effektiv och balanserad produktionsplanering inom logistiken – från långsiktig kapacitetsplanering till daglig schemaläggning. Du arbetar i nära samarbete med interna funktioner som produktionsplanering och inköp.  Ditt uppdrag är att säkerställa leveransprecision, optimera lagerhållning och bidra till företagets övergripande affärsmål. Dina huvudsakliga ansvarsområden innebär bland annat: Säkerställa att planeringen stödjer kundkrav, kapacitet och kostnadsmål Bidra till förbättringsarbete enligt Lean och IBP-processer Följa upp nyckeltal och initiera åtgärder vid avvikelser Stödja övriga teamet inom MPS och Shop Floor Scheduling Vem du är Vi söker dig som är strukturerad och har lätt för att se lösningar även i komplexa situationer. Du är tydlig i din kommunikation och har en god samarbetsförmåga och drivkraft, vilket gör att du trivs med att arbeta tillsammans med andra funktioner för att nå gemensamma mål. Du är van att arbeta i en miljö som präglas av förändring och utveckling, och du har ett starkt engagemang för säkerhet, kvalitet och förbättringsarbete. För att passa rollen ser vi att du har: Minst 5 års erfarenhet inom produktionsplanering, MPS/MRP och ERP-system Goda kunskaper inom prognostisering, lagerstyrning och Lean Civilingenjörsexamen eller motsvarande inom logistik eller produktion God förståelse för transporthantering, in- och utflöden samt grundläggande budget- och ekonomikunskaper Professionell engelska i tal och skrift Rekryteringsprocessen Detta är en direktrekrytering där Libera sköter rekryteringsprocessen och alla frågor kring processen besvaras av Liberas rekryterare. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, tillträde till tjänsten sker gärna omgående för rätt kandidat. Ansökan ber vi dig skicka via annonslänken för korrekt hantering av CV och personuppgifter. Välkommen med din ansökan redan idag! Om Dafo Vehicle Dafo Vehicle grundades 1919 och är en global ledare inom brandsäkerhetslösningar för tunga fordon. Med verksamhet i USA, Finland, Estland, Frankrike och Sverige har företaget sitt huvudkontor i Tyresö, Stockholm, och har sedan 2018, då det blev ett självständigt bolag, haft fullt fokus på brandskydd för fordon. Dafo Vehicles koncept HEXA+ erbjuder ett heltäckande brandskydd – från riskanalys och systemdesign till installation och eftermarknadssupport. Med starkt fokus på produktutveckling och ett engagerat team på 115 medarbetare levererar Dafo Vehicle innovativa och hållbara säkerhetslösningar världen över. I december 2024 förvärvades Dafo Vehicle av United Safety, vilket ytterligare stärker bolagets globala närvaro. Under 2025 flyttar Dafo Vehicle till en ny högteknologisk anläggning i södra Stockholm för att stötta fortsatt tillväxt och innovation.

24 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Serviceinriktad lagermedarbetare.
Starfinder AB
Lager- och terminalpersonal

Vi söker dig som vill ha ett varierat arbete där du får kombinera praktiska uppgifter med ansvar för ordning och flöde i lagret. Du kommer att ingå i ett sammansvetsat team där arbetsglädje och noggrannhet står i centrum. Arbetsuppgifter I den här rollen arbetar du brett med både lagerhantering och tekniskt inriktade uppgifter. Det innebär bland annat att: Plocka, packa och sortera produkter Hålla ordning på lagerytor och fylla på material Utföra enklare kontroller och service på maskiner och verktyg Hjälpa till med att ta emot och ställa upp utrustning Delta i det dagliga arbetet för att säkerställa att allt flyter på Arbetet är fysiskt och innebär en del tunga lyft – därför krävs god fysisk form och en vilja att ta i där det behövs. Din profil Erfarenhet av lagerarbete, verkstad eller annat praktiskt arbete är meriterande Du har god fysik och är inte rädd för att hugga i Du behärskar svenska i tal och skrift Du är noggrann, pålitlig och trivs med att jobba i team Stor vikt läggs vid personlig lämplighet – vi söker dig som är en lagspelare med struktur, engagemang och ett positivt förhållningssätt. Ansökan och tillträde Detta är en heltidstjänst med start så snart som möjligt. Arbetstiderna är måndag till fredag kl. 07.00–16.00. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som stöttar dig genom hela uppdraget. Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig!

24 juni 2025
Sista ansökan:
11 december 2025
Junior IT-tekniker
Human IT-support AB
Supporttekniker, IT

Är det något du gillar så är det teknik! Du gillar känslan av att hjälpa människor, att få känna hur de uppskattar att någon som verkligen kan sin sak gör det begripligt för dem. Du är intresserad av teknik och även såklart att ge god service. Du tycker om att kommunicera med människor och inser vikten av återkoppling. Du bör ha minst 1-3 års relevant arbetserfarenhet, samtidigt lägger vi stor vikt vid personlighet. Arbetsuppgifter: Som junior IT-tekniker fokuserar du på att ge support och se till att arbetsplatsens teknik fungerar som den ska. Du arbetar nära användarna och får lära dig hur en professionell IT-miljö underhålls. Vanliga arbetsuppgifter: Installation och konfiguration av arbetsplatser Du hjälper till att installera datorer, skrivare, telefoner och annan utrustning, samt ser till att allt fungerar och är kopplat till nätverket. Felsökning och användarsupport När kollegor får tekniska problem, hjälper du till att hitta lösningar – antingen på plats eller via fjärrsupport. Du lär dig att arbeta metodiskt och tryggt även vid stressiga situationer. Uppdateringar och grundläggande säkerhet Du ser till att enheter är uppdaterade med rätt mjukvara och säkerhetspatchar. Vi visar dig hur du arbetar enligt företagets rutiner för IT-säkerhet. Support och service Du är ett vänligt ansikte utåt som ger teknisk hjälp och vägleder användare på ett enkelt och pedagogiskt sätt. Dokumentation Du hjälper till att dokumentera installationer, utrustning och ärenden så att vi alltid har koll på IT-miljön. Lärande och utveckling Du deltar aktivt i förbättringsarbete och får stöd att växa i din roll och ta mer ansvar över tid. Kvalifikationer: Utbildning inom IT/teknik, eller 1–2 års praktisk erfarenhet av IT-support eller liknande Intresse för teknik, problemlösning och att hjälpa andra Kommunikativ och serviceinriktad – du gillar att prata med användare och kan förklara teknik på ett enkelt sätt Grundläggande kunskaper om datorer, operativsystem och nätverk Talar och skriver svenska obehindrat  Human IT Human IT handlar om att göra saker lite annorlunda, att på riktigt sätta våra anställda i fokus. Vi växer tillsammans och värdesätter engagemang och ambition. För oss är det viktigt att du får chansen att vara med och påverka vägen framåt. I utbyte erbjuder vi kompetens- och karriärutveckling genom varierande och utmanande uppdrag. Vi är inte branschinriktade och kan därför erbjuda en fantastisk variation bland uppdragen för dig som konsult. Självklart ser vi till att du får rätt utbildning och vi är väl medvetna om att det är det livslånga lärandet som bygger vår framgång. Tillsammans skapar vi framtiden   Tillsvidareanställning med fast månadslön Kollektivavtal Vi tillämpar sex månaders provanställning, inklusive maxat friskvårdsbidrag Utvecklingsplan Hälsoförsäkring + pension Förskottssemester Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid och när säkerhetskontroll är genomförd. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare. Plats: Stockholm Ansökan: Vi rekryterar löpande. Så skicka in din ansökan redan idag! Human IT arbetar tillsammans med Great Place To Work för att vi skall bli Sveriges bästa arbetsplats. Och förresten: Som en aktiv del i ett samhälle med kulturell och social mångfald är Human IT’s ambition att präglas av inkludering och bred representation, samt vara en arbetsplats med lika möjligheter för alla. Human IT anställer, bibehåller, befordrar och i övrigt behandlar alla medarbetare och kandidater efter erfarenhet, kvalifikationer och kompetens, oavsett kön, religion, ursprung, ålder, sexuell läggning, könsidentitet eller funktionsvariationer.

24 juni 2025
Sista ansökan:
11 december 2025
Product owner and manager Data Analytics to Avonova!
Avonova Sverige AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag    Join us in the next chapter of our data journey About Avonova Avonova is the leading player in the Nordic region within corporate health and leadership development. With broad knowledge and great commitment, Avonova helps organizations and their employees to become more sustainable, communicate more effectively, and feel better. Health and work environment are crucial factors in creating long-term successful organizations. Our 1,300 employees in 170 locations deliver health services across the whole Nordic region every day. Our customers are found within both the public and private sectors. Product owner and manager Data Analytics team Location: Stockholm/Larvik Responsibilities and tasks Avonova’s approach to occupational health is very results-driven, by recommending and executing the customer interventions that generate most employee well-being to our customers. We do this from data – both of various segments from all 2.2 million individuals that we intervene with, and for each specific customer’s employees and teams. And our internal operations is very much steered from performance data. Avonova’s data analytics journey is well underway. With a modern platform built on Azure and Databricks, close to 10 integrated data sources, and several use cases delivered to the organization as powerBI report apps in production, we are now scaling our efforts to turn data into a strategic asset across Avonova. As Product Owner and manager for Data Analytics, you’ll take the lead in turning our data platform into a powerful enabler for smarter decisions, increased sales, customer insights, better services, and continuous innovation. You’ll work closely with internal stakeholders, third party implementation partners, engineers, analysts, and leadership to ensure the roadmap delivers clear business value — every step of the way. The Data Analytics team currently consists of one data scientist and the Product Owner. There are good opportunities to grow the team going forward. Your key responsibilities - Strategic Leadership: Set the overall data strategy, vision and the roadmap of making Avonova a data driven company that offers valuable insights to its customers and the business. - Be the go-to person for the data analytics team and support the team in finding information, resolve issues or blockers and make appropriate decisions related to the data platform product - Stakeholder Engagement and prioritization: Engaging with various stakeholders across the organization to understand their and our customer’s data needs, gather and prioritize requirements and communicate the value of data analytics initiatives. - Lead the team’s efforts according to decided road map and priorities. The team consists of internal resources, external technology partners as well as stakeholders across Avonova forming a virtual data analytics team. - Technical Leadership: Make sure the data platform meets the needs of the business and strategy. Make sure your team has the technical know-how to make good decisions about new technology and how it's put together. - Security: Ensure data security measures are ingrained in our platform's architecture and part of daily operations. Ensure adherence to global data protection regulations, and internal Avonova security policies, and foster a culture of security awareness. - Data Governance and Quality: Set up rules and processes to make sure our data is high-quality, consistent, and reliable. Manage who can access data and ensure we follow data protection laws. - Innovation and Continuous Improvement: Stay up-to-date with new technologies and methods in data analysis, machine learning, and AI to make our data analytics better. Who are we looking for? We are seeking someone who will be at the forefront of transforming the way insights are provided to our business and customers. If you find the opportunity to build our analytics capabilities from the ground up exciting, then you are the ideal candidate. You will be the key link between our new technology team and our business needs, responsible for managing the product backlog and ensuring that the platform aligns with our strategic objectives. You understand the importance of good system architecture and data governance, and how they lead to valuable business results. Your skill in managing data infrastructure, along with a drive for innovation and improvement, will help us succeed together. Past experience & qualifications - Candidates should have a minimum of 5 years' experience in data analytics, with a few years of expertise in technologies such as Databricks or Snowflake. - Previous experience from working on agile product delivery teams and previous experience as product lead or an equivalent role for a data team. - Fluent in English and Norwegian or Swedish. - Solid understanding of Azure cloud services, especially data related capabilities and familiarity with networking, security and resource management - Experience with Databricks or similar platform and data warehouse principles. - Familiarity with Data modeling & Pipeline design. - Experience with powerBI. We offer  - Personal and professional development - A stable employer with long-term goals - Collective agreements - Wellness benefits and other employee benefits We review applications on an ongoing basis, but due to the summer vacation, our response may be slightly delayed. An extract from the criminal record and drug tests will be conducted upon employment. If you have any questions about the position, you are welcome to contact CIO Per Brandt, [email protected] We kindly decline all offers of recruitment and advertising assistance.

24 juni 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Front desk officer/receptionist

Vi söker Front Desk/Receptionist till exklusiv plastikkirurgisk klinik i Stockholm Är du en serviceinriktad och ansvarstagande person med ett öga för detaljer? Vill du arbeta i en vacker och professionell miljö där du möter klienter i livets kanske viktigaste ögonblick? Då är du kanske den vi söker! Om tjänsten Vi söker en Front Desk Officer/Receptionist till vår plastikkirurgiska klinik i centrala Stockholm. Du kommer att vara vårt ansikte utåt och den första kontaktpunkten för våra klienter. Rollen innebär ett stort ansvar och kräver en hög servicenivå. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: - Ta emot och välkomna klienter inför läkarbesök, återbesök eller operation - Förbereda klienter inför konsultationer och operation - Ta medicinska fotografier inför konsultationer enligt klinikens riktlinjer - Ansvara för bokningar, schemaläggning och enklare administration - Ha löpande kontakt med klienter via e-post och telefon - Se till att väntrum och mottagningsytor är i perfekt skick Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet från receptionsarbete och service. Är social, professionell och trygg i att möta människor Har ett öga för detaljer och arbetar strukturerat Trivs med ansvar och kan hantera många uppgifter samtidigt Har god datorvana och är trygg med att uttrycka dig både skriftligt och muntligt i svenska och engelska Vi erbjuder: En viktig och utvecklande roll på en välrenommerad plastikkirurgiskt klinik Ett tight professionellt team där alla arbetar nära varandra med högt engagemang En modern och estetiskt mycket tilltalande arbetsmiljö Låter detta intressant för dig? Skicka din ansökan med CV och personligt brev till [email protected] så snart som möjligt. Urval sker löpande. Lokalisation: Sveavägen 84, Stockholm Anställningsform: Vikariat heltid Arbetstid :Måndag-Fredag 08.00-16:30 Tillträde: Enligt överenskommelse

24 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Elektriker till Kungsängen
Yourstaff 365 AB
Elektronikreparatörer och kommunikationselektriker m.fl.

Om jobbet Är du en lösningsorienterad och praktiskt lagd person som trivs med varierande arbetsuppgifter?Då kan det här vara jobbet för dig! Just nu söker vi flera erfarna elektriker till vår kund i Kungsängen. Du kommer att arbeta i en modern och dynamisk miljö där kvalitet, säkerhet och samarbete står i fokus. Arbetsbeskrivning Vi söker dig som har erfarenhet från att läsa el-schema, läsa och förstå ritningar och montering av kablage samt komponenter i apparatskåp. Erfarenhet inom tillverkningsindustrin, gärna inom elinstallation, elskåpsbyggnation eller automation är vad vi söker också. Du är en praktiskt lagd person med ett positivt förhållningssätt och bidrar till ett gott arbetsklimat genom ditt engagemang och din samarbetsvilja. Med tidigare arbetslivserfarenhet har du lätt för att snabbt sätta dig in i nya rutiner och arbetsmoment, och du har en hög känsla för noggrannhet och kvalitet. För att trivas i rollen ser vi att du är engagerad, ansvarsfull och initiativrik. Du arbetar självständigt men fungerar lika bra i grupp, där du gärna samarbetar mot gemensamt uppsatta mål. Du sprider positiv energi och skapar en stark "vi-känsla" på arbetsplatsen. Dessutom är du flexibel och ställer upp där det behövs, vilket gör dig till en värdefull del av teamet. Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet och innebär att du kommer att vara anställd av Yourstaff men arbeta ute hos vår kund. Arbetstiden är på heltid och dagtid måndag-fredag, med möjlighet till flextid och kortare arbetsdag på fredagar. övertid kan förekomma. Kompetenskrav: Erfarenhet av Kabeldragning Praktiskt lagd Positiv inställning God svenska i tal och skrift B-Körkort Följer processer och samtliga skyddsföreskrifter. Medverkar aktivt för att föreslå förbättringar/korrigerande åtgärder. Kvalifikationer Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom Kabeldragning och montering av kablage och komponenter i apparatskåp och brinner för kvalitet framför kvantitet på arbetsplatsen. Du är en person som tar initiativ och ser vad som behöver göras.  Utbildning Gymnasiekompetens med utbildning inom El-tekniks är meriterande, dock inget krav. Vi arbetar löpande med intervjuer och urval därför kan tjänsten komma att bli tillsatt innan slutdatum om vi matchat rätt kandidat. Observera att vi inte tar emot ansökningar eller CV via mail. Välkommen in med din ansökan redan idag! Om Yourstaff Yourstaff är ett kompetensföretag med en kärnverksamhet inom produktion, teknik, logistik, industri, ekonomi och kundtjänst. Vi är specialister med 40 års samlad erfarenhet inom bemanning och rekrytering. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden genom att vara en trygg rekryteringspartner som får företag och medarbetare att växa genom rätt matchning. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden genom att ta tillvara på talanger och all kompetens på marknaden. På Yourstaff tror vi på mångfald, inkludering och välmående. Våra ledord är tillit, hjärta och långsiktighet som genomsyrar vår verksamhet. Yourstaff är din trygga rekryteringspartner som satsar på rätt matchning och ser medarbetare som hjärtat i verksamheten.

24 juni 2025
Sista ansökan:
26 augusti 2025
Projektledare inom förvaltningsprojekt luftledning
Svenska Kraftnät
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

Hos oss på division Nät är du med och bygger ut samt underhåller stamnätet – en avgörande del av Sveriges elektrifiering. För att lyckas med vårt samhällsviktiga uppdrag behöver vi varje år bygga 30 mil ledningar och driftsätta 20 stationer. Tillsammans skapar vi en stabil och hållbar energiinfrastruktur för framtiden. Om tjänsterna Enheten Förvaltningsåtgärder driver projekt inom två områden. Teamet för revisionsprojekt driver statushöjande ledningsåtgärder i det svenska stamnätet. Entreprenadprojekten är många, av varierande storlek och utspridda över hela landet. Utmaningen är att 1300 mil luftledning ska ses över och statushöjas. Exempel på projekt är byte av isolatorer, vibrationsdämpare, topplina, skarvar, distansjärn, flytt av stolpar och skruvningsåtgärder. Teamet för steg och beröringsspänningsmätning driver projekt spridda över landet. Teamet ser till att kvalitetssäkra stamnätet med mätningar och kontroller. Teamet jobbar också med att utveckla en ny metod, högspänningsmetoden, för steg och beröringsspänningsmätning. Enheten Förvaltningsåtgärder söker nu tre nya projektledare med följande inriktningar: • Projektledare avslut av entreprenader inom revisionsprojekten • Projektledare projektering till revisionsprojekt • Projektledare steg och beröringsspänningsmätning Du driver projekt parallellt med dina projektledarkollegor och rapporterar till huvudprojektledaren. Du driver dina projekt och arbeten självständigt och när det behövs hjälp stöttar du och dina projektledarkollegor varandra. Ovanstående roller passar dig som trivs med att självständigt ansvara för samt driva infrastrukturprojekt. Du trivs i en roll där du förväntas ta beslut samt driva arbetet framåt tillsammans med övriga projektmedlemmar, konsulter och entreprenören. Som projektledare hos Förvaltningsåtgärder ansvarar du för att styra och leda projektgruppen och projektets entreprenörer i entreprenadfas. Du driver processen för att sammanställa förfrågningsunderlag, utvärdera anbud, upphandla samt genomföra investeringsprojekt med kontrakterade konsulter och entreprenörer. Inom Svenska kraftnät har vi ett gemensamt arbetssätt där alla är delaktiga i utvecklingen av verksamheten och där du som medarbetare uppmuntras att bidra till förbättring och utveckling av rutiner och processer. Du kommer att tillhöra avdelning Ledningsprojekt som finns representerad på Svenska kraftnäts huvudkontor i Sundbyberg samt de olika lokalkontoren. Om dig Vi söker dig som har god samarbetsförmåga då det i rollen är centralt att samverka med olika kontaktytor. Som projektledare driver du projekt där tydlig kommunikation mot projektmedlemmar och entreprenörer är viktigt för att du ska lyckas med ditt uppdrag. I ditt ledarskap är du motiverande och skapar förutsättningar för medarbetare att uppnå gemensamma mål.  Du är van att fatta snabba beslut och agera utifrån dessa. Du arbetar mål- och resultatorienterat och har god förmåga att prioritera och planera. Du är trygg i din roll som projektledare och kan driva projekt från Svenska kraftnäts kontor även om arbetena utförs i en annan del av landet. Du är van vid arbete med projektstyrmodeller, WBS, göra projekt- och tidsplaner och andra moment. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Skallkrav   • Högskoleutbildning inom för tjänsten relevant område, alternativt längre arbetslivserfarenhet inom områdena samhällsbyggnad, infrastruktur eller elkraft, som vi bedömer likvärdigt. • Minst 2 års arbetslivserfarenhet som projektledare, uppdragsledare eller projektingenjör inom området luftledningar 130 - 400kV. • Erfarenhet inom ett eller fler av nedan listade områden: • Steg och beröringsspänningsmätning. • Elsäkerhetsarbete högspänning. • Projektarbete inom entreprenad. • Erfarenhet av projektering av kraftledningar. • Projektledare inom teknisk administration. • Erfarenhet inom mark och tillstånd. • B-körkort. • Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska. Meriterande krav • Branscherfarenhet av luftledningsprojekt med spänningsnivå över 220 kV. • Erfarenhet av att ha arbetat som projektledare inom eller gentemot offentlig sektor. • Projektledarutbildning PMI/IPMA eller liknande. • Kunskaper inom entreprenadsjuridik (tex ABT, AB). • Förhandlingsvana och erfarenhet av upphandling. • Har erfarenhet från stödsystem som PPS, Antura, UBW, IFS. Bra att veta • Tjänsten är placerad i Sundbyberg, Luleå, Sollefteå, Sundsvall, Västerås eller Göteborg. • Möjlighet till distansarbete upp till 50 % #LI-hybrid. • Inrikesresor förekommer i denna tjänst (ungefär 2-4 dagar per månad). • Sista ansökningsdag 2025-08-13. Vi tar inte emot personligt brev i samband med din ansökan. • Tjänsten avser en tillsvidareanställning. • Under sommaren har vi begränsade möjligheter att svara men har du frågor om tjänsterna är du välkommen att kontakta [email protected]. Kontakta gärna rekryterande chef Ola Holgersson, 010-475 83 06 alternativt ansvarig rekryterare Anna Charles, tel. nr. 010-489 23 28. Fackliga representanter är Annika Ingeborn, SACO, tel. nr. 010-475 87 72.  och Erica Midfjäll, ST, tel. nr. 010-475 87 31. Du når oss också via e-post: [email protected]. Övrig information Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetenhet. Innan ett beslut om anställning fattas kommer en säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) att genomföras i de fall befattningen innebär hantering av säkerhetsskyddsklassificerade uppgifter eller deltagande i säkerhetskänslig verksamhet. Om anställningen avser befattning i säkerhetsklass kommer säkerhetsprövningen även att innefatta en registerkontroll och, i vissa fall, en särskild personutredning. För anställning på Svenska kraftnät kan det vara ett krav på svenskt medborgarskap i vissa befattningar. Med anställningen följer en skyldighet att krigsplaceras. För mer information om säkerhetsprövning Svenska kraftnät arbetar för att främja mångfald och motverka diskriminering och ser gärna sökanden med olika bakgrund och erfarenheter till våra rekryteringar. Lär känna Svenska kraftnät och hur det är att arbeta hos oss: Lär känna oss på Svenska kraftnät

24 juni 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Pizzabagare
MRN Renovest AB
Pizzabagare m.fl.

Vi söker en driven och självgående pizzabagare till vår restaurang. Du kommer ha ett övergripande ansvar för att sköta köket och arbetet i restaurangen – från att förbereda råvaror till att baka pizzor och hålla rent och snyggt i lokalen. Dina arbetsuppgifter: Förbereda och baka pizzor Hantera beställningar och kundservice vid behov Städa och hålla ordning i köket och serveringsytor Ta emot varuleveranser Ansvara för att allt i köket fungerar som det ska Kvalifikationer: Erfarenhet som pizzabagare är ett plus, men engagemang och vilja att lära är viktigast Du kan arbeta självständigt och ta eget ansvar God hygien och ordningssinne Du är positiv, pålitlig och har ett gott bemötande Meriterande: Om du har rätt till nystartsjobb eller liknande anställningsstöd är det ett stort plus Om anställningen: Tillsvidare- eller visstidsanställning enligt överenskommelse Heltid/deltid beroende på behov Start: så snart som möjligt Skicka gärna din ansökan med en kort presentation av dig själv och din erfarenhet. Vi ser fram emot att höra från dig!

24 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Personlig Assistent till glad kille på Tyresö 50%
God Assistans i Mitt AB
Personliga assistenter

Personlig Assistent till glad kille på Tyresö - Är du vår nästa stjärna? Vi söker en kvinnlig personlig assistent som är en glad, ansvarstagande och social person som vill vara med och göra skillnad i vardagen för en underbar kille med stora funktionsnedsättningar. Du är någon som är noga med tider, pålitlig och älskar att skapa meningsfulla relationer. Det man arbetar med här, det är viktigt på riktigt.  Tjänsten Denna kille lever med omfattande flerfunktionshinderbehöver hjälp med alla förflyttningar, hygien, motorisk träning, medicinering, matning och omvårdnad. Han älskar promenader i vagnen, ridning, musik, barnprogram och att bara mysa hemma. Det är också roligt med små utflykter.  Vad vi söker i en personlig assitent Vi söker en ansvarsfull, pålitlig och glad person som är trygg i sin yrkesroll. Du tycker om att lära känna och skapa genuina relationer och du har en god förmåga att läsa av och förstå andra. Det är viktigt att du är nyfiken, tålmodig och har en vilja att verkligen förstå denna kille och hans behov, speciellt då han inte har ett verbalt språk.  Vi ser att du är rökfri, talar och förstår svenska bra och ser detta jobb som en långsiktig och viktig del av ditt arbetsliv. Eftersom jobbet innebär en del lyft är det också viktigt att du har god fysisk form. Som assistent här får du vara en kreativ och fantasifull person som ser tillfällen för lek, bus samtidigt som du skapar en trygg och avslappnad miljö för kunden. Humor och påhittighet är egenskaper som värdesätts, precis som förmågan att anpassa dig efter kundens dagsform och behov, du är inkännande. Tjänstegrad: Tjänsten är på ca 50% med arbetstid främst under eftermiddagar/kvällar ca 2-3 pass i veckan och ojämna helger. Vi erbjuder arbetstider där vi gemensamt skapar ett schema som passar både dig och vår familj men helgerna är rullande. Vi söker dig som vill ha ett långsiktigt och givande arbete där du verkligen kan göra skillnad i denna killes liv.  Start enligt ÖK men helst under april/maj. Erfarenhet inom vård och omsorg eller av barn är meriterande, men din personlighet och förmåga att skapa en god relation med killen och hans familj är det som är allra viktigast. Välkommen att ansöka! Övrigt: God assistans månar om sina assistenter, har kollektivavtal och erbjuder friskvårdsbidrag på upp till 4000:- /år.  I enlighet med God Assistans Policy tar vi in belastningsutdrag för alla som jobbar med barn. Du kan snabbt beställa det digitalt här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/digitalt-registerutdrag/ För att styrka din rätt att arbeta i Sverige behöver du kunna uppvisa svenskt pass/personbevis, uppehållskort (EU) eller uppehålls- och arbetstillstånd/LMA-kort (utanför EU).

24 juni 2025
Sista ansökan:
14 juli 2025
IT-kravanalytiker och projektstöd sökes i Stockholm
Quattro Bemanning & Rekrytering AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Beskrivning Vår klient söker en engagerad och lösningsorienterad kravanalytiker/projektledare som vill arbeta både verksamhetsnära och med IT . Du kommer att ha en nyckelroll i att omsätta verksamhetens behov till effektiva och hållbara IT-lösningar. Här får du möjlighet att bidra till utvecklingen av kritiska system och miljöer som stöttar vår klients produktions- och leveranskapacitet. Arbetsuppgifter I denna roll kommer du att arbeta nära både IT och verksamheten för att identifiera och analysera behov, och omvandla dessa till tydliga och verifierbara krav. Du kommer att driva workshops och kravhanteringsprocesser tillsammans med olika intressenter. Vidare kommer du att leda och driva initiativ, delta i förstudier samt stötta projekt som kan sträcka sig över såväl IT-infrastruktur som större verksamhetsförändringar. Du arbetar i nära dialog med arkitekter och verksamhetsrepresentanter för att säkerställa att lösningarna uppfyller organisationens krav. Du blir en del av ett erfaret och engagerat team som strävar efter ständig utveckling och kunskapsdelning. Kvalifikationer Vi söker dig som har erfarenhet av att:  - Driva kravhantering och workshops för att skapa tydliga, verifierbara krav tillsammans med intressenter - Leda och driva initiativ, delta i förstudier, och stödja projekt som spänner över allt från IT-infrastruktur till verksamhetsförändringar - Utveckla, producera och leverera produkter till slutkund på ett effektivt och hållbart sätt - Arbeta med infrastruktur Villkor Möjlighet att arbeta från något av följande orter: Malmö, Göteborg, Karlskrona, Jönköping, Linköping, Karlstad, Karlskoga, Stockholm eller Östersund. Arbetet sker på plats. Sysselsättningsgrad: 100%. Uppdragets längd: 1 september 2025 – 1 september 2026. Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega, Tech Sverige samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.

24 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025