Vi behöver taxi chuafförer i MALMö. VI jobbar med bolt och uber. Vi behöver dag och natt tid chaufförer , du kan välja skift vad du vill. För att ansöka detta job du Måste ha svensk taxilegitimation. Om du är verkligen intresserad av detta job då du kan kontakta oss på: E-mail: [email protected] Tel: 0763124474 Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Projektör till Telia Field Operations Är du teknikintresserad och vill vara en del av framtidens teletekniska uppdrag? Sök då till oss och bli en viktig del i arbetet med att trygga driften av Sveriges fiber- och IP-nät! Om oss Telia Field Operations är Telias egen entreprenörsverksamhet och vår primära uppgift är att säkerställa att Telias nationella säkerhetskunder ständigt är i drift och kan bygga ut, även i kris och beredskapstider. Vi arbetar med fiberbyggnation, omkopplingar, nätsäkerhetsarbete, metodutveckling, nätutredningar, migreringsarbete m.m. I vårt uppdrag ingår även service, leverans och felavhjälpning av det fasta nätet. Hos oss blir du del av ett nationellt team med våra duktiga medarbetare. Vi finns idag i Örebro, Trollhättan, Göteborg, Sundsvall, Stockholm, Kalmar, Gotland, Luleå och Skåne. Vi är idag ca 55 medarbetare varav 4 är projektörer. Inom enheten Project implementation söker vi en projektör till vårt kontor i Malmö, alternativ placeringsort kan också vara aktuellt. Vi har en kultur inom enheten för projektering, att vi stöttar och hjälper varandra. Vi är mån om varandras hälsa och mående. Beskrivning Som projektör kommer du i första hand projektera och projektleda uppdrag inom Telias nät. Du ansvarar för dina egna uppdrag. Kontakt med beställare, upprätta tid & resursplan, kostnadsuppföljning, resurs och kvalitetssäkra. Beställning av underentreprenörer, materiel beställning, framtagning av teknisk lösning för uppdraget samt dokumentation. Placeringsort: Malmö Vem är du? För att trivas i rollen som projektör är du tekniskt intresserad och tycker det är roligt med problemlösning. Som person är du serviceinriktad och ödmjuk med ett stort engagemang och vilja att utvecklas. Du trivs med att arbeta självständigt och tar stort ansvar för att ditt arbete blir väl utfört med god kvalitet och på utsatt tid. Som projektör behöver du även ha en god samarbetsförmåga då tjänsten innebär kontakt och samarbete med beställare slutkunder, tekniker, markägare, underentreprenörer och kollegor. Arbetet kommer att innehålla säkerhetskänslig information och det krävs därför att du kan hantera arbete under hög sekretess. Vi ser gärna kvinnliga sökande. Kvalifikationer - Ska ha jobbat som projektör inom Telecom eller liknande i minst 2 år - B-körkort - Goda kunskaper i svenska och engelska - God PC-vana - God kännedom inom Office-paketet - Erfarenhet att hantera TA-planer och tillstånd. - Läsa och tolka LNS/UTS En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass som kräver svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Meriterande - Erfarenhet från transmission - Erfarenhet av Telias system (SPAN/SPIV, IGS/ARP, Nice/Iview etc.) - Erfarenhet av arbete med säkerhetsskyddskrav - Erfarenhet av IP-baserade tjänster - Erfarenhet av Autocad - Erfarenhet av fältarbete inom telecom eller liknande - Kunna utforma TA-planer Vi erbjuder Vi erbjuder en trygg och bra arbetsmiljö där det råder frihet under ansvar. Det är viktigt att du hittar en bra balans mellan arbetet och ditt privatliv, så att båda delarna bidrar till att du känner arbetsglädje och får en meningsfull fritid. Därför finns möjlighet till hemarbete (ca. 2 dagar i veckan) och vi tillämpar flexibla arbetstider. Vi kommer satsa på dig långsiktigt och vill att du ska utvecklas och växa med oss. Förutom de kollektivavtalade förmånerna erbjuder vi friskvård, personalrabatter samt ett brett nätverk av kollegor i branschen. Vi hjälper och stöttar varandra i alla lägen! Intresserad? Sök tjänsten! Vi lovar att du kommer att börja en spännande resa hos oss samtidigt som du har mycket roligt på vägen. Du får arbeta i ett företag med stora ambitioner, högt till tak och engagerade kollegor. Vi ser fram emot din ansökan! Urval sker fortlöpande.
Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på apotek Näckrosen i Perstorp. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på apoteket Näckrosen kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Välkommen till apotek Näckrosen - i hjärtat av natursköna Perstorp. Vi är ett mellanstort apotek och har förmånen att vara det enda apoteket på orten. Här blir du en del av ett team som trivs, samarbetar och utvecklas tillsammans. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Tjänsten är en tillsvidareanställning på deltid 75 %, sysselsättningsgraden går att diskuteras. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 09.00-18.00 och helger 09.00-13.00. Välkommen till Apoteket!
Vill du vara med och skapa verkligt värde för våra kunder genom kraften i ArcGIS-plattformen? Vi söker dig som har erfarenhet, engagemang och en stark känsla för kundrelationer. Du ser möjligheterna i att koppla kundernas behov till rätt förmågor inom ArcGIS – och du gör det med både nyfikenhet och precision. Välkommen med din ansökan till vårt team Apps & Analysis på Esri Sverige – där vi tillsammans driver innovation och utveckling med fokus på kundens verksamhetsnytta. Om rollen Som applikationsarkitekt arbetar du som konsult med ArcGIS som hemmaplan och möter våra kunder där du lyssnar in och omsätter kundens behov till våra tekniska lösningar och hur de kan anpassas på bästa sätt. Du är med i hela utvecklingskedjan från behovsanalys till lösningsdesign och implementation – med fokus på hur tekniken ska lösa kundens utmaningar på ett effektivt och hållbart sätt. Med ditt intresse för lösningar, fokus på kundnytta och kunskap om vår produktflora bidrar du till att vi är en del i att flytta gränserna för vad GIS kan göra för våra kunder. I din roll som konsult ser vi också att du finner glädje i att dela dina kunskaper och att du också är med våra sälj- och marknadsfunktioner i kunddialoger likväl som utbildning och workshops. Dina ansvarsområden Tillsammans med kund identifiera kundens behov och utmaningar. Behovspröva, konfigurera och anpassa applikationer inom ArcGIS för att på bästa sätt möta och lösa utmaningar hos kund Ta fram kund- och verksamhetsspecifika applikationer Skapa geografiska visualiseringar i 2D och 3D Själv samt tillsammans med teamkollegor eller kollegor inom sälj genomföra demonstrationer och workshops Hålla i utbildningar för våra kunder och användare Kvalifikationer och personliga egenskaper Vi ser att du har högskoleutbildning eller som vi bedömer motsvarande arbetslivserfarenhet Vi ser att du har åtminstone 5 års arbetslivserfarenhet av ArcGIS och dess appar och har sett styrkorna samt stött på tillräckligt många utmaningar inom området för att tryggt kunna guida våra kunder och hitta rätt lösningar Vi ser att du har flera års erfarenhet av att arbeta mot kund med tekniska lösningar inom GIS och kan se en applikationsflora med arkitekturperspektiv Meriterande - Har du erfarenhet av lösningsdesign och kravanalys är det meriterande likväl om du har erfarenhet av att designa skalbara och hållbara GIS-arkitekturer - Har du erfarenhet av att driva workshops eller utbildat inom GIS är det också meriterande Som person tror vi att du är nyfiken och hungrig på att lära nytt. Genom år av problemlösning är du trygg i att hantera kunddialoger samt fritt utforska vad kundens behov är och hitta rätt. Att jobba med att hitta rätt lösningar är något som du gillar. Du är trygg i dig själv och trivs med att samarbeta i och mellan team och tillräckligt trygg för att kunna hålla i utbildningar likväl som i workshops med dina kollegor. Övrigt Du kommer att stationeras på något av våra kontor i Falun, Gävle, Göteborg, Kista, Karlstad eller Malmö. Då våra kunder finns runt om i landet kan vissa uppdrag innebära en del resor. ingår en del resande i tjänsten. Ansökan Tjänsten är på heltid och tillsvidare med tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning. På grund av semesterperioder är annonsen öppen en längre tid med sista ansökningsdag tisdagen den 2025-08-10. Vi går dock igenom ansökningar löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vill du veta mer? Har du frågor eller funderingar om tjänsten? Tveka inte att höra av dig till Erika Åberg, teamchef Apps & Analysis North, på 072-5402402 eller Maria af Wetterstedt, teamchef Apps & Analysis South, på 070-8221631. Vi ser fram emot din ansökan! Vill du lära känna oss lite bättre redan nu? Läs mer om oss påesri.seoch följ oss påLinkedIn. På Esri Sverige gillar vi människor, kartor och teknik. Vi brinner för att utveckla och sprida nyttan med geografisk information i både privat och offentlig sektor. Vår världsledande GIS-teknik bidrar till smidigare processer, tydligare beslutsvägar, effektivare rutiner och ger en verklig bild av nuläget till våra kunder. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Vi behöver nu förstärka vårt team och söker dig som är glad, flexibel och som får både kunder och kollegor att trivas. Du ska vara noggrann, van vid att ta eget ansvar och gilla att arbeta i ett högt tempo. Vi söker både de som vill arbeta heltid och vill starta en karriär hos oss och de som vill arbeta deltid. Du behöver kunna prata och förstå svenska bra. Vad du har gjort är inte lika viktigt som hur du är, när vi bygger vårt lag, men erfarenhet av liknande arbete är meriterande. På världens största snabbmatskedja handlar det inte bara om att göra Subs. Det handlar om att varje kund ska känna sig välkommen och vilja komma tillbaka till vår restaurang. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av försäljning och beredning av våra produkter samt att hålla rent och snyggt i restaurangen. Vi jobbar ständigt med att hålla hög produktkvalitet, god hygien och genuin kundservice. Nyckeln till detta tror vi är teamkänsla och söker därför dig som gillar att vara en del av en grupp. Hos oss avgör alltid dina ambitioner hur långt du vill utvecklas. För rätt person finns det stora chanser till att inom vår organisation utvecklas och få mer ansvar. Vår restaurang har öppet både dag, kväll och helg då söker vi dig som kan arbeta alla tider på dygnet. Givetvis har vi kollektivavtal med avtalsenliga villkor. Vi kommer tillsätta tjänsterna så snart som möjligt och kommer löpande hålla intervjuer, så vänta inte med din ansökan!
OM TJÄNSTEN Nu söker vi efter en ny kollega till oss i Helsingborg. Du som söker tjänsten kommer ha en ledande roll med mycket ansvar där du kommer tillhöra ett litet sammansvetsat gäng där vi hjälper varandra under vardagen. På workfind arbetar vi bland annat mot Arbetsförmedlingen där vi stöttar jobbsökande dagligen inom tjänsten Rusta och matcha och i Helsingborg har vi tre kontor där du kommer jobba på ett av dessa. Du kommer i din roll få handleda våra kandidater där du rustar och matchar dem mot deras nya jobb eller till vidare utbildning. I din vardag kommer du också ha kontakt med arbetsgivare där du ska ansvara för rekryteringsprocesser från A till Ö. Du kommer få möjligheten att ta ett stort ansvar och ha en flexibilitet där du styr dina dagar själv samt vara ansvarig för kontoret och vara med och utveckla workfind vidare. Tjänsten är på heltid med placeringsort Helsingborg. VEM ÄR DU? Som person behöver du vara en lagspelare och älska att ta ansvar, vidare har du en fenomenal initiativförmåga. Vi tror också att du trivs bra i en miljö där tempot är högt och det ställs krav på resultat, mål och flexibilitet. Din kommunikativa stil är tydlig och rak. Du talar och skriver svenska flytande. Har du ytterligare språkkunskaper som till exempel arabiska så är detta väldigt meriterande. Vidare ser vi att du gärna har erfarenhet från branschen med ett brett nätverk av människor som söker jobb och arbetsgivare som söker personal. UPPFYLLER DU KRAVEN? För att vara aktuell för tjänsten vill vi att du har minst 180 högskolepoäng med minst två års arbetslivserfarenhet alternativt minst ett års studier på eftergymnasial nivå med tre års arbetslivserfarenhet inom exempelvis rekrytering, vägledning, omställning, handläggning i personalfrågor, arbetsledning med personalansvar eller arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor. VARFÖR WORKFIND? Jo, vi har regelbunden fruktleverans, vi erbjuder knäckebröd med havsalt på och du får tillgång till en Nespresso-maskin där vi oftast står för kaffekapslarna. Just det, du kanske tänkte mer på jobbet? Du kommer vara en viktig del hos ett relativt ungt rekryterings och matchningsföretag som trots sin unga ålder har lyckats knyta till sig några av västra Skånes största och mest intressanta arbetsgivare. Du kommer ha en framträdande roll där allt du presterar gör en skillnad för workfinds utveckling. Skulle du en dag vakna upp och känna att du har blivit för stor för workfind så kan vi mer eller mindre lova dig att dina erfarenheter som du fått från oss kommer göra att du enklare kommer vidare i karriären. Dock kommer vi göra allt vi kan för att fortsätta utmana, stimulera och utveckla dig så att du aldrig vaknar med den känslan. STÄMMER OVANSTÅENDE BRA IN PÅ DIN PROFIL? VAD KUL, ANSÖK REDAN IDAG! Du ansöker genom att klicka på “Sök den här tjänsten”. Vill du bolla tankar och/ eller idéer? Tveka inte att ta kontakt med Dino Elezovic på 070-1477994 eller Admir Cato på 072-3006152. Vi ser framemot din ansökan. workfind är ett nytänkande rekrytering- och matchningsföretag där fokuset ligger på vårt nätverk. Vårt breda nätverk av arbetsgivare i kombination med vår kandidatbank gör att vi dagligen lyckas hjälper arbetssökande att komma vidare i deras karriär. På workfind jobbar grymma människor som har gedigen erfarenhet av arbetsmarknaden. Vi brinner för att få företag och sökande att hitta varandra och hjälpa varandra att utvecklas. Vi vågar påstå att vi erbjuder rekrytering och matchning i världsklass helt enkelt.
Få ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support. Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Så funkar jobbet som barnvakt Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig! Mer om familjen Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta: Antal barn: 2 Ålder: 1 och 6 år Dagar i veckan de önskar hjälp: 1-2 gånger i veckan Tider: Oftast hämtning från förskola och ibland även på kvällar samt helger (varje pass är alltid minst 3 timmar) Extrajobbet passar perfekt för dig som: Är ansvarsfull och lekfull med ett genuint engagemang för barn Har erfarenhet av att ha passat ett eller flera barn (0 - 6 år) självständigt Kan arbeta flexibelt både vardagar och helger som nanny Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny: Konkurrenskraftig lön med tydlig lönetrappa Du är alltid försäkrad under barnpassningen Flexibelt extrajobb med en familj som passar just dig och din vardag Följa och vara delaktig i ett barns utveckling Utbildning i hjärt- och lungräddning samt första hjälpen Introduktionsutbildning av oss på myNanny Kontinuerligt stöd från din personliga kontaktperson på myNanny Viktiga och relevanta meriter till ditt CV Ansök till jobbet på 3-4 min Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny. Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Nanny hos https://nannypoppins.se Barnvakt hos https://barnvakt.se Au pair i USA hos https://my-nanny.se/au-pair Personlig studiecoach hos https://www.allakando.se Privatlärare i matematik hos https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Studiecoach online inför högskoleprovet https://www.allakando.se/hogskoleprovet Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Barnvakt i Stockholm https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm Personlig studiecoach i Stockholm https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg
Vill du hjälpa människor förverkliga sina drömmar? Byggmax affärsidé är att sälja byggmaterial av hög kvalitet till lägsta möjliga pris för att på så vis ge människor råd och möjlighet att förverkliga sina byggdrömmar. Vi erbjuder dig en möjlighet att bidra på vår resa mot att bli världens bästa byggvaruhandel! Alla medarbetare utför samtliga arbetsuppgifter på våra anläggningar, vilket gör arbetet väldigt roligt och varierande. En arbetsdag kan bland annat innehålla kundservice, prismärkning, inventering, samt mottagande och uppackning av varor. Du kommer arbeta i en snabbrörlig och föränderlig organisation med trevliga kollegor och en stark företagskultur! På Byggmax jobbar vi med friskvård och för att ha en god balans i livet. Vi hittar på roliga teamaktiviteter ihop för att stärka gruppen och hos oss finns det alltid möjlighet för utveckling. Som butikssäljare är dina viktigaste uppgifter att: - Arbeta aktivt med kundbemötandet – vi vill ge alla kunder en förstklassig service. - Sälja högkvalitativa byggvaror till marknadens bästa pris. - Hålla ordning och reda i lokalerna och se till att hyllorna alltid är välfyllda. - Plocka virke, inventera, hantera inleveranser och prismärka varor för att säkerställa att kundens upplevelse blir positiv - Hjälpa till att mäta och räkna kundernas varor Tjänsten är en tillsvidareanställning på 30% med extra timmar. Kvalifikationer: - Ha ett intresse av renovering och bygg, detaljhandel och kundbemötande - Drivs av försäljning och att överträffa kundens förväntningar - B-Körkort - Kunna räkna och mäta kundernas varor obehindrat - Har goda kunskaper i svenska och kan göra sig förstådd på engelska - Tillgänglig att arbeta under anläggningens öppettider - Kan stå för och arbeta efter våra värderingar Önskvärda personliga egenskaper: - Serviceinriktad – har en vilja att arbeta med service och brinner för att arbeta med försäljning - Snabb, effektiv, lyhörd, flexibel – egenskaper som kan ge en god kundupplevelse - Ansvarstagande - för egen utveckling och för anläggningens framgång – inställningen laget före jaget - Har driv och engagemang för anläggningen - Kan arbeta självständigt och är självgående - Är van att ta egna initiativ och ser vad som behöver göras - Nyfiken på att lära sig nya saker Övrigt: - Erfarenhet av bygg, detaljhandel och kundbemötande är meriterande - Truckvana är meriterande - Truckutbildning och körtillstånd ges internt på anläggningen Arbetstider: Enligt anläggningens öppettider, inklusive tidig morgon, kvällar och helger. Byggmax präglas av en stark företagskultur där respekt och trivsel på jobbet är viktiga ingredienser och där varje individ förväntas bidra. Vi värdesätter dina personliga egenskaper framför erfarenhet och ser gärna att du är snabb, effektiv och lyhörd på samma gång – egenskaper som kan ge en god kundupplevelse. Det du inte redan har kunskap kring, har vi utbildningar för. Vi har en väldigt stark företagskultur med mycket glädje och starkt samarbete i grunden och vi söker dig som vill vara en del av detta. För att matcha oss är du redo att ta ansvar för både din utveckling och för anläggningens framgång, med inställningen laget före jaget. Vi värdesätter mångfald och välkomnar alla sökande, vår rekryteringsprocess är därför byggd för att ge oss en objektivitet. Känner du att detta är rätt utmaning för dig? Tveka inte att ansöka om tjänsten! Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag.** ** Alla hemmasnickare ska kunna förverkliga sina byggdrömmar, det tycker i alla fall vi på Byggmax. Oavsett om det handlar om inomhus-, utomhus- eller trädgårdsprojekt. Därför jobbar alla Byggmaxare mot samma mål: att ge dessa hemmasnickare både råd och möjlighet till det! Byggmax har totalt över 190 butiker fördelat i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Utöver de fysiska butikerna finns även en ständigt växande e-handel. Sedan starten 1993 har Byggmax haft som affärsidé att vara det bästa och billigaste alternativet för hobbysnickare och proffs som vill köpa byggmaterial av bra kvalitet. Vi har gått från att vara en ettrig uppstickare till att bli en av Sveriges största byggmaterialkedjor. Med hjälp av ständiga förbättringar, löpande effektiviseringar och en förändringsbenägen företagskultur har bolaget blivit ett av branschens lönsammaste. I koncernen Byggmax Group ingår även Skånska Byggvaror, Buildor, Right Price Tiles och Næstved Lavpristræ. Varmt välkommen till Byggmax, både som kund och som potentiell medarbetare!
På Knightec förstår vi att förbättrad livskvalitet för patienter genom att säkra medicintekniska produkter och läkemedel är av yttersta vikt. Vi jobbar även med att säkra krav och kvalitet för livsmedel utifrån vår expertis inom området compliance. Genom att balansera kvalitet och regulatorisk efterlevnad under produkt- och produktionsutvecklingsprocessen, spelar du en avgörande roll i att introducera ny teknik och effektivare medicinteknisk utrustning, läkemedel samt livsmedel till marknaden. Därför är detta jobb för dig Du vill förbättra livskvaliteten för patienter genom säkra medicintekniska produkter och läkemedel Du strävar efter att hitta rätt balans mellan kvalitet och regulatorisk efterlevnad under produktutvecklingsprocessen Du strävar efter att hitta rätt balans mellan kvalitet och regulatorisk efterlevnad i en hårt reglerad produktionsmiljö som tex GMP Du vill vara en viktig del av att introducera ny teknik och mer effektiv medicinteknisk utrustning till marknaden Du vill använda hela din kompetens i varierande projekt, från start-ups till väletablerade internationella företag Du har expertis inom Design Control, teknisk dokumentation, Quality Assurance eller regulatoriska krav och vill ta stort ansvar i dina uppdrag Du värdesätter att arbeta i en miljö präglad av tillit, transparens och samarbete Inom vårt affärsområde Compliance & Management möjliggör vi en smidig omställning mot digitala, hållbara och säkra lösningar genom expertis inom kvalitet, säkerhet och ledarskap – samtidigt som vi hjälper till att optimera produktionseffektiviteten för att stärka lönsamheten. Kvalifikationer Dina viktigaste egenskaper är din vilja att lära och dela din kunskap med andra. Då vår ambition är att hjälpa våra kunder ta nästa steg in i framtiden genom digitala verktyg, ser vi att du har intresse för ny teknik och digitalisering. Extra intressant är det om du har erfarenhet eller intresse för att arbeta med kvalitetssäkring av mjukvara eller uppkopplad utrustning. Du har även: Ingenjörsexamen i bioteknik, medicinteknik, kemiteknik eller liknande Erfarenhet av att ha arbetat med produktutvecklingskvalitet inom den medicintekniska industrin, exempelvis Design Control, CE-märkning, Quality Assurance, Regulatory Affairs eller kvalitetsledningssystem Erfarenhet av att ha arbetat i reglerad produktionsmiljö, tex inom läkemedel. God kunskap om relevanta regulatoriska krav och standarder som MDD/MDR, ISO 13485, ISO 14971, IEC 62304 och GMP Utmärkta kommunikationsförmågor på svenska och engelska Skapa en karriär att vara stolt över: Din utveckling är viktig för oss. Oavsett var du ser dig själv i framtiden är vi här för att stödja dig. Din ambition och vilja styr riktningen, medan vi förser dig med verktygen och förutsättningarna för att lyckas. Genom mentorskap, kompetensdelningsforum, kunskapsutbyte och ett teamorienterat arbetssätt kommer du att kunna ta del av den samlade expertisen inom Knightec, vilket fungerar som en katalysator för din egen utveckling. Du blir en del av vårt nationella initiativ inom Medtech Compliance, där du får ta del av utbildningar och certifieringar och arbeta med några av branschens mest framstående aktörer. Om du värdesätter din professionella utveckling, kommer vi göra detsamma. En spännande resa med Knightec Group Semcon och Knightec har gått samman som Knightec Group. Tillsammans bildar vi Norra Europas ledande strategiska partner inom produkt- och digital tjänsteutveckling – hur häftigt är inte det? Med en unik kombination av tvärfunktionell expertis och en holistisk förståelse för affärer hjälper vi våra kunder att förverkliga sina strategier – från idé till färdig lösning. På Knightec Group finns kompetensen, attityden och drivkraften som krävs för att anta de mest utmanande och innovativa projekten. För våra medarbetare innebär detta fantastiska möjligheter att vara med och forma framtiden genom meningsfulla projekt i teknikens absoluta framkant. Här får du inte bara utvecklas och växa, utan också bli en del av något större. Låter det som platsen för dig? Häng med på en spännande resa! Praktisk information Detta är en tillsvidareanställning med en provanställning på sex månader, placerad på vårt kontor på Ångbåtsbron 1, Malmö. Resor i tjänsten kan förekomma till våra kunder. Startdatum är så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, men senast 2025-06-03. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Oliver Rydberg, Talent Acquisition Specialst. Observera att vi, på grund av GDPR, endast tar emot ansökningar via vår karriärsida. Vi ser fram emot att höra från dig!
Därför är detta jobb för dig På Knightec förstår vi att validering är mer än bara dokumentation. Det handlar om att leda och inspirera för att nå gemensamma mål - att leverera en säker produkt och förbättra livskvaliteten för användarna. Du gillar att se helheten från början med krav till slutet med en färdigvaliderad process, utrustning eller system. Du är noggrann och gillar att dokumentera. Inom vårt affärsområde Compliance & Management möjliggör vi en smidig omställning mot digitala, hållbara och säkra lösningar genom expertis inom kvalitet, säkerhet och ledarskap – samtidigt som vi hjälper till att optimera produktionseffektiviteten för att stärka lönsamheten. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara: Validering och kvalificering av processer, utrustning och datoriserade system inom Life Science-industrin. Delta i kravsättning, design, inköp och driftsättning, vilket ger dig möjlighet att påverka resultat och utfall. Dina kvalifikationer Kvalitetsorienterat angreppssätt och en stark vilja att utveckla dig själv och dina kollegor. Ingenjörsexamen inom bioteknik, medicinsk teknik, kemiteknik, datateknik eller liknande. Självständigt drivit arbetet med validering inom Life Science och varit ansvarig för DQ/IQ/OQ/PQ-faserna. Erfarenhet av krav- och avvikelsehantering. God kunskap inom GxP-regelverk, särskilt GAMP5, 21 CFR part 11 och Eudralex Annex 11. Utmärkta kommunikationsförmågor och obehindrad i svenska och engelska För att stimulera din utveckling kommer du vara del av vårt kompetensområde Validation Management: Workshops, mentorskapsprogram och diskussionsforum som främjar kunskapsdelning och samarbete Möjligheten att utveckla dig själv och dela din kunskap med andra kollegor. Alltid ha ditt team bakom dig, redo att stötta när det behövs Skapa en karriär att vara stolt över: Din utveckling är viktig för oss. Oavsett var du ser dig själv i framtiden är vi här för att stödja dig. Din ambition och vilja styr riktningen, medan vi förser dig med verktygen och förutsättningarna för att lyckas. Genom mentorskap, kompetensdelningsforum, kunskapsutbyte och ett teamorienterat arbetssätt kommer du att kunna ta del av den samlade expertisen inom Knightec, vilket fungerar som en katalysator för din egen utveckling. Du blir en del av vårt nationella initiativ inom Medtech Compliance, där du får ta del av utbildningar och certifieringar och arbeta med några av branschens mest framstående aktörer. Om du värdesätter din professionella utveckling, kommer vi göra detsamma. En spännande resa med Knightec Group Semcon och Knightec har gått samman som Knightec Group. Tillsammans bildar vi Norra Europas ledande strategiska partner inom produkt- och digital tjänsteutveckling – hur häftigt är inte det? Med en unik kombination av tvärfunktionell expertis och en holistisk förståelse för affärer hjälper vi våra kunder att förverkliga sina strategier – från idé till färdig lösning. På Knightec Group finns kompetensen, attityden och drivkraften som krävs för att anta de mest utmanande och innovativa projekten. För våra medarbetare innebär detta fantastiska möjligheter att vara med och forma framtiden genom meningsfulla projekt i teknikens absoluta framkant. Här får du inte bara utvecklas och växa, utan också bli en del av något större. Låter det som platsen för dig? Häng med på en spännande resa! Praktisk information Detta är en tillsvidareanställning med en provanställning på sex månader, placerad på vårt kontor på Ångbåtsbron 1, Malmö. Resor i tjänsten kan förekomma till våra kunder. Startdatum är så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, men senast 2025-06-03. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Oliver Rydberg, Talent Acquisition Specialst. Observera att vi, på grund av GDPR, endast tar emot ansökningar via vår karriärsida. Vi ser fram emot att höra från dig!
Välj ett jobb för att visa detaljer