Lagerarbetare sökas
COT Sverige AB
Lager- och terminalpersonal

Tjej som kille – titta hit! Rätt person med rätt inställning som tycker att kollegorna verkar härliga och som känner igen sig i våra värderingar får mer än gärna söka sig till oss. Vi söker dig som är: – Erfaren av praktiskt arbete, tekniskt kunnande, gärna relaterat till byggmaskiner eller starkt intresse för området. – God datorvana – Noggrann och uppmärksam – God kommunikationsförmåga med både kunder och medarbetare – Lagspelare som vill arbeta effektivt och samarbeta Arbetsuppgifter: – Ta emot inkommande returer av maskiner och säkerställa att returprocessen genomförs smidigt och korrekt – Utföra noggranna rengörings- och underhållsprocedurer för att återställa maskinerna till optimalt skick – Genomföra funktionskontroller och tester för att säkerställa att maskinen är redo för nästa kund. – Kommunicera med kunder om eventuella skador, saknade delar eller ytterligare åtgärder som kan krävas.

13 maj 2025
Sista ansökan:
12 augusti 2025
Transportbilssäljare till Kihlströms Segeltorp
Starfinder AB
Företagssäljare

Kihlströms Transport och Lastbilscenter är Sveriges största återförsäljare av IVECO och Isuzu samt en ledande aktör inom transportbilsförsäljning. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med fokus på kundnöjdhet och högkvalitativa produkter. Just nu söker vi en transportbilsäljare – en spännande möjlighet för dig som vill växa i branschen. Om tjänsten Hos oss får du ansvar för hela försäljningsprocessen – från första kontakt till leverans. Du bygger upp din egen kundstock och samarbetar med leverantörer av fordonsinredning för att skapa skräddarsydda lösningar. Du kommer också att arbeta proaktivt för att behålla och utveckla befintliga kundrelationer genom regelbundna kontakter och skräddarsydda erbjudanden. Dina ansvarsområden inkluderar: Skapa och underhålla långsiktiga kundrelationer samt aktivt driva försäljning. Leda hela försäljningsprocessen och koordinera anpassning av fordon med leverantörer. Rådgöra kunder kring vårt sortiment, genomföra provkörningar och erbjuda finansieringslösningar. Bidra till hög kundnöjdhet genom professionellt bemötande och lösningsorienterat arbete. Din bas är i Segeltorp, men du möter kunder över hela Stockholm. Du blir en del av ett engagerat team och rapporterar till försäljningschefen. Vi söker dig Du trivs i en dynamisk miljö där försäljning står i centrum, och har en naturlig förmåga att prioritera och anpassa dig till olika situationer. Du motiveras av att ta ansvar, driva din försäljning framåt och leverera resultat – både individuellt och tillsammans med teamet. Att bygga och bevara relationer med kunder och kollegor är en självklarhet för dig. Du är en lagspelare som brinner för att ge varje kund en förstklassig upplevelse. Tillgänglighet, lyhördhet och service i världsklass är en självklarhet för dig. Vi ser gärna att du: Arbetar proaktivt med kundvård och uppföljning. Strukturerat identifierar nya affärsmöjligheter. Är självgående, lösningsfokuserad och gillar att ta ansvar. Bidrar med energi och glädje till teamet. Idag sker en stor del av försäljningen via telefon och digitala kanaler – därför är du trygg med dagens teknik och nyfiken på nya arbetssätt och lösningar. Samtidigt har du förmågan att arbeta självständigt, ta ansvar för hela försäljningsprocessen och bygga upp din egen kundstock. Vi erbjuder Vi erbjuder en utvecklande tjänst i en växande bransch, där du får arbeta med ett starkt varumärke inom transportbilar. Hos oss blir du en viktig del av ett team som jobbar mot gemensamma mål och levererar högsta kvalitet till kunderna. I denna rekrytering samarbetar vi med Starfinder. Frågor om processen besvaras av Malin Dunder 0767776762 och Dennis Palenzovski 0720996097. Skicka din ansökan och CV redan idag – vi ser fram emot att höra från dig!

13 maj 2025
Sista ansökan:
29 oktober 2025
Stockholm - Cargo-Bike Driver (transport and delivery)
MoveByBike Europe AB (publ)
Övriga bil-, motorcykel- och cykelförare

The job As a Cargo bike driver at MoveBybike, your job is deliver goods in Stockholm using our electric cargo bicycles. You need to be at least 18 years old, must be able to communicate either in Swedish or English and be willing to adhere to assigned schedules, safety procedures, and transportation laws. We do not demand driver licens and you will be transporting various products for our customers such as parcels, batteries, food products, and more. The flexibility makes it perfect even if you are a student! Working hours You need to work at least one shift per week. Beyond that, you can work as much or as little as you would like but aligned with our needs. We operate between 8:00 through 22:00.  Payment and conditions Your fixed salary is 132SEK/h with additional pay of 20SEK/h for evenings and weekends.  In addition we also offer a bonus based on performance which can range up to an additional 30SEK/h for our best drivers. We offer both vehicle, clothing and mobile, so no extra expenses on your part!   Equipment We provide everything you need to do the job: Advanced E-bike, a mobile phone and professional work clothes. If this sounds like a job for you;  Press apply and answer the questions, and send your resume If you meet requirements you will be called in for an interview If you pass the interview you will perform a drive test with our dispatch team Once all of these steps are complete you will be contracted to work with us, and the onboarding/training will begin We hope to meet you soon. The MBB recruitment team

13 maj 2025
Sista ansökan:
25 oktober 2025
Fastighetsförvaltare
Ambea Sverige AB
Fastighetsskötare

Som Fastighetsförvaltare på Ambeas fastighetsavdelning har du en möjlighet att tillsammans med ett engagerat team vara med och utveckla, ta fram rutiner och processer samt säkerställa den interna servicefunktionen. Ambea bedriver omsorgsverksamhet och hyr och äger därför ett stort antal lokaler i hela Sverige, för att kunna bedriva exempelvis äldreboenden, behandlingshem och gruppbostäder. Ett fåtal verksamheter bedrivs i egenägda fastigheter. Ambea är en matrisorganisation varför fastighetsavdelningen är en stödjande funktion, medan ansvaret för fastigheter och kostnader finns i linjeorganisationen. Fastighetsavdelningen har som mål att göra det enkelt för linjen att bära detta ansvar, genom att förvalta hyreskontrakten på ett ansvarsfullt och effektivt sätt, sätta Ambea på kartan som en professionell aktör gentemot fastighetsägare, samt öka kunskapen om fastighetsfrågor generellt inom bolaget. Som Fastighetsförvaltare bistår du våra verksamheter i renoverings/byggprojekt kopplat till lokalanpassningar samt är den person som verksamheterna som ingår i ditt portföljansvar vänder sig till kopplat till lokalfrågor eller fastighetsrelaterade tjänster. Du förväntas också vara delaktig i olika typer av administrativa projekt, som t ex upphandling av fastighetsrelaterade leverantörer av varor och tjänster eller utbildningsinsatser inom fastighetsområdet. Din portfölj kommer innefatta resor i tjänsten och är geografiskt spritt över ett stort område med fokus på norra Stockholm med ca 20% av den totala portföljen i Norrland. Du kommer rapportera till Förvaltningschef Fastighet. Exempel på uppgifter: Portföljansvar, Stockholm/Norr (Inkluderar Norrland) Ärendehantering, Freshservice Projektledning av fastighetsrelaterade projekt och lokalanpassningar Platsbesök inom ramen för portföljansvaret Underhållsbesiktningar Uppföljning Myndighetskrav Brandsäkerhet / Brandskyddsarbete Representant/ombud i form av Hyresgästombud Upprättande och granskning av tilläggsavtal för större projekt kopplat till, lokalanpassningar Gemensamma grupprojekt inom fastighetsavdelningen Leverantörsuppföljning, avtalsuppföljning Leverantörsuppföljning, fakturagranskning Resor förväntas i tjänsten Erfarenhetskrav Minst 5 år år tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter Meriterande med tidigare erfarenhet inom Brandåtgärder Relevant eftergymnasial utbildning B-körkort Personliga egenskaper God administrativ förmåga Goda kunskaper i Officepaketet Lösningsorienterad och relationsbyggande Självgående Hög kommunikationsförmåga Personliga egenskaper vi söker är god problemlösningsförmåga, affärsmässighet och förmågan att arbeta strukturerat. Att kunna kommunicera och föra en god och professionell dialog med chefer inom Ambeas linjeverksamhet är en framgångsfaktor för att lyckas i rollen. Vi söker medarbetare som får energi av förändring och lockas av att jobba tillsammans med ett blandat och engagerat team som brinner för fastighetsfrågor. Du har med fördel arbetat ett par år med liknande frågor och har en relevant utbildning inom fastighetsförvaltning. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Det här får du hos oss: • Ledarskapsutbildade chefer – samtliga chefer går vårt ledarprogram. • Karriär- och utvecklingsmöjligheter – vårt mål är att 7 av 10 personer ska kunna internrekryteras till chefsroller eller specialistroller. • Utbildning via vår egen utbildningsorganisation Lära – t ex att leda utan att vara chef, utbildning för dig som ska utbilda andra, rehabilitering, arbetsrätt, utvecklingssamtal och arbetsmiljö. Vi har självklart även kollektivavtal, förmånsportal, tjänstepension, försäkringar och friskvårdsbidrag.

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Salsvakter för extraarbete NationalMuseum
Tempest Security Sverige AB
Väktare och ordningsvakter

Salsvakter till Nationalmuseum – Deltid och extra vid behov Vi söker nu dig som vill arbeta som salsvakt och rastavlösare på Nationalmuseum i Stockholm. Tjänsten är på deltid och vid behov, vilket innebär att arbete kan förekomma med kort varsel, även under sena kvällar. Din roll Som salsvakt är du en del av besökarnas helhetsupplevelse. Du är museets ansikte utåt, bidrar till en trygg miljö och möter varje gäst med ett professionellt bemötande – och gärna ett leende. Vi söker dig som: Har väktarutbildning VU1 och VU2 Är godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag Är drogfri, laglydig, saknar betalningsanmärkningar och är trygg i din yrkesroll Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet. På Tempest ser vi det personliga mötet som avgörande för vår framgång. Du är: Social, utåtriktad och serviceinriktad Flexibel och prestigelös Ansvarstagande, ärlig och hjälpsam Kommunikativ och talar flytande svenska och engelska Trygg i att arbeta både i grupp och självständigt Intresserad av att arbeta med säkerhet och service i fokus Meriterande: Erfarenhet från liknande stationär bevakning Lång erfarenhet från bevakningsbranschen Språkkunskaper utöver svenska och engelska Övrigt: Tillträde: Snarast enligt överenskommelse Anställningsform: 6 månaders provanställning, därefter tillsvidare Lön: Enligt kollektivavtal Rekrytering sker löpande, så vänta inte med din ansökan Ansökan: Skicka in din ansökan via vår hemsida. Bifoga: Personligt brev CV Kopior på relevanta utbildningsbevis Välkommen med din ansökan!

13 maj 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Exportkoordinator till Högteknologiskt Bolag
Friday Väst AB
Civilingenjörsyrken inom logistik och produktionsplanering

Vill du arbeta på ett högteknologiskt bolag i framkant - där du fokuserar på att förbättra företagets exportprocess? Sök då till rollen som Exportkoordinator idag! Urval sker löpande. OM TJÄNSTEN: Har du vad som krävs för att förbättra exportprocesser? I denna roll kommer du att befinna dig i framkanten av elektronikindustrin och tar på dig en viktig roll för att förbättra företagets exportprocess och kvalitet. Ditt uppdrag kommer att vara att säkerställa och excellera deras reservdelar och kvalitet genom produktlivscyklerna. Du kommer att vara en del av ett team som ansvarar för att säkerställa effektivitet, kvalitet och utveckling av leveranser. I rollen som Exportkoordinator kommer du stötta med att frakta både system och reservdelar till företagets kunder. Du kommer att arbeta med kontinuerliga förbättringar av export- och utgående processer, och se till att ni möter tidsfrister och efterlevnad samtidigt. Teamet du kommer att vara en del av ansvarar för både driften av den faktiska exporten och för att säkerställa att tull- och handelsregelefterlevnadsfrågor hanteras innan den faktiska exporten sker. Huvudsakliga ansvarsområden inkluderar men är inte begränsade till: Produktion av reservdelskoordinering och stöd till interna kunder. Arbeta med kontinuerliga förbättringar av exportprocessen, handelsregelefterlevnad och lagerhållning av reservdelar. Vara en del av teamet som implementerar LEAN-metodiken inom organisationen. VI SÖKER DIG SOM: Har en kandidatexamen i supply chain, eller motsvarande kunskaper genom arbetslivserfarenhet. Har grundläggande förståelse för olika tekniska områden (elektronik, mekanik, optik, mekatronik och mjukvara). Har kunskap om grundläggande tull- och handelsregelefterlevnad. Har erfarenhet av att arbeta med M3 eller andra ERP-system, samt goda kunskaper i Office. Kan hantera olika projekt såsom supply chain-processer och exportrelaterade frågor. Är bekant med Lean Manufacturing-filosofin och dess tillämpning. Är flytande i engelska och svenska, både i tal och skrift, då båda språken nyttjas i ditt arbete. För att lyckas i rollen ser vi att du är en sann lagspelare med en öppen inställning, positivt synsätt och hög nivå av personligt ansvar. Du trivs i en global och snabbföränderlig miljö där din förmåga att prioritera och omprioritera kommer till sin fulla användning. Du har ett äkta intresse för lärande och förmåga att utbilda andra. Slutlgen är du driven och analytisk med utmärkta kommunikationsfärdigheter. OM ANSTÄLLNINGEN: Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer till en början att vara anställd av Friday. Ambitionen från kunden och vår sida är att du på sikt blir direktanställd hos kunden. ÖVRIG INFO: Omfattning: Heltid Start: Enligt överenskommelse Placering: Stockholm Rekryteringsansvarig: Alice Tegebro Lön: Marknadsmässig Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. OM FRIDAY: Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framförallt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter. Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan – varje dag! Vi riktar oss främst till dig som är i början av din karriär eller studerar vid högskola/universitet inom IT och Teknik.  Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när man ser fram emot att gå till jobbet varje morgon. ”Friday – everyday”, hur låter det?

13 maj 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Timanställning undersköterska till jourverksamhet i Älvsjö
Familjeläkarna i Saltsjöbaden AB
Undersköterskor, vård- och specialavdelning och mottagning

Introduktion Familjeläkarna fortsätter att växa och söker nu efter en engagerad undersköterska för jourarbete inom lss/Säbo. Med vår vision att ge vården som vi själva skulle ge vår familj, är vi en organisation som fokuserar på ansvar, innovation och effektiv vård. Vi främjar en arbetsmiljö präglad av kunskap, glädje och personligt engagemang. Om Rollen Vi söker en person som kan bidra till vår verksamhet med såväl kompetens som engagemang. Du kommer arbeta i nära samarbete med andra yrkesgrupper för att säkerställa högkvalitativ vård. Vårt fokus är att ge patienter en trygg och effektiv vård, samtidigt som vi utvecklar oss själva och vår verksamhet. Primära Arbetsuppgifter · Planera och genomföra vårdinsatser i samarbete med ett multiprofessionellt team. · Utveckla och förbättra vårdens kvalitet genom strukturerade arbetssätt · Dokumentera och följa upp vårdinsatser genom vårt journalsystem. · Deltaga i utbildnings- och handledningsprogram inom organisationen. Kvalifikationer och färdigheter · Godkänd undersköterskeutbildning. · Erfarenhet av hemsjukvård eller liknande vårdmiljö är meriterande. · Körkort är ett krav, med tanke på resor mellan patienters hem. · Förmåga att arbeta självständigt och ta initiativ. · Stor social kompetens och samarbetsförmåga. Önskvärda Egenskaper · Flexibilitet och anpassningsförmåga i en dynamisk arbetsmiljö. · Förmåga att arbeta självständigt och ta initiativ. · Positiv inställning och förmåga att bidra till ett gott arbetsklimat. · Engagemang i patientsäkerhet och vårdutveckling. Arbetstid och anställningsvillkor Vi söker timvikarier som kan arbeta jourpass under daghelger- och kvällstid. Det finns möjlighet till deltidsanställning beroende på dina önskemål och tillgänglighet. Hur du ansöker Om du brinner för att arbeta hos oss och tror att du passar in i vårt team, tveka inte att skicka in din ansökan. Vi arbetar med löpande urval, vilket innebär att intervjuer kan hållas innan ansökningsperiodens slut. Vänligen inkludera din utbildningslegitimation och relevanta arbetsintyg i din ansökan. Familjeläkarna undanber sig vänligt men bestämt direktkontakt från rekryteringsföretag och säljare av platsannonser. Sista ansökningsdag är den 30/4/2025. Vi avböjer alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp. Tack!

13 maj 2025
Sista ansökan:
7 september 2025
Rampagent till Grafair Jet Center Bromma
Rp Rekrytering Bemanning AB
Ramppersonal, flyttkarlar och varupåfyllare m.fl.

SNABBFAKTA Omfattning: 3 veckors rullande schema, 36h arbetsvecka ink helgarbete. Ort: Stockholm, Bromma. Startdatum: Önskat startdatum, omgående. Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning. Detta är en direktrekrytering.  DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Har du servicekänsla ut i fingertopparna och trivs i ett fysiskt jobb i en händelserik miljö där arbetsuppgifterna varierar? Då kanske du är vår kund Grafairs nya stjärna! Grafair Jet Center är en av världens mest uppskattade affärsflygterminaler, där företaget erbjuder en servicenivå av absolut högsta internationella standard. Grafair Jet Center hanterar merparten av alla affärs- & privatflyg som besöker Stockholm, och är ett litet och familjärt företag. Det är en härlig sammanhållning med högt i tak, där ärlighet, gemenskap och utveckling ligger i fokus. Tjänsten utförs på säkerhetskontrollerat område vilket kräver ett utdrag ur belastningsregistret samt arbetsgivarintyg på tidigare arbeten, intyg för studier och detta behöver redovisas från de senaste fem åren. Drogtest tillkommer vid anställning. HUR SER EN VANLIG DAG UT Som Rampagent kommer du arbeta i en koordinerande roll och fungera som allt-i-allo. Arbetet sker i skift, såväl dagtid som på kvällar och helger under ett tre veckors rullande schema. Arbetsuppgifterna varierar från dag till dag, i första hand beroende på antal ankomster och avgångar av luftfartyg. Du startar alltid dagen med att kolla igenom din checklista, prioriterar och strukturerar dagen. Du arbetar alltid men en rampkollega, idag arbetar 8 rampagenter på Grafair Bromma. På Grafair Jet Center är du delaktig i hela processen främst kring planering, logistik, förstklassig mark och passagerarservice vid ankomst och avgång. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: Välkomna och ge bästa tänkbara service till gästande passagerare och besättningar Rangera flygplan och utföra markservicetjänster såsom, vattenservice, toaservice, koppla markström och allt annat som kan tänkas i samband med en turnaround Hjälpa till med att lasta på/av bagage och catering samt lägga ut den röda mattan vid flygplansdörren Enklare underhåll av markutrustning Det här är en varierande roll och fler arbetsuppgifter än ovan kan förekomma eller ett varierat tryck på ankomster samt avgångar. Detta ställer ett krav på att du har förmågan att vara på tårna och initiativtagande till nya arbetsuppgifter. Vidare en positiv inställning och engagemang oavsett hög eller lågt tempo/tryck. Det kan förekomma jobb på Grafair Jet Centers enhet på Arlanda om behov uppkommer.  VEM ÄR DU? I den här rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper! Vi ser att du kommer direkt från gymnasiet eller har några års erfarenhet från en serviceroll. För att trivas i rollen behöver du vilja ha ett fysiskt jobb i en händelserik miljö där arbetsuppgifterna varierar från dag till dag. Du är serviceminded och stresstålig. Kan hantera snabba vändningar samt är villig att hugga i där det behövs och på tårna. Som person är du social, prestigelös, noggrann och flexibel. I den här rollen krävs det även att du har ett högt säkerhetstänk. Vi söker dig som uppfyller nedan skallkrav: Flytande kommunikation på svenska och engelska, i både tal och skrift. Du har B-körkort Det är meriterande om du har ett tekniskt intresse, tidigare arbetat i en serviceroll eller gått fordonsgymnasium. ÖVRIG INFORMATION  Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Produktionsingenjör inom Elektronikproduktion
Friday Väst AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Vill du arbeta nära tekniken och vara med och utveckla framtidens elektronikproduktion? Vi söker dig som har erfarenhet av produktions- och processteknik – gärna med fokus på kretskort – och som trivs i en roll där du får ta stort ansvar, vara hands-on och samtidigt driva förbättringar som gör verklig skillnad. OM ROLLEN: I denna roll blir du en viktig del av ett produktionstekniskt team inom elektronik- och kretskortstillverkning. Du arbetar nära både produktion och utveckling med ansvar för att säkerställa stabila och effektiva processer – från introduktion av nya produkter till löpande förbättringsarbete. Arbetet är varierat och spänner över både operativa och strategiska moment. Du är involverad i hela processen: från att ta fram tillverkningsunderlag och utbilda operatörer till att driva tekniska förbättringsprojekt och optimera produktionsflöden. I rollen kommer du att Ansvara för en eller flera tillverkningsprocesser inom kretskortstillverkning Kvalificera nya processer, föreslå investeringar och leda förbättringsinitiativ Arbeta nära produktionens operatörer och vara tekniskt stöd i den dagliga verksamheten Genomföra processverifieringar och säkerställa dokumentation Identifiera effektiviseringsmöjligheter och bidra till en stabil och kvalitetssäkrad produktion VI SÖKER DIG SOM: Har en ingenjörsbakgrund (eller motsvarande arbetslivserfarenhet) inom exempelvis mekatronik, elektronik eller produktionsteknik Har erfarenhet från liknande roll, gärna med koppling till elektronik- eller kretskortstillverkning Har god förståelse för kretskort, mönsterkort, tillverkningsflöden och processvård Är van vid att arbeta både självständigt och tillsammans med produktionsteamet Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska För att lyckas i rollen ser vi att du är lösningsorienterad, strukturerad och har ett starkt tekniskt intresse. Du är den som snabbt får överblick, har lätt att se förbättringspotential och drivs av att få saker att hända. Det är viktigt att du är prestigelös, kan hantera viss vardagsröra och ändå behålla fokus på målet. Du trivs bäst i en miljö där du får kombinera praktiskt arbete med långsiktigt utvecklingsarbete. OM ANSTÄLLNINGEN:  Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer till en början att vara anställd av Friday. ÖVRIG INFO:  Omfattning: Heltid Start: Omgående Placering: Norra Stockholm Lön: Marknadsmässig Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. OM FRIDAY: Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framförallt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter. Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan – varje dag! Vi riktar oss främst till dig som är i början av din karriär eller studerar vid högskola/universitet inom IT och Teknik.  Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när man ser fram emot att gå till jobbet varje morgon. ”Friday – everyday”, hur låter det?

13 maj 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Ledningsstöd
Jobbusters AB
Chefssekreterare och VD-assistenter m.fl.

Din nya roll Till vår kund söker vi nu tre personer för rollen som Ledningsstöd!  Vår kund är inne i en stor förändring och expansionsfas, och det finns därför behov av att tillsätta konsulter som kan agera stöd till avdelningens chefer och andra ledarroller i administrativa och koordinerande uppgifter. I rollen kommer du exempelvis ha nedan arbetsuppgifter:  Stöd i upphandling och introduktion av konsulter Stöd i rekrytering och introduktion av nya medarbetare Kommunikationsinsatser kopplade till avdelningens verksamhet - intranätsartiklar, internt månadsbrev med mera Planering och genomförande av möten och konferenser Koordinering av ekonomiskt prognos- och budgetarbete Koordinering av verksamhetsrapportering Koordinering och kommunikation relaterat till systemdivisionens projekt och IT-förvaltningar För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Du har en avslutad utbildning från ett högskoleförberedande gymnasieprogram. Du har minst 5 års dokumenterad arbetslivserfarenhet av att ha självständigt arbetat som administratör med innehåll av motsvarande omfattning och svårighetsgrad. Du har minst 5 års arbetslivserfarenhet av att arbeta med MS Office program som Excel, Word och Powerpoint. Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Utbildning eller arbetslivserfarenhet inom intern eller extern kommunikation är meriterande.  Utbildning eller arbetslivserfarenhet inom ekonomisk redovisning är meriterande.  Vem är du?För att lyckas i rollen som Ledningsstöd har du god samarbets- och initiativförmåga. Du är flexibel och är tydlig i din kommunikation. Vidare är du ödmjuk, serviceinriktad och kan arbeta strukturerat.  Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Lön: Enligt överenskommelse Start: omkring 2025-06-10 Slut: 2026-08-31, med option på förlängning om 1+1+1 år. Sista ansökningsdag: (om det finns en) 2025-05-21 Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera Övrig information: Innan påbörjat behöver en säkerhetsprövning göras och godkännas. I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan. FöretagspresentationVår kund är ett statligt affärsverk som förvaltar stamnätet för elkraften i Sverige. De bedriver även forskning- och utvecklingsprojekt på många områden för att främja ny teknik. Huvudkontoret finns i Stockholm och här behöver man som konsult säkerhetsprövas för de flesta uppdrag.

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025