Lediga jobb i Skåne län

Sök totalt 7830 lediga jobb i Skåne län

Trött på dåligt väder? Flytta till Spanien
Effective Communication Dnr AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du kvicktänkt, utåtriktad och vill jobba utomlands på ett nytt fräscht kontor med härliga kollegor? Då är du rätt person för oss. Vi söker nya motiverade säljare till vårt kontor i Barcelona. Fast grundlön & provision utan tak! Har du ingen tidigare erfarenhet? Det är inget krav! Hos oss får du lära dig försäljning från grunden samt hur du använder dig av dina färdigheter för att nå din fulla potential. Vilka är vi? Vi jobbar med de största varumärkena inom försäljning och har gjort det i över 10 år. Därför kan vi erbjuda branschens mest attraktiva provisionsmodeller som dem flesta säljare går igång på, utöver en grundlön. Konnect är Sveriges största säljbolag med kontor i Stockholm och Barcelona. Vi ger våra medarbetare det absolut bästa och vad kan vara bättre än att vara omgiven av likasinnade människor i en stad som Barcelona? Inget, tycker vi! Vi är störst och vi är bäst på det vi gör men vilka är vi på riktigt? Vi är 300 säljare som alla jobbar för samma sak - att ha kul och njuta av livet. Vi är kollegor men vi är också vänner. Vi jobbar ihop, kämpar och har riktigt kul! Oavsett om vi jobbar eller hänger på stranden så har vi ett gemensamt mål - att vara vårt bästa jag och sälja bra produkter och avtal för de bästa varumärkena inom branschen. Om tjänsten: Vi söker dig som är sugen på att arbeta i en stor och snabbväxande koncern och är redo att kavla upp ärmarna när det behövs. I rollen som säljare hos oss vill vi se vilja, driv, kreativitet och ett ”outside-of-the-box” tänk. Vi jobbar på ett ett strukturerat och noggrant tillvägagångssätt för att sälja in en produkt eller ett avtal till företagare och privatpersoner. Du kommer utöver det delta i utbildningar och feedbacksamtal från din teamleader, detta för att ständigt utvecklas och växa i rollen som säljare hos oss. Vi söker dig som: Drivs mot uppsatta mål, resultatinriktad och utöver det är en social person som har lätt att ta kontakt med nya människor. Viktigt att du vågar utmana dig själv! Vad erbjuder vi? - Hög provision för varje avtal du säljer. Och svenska kollektivavtal. - Daglig coaching och löpande utbildningar för att du ska få de bästa förutsättningarna att lyckas i ditt arbete. - Fantastiska teamleaders som leder gruppen mot ständig utveckling, motiverar och anordnar tävlingar med otroliga priser varje månad. - Vi ser till att kombinera arbete med roliga aktiviteter så att gruppen stärks i positiv anda. Vid flytt till Barcelona: - Ersättning av flygbiljett. - Stöd vid letande utav boende. - Allmänna tips för en utomlandsflytt. - Stora utvecklingsmöjligheter. - Ett fantastiskt kontor med ljusa och öppna ytor, 10 minuters lugn promenad från en av Barcelonas vackraste stränder. Har du fler frågor? Du är varmt välkommen att kontakta oss. Ansök idag. Vi rekryterar löpande. Vi hjälper många av Sveriges vassaste varumärken i deras försäljning. Under tio års tid har vi byggt upp vår verksamhet och breddat vårt tjänsteutbud för att alltid ligga i framkant. Vårt team består idag av över trehundra drivna och talangfulla medarbetare på våra kontor i Stockholm och Barcelona.

7 februari 2025
Sista ansökan:
21 februari 2025
Vill du anta en ny utmaning? Flytta utomlands!
Effective Communication Dnr AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du kvicktänkt, utåtriktad och vill jobba utomlands på ett nytt fräscht kontor med härliga kollegor? Då är du rätt person för oss. Vi söker nya motiverade säljare till vårt kontor i Barcelona. Fast grundlön & provision utan tak! Har du ingen tidigare erfarenhet? Det är inget krav! Hos oss får du lära dig försäljning från grunden samt hur du använder dig av dina färdigheter för att nå din fulla potential. Vilka är vi? Vi jobbar med de största varumärkena inom försäljning och har gjort det i över 10 år. Därför kan vi erbjuda branschens mest attraktiva provisionsmodeller som dem flesta säljare går igång på, utöver en grundlön. Konnect är Sveriges största säljbolag med kontor i Stockholm och Barcelona. Vi ger våra medarbetare det absolut bästa och vad kan vara bättre än att vara omgiven av likasinnade människor i en stad som Barcelona? Inget, tycker vi! Vi är störst och vi är bäst på det vi gör men vilka är vi på riktigt? Vi är 300 säljare som alla jobbar för samma sak - att ha kul och njuta av livet. Vi är kollegor men vi är också vänner. Vi jobbar ihop, kämpar och har riktigt kul! Oavsett om vi jobbar eller hänger på stranden så har vi ett gemensamt mål - att vara vårt bästa jag och sälja bra produkter och avtal för de bästa varumärkena inom branschen. Om tjänsten: Vi söker dig som är sugen på att arbeta i en stor och snabbväxande koncern och är redo att kavla upp ärmarna när det behövs. I rollen som säljare hos oss vill vi se vilja, driv, kreativitet och ett ”outside-of-the-box” tänk. Vi jobbar på ett ett strukturerat och noggrant tillvägagångssätt för att sälja in en produkt eller ett avtal till företagare och privatpersoner. Du kommer utöver det delta i utbildningar och feedbacksamtal från din teamleader, detta för att ständigt utvecklas och växa i rollen som säljare hos oss. Vi söker dig som: Drivs mot uppsatta mål, resultatinriktad och utöver det är en social person som har lätt att ta kontakt med nya människor. Viktigt att du vågar utmana dig själv! Vad erbjuder vi? - Hög provision för varje avtal du säljer. Och svenska kollektivavtal. - Daglig coaching och löpande utbildningar för att du ska få de bästa förutsättningarna att lyckas i ditt arbete. - Fantastiska teamleaders som leder gruppen mot ständig utveckling, motiverar och anordnar tävlingar med otroliga priser varje månad. - Vi ser till att kombinera arbete med roliga aktiviteter så att gruppen stärks i positiv anda. Vid flytt till Barcelona: - Ersättning av flygbiljett. - Stöd vid letande utav boende. - Allmänna tips för en utomlandsflytt. - Stora utvecklingsmöjligheter. - Ett fantastiskt kontor med ljusa och öppna ytor, 10 minuters lugn promenad från en av Barcelonas vackraste stränder. Har du fler frågor? Du är varmt välkommen att kontakta oss. Ansök idag. Vi rekryterar löpande. Vi hjälper många av Sveriges vassaste varumärken i deras försäljning. Under tio års tid har vi byggt upp vår verksamhet och breddat vårt tjänsteutbud för att alltid ligga i framkant. Vårt team består idag av över trehundra drivna och talangfulla medarbetare på våra kontor i Stockholm och Barcelona.

7 februari 2025
Sista ansökan:
21 februari 2025
Processoperatör till Calderys
Academic Work Sweden AB
Maskinoperatörer, cement-, sten- och betongvaror

Är du intresserad av teknik och maskiner och dessutom har truck- och traverskort? Då kan detta vara det perfekta jobbet för dig! Vi söker nu för Calderys räkning en processoperatör. OM TJÄNSTEN Calderys har just nu behov av en teknikintresserad person med travers- och truckvana. I rollen kommer man sköta förberedningen av material för linjeproduktionen där man kommer vara en viktig del av produktionen för att säkerställa så att processen har hög tillgänglighet och funktion. Under onboardingen kommer du få möjlighet att gå bredvid en senior processoperatör för att kunna komma in i arbetet och miljön på bästa sätt. Arbetstiderna ligger mellan 06.00-14.45 på vardagar, helgjobb kan förekomma. Du erbjuds - En fot in på ett världsledande bolag inom dess bransch - Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Styra och övervaka produktionen från kontrollrummet och ute i produktionen * Hantera dosering och processystem för att säkerställa rätt recept och kvalitet * Ta emot och implementera recept samt följa upp flödet genom hela tillverkningsprocessen * Följa produktionen genom hela kedjan * Rapportera och planera produktionen i Office * Hantera eventuella avvikelser och samarbeta med underhållstekniker för att lösa problem * Arbeta självständigt men också i nära samarbete med kollegor på linjen VI SÖKER DIG SOM - Erfarenhet från produktionsindustri eller liknande samt förståelse för styrda system och produktionsflöden - Obehindrad på svenska och goda kunskaper i engelska, detta då all kommunikation kring arbetet och säkerhet sker på svenska - Har ett intresse för maskiner och teknik - Har truckkort & traverskort samt god truckvana - God datorvana Det är meriterande om du har - Teknisk utbildning inom industri eller liknande - Erfarenhet från betongtillverkning eller liknande - B Körkort och tillgång till bil För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Hjälpsam - Stresstolerant - Målmedveten - Ansvarstagande Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Calderys, som verkar på tre kärnmarknader (eldfasta lösningar, gjuteri och metall flöde) kombinerar unik affärsexpertis för att tillhandahålla skräddarsydda och innovativa lösningar från våra 36 fabriker tillsammans med värdeskapande tjänster till alla våra kunder. De är ett internationellt företag och erbjuder deras mer än 2300 fast anställda en värld av möjligheter på våra olika platser i 34 länder. De arbetar med över 100 års expertis för att skapa en positiv inverkan för alla deras intressenter. Varje dag bygger de en hållbar framtid genom lagarbete, kundorientering och proaktivt tankesätt.

7 februari 2025
Sista ansökan:
8 mars 2025
Looking for a passionate student for first-line helpdesk!
Academic Work Sweden AB
Supporttekniker, IT

Are you currently studying within IT and want to find a part time job beside your post-secondary studies? This is a great opportunity for you to work with first-line support at an international organization in Lund. OM TJÄNSTEN As an IT support technician, you will provide technical assistance to employees. In this role, you will answer technical questions or solve computer problems for users, both on-site, over the phone, or through other digital tools. The team working in first line support consists of employees who always help each other out! You are offered - A meritorious part time job within IT - You will be given the opportunity to work with talented and passionate people in a unique organization - As a consultant for Academic Work, we offer significant opportunities for you to grow professionally, build your network, and create valuable contacts for the future. ARBETSUPPGIFTER Work tasks * Help users regarding problem connected to both software and hardware. * Set up new equipment. * Manage repairs, orders, and other logistical matters. * Read technical manuals, troubleshoot computers, and provide technical support. VI SÖKER DIG SOM - a post-secondary IT student who has at least 1.5 years left in their studies - you have experience and interest of working with IT-support. - Fluent in english. It is meritorious if you have - worked in a similar first-line helpdesk role before. - experience of working as administrator or power user in Windows or MacOS. - relevant certificates such as MCDST (Microsoft Certified Desktop Support Technician). To succeed in the role, your personal skills are: - Change oriented - Stress tolerant - Social Our recruitment process This recruitment process is handled by Academic Work and it is our client’s wish that all questions regarding the position is directed to Academic Work. Our selection process is continuous and the advert may close before the recruitment process is completed if we have moved forward to the next phase. The process includes two tests: one personality test and one cognitive test. The tests are tools to find the right talent for the right position, to enable equality, diversity, and a fair process.

7 februari 2025
Sista ansökan:
8 mars 2025
Produktägare/systemförvaltare inom fastighetssystem och kameraövervakning
Lunds kommun
Systemförvaltare m.fl.

Nu söker vi dig som vill arbeta som produktägare/systemförvaltare inom fastighetsobjektet! Här får du en bred och spännande roll med stora möjligheter att vara med och påverka. Objektet fastighetstjänster ansvarar för att säkerställa en heltäckande och effektiv infrastruktur i kommunens fastighetsbestånd, samt att stödja nyttjandet av fastighetsbeståndet på ett optimalt sätt. I objektet ingår system, tjänster och digitala lösningar så som exempelvis styrsystem, passage och larm eller kameraövervakning. Om rollen och dina arbetsuppgifter Som produktägare inom fastighetsobjektet får du ett helhetsansvar för IT-lösningar för passage, larm och kameraövervakning. Tjänsten innefattar aktiv förvaltningsstyrning och ett sammanhållande ansvar för leverans av tjänster, såväl ur ett dagligt operativt perspektiv som ett mer långsiktigt strategiskt perspektiv. I ett första skede kommer tjänsten innebära att fokusera på att inventera och konsolidera de ingående IT-lösningarna. Du arbetar främst med Serviceförvaltningens verksamheter, men ingår i enheten för IT tjänsteutveckling verksamhet. Tillsammans med objektledare, systemspecialister och verksamhetsspecialister är du delaktig i fastighetsobjektets digitaliseringsarbete. Ansvaret i rollen är brett och innefattar bland annat: - förvaltningsansvar för digitala lösningar för passage, larm och kameraövervakning samt styr- och mediasystem.  - tydlig hantering av såväl enskilda kamerors som plattformens hela livscykel. - säkerställa att det finns klara riktlinjer för hur inspelat material får användas och lagras samt hur åtkomst till material hanteras. - säkerställa efterlevnad av lagar och riktlinjer. - koordinering av aktiviteter, uppdrag samt avtalsuppföljning och leverantörskontakter. - framtagning och uppföljning av IT-processer och dokumentation. Du förväntas omvärldsbevaka och ta till dig nyheter och trender inom ansvarsområdet och delar med dig till kollegorna när det kan driva utvecklingen framåt. Vi befinner oss i en förändringsfas och omfattande initiativ har tagits kring att etablera en strukturerad förvaltningsorganisation. Här spelar produktägaren en central roll både när det gäller förvaltning och utveckling av området. Vi söker dig Vi söker dig som är genuint intresserad av att utveckla arbetssätt och processer med stöd av moderna system och ny teknik. Du har flerårig erfarenhet av att arbeta med IT-stöd, gärna kopplat till fastighetsområdet och du kan ha haft roller såsom systemförvaltare, produktägare eller IT-koordinator. Vi vill att du har erfarenhet av passage och/eller kameraövervakningslösningar. Har du erfarenhet av arbete med etablerade modeller/koncept inom förvaltning/utveckling tex PM3, ITIL eller liknande ser vi det som särskilt värdefullt.  Det kommer att underlätta för dig, men är inget krav, om du har specifikt arbetslivserfarenhet av Kamerabevakningslagen. För att trivas i rollen behöver du kunna arbeta självständigt och driva dina egna processer. Du strukturerar och organiserar ditt arbete, ser möjligheter i förändringar och har en positiv inställning till utmaningar. Då du kommer att ha många olika kontaktytor, såväl inom avdelningen som med andra verksamheter, måste du uppskatta att samarbeta med andra och du har lätt för att skapa goda relationer. Din kommunikativa förmåga är god och du visar gott omdöme vid uttalanden, agerande och beslut. Tillsammans gör vi varandra bättre och du är alltid beredd att dela med dig av din kunskap och att lära av andra.  Vi vill att du som söker har universitets- eller högskoleutbildning inom exempelvis systemvetenskap, alternativt har du annan eftergymnasial utbildning i kombination med relevant arbetslivserfarenhet. Du har goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift och du förstår information och facklitteratur inom området på engelska. Vi erbjuder dig Vi är stolta över vårt goda arbetsklimat, vi månar om att det ska finnas balans mellan arbetsliv och privatliv och tillsammans har vi dessutom roligt på jobbet. Vi är dedikerade till att skapa en arbetsmiljö där kreativitet och initiativ välkomnas, och där varje medarbetare spelar en viktig roll i vår gemensamma framgång. Vi sitter i moderna lokaler nära Lunds centralstation och när arbetet tillåter det arbetar vi hemifrån. Du som medarbetare formar din arbetsdag på bästa sätt. Som medarbetare hos oss i Lunds kommun erbjuds du en rad förmåner med fokus på balans, trygghet och hälsa. Lunds kommun är en stor organisation med många spännande verksamheter och möjligheter för medarbetare till utveckling. Som medarbetare får du även tillgång till vår förmånsportal där du enkelt kan se dina förmåner och administrera dessa. https://lund.se/arbete-och-lediga-jobb/sa-ar-det-att-arbeta-med-oss/det-har-ger-vi-dig-som-medarbetare Om rekryteringen Vi planerar att hålla första urvalsintervjuer via Teams 12 -13 mars samt slutintervjuer på plats den 19 och 21 mars (fm). Vi ber dig därför planera din tillgänglighet.  Om arbetsplatsen Vi på IT- och digitaliseringsavdelningen är drygt 60 medarbetare som bedriver strategiskt utvecklingsarbete, ansvarar för IT-infrastrukturen, kommungemensamma tjänster och systemutveckling. Våra viktigaste kunder är kommunens elva förvaltningar som med sina vitt skilda verksamheter ställer olika krav på IT-miljön. Hos oss pågår kontinuerlig drift och utveckling av samhällskritiska system. För att leva upp till verksamhetens och kommuninvånarnas förväntningar arbetar vi med modern teknik och några av marknadens bästa produkter. Hos oss får du möjligheter till utmaningar och utveckling. Du får vara en del av att ta idéer från ritbord till färdiga tjänster. Vi arbetar processorienterat enligt ITIL för att säkerställa en god kvalitet i vår leverans.  På kommunkontoret arbetar cirka 400 medarbetare inom strategiska funktioner. Tillsammans säkerställer vi att kommunen är en effektiv och modern organisation. Just nu befinner vi oss på en spännande utvecklingsresa med målet att fungera som en motor i utvecklingen av hela organisationen. Där vi tar ansvar för helheten, och sätter medborgarnas bästa i fokus. Här får du plats att växa. Inom Lunds kommun sätter vi kunskapen i centrum och skapar möjligheter att utvecklas i arbetslivet. Vi erbjuder en inkluderande arbetsmiljö, och chans att påverka och göra skillnad. Vill du bli en av oss?

7 februari 2025
Sista ansökan:
2 mars 2025
Handläggare med tekniskt intresse
Åklagarmyndigheten
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Dina arbetsuppgifter Anställningen är placerad på Malmö åklagarkammare. Som handläggare möter du en händelserik vardag med varierande arbetsuppgifter. Du arbetar självständigt men också tillsammans i grupp för att få det administrativa arbetet att fungera. Service är en stor del i ditt vardagliga arbete, både internt och externt. I arbetsuppgifterna ingår bl.a. att: utföra arbete med enklare it-support lokalt, som t.ex. byte av datorer, mobiltelefoner och skärmar, bistå med support vid mjukvarufrågor vad gäller myndighetens system och applikationer, felsökning och uppdatering vara kammarens kontaktperson mot myndighetens centrala it-support, uppdatera it-inventering, utfärda inloggningskort, beställa behörigheter m.m. hålla i introduktion och utbildning i kammarens it-verktyg och telefoni ge åklagare administrativt stöd, t.ex. arbete i brottsmålsdiariet, hantera arkivering och utföra allmänna kontorsuppgifter kontrollera, bedöma och registrera inkomna ärenden vara kontakten utåt i många sammanhang och därmed ge god service till både allmänheten och till andra myndigheter – främst via telefon och e-post utföra arbetsuppgifter som fördelas från administrativ chef t.ex. viss beredning. Vardagen är händelsestyrd och det kan snabbt inkomma brådskande ärenden som gör att du behöver ta snabba beslut och kunna göra en avvägning av vad som är brådskande eller inte. Dina kvaliteter och kvalifikationer Vi söker dig som har gymnasieexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig har skicklighet som motsvarar några års väl vitsordat arbete med administrativa uppgifter som Åklagarmyndigheten bedömer som relevant har erfarenhet av arbete i it-miljö och med digitala verktyg inom administration, telefoni, möten m.m. har goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Som person vill vi att du är noggrann, strukturerad och följa de förhållningsregler och rutiner som finns är självständig och ansvarstagande är stresstålig då arbetsbelastningen vid vissa tillfällen kan vara hög är stabil och ha god självkännedom har lätt för att samarbeta och har ett öppet förhållningssätt gentemot din omgivning är serviceinriktad har god kommunikationsförmåga. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Det är meriterande om du har arbetat inom rättsväsendet erfarenhet av arbete med enklare it-support avseende digital mötesteknik, Microsofts klientprodukter, Adobe, mobiltelefoni, nätverk, skrivare, datorer, VPN-uppkoppling. Om anställningen Anställningen är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Tester kan förekomma i rekryteringsprocessen. Åklagarmyndigheten är en beredskapsmyndighet. Vid en anställning kan du komma att krigsplaceras på Åklagarmyndigheten. Läs mer under  Jobba hos oss . På grund av arkivbestämmelser sparar vi ansökningar i två år. När du ansöker kommer dina personuppgifter att behandlas enligt offentlighetsprincipen samt dataskyddsförordningen. När du skickar din ansökan till oss, samtycker du till detta. Vi ser gärna att du skickar in din ansökan på svenska. Åklagarmyndigheten som arbetsgivare På Åklagarmyndigheten känner vi stolthet när vi går till jobbet. Tillsammans är vi över 2 200 engagerade och kompetenta medarbetare som står upp för rättssäkerhet, rättstrygghet och demokratiska värden. Oavsett roll i myndigheten så bidrar alla till vårt viktiga samhällsuppdrag. Vill du bli en del av Åklagarmyndigheten? Vi strävar efter att vara en välkomnande och inkluderande arbetsplats som speglar samhällets mångfald. Ansök redan i dag!

7 februari 2025
Sista ansökan:
10 februari 2025
Redovisningsekonom till kund i Hyllie
SJR in Sweden AB
Redovisningsekonomer

Vi söker nu en driven Redovisningsekonom till en av våra kunder i Hyllie. Detta är en fantastisk möjlighet med stor potential att bli ett långt uppdrag för rätt person. Huvudsakliga arbetsuppgifter *Hantering av moms: Ansvara för att momsredovisningen sker korrekt och i tid. *Leverantörsfakturor: Hantera och bokföra leverantörsfakturor samt säkerställa att betalningar sker enligt avtal. *Bokslutsarbete: Delta i månads- och årsbokslut. *Avstämning: Utföra löpande avstämningar av konton för att säkerställa korrekt bokföring. Lämplig bakgrund Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi. Ett krav är att du har 3 års erfarenhet av att arbeta som Redovisningsekonom, samt är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Erfarenhet inom fastighetsbranschen är ett plus men inte ett krav. Personliga egenskaper *Engagerad och driven: Du tar initiativ och arbetar proaktivt för att förbättra processer och rutiner. *Sifferstark och noggrann: Du har ett öga för detaljer och säkerställer att allt arbete utförs med hög noggrannhet och kvalitet. *Lagspelare: Du är mån om dina kollegor och har lätt för att kommunicera med alla runt omkring dig. Ansökan För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef NN på XXX-XXXXXXX. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2023-XX-XX. Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.

7 februari 2025
Sista ansökan:
6 mars 2025
Styrelse- och VD-sekreterare
Nilsson & Mossberger AB
Chefssekreterare och VD-assistenter m.fl.

Vatten är världens äldsta dryck och vårt viktigaste livsmedel. Med fokus på säkerhet och hållbarhet producerar Sydvatten dricksvatten till en miljon skåningar. Sydvatten är en av Sveriges största dricksvattenproducenter. Vi äger och driver Bolmentunneln, de två vattenverken Ringsjöverket och Vombverket samt huvudledningssystemet för distributionen av dricksvatten. Dricksvattenproduktion är en vital samhällsnytta och genom samarbete kan de 17 delägarkommunerna garantera sina invånare, skolor, sjukhus och företag en trygg och kostnadseffektiv dricksvattenförsörjning in i framtiden. För mer information se: www.sydvatten.se Vi söker en relationsskapande Styrelse- och VD-sekreterare Nu söker vi en Styrelse- och VD-sekreterare som kommer att arbeta nära vår styrelse, ordförande och VD. I denna viktiga och koordinerande roll kommer dina arbetsuppgifter främst vara att planera och stödja styrelsens arbete, vara en viktig representant gentemot bolagets ägare, samt hantera framtagande och administration av styrelsehandlingar. I rollen bidrar du med din kommunikativa och serviceinriktade personlighet till ett gott värdskap för våra 17 ägarkommuner och deras representanter. Du kommer att ha många interna och externa kontaktytor, både med ägare, branschkollegor och myndigheter. Arbetet innebär bland annat förberedelser inför möten, skrivande av minnesanteckningar och protokoll, upprättande av handlingar och underlag inför beslut, diarieföring, kalenderadministration samt att revidera och skapa rutiner. Praktisk koordinering av möten och styrelsens resor ingår också. Beroende på din kompetens och erfarenhet kan du även komma att arbeta med faktainsamling eller genomföra särskilda utredningsuppdrag. I arbetet ingår även att arbeta med att leda vissa processer och ingå i arbetsgrupper som fokuserar på bolagets strategiska frågor och mål. Du kommer att vara placerad på Sydvattens huvudkontor och ekonomi- och finanschefen blir din närmaste chef. Dina kvalifikationer: Gedigen erfarenhet av att arbeta i en politiskt styrd organisation, gärna med motsvarande arbetsuppgifter Erfarenhet inom administrativt stöd på strategisk nivå Erfarenhet av mötesadministration Goda kunskaper i Microsoft Office Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Erfarenhet av att hantera många interna och externa kontaktytor och arbeta med strategisk kommunikation Relevant eftergymnasial utbildning Din profil: Vi söker en person som kombinerar servicekänsla och ett strukturerat arbetssätt med trygghet och hög integritet. Du har god kommunikativ förmåga, är ansvarstagande och professionell. Den dynamiska arbetsmiljön kräver att du är flexibel, trivs att samarbeta med människor, har ett gott omdöme och kan knyta samman lösa trådar för att avsluta arbetsuppgifter på ett effektivt sätt. Vi söker dig som vill vara med och skapa samhällsvärde tillsammans med oss. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi erbjuder: En utmanande roll med många kontaktytor i ett företag med ett samhällskritiskt uppdrag. I denna rekrytering samarbetar Sydvatten med Nilsson & Mossberger. Tjänsten är en tillsvidareanställning och är placerad i säkerhetsklass. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning. Har du frågor om tjänsten? Kontakta Andreas Nilsson på 0701–460 391 eller Carin Mossberger 0701–460390. Vi ser fram emot din ansökan snarast, urval sker löpnade. Välkommen med din ansökan!

7 februari 2025
Sista ansökan:
2 mars 2025
Jobba Som Festsäljare
Getdet AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

7 februari 2025
Sista ansökan:
9 mars 2025
Plåtslagare
Svensk Takentreprenad AB
Byggnads- och ventilationsplåtslagare

Vi jobbar med tak och söker dig som vill ta ansvar för alla typer av plåtjobb på tak. Jobben är primärt i Skåne.

7 februari 2025
Sista ansökan:
23 februari 2025