Självständig superkock med oslagbart driv? Vi måste snacka!
NR drift AB
Kockar och kallskänkor

Nu söker vi efter en kock till IES i Trelleborg Kort om tjänsten För rätt person finns här stora möjligheter till utveckling! Vi söker dig som har ett brinnande intresse för matlagning och gillar att jobba med råvaror som gör en meny lockande. En glad personlighet med ett stänk entreprenörskap passar som hollandaise på sparrisen för detta jobb. Vad säger kollegorna om Nordrest ”Hos oss arbetar alla tillsammans i ett team mot ett gemensamt mål: att leverera bra mat med riktigt bra service. Samtidigt har vi alltid roligt och skrattar mycket! ” Fler saker som gör livet extra trevligt på Nordrest Kollektivavtal med tjänstepension och avtalsförsäkringar samt friskvårdsbidrag Möjlighet att delta i motionslopp Stor kick-off för alla varje år Vem är då vår nya drömkollega? Du är en glad filur med erfarenhet av kock- och serviceyrket som är van vid att skapa bra relationer och kontakter med gäster. Som person är du ansvarsfull, ambitiös och respektfull mot din omgivning. Vi vill att du har: 3-årig gymnasial kockutbildning eller motsvarande Goda kunskaper i svenska och engelska B-körkort Låter det som du? Bra! Uppfyller även följande punkter måste vi verkligen ta en kaffe: Tidigare arbetslivserfarenhet som kock Erfarenhet av menyplanering och varubeställning Ett gediget intresse och gärna kunskap och erfarenhet av hållbarhetsarbete då restaurangen är både miljö- och kvalitetscertifierad enligt ISO 9001 samt ISO 14001 Om Nordrest Nordrest är Sveriges uppstickare inom restaurangbranschen, ett renodlat restaurangföretag som arbetar med restauranger, cateringuppdrag, på skolor och inom omsorgen. Låter det intressant? Då är du välkommen med din ansökan snarast. Anställningsform: Säsongsbunden Omfattning: 90% Tillträde: Omgående Lön: Enligt Avtal Nästa steg i rekryteringsprocessen När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med chat-roboten Hubert som tar ca 20-30 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun inom 48 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.

23 februari 2025
Sista ansökan:
12 augusti 2025
Skjutstativförar (B3) till Lantmännen i Åhus, omgående uppstart

Om tjänsten Vi söker nu en truckförare till Lantmännen i Åhus för ett säsongsuppdrag med start i Mars. I rollen krävs en god samarbetsförmåga, att du är stresstålig samt besitter hög arbetsmoral. Arbetstiderna är två-skift och visst helgarbete kan förekomma. Profil & bakgrund Vi söker dig som har truckkort samt tidigare erfarenhet av att köra truck, framförallt B3. - Goda kunskaper i svenska i tal och skrift. - Erfarenhet av lagerarbete sedan tidigare - Erfarenhet av att ha kört skjutstativ B3 på hög höjd är ett krav - B körkort och tillgång tid bil är krav. Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Västerås Helsingborg, Malmö, Kristianstad, Perstorp och Borås. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 400 miljoner 2024 med fler än 1100 anställda

22 februari 2025
Sista ansökan:
11 augusti 2025
Vi söker erfaren restaurangpersonal i Malmö helger
Rosénssons Consulting AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Är du en erfaren servitris, runner, bartender, hovmästare, entrévärd eller garderobiär som vill arbeta kväll och helg i Malmöområdet? Vi letar efter någon som har passion för service, är noggrann och kan arbeta i högt tempo. Tidigare erfarenhet inom restaurangbranschen är ett krav. Du ska kunna arbeta sena kvällar och alla helger. Du kommer att vara en viktig del av teamet där du bidrar till att skapa en trevlig och välkomnande atmosfär till restaurangens gäster. Du är trevlig och framåt och utför alltid ditt arbete med ett leende på läpparna. Du kommer att arbeta på en eller flera restauranger efter behov. Om du har en bakgrund inom restaurangbranschen och brinner för att ge utmärkt service- tveka inte att ansöka!

21 februari 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Erfaren restaurangpersonal till OCCO Dinner Club i Malmö
Rosénssons Consulting AB
Hovmästare och servitörer

OCCO Dinner Club är en exklusiv libanesisk restaurang belägen i centrala Malmö. Restaurangen erbjuder en unik upplevelse som kombinerar modern libanesisk matlagning med levande underhållning, inklusive dansare och live-musik. Menyutbudet består av ett brett urval av dryck, varma och kalla rätter som är noggrant utvalda och tillagade. OCCO Malmö har fått erkännande för sin exceptionella mat och atmosfär, och utsågs till "Bästa libanesiska restaurang i Skandinavien 2024". OCCO familjen expanderar och vi söker dig som brinner för service i världsklass! OCCO i Malmö söker nu engagerad och erfaren restaurangpersonal för att stärka deras team! Vi söker dig som brinner för god mat, förstklassig service och att skapa en unik upplevelse för gästerna. Är du en erfaren servitris, runner, bartender eller hovmästare som vill arbeta heltid eller deltid kvällar och samtliga helger? Vi letar efter dig som har passion för service, är noggrann och kan arbeta i högt tempo. Tidigare erfarenhet inom restaurangbranschen är ett krav. Du ska kunna arbeta sena kvällar och alla helger. Du kommer att vara en viktig del av OCCO teamet där du bidrar till att skapa en trevlig och välkomnande atmosfär till restaurangens gäster. Du är serviceminded ut i fingertopparna och utför alltid ditt arbete med ett stort leende på läpparna. Tjänster som vi söker Servitörer/Servitriser Bartender Runners Vi söker dig som Har erfarenhet från restaurangbranschen Är positiv, serviceinriktad Kan arbeta både självständigt och i team Är flexibel, stresstålig och har god förmåga att hantera högt tempo Har ett genuint intresse för mat och dryck Vi erbjuder En kreativ och dynamisk arbetsmiljö Möjligheter att utvecklas inom branschen Ett team av passionerade kollegor Tjänsterna är heltid/deltid och tillämpar provanställning. Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan snarast. Rekrytering Tjänsten avser en anställning hos vår kund där Rosénssons Bemanning & Rekrytering AB ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Rosénssons är det lokala företaget som bemannar och rekryterar utan att tumma på kvaliteten. Vi gör våra kunders vardag lite enklare! EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!

21 februari 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Teknisk Koordinator inom Felanmälan Malmö
Nabo Group AB
Fastighetsskötare

Bostaden är den viktigaste och dyraste investeringen vi gör som privatpersoner. Bostäder är också världens största tillgångsslag. Nabo gör det enkelt att engagera sig i sitt boende även om man inte själv är ekonom, jurist och fastighetsingenjör. Varje dag förenklar vi för brf-styrelser, fastighetsägare och de boende så att de får mer tid över till annat. Nabo är på en resa för att forma framtidens förvaltning och boendetjänster. Vi ser en bransch som alldeles för länge saknat nya, smarta och digitala lösningar – och det har vi börjat förändra. Vill du vara med på resan? Nabo är den enda aktören i branschen som utvecklat sin egen plattform för förvaltning av bostäder. Den automatiserar rutinarbete och underlättar vardagen för både kunder och våra egna experter inom förvaltning. För att forma framtidens förvaltning och boendetjänster behöver vi ligga längst fram. Och vi behöver vara modiga och engagerade. På Nabo har du tydliga mål och driver din egen utveckling med stöd av engagerade ledare. Utöver den personliga utvecklingen hoppas vi att våra dagar tillsammans består av hög trivsel och många skratt. Vårt mål är att tiden på Nabo ska vara din karriärs höjdpunkt. Om Rollen Vi växer och söker nu en teknisk koordinator till vårt kontor i Malmö. Som teknisk koordinator kommer du att spela en central roll i att hantera inkommande felanmälningar från fastighetsägare, styrelser och boende i de bostadsrättsföreningar som Nabo förvaltar, med fokus på Malmö, men du kommer även att stötta teamet som arbetar nationellt. I denna roll får du möjlighet att bidra till hög kundnöjdhet och säkerställa en kvalitativ leverans till Nabos kunder. Du kommer att fungera som spindeln i nätet genom att besvara inkommande samtal och mejl i olika fastighetsrelaterade frågor och ansvara för att koordinera dessa ärenden vidare, exempelvis om tekniker eller förvaltare behöver kopplas in för att lösa ärendet. Rollen kräver god kommunikativ och administrativ förmåga, där du får möjlighet att bidra till effektiva arbetsprocesser och samarbeten inom Nabos tekniska förvaltning. I rollen ingår även nyckelutlämning. Som teknisk koordinator får du arbeta i en spännande och kundnära roll med många kontaktytor, både externt och internt med andra medarbetare på Nabo. Din närmaste chef beskriver sitt ledarskap som öppet och att er relation kommer att präglas av tillit. Om du trivs med att arbeta med frihet under ansvar är detta en roll som kommer att passa dig. Din tidigare erfarenhet För att lyckas i rollen ser vi att du behöver ha minst 1 års erfarenhet av att arbeta som fastighetstekniker eller fastighetsskötare. Alternativt med felanmälan för bostadsfastigheter, fastighetsjour eller motsvarande roll med liknande ansvarsområden. Har erfarenhet av kundsupport eller kundtjänst. Har en god IT- och systemvana. Talar och skriver svenska och engelska obehindrat, då det är dessa språk du kommer kommunicera med våra kunder på. Meriterande Tidigare erfarenhet av att arbeta med fastigheter och bostadsrättsföreningar gärna i tekniska frågor. Tidigare erfarenhet av hantering av garanti-ärenden kopplat till fastigheter. Tidigare erfarenhet av att arbeta i servicesystemet Mobigo. Personliga egenskaper Vi ser gärna att du som söker denna roll har ett lösningsorienterat förhållningssätt, du är prestigelös och drivs av att ge ett professionellt och kundfokuserat bemötande. Vidare tror vi även du har en god samarbetsförmåga och med en social charm bidrar till ett gott kundbemötande. Ansök nedan! Vi ser fram emot din ansökan! Vid frågor kontakta gärna Leon Olofsson, Talent Partner på Odevo SE. PlaceringsortMalmö

21 februari 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Helsingborg - B2B Säljare - Ansök utan CV!

Jobba som säljare hos ViPo i Helsingborg! Som säljare på ViPo är din uppgift att utbilda och hjälpa kunder att förebygga några av Sveriges vanligaste bedrägeribrott. ViPo’s vision är att vara Helsingborgs framtid inom trygghet/säkerhetstjänster. Vi söker ständigt efter personer som vill utvecklas och växa med oss. Trygghet, trivsel, tillit och teamet är våra prioriteringar. Viktiga, inkluderande, professionella och optimistiska är våra ledord. Vi söker nu innesäljare som vill vara med och växa i ett ungt spännande bolag där det finns goda chanser att avancera snabbt i både karriär och lön. Vi har TRE krav och det är att du ska: • Vara positiv! • Vara målinriktad! • Vilja lära dig! Ingen utbildning eller erfarenhet krävs, du kan känna dig trygg med att vi hjälper dig. Det viktigaste för oss är att du ser ljust på framtiden och har ett eget driv framåt. Hos oss på ViPo blir du en del av ett härligt team som har god gemenskap, högt i tak och nära till skratt. Du kan se fram emot fartfyllda dagar med återkommande aktiviteter och tävlingar både på och utanför arbetet. Vi erbjuder: Kontor i centrala Helsingborg, mitt emot Helsingborgs Centralstation Möjligheten att påverka din lön Attraktiva och aktuella tjänster En grundlig utbildning och kontinuerlig coachning till alla nyanställda. Många roliga aktiviteter, AWs och tävlingar. Uppstart: Enligt överenskommelse Tjänsten avser: Heltid Ansök enkelt via vår karriärssida.

21 februari 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Innesäljare – Börja din resa i försäljning hos oss!

Är du en social och driven person som vill ta ditt första steg in i försäljning? Vill du arbeta i ett företag där relationer, innovation och flexibilitet står i fokus? Då är rollen som Junior Innesäljare hos oss på ViPo Säkerhetstjänster perfekt för dig! Om tjänsten: Som junior innesäljare hos oss blir du en del av ett team som arbetar med moderna och innovativa lösningar för svenska företagare. Du kommer att sälja vår tjänst Bolagskollen, ett verktyg som ger företagare ekonomisk översikt och skydd mot risker som bedrägerier och bolagskapning. I ditt arbete får du stöd av verktyg som AI och smarta digitala lösningar för att förenkla processer och ta din kompetent till nästa nivå. Du kommer att presentera tjänsten via telefon eller Teams, och samtidigt bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Vad vi erbjuder: En modern arbetsplats med engagerade kollegor. Stöd och utbildning för att utveckla dina säljtekniker. En trygg anställning med fast lön, provision och möjlighet till bonus. Möjligheten att arbeta med AI-baserade verktyg som förenklar ditt arbete. Vi söker dig som: Har en positiv attityd och en vilja att lära dig försäljning. Är kommunikativ och trivs med att prata med människor. Är nyfiken och tycker om att hitta lösningar för kunders behov. Har en gymnasieutbildning (erfarenhet av försäljning är ett plus men inget krav). Vi värdesätter relationer och tror på att ge våra medarbetare möjligheten att växa i sin roll. Här får du utvecklas i en flexibel och innovativ miljö där vi tillsammans skapar framgång!

21 februari 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Senior Innesäljare – Ta din erfarenhet till nästa nivå med oss!

Är du en erfaren säljare som vill arbeta i ett företag där relationer, innovation och flexibilitet står i centrum? Vill du kombinera din säljerfarenhet med moderna lösningar och AI-teknologi? Då har vi rollen för dig som Senior Innesäljare! Om tjänsten: Som senior innesäljare hos oss får du arbeta med att sälja vår tjänst Bolagskollen, som hjälper företagare att få full översikt över sin ekonomi och undvika risker som ekonomiska förluster och bolagskapning. Med din erfarenhet av försäljning kommer du att: Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Arbeta proaktivt med att identifiera nya affärsmöjligheter. Använda AI-baserade verktyg och digitala lösningar för att effektivisera din försäljning via telefon och Teams. Vad vi erbjuder: Möjlighet att arbeta med innovativa och moderna verktyg. En flexibel arbetsmiljö där din erfarenhet värdesätts. Konkurrenskraftig lön med en prestationsbaserad bonusmodell. En arbetskultur som bygger på relationer, tillit och kreativitet. Vi söker dig som: Har minst 3 års erfarenhet av B2B-försäljning. Är självgående och har förmågan att bygga upp och underhålla din egen pipeline. Är relationsskapande och brinner för att skapa värde för kunderna. Har erfarenhet av att sälja tjänster via telefon eller digitala möten. Vi är ett företag som tror på långsiktiga relationer – både med våra kunder och med dig som medarbetare. Här får du utrymme att bidra med dina idéer och utvecklas i en flexibel och modern miljö.

21 februari 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Innesäljare – Ta din erfarenhet till nästa nivå med oss!

Är du en erfaren säljare som vill arbeta i ett företag där relationer, innovation och flexibilitet står i centrum? Vill du kombinera din säljerfarenhet med moderna lösningar och AI-teknologi? Då har vi rollen för dig som Senior Innesäljare! Om tjänsten: Som senior innesäljare hos oss får du arbeta med att sälja vår tjänst Bolagskollen, som hjälper företagare att få full översikt över sin ekonomi och undvika risker som ekonomiska förluster och bolagskapning. Med din erfarenhet av försäljning kommer du att: Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Arbeta proaktivt med att identifiera nya affärsmöjligheter. Använda AI-baserade verktyg och digitala lösningar för att effektivisera din försäljning via telefon och Teams. Vad vi erbjuder: Möjlighet att arbeta med innovativa och moderna verktyg. En flexibel arbetsmiljö där din erfarenhet värdesätts. Konkurrenskraftig lön med en prestationsbaserad bonusmodell. En arbetskultur som bygger på relationer, tillit och kreativitet. Vi söker dig som: Har minst 3 års erfarenhet av B2B-försäljning. Är självgående och har förmågan att bygga upp och underhålla din egen pipeline. Är relationsskapande och brinner för att skapa värde för kunderna. Har erfarenhet av att sälja tjänster via telefon eller digitala möten. Vi är ett företag som tror på långsiktiga relationer – både med våra kunder och med dig som medarbetare. Här får du utrymme att bidra med dina idéer och utvecklas i en flexibel och modern miljö.

21 februari 2025
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Workforce Management Specialist
Visma Financial Solutions AB
Kundtjänstpersonal

Är du vår nya Workforce Management Specialist? Amili gör varje utgående faktura till en inkommande betalning genom automatiserade processer med fokus på kundernas behov och betalningsförmåga. Amili kombinerar teknik och mänsklig expertis för att säkerställa att varje kund får den hjälp de behöver, när de behöver den. Om det önskas personlig support finns vår kundservice tillgänglig på flera kanaler. För att ytterligare stärka vårt team och optimera vår effektivitet söker vi nu en: Workforce Management Specialist. Din viktigaste uppgift är att säkerställa rätt bemanning, i rätt kanal, vid rätt tidpunkt, för att möta kundernas behov och värna om kollegornas välmående. Rollen innebär att noggrant analysera historiska data, trender, information om nya kunder och förändringar i volymer. Du försöker förutse efterfrågan, optimera schemaläggning och effektivisera arbetsflöden, för att säkerställa hög kundnöjdhet och effektivitet. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Operativ arbetstidsplanering och schemaläggning för kundservicemedarbetare. Realtidsoptimering och analys av data för att säkerställa effektiv resursallokering. Utveckling och implementering av strategier för att maximera kund- och medarbetarnöjdhet. Samarbete med interna och externa partners som Telenor och Calabrio. Utveckling och bibehållande av rutiner inom Workforce Management. Är det dig vi söker? Erfarenhet inom kundservice/kontaktcenter är ett krav och erfarenhet av WFM, personalplanering och administration är viktiga grundpelare. Besitter kunskap i att utveckla prognoser och rapporter baserade på stora datamängder. Är en kunnig användare av Excel/Google Sheets och har ett stort intresse för dataanalys. Gillar att utforska och dra nytta av teknik och mjukvarulösningar. Erfarenhet av verktyg som Calabrio, Puzzel och PowerBI är meriterande. Erfarenhet av SQL är meriterande Starka kommunikationsfärdigheter på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt är verktyg du behöver för att kunna utföra ditt arbete på bästa sätt. Vi värdesätter hos dig: En vilja att lära och en allt-är-möjligt-attityd! Som person är du noggrann och nyfiken, alltid på jakt efter nya arbetssätt som förenklar vardagen. Du förstår helheten och ser vikten av samarbete både internt och externt. Du trivs med att arbeta strukturerat, både självständigt och i grupp, och du uppskattar en dynamisk miljö där snabba förändringar är en del av vardagen. Varför välja Amili? På Amili väntar ett jobb med kompetenta kollegor och engagerade ledare som verkligen bryr sig. Från fina förmåner till hisnande utsikt i våra fräscha lokaler i Oceanhamnen i Helsingborg, har vi skapat en arbetsplats med värme och omtanke. Amili är dessutom en del av techkoncernen Visma. Tillsammans är vi 16.400 kollegor världen över som stärker lönsamheten och förbättrar arbetslivet för miljontals människor. Välkommen till en plats där du kan växa, påverka och verkligen trivas. För en inblick i vår vardag, följ oss på instagram: @amilisweden Vill du bli vår nya kollega? Skicka in din ansökan redan idag! Vi gör löpande urval och tjänsten kan därmed komma att tillsättas innan sista ansökningsdag (2025-03-16). Givet vår bransch görs kreditupplysning som en del av rekryteringsprocessen. Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef: Operations Manager Martin Nilsson, [email protected]. Lön: enligt överenskommelse Tillträde: snarast Tillsvidareanställning med inledande provanställning. On-site på vårt kontor i Oceanhamnen

21 februari 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025