Uppdrag för sjuksköterskor inom kommunen frihet, trygghet och hög lön!
VårdIX AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du ha mer flexibilitet, högre lön och en arbetsgivare som verkligen bryr sig? Som sjuksköterska hos VårdIX får du möjlighet att själv styra din arbetssituation och ta del av branschens bästa villkor. Vi erbjuder bemanningsuppdrag inom kommunal vård, inklusive särskilda boenden och hemsjukvård. Här får du en trygg anställning och ett engagerat team som stöttar dig genom hela uppdraget. Därför ska du välja VårdIX: Konkurrenskraftig lön – individuell lönesättning baserad på erfarenhet och uppdrag Trygga anställningsvillkor – vi erbjuder tjänstepension, sjuklön och försäkringar Frihet och flexibilitet – arbeta när och var det passar dig bäst Resor och boende – vi löser det praktiska så att du kan fokusera på jobbet Utbildningar och utveckling – håll dig uppdaterad med relevanta kurser Personlig kontakt – en engagerad konsultchef som alltid finns där för dig Bli en del av VårdIX – bemanningsföretaget som sätter vårdpersonalen i första rummet! Hör av dig till oss redan idag. Ring oss på 030 444 999 eller ansök direkt via länken: https://vardixse.recman.page/sign-up Välkommen till VårdIX – där din kompetens och trivsel står i fokus! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

5 mars 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Uppdrag för sjuksköterskor inom kommunen frihet, trygghet och hög lön!
VårdIX AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du ha mer flexibilitet, högre lön och en arbetsgivare som verkligen bryr sig? Som sjuksköterska hos VårdIX får du möjlighet att själv styra din arbetssituation och ta del av branschens bästa villkor. Vi erbjuder bemanningsuppdrag inom kommunal vård, inklusive särskilda boenden och hemsjukvård. Här får du en trygg anställning och ett engagerat team som stöttar dig genom hela uppdraget. Därför ska du välja VårdIX: Konkurrenskraftig lön – individuell lönesättning baserad på erfarenhet och uppdrag Trygga anställningsvillkor – vi erbjuder tjänstepension, sjuklön och försäkringar Frihet och flexibilitet – arbeta när och var det passar dig bäst Resor och boende – vi löser det praktiska så att du kan fokusera på jobbet Utbildningar och utveckling – håll dig uppdaterad med relevanta kurser Personlig kontakt – en engagerad konsultchef som alltid finns där för dig Bli en del av VårdIX – bemanningsföretaget som sätter vårdpersonalen i första rummet! Hör av dig till oss redan idag. Ring oss på 030 444 999 eller ansök direkt via länken: https://vardixse.recman.page/sign-up Välkommen till VårdIX – där din kompetens och trivsel står i fokus! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

5 mars 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Uppdrag för sjuksköterskor inom kommunen frihet, trygghet och hög lön!
VårdIX AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du ha mer flexibilitet, högre lön och en arbetsgivare som verkligen bryr sig? Som sjuksköterska hos VårdIX får du möjlighet att själv styra din arbetssituation och ta del av branschens bästa villkor. Vi erbjuder bemanningsuppdrag inom kommunal vård, inklusive särskilda boenden och hemsjukvård. Här får du en trygg anställning och ett engagerat team som stöttar dig genom hela uppdraget. Därför ska du välja VårdIX: Konkurrenskraftig lön – individuell lönesättning baserad på erfarenhet och uppdrag Trygga anställningsvillkor – vi erbjuder tjänstepension, sjuklön och försäkringar Frihet och flexibilitet – arbeta när och var det passar dig bäst Resor och boende – vi löser det praktiska så att du kan fokusera på jobbet Utbildningar och utveckling – håll dig uppdaterad med relevanta kurser Personlig kontakt – en engagerad konsultchef som alltid finns där för dig Bli en del av VårdIX – bemanningsföretaget som sätter vårdpersonalen i första rummet! Hör av dig till oss redan idag. Ring oss på 030 444 999 eller ansök direkt via länken: https://vardixse.recman.page/sign-up Välkommen till VårdIX – där din kompetens och trivsel står i fokus! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

5 mars 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Truckförare sökes omgående till kund i Osby!

Om tjänsten Vi söker dig som vill arbeta som truckförare till vår kund i Osby. Uppdraget vill vara i första hand fram till sommaren. Vi tror att uppdraget passar dig som gillar att arbeta i högt tempo, har en god organisationsförmåga och trivs bra med att arbeta såväl i grupp som enskilt. Som person är du noggrann, har en hög arbetsmoral och är flexibel då arbetsuppgifterna kan variera. Du behöver även ha en positiv inställning och kunna hålla ett högt tempo! Arbetstiderna är ständig för förmiddag 06.00-14.40 måndag- fredag eller ständig kväll 14.40-23.52 måndag-torsdag Arbetsuppgifter - Inleverans - Containerlossning - Påfyllning - Utleverans Profil & bakgrund - Erfarenhet av att köra ledstaplare/ståstaplare samtt motviktstruck - Tidigare erfarenhet av att arbeta i Astro är meriterande - För att vara aktuell för tjänsten krävs det att du är flytande i svenska i både tal och skrift, har körkort samt tillgång till bil. - Truckkort A2+B1 är ett krav - Du behöver vara fysiskt stark och klara av tunga lyft. Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Västerås Helsingborg, Malmö, Kristianstad, Perstorp och Borås. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 400 miljoner 2024 med fler än 1100 anställda

5 mars 2025
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Farmaceut
Apoteket AB
Apotekare

Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på apoteket Center Syd. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Center Syd blir du en viktig del av vårt team och får en varierad vardag där du möter kunder med både recept- och egenvårdsbehov. Apoteket ligger i köpcentret Center Syd i Löddeköpinge, strategiskt placerat mellan Malmö och Landskrona. Med generösa öppettider sju dagar i veckan och goda bussförbindelser från Malmö, Lund och Landskrona, är vi en tillgänglig och uppskattad destination för våra kunder. Vi är ett engagerat team bestående av tre farmaceuter, tre tekniker och en apotekschef. Här arbetar vi nära varandra i en positiv och dynamisk miljö där kundfokus och farmaceutisk rådgivning står i centrum. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: Vardagar 10.00-20.00 & helger 10.00-18.00. Välkommen till Apoteket!

5 mars 2025
Sista ansökan:
22 augusti 2025
General Manager Mister York Trelleborg
Mister York AB
Restaurang- och kökschefer

Mister York söker en driven ledare till Trelleborg Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över! Nu söker Mister York en ny General Manager till Trelleborg! Är du den vi söker? Vi söker dig som har 2+ års erfarenhet och kunskap av en ledande befattning inom hotell och restaurangbranschen, där fast food är meriterande. Du har god erfarenhet av att arbeta med ekonomisk uppföljning och budgetansvar. Du arbetar lösningsfokuserat och har en god utlärningsförmåga. Du är serviceinriktad, organiserad och trivs i ledarrollen. Vad innebär rollen som General Manager på Mister York? Som General Manager bär du huvudansvaret över enhetens personal, drift samt måluppfyllelse, vilket inkluderar ekonomi, renlighet, kvalitet och service. Med hjälp av ett gott ledarskap får du dina medarbetare att växa genom rätt vägledning och delegering. Som högsta chef på enheten bär du som General Manager ansvar för att alla medarbetare följer de uppsatta riktlinjerna samt ansvarar för en god arbetsmiljö på arbetsplatsen. Du är en ambassadör för företaget Mister York och du bidrar med resurser och engagemang vid behov till hela distriktet du verkar i. Du sprider god energi och skapar engagemang hos din personal för att få fler att vilja växa och utvecklas i sina roller. Du arbetar operativt i drift på din restaurang 80% av din arbetstid där fokus är att leda genom exempel. Som General Manager ansvarar du för driften av hela enheten, vilket bland annat inkluderar: Optimering av restaurangens drift Utbildningsansvar av nya och befintliga skiftledare. Huvudansvar för inventering och inköp. Huvudsakligt ansvar för miljö, renlighet och hälsa med uppföljning av egenkontrollprogram, checklistor och rutiner. Försäljningsprognoser och schemaläggning utifrån Mister Yorks riktlinjer Ansvar för behovsanalys och rekrytering till enheten Ansvarar över att produkt och bemötande håller Mister Yorks standard Genomföra medarbetarsamtal och coachning av medarbetare kontinuerligt Fullständigt ekonomiskt resultat och budgetansvar Genomför och planerar personalaktiviteter. Anställningsform: Provanställning Anställningens omfattning: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Löneform: Månadslön Arbetstider: Dagtid med variation för uppföljning och optimering. Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår verksamhet. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. Som chef är det viktigt att du bidrar med positiv stämning på arbetsplatsen och skapar en trygg miljö för alla anställda. Mister York är anslutna till kollektivavtal.

5 mars 2025
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Truckförare till kund utanför Perstorp. Start omgående.

Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Västerås, Halmstad, Göteborg, Stockholm, Helsingborg, Malmö och Kristianstad. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 350 miljoner 2023 med fler än 1000 anställda. Om tjänsten Vi söker nu truckförare till vår kund i Perstorp för ett längre säsongsuppdrag. Uppdraget kommer att dra igång omgående. I rollen krävs att din samarbetsförmåga och vilja att bidra till det yttersta för att säkerställa produktionsutfallet. Vi söker en person med rätt inställning och rätt driv. Tjänsten innebär 2-skift under högsäsong som gör att du ska kunna arbeta förmiddag ena veckan och eftermiddag andra veckan. Det kan också förekomma arbetstid på dagtid. Profil & bakgrund Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att köra truck samt trivs bra i att arbeta i både utomhusmiljö och inomhus. Det krävs att du har truckkort samt erfarenhet av att köra motvikstruck sedan tidigare. Goda kunskaper i svenska i tal och skrift. B körkort och tillgång tid bil är krav.

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Farmaceut
Apoteket AB
Apotekare

Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på Apoteket Norringen i Kristianstad. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Norringen kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa Apoteket Norringen är ett av våra topp 100-apotek som ligger i utkanten av Kristianstad, tillsammans med ÖB och ICA Kvantum, och har många receptkunder. Det finns även möjlighet att arbeta på våra andra apotek i Kristianstad. Våra apotek är kompletta med samtliga roller tillsatta, och vi erbjuder en trivsam arbetsmiljö med bra parkering precis utanför dörre Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 08-19, lördagar 10-16, söndagar 11-16. Välkommen till Apoteket!

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Kundtjänstmedarbetare sökes till Lund HQ
Fitness 24Seven AB
Kundtjänstpersonal

Fitness24Seven söker kundtjänstmedarbetare på deltid till huvudkontoret. Brinner du för att erbjuda högklassigservice och ständigt vill utmana dig själv? Är du en riktigt fena på kundrelaterade ärenden och alltid vill att kunden ska lämna med ett leende på läpparna? Då ska du se hit och söka denna tjänst som Customer Advisor på 67,5%. Om tjänsten När du arbetar som Customer Advisor i kundserviceteamet här på Fitness24Seven kommunicerar du med våra medlemmar genom olika kanaler. Din uppgift är att hjälpa våra medlemmar med deras frågor och önskemål på bästa möjliga sätt. Fitess24Seven utvecklas ständigt som företag, liksom kundserviceteamet och därmed också din roll. Vi blir alltmer digitala i vår kommunikation med våra medlemmar, så det finns alltid något nytt att lära här. När du arbetar i vårt teamet är det viktigt att du trivs med att kommunicera med våra medlemmar via e-post och chattforum. Vi söker dig som är flexibel och uppmärksam, och som vågar dela med dig av nya idéer – både inom vårt team och gentemot kunderna. Som en del av vår kundservice spelar du en avgörande roll i att skapa en positiv upplevelse för våra medlemmar och få dem att trivas med sin resa hos Fitness24Seven. Vi söker en positiv och flexibel person som alltid sätter medlemmarnas önskemål i fokus. Du tar gärna eget ansvar och är samtidigt en engagerad lagspelare – något som är avgörande för teamets framgång. I rollen kommer du att hantera förfrågningar om våra gym, inträden, betalningsmetoder, villkor och NPS. Tjänsten är en fast anställning på 67,5% och är placerad på vårt kontor i Lund. Arbetstider Måndag-onsdag kl 16:45-22:00 Torsdag kl 11:00- 20:00 Varannan vecka, lördag-söndag kl 9:00-18:00 Uppgifter Din roll kommer att innefatta stöd till våra medlemmar och kollegor. Nedan finner du exempel på arbetsuppgifter som du kommer att utföra: • Besvara förfrågningar via e-post gällande betalningar, information, problem med inpassering samt villkor. • Hantera medlemskap. • Hjälpa medlemmar via livechatt. • Hjälpa medlemmar och kollegor via telefon. • Stötta det administrativa kundserviceteamet vid behov. Du är någon som • … har enastående servicekänsla och strävar efter att överträffa förväntningarna hos både medlemmar och nya kunder. • … är van vid att arbeta i högt tempo och med varierande arbetsuppgifter. • … behärskar svenska flytande och har goda kunskaper i engelska. • … har en fullgjord gymnasieutbildning. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta inom kundservice/support sedan tidigare. Urval sker löpande, så skicka in din ansökan redan i dag! Detta är en tillsvidaretjänst på 67,5% med ett fast schema enligt vad som nämnts ovan. Du kommer att ingå i ett engagerat team tillsammans med flera motiverade kollegor, stationerade på vårt huvudkontor i Lund. Vi söker dig som... Har gymnasieutbildning Skriver och pratar flytande svenska samt har goda kunskaper i engelska Minst 2 års erfarenhet av att jobba med kundtjänstrelaterade ärenden och service Har god datorvana och kunskaper inom Office-paketet Urval sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag. Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och genomför därför obligatoriskt drogtest och bakgrundskontroll vid nyanställning av personal. Om Fitness24Seven Om Fitness24SevenFör oss är det enkelt - oavsett vem du är ska du ha möjlighet att träna. Därför är vi måna om att träning och välmående ska vara tillgängligt för alla. Vårt unika koncept gör det möjligt för alla medlemmar att träna när som helst på dygnet, och så nära hemmet eller arbetsplatsen som möjligt - till ett attraktivt pris. Dessutom ingår gruppträning och tjejgym i medlemskapet utan extra kostnad. Sedan 2003 har vi gått från att ha 1 gym i Malmö till att idag ha fler än 270 anläggningar i 5 länder – Sverige, Norge, Finland, Colombia och Thailand. Vi har ett stort fokus kring CSR och arbetar både med egna välgörenhetsprojekt och mot organisationer så som SOS-barnbyar. Välkommen till Fitness24Seven.

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Sprudlande glad Chaufför/diskare med oslagbart kundfokus? Hör av dig!
NR drift AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Hos oss på Svea cater Helsingborg lagar vi mat till elever från både grundskola och gymnasium. Vårt kök kör ut ca 700p om dagen Kort om tjänsten Vi söker en flexibel, snabbfotad och glädjespridande kollega till vårt team som skall arbeta med att köra ut vår mat från kök till skolor och hjälpa till med disken. Är du rätt person för jobbet så finns stora möjligheter till utveckling inom Nordrest! Vi kommer kräva ett utdrag från belastningsregistret eftersom du kommer arbeta med barn och ungdomar. Vad säger kollegorna om Nordrest? ”På vår enhet har vi gemensam frukost varje morgon och en gång i månaden gör vi den extra mysig! Vi kör även lite spontana AW:s lite då och då och ibland mer uppstyrda.” Fler saker som gör livet extra trevligt på Nordrest Kollektivavtal med tjänstepension och avtalsförsäkringar samt friskvårdsbidrag Möjlighet att delta i motionslopp Stor kick-off för alla varje år Möjlighet till kompetensutveckling Korta beslutsvägar och stora möjligheter till egna initiativ Vem är då vår nya drömkollega? Vi tror att du är en glad filur med oemotståndlig personlighet som är en fena på att handskas med gäster. Samtidigt är du en av de där utvalda som har den närmast magiska förmågan att bjuda på det där lilla extra som gör restaurangbesöket till en upplevelse i en klass för sig. Vi vill att du har: Intresse för mat och dryck Tidigare erfarenheter från restaurang B-Körkort Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift Goda kunskaper i engelska Låter det som du? Bra! Uppfyller du även följande punkter måste vi verkligen ta en kaffe: Ett gediget intresse och gärna kunskap och erfarenhet av hållbarhetsarbete då restaurangen är/kommer att bli både kvalitet- och miljöcertifierad enligt ISO 9001 och ISO 14001 Om Nordrest Nordrest är Sveriges uppstickare inom restaurangbranschen, ett renodlat restaurangföretag som arbetar med restauranger, cateringuppdrag, på skolor och inom omsorgen. Låter det intressant? Då är du välkommen med din ansökan snarast. Anställningsform: timmar ev. säsongsbunden anställning Omfattning: 4-6 timmar Tillträde: 21 Mars 2025 Lön: Enligt kollektivavtal

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025