Om tjänsten Som truckförare hos vår kund i Ängelholm får du en varierande och rolig arbetsdag. Du kommer att jobba med plock och pack, truckkörning och andra lagerrelaterade uppgifter. Dina arbetstider är måndag till fredag kl. 07:00–16:00. Arbetsuppgifter Orderplock till produktion Etikettering och hantering av varor Truckkörning (B2) Profil Vi söker dig som är ansvarstagande, noggrann och trivs med att arbeta i team. Du arbetar strukturerat, tar egna initiativ och har en positiv inställning till att lösa arbetsuppgifter på ett effektivt sätt. Krav: Truckkort (A och B) Erfarenhet av lagerarbete B-körkort och tillgång till bil Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Helsingborg, Malmö och Kristianstad. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 350 miljoner 2023 med fler än 1000 anställda. Används ej
Bilmånsson är återförsäljare av Volvo, Renault, Dacia och Hyundai. Vi är idag ca 350 medarbetare och finns i Eslöv, Hörby, Ängelholm, Kristianstad, Sjöbo, Ystad, Simrishamn, Klippan och Lund. Vi säljer bilar och bilrelaterade kringtjänster som ger kunden ett bekvämt och miljövänligt bilägande. Vi strävar efter att vår personal skall känna arbetsglädje och genom engagerat uppträdande värna om företagets traditioner samt spegla våra kärnvärden hjärta & kompetens. Vårt mål är att ha Bil-Sveriges nöjdaste kunder och engagerade medarbetare varav vi ständig har fokus på vårt personal, kvalitets- och miljöarbete. Arbetsuppgifter Som skadetekniker kommer du huvudsakligen att arbeta med reparationer av krockskadade personbilar och lätta transportbilar vilket innebär byte av karossdetaljer, utförande av riktnings och svetsningsarbeten och limarbeten i plåt, plast och glas samt demontering och montering av teknisk utrustning. Kompetenskrav Du är utbildad skadetekniker med några års erfarenhet samt har god datorvana. B-körkort är ett krav. Personliga egenskaper Du är service-minded och sätter alltid kunden i fokus. Du är noggrann och kvalitetsmedveten. Du har ett professionellt och trevligt förhållningssätt mot kunder och arbetskollegor. Du är en lagspelare. Du är trivs i högt tempo, är flexibel och nyfiken. Information och kontaktpersoner Har du frågor om tjänsten vänligen kontakta skadechef Robert Nilsson på telefon 0413-68871. Anställningsform, omfattning och placeringsort Anställningen är tillsvidare, heltid med placering på Bilmånssons Skadecenter i Eslöv. Varmt välkommen till oss
JOBBA SOM KONSULT - PÅ DINA VILLKOR På FRAM tycker vi att du som jobbar i branschen förtjänar en bättre och roligare arbetsplats och en arbetsgivare som verkligen bryr sig om dig. Där du får möjligheten att utvecklas, både personligt och yrkesmässigt och där gemenskap, yrkesstolthet, high-fives, personalfester och familjekänsla är drivkraften. Låter det bra? Vi tänkte väl det. Välkommen till FRAM VEM VI SÖKER: Erfaren och självgående servis som vill jobba extra. Kan bära minst tre tallrikar. Trivs med att jobba på olika ställen. HUR DET FUNGERAR: Arbeta på olika platser, ibland flera under samma vecka, eller på längre uppdrag. Möjlighet att arbeta dagtid, kvällar eller specifika dagar beroende på vad du vill. Flexibilitet och möjlighet att arbeta när det passar dig bäst. FRAM ERBJUDER 145 - 190 kr per timme med möjlighet att få lön inom 48h efter jobbet. Inget tjafs. Vi lovar dig ärlighet och att inte bråka om sånt som är självklart. Betalda resor till och från jobbet vid längre resor. Jobba när du vill, som du vill. FLEXIBEL LÖN. Vi erbjuder våra anställda flexibel lön genom appen Cappy. En förmån som ger dig koll på hur mycket du jobbat och tjänat med möjlighet att ta ut din intjänade lön när som helst mellan lönedagarna. Din lön, du bestämmer. Bra va? VILKA ÄR FRAM BEMANNING? FRAM är ett personligt bemanningsföretag som specialiserar sig på hotell- och restaurangbranschen. Vi är övertygade om att arbeta med mat och dryck är ett av de roligaste jobben som finns. Vi har framgångsrikt etablerat oss i Göteborg, Malmö och Stockholm. Vår målsättning är att vara den bästa arbetsgivaren i branschen, med fokus på transparens, ärlighet och en positiv arbetsmiljö. Vi är flera hundra anställda och fortsätter att växa. Våra kunder är allt från lokala kvarterskrogar till stora hotellkedjor och företagsrestauranger. Vi väljer noggrant vilka vi samarbetar med för att säkerställa att du får arbeta på bra arbetsplatser med go stämning. Sökord: servis, matsal, servitör, restaurang, hotell, biträde, restaurangbiträde, bartender, hovmästare, a la carté, lunchrestaurang, konferens, service, runner
JOBBA SOM KONSULT - PÅ DINA VILLKOR På FRAM tycker vi att du som jobbar i branschen förtjänar en bättre och roligare arbetsplats och en arbetsgivare som verkligen bryr sig om dig. Där du får möjligheten att utvecklas, både personligt och yrkesmässigt och där gemenskap, yrkesstolthet, high-fives, personalfester och familjekänsla är drivkraften. Låter det bra? Vi tänkte väl det. Välkommen till FRAM VEM VI SÖKER: Erfaren och självgående kock som vill jobba extra. Känner sig säker på grunderna i matlagning. Trivs med att jobba på olika ställen. HUR DET FUNGERAR: Arbeta på olika platser, ibland flera under samma vecka, eller på längre uppdrag. Möjlighet att arbeta dagtid, kvällar eller specifika dagar beroende på vad du vill. Flexibilitet och möjlighet att arbeta när det passar dig bäst. FRAM ERBJUDER 170 - 210 kr per timme med möjlighet att få lön inom 48h efter jobbet. Inget tjafs. Vi lovar dig ärlighet och att inte bråka om sånt som är självklart. Betalda resor till och från jobbet vid längre resor. Jobba när du vill, som du vill. FLEXIBEL LÖN. Vi erbjuder våra anställda flexibel lön genom appen Cappy. En förmån som ger dig koll på hur mycket du jobbat och tjänat med möjlighet att ta ut din intjänade lön när som helst mellan lönedagarna. Din lön, du bestämmer. Bra va? VILKA ÄR FRAM BEMANNING? FRAM är ett personligt bemanningsföretag som specialiserar sig på hotell- och restaurangbranschen. Vi är övertygade om att arbeta med mat och dryck är ett av de roligaste jobben som finns. Vi har framgångsrikt etablerat oss i Göteborg, Malmö och Stockholm. Vår målsättning är att vara den bästa arbetsgivaren i branschen, med fokus på transparens, ärlighet och en positiv arbetsmiljö. Vi är flera hundra anställda och fortsätter att växa. Våra kunder är allt från lokala kvarterskrogar till stora hotellkedjor och företagsrestauranger. Vi väljer noggrant vilka vi samarbetar med för att säkerställa att du får arbeta på bra arbetsplatser med go stämning. Sökord: servis, matsal, servitör, restaurang, hotell, biträde, restaurangbiträde, bartender, hovmästare, a la carté, lunchrestaurang, konferens, service, runner
Ser du precis som vi stor glädje i kompetensutveckling, certifieringar och att ha kul på jobbet? Vill du jobba som specialistkonsult med utveckling och implementation av cloud-applikationer i intressanta kunduppdrag med en eller flera cloud-teknologier i fokus? Då är du varmt välkommen att hänga med på vår framgångsresa inom Knowit! Vad du kommer att göra I din roll som konsult kommer ditt dagliga arbete främst att fyllas med utveckling och implementation av kompletta cloud-lösningar, eller kanske optimering av befintliga applikationer i cloud-miljö. Vår uppgift är att erbjuda expertrådgivning och lösningar till våra kunder – för att optimera användarupplevelsen, prestanda och kostnader. Dessutom lägger vi ett stort fokus på ett hållbarhets-drivet cloud-erbjudande för våra kunders utveckling-, drift- samt underhåll- av miljöer och applikationer. I takt med den ständigt pågående utvecklingen av cloud-tekniken förväntar vi oss att du bär med dig en daglig nyfikenhet när du leder dig själv och våra kunder till nya kreativa lösningar och metoder. På Knowit kommer du att arbeta i varierande projekt och uppdrag mot våra kunder - både inhouse och on-site. Vi erbjuder en mängd olika typer av projekt och ett brett spektrum av kunder, branscher och specialister inom Norden, här från Malmö har vi naturligtvis fokus primärt på Skånemarknaden. Vem är du? Kanske har din bakgrund som utvecklare fått dig att vilja röra dig mer mot cloud-baserade applikationer och lösningar, eller så jobbar du redan idag som cloud-specialist. Vi tror att din samlade erfarenhetsnivå behöver ligga åtminstone kring 5 år i branschen, men det huvudsakliga är att du har relevanta projekt och kunskapsbredd med dig. Du behöver ha följande erfarenheter: Microsoft Azure. Relevant erfarenhet i programmeringsspråk som Java, C# eller JavaScript. Serverless-utveckling t.ex. med Azure Functions Utveckling av microservices Infrastructure as a code med teknologier som Azure Bicep och Terraform CI/CD, Docker, Kubernetes eller andra container-teknologier Byggverktyg som Azure DevOps och GitHub Actions. Då våra kunder och kollegor pratar både svenska och engelska behöver du behärska båda språken i såväl tal som skrift. Högst troligt har du påbörjat din certifieringsresa inom Microsoft Azure, eller Amazon Web Services (AWS) och Google Cloud Platform (GCP) med ambitionen att fortsätta så. Specifikt intresse för it-säkerhet tas emot med öppna armar. Har du skaffat dig äkta AI-erfarenheter att applicera i ditt arbete är detta en fin bonus. Om Knowit På Knowit Core i Malmö kommer du att vara en del av ett härligt gäng specialistkonsulter som täcker alla aspekter inom Cloud, DevOps, Datalytics, Utveckling samt Mobila-lösningar. Vi hjälper och inspirerar varandra i det dagliga arbetet, där utbildning och certifieringar inom de senaste teknikerna och verktygen är en nyckelfaktor för vår framgång. Detta inte minst genom våra oberoende partnerskap på högsta nivå med samtliga ”big three” Azure, AWS och GCP. Hos oss på Knowit får du möjlighet att skratta, prova nya idéer, växa som person och dela din kunskap både internt och med våra kunder. Det är så konsultchefen Simon Holmbring vill leda sitt team, något som inte minst bekräftas genom väldigt höga nivåer i våra medarbetarundersökningar. Ansökan Vi använder analyser i rekryteringsprocessen för att säkerställa en rättvis bedömning av dig som kandidat och har en kompetensbaserad urvalsprocess. Vi arbetar med löpande urval så varmt välkommen att ansöka om tjänsten redan idag. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteraren Natalie Permerup på [email protected]
Gateau är ett hantverksbageri från Saltsjöbaden i Stockholm med anor från 1937. Vi bakar våra bröd enligt traditionella franska recept med surdeg precis som förebilden Poilâne i Paris gör. Gateau är Sveriges största hantverksbageri. Det innebär att brödet bakas av bagare och inte maskiner. I dagsläget har vi butiker runt om i Stockholm, Uppsala och i Malmöområdet. Vårt bröd säljs även hos ett åttiotal utvalda livsmedelsbutiker. Gateau söker just nu skiftledare till Västra Hamnen. I tjänsten kommer du att: • Aktivt medverka i butikens team på ett sätt som skapar en positiv • försäljningstillväxt. • Vara en god förebild och ha erfarenhet av att leda ett team. • Leverera en hög kundservicenivå samt tillhandahålla en djup produkt-och företagskunskap. Skiftledarens huvuduppgift är att säkerställa att våra gäster alltid lämnar våra butiker nöjda och glada. Du arbetar nära din butikschef och du ansvarar för att upprätthålla Gateau standard på dina skift. Vi söker dig som ser långsiktigt på att jobba hos oss på Gateau. Vi söker dig som: Vill utveckla dina ledaregenskaper. Har erfarenhet inom service och försäljning. Vi söker personal som brinner för försäljning, är serviceinriktade, sociala och har goda, positiva ledaregenskaper. Mer information och ansökan: Tjänsterna är tillsvidareanställning på 22 h/v med placering på Västra Hamnen. Du arbetar på butikens alla öppettider, du kan ej studera samtidigt. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Butikschef Andréas Bengtsson, e-mail [email protected]. Ansökningarna handläggs löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Vi tar inte emot ansökningar via mail eller i butiken.
Om oss Vi söker en röntgensjuksköterska till Capio Närsjukhus i Simrishamn. I Simrishamn finns det lilla närsjukhuset med det stora vårdutbudet, beläget vid kusten på det vackra Österlen. På sjukhuset arbetar cirka 150 medarbetare. Capio – Nordens största privata vårdgivare Vi vill göra skillnad för våra patienter genom att se, lyssna och finnas här – idag och genom hela livet. Våra medarbetare är viktiga för oss och vi vill ge dem kraften att finnas där för våra patienter men också för att utveckla vården i stort. I vårt dagliga arbete jobbar vi utifrån våra värderingar: kvalitet, samhällsansvar, innovation och empowerment. De hjälper oss att uppfylla vårt patientlöfte om att vara en pålitlig partner – närvarande och nytänkande. Din roll Vi söker röntgensjuksköterska till vår röntgenavdelning där det idag arbetar två röntgensjuksköterskor. Röntgenavdelning består av ett nytt skelettlab och datortomografilab (Siemens maskin). Arbetet sker digitalt i Sectra Ris/Pacs. Röntgenavdelningen är öppen måndag till fredag kl. 8:00-16:30. Du erbjuds ett spännande arbete med nya utmaningar där du får goda möjligheter att utvecklas i din yrkesroll. Att arbetet utgår ifrån ett personcentrerat förhållningssätt ser vi som en självklarhet. Vi erbjuder dig * En trygg anställning genom kollektivavtal och försäkringar * Friskvårdsbidrag * Individuell lönesättning * Ett nätverk av stöttande kollegor * Trygghet i att ha en stor organisation i bakgrunden som stöd * Inflytande och delaktighet i verksamheten * God arbetsmiljö som du aktivt kan påverka Om dig Du som söker är legitimerad röntgensjuksköterska med behörighet att arbeta inom svensk sjukvård. Hos oss arbetar du i ett nära samarbete med övriga personalgrupper. Som person är du engagerad, initiativrik, positiv och trygg i din yrkesroll. Du har god förmåga att samarbeta, men är även van att arbeta självständigt och fatta egna beslut. Då du kommer att vara delaktig i verksamhetens pågående förbättringsarbete är det viktigt att du har en positiv inställning, är flexibel och ser möjligheter i förändringar. Hos oss kan du förvänta dig en arbetsplats full av utvecklingsmöjligheter, teamkänsla och högt i tak. Kontaktperson: Pernilla Hansson, enhetschef, telnr. 0768 95 47 11 Publicerat: 2025-04-03 Sista ansökningsdag: 2025-04-30 Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Är du en pigg pensionär som älskar barn och vill hjälpa barnfamiljer i deras hem? Maila oss då så vi får träffa dig vid ett personligt möte. Att kunna prata bra Svenska är ett krav!
Bilmånsson är återförsäljare av Volvo, Renault, Dacia och Hyundai. Vi är idag ca 350 medarbetare och finns i Eslöv, Hörby, Ängelholm, Kristianstad, Sjöbo, Ystad, Simrishamn, Klippan och Lund. Vi säljer bilar och bilrelaterade kringtjänster som ger kunden ett bekvämt och miljövänligt bilägande. Vi strävar efter att vår personal skall känna arbetsglädje och genom engagerat uppträdande värna om företagets traditioner samt spegla våra kärnvärden Hjärta & Kompetens. Vårt mål är att ha Bil-Sveriges nöjdaste kunder och engagerade medarbetare varav vi ständig har fokus på vårt personal, kvalitets- och miljöarbete. Arbetsuppgifter Som drift- och underhållssupport hos oss på Bilmånsson kommer du att arbeta med både inre och yttre skötsel av vår anläggning. Du kommer att arbeta med enklare underhåll och reparationer. En stor del av ditt arbete innefattar även daglig skötsel och underhåll av vår tank- och tvättstation. Kompetenskrav / Meriter Det är framför allt av stor vikt att duhar ett praktiskt handlag och kan tillgodose dig instruktioner digitalt eller muntligt. B-körkort är ett krav. Personliga egenskaper Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är serviceinriktad, arbetsvilligochkvalitetsmedveten. Flexibilitet och förmåga att arbeta självständigt är viktiga egenskaper för att trivas i rollen. Information och kontaktperson För mer information eller frågor angående tjänsten kontakta Christian Dahlén, Drift och underhållschef på 0415-385773. Anställningsform, omfattning och placeringsort Detta är en säsongsanställning under perioden juni-augusti. Tjänsten är på heltid med placering i Hörby. Arbetstider måndag-fredag kl 07.00-16.00. Ansökan Sista ansökningsdag är den 30 april. Urval sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte! Ansökningar tas endast emot via ansökningsformulär på hemsidan. Varmt välkommen till Bilmånsson-familjen!
Trivs du i en roll som kombinerar administration och kommunikation med kunder? Kanske har du haft ditt första jobb inom service och vill prova ett nästa steg? Är du dessutom nyfiken på försäkringsbranschen och vill växa i en framstående organisation? Om svaret är "JA" - häng med! Om Van Ameyde och teamet Van Ameyde Sweden är ett globalt, ledande konsultföretag inom skadereglering, med passionerade medarbetare på kontoren i Kallinge, Malmö, och Stockholm. Deras team växer och därför söker A-hub efter dig som vill växa in i rollen som Skadeadministratör hos Van Ameyde. Läs gärna mer om Van Ameyde här. Du erbjuds En möjlighet att utvecklas professionellt inom administration och ärendehantering som en del av ett sammansvetsat team. Värdefull erfarenhet inom skadereglering i försäkringsbranschen. En energigivande arbetsmiljö med sunda företagsvärderingar. Uppdraget som Skadeadministratör Som Skadeadministratör hos Van Ameyde har du ansvar för att säkerställa en smidig skadeprocess. Du kommer att vara en kontaktpunkt för kunder och ha ansvar för att hantera inkommande skadeärenden. Genom dessa ansvarsområden kommer du att vara viktig del i servicen gentemot kunderna. Vanligt förekommande uppgifter i kundprojekten innefattar: Ta emot skadeanmälningar över telefon. Registrera skador i skadesystem. Administration och kundkontakt (över telefon och mail). Vem vi tror att du är Vi letar efter dig som effektivt planerar och utför ditt arbete, som engagerar dig i kunders ärende och som samarbetar prestigelöst och lättsamt med dina kollegor. Du trivs med kundkontakten och uppskattar den administrativa delen av rollen. Du är effektiv, gillar att ta ansvar och trivs när du får arbeta med administration i stor utsträckning. Du har stor datorvana och gillar att ha mycket att göra. Du har obehindrade språkfärdigheter både i svenska och engelska då vissa samtal ibland sker även i det engelska språket. För den här rekryteringen så lägger vi stor vikt vid dina personliga kompetenser eftersom de har en direkt påverkan på matchningen för rollen och teamets framgång. Praktisk information Start: 21 april 2025. Arbetstider: 08:00-16:45. Anställningsform: Konsult via A-hub i 3-6 mån med möjlighet till förlängning och/eller överrekrytering. Placering: Kallinge eller Malmö
Välj ett jobb för att visa detaljer