Vi söker nya kollegor till oss som är duktiga på kommunikation och som alltid levererar service i världsklass. Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder dig som anställd friskvårdsbidrag. Hos oss får du chansen att göra skillnad i att förenkla vardagen för privatpersoner och företagskunder. Vi försöker matcha dina intressen med en avdelning hos oss Responda Group för att du ska trivas långsiktigt. Om tjänsten Vi söker nya kollegor till sommaren i vårt moderna kontor i Helsingborg! För samtliga våra roller så påbörjas anställningen med en introduktion där du får lära dig mer om systemen och de kunder du agerar kundtjänst åt. Start: 19 Juni eller enligt överenskommelse Introduktion: 2 veckor Arbetstider: 08.00-17.00 vardagar och helger Dina arbetsuppgifter Inkommande samtal där du hjälper kunder i olika frågeställningar Mail och chattkontakt på vissa avdelningar Administrativt arbete Merförsäljning Arbetsuppgifterna varierar efter vilket område du jobbar inom. Mer information kommer ges vid kontakt med ansvarig rekryterare. Din profil För att du ska trivas i tjänsten och ge kunderna förstklassig service så ser vi att du är en hjälpsam person som sätter kunden först. Du är lyhörd inför kundens behov och vill på bästa sätt lämna ett fint avtryck för varje person du kommer i kontakt med. Eftersom du kommer jobba i ett team med flera andra kollegor så ser vi att du gärna samarbetar med andra, hjälper kollegor vid behov och kan sprida en god energi på arbetsplatsen. Krav för tjänsten är: Talar och skriver flytande svenska Har en god datorvana Trygg i merförsäljning Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid kontakt med rekryterare så kommer du få mer information om anställningsform som erbjuds för respektive tjänst. Om Responda Group Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
Frösunda Avlösarservice i Staffanstorp söker personer för avlösaruppdrag i Staffanstorps kommun. Beskrivning av tjänsten som avlösareVi söker nu fler personer för våra uppdrag som avlösare i hemmet. Som avlösare jobbar du med familjer som blivit beviljade LSS-insats avlösning i hemmet. Specifikt jobbar du med barnet i familjen och ger föräldrarna avlastning i vardagen. Då spenderar du tid med barnet i hemmet eller i anslutning till hemmet och hittar på saker som ni kommit överens med familjen. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Kvalifikationer och personliga egenskaper erfarenhet av liknande uppdrag erfarenhet av att jobba med barn erfarenhet av arbete inom LSS Om Frösunda Omsorg Familjeägda Frösunda Omsorg är ett av landets ledande omsorgsbolag med verksamhet inom Personlig assistans, Funktionsnedsättning, Äldreomsorg och Individ- och familjeomsorg. Vår drivkraft är att leverera högsta möjliga livskvalitet till människor med behov av stöd och hjälp. Hos oss finns möjligheten att utvecklas, anta nya utmaningar och varje dag få göra skillnad i människors liv. Övrig information Anställningsform: behovsanställning Arbetstid: måndag till fredag, eftermiddagar. Tillträde: enligt överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Har du erfarenhet som operatör eller produktionspersonal och är tillgänglig omgående? Tveka då inte att söka tjänsten nedan! Ort: Eslöv. Omfattning/varaktighet: 3 månaders provanställning med med möjlighet till förlängning. Arbetstider: 3 - skift eller dagtid. Om tjänsten: Just nu söker vi dig som är intresserad av att arbeta som produktionspersonal hos en av våra kunder i Eslöv. Tjänsten är ett vikariat med omgående start, förlagd till (3-skift eller dagtid). Som sökande har du tidigare erfarenhet av att arbeta inom industri. Arbetsuppgifter: Du kommer arbeta som produktionspersonal på logistik-avdelningen. Arbetsuppgifter innefattar uppackning, kontroll och sortering av färdiga sidorutor från Kina och Polen. Arbetet kan upplevas monotont, det är viktigt att du arbetar noggrant och har ett gott kvalitetstänk. I arbetet hanteras råglas, vilket kräver en noggrann och säker hantering för att undvika skador. Krav: Teknisk erfarenhet Körkort och bil God fysik Arbetsmiljön kan innehålla damm, kemikalier och andra ämnen och kan därför vara olämplig för personer med allergi eller astma Meriterande: Tidigare erfarenhet inom logistik eller som produktionspersonal. Truckkort: B1 Vem är du? Personliga egenskaper vi söker är att du är driven, intresserad noggrann och positiv. Vidare är det viktigt att du kan arbeta med ett säkerhetstänk. För resor till och från arbetsplatsen krävs körkort och tillgång till bil. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se. Om Processbemanning Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot ledigauppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se
Om Processbemanning AB: Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag. Har du erfarenhet som maskinoperatör? Då kan detta vara ett jobb för dig? Ort: Eslöv Omfattning/varaktighet: 6 månaders provanställning med med möjlighet till tillsvidare Arbetstider: 3 - skift. Om tjänsten: Just nu söker vi dig som är intresserad av att arbeta som maskinoperatör hos en av våra kunder i Eslöv. Arbetsuppgifterna innebär bland annat att sköta maskiner, fylla på material, ställa in maskiner och arbeta med lättare felsökning för att säkerställa effektiv produktion. Under produktionen hanteras råglas, vilket kräver en noggrann och säker hantering för att undvika skador. Arbetet innebär också manuella moment samt okulärbesiktningar av godset, vilket ställer krav på god fysik. Krav: Teknisk erfarenhet Tidigare erfarenhet som Maskinoperatör Körkort och bil God fysik Arbetsmiljön kan innehålla damm, kemikalier och andra ämnen och kan därför vara olämplig för personer med allergi eller astma Vem är du? Vi söker dig som är ansvarstagande, har hög arbetsmoral och ett stort intresse av att utvecklas inom en innovativ industri. Du är självgående i din yrkesroll och har en förmåga att ta ansvar. Du trivs med att arbeta i team och är social. Då arbetet innebär hantering av råglas är det viktigt att du är noggrann och har en god inställning till säkerhet och arbetsmiljö. Du är inte känslig för värme och är beredd att följa säkerhetsföreskrifter noggrant. Stor vikt kommer däremot att läggas vid din personlighet och inställning till arbetet. Tveka inte att ansöka om du känner att detta är rätt för dig! Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se.
Hemfint Group, bestående av de framgångsrika e-handelsbolagen Hemfint, Outl1 och Trendrum. Som en del av BHG Group, en ledande aktör inom heminredning och möbler, erbjuder vi en spännande arbetsmiljö med fokus på tillväxt och kundnöjdhet. Vi söker nu en administrativt ansvarig till vårt centrallager i Broby. I denna roll kommer du att ha det övergripande ansvaret för den administrativa delen av lagerverksamheten. Du arbetar tätt tillsammans med lagerchef och logistikchef, samt har regelbunden kontakt med vår kundtjänst. Du blir en del av ett team som består av ytterligare 1–2 administratörer. Arbetet innebär bland annat att planera lagrets kapacitet i samråd med lager- och logistikchef, administrera det dagliga arbetet och säkerställa att rutiner följs, samt att fördela plockordrar till medarbetare. Du ansvarar också för uppföljning av produktivitet och kapacitet, rapportering, och för att kommunikationen mellan lagret och övriga funktioner – framför allt kundtjänst – fungerar smidigt. I tjänsten ingår även hantering av inkommande och utgående varor, orderhantering, inventering samt avvikelsehantering och leverantörskontakter vid behov. Vi söker dig som är ambitiös, strukturerad och noggrann, och som har erfarenhet av såväl lagerarbete som administration. Du bör också ha erfarenhet av ledarskap eller arbetsledning, vara van vid att arbeta med datorer och ha kunskap om lagerhanteringssystem. För att lyckas i rollen behöver du ha förmåga att motivera och entusiasmera andra, vara serviceinriktad och lösningsorienterad, samt ha god kommunikativ förmåga i både tal och skrift på svenska – och gärna även engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet av förbättringsarbete och utveckling av rutiner, truckkort, samt kunskaper i affärssystem som Navision eller Open Source. Tjänsten är på heltid med tillträde omgående. Välkommen med din ansökan!
Vi söker en Teamleader till vårt B2C uppdrag mot operatören Tre. Vill du ta nästa steg i din karriär inom telemarketing och vara en del av ett expansivt företag med stora ambitioner? Då kan detta vara rollen för dig! Om Tellsome Tellsome är en etablerad återförsäljare för operatören Tre och har funnits i över 5 år. Med ett engagerat team på 10–15 anställda och ett modernt kontor på Lilla Torg i Malmö, strävar vi efter att alltid leverera hög kvalitet och bästa möjliga service till våra kunder. Nu är vi redo att växa och söker därför en driven Teamleader till vårt projekt inom Tre B2C. Om rollen Som Teamleader på Tellsome ansvarar du för att leda, motivera och utveckla ett team av säljare som arbetar med Tre:s produkter och tjänster för privatpersoner. Ditt fokus kommer att vara att maximera prestation och resultat samtidigt som du säkerställer en positiv arbetsmiljö. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Daglig coachning och uppföljning av säljteamet. Sätta och följa upp försäljningsmål samt säkerställa att teamet når sina KPI:er. Rekrytering, introduktion och utbildning av nya medarbetare. Analysera försäljningsresultat och föreslå förbättringar för att optimera prestationen. Samordning med ledningen för att säkerställa projektets framgång. Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av telemarketing, gärna som Teamleader eller i en liknande ledande roll. Kan uppvisa goda referenser och dokumenterade resultat inom försäljning. Är en naturlig ledare som brinner för att motivera och inspirera andra. Har stark kommunikationsförmåga och är lösningsorienterad. Är strukturerad, målmedveten och trivs i en snabbföränderlig miljö. Vi erbjuder: Möjligheten att vara en nyckelperson i vår expansionsresa. En modern arbetsplats med ett centralt läge på Lilla Torg i Malmö. Konkurrenskraftig lön med prestationsbaserade incitament. Ett dynamiskt och engagerat team med högt i tak. Utvecklingsmöjligheter i en spännande bransch. Ansökan Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka din ansökan och CV. Vi ser fram emot att höra från dig! Tveka inte att kontakta oss om du har frågor om tjänsten. Bli en del av Tellsome – där vi tillsammans skapar framgång!
Vi välkomnar nu vårdbiträden och undersköterskor till hemtjänsten i Ängelholm. I rollen som vårdbiträde hos oss på Forenede Care arbetar du med att ge god omsorg, service och vård till våra vårdtagare. Hos oss gör du skillnad varje dag samtidigt som du har kul och mår bra på jobbet. Hos oss blir du en del av en positiv och lärande kultur med chefer som stöttar och utvecklar dig i din roll som undersköterska och i din utveckling på Forenede Care. Du är vår viktigaste resurs och är med och växer tillsammans med oss. I tjänsten som vårdbiträde hos oss arbetar du med vård och omsorg utifrån kundens önskemål, i enlighet med biståndsbeslut och alltid med stort fokus på kvalitet. Du arbetar exempelvis med att hjälpa till med personlig hygien, förberedelser och servering av måltider, svara på larm och att finnas där som socialt umgänge. Det sociala umgänget är en viktig del av vårt arbete för att alla ska få leva livet, hela livet. Beskrivning av tjänsten Vi söker just nu flera kollegorpå heltid/deltid till en timanställning med startdatum omgående. För att vara aktuell för tjänsten behöver du: Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift B-körkort Vi ser det även som meriterande ifall du har tidigare erfarenhet inom hemtjänsten samt erfarenhet inom äldreomsorg och demensvård För att trivas i tjänsten är du engagerad och bryr du dig om dina medmänniskor samtidigt som du är bra på att skapa goda relationer och är serviceinriktad. Hos oss jobbar vi i team såväl som självständigt så det är viktigt att du är bekväm i den miljön. Innan vi erbjuder anställning får du visa ett oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister. Vi efterfrågar även ett giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket. Vad får du av oss? Påverkan. Vi jobbar ständigt för förbättring för att kunna erbjuda den mest högkvalitativa omsorgen och som medarbetare på Forenede Care får du dagligen möjlighet att påverka hur vi arbetar. Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss för att tillsammans växa och nå företagets mål. Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs. Motion. Friskvårdsbidrag. Om Forenede Care Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med cirka 7400 medarbetare. Vi är det familjeägda företaget där människor får göra skillnad och samtidigt må bra och ha kul på jobbet. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998 och vi vet att du som medarbetare är vår viktigaste resurs. Du ges därför goda utvecklingsmöjligheter så att du kan växa med oss. På Forenede Care bryr vi oss om varandra med fokus på trivsel, engagemang och arbetsglädje. Vår värdegrund med värdeorden ansvar, engagemang och omtanke är en naturlig del av vårt arbete. Vi arbetar för att alla människor ska få leva livet, hela livet och bedriver förutom äldreboenden verksamheter inom ASiH, palliativ vård, personlig assistans och hemsjukvård. Vill du vara med och forma framtidens vård och omsorg och ingå i ett sammanhang som gör skillnad för människor, för samhälle och för vår framtid så kommer du känna dig hemma hos oss på Forenede Care. Sista ansökningsdag Ange datum 25-06-01 Du är efterlängtad - välkommen till oss!
Vi välkomnar nu dig som är undersköterska till hemtjänsten Ängelholm I rollen som undersköterska hos oss på Forenede Care arbetar du med att ge god omsorg, service och vård till våra vårdtagare. Hos oss gör du skillnad varje dag samtidigt som du har kul på jobbet. Vi erbjuder personlig och kundanpassad omsorg och service med hög kvalitet. Nyckeln till vår kvalitet är vår höga trivsel med engagerade medarbetare som alltid gör det där lilla extra vid hembesök. ”Jag vill ge samma vård och omsorg som jag hade velat att mina föräldrar skulle få. Ibland är jag deras enda besök och då vill jag att det ska bli något extra, säger Ali som arbetar i hemtjänsten.” Hos oss blir du en del av en positiv och lärande kultur med chefer som stöttar och utvecklar dig i din roll som undersköterska och i din utveckling på Forenede Care. Du är vår viktigaste resurs och är med och växer tillsammans med oss. I tjänsten som undersköterska arbetar du med vård och omsorg utifrån kundens önskemål, i enlighet med biståndsbeslut och alltid med stort fokus på kvalitet. Du arbetar exempelvis med att hjälpa till med personlig hygien, förberedelser och servering av måltider, svara på larm och att finnas där som socialt umgänge. Det sociala umgänget är en viktig del av vårt arbete för att alla ska få leva livet, hela livet. Det kan handla om alltifrån att samtala, spela spel, åka på utflykt eller hitta på någon rolig aktivitet tillsammans. Du arbetar även med delegerande arbetsuppgifter från legitimerad personal i form av läkemedelsgivning och träning. Beskrivning av tjänsten Vi söker just nu en kollegapå deltid till en tillsvidareanställning med provanställning på 6 månader med sysselsättningsgrad ”85 %” med startdatum 2025-07-17. För att vara aktuell för tjänsten behöver du: Ett intyg från Socialstyrelsen som undersköterska Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift B-körkort och kan cykla Vi ser det även som meriterande ifall du har tidigare erfarenhet inom hemtjänsten. För att trivas i tjänsten är du engagerad och bryr du dig om dina medmänniskor samtidigt som du är bra på att skapa goda relationer och är serviceinriktad. Hos oss jobbar vi i team såväl som självständigt så det är viktigt att du är bekväm i den miljön. Innan vi erbjuder anställning får du visa ett oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister. Vi efterfrågar även ett giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket. Vad får du av oss? Påverkan. Vi jobbar ständigt för förbättring för att kunna erbjuda den mest högkvalitativa omsorgen och som undersköterska får du dagligen möjlighet att påverka hur vi arbetar. Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss för att tillsammans växa och nå företagets mål. Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs. Motion. Friskvårdsbidrag. Om Forenede Care Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med cirka 7400 medarbetare. Vi är det familjeägda företaget där människor får göra skillnad och samtidigt må bra och ha kul på jobbet. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998 och vi vet att du som medarbetare är vår viktigaste resurs. Du ges därför goda utvecklingsmöjligheter så att du kan växa med oss. På Forenede Care bryr vi oss om varandra med fokus på trivsel, engagemang och arbetsglädje. Vår värdegrund med värdeorden ansvar, engagemang och omtanke är en naturlig del av vårt arbete. Vi arbetar för att alla människor ska få leva livet, hela livet och bedriver förutom äldreboenden verksamheter inom ASiH, palliativ vård, personlig assistans och hemsjukvård. Vill du vara med och forma framtidens vård och omsorg och ingå i ett sammanhang som gör skillnad för människor, för samhälle och för vår framtid så kommer du känna dig hemma hos oss på Forenede Care. Sista ansökningsdag Ange datum 2025-06-13 Du är efterlängtad - välkommen till oss!
Om oss På Heat är kärleken till god mat och service vår största passion! Vi erbjuder våra gäster vällagad mat och ett personligt bemötande. Vårt fokus är lunch och middag som tillagas från grunden i våra egna kök, men vi jobbar även med catering av alla de slag till företag i våra närområden. Vi strävar alltid mot att gästen ska få en bra upplevelse på Heat, och därför är vår trevliga och kunniga personal en viktig del av konceptet. Våra menyer är centralt planerade och utifrån recept kan vi bibehålla Heats kvalitet och hjärta. Vi finns för närvarande etablerade med 28 restauranger i Malmö, Stockholm, Uppsala, Västerås, Örebro, Gävle, Sandviken, Sundsvall, Östersund och Umeå. Om tjänsten Att arbeta med oss på Heat innebär omväxling och ett stundtals högt tempo. Du möter våra gäster i matsalen, du tar hand om våra kalla och varma bufféer och ser till att de är snygga, påfyllda och rena. På Heat Malmö har vi både lunch- och middagsservering. Under middagsserveringen dukar vi borden och plockar tallrikar. Alla i teamet hjälps åt för att ge våra gäster deras bästa stund på dagen. Tjänsten är extra vid behov och det finns möjlighet att arbeta dag, kväll och helg. Om dig Du har minst 1 års erfarenhet av liknande tjänst inom restaurang och vill ge varje gäst ett bemötande i världsklass. Som person är du social, positiv, lösningsfokuserad, ansvarsfull och gillar att jobba i team. All kommunikation hos oss sker på svenska, så du behöver vara flytande i både tal och skrift. Vi erbjuder En trygg och säker arbetsplats med kollektivavtal, härliga kollegor och chefer och ett roligt och omväxlande arbete. Är du rätt person som vill utvecklas med oss så finns goda möjligheter till fast tjänst och en karriär inom företaget! Varmt välkommen med din ansökan och till oss på Heat!
Om oss På Heat är kärleken till god mat och service vår största passion! Vi erbjuder våra gäster vällagad mat serverad på våra stora fräscha bufféer och ett personligt bemötande. Vårt fokus är lunch och middag tillagad från grunden i våra egna kök, men vi jobbar även med catering av alla de slag till företag och privatpersoner i våra närområden. Vi strävar alltid mot att gästen ska få en bra upplevelse på Heat, och därför är vår trevliga och kunniga personal en viktig del av konceptet. Våra menyer är centralt planerade och utifrån våra noggrant framtagna recept kan vi bibehålla Heats kvalitet och hjärta. Vi finns för närvarande i Malmö, Stockholm, Uppsala, Västerås, Örebro, Gävle, Sandviken, Sundsvall, Östersund och Umeå. Om dig och om tjänsten Heat Malmö serverar varierad och välsmakande lunch- och middagsbuffé alla veckans dagar och vi behöver nu stärka upp teamet med rätt person. Du har några års erfarenhet av arbete som köksbiträde/motsvarande i ett större kök och du vill laga mat från grunden. Som person är du glad, positiv, prestigelös och ansvarsfull och tycker att det ska bli roligt lära dig vår receptur och följa Heats koncept. All kommunikation hos oss sker på svenska, så du behöver vara flytande i både tal och skrift. Tjänsten är extra vid behov och det finns möjlighet att arbeta dag, kväll och helg. Vi erbjuder En trygg och säker arbetsplats med kollektivavtal, härliga kollegor och chefer och ett roligt och omväxlande arbete. Är du rätt person som vill utvecklas med oss så finns goda möjligheter till fast tjänst och en karriär inom företaget! Varmt välkommen med din ansökan och till Heatfamiljen!
Välj ett jobb för att visa detaljer