Sjuksköterska till Vårdcentralen Fågelbacken i Malmö
REGION SKÅNE
Grundutbildade sjuksköterskor

Gör skillnad. Varje dag. På vårdcentralen Fågelbacken är vi ett härligt team av kollegor och nu söker vi dig som är legitimerad sjuksköterska som vill bli en del av vårt team! Vi finns i populära Slottsstaden med många trevliga lunchrestauranger runt knuten och havet ligger på gångavstånd. På vårdcentralen arbetar cirka 35 anställda inom olika professioner. Här finns bland annat sjuksköterskor/specialistsjuksköterskor, undersköterskor, läkare, fysioterapeuter, arbetsterapeut och psykologer. Vi har distriktssköterskemottagning samt sjuksköterskeledda mottagningar inom bland annat diabetes och hjärt-/kärlsjukdomar. Fågelbacken är en modern vårdcentral med en hög grad av framåtanda. Vi fäster stor vikt vid samarbete och trivsel och vår arbetsmiljö kännetecknas av en positiv anda och ett gott och öppet arbetsklimat. ARBETSUPPGIFTER Som sjuksköterska/distriktssjuksköterska på vårdcentralen spelar du en viktig roll för patientens vårdupplevelse. Dessutom får du ett varierande arbete och ständigt nya erfarenheter! Här arbetar du med allt från hälsoförebyggande åtgärder till att ta hand om akut sjuka människor. Du jobbar med medicinsk rådgivning och bedömning, både i telefon och på mottagningen, och möter personer i olika åldrar och med olika bakgrund. Sjuksköterskegruppen består av åtta sjuksköterskor och specialistsjuksköterskor. Vi satsar på regelbunden fortbildning och på att utveckla våra arbetssätt för att skapa en så bra miljö som möjligt för både patienter och medarbetare. När du börjar hos oss kommer vi erbjuda dig en introduktion som utformas utifrån dina behov, så att du på ett bra sätt kan komma in i ditt nya arbete. Om du erbjuder oss din kunskap och ditt engagemang, så kan vi erbjuda dig omväxlande arbetsdagar och ett nära och välfungerande samarbete mellan de olika professionerna. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med behörighet att verka inom svensk sjukvård. Språkkunskap i svenska, lägst motsvarande nivå C1 enligt Europarådets nivåskala är ett krav. Om du har tidigare erfarenhet av arbete på vårdcentral och/eller kompetens inom diabetesvård eller astma/Kol så är det meriterande. Du har ett fint patientbemötande och stort patientfokus. Du trivs bra med samarbete med dina kollegor, men har även förmågan att arbeta självständigt och fatta egna beslut. Vi vill att du har en positiv inställning och bidrar till att hitta lösningar som leder oss framåt. Stundtals råder hög belastning och du behöver känna dig trygg i att arbetsuppgifterna snabbt kan variera. I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Primärvården Skåne - I första hand för hela livet. Primärvården Skåne är Region Skånes primärvård i egen regi. Vi är ca 3 500 medarbetare som varje dag arbetar för att ge Skånes invånare nära vård av hög kvalitet och ett gott bemötande, genom livets alla skeden. Detta gör vi utifrån Region Skånes värdegrund - välkomnande, drivande, omtanke och respekt. Primärvården Skåne bedriver verksamhet över hela Skåne, både i städer och på mindre orter. Vi möter patienter med olika behov, bakgrund och förutsättningar fysiskt på våra mottagningar eller digitalt. Vår verksamhet är konkurrensutsatt och behöver nå ut till människor i alla åldrar, med olika bakgrund och på olika platser i Skåne. Primärvården Skåne baserar sin positionering på samma grund som Region Skåne, som finns beskrivna i varumärkesguiden för Region Skåne. Primärvården Skånes verksamhetsidé Primärvården Skåne ska erbjuda personcentrerad vård med hög medicinsk kvalitet och kontinuitet. Vi skapar förtroende och bygger relationer genom respekt och ett professionellt bemötande. Vi är tillgängliga och erbjuder en hälso- och sjukvård som främjar hälsa och välbefinnande för Skånes alla invånare. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

9 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Ledare Djungelgympa - Sprid rörelseglädje för barn 2-6 år i Eslöv HT25
Einar Sports AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb Djungelgympa – lekfull gymnastikträning för barn i åldern 2-6 år. Till vår verksamhet söker vi nu en inspirerande ledare som vill lära ut grunderna i gymnastik. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att: Arbeta som barngymnastiksledare. Alternativt har du själv sysslat med gymnastik och har ledarerfarenhet från annan barnverksamhet. Att du har ett brinnande intresse för barnidrott ser vi som en självklarhet.  Dina arbetsuppgifter Att vara ledare för Djungelgympa består i huvudsak av att leda gymnastikpassen och på ett pedagogiskt sätt sprida glädje till barnen. Som ledare hos oss arbetar du utifrån vårt färdiga träningsupplägg. Upplägget som är framtaget av Active Academys idrottspedagoger.  Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! Du förväntas visa stort engagemang för att skapa rörelseglädje för dem deltagande barnen.  Det här får du som är ledare hos oss Inför terminen får du gå vår ledarutbildning. Du får även löpande coachning och stöttning  från personalen på Active Academys kontor.  Utöver ovan får du även världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper.  Anställningsvillkor Timanställning med start vecka 35, 2025 Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på vardagar mellan 17-19 eller dagtid på helgerna.   Mer info kommer vid en eventuell intervju.  VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM! Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!

9 juni 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Senior Fullstack-utvecklare Shopify
Yielder Digital AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Är du en erfaren fullstack-utvecklare med passion för e-handel och modern webbutveckling? Vill du arbeta i en dynamisk miljö där teknik och affär möts? Då kan du vara den vi söker! Om rollen Vi söker en senior fullstack-utvecklare med gedigen teknisk kompetens och erfarenhet av e-handelslösningar. I denna roll kommer du att utveckla och optimera både frontend och backend med fokus på användarupplevelse, prestanda och systemarkitektur. Du kommer att arbeta nära vårt team i Malmö samt ha kontakt med kunder och projektleda initiativ. Krav och kompetenser - Frontend: Minst 5 års erfarenhet som utvecklare React.js och moderna JavaScript-ramverk Stark kompetens inom JavaScript och TypeScript CSS och SCSS med fokus på responsiv design och modern UI/UX Erfarenhet av Shopify (Krav) -Backend: Node.js, API-hantering, databasdesign och server-side logik Erfarenhet av databaser och effektiv hantering av API-integrationer Versionshantering med Git och GitHub E-handel & Systemarkitektur: Erfarenhet av e-commerce-utveckling och förståelse för viktiga koncept: Produkt- och lagerhantering Checkout-flöden och betalningslösningar B2B-handel och kundspecifika priser Erfarenhet av att bygga headless e-commerce-lösningar Meriterande: Erfarenhet av Shopify-utveckling, inklusive: Anpassade appar med Shopify REST och GraphQL APIs Utveckling och optimering av Shopify-teman Kunskap om Gadget.dev eller andra plattformar för apputveckling och automatisering Erfarenhet av projektledning och teknisk rådgivning Om dig Vi söker dig som är kommunikativ, lösningsorienterad och van vid att samarbeta både internt och med kunder. Du har en god förståelse för affären bakom e-handel och kan ta egna initiativ för att förbättra både teknik och processer. Om oss Stride är en officiell Shopify-partner som specialiserar sig på att bygga moderna och skalbara e-handelslösningar. Vårt kontor ligger i centrala Malmö, där vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med trevliga kollegor och möjlighet att påverka projekt och processer. Anställningsform Heltid, med sex månaders provanställning Placeringsort: Malmö (möjlighet till distansarbete då och då) Ansökan Är du den vi söker? Skicka in din ansökan och bli en del av vårt växande team! Vi ser fram emot att höra från dig!

9 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Sales Solution Manager Outsourcing
Barona Professionals AB
Företagssäljare

Är du en målinriktad säljare med en stark drivkraft att skapa nya affärsmöjligheter? Vill du vara med och forma framtiden inom outsourcad verksamhet? Barona söker nu en engagerad  Sales & Solution Manager som vill ta täten i att bredda vår kundportfölj genom att erbjuda våra tjänster inom outsourcing och servicedesk. Här får du chansen att göra verklig skillnad – och bli en nyckelperson i vår fortsatta tillväxtresa! Om Barona Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering. Om rollen Som Sales & Solutions Manager för affärsområdet Outsourcing blir ditt primära ansvar att driva nykundsförsäljning B2B och du kommer att vara en central del av vår fortsatta expansion. Ditt fokus kommer att ligga på att sälja tjänster inom outsourcad kundservice och servicedesk. Du säljer alltså en servicelösning där vi, Barona, tar ansvar för hela eller delar av kundens kundservice och/eller IT servicedesk. Hos oss hanterar du självständigt hela säljprocessen – från prospektering och kontakt med potentiella kunder, till kundmöten, framtagande av offerter, avtal, avslut och uppföljning.Självklart arbetar du strukturerat i vårt CRM system (Dynamics) med lead generering och uppföljning. Du arbetar nära ett SDR team men bör känna dig bekväm med att bygga din egna säljpipe. Vid behov deltar du på mässor eller andra event. Du rapporterar direkt till vår försäljningschef och arbetar nära Baronas Service Centers affärschef, kollegor inom sälj samt marknadsavdelningen. Vem är du? För att lyckas och trivas i rollen som  Sales & Solutions Manager hos oss behöver du vara självgående, strukturerad och ha en naturlig förmåga att skapa förtroende. Du är en skicklig kommunikatör som bygger starka relationer med lätthet. Din entusiasm för att engagera och inspirera både kunder och kollegor är en viktig drivkraft för att vi tillsammans ska nå våra mål. Vi söker dig som har: Tidigare erfarenhet av att hantera hela säljprocessen inom B2B-tjänsteförsäljning, specifikt outsourcad kundservice eller servicedesk Relevant och personligt nätverk inom kundservice/outsourcing Gedigen erfarenhet av nykundsbearbetning, hantera verktyg såsom telefon, mail etc. Flytande i svenska och engelska Vad vi erbjuder Hos oss får du en unik möjlighet att växa med företaget och påverka både din egen och vår gemensamma utveckling. Förutom en konkurrenskraftig lön (fast + provision) erbjuder vi flexibla arbetstider, hybridarbete, friskvårdsbidrag och har självklart kollektivavtal med tillhörande försäkringar, föräldrapeng etc. Vi ser gärna att du utgår från Stockholm, Malmö eller Strömsund där vi har kontor. Vi tillämpar hybridarbete vilket möjliggöra en mix av arbete från kontor och hemifrån. Den kollegiala stämningen är god och vi hittar på roliga saker tillsammans. Vill du vara med och driva vår tillväxt? Ansök idag och bli en del av vårt fantastiska team! Start så snart som möjligt. INDGEN

9 juni 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Behov av vikarier som kan arbeta dygn, timanställning med start omgående

Vi söker dig som vill arbeta som timvikarie i Höganäs som personlig assistent vid behov. Arbetet innebära att du hoppar in vid kort varsel även finns de planerade pass. Arbetstiderna innebär dygnspass med jourtid på natten viktigt att du kan arbeta dygn då detta är schemalagt. Ibland kan kortare pass förekomma men det är vid APT eller vid akut sjukdom för att lösa pass. Men att man kan arbeta dygn är viktigt då det är vad vi söker. Du kommer att arbeta som assistent åt en kund med en skada sedan födsel. Kunden sitter i rullstol och behöver hjälp med det mesta i vardagen. Vi använder taklift vid alla förflyttningar då kunden inte kan stödja eller går på sina ben eller förflytta sig själv. Kunden uppskattar att få komma ut på utflykter och hitta på saker. Det viktigaste är att man har en god kommunikations förmåga samt att man förstår att man är i en annan människas hem och utför de som kunden är i behov av. Hos kunden är det viktigt att ha ett lugn och god kommunikation där av är svenska språket viktigt för att kunden ska förstå och göra sig förstådd. Arbetsuppgifter Personlig hygien Förflyttningar Medicinering Måltider Hushållssysslor Ha ett aktivt liv med stöd att få komma ut på äventyr allt som kunden behöver för att ha en bra vardag. Vi söker dig som: Är flexibel och kan arbeta vid behov, exempelvis vid sidan om studier eller som extra arbete. Kan arbeta dygn. Är ansvarsfull, lyhörd och har ett gott bemötande Har god fysik och kan hantera lyft med hjälp av tak lift Har goda kunskaper i Svenska Arbetserfarenhet inom vårdyrke är meriterande men inget krav Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan med CV och personligt brev så snart som möjligt! Vi ber er även att i god tid göra en beställning ur belastningsregister.

9 juni 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Sommarvikariat: Erfarna Lastbilschaufförer för Intensiv Säsong
MK Manning AB
Lastbilsförare m.fl.

Gillar du att vara ute på vägarna samt vara en ambassadör utåt? MK Manning söker nu kompetenta och erfarna lastbilschaufförer för sommarvikariat under en intensiv högsäsong från början av maj till sista augusti. Detta är en unik möjlighet för dig som vill arbeta i en dynamisk miljö med ett professionellt team och moderna fordon. Kvalifikationer:God vana att backa med bil och släp. Har CE-körkort och giltigt YKB (krav). Dina arbetsuppgifter:Arbetet sker dygnet runt, och flexibilitet för varierande arbetstider är nödvändig. Ena veckan kan innebära tidiga morgonpass, medan nästa vecka kan innebära sena kvällspass. Körningar och arbetsuppgifter koordineras via en digital app. Köra och leverera gods enligt schemalagda rutter och tidtabeller. Ansvara för säker lastning och lossning av gods. Utföra dagliga kontroller av fordonets skick och rapportera tekniska problem. Rapportera status, eventuella förseningar och problem under körning. Följa säkerhetsföreskrifter och trafikregler för att garantera säker transport. Vad vi kan erbjuda dig:En konkurrenskraftig lön och goda förmåner. Möjligheten till en fast anställning med chans att utvecklas långsiktigt. En professionell och säker arbetsmiljö. Tillgång till moderna och välunderhållna fordon. Samarbete med ett erfaret team. En intensiv och utvecklande arbetsperiod med stor variation i arbetsuppgifterna. Om anställningen: Placeringsort: Hjärnarp Tjänstgöringsgrad: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Enligt kollektivavtal Anställningsform: Timanställd Sommarvikariatet sträcker sig från början av juni till sista augusti. Om ansökningsprocessen Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer.Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag!

9 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Matlagare/Kock sökes till minEgentid i Lund
Malmö Personal AB
Kockar och kallskänkor

Min Egentid erbjuder avlastning för föräldrar för att kunna få egentid och på så sett skapa kvalitetstid med familjen. Vi erbjuder matlagningstjänster, städ samt djurpassning för att ge föräldrar möjligheten att ladda batterierna och återvända som bättre föräldrar. Målet är att underlätta för familjer att njuta av kvalitetstid tillsammans. SKAPA MAGI MED OSS PÅ MINEGENTID Vi på minEgentid söker nu en mångsidig och serviceinriktad person som kan laga mat Det är önskvärt om du har någon form av kockutbildning, dock ej ett krav. Vi ser gärna att du har passion för matlagning samt en vilja att hjälpa andra. Du blir en del av vårt engagerade team där ditt arbete bidrar till att ge våra kunder den bästa upplevelsen i deras hem. Arbetet passar med fördel dig som gärna hjälper människor/familjer med vardagssysslor som i dett afall matlagning men även lättare hemstädning. Har du lokalvårdsutbildning är det ett plus. Notera att detta är ett EXTRAJOBB som för tillfället handlar om någon dag i veckan. DINA ARBETSUPPGIFTER Som vår nya kollega kommer du att ansvara för matlagning hos en barnfamilj bestående utav 6 personer. Dina arbetsuppgifter inkluderar: * Laga näringsrika och välsmakande måltider enligt kundens önskemål. * Intresse för matlagning * Hemstädning av bostad FÖR ATT VARA FRAMGÅNGSRIK I DEN HÄR ROLLEN BEHÖVER DU * Ha tidigare erfarenhet av matlagning/hemstädning. * Ha ett öga för detaljer och förmågan att arbeta effektivt även under hektiska perioder. * Ha en bra samarbetsförmåga och en positiv attityd gentemot kunder och kollegor. * Ansvarsfullhet * Kockutbildning eller liknande erfarenheter på gymnasienivå eller högre är önskvärt * Annan sysselsättning så som deltidsjobb, studier eller pensionärstatus * Städar efter dig. * Noggrann hygien. * Körkort underlättar DETTA ERBJUDER VI På minEgentid värdesätter vi kvalitet framför kvantitet. Vi erbjuder: * En positiv och stödjande arbetsmiljö. * Möjligheten att växa inom företaget och utveckla dina färdigheter. * Flexibla arbetstider och konkurrenskraftig lön. * Extrajobb, med möjlighet till deltid/heltid! VILKA ÄR VI? minEgentid är ett företag som värnar om sina kunder genom att erbjuda högkvalitativa hushållstjänster. Vi lägger stor vikt vid hållbarhet och en familjär atmosfär. Här får du kollegor som delar din passion för service och som tillsammans med dig vill skapa magi för våra kunder. REDO ATT ANSÖKA? Om du känner att du är rätt person för denna tjänst, skicka in din ansökan redan idag. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team. Innan vi släpper iväg dig på uppdrag behöver du uppvisa ett utdrag ur belastningsregistret. Detta är gratis att beställa från polisens hemsida. Länk hittar du HÄR! Bifoga en kort presentation, CV om du har, där du kort beskriver vem du är, vilken utbildning och erfarenheter som du har med dig och varför du är en av de matlagare som vi vill anställa. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Start: Omgående Vi avser att anställa 1 person denna omgång, notera att du bör kunna besöka familjen 1-2ggr/veckan. Den här annonsen och de här uppdragen förväntas locka många sökanden, och vi vet därför av erfarenhet att vi inte kommer att hinna återkoppla till alla sökanden som vi annars gör, vilket vi beklagar.  Mirella Beck Verksamhetschef   Läs mer om vår verksamhet: www.minEgentid.nu

9 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Assistent till kille i Löberöd
Furuboda Assistans AB
Personliga assistenter

Om arbetsplatsen Furuboda Assistans är en privat assistansanordnare i södra Sverige med rötter i den ideella Föreningen Furuboda. Bolaget skapades år 2005 och är ett växande företag. I dagsläget består Furuboda Assistans av ca 600 medarbetare. Vi strävar efter att vara ett föredöme inom hållbart företagande. För oss handlar hållbart företagande om att ha ett starkt kundfokus, välmående personal samt att eftersträva en låg klimat- och miljö-påverkan, samhällsengagemang och lönsamhet genomsyrar alla delar av vår verksamhet.    Om uppdraget Nu söker vi en assistent som kan arbeta hos en av våra kunder i Löberöd. Det är en kille i 20-års åldern som har autism och intellektuell funktionsnedsättning. Idag arbetar killens föräldrar främst med honom och vi behöver ytterligare en asisstent i gruppen som kan arbeta 1 dag i veckan enligt rullande schema samt när föräldrarna ska vara lediga. Killen bor i hus tillsammans med sin familj som enbart pratar rumänska. Det finns dock inga krav på dig som assistenmt att prata rumänska.  Arbetet innefattar att vara behjälplig för killen i hans vardag alltifrån att tillaga måltider, påklädning, sköta hygien och delta i aktiviter. Erfarenhet inom autism är meriterande.    Övrigt  Som anställd på Furuboda Assistans blir du erbjuden ett meningsfullt arbete med trygg anställning, friskvårdsbidrag på 2500 kronor, utbildningar och möjlighet till att utvecklas i ditt uppdrag. Vi tycker det är viktigt att medarbetare känner glädje och gemenskap på jobbet, och erbjuder därför en rad olika aktiviteter. Hos oss får du precis som våra kunder vara precis den du är. Vi har kollektivavtal och är medlemmar i IfA, Intresseföreningen för assistansberättigade, och möter deras höga kvalitetskrav som IfA-godkänd anordnare av personlig assistans.

9 juni 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Extrajobb som personlig assistent
hjelpa i Norden AB
Personliga assistenter

Behöver du ett extrajobb för att dryga ut studiemedlet? Eller ett extrajobb för att komma upp i tid? Då ska du läsa vidare - för jag behöver en ny grym assistent. För mig är personkemin det viktigaste eftersom du ska hänga med mig 24/7 och fungera både med mig och med mina kompisar. Du får gärna ha liknande intressen som jag, även om det inte är ett krav. Tidigare erfarenheter behöver du inte heller ha, att vi synkar är det viktigaste. Kille eller tjej spelar ingen roll, min assistentgrupp idag är blandad, och så vill jag att det ska vara.  Kort om mig:  Jag är en kille på 27 år som har en muskelsjukdom, vilket gör att jag använder elrullstol. Jag behöver hjälp med det mesta i min vardag som är fysiskt krävande. Mina största intressen är sport (fotboll och dataspel) och elhockey som jag själv tränar och spelar aktivt på hög nivå. Det är också  viktigt att du inte är allergisk då jag har en liten hund.  Jag bor inne i centrala Malmö och jag har en egen anpassad bil som jag kan köra själv, men som också går att köra som vanligt av dig som assistent. Körkort är dock inget krav.  Jag söker som sagt dig som vill komplettera med dina studier eller som behöver ett extrajobb. Behovet just nu är en vikarie som i första hand kan hoppa in vid sjukdom eller ledigheter. Funkar vi bra tillsammans finns det chans till fasta pass i framtiden i schemat.   Hjelpa är ett assistansbolag som startades för att förnya assistansbranschen. Vi vill visa att kompetens och kvalitet i kombination med respekt, tro och glädje gör skillnad. För varje individ och för samhället i stort. Nyckeln till att lyckas är våra medarbetare. Vänta inte med din ansökan. Vi rekryterar löpande. Vill du bli en av oss?

9 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Svetsare till Malmberg
Malmberg Energy AB
Svetsare och gasskärare

Vi växer. Stora projekt, nya ramavtal och en kommande satsning i produktionen gör att vi nu söker en erfaren svetsare. Hos oss får du frihet, utveckling och en familjär arbetsplats där du kan påverka ditt jobb. Vi är ett familjeföretag som har funnits i fem generationer och vi är stolta över att våra svetsare säger att det inte finns något bättre jobb i närheten. Här jobbar vi i projekt, inte i en monoton robotproduktion.   Vad kommer du att göra hos oss? Som svetsare hos oss kommer du att arbeta med: ✔ Svetsning av rostfria konstruktioner – allt från värmeväxlare till stora energicentraler. ✔ Ritningsläsning och arbete utifrån tekniska specifikationer. ✔ Nära samarbete med våra konstruktörer och processingenjörer.   Vem är du? Har erfarenhet av MIG/MAG- och TIG-svetsning i rostfritt material. Du har en industriteknisk utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet – antingen är du i början av din karriär eller så har du redan samlat på dig flera års erfarenhet. För oss är din personlighet viktig – vi värdesätter engagemang, ansvarstagande och en stark vilja att utvecklas. Du är van vid att arbeta praktiskt och har ett tekniskt intresse. Trivs i en dynamisk miljö där du får påverka ditt arbete. Har B-körkort. Licenser och kunskap inom ritningsläsning är meriterande, men vi erbjuder även internutbildningar och certifieringar!   Därför ska du välja oss: 🔹 En arbetsplats där du trivs och vill stanna – Vi har en stark gemenskap och stolthet i det vi gör. 🔹 Flexibla arbetstider (06–08) – en unik fördel som ger dig mer frihet i vardagen. 🔹 Utvecklingsmöjligheter – Vi satsar på din kompetens och vill att du växer med oss. 🔹 Spännande framtid – Vi har stora projekt på gång och en satsning i produktionen som du vill vara en del av!   Är du redo att bli en del av Malmberg Energy? Skicka in din ansökan redan idag! På Malmberg arbetar vi för en säker, god och drogfri arbetsmiljö. Slutkandidater till tjänsten kommer därför att bli ombedda att presentera ett utdrag ur belastningsregistret, genomföra ett drog- och alkoholtest samt i förekommande fall erbjudas hälsoundersökning på vår företagshälsovård. Vi kommer också för vissa positioner göra en kreditupplysning.  Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta arbetsledare Patrick Andersson, [email protected]  eller Alma Boklund rekryteringskoordinator, [email protected] Är du vår nya kollega? Tveka inte på att söka! Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt. Sista ansökningsdag: 2025-06-30 Vi ser fram emot att höra från dig!

9 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025