Polera bilar, Bilrekondera
Hässleholms Bilvård AB
Bilrekonditionerare, fönsterputsare m.fl.

Vi söker medarbetare som varit arbetslös länge eller är nyanländ i Sverige. Vi söker dig som har erfarenhet kring bil polering och enklare mekaniskt arbete på bilar. Erfarenhet är ett krav för bil polering/Bilrekonditionering Vi är ett företag och har inriktat oss på bilvård,biltvätt.bilrekonditionering. och kan jobba självständigt och kan utföra biltvätt,rekondering och polera bilar. Du ska vara en trevlig och hjälpsam,stresstålig Flexibel med fokus på serviceegenskap så att kunden känner sig nöjd och trygg när de lämnar sina bilar till oss på Hässleholms Bilvård. Vi önskar att du börjar omgående Hässleholms Bilvård AB is looking for office work and car cleaners. The work includes car cleaning, reimbursement, changing tires, etc. The work is hard and requires you to work under pressure, you must be loyal and stand by at short notice whenever you want. The position is located at Skåne/Hässleholm. Profil Vi söker dig som är glad,utåtriktad och med rätt inställning till livet och då även arbetslivet.Du tycker även om att arbeta med människor både kunder och medarbetare.Känslan för att ge bra service kan vi inte lära ut, den egenskapen måste du ha med dig själv.Hos Hässleholms Bilvård kommer du att jobba i ett team och tillsammans ser vi till att du blir en framgångsrik medarbetare hos oss. Vi erbjuder Vi erbjuder dig en bra arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter.Du arbetar i en självständig och ansvarsfull roll i ett snabbväxande företag.och stora utvecklingsmöjligheter. Ansökan Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan (CV samt personligt brev) via ansökningsknappen nedan You are welcome to apply via our email below.

15 april 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Processoperatör till Livsmedelsföretag i Helsingborg
Processbemanning Svenska AB
Maskinoperatörer, farmaceutiska produkter

Om Processbemanning Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot ledigauppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se Har du erfarenhet och är intresserad av att arbeta inom produktion? Vi söker dig som har en bred teknisk kompetens och gärna tidigare livsmedelserfarenhet Om tjänsten: Just nu söker vi dig som är intresserad av att arbeta som operatör i Helsingborg. Arbetsuppgifterna innefattar att ansvara för tillverkningsprocessen enligt bestämda rutiner, hantera dokumentation och följa rutiner och instruktioner. I tjänsten förekommer dokumentation på svenska varför det är mycket viktigt att du behärskar svenska i tal och skrift Start är planerad att ske så snart som möjligt. Vem är du? Som person har du ett stort intresse för teknik och ett noggrant och metodiskt arbetssätt. Du har lätt för att ta till dig nya arbetsuppgifter, ett genuint intresse för produktion och god samarbetsförmåga. Du är strukturerad, ser möjligheter i ditt arbete och är proaktiv för att säkerställa en effektiv och välfungerande drift. Krav för tjänsten är: - Tidigare erfarenhet av arbete inom industrin i roll som maskin-/processoperatör - Gymnasieutbildning inom teknik - Kunskaper inom 5s - God förmåga att dokumentera & kommunicera - God förståelse i svenska och engelska både tal och skrift För resor till och från arbetsplatsen krävs körkort och tillgång till bil. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se.

15 april 2025
Sista ansökan:
28 september 2025
Dansktalande medarbetare till Assistansbolagets räddningscentral

Är du dansktalande? Vill du arbeta i en kundorienterad roll med högt tempo? Är du en strukturerad problemlösare som gillar att hjälpa människor? Då är du den vi söker! Assistansbolaget söker nu en räddningsoperatör till vår danska räddningscentral. Rollen innebär att du via telefon hjälper kunder som behöver vägassistans. Du leder och fördelar uppgifterna på ett lösningsorienterat sätt och följer uppgifterna genom företagets ledningssystem tills uppdraget är slutförd och kunden har fått den hjälp den behöver. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: Mottagning av inkommande samtal på danska Ärendehantering och trafikledning via toppmoderna IT-system Problemlösning av olika slag relaterat till vägassistans Ledning och fördelning av arbete till bärgare runt om i hela landet Följa etablerade processer, manus och procedurer Detta söker vi: Vi söker dig som är dansktalande och som person är serviceinriktad, stresstålig och självständig i ditt arbetssätt. Det är också viktigt i rollen att vara en problemlösare, och du ska ha ett genuint intresse av att hjälpa kunder för att leverera den bästa kundupplevelsen. Vi ser att du är en högpresterande person och motiveras av att arbeta mål- och resultatinriktat. För att passa in på arbetsplatsen ska du som person vara lugn, kommunikativ och lösningsorienterad. Du gillar kundkontakt och kan enkelt anpassa dig till olika kunders behov samtidigt som du målmedvetet leder samtalet med kunden. Vi erbjuder: Du arbetar i ett öppet kontorslandskap nära andra ambitiösa och engagerade medarbetare. Tillsammans kommer ni att delta i en mycket spännande tillväxtresa, där ni kommer att lära och utvecklas, arbeta i toppmoderna system och varje dag få chansen att leverera förstklassig service till våra kunder. Du får en fast lön och en rörlig del som är baserad på incitament, där du kommer att mätas på effektivitet, tydlighet, försäljning av utförda uppgifter samt kvalitet och kundservice. Du kommer att arbeta på våra kontor högst upp i Prismahuset i Oceanhamnen i Helsingborg, med slående utsikt över Öresund som kuliss. Dina kvalifikationer: Avslutad gymnasial utbildning. Flytande danska, svenska och engelska, både muntligt och skriftligt. Goda IT-kunskaper och snabb inlärningsförmåga. Intresse för fordon är meriterande. Serviceinriktad, stresstålig och självständig. Det är meriterande med erfarenhet från en liknande roll, men inget krav. Du får upplärning i uppdragshantering på plats. Anställningsvillkor: Tjänsten är förlagd på plats på vårt kontor i Helsingborg, och arbetspass kan förekomma kontorstid, kväll och helg. Lönen består av en fast grundlön samt en provisionsdel som baseras på prestation. Låter detta som en tjänst för dig? Ansök redan idag! Urval sker löpande.

15 april 2025
Sista ansökan:
2 oktober 2025
Business Developer Sales Logistik, Malmö
PostNord Sverige AB
Företagssäljare

Har du erfarenhet av försäljning av logistiklösningar? Brinner du för tyngre logistik – Pall-, Stycke- och Partigods? Då kan detta vara en roll för dig! Här är fokuset att identifiera affärsmöjligheter hos nya kunder, bygga goda relationer och leda kunden genom hela försäljningsprocessen fram till avslut. Rollen är ny, och vi erbjuder en unik möjlighet för dig som drivs av resultat, etablerar starka kontaktnät med kunderna och vill arbeta med värdeskapande och komplex försäljning. Din placering kommer att vara i Malmö med omnejd, och rollen innebär resor i hela vårt distrikt Syd. Du & vi & jobbetSom Business Developer Sales Logistik kommer du att bearbeta utvalda logistikkunder och segment inom PostNord på operativ, taktisk och strategisk nivå för att säkerställa långsiktig tillväxt och lönsamhet. Ditt fokus kommer att vara nyförsäljning men du kommer även att arbeta med merförsäljning hos befintliga kunder. Med din erfarenhet av logistiklösningar och förståelse för kundens affär identifierar du både uttalade och underliggande behov, utmanar befintliga lösningar och visar på hur vi kan anpassa lösningen och skapa verkligt värde. Vad du kommer att göra: - Nykundsbearbetning - du identifierar och bearbetar nya kunder för att sälja in logistikvolymer - Merförsäljning - du identifierar logistikpotentialer hos befintliga kunder - Bygga ett starkt kontaktnät hos kunderna, identifiera nya affärsmöjligheter och leda kunden genom hela försäljningsprocessen fram till avslut - Ansvara för att beräkna och offerera värdeskapande lösningar samt följa upp affärsresultat och måluppfyllelse - Arbeta proaktivt med kunderna för att implementera vunna affärer inom överenskomna tidsramar - Hålla dig uppdaterad om PostNord erbjudande, processer, verksamhetssystem, säljverktyg såsom säljstödsmaterial, prispolicy med mera Vem du är - Resultatinriktad – du jobbar effektivt mot uppsatta mål - Driven - du vill åstadkomma mycket och har en tydlig vision och stort fokus - Som person har du lätt för att bygga relationer både externt och internt - Kommunikativ och pedagogisk – du är bra på att sälja in och motivera andra att prioritera och driva förbättringar utifrån ett kundperspektiv - Samarbete på alla nivåer - du samarbetar väl både internt och hos kund och bygger förtroende i både dialog och förhandling hos kund - Du är unik: Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper Vad du tar med dig - Minst 3 års dokumenterad erfarenhet inom försäljning av komplexa tjänster och kundunika lösningar inom tung logistik B2B med bevisat goda resultat - Omfattande erfarenhet av att framgångsrikt söka upp och driva nyförsäljning med bevisat goda resultat - Relevant akademisk examen, exempelvis inom ekonomi, marknadsföring, industriell ekonomi eller motsvarande är meriterande - Vi ser gärna att du har utbildning inom försäljning, affärsmannaskap och säljteknik, till exempel Spin - God kunskap i att utveckla kunders affärer inom supply chain - Stark förmåga att driva affärsutveckling tillsammans med kunder och sälja och förhandla med företagsledningar och professionella beslutsfattare med specialistkompetens - Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift - Djup insikt i marknadstrender och konkurrenters erbjudanden för att kunna skapa och erbjuda bästa lösningen till kund Välkommen med din ansökan Vi gör ett urval av kandidater löpande, så vänta inte med att skicka din ansökan. Undrar du något över tjänsten? Mejla till [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! För fackliga kontaktpersoner se Fackliga kontakter. Dygnet runt är vi på väg – från en människa till en annan, från ett företag till ett annat. Varje dag levererar vi över 4,5 miljoner brev och 600 000 paket. Varje försändelse är viktig – post, paket och logistik möjliggör relationer och affärer. Här får du vara med och påverka! PostNord är den ledande leverantören av paket- och logistiktjänster till, från och inom Norden. Vi är över 26 500 medarbetare och som en av Nordens största arbetsgivare tar vi ett stort socialt ansvar. Vi erbjuder en attraktiv och utvecklande arbetsplats där medarbetarna kan växa och trivas. Hos oss får du schyssta arbetsvillkor enligt kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och andra förmåner via vår egen personalstiftelse PostNord Plus. Vi prioriterar både våra kunder och våra medarbetare där vi tror att utvecklings- och karriärmöjligheter är grunden för att vara en attraktiv arbetsplats för anställda och helhetsleverantör för våra kunder. Vi leder branschen in i den koldioxidsnåla ekonomin, med målet att bli fossilfria till 2030. Vi arbetar kontinuerligt med att minska vår miljöpåverkan genom att investera i fossilfria transporter och utveckla hållbara lösningar för våra kunder och medarbetare. Med vår expertis och vårt unika distributionsnät utvecklar vi förutsättningar för framtidens kommunikation och handel.

14 april 2025
Sista ansökan:
10 oktober 2025
Är du vår nya medarbetare på ICA Supermarket Skanör?
Rosénssons Consulting AB
Butikssäljare, dagligvaror

Om butiken Vi är din butik på hemmaplan där kärleken till maten, trakten och alla som bor här alltid står i centrum. Vi gör det enkelt för dig att handla alla dagar i veckan. Upptäck vårt breda och prisvärda sortiment som sätter god smak på både vardag och helg. Vi är 30 medarbetare som söker dig som vill vara en del av vårt gäng! Nu söker nu vi dig som ser din framtid inom ICA!   Om tjänsten Vi behöver anställa 2 medarbetare till vår fruktavdelning, den ena tjänsten är på 35 h/v (kolonial och jour ingår) och den andra tjänsten är på heltid. Vi söker även en bröd 2:a på ca 25-27 h/v. Viktigt att du enkelt kan pendla till Skanör då våra öppettider är 07:00-23:00 alla dagar i veckan.  I dina dagliga arbetsuppgifter ingår varuplock, sortiment, lönsamhet, svinn och kampanjplanering samt ansvar för att den dagliga driften rullar. Du ser till att butikens gavlar och kampanjer är välfyllda samt att butiken alltid är snygg och attraktiv för kund. Du kommer ständigt arbeta med att utveckla avdelningarna tillsammans med ditt team för att skapa attraktiva och säljande ytor. För att passa i denna tjänsten behöver du gilla att arbeta i ett högt tempo, du arbetar bra både ensam och i grupp. ICA Supermarket Skanör är även en attraktiv butik på sommaren med mycket turister, så vi ser att du är flexibel och kan växla upp lite extra när det behövs. Egenskaper och kvalifikationer Vi söker dig som är intresserad av nya utmaningar och trivs att arbeta i team och har ett bra och positivt kundbemötande. Du är stresstålig och ser alltid till att butikens gäster lämnar avdelningen och butiken nöjd. Du ser en framtid i dagligvaruhandeln och drivs av nya utmaningar. Som person är du organiserad och effektiv, en positiv lagspelare vilket är viktigt då vi arbetar med ett bra samarbete mellan avdelningarna. Du är bra på att arbeta effektivt och personligt. Du är trygg i dig själv och är en god kommunikatör. Du har tidigare dokumenterad erfarenhet från ICA eller annan butik i dagligvaruhandeln.  Du ser din närmsta framtid i butik. Du är noggrann och pålitlig. Du har god fysik och drivs av försäljning och kundnöjdhet. Meriterande Tidigare arbetat med frukt, bröd, kolonial eller liknande Tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln Anställning  Du kan ansöka till 3 olika tjänster, Heltid Frukt & grönt, 35 h/v Frukt, kolonial och jour, 25-27 h/v brödavdelningen, skriv i ansökan vilken/vilka tjänster du är intresserad av.Tjänsterna har varierande arbetstid, varannan helg. Butikens öppettider är kl 07:00-23:00 alla dagar Provanställning Lön enligt avtal Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan snarast!  Rekrytering Tjänsten avser en anställning direkt hos vår kund där Rosénssons Bemanning AB ansvarar för rekryteringen. Rosénssons är företaget som värnar om våra kunder och aldrig tummar på kvaliteten, det lokala företaget med service utan gränser! EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor kontakta [email protected]   Vi ser framemot din ansökan!

14 april 2025
Sista ansökan:
27 september 2025
Teknisk operatör - Sommarbehov Helsingborg
Processbemanning Svenska AB
Maskinoperatörer, farmaceutiska produkter

Har du ett stort tekniskt intresse och erfarenhet av att jobba inom produktion? Söker du ett sommarjobb som präglas av mycket eget ansvar och utvecklingsmöjligheter? Då kan detta vara en tjänst för dig! Om tjänsten:  Vi söker efter en teknisk operatör för vår kunds räkning som ska täcka upp över sommaren. Som teknisk operatör kommer du att få ansvar vid produktionslinjen och hantera alltifrån material, teknik, maskininställningar till underhåll av utrustning. I arbetet kommer du övervaka komplexa produktionsprocesser, genomföra olika kontroller samt dokumentera produktionen. Därav ser vi gärna att du som person är noggrann och organiserad i ditt arbete. Tjänsten är förlagd på 2-skift och för resor till och från arbetsplatsen krävs körkort och tillgång till bil. Vem är du? Arbetsuppgifterna utförs i nära samarbete med övriga funktioner, därför krävs det att du är en lagspelare, kommunikativ och innehar god samarbetsförmåga. Ditt genuina intresse för teknik och kvalitet speglar ditt arbetssätt. I övrigt ser vi gärna att du är strukturerad och positiv.  Krav för tjänsten:  - Flytande svenska i tal & skrift - Kunna arbeta 2-skift - God produktionsvana Meriterande: - Tidigare arbetat med standarder såsom ISO 13485 / IATF 16949 - Truckkort A+B Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se. Om Processbemanning Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se

14 april 2025
Sista ansökan:
1 oktober 2025
Maskinoperatör till läkemedelstillverkning i Perstorp
Processbemanning Svenska AB
Maskinoperatörer, farmaceutiska produkter

Om Processbemanning Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot ledigauppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se För kunds räkning söker nu en ny medarbetare till läkemedelstillverkning i Perstorp. Här kommer du att arbeta i en dynamisk och kvalitetsfokuserad miljö med ett rullande fyra veckors schema som inkluderar arbete på dagtid, eftermiddag/kväll samt natt (4-skift). Produktionen sker delvis i renrumsmiljö och följer strikta GMP-riktlinjer för läkemedelstillverkning. Tjänsten innebär upplärning inom segmentet salva, med arbetsuppgifter som beredning och tubfyllning, samt arbete i aseptisk produktionsmiljö. Huvudsakliga uppgifter: Beredning av salva Hantering av tubfyllningsmaskin och övrig slutpackningsutrustning Förberedelse och rengöring av utrustning före och efter produktion Manuell packning Vem är du? Vi söker dig som har några års arbetslivserfarenhet inom läkemedels- och/eller livsmedelsindustrin och som har en positiv grundinställning – du väljer lösningar före problem! Du är tekniskt intresserad, nyfiken på tillverkningsprocesser och trivs med att arbeta metodiskt och noggrant. Det är viktigt att du är en ansvarstagande och engagerad person som ser vad som behöver göras och tar initiativ när det behövs. Vi värdesätter att du delar företagets värderingar om att ta ansvar, göra rätt, hålla löften och ständigt sträva efter att bli bättre. För att trivas i rollen behöver du känna igen dig i dessa värderingar. Krav för tjänsten är: - Dokumentationsvana - Erfarenhet från produktion - God förståelse i svenska och engelska både tal och skrift - För resor till och från arbetsplatsen krävs körkort och tillgång till bil. Meriterande: -Teknisk erfarenhet -Erfarenhet från livsmedel- eller läkemedelsbranschen -Microsoft Dynamics NAV -GMP erfarenhet Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se.

14 april 2025
Sista ansökan:
26 september 2025
Senior Innesäljare – Ta din erfarenhet till nästa nivå med oss!

Är du en erfaren säljare som vill arbeta i ett företag där relationer, innovation och flexibilitet står i centrum? Vill du kombinera din säljerfarenhet med moderna lösningar och AI-teknologi? Då har vi rollen för dig som Senior Innesäljare! Om tjänsten: Som senior innesäljare hos oss får du arbeta med att sälja vår tjänst Bolagskollen, som hjälper företagare att få full översikt över sin ekonomi och undvika risker som ekonomiska förluster och bolagskapning. Med din erfarenhet av försäljning kommer du att: Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Arbeta proaktivt med att identifiera nya affärsmöjligheter. Använda AI-baserade verktyg och digitala lösningar för att effektivisera din försäljning via telefon och Teams. Vad vi erbjuder: Möjlighet att arbeta med innovativa och moderna verktyg. En flexibel arbetsmiljö där din erfarenhet värdesätts. Konkurrenskraftig lön med en prestationsbaserad bonusmodell. En arbetskultur som bygger på relationer, tillit och kreativitet. Vi söker dig som: Har minst 3 års erfarenhet av B2B-försäljning. Är självgående och har förmågan att bygga upp och underhålla din egen pipeline. Är relationsskapande och brinner för att skapa värde för kunderna. Har erfarenhet av att sälja tjänster via telefon eller digitala möten. Vi är ett företag som tror på långsiktiga relationer – både med våra kunder och med dig som medarbetare. Här får du utrymme att bidra med dina idéer och utvecklas i en flexibel och modern miljö.

14 april 2025
Sista ansökan:
1 oktober 2025
Frontendutvecklare till Knowit Experience
Knowit AB (Publ)
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Till Knowit Experience i Malmö letar vi efter ytterligare erfarna frontendutvecklare med intresse för teknik! Hos oss får du chansen att utvecklas i en varm och kreativ arbetskultur där vi värdesätter både närhet och kompetensdelning. Om dig Vi tror att du har ett antal år i ryggen som utvecklare och jobbat med React och Typescript. Har du dessutom erfarenhet av .Net/C# och tycker det är kul att dyka ner i backend emellanåt? Då har du precis skjutit din ansökan rakt in i våra hjärtan. Vad som får oss att jubla lite extra: Tidigare erfarenhet av att jobba som konsult Erfarenhet av CMS som Litium, Optimizely eller Umbraco Erfarenhet (eller starkt intresse) av Azure och molnteknologier Om du dessutom tycker att AI är lika spännande som vi (och våra kunder!) och kanske till och med har erfarenhet av det blir vi extra glada! Eftersom att våra kunder och kollegor pratar både svenska och engelska, ser vi gärna att du behärskar båda språken i tal och skrift. Vi tror att du gillar att jobba i team och att lösa utmaningar tillsammans med både kollegor och kunder. Vi hoppas att du gillar att knyta kontakt med nya människor och har en nyfikenhet i det mesta du tar dig för. En digital fullservicebyrå med kreativ höjd och tekniskt djup Vi tillhör affärsområdet Experience och vi hjälper våra kunder genom att leverera specialistkompetens i hela kundresan; från strategi och koncept till design, analys, digital kommunikation, PIM- och CRM-system samt utveckling av mobila lösningar, webb och e-handel. Vad du kan förvänta dig av oss Hos oss får du vara en del av en arbetsplats där glädje och kreativitet står i fokus. Vi arbetar tätt tillsammans och gillar att dela kunskap, lösa kluriga problem och ha kul längs vägen. Rollen som konsult innebär en härlig mix av inhouse-projekt på vårt kontor och spännande uppdrag ute hos våra kunder. Vi erbjuder: Möjligheten att utvecklas och bredda din kompetens – frontend, backend och allt däremellan. Ett tryggt och inspirerande team som alltid stöttar dig. En arbetsplats som ser det mänskliga i varje medarbetare. Vi är både stora och små i det avseendet att vi på Knowit Experience Malmö är 30 härliga människor, samtidigt finns tryggheten av att vara en del av Knowit-koncernen med över 3 800 medarbetare. Vi erbjuder dig en snabbrörlig, rolig och inspirerande arbetsplats där vi löser svåra problem tillsammans genom att vara ett oslagbart team. Hos oss erbjuds du en trygg anställning med generösa och proaktiva hälso- och friskvårdsupplägg samt pensions- och försäkringsförmåner. Vi jobbar hårt med jämställdhet, miljö och hållbarhet och vi är stolta och glada över att både vara klimatneutrala och det mest jämställda börsnoterade bolaget.

14 april 2025
Sista ansökan:
1 oktober 2025
Manufactoring Engineer
Aimpoint AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Aimpoint AB är det företag som skapade och utvecklade rödpunktsiktet, vilket vi idag är världsledande leverantör av. Aimpoints sikten används på den civila jakt- och skyttemarknaden samt av polis och militär. Företaget har över 450 anställda och omsätter ca: 1,7 MDKR. Försäljningen i USA sker via vårt amerikanska dotterbolag, Aimpoint Inc. Vårt huvudkontor ligger i Malmö och produktionsenheter finns i Malmö och Gällivare. Aimpoint är ett företag inom Sandberg Development-koncernen. För mer information om företaget, besök gärna www.aimpoint.com/se Manufactoring Engineer- Production Vi söker en tekniskt kunnig och innovationsdriven Manufacturing Engineer med ett starkt fokus och på produktionsprocesser och teknik. Du kommer att ansvara för att optimera befintliga monteringsmetoder, integrera ny teknik och säkerställa att produktionen möter företagets kvalitets-, kostnads- och tidsmål. Rollen kräver ett tekniskt djup och en vilja att ständigt driva förbättringar i en dynamisk produktionsmiljö. Huvudsakliga ansvarsområden och arbetsuppgifter: Verifiering och Validering av Utrustning Säkerställa att all produktionsutrustning är korrekt verifierad och validerad innan den överlämnas till Operations. Övertagandetest från Leverantör Genomföra tester som FAT (Factory Acceptance Test) och SAT (Site Acceptance Test) för att utvärdera och säkerställa utrustningens funktionalitet och kvalitet innan övertagande. Felsökning och Optimering Identifiera och lösa tekniska problem inom produktionsprocessen. Implementera förbättringar för att optimera produktionseffektiviteten. Failure Mode and Effects Analysis (FMEA) Arbeta med FMEA för att identifiera potentiella fel och deras konsekvenser samt utveckla åtgärdsplaner för att minimera risker. Leda Förbättringsarbete av OEE Ansvara för att analysera och förbättra OEE (Overall Equipment Effectiveness) för att maximera produktionskapaciteten. Analys av Produktionsdata Utföra rotorsaksanalyser (Root Cause Analysis) vid produktionsavvikelser och implementera korrigerande åtgärder. Utbilda operatörer och underhållspersonal för att säkerställa korrekt hantering och drift av utrustning. Leverantörskontakter Upprätthålla och utveckla relationer med leverantörer för att säkerställa att rätt utrustning och tjänster tillhandahålls. Kvalifikationer Relevant utbildning på högskolenivå eller universitet eller motsvarande arbetslivserfarenhet, inriktning Maskin, Automation eller Mekatronik Minst 3-5 års erfarenhet av arbete inom tillverkningsindustrin, helst i en roll med fokus på produktion, processutveckling och automation. Erfarenhet av SolidWorks, Teamcenter och/eller annat CAD/PLM system, gärna inrikning produktionsteknisk utrustning. Design av produktionsteknisk utrustning. Meriterande med kunskap kring pneumatik, givare/sensorer, vision, robotar och/eller mätteknisk utrustning. Riskbedömningar, såsom exempelvis P-FMEA Kunskap inom ergonomi, maskinsäkerhet och CE direktivet Erfarenhet av drifttagning och validering av produktionsutrustning Erfarenhet av tvärfunktionellt arbetssätt Förståelse för materialflöden och produktionslayout (Facility Layout Design) Certifiering eller erfarenhet inom Lean, Six Sigma eller liknande metoder är meriterande. Vi erbjuder: Möjlighet att arbeta med avancerad produktionsteknik i en innovativ miljö. Stöd för vidareutbildning och certifieringar inom tekniskt relevanta områden. Tillgång till ett dynamiskt team som värderar samarbete och teknisk utveckling. Vi söker dig som vill vara med oss på resan och för att lyckas i rollen ser vi att du är noggrann, ansvarstagande samt trivs i en snabbrörlig och samarbetsorienterad miljö. För att trivas i rollen har du ett affärsmässigt förhållningssätt där du strukturerar och driver dina processer framåt. Vi drivs av våra värderingar Performance, Innovation och Commitment! – Det tror vi att du också gör! Precis som vi, gillar du att ha roligt på jobbet och ser mötet med andra människor som både utmanande och stimulerande där samarbetet med kollegor och kunder är en naturlig del av arbetet. Har du frågor eller är intresserad av att veta mer är du välkommen att kontakta: HR Senior Recruiting Specialist - Joacim Larsson [email protected] Vill du veta hur vi hanterar dina personuppgifter? Läs mer på vår hemsida. Du söker tjänsten via vår karriärhemsida. Var med på vår resa - Aimpoint AB Då vi arbetar med löpande urval önskar vi ha din ansökan så snart som möjligt.

14 april 2025
Sista ansökan:
1 oktober 2025