Truckförare till kund utanför Perstorp. Start omgående.

Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Västerås, Halmstad, Göteborg, Stockholm, Helsingborg, Malmö och Kristianstad. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 350 miljoner 2023 med fler än 1000 anställda. Om tjänsten Vi söker nu truckförare till vår kund i Perstorp för ett längre säsongsuppdrag. Uppdraget kommer att dra igång omgående. I rollen krävs att din samarbetsförmåga och vilja att bidra till det yttersta för att säkerställa produktionsutfallet. Vi söker en person med rätt inställning och rätt driv. Tjänsten innebär 2-skift under högsäsong som gör att du ska kunna arbeta förmiddag ena veckan och eftermiddag andra veckan. Det kan också förekomma arbetstid på dagtid. Profil & bakgrund Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att köra truck samt trivs bra i att arbeta i både utomhusmiljö och inomhus. Det krävs att du har truckkort samt erfarenhet av att köra motvikstruck sedan tidigare. Goda kunskaper i svenska i tal och skrift. B körkort och tillgång tid bil är krav.

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Farmaceut
Apoteket AB
Apotekare

Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på Apoteket Norringen i Kristianstad. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Norringen kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa Apoteket Norringen är ett av våra topp 100-apotek som ligger i utkanten av Kristianstad, tillsammans med ÖB och ICA Kvantum, och har många receptkunder. Det finns även möjlighet att arbeta på våra andra apotek i Kristianstad. Våra apotek är kompletta med samtliga roller tillsatta, och vi erbjuder en trivsam arbetsmiljö med bra parkering precis utanför dörre Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 08-19, lördagar 10-16, söndagar 11-16. Välkommen till Apoteket!

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Kundtjänstmedarbetare sökes till Lund HQ
Fitness 24Seven AB
Kundtjänstpersonal

Fitness24Seven söker kundtjänstmedarbetare på deltid till huvudkontoret. Brinner du för att erbjuda högklassigservice och ständigt vill utmana dig själv? Är du en riktigt fena på kundrelaterade ärenden och alltid vill att kunden ska lämna med ett leende på läpparna? Då ska du se hit och söka denna tjänst som Customer Advisor på 67,5%. Om tjänsten När du arbetar som Customer Advisor i kundserviceteamet här på Fitness24Seven kommunicerar du med våra medlemmar genom olika kanaler. Din uppgift är att hjälpa våra medlemmar med deras frågor och önskemål på bästa möjliga sätt. Fitess24Seven utvecklas ständigt som företag, liksom kundserviceteamet och därmed också din roll. Vi blir alltmer digitala i vår kommunikation med våra medlemmar, så det finns alltid något nytt att lära här. När du arbetar i vårt teamet är det viktigt att du trivs med att kommunicera med våra medlemmar via e-post och chattforum. Vi söker dig som är flexibel och uppmärksam, och som vågar dela med dig av nya idéer – både inom vårt team och gentemot kunderna. Som en del av vår kundservice spelar du en avgörande roll i att skapa en positiv upplevelse för våra medlemmar och få dem att trivas med sin resa hos Fitness24Seven. Vi söker en positiv och flexibel person som alltid sätter medlemmarnas önskemål i fokus. Du tar gärna eget ansvar och är samtidigt en engagerad lagspelare – något som är avgörande för teamets framgång. I rollen kommer du att hantera förfrågningar om våra gym, inträden, betalningsmetoder, villkor och NPS. Tjänsten är en fast anställning på 67,5% och är placerad på vårt kontor i Lund. Arbetstider Måndag-onsdag kl 16:45-22:00 Torsdag kl 11:00- 20:00 Varannan vecka, lördag-söndag kl 9:00-18:00 Uppgifter Din roll kommer att innefatta stöd till våra medlemmar och kollegor. Nedan finner du exempel på arbetsuppgifter som du kommer att utföra: • Besvara förfrågningar via e-post gällande betalningar, information, problem med inpassering samt villkor. • Hantera medlemskap. • Hjälpa medlemmar via livechatt. • Hjälpa medlemmar och kollegor via telefon. • Stötta det administrativa kundserviceteamet vid behov. Du är någon som • … har enastående servicekänsla och strävar efter att överträffa förväntningarna hos både medlemmar och nya kunder. • … är van vid att arbeta i högt tempo och med varierande arbetsuppgifter. • … behärskar svenska flytande och har goda kunskaper i engelska. • … har en fullgjord gymnasieutbildning. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta inom kundservice/support sedan tidigare. Urval sker löpande, så skicka in din ansökan redan i dag! Detta är en tillsvidaretjänst på 67,5% med ett fast schema enligt vad som nämnts ovan. Du kommer att ingå i ett engagerat team tillsammans med flera motiverade kollegor, stationerade på vårt huvudkontor i Lund. Vi söker dig som... Har gymnasieutbildning Skriver och pratar flytande svenska samt har goda kunskaper i engelska Minst 2 års erfarenhet av att jobba med kundtjänstrelaterade ärenden och service Har god datorvana och kunskaper inom Office-paketet Urval sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag. Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och genomför därför obligatoriskt drogtest och bakgrundskontroll vid nyanställning av personal. Om Fitness24Seven Om Fitness24SevenFör oss är det enkelt - oavsett vem du är ska du ha möjlighet att träna. Därför är vi måna om att träning och välmående ska vara tillgängligt för alla. Vårt unika koncept gör det möjligt för alla medlemmar att träna när som helst på dygnet, och så nära hemmet eller arbetsplatsen som möjligt - till ett attraktivt pris. Dessutom ingår gruppträning och tjejgym i medlemskapet utan extra kostnad. Sedan 2003 har vi gått från att ha 1 gym i Malmö till att idag ha fler än 270 anläggningar i 5 länder – Sverige, Norge, Finland, Colombia och Thailand. Vi har ett stort fokus kring CSR och arbetar både med egna välgörenhetsprojekt och mot organisationer så som SOS-barnbyar. Välkommen till Fitness24Seven.

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Sprudlande glad Chaufför/diskare med oslagbart kundfokus? Hör av dig!
NR drift AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Hos oss på Svea cater Helsingborg lagar vi mat till elever från både grundskola och gymnasium. Vårt kök kör ut ca 700p om dagen Kort om tjänsten Vi söker en flexibel, snabbfotad och glädjespridande kollega till vårt team som skall arbeta med att köra ut vår mat från kök till skolor och hjälpa till med disken. Är du rätt person för jobbet så finns stora möjligheter till utveckling inom Nordrest! Vi kommer kräva ett utdrag från belastningsregistret eftersom du kommer arbeta med barn och ungdomar. Vad säger kollegorna om Nordrest? ”På vår enhet har vi gemensam frukost varje morgon och en gång i månaden gör vi den extra mysig! Vi kör även lite spontana AW:s lite då och då och ibland mer uppstyrda.” Fler saker som gör livet extra trevligt på Nordrest Kollektivavtal med tjänstepension och avtalsförsäkringar samt friskvårdsbidrag Möjlighet att delta i motionslopp Stor kick-off för alla varje år Möjlighet till kompetensutveckling Korta beslutsvägar och stora möjligheter till egna initiativ Vem är då vår nya drömkollega? Vi tror att du är en glad filur med oemotståndlig personlighet som är en fena på att handskas med gäster. Samtidigt är du en av de där utvalda som har den närmast magiska förmågan att bjuda på det där lilla extra som gör restaurangbesöket till en upplevelse i en klass för sig. Vi vill att du har: Intresse för mat och dryck Tidigare erfarenheter från restaurang B-Körkort Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift Goda kunskaper i engelska Låter det som du? Bra! Uppfyller du även följande punkter måste vi verkligen ta en kaffe: Ett gediget intresse och gärna kunskap och erfarenhet av hållbarhetsarbete då restaurangen är/kommer att bli både kvalitet- och miljöcertifierad enligt ISO 9001 och ISO 14001 Om Nordrest Nordrest är Sveriges uppstickare inom restaurangbranschen, ett renodlat restaurangföretag som arbetar med restauranger, cateringuppdrag, på skolor och inom omsorgen. Låter det intressant? Då är du välkommen med din ansökan snarast. Anställningsform: timmar ev. säsongsbunden anställning Omfattning: 4-6 timmar Tillträde: 21 Mars 2025 Lön: Enligt kollektivavtal

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Biluthyrare
Bilmånsson i Skåne AB
Kundtjänstpersonal

Bilmånsson är återförsäljare av Volvo, Renault, Dacia och Hyundai. Vi är idag ca 350 medarbetare och finns i Eslöv, Hörby, Ängelholm, Kristianstad, Sjöbo, Ystad, Simrishamn, Klippan och Lund. Vi säljer bilar och bilrelaterade kringtjänster som ger kunden ett bekvämt och miljövänligt bilägande. Vi strävar efter att vår personal skall känna arbetsglädje och genom engagerat uppträdande värna om företagets traditioner samt spegla våra kärnvärden Hjärta & Kompetens. Vårt mål är att ha Bil-Sveriges nöjdaste kunder och engagerade medarbetare varav vi ständig har fokus på vårt personal, kvalitets- och miljöarbete. Arbetsuppgifter Ditt huvuduppdrag i rollen som Biluthyrare är att ta hand om våra kunder och bilar som båda två alltid står i fokus. Du spelar en viktig roll i att skapa en positiv kundupplevelse, från det att kunden hämtar sin bil till att den lämnas tillbaka. Som Biluthyrare hos oss ansvarar du för hela hyrbilsprocessen - från bokning till återlämning och fakturering. I rollen arbetar man nära vårt Kundcenter för att säkerställa en smidig och effektiv service. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är: Ta emot bokningar från kunder vid disk, telefon och mail Genomgång och planering av vagnpark Städning, tvätt och iordningställande av bilar för leverans Hantera hela kundflödet från hämtning till återlämning och avslut av bilhyra Leverans och hämtning av bilar till och från kunder Kompetenskrav Ett krav för tjänsten är B-körkort samt att du behärskar svenska och engelska väl, såväl i tal som skrift. Personliga egenskaper Vi söker dig som har ett starkt kundfokus och förstår vikten av att skapa en positiv och personlig upplevelse för varje kund samt är en god administratör. Du är driven och engagerad Du trivs i högt tempo och är flexibel Du är självgående och har god förmåga att organisera det dagliga arbetet Du trivs med att arbeta i team och har en god samarbetsförmåga Information och kontaktpersoner Har du frågor om tjänsten så kontaktar du Jenny Ljunge, Hyrbilschef på telefonnummer 0411-64833. Anställningsform, omfattning och placeringsort Anställningen är tillsvidare, heltid med placering på Bilmånssons Kundcenter i Kristianstad. Tillträde enligt överenskommelse. Varmt välkommen till oss

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Lagermedarbetare med erfarenhet av att köra skjutstativstruck
Pike Personal AB
Lager- och terminalpersonal

Nu söker vi dig som har god erfarenhet av lagerarbete och att köra skjutstativstruck för ett inhyrningsuppdrag till vår kund i Malmö. Företaget är en tillverkande industri av kemiska produkter så som lacker, limmer, oljor, rengöringsprodukter etc. Till lagret söker vi nu en erfaren lagermedarbetare med god truckvana. Du kommer främst använda dig av skjutstativstruck samt sittstaplare och ledstaplare. Arbetet består bland annat av godsmottagning, utleverans av interna och externa orders, se över behov och skapa påfyllnadsorders, inventera, flytta producerat gods från produktionen m.m. Tjänsten löper på heltid, måndag – fredag med arbetstid 7.30-16.00 under perioden april - juni. Eventuellt finns behov även under sommaren. Det är en tjänst som kräver att du tar ansvar och håller ordning och reda. Som person behöver du vara flexibel och kan gripa in där det behövs. Du arbetar i team så det är av stor betydelse att du är en lagspelare som har god förmåga att kommunicera. Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav för tjänsten samt att du kan tala och förstå engelska obehindrat. Du kommer dagligen att arbeta i SAP och har du tidigare kunskap och erfarenhet inom detta är det meriterande. Det läggs stor vikt vid dina personliga egenskaper. Tjänsten är en inhyrning via PIKE Personal. Varmt välkommen in med din ansökan till oss idag!

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Bli en del av vårt fantastiska team i Malmö!
Cabeni AB
Telefonförsäljare m.fl.

Cabeni är ett företag som jobbar med försäljning inom telekombranschen. Vi är officiell partner till operatören 3. Vi söker nu efter dem sista pusselbitarna till vårt fantastiska team i Malmö. Söker du ditt första säljjobb eller vill du utvecklas till en bättre säljare så är vi troligtvis rätt för dig. Vi kommer från en bakgrund av att ha drivit en av Sveriges absolut starkaste återförsäljare av mobilabonnemang under flera år. Vi har byggt upp åtskilliga prisvinnande team på olika orter under åren och nu är vi alltså i Malmö för att stanna. E du redo för utmaningen? Vi ser gärna att du är följande: Positiv Lösningsfokuserad Tävlingsinriktad Driven Krav: Svenska flytande i tal och skrift. Vi erbjuder följande: Heltidstjänst Måndag - Fredag 08.45 - 17.30 Gedigen säljutbildning Daglig coachning Bland Marknadens starkaste provisioner Garantilön Tävlingar

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
ny på marknaden och letar efter ditt första jobb?
Cabeni AB
Telefonförsäljare m.fl.

Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tills vidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Om jobbet Är det dags för första jobbet inom försäljning eller du kanske är en erfaren räv? I vilket fall som helst har du nog hittat rätt nu! Vi på Cabeni hjälper våra uppdragsgivare att utmana telekommarknaden med fokus på kvalitet och långsiktighet. Vi har med fokus på varje individ en alldeles unik approach till försäljning där vi tror att varje enskild medarbetare kan nå sin potential mer rätt verktyg. Just nu söker vi på Cabeni AB nya och drivna säljare till vårt nystartade team i Malmö! Kontoret ligger precis vid Midhem, så även om du tar tåget från annan ort är det enkelt och komma till kontoret! Störst är inte bäst. Våra kollegor i branschen satsar idag på stora lokaler med opersonliga platser, vi vill annorlunda. Vi bryter mönster, vi satsar på den individuella medarbetaren och därför har vi endast 10 unika säljplatser så vi kan tillsammans behålla ett hållbart arbetssätt inom callcenter branschen och skapar en fantastisk lagkänsla. Team effektiviteten ökas och ger otroligt stöd för varje enskild medarbetare. Som account manager hos oss arbetar man tillsammans med erfarna medarbetare och coacher som alltid har fokus på att du och ditt team ska utvecklas och nå nya mål. Har du vad som krävs? - Energisk - Drivande - Mål fokuserad - Flytande i svenska både i tal och skrift Har du erfarenhet inom branschen är meriterande, men inget krav då alla kan lyckas med rätt inställning! God kommunikationsförmåga är viktigt då du använder det för att bygga upp relationer med kunderna, eftersom detta skapar grunden till en långvarig relation mellan kunden och dig. Passar ovanstående in på dig, ska du verkligen söka detta jobb! Vad erbjuder vi? Marknadsmässig lön Marknadens bästa provisioner Samarbete med marknadsledande varumärken Attraktiv arbetsmiljö Säljtävlingar Utbildning och daglig coachning Arbeta tillsammans med motiverande och drivna kollegor Trygghet i form av tillsvidareanställning Vi erbjuder dig en livfylld arbetsplats med massor av utvecklingsmöjligheter. Utbildning och daglig coachning är också något du kan räkna med. Vi bryr oss mycket om vår företagskultur och jobbar ständigt för förbättring. Hos oss får du bästa möjliga förutsättningar för att lyckas inom försäljning. Detta, då vi fokuserar på våra unika 10 platser per kontor. Dessa unika platser ger större utrymme för varje enskild individ att utvecklas och förbättras. Hos Cabeni är man inte bara en i mängden, hos oss är varje medarbetare betydelsefull. Dagarna passerar i högt tempo och vår ambition är att kombinera nöje med prestation. Arbetstider: Måndag - Fredag 08.45 - 17.30 Vi erbjuder en hög provision utan lönetak!

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Farmaceut
Apoteket AB
Apotekare

Utveckla din karriär som farmaceut hos oss! Letar du efter en givande möjlighet där du kan tillämpa din farmaceutiska expertis och göra en skillnad i människors liv? Vi ska öppna ett nytt apotek i Lund och söker just nu fler engagerade farmaceuter att ansluta till vårt team. Om rollenDrömmer du om att vara med från start och bygga upp ett helt nytt apotek? Nu har du chansen! Efter sommaren öppnar Apoteket Välten vid Mobilia i Lund – en modern och rymlig arbetsplats med ett brett egenvårdssortiment och starka handelsgrannar som Stora Coop och Systembolaget. Här får du inte bara en ny arbetsplats – du får en möjlighet att påverka och utvecklas! Som en del av teamet bygger vi tillsammans en stark kultur, skapar kundrelationer från dag ett och formar rutiner som gör skillnad. Vill du ta ett större ansvar? Här finns möjlighet att utvecklas i roller som läkemedelsansvarig, säljledare eller varuansvarig. Vi startar i slutet av augusti för att utbildas, forma teamet och lägga en stabil grund inför den stora premiären i september. Vill du vara med på denna spännande resa? Sök idag och bli en del av något nytt och unikt! Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets preliminära öppettider: vardagar 09:00-20:00, lördagar 9:00-17:00 och söndagar 11:00-16:00. Välkommen till Apoteket!

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Extrajobb blomlager, Helsingborg våren 2025
Today Consulting AB
Lager- och terminalpersonal

FLER MEDARBETARE TILL BLOMLAGER! Vi söker nu timanställda medarbetare till årets säsong på blomlager i Helsingborg. Vill du ha ett fysiskt extrajobb under våren? Kunden är ett ledande varumärke inom växter, heminredning och trädgårdsmöbler. Uppdraget handlar huvudsakligen om att plocka och packa blommor och växter. Arbetet sker med hjälp av en så kallad CC-vagn, som du fyller på och drar efter dig. Detta innebär att du får ta många steg per pass, och vagnen blir successivt tyngre när du lastar på varor. Då vissa växter är stora och tunga, förekommer det lyft som kräver fysisk uthållighet. Ingen tidigare erfarenhet krävs för arbetsuppgifterna, men vi ser gärna att du har god koncentrationsförmåga och trivs med ett aktivt arbete. Exempel på arbetsuppgifter: Plocka ordrar och packa varor för leverans till kund. Samarbeta med kollegor och hjälpa till där det behövs. Hålla lagret organiserat och säkert. Möjlig truckkörning och enklare administrativa uppgifter. Arbetspassen är huvudsakligen förlagda på dagtid, med störst behov på onsdagar och lördagar. Anställningsdetaljer Uppdrag: Lagermedarbetare på blomlager Start: Januari-mars eller enligt överenskommelse Omfattning: Varierande, 2-3 dagar/veckan Lön: Enligt kollektivavtal (cirka 165 kr/timme + tillägg för OB/ÖT) Arbetstider: Dagtid 7-18 -OBS! Tillgänglig för bokning vardagar 06:00–18:00. Ej kvällar eller helger. Placering: Helsingborg (östra) Vem söker vi? För att lyckas i rollen ser vi att du: Är i god fysisk form och trivs med ett aktivt jobb. Har ett positivt förhållningssätt och tycker om att leverera god service. Talar flytande svenska, eftersom all kommunikation sker på svenska. Är flexibel och kan hoppa in med kort varsel vid behov. Är tillgänglig för arbete de flesta onsdagar och lördagar. Krav: En annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 % (t.ex. studier, eget företagande eller annan deltidsanställning). Intyg på din sysselsättning måste finnas (t.ex. studieintyg, anställningskontrakt eller F-skattsedel). Vi tillämpar löpande urval, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. För aktuella kandidater kommer vi längre fram i rekryteringsprocessen att göra en referenstagning, samt avstämning mot belastningsregistret. Hos oss på Today Consulting får du möjlighet att utvecklas och skaffa nya erfarenheter. Som konsult har du chansen att arbeta på olika arbetsplatser, vilket ger dig ett varierat schema och möjlighet att bredda dina kompetenser inom lager, produktion, industri och verkstad. Today Consulting har lång erfarenhet inom bemanning och rekrytering och vet hur viktigt det är med rätt person på rätt plats. Vi hjälper dig att förbereda din morgondag – redan idag.

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025