Frisör för anställning

Vi söker frisör till vårt team i Anderslöv En salong med plats för 4 frisörer och idag är vi 2 frisörer och en under färdigutbildning. Vi är salongen för hela familjen. Våra kunder är allt från barn, crazy color, hårförlängning, äldre till klippningar samt andra färgbehandlingar. Varierade dagar med härliga kollegor & kunder. Söker i första hand heltid. Vi har även salong i Svedala & Lund. I Svedala finns det även möjlighet till extra alt deltid.

30 juni 2025
Sista ansökan:
14 juli 2025
PERSONLIG TRÄNARE STAFFANSTORP
Energicenter Södra AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Provisionsanställd Personlig Tränare sökes Vill du arbeta med träning, hälsa och människor – och samtidigt styra över din egen inkomst? Vi söker nu en driven och engagerad personlig tränare på provisionsbasis till vårt team! Om tjänsten Som personlig tränare hos oss får du möjlighet att arbeta med motiverade kunder i en inspirerande miljö. Du ansvarar själv för att boka och genomföra träningspass, samt följa upp och utveckla dina klienters träningsmål. Tjänsten är provisionsbaserad, vilket innebär att du själv påverkar din inkomst utifrån ditt engagemang och antal genomförda PT-timmar. Vi söker dig som: Är utbildad personlig tränare (licens/certifiering krävs) Har ett brinnande intresse för träning, hälsa och att hjälpa andra att nå sina mål Är självgående, social och har lätt för att skapa nya kontakter Trivs med att arbeta resultatinriktat och mot provision Har god kommunikativ förmåga på svenska (engelska är meriterande) Vi erbjuder: En modern och välutrustad träningsanläggning Flexibla arbetstider – du styr själv över din kalender Stöttning och marknadsföring för att hitta nya kunder Möjlighet till vidareutbildning och utveckling inom yrket Ett härligt team av kollegor och inspirerande arbetsmiljö Ansökan Skicka din ansökan med CV och ett personligt brev där du berättar varför just du passar som personlig tränare hos oss. Märk ansökan med “Personlig Tränare Provision”. Ansök redan idag! Urval sker löpande. Vi ser fram emot din ansökan!

30 juni 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
System Owner Trackside ERTMS - 474846
Alstom Transport AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

At Alstom, we understand transport networks and what moves people. From high-speed trains, metros, monorails, and trams to turnkey systems, services, infrastructure, signalling, and digital mobility, we offer our diverse customers the broadest portfolio in the industry. Every day, 80,000 colleagues lead the way to greener and smarter mobility worldwide, connecting cities as we reduce carbon and replace cars. Alstom is the largest player in the Swedish railway market, with over 1,000 trains delivered and several large maintenance contracts, offering maintenance in 19 local depots. The company is also leading the ERTMS rollout in Sweden both onboard and trackside and delivering the new standard national traffic management system for Trafikverket. Alstom is looking for a System Owner Trackside ERTMS to be based in Stockholm or Hässleholm Your Future Role: Are you ready to take on a pivotal role in the definition and implementation of railway system applications? Join Alstom’ where you will act as the technical and strategical interface between customer needs, system solutions and project execution teams, ensuring seamless support during the entire lifecycle of railway signalling systems. As a System Owner for our trackside ERTMS Level 2 system for Trafikverket you will be responsible for defining and maintaining technical compliance, efficiency, and cost-effectiveness of the solution, working closely with internal and external stakeholders. What You’ll Do: Step into a leadership role where your expertise will shape the future of rail. Here’s how you’ll contribute: Based on customer technical and commercial needs as well as global needs and strategies define strategies to meet customer needs Ensure a strategy that meets customer needs during the entire lifecycle of the system. Develop and maintain relations with clients, partners and internal stakeholders on strategic and system related topics Ensure competitiveness of our solution by following market trends and field performance. Act as the key interface for strategic and system questions for bids, projects and maintenance/service Oversee the management of product baselines and configuration items, ensuring alignment with Develop and maintain the system level Roadmap and Configuration Management Plan, guiding the program’s technical direction. Support program planning activities, ensuring seamless execution and alignment with objectives. Champion Alstom's commitment to ethical conduct and integrity. About You: At Alstom, we value passion, curiosity, and attitude as much as experience. Here’s what will help you thrive in this role: A degree in Engineering (System Engineering, Electronics, Electrical, Computer Science, Telecommunications, or Industrial Control Systems). Beside Engineering also an interest for commercial, contractual and project management task 5+ years of experience in industrial projects, particularly in software-intensive distributed control systems. Experience in railway signalling and ERTMS systems. Strong experience in interface management, working in multi-team, multi-location environments. Ability to analyse and resolve technical challenges, proficiency in system architecture, technical writing Excellent stakeholder management skills, collaborating with engineering teams, customers, and technical authorities. Fluent Swedish and English skills with strong communication and leadership abilities. Things You’ll Enjoy Join us on a transformative journey – the rail industry is here to stay, offering you stability, growth opportunities, and meaningful challenges. Enjoy a dynamic and rewarding long-term career. Collaborate with supportive colleagues and transverse teams. Contribute to innovative and impactful projects. Utilize our flexible working environment. Benefit from our investment in your development through award-winning learning. Receive a fair and dynamic reward package that recognizes your performance and potential. You don’t need to be a train enthusiast to thrive with us. We guarantee that when you step onto one of our trains with your friends or family, you’ll be proud. If you’re up for the challenge, we’d love to hear from you! Why Alstom? At Alstom, you’ll join a team committed to shaping the future of sustainable transport with innovation and purpose. Joining us means being part of a global community dedicated to excellence and creating a secure environment for our operations. Are you ready to join a truly international community of great people on a challenging journey with a tangible impact and purpose? Important to Note As a global business, we’re an equal-opportunity employer that celebrates diversity across the 70+ countries we operate in. We are committed to creating an inclusive workplace for everyone.

30 juni 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Teamchef färskvaror, Hemköp Helsingborg Söder
Hemköpskedjan AB
Säljande butikschefer och avdelningschefer i butik

Välkommen till Hemköp, vi erbjuder en arbetsplats med familjär stämning och tydliga gemensamma värderingar - kärleken till mat genomsyrar allt vi gör. Hemköp erbjuder en jämställd arbetsmiljö och hos oss får du en bra balans mellan jobb, fritid och familj. För Hemköp är mångfald en styrka. Medarbetarnas kunskaper, kompetenser och perspektiv skapar nya möjligheter och bättre beslut. Vi uppmuntrar därför en mångfald av sökande till alla tjänster. Huvudsakliga arbetsuppgifter För dig som vill ha ett övergripande ansvar för en eller flera avdelningar och arbetsleda medarbetare är rollen som Teamchef på färskvaruavdelningen helt rätt. Nedan ser du vad det innebär att vara Teamchef på Hemköp: Du ansvarar för inköp och försäljning samt för att avdelningen uppnår våra gemensamt ställda mål. Du ansvarar för att kunden ska ha en bra upplevelse hos oss. Kunden är kärnan i vår verksamhet och därför är den dagliga kundkontakten viktig för att skapa en positiv butiksupplevelse. Tillsammans med dina medarbetare ska du säkra lönsamheten och se till att rutiner följs liksom att vi följer upp bruttovinst och försäljning. Som Teamchef får du personalansvar. I det ingår att medarbetarna får rätt information, utvecklas och trivs samt att arbetet i butiken fungerar smidigt och bra. Du kommer även att ingå i butikens ledningsgrupp. Tjänsten avser: Tillsvidareanställning om 35 timmar per vecka, provanställning tillämpas. Tillträde: 2025-08-25 eller enligt överenskommelse. Arbetstider: Du kommer att variera mellan att arbeta tidig morgon, dagtid, kvällar och helger. Det här förväntar vi oss Att du är matintresserad, bra på att driva försäljning och tycker om att arbeta med människor, är en förutsättning för rollen. Nedan ser du vad som mer förväntas av dig som Teamchef på Hemköp: Du ska ha kunskap om produkterna som ingår i ditt ansvarsområde. Du behöver känna till grundläggande ekonomiska nyckeltal och ha vana av att arbeta i butik. Som Teamchef är ditt ledarskap viktigt. Du behöver vara bra på att förklara rutiner, beskriva vilka mål butiken ska nå och vilka utmaningar som finns. Att du trivs med ett högt tempo är viktigt. Lika viktigt är att du kan delegera arbete, både kan ge och ta feedback och att du inte ryggar för att driva igenom förändringar. Tjänsten kräver att du har tidigare erfarenhet av arbete inom dagligvaruhandeln. Vi ser med fördel att du har tidigare erfarenhet av ledarroller. Det här erbjuder vi Hos oss är kollektivavtal lika självklart som Fairtrade-märkt kaffe och ekologisk frukt på jobbet. Nedan ser du vad vi mer erbjuder dig: Kollektivavtalad lön, OB-ersättning, samt pensionsavsättningar enligt kollektivavtal. Försäkringar genom kollektivavtal. Förstärkt föräldrapenning. Friskvårdsbidrag efter tre månaders anställning. Personalrabatt efter sex månaders anställning. Du får erfarenheter – om t ex försäljning, service och om att driva butik. Vi ger dig bra möjligheter att växa genom olika ansvarsområden och utbildningar. Läs mer om hur det är att jobba hos oss här. Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Emil Appelgren, [email protected]. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2025-07-14. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna rekryteringsprocess kommer be dig logga in med ditt Bank-id eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected]. Om Hemköp Vi inom Hemköp och Tempo är stolta över att för tredje året i rad ha utsetts till "Årets Karriärföretag" när Sveriges främsta arbetsgivare listas av Karriärföretagen. Utmärkelsen delas ut till de arbetsgivare i Sverige som anses vara mest attraktiva för studenter och yrkesverksamma att göra karriär på. Vi är även stolta över att vi 2023 blev utsedda till “Årets Employer Branding-företag” av Universum. På Hemköp arbetar vi mot ett gemensamt mål att vara ledande inom hållbarhet genom att erbjuda alla matälskare ett godare sortiment, verka för en godare miljö, inspirera till godare vanor och vara en godare aktör.

30 juni 2025
Sista ansökan:
14 juli 2025
Boendestödjare
Sikta AB
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

Vill du göra skillnad i människors liv? Vi söker nu en Boendestödjare. Krav: - Godkänd utbildning inom området är ett krav, t.ex. socialpedagog eller behandlingsassistent. - Körkort är ett krav - Svensktalande Vi erbjuder: - Heltidsanställning - Meningsfullt arbete i ett engagerat team Ansök idag och bli en viktig del av vår verksamhet!

30 juni 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Enhetschef till St Knut och Aspens vård- och omsorgsboende
VELLINGE KOMMUN
Chefer inom äldreomsorg

St Knut och Aspens vård- och omsorgsboende övergick i kommunal regi 16 januari 2023 efter många år i extern regi. St Knut och Aspen ligger i vackra Falsterbo och verksamheten har 99 vårdtagare fördelade på 9 avdelningar inom demens, somatik och växelvård. Verksamheten har också en dagverksamhet. I samband med att Vellinge kommun tog över driften av verksamheten satsade vi på det nära ledarskapet vilket innebär att vi är tre enhetschefer på plats. Nu söker vi enhetschef för HSL (fyra SSK), två demensavdelningar och en vxl vårds avdelning. Är du en närvarande ledare med stort fokus på både vårdtagare och personal? Vill du göra skillnad för våra boende? Vill du komma in i ett spännande skede för äldreomsorgen i Vellinge kommun, och dessutom vara med i en tid av utveckling med stor möjlighet att kunna påverka kommunal äldreomsorg? Då är det dig vi söker! ARBETSUPPGIFTER Som enhetschef har du möjlighet att göra skillnad för våra vårdtagare på St Knut och Aspens vård- och omsorgsboende. I uppdraget ingår att leda, utveckla och följa upp verksamheten inom ramen för kvalitet, personalförsörjning, arbetsmiljö och budget. Hos oss är det viktigt att du arbetar verksamhetsnära och att ditt ledarskap präglas av en vilja att tillsammans med dina medarbetare, vårdtagare och kollegor arbeta för att driva verksamheten framåt. Vi arbetar efter visionen "bästa möjliga livskvalité för dig " och eftersträvar hög nöjdhet hos vårdtagare och närstående. Verksamheten ska drivas med en budget i balans och vi hoppas att du tillsammans med oss vill utveckla den kommunala äldreomsorgen och tillföra nya perspektiv och tankemönster. Som enhetschef hos oss ansvarar du för 27 boendeplatser fördelat på tre avdelningar. Du kommer att ha HSL ansvaret och chef för våra fyra sjuksköterskor. På boendet finns ytterligare fyra demensavdelningar som en av dina enhetschefs kollegor ansvarar för. I arbetsuppgifterna ingår även chef i beredskap var sjunde vecka. KVALIFIKATIONER Vi har som krav att du är legitimerad sjuksköterska med minst 3 års erfarenhet av liknande uppdrag inom äldreomsorgen eller motsvarande som arbetsgivaren bedömer lämpligt. Stor vikt kommer läggas på de personliga egenskaperna i förhållande till ledarskap. Att se helheter i verksamheter är en självklarhet för dig och vårdtagaren kommer alltid i fokus i alla dina beslut och hantering av din enhet. Du ska självständigt kunna ta ansvar för egna arbetsuppgifter och du tar även ansvar för det gemensamma resultatet och gör det som krävs för att organisationen ska uppnå sina mål. Vi ser gärna att du är lösningsfokuserad samtidigt som det är viktigt för oss att du är transparent i ditt arbete. Ett av de stora uppdragen kommer vara att skapa en god kultur och en känsla av tillhörighet till Vellinge kommun. Att kunna identifiera hur organisationens delar påverkar varandra och händelser utanför organisationen kan komma att påverka verksamheten. Att du agerar utifrån en helhetssyn för organisationens bästa ser vi som en självklarhet. Att arbeta målbaserat, genomföra aktiviteter och arbeta fokuserat för att uppnå ledningens och politikens krav och förväntningar på verksamheten är av stor vikt. Att planera, organisera och prioritera i ditt arbete på ett effektivt sätt är viktigt i detta uppdrag. ÖVRIGT Vi vill att det ska kännas bra både att bo och jobba i Vellinge kommun. För oss är mod, trovärdighet, glädje och omtanke viktigt för att trivas på arbetet och i vardagen. Våra medarbetare är vana vid korta beslutsvägar, goda utvecklingsmöjligheter och bra ledare (alla chefer får ledarskapsutbildning). Läs allt om försäkringar, tjänstepension och andra förmåner på Vellinge.se/jobba-hos-oss.

30 juni 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Account Manager till Jeesec Larm Skåne AB och Securitas Direct
Verisure Sverige AB
Företagssäljare

OM TJÄNSTEN Om du har siktet inställt på en raketkarriär inom försäljning i världsklass är detta det perfekta jobbet för dig! Securitas Direct är ledande inom sin bransch och står för hög kvalité och har ett mycket starkt varumärke på marknaden. Vi är i en expansiv fas och söker just nu fler drivna account managers till våra fantastiska team. I denna tjänst kommer du först och främst att arbeta med försäljning av larmsystem och kameralösningar till företagskunder. Vårt utbud av produkter och tjänster till företag kan du läsa mer om på www.securitasdirect.se OM OSS Du kommer att arbeta som account manager hos oss på Jeesec Larm Skåne AB. Vi vänder oss i huvudsak till företagskunder. Grunden för våra larm, inbrottslarm och säkerhetssystem är högteknisk kvalitet med snabb och säker uppkoppling. Med en egen dygnet-runt bemannad larmcentral blir vi en mycket stark organisation med lokal närvaro för en snabb och säker insats. ARBETSUPPGIFTER Som account manager kommer du att arbeta med att etablera kontakt med nya såväl som befintliga kunder och sälja Securitas Directs larmlösningar. Du kommer att planera dina dagar tillsammans med din coach vilket gör att du har stort inflytande över dina egna arbetsdagar. Du kommer att ingå i ett team med en stark säljkultur som har nära till skratt och trivs med varandra. I rollen ingår eget resultatansvar med ansvar för kundaktiviteter och uppföljningar. Du kommer att ansvara för affärsrelationer med såväl blivande som befintliga kunder och arbeta med Securitas Directs produktportfölj. Som account manager arbetar du aktivt med att göra analyser på vad kunden behöver för larmlösning till sitt företag, för att sedan agera på bästa sätt för att möta detta behov. VI SÖKER DIG SOM - Har ett stort driv och som trivs med att kunna påverka din inkomst. - Självgående, flexibel och trivs med att arbeta i en dynamisk miljö. - Du är relationsskapande och har lätt för att knyta kontakter men också utveckla relationen. - Kvalitetsorienterad och noggrann i ditt arbete och inte lämnar något åt slumpen. Således är du dessutom ihärdig och ger inte upp i första taget utan fokuserar på att uppnå goda resultat. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. - Meriterande om du har säljerfarenhet - B-körkort är ett och krav och som sökande ser vi gärna att du är anmärkningsfri då utdrag ur polisens belastningsregister är rutin i vår rekrytering. Vill du också vara en del av en global marknadsledare men också ett lokal entreprenörsdrivet företag? Då är du rätt person för oss! Sök direkt!

30 juni 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Account Manager Jeesec Larm Skåne
Verisure Sverige AB
Företagssäljare

·       OM TJÄNSTEN Om du har siktet inställt på en raketkarriär inom försäljning i världsklass är detta det perfekta jobbet för dig! Securitas Direct är ledande inom sin bransch och står för hög kvalité och har ett mycket starkt varumärke på marknaden. Vi är i en expansiv fas och söker just nu i första hand en driven account manager till vårt fantastiska team. I denna tjänst kommer du först och främst att arbeta med försäljning av larmsystem och kameralösningar till företagskunder. Med en egen dygnet-runt bemannad larmcentral är Securitas Direct en mycket stark organisation med lokal närvaro för en snabb och säker insats. Grunden för våra säkerhetssystem är högteknisk kvalitet med snabb och säker uppkoppling. Vårt utbud av produkter och tjänster till företag kan du läsa mer om på www.securitasdirect.se   OM OSS Du kommer att arbeta som account manager hos oss på Jeesec Larm Skåne AB. Som partner till Securitas direct och Verisure Företag sedan -89 så vänder oss i huvudsak till företagskunder, med kundbemötande, kvalité, kunnande och utveckling som ledord i vårt Arbete. Bolaget har sitt säte i Ystad och har ett arbets område som täcker stora delar av Skåne.   ARBETSUPPGIFTER Som account manager kommer du att arbeta med att etablera kontakt med nya såväl som befintliga kunder och sälja Securitas Directs larmlösningar. Du kommer att planera dina dagar tillsammans med din lokala coach och regional TSM vilket gör att du har stort inflytande över dina egna arbetsdagar. Du kommer att ingå i ett team med en stark säljkultur som har nära till skratt och trivs med varandra. I rollen ingår eget resultatansvar med ansvar för kundaktiviteter och uppföljningar. Du kommer att ansvara för affärsrelationer med såväl blivande som befintliga kunder och arbeta med Securitas Directs produktportfölj. Som account manager arbetar du aktivt med att göra analyser på vad kunden behöver för larmlösning till sitt företag, för att sedan agera på bästa sätt för att möta detta behov.   VI SÖKER DIG SOM - Har ett stort driv och som trivs med att kunna påverka din inkomst. - Självgående, flexibel och trivs med att arbeta i en dynamisk miljö. - Du är relationsskapande och har lätt för att knyta kontakter men också utveckla relationen. - Kvalitetsorienterad och noggrann i ditt arbete och inte lämnar något åt slumpen. Således är du dessutom ihärdig och ger inte upp i första taget utan fokuserar på att uppnå goda resultat. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. - Meriterande om du har säljerfarenhet - B-körkort är ett och krav och som sökande ser vi gärna att du är anmärkningsfri då utdrag ur polisens belastningsregister är rutin i vår rekrytering. Vill du också vara en del av en global marknadsledare men också ett lokal entreprenörsdrivet företag? Då är du rätt person för oss! Sök direkt!

30 juni 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Account Manager Jeesec Larm Skåne
Verisure Sverige AB
Företagssäljare

·       OM TJÄNSTEN Om du har siktet inställt på en raketkarriär inom försäljning i världsklass är detta det perfekta jobbet för dig! Securitas Direct är ledande inom sin bransch och står för hög kvalité och har ett mycket starkt varumärke på marknaden. Vi är i en expansiv fas och söker just nu i första hand en driven account manager till vårt fantastiska team. I denna tjänst kommer du först och främst att arbeta med försäljning av larmsystem och kameralösningar till företagskunder. Med en egen dygnet-runt bemannad larmcentral är Securitas Direct en mycket stark organisation med lokal närvaro för en snabb och säker insats. Grunden för våra säkerhetssystem är högteknisk kvalitet med snabb och säker uppkoppling. Vårt utbud av produkter och tjänster till företag kan du läsa mer om på www.securitasdirect.se   OM OSS Du kommer att arbeta som account manager hos oss på Jeesec Larm Skåne AB. Som partner till Securitas direct och Verisure Företag sedan -89 så vänder oss i huvudsak till företagskunder, med kundbemötande, kvalité, kunnande och utveckling som ledord i vårt Arbete. Bolaget har sitt säte i Ystad och har ett arbets område som täcker stora delar av Skåne.   ARBETSUPPGIFTER Som account manager kommer du att arbeta med att etablera kontakt med nya såväl som befintliga kunder och sälja Securitas Directs larmlösningar. Du kommer att planera dina dagar tillsammans med din lokala coach och regional TSM vilket gör att du har stort inflytande över dina egna arbetsdagar. Du kommer att ingå i ett team med en stark säljkultur som har nära till skratt och trivs med varandra. I rollen ingår eget resultatansvar med ansvar för kundaktiviteter och uppföljningar. Du kommer att ansvara för affärsrelationer med såväl blivande som befintliga kunder och arbeta med Securitas Directs produktportfölj. Som account manager arbetar du aktivt med att göra analyser på vad kunden behöver för larmlösning till sitt företag, för att sedan agera på bästa sätt för att möta detta behov.   VI SÖKER DIG SOM - Har ett stort driv och som trivs med att kunna påverka din inkomst. - Självgående, flexibel och trivs med att arbeta i en dynamisk miljö. - Du är relationsskapande och har lätt för att knyta kontakter men också utveckla relationen. - Kvalitetsorienterad och noggrann i ditt arbete och inte lämnar något åt slumpen. Således är du dessutom ihärdig och ger inte upp i första taget utan fokuserar på att uppnå goda resultat. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. - Meriterande om du har säljerfarenhet - B-körkort är ett och krav och som sökande ser vi gärna att du är anmärkningsfri då utdrag ur polisens belastningsregister är rutin i vår rekrytering. Vill du också vara en del av en global marknadsledare men också ett lokal entreprenörsdrivet företag? Då är du rätt person för oss! Sök direkt!

30 juni 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
DHL Freight söker: Automotive & Rail Desk Agent
Dhl Freight (Sweden) AB
Speditörer och transportmäklare

På DHL arbetar vi med att få våra kunders vardag att fungera. Som ett av de ledande företagen i världen inom logistik, ser vi till att våra kunder får leverans av varor och material. Utan transporter stannar samhället, vi har ett viktigt uppdrag - Förena människor, förbättra liv. Som medarbetare hos oss är du en viktig nyckelspelare.   Arbetsuppgifter och ansvar Nu söker vi en medarbetare till vårt Automotive & Rail Desk-team, där vi idag är 4 personer i teamet. Det är en utvecklande och spännande roll där du ansvarar för att sköta våra automotive och järnvägs kunders transportbehov, vilket innebär allt från bokning till fakturering. I din roll representerar du DHL Freight i varje kundkontakt så det är viktigt att du har en genuin känsla för service och kvalitet samt god svenska och engelska i tal och skrift.   Vi är bemannade vardagar 08:00-17:00 med 2h arbetstidsförkortning och roterande telefonpassning utöver arbetstiden. Det kan förekomma visst arbete på röda dagar. Tjänsten är placerad i Helsingborg.   Profil & Bakgrund För att lyckas i den här rollen ser vi att du har: Älskar utmaningar och har ambitioner  Visar engagemang och motivation Är lösningsorienterad och strukturerad Serviceinriktad och brinner för kundnöjdhet Lagspelare med stark känsla för teamwork Kommunicerar väl och är tydlig i tal och skrift Har god datorvana Meriterande om du har erfarenhet inom transport/logistik   Tjänsten är ett tidsbestämt vikariat med start omgående tom 2027-02-28 med 100 % tjänstgöringsgrad.  Tjänsten är placerad i Helsingborg    Vad erbjuder vi dig? Vi på DHL trivs och många av oss har jobbat här länge. Vi är ett företag som ser våra medarbetares utveckling och potential – vi vågar satsa på våra medarbetare! I det stora globala, och internationella bolaget som vi är, har vi en härlig teamkänsla med familjär stämning där vi respekterar varandra. Här finns mycket medarbetarengagemang samt humor och vi tycker om att fira våra framgångar. Vi är certifierade i Top Employer vilket innebär att vi är en arbetsgivare som erbjuder den bästa arbetsmiljön för medarbetare att utvecklas både professionellt och personligt. Miljö och hållbarhet är viktigt för oss, vi arbetar ständigt med att utvecklas för att ligga i framkant, vilket uppmärksammas och ger resultat. Vi tar ansvar och blev bland annat utsedda till branschvinnare av Sustainable Brand Index B2B för tredje året i rad. Vill du också vara med? Välkommen med din ansökan senast 2025-07-12 urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor, vänligen kontakta Mia Persson på email: [email protected].   Häng med oss bakom kulisserna, följ oss på Instagram.  Eller kika närmare på DHL - vårt varumärke, DHL Freight  - globalt eller DHL Freight Sverige    Enligt EU-direktiv (2009/52/EG) måste vi som arbetsgivare kunna påvisa våra medarbetares rättighet att arbeta inom EU. Vid en anställning på DHL måste du därför kunna uppvisa din rätt att arbeta inom EU genom medborgarskap (exempelvis pass) eller i annat fall uppvisa ditt arbetstillstånd. Vi genomför bakgrundskontroller på alla våra slutkandidater. #LI-Freight

30 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025