Lediga jobb i Skåne län

Sök totalt 6997 lediga jobb i Skåne län

Logopeder som vill göra skillnad!
Barnlogopederna Sverige AB
Audionomer och logopeder

Vi söker en engagerad, dynamisk och rolig logoped som brinner för patienten och vill vara en del av vårt innovativa team. Barnlogopederna är ackrediterad leverantör i Vårdval Logopedi Region Skåne sedan starten i januari 2025. Vi är ett tvärfunktionellt team på 8 fantastiskt glada och kunniga personer som för varje patient och dag vill förbättra logopedin. Vi vill hjälpa alla barn som har behov av logopedisk utredning och intervention. Vi arbetar på uppdrag av samhället för att samhället ska uppfylla sitt löfte till medborgarna. 1:a september 2025 anställer vi ytterligare två logopeder som vill arbeta med Barnlogopedernas framgångsrika koncept och arbetsmodell. Om du är legitimerad och har viss erfarenhet av barnlogopedi och/eller läs- och skrivutredningar kan du vara den vi letar efter! Vad vi erbjuder: ”Bäst lön”: Vi erbjuder en väsentligt högre lön än genomsnittet, eftersom vi värdesätter varje logopeds bidrag till vårt team. Kompetensutveckling: Systematisk vidareutbildning både genom utbildningar och utvecklande konferenser/event tillsammans med ledande profiler inom fältet. Dynamisk arbetsmiljö: Vi värdesätter nytänkande och förändringsbenägenhet. Vi vill också ha skoj på jobbet så vi lägger stor vikt vid teambuilding. Det ska vara roligt att göra skillnad! Nyskapande arbetsmodell: Ingen administration (nästan) så du kan koncentrera dig på patienten genom vårt eget arbetsverktyg. Inga produktionskrav: Det viktigaste är att det blir konsekvent hög kvalitet i alla utredningar och behandlingar. Vi söker dig som: Är legitimerad logoped och har viss erfarenhet av läs- och skrivutredningar (även om det inte är ett krav). Gärna har akademiska ambitioner då vårt arbete ska leda till mer och bättre forskning inom logopedi (detta är heller inget krav så länge man tycker forskning är bra) Är progressiv och tycker storskaliga visioner är kul. Är pragmatisk och lösningsfokuserad, med förmåga att tänka självständigt och vågar stå för dina beslut. Älskar patientmötet och sätter patientens behov först - alltid! Vi har skapat en arbetsmodell som tar bort (nästan) all administration. Du som logoped kan spendera tiden som behövs - istället för tiden du har. Om du känner att detta stämmer in på dig och tycker det verkar kul att vara med och förändra barnlogopedin – skicka e-post till [email protected] så ringer vi upp dig och bokar ett möte inom kort. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

13 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Key Account Manager
Hirely AB
Företagssäljare

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du arbeta med några av Sveriges mest älskade varumärken och samtidigt vara med och driva hållbar och lönsam tillväxt? Nu söker vi en affärsdriven och relationsskapande Key Account Manager som vill vara med och utveckla våra kundsamarbeten inom dagligvaruhandeln. Du kommer att ansvara för ICA och kategorierna kylt/mejeri med kategorier som sill, kaviar, kylda småmål, frukt- och bärdryck, kyld färdigmat och varumärken som exempelvis Abba, Risifrutti och Kalles Kaviar. Du kommer att ha ett betydande affärsansvar, där omsättningen överstiger en halv miljard. Hos oss på Orkla Foods Sverige får du arbeta i ett värderingsstyrt bolag där mod, pålitlighet och inspiration genomsyrar allt vi gör. Din roll Som Key Account Manager hos oss har du ett helhetsansvar för att utveckla och driva affären med din kund. Det innebär att du arbetar strategiskt och operativt med fokus på långsiktigt värdeskapande – både för kunden och för Orkla. Du är en nyckelperson i att säkerställa att våra kategorier och varumärken får rätt synlighet, tillgänglighet och tillväxt på marknaden. Du är en del av ett tvärfunktionellt kundteam där du samarbetar nära med kollegor inom bland annat marknad, kategori, supply chain och säljkårsledningen. Du rapporterar till Business Manager och är placerad på vårt huvudkontor i Malmö. Resor förekommer, främst över dagen. Dina huvudsakliga ansvarsområden Ta fram och implementera affärsplaner i nära samarbete med kundteam och kategori Driva och vidareutveckla Category Management-samarbeten Säkerställa optimal sortimentsstrategi, listningar, planogram och kampanjaktiviteter Förhandla års- och detaljplaner samt lansera nyheter hos kund Delta aktivt i forum för utveckling av vår kommersiella agenda och bidra med kundinsikter Följa upp försäljningsresultat, analysera affärsdata och föreslå relevanta förbättringsåtgärder Vem är du? Vi söker dig som brinner för affärsutveckling, kundrelationer och konsumentinsikter. Du har troligen en akademisk utbildning inom ekonomi, marknadsföring eller motsvarande och flera års erfarenhet från försäljning inom FMCG, DVH eller retail. Du är analytisk, målfokuserad och trygg i förhandlingssituationen. Du kommer till en väldigt professionell och erfaren KAM organisation och vi tror att du har jobbat i minst tre år, troligen fler, som KAM. Har du jobbat som Category Manager eller Försäljningschef inom branschen är det meriterande och kan vara en alternativ bakgrund för de allra starkaste inom dessa funktioner. Du gillar att jobba nära kund och team, bygger förtroendefulla relationer och är van att navigera i en snabbrörlig miljö. Att arbeta strukturerat med siffror och affärsanalys är lika naturligt för dig som att bidra med energi, idéer och driv i teamet. Och självklart – du delar våra värderingar och har ett genuint intresse för mat och människor! Vad erbjuder vi dig? Orkla Foods Sverige är en del av Orkla – ett ledande varumärkesföretag med starka lokala varumärken, entreprenörsanda och globala ambitioner. Hos oss får du chansen att göra skillnad, påverka affären och utvecklas tillsammans med engagerade kollegor. Vi kombinerar det stora bolagets muskler med det lilla teamets nära samarbete. Tillsammans skapar vi hållbar tillväxt – för kund, konsument och samhälle. Redo att bli en del av Orkla-teamet? Välkommen med din ansökan genom att klicka på länken nedan, svara på några frågor och sedan bifoga ditt CV. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Sista ansökningsdagen är tisdag 17/6. Orkla Foods samarbetar i denna rekrytering med EQuality. Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsteamet på EQuality: Jennifer Friman på [email protected] eller 0703-20 12 12 Gustav Strandberg på [email protected] eller 076-049 53 31 Om EQuality Rekrytering & Interim Med EQuality får du kvalitet i rekryteringen. Vi får verksamheter framgångsrika genom rätt person på rätt plats. EQuality arbetar branschöverskridande och fokuserar på exekutiva befattningar och nyckelfunktioner. Vi arbetar med executive search, rekrytering & interim samt med tester och kandidatutvärdering. Våra värderingar är professionalism, transparens och engagemang och EQuality står för: EQ - Emotionell intelligens är lika viktigt som IQ Equality - Mångfald och jämlikhet är en självklarhet för oss Quality - Vi säkerställer kvalitet i varje rekrytering, både för kund och kandidat

13 juni 2025
Sista ansökan:
28 juni 2025
Orderkoordinator till EPS Vascular i Malmö!
Academic Work Sweden AB
Ordersamordnare m.fl.

Vill du arbeta i en avancerad kundtjänstroll inom EPS Vascular? Vi söker en driven orderkoordinator med erfarenhet av customer service, inköp och affärssystem! OM TJÄNSTEN EPS Vascular AB är ett privatägt svenskt medicinteknikföretag, grundat 2009, med huvudkontor i Malmö, De är en del av Uniphar Medtech, en ledande europeisk distributör av medicinteknisk utrustning med säte i Irland och verksamhet i 24 länder. Företaget specialiserar sig på distribution av avancerade kardiovaskulära medicintekniska produkter – såsom guidewires, katetrar och andra interventionsteknologier – till vårdgivare inom interventionell kardiologi och perifer kärlkirurgi i Norden och Baltikum. EPS Vascular AB beskriver sitt erbjudande med mottot “Your niche. Our core.”, vilket speglar fokus på specialistsegment inom kardiovaskulär sjukdomshantering. De erbjuder nära kliniska partnerskap och fungerar som en strategisk partner för introduktion och implementering av ny medicinteknik på främst den nordiska marknaden. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Hantering av inkommande orders * Planering, inköp och lagerhantering av produkter * Löpande kontakt med kunder och leverantörer * Agera intern supportfunktion mot säljorganisationen VI SÖKER DIG SOM - Hanterar svenska och engelska både i tal och skrift då du kommer att kommunicera med kollegor, kunder och leverantörer på båda språken dagligen - Har tidigare erfarenhet av arbete inom orderhantering/inköp/customer service - Har vana av att arbeta i Office 365 - Har god systemvana i affärssystem, gärna Microsoft Business Central Meriterande: * Kunskaper i danska eller finska Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET För att läsa mer om företaget, klicka här!

13 juni 2025
Sista ansökan:
14 juli 2025
Innesäljare B2B Lund, fast lön och provision
Pauser Media AB
Företagssäljare

Har du erfarenhet av B2B försäljning eller vill bli en duktig säljare? Vi ger dig verktygen och utbildningen för att nå dina försäljningsmål och du börjar tjäna provision från första försäljningen. Är du driven, social och målmedveten? Då är tjänsten som innesäljare på Pauser Media rätt för dig! Genom våra tidningar och nyhetssajter, nyhetstjänster och nyhetsbrev samt konferenser och utbildningar förser vi företag med såväl snabbfotad omvärldsbevakning som fördjupning inom respektive ämnesområde. Heltidstjänst på plats i Lund måndag-fredag. Kontoret ligger mycket centralt på gångavstånd från Lunds tåg och busscentral. Arbetsuppgifter: Jobba mot uppsatta mål och budget. Arbeta med uppsökande försäljning. Bygga relationer och skapa kontakt med kunder via telefon och online. Vara en ambassadör för Pauser Media. Om dig Vi söker dig som vill lära dig försäljning eller har erfarenhet inom kundrelationer. Du är energisk, social, lyhörd och gillar att nå dina mål. Vi investerar i dig och lär upp dig inom vårt område. Vi erbjuder: Verktyg och personlig coaching. Fast lön enligt kollektivavtal och provision. Säljer du enligt plan får du minst 31 000 i lön. En familjär företagskultur och engagerade kollegor. En central arbetsplats i Lund. Friskvårdsbidrag och aktiviteter som kickoffer, luncher och tävlingar. Låter det intressant? Skicka din ansökan med cv till [email protected]. Urval sker löpande. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan! Skicka din ansökan med cv till [email protected]. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om oss Pauser Media är medieföretaget som levererar strategisk kunskap till våra kunder. Vi ger ut tidningarna/nyhetstjänsterna Miljö & Utveckling, Techtidningen, Kvalitetsmagasinet, Vd-tidningen, Kvalitetsvård och Hållbart samhällsbyggande. Vi arrangerar även ett stort antal konferenser årligen. Pauser Media sysselsätter idag ett 40-tal personer och har kontor i Stockholm, Lund och Umeå. Kontoret finns på Lilla Fiskaregatan 4A, centralt mitt i Lund. Frågor besvaras av Gina Wallin Chef Verksamhetsstöd, 08-51795517 Vi ser fram emot din ansökan!

13 juni 2025
Sista ansökan:
24 juni 2025
Timvikarie personlig assistent – med möjlighet till sommarjobb

Jag är en glad och positiv kvinna som bor i en lägenhet i Osby. Jag har många intressen och gillar att hitta på aktiviteter, både hemma och utanför hemmet. Eftersom jag har flera funktionsnedsättningar använder jag mig av personlig assistans som ett mänskligt hjälpmedel. Just nu söker jag personliga assistenter som kan arbeta som timvikarie vid behov. Förutom dag- och kvällspass behöver du kunna arbeta nattpass (vaken natt) om behovet uppstår. Vem är du? Du är en lyhörd och positiv person med intresse för alternativ kommunikation. Det är meriterande om du har erfarenhet av personlig assistans och lätt kan samarbeta med arbetsledare och kollegor. Du är flexibel och har möjlighet att följa med mig på aktiviteter och resor. Du tycker om att lära dig nya saker som kan bidra till min utveckling. Arbetsvillkor Timvikariat med möjlighet till schemalagda pass i framtiden (eventuellt till hösten) Arbetstider varierar mellan dag, kväll, helg och nattpass (vaken natt). Din arbetsplats är där jag befinner mig. Om rekryteringsprocessen: Vi tar löpande kontakt med intressanta kandidater och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om JAG som arbetsgivare: Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!

13 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Nagelteknolog
Ingritas Boutique AB
Övriga skönhets- och kroppsterapeuter

Välkomna att ansöka hos oss! Vi behöver dig i vårt team som jobbar med högkvalitet inom skönhet och nagelvård! Vi söker dig som har ett glatt humör och servicemide, känslan för nagelsyrket och har tålamod! Du ska kunna minst grunden som nagelterapeut och där efter kan vi utveckla tillsammans! Detta yrket är inte så lätt som det ser ut! Det krävs tålamod, pilligt och koncentration! Det krävs även tid för att bli duktig och man bli aldrig färdig lärt utan måste utvecklas hele tiden med nya trender! Är du rätt person hö av dig till oss Tack så jättemycket! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

13 juni 2025
Sista ansökan:
30 november 2025
Lokalvårdare sökes för hem städning fredagar - Helsingborg

Min Egentid erbjuder avlastning för föräldrar för att kunna få egentid och på så sett skapa kvalitetstid med familjen. Vi erbjuder matlagningstjänster, städ samt djurpassning för att ge föräldrar möjligheten att ladda batterierna och återvända som bättre föräldrar. Målet är att underlätta för familjer att njuta av kvalitetstid tillsammans. . Vi på minEgentid söker en noggrann och djurvänlig lokalvårdare för hemstädning hos en familj i Allerum varje vecka, torsdag/fredag. Om tjänsten Arbetsuppgifterna inkluderar bland annat dammsugning, våttorkning, badrumsrengöring och övriga städuppgifter enligt familjens önskemål. Vi söker dig som är noggrann, ansvarsfull och förstår vikten av att skapa en trivsam hemmiljö. Vi söker dig som: ✔ Har erfarenhet av städning, gärna hemstädning ✔ Är noggrann, ansvarstagande och serviceinriktad ✔ Är bekväm med att arbeta i ett hem med husdjur ✔ Har ett förtroendeingivande och professionellt förhållningssätt ✔ Kan ta egna initiativ och planera ditt arbete effektivt ✔ Talar och förstår svenska eller engelska Meriterande men inget krav: ✔ Erfarenhet från professionell städning ✔ Körkort och tillgång till bil Övriga krav: Du är bosatt i Sverige Kan arbeta minst varannan vecka Minimiålder: 18 år Utdrag ur belastningsregistret krävs innan anställning (beställs gratis via polisens hemsida) Vi erbjuder: Flexibla arbetstider utifrån kundens behov Trygg anställning och stöd från oss under hela din arbetstid Individuell lönesättning Ansökan: Bifoga en kort presentation och CV (om du har) där du beskriver din erfarenhet, din arbetsstil och varför du är rätt person för jobbet. Vi ser fram emot din ansökan! Vänliga hälsningar, M. Beck Verksamhetschef, minEgentid AB Läs mer om oss: www.minEgentid.nu

13 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Nagelteknolog
Sang By Hang Lounge i malmö AB
Övriga skönhets- och kroppsterapeuter

Välkomna att ansöka hos oss! Vi behöver dig i vårt team som jobbar med högkvalitet inom skönhet och nagelvård! Vi söker dig som har ett glatt humör och servicemide, känslan för nagelsyrket och har tålamod! Du ska kunna minst grunden som nagelterapeut och där efter kan vi utveckla tillsammans! Detta yrket är inte så lätt som det ser ut! Det krävs tålamod, pilligt och koncentration! Det krävs även tid för att bli duktig och man bli aldrig färdig lärt utan måste utvecklas hele tiden med nya trender! Är du rätt person hö av dig till oss Tack så jättemycket! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

13 juni 2025
Sista ansökan:
30 november 2025
HR-specialist till Clustera Sverige AB
Clustera Sverige AB
Personal- och HR-specialister

HR-specialist till Clustera Sverige AB Vi söker en engagerad och kunnig HR-specialist som vill vara med att utveckla en modern HR-funktion tillsammans med oss. Vår önskan är att du är trygg i arbetsrätten, van vid fackliga förhandlingar, trivs med att stötta chefer i både mindre och större personalärenden och är ett stöd till våra medarbetare. Om oss Clustera Sverige AB är en del av APM Group som startades 1994 i Australien. Koncernen har cirka 17 000 medarbetare med verksamhet i 11 länder runt om i världen. APM hjälper över två miljoner människor varje år att leva ett bättre liv och levererar tjänster med fokus på att få deltagare närmare en anställning eller utbildning. Verksamheten i Sverige omfattar cirka 130 medarbetare på 50 kontor. Clustera levererar arbetsmarknadstjänster och program i hela landet, och har ett genuint intresse av att hjälpa människor att komma vidare i både livet och karriären. Under åren har vi framgångsrikt levererat våra tjänster med mycket goda resultat och hög kvalitet. Vi är ISO-certifierade inom ISO 14001 och ISO 9001. Vad innebär det att vara en del av Clusteras team? Clustera är ett etablerat bolag där det är högt i tak och kreativitet och nytänkande välkomnas. Vi ingår i en global koncern med lång erfarenhet från internationella matchningstjänster. Med stabil värdegrund vägleder vi i alla lägen. På Clustera tror vi på människors förmågor och brinner för att stödja och lyfta dem. Vårt mål i mötet med andra är att motivera och inspirera till nya möjligheter. Det gäller både våra deltagare och samarbetspartners, men även våra medarbetare och samhället i övrigt. Tjänsten som HR-specialist Du kommer att få goda möjligheter att vara med och påverka HR-arbetet i företaget och ingå i vårt HR-team. Det är en roll där du kan vara med och göra skillnad. Tjänsten är på 50%. De huvudsakliga arbetsuppgifterna är att: • Ge kvalificerat stöd till chefer i frågor kopplade till arbetsrätt, arbetsmiljö och personalärenden. • Planera, hålla i och dokumentera fackliga förhandlingar enligt MBL. • Följa upp rehabiliteringsärenden och stötta chefer i svåra samtal och situationer. Du är även kontaktperson gentemot företagshälsovården. • Utveckla processer, rutiner och interna utbildningar. • Stötta våra medarbetare i olika arbetsrelaterade situationer. • Ingå i HR-teamet där vi jobbar tillsammans, bollar idéer och stöttar varandra, Kvalifikationer Vi söker dig som har: • Minst några års erfarenhet av kvalificerat HR-arbete. • Bred kunskap inom HR-området med fokus på arbetsrätt, kollektivavtal och arbetsmiljö. • Erfarenhet av att driva fackliga förhandlingar. • God vana vid att tillämpa kollektivavtal inom tjänstemannasektorn. • Vana att arbeta med både chefer och medarbetare i olika personalrelaterade situationer där du stöttar och bidrar med lösningsförslag. • Akademisk utbildning inom HR, arbetsrätt, beteendevetenskap, arbetsrätt eller liknande. • Lätt för att uttrycka dig på svenska och engelska i tal och skrift. Som person är du kommunikativ, driven och trygg i dig själv och i att fatta beslut. Du är strukturerad, lösningsorienterad och drivs av att skapa en riktigt bra arbetsplats för våra medarbetare. Samarbete och att bygga goda relationer är naturligt för dig. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Låter det här som du? Då ser vi fram emot din ansökan! Placering: Det kan vi diskutera utifrån var du bor. Anställning: Tillsvidareanställning på 50%. Tillträde: Enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag: 31 juli. Sök gärna tjänsten så snart som möjligt, då intervjuer sker löpande och anställning kan ske innan sista ansökningsdag. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig en utvecklande och spännande roll i ett internationellt bolag, där du blir en viktig del i ett framgångsrikt team. Personalen är organisationens viktigaste resurs och därför är det självklart att erbjuda en utvecklande och stimulerande roll. Vi drivs av att se människor växa, utvecklas och att arbeta med det man har passion för. Vid frågor kontakta rekryteringsansvarig Eva-Marie Johansson, [email protected]

13 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Trafiklärare 50% Hässleholm

Vi söker en trafiklärare i Hässleholm. Vi utbildar idag på AM,MC,BIL,B96-BE Vi söker en trafiklärare som kan hjälpa oss med våra B körkorts elever både aut och manuell. Merit: B96-BE MC lärare. Vi vill ha referens från tidigare arbetsplats. 50% i första hand provanställning. Rätt person heltid. Skicka CV och personligt brev till vår mail se nedan. Maila oss på [email protected]

13 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025