Ta din karriär till nya höjder med VIASALES! Bli en del av vårt växande säljteam och sälj för några av Sveriges största varumärken genom personliga möten med kunder. Som en del av vårt resande säljteam kommer du att få möjlighet att resa runt i landet, upptäcka nya platser och bygga starka relationer med kunder face to face. I den här tjänsten kommer du att vara borta hemifrån på veckodagarna och vi står självklart för både resor och boende, så du kan fokusera helt på att göra affärer och skapa minnesvärda kundupplevelser! Vi erbjuder: Attraktiva provisioner utan tak. Trygg start med garantilön. Kontinuerliga utbildningar inom försäljning och ledarskap. Möjlighet till tjänstebil för att göra dina resor smidigare och mer bekväma. Spännande aktiviteter och tävlingar för att hålla motivationen på topp. Vi söker dig som: Är flytande i svenska. Drivs av att uppnå resultat och älskar utmaningar. Är en social person som trivs med att möta nya människor. Har en passion för att resa och utforska nya platser och har möjlighet att bo borta hemifrån på veckodagarna. Körkort är meriterande, men inget krav. Skicka din ansökan idag då vi rekryterar löpande! För mer information, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53
Ta din karriär till nya höjder med VIASALES! Bli en del av vårt växande säljteam och sälj för några av Sveriges största varumärken genom personliga möten med kunder. Som en del av vårt resande säljteam kommer du att få möjlighet att resa runt i landet, upptäcka nya platser och bygga starka relationer med kunder face to face. I den här tjänsten kommer du att vara borta hemifrån på veckodagarna och vi står självklart för både resor och boende, så du kan fokusera helt på att göra affärer och skapa minnesvärda kundupplevelser! Vi erbjuder: Attraktiva provisioner utan tak. Trygg start med garantilön. Kontinuerliga utbildningar inom försäljning och ledarskap. Möjlighet till tjänstebil för att göra dina resor smidigare och mer bekväma. Spännande aktiviteter och tävlingar för att hålla motivationen på topp. Vi söker dig som: Är flytande i svenska. Drivs av att uppnå resultat och älskar utmaningar. Är en social person som trivs med att möta nya människor. Har en passion för att resa och utforska nya platser och har möjlighet att bo borta hemifrån på veckodagarna. Körkort är meriterande, men inget krav. Skicka din ansökan idag då vi rekryterar löpande! För mer information, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53
Do you have experience in Backoffice operations within automation or logistics? Are you structured, driven, and used to handling technical products in a fast-paced environment? Then this might be the perfect opportunity for you. About the role As a Backoffice assistant you will manage the full administrative process for all products in the Jungheinrich portfolio from order to delivery. You will collaborate closely with sales, logistics, and technical departments to ensure customer satisfaction and efficient handling. Key responsibilities: Handle and follow up on orders for new, used, and leasing trucks Plan and coordinate deliveries Invoice delivered orders Administer and improve internal processes and documentation Act as a point of contact between sales, logistics, and customers Provide reports and support continuous improvement initiatives Your profile: Experience in a similar Backoffice role within automation, logistics, or industrial sales Technical understanding of products like forklifts, racking and automation Skilled in ERP/order systems (e.g., SAP, IFS) Fluent in Swedish and English Knowledge to work with the AutoCAD program. We offer: Jungheinrich offers you an exciting and developing job in a growing organization with approximately 190 employees in Sweden and approximately 100 in Denmark, as well as 22,000 globally. An exciting opportunity to join a leading intralogistics and automation company with a strong international presence. At Jungheinrich, we value initiative, structure, and collaboration – and we care. Jungheinrich AG is one of the world's largest suppliers of forklifts, racking and storage systems. The annual production is over 125.000 trucks. The company has a total of 21.000 employees and a turnover of more than 4 billion Euro. Jungheinrich Svenska AB and Jungheinrich Danmark AS are wholly owned by the German parent company and have approximately 300 employees and a turnover of SEK +1000 million. The head office is located in Malmö. We have branch offices in Stockholm and Gothenburg, Horsens and Bröndby in DK, as well as sales offices in Örebro. Our business consists of sales of new and used forklifts, logistics systems, forklift rental, forklift service and spare parts. We also offer complete storage solutions with racking and storage systems. www.jungheinrich.se Jungheinrich ended up in 171st place on Forbes World's Best Employers 2021! Jungheinrich Svenska AB and Jungheinrich Danmark A/S were both licensed by Onelab as "Healthy Place to Work" in 2022. Both country organizations were licensed in 2023 to be "Great Place to Work" and Jungheinrich has been named "Ecovadis Platinum top 1%" Sustainability Classification globally.
Vill du vara med och säkerställa en bra skolgång för barn och unga. Vi söker dig som brinner för barns utveckling och lärande. Oavsett tidigare erfarenhet så kan just du göra skillnad och hjälpa oss fylla vikariebehovet i Burlövs kommun. Är du nyfiken på att vikariera i grundskolan och förskola? Har du kanske bakgrund inom idrott eller så trivs du bäst med bild och form? Kanske har du naturlig fallenhet för matematik, är en stjärna på grammatik eller har andra kunskaper du kan bidra med i klassrummet? Då kan du vara den vi söker för tjänsten som lärarvikarie till grundskolor och förskolor i Burlövs kommun! I rollen kommer du arbeta med barn i förskola och/eller skola. Det är ett flexibelt arbete där du hoppar du in när ordinarie personal är frånvarande, och följer deras planering för dagen. Uppdraget innebär att du kommer bli anställd av StudentConsulting och arbeta hos vår kunds olika grundskolor och förskolor i Arlöv och Åkarp. Arbetstiderna är förlagda till vardagar under dagtid. Start för tjänsten är i augusti. DETTA SÖKER VI För att passa i rollen som vikarie ska du vara lugn och stabil. Det är viktigt att du är duktig på att bygga relationer med barn och vuxna, du ska ge ett förtroendegivande intryck. Som person bör du ha god samarbetsförmåga samt en rak och tydlig kommunikation. För att bli aktuell för tjänsten krävs ett utdrag från Polisens belastningsregister. Du ansöker om detta på Polisens hemsida med e-legitimation. Låter detta intressant? Sök redan idag då vi genomför intervjuer löpande. OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Är du student eller deltidsarbetande med en passion för barns och ungdomars lärande? Vill du vara med och forma framtiden genom att inspirera och stötta elever i deras utveckling? Då har vi den perfekta möjligheten för dig! Som vikarie hos oss kommer du att arbeta i förskolor, grundskolor och fritidshem i Burlövs kommun. Du kommer att möta barn i åldrarna 1-16 år och arbeta tillsammans med engagerande förskollärare, lärare och specialpedagoger. Din uppgift blir att skapa en trygg och lärorik miljö där varje barn får möjlighet att växa och utvecklas. Du kommer i rollen att ingå i vår vikariepool och bli inringd med kort varsel. Anställningen sker via StudentConsulting och arbetstiderna är förlagda till vardagar på dagtid. Start för tjänsten är i mitten av augusit. DETTA SÖKER VI - Kan arbeta minst två vardagar i veckan. - Studerar minst 50% eller har en annan huvudsaklig sysselsättning. - Är flexibel och kan hoppa in med kort varsel. - Trivs med att snabbt anpassa dig till nya miljöer och arbetsuppgifter. För att passa i rollen som vikarie ska du vara lugn och stabil. Det är viktigt att du är duktig på att bygga relationer med barn och vuxna, du ska ge ett förtroendegivande intryck. Som person bör du ha god samarbetsförmåga samt en rak och tydlig kommunikation. För att bli aktuell för tjänsten krävs även ett utdrag från Polisens belastningsregister. Låter detta som något för dig? Tveka inte, sök redan idag och bli en del av vårt fantastiska team! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Øresundsbron söker en engagerad och lösningsorienterad operativ ledare till avdelningen Betalstation. Här kombinerar du ledarskap, kundfokus och tekniskt ansvar för att säkerställa en snabb och smidig passage över bron – dygnet runt, året om. Øresundsbron Konsortiet är ett svenskt-danskt företag som ägs av den svenska och danska staten och driver Øresundsbron mellan Danmark och Sverige. Företaget har 150 medarbetare och strävar efter att skapa en sammanhängande region med enkel, säker, snabb och klimatsmart trafik över Öresund. Fokus ligger på att skapa socialt, kulturellt, ekonomiskt och miljömässigt värde genom en pålitlig väg- och tågförbindelse. Organisationen präglas av proaktivitet, flexibilitet och gott samarbete. Som operativ ledare har du det dagliga ansvaret för den operativa driften i betalstationen, där du leder ett team av upp till 14 kundassistenter per pass. Du skapar förutsättningar för enastående kundmöten – både fysiskt och digitalt – och ett positivt arbetsklimat med stort engagemang och delaktighet. Exempel på arbetsuppgifter: · Säkerställa att arbetssätt och bemötande uppfyller Øresundsbrons mål · Arbetsleda kundassistenter under och mellan arbetspass · Följa upp dagligt arbete och hantera avvikelser · Ansvara för informationsflöde internt och externt kring passage och tillgänglighet · Arbeta nära teknikteamet för att hantera och förbättra det tekniska betalsystemet · Delta aktivt i förbättringsarbete inom Leveransenheten · Samordna den dagliga driften i betalstationen Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att vi på StudentConsulting hanterar hela rekryteringsprocessen, men du blir direkt anställd hos Øresundsbron. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt. Tjänsten innebär treskift (dag, kväll, natt) tillsammans med sju andra operativa ledare. Ni täcker upp varandra och samarbetar nära för att säkerställa en välfungerande drift dygnet runt. Placeringsort är Lernacken, Malmö. DETTA SÖKER VI Vi söker dig som: · Har förmåga att sätta dig in i kundens situation och skapa goda upplevelser · Är trygg i att leda målstyrt, fatta beslut och hantera avvikelser · Har erfarenhet av personalledning och/eller operativ drift · Trivs med ett högt tempo och har förmåga att prioritera och organisera · Har ett intresse för teknik och är lösningsorienterad i tekniska felhanteringar · Kommunicerar obehindrat på svenska eller danska samt engelska, både i tal och skrift · Har god datorvana och ett strukturerat arbetssätt Det är meriterande om du tidigare har arbetat med kundservice, trafikledning, teknisk support eller liknande roller i dygnet runt-verksamhet. Låter detta som en spännande möjlighet för dig? Skicka in din ansökan så snart som möjligt! Urval och intervjuer sker löpande. Det här erbjuder Øresundsbron Øresundsbron erbjuder en spännande roll i en visionär och dynamisk organisation. Det är en dansk svensk arbetsplats som spelar en viktig roll i utvecklingen av vår pulserande region. Här råder en informell och humanistisk företagskultur med stort fokus på trivsel, utveckling och ett gott medarbetarskap. Som medarbetare får du goda anställningsvillkor, inklusive tjänstepension, försäkringsförmåner, företagshälsovård och friskvårdsbidrag. Gemenskapen är viktig, och det anordnas regelbundet aktiviteter där kollegor möts och har trevligt tillsammans. OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Ref: 20251745 Arbetsuppgifter Grundskoleförvaltningen befinner sig i en spännande fas där vi växlar upp vårt arbete med att ge skolorna ett sammanhållet, kvalitativt och behovsanpassat stöd. Nu söker vi en sektionschef till en sektion som spelar en nyckelroll i detta utvecklingsarbete. Sektionen är en del av en avdelning inom förvaltningen där uppdraget är att stödja skolors ledarskap, organisation och elevhälsoarbete. Här finns spetskompetens inom både skolutveckling och samverkan med elevhälsans funktioner. Sektionen arbetar nära skolledning, stabsfunktioner och professioner inom elevhälsa. Som sektionschef ansvarar du för att leda, organisera och vidareutveckla sektionens arbete med målet att skapa bästa möjliga förutsättningar för skolornas utveckling och elevers lärande. Det innebär att både leda i det dagliga och att forma långsiktiga strukturer och processer för hållbart kvalitetsarbete. Du får ansvar för ett engagerat team medarbetare som arbetar med stöd till skolor, strategiskt kvalitetsarbete och större utvecklingsprocesser. Om uppdraget I rollen som sektionschef har du ett övergripande ansvar för sektionens: • Mål och resultat – du leder och styr i enlighet med lagar, mål, styrdokument och riktlinjer • Ekonomi – du ansvarar för budget, uppföljning och resursfördelning • Personal – du arbetsleder, utvecklar och följer upp medarbetarnas arbete och arbetsmiljö • Kvalitet – du säkerställer att sektionens processer håller hög kvalitet, bland annat genom systematiskt kvalitetsarbete • Samverkan – du företräder sektionen internt och externt, samordnar med andra enheter och bidrar till helheten i förvaltningens arbete Du blir en del av en ledningsgrupp tillsammans med enhetschef och andra sektionschefer där ni tillsammans arbetar för att skapa "Varje elevs bästa skola". Kvalifikationer Krav: • Akademisk utbildning, minst motsvarande filosofie kandidatexamen (180 hp) • Minst tre års erfarenhet av ledarskap med personalansvar • Erfarenhet av att arbeta mot eller i samverkan med elevhälsans funktioner • Erfarenhet av att leda större processer eller projekt • Erfarenhet av att bygga och utveckla organisatoriska strukturer • Dokumenterad erfarenhet av att arbeta med systematiskt kvalitetsarbete • God kommunikativ förmåga i både tal och skrift Meriterande: • Erfarenhet av att leda arbete inom elevhälsa • Kunskap om och erfarenhet av ledningssystem för systematiskt kvalitetsarbete enligt socialtjänstlagen Om arbetsplatsen Sektionen Stödteam arbetar med att stödja skolor med direkta och generella insatser kopplat till skolor och elever. Teamen är mestadels i verksamhet och är huvudmannens stöd på området. Skolsociala team och närvaroteam organiseras exempelvis här. Sektionen organiserar också utbildningar och stöd till skolor inom sektionens och enhetens ansvarsområden. Grundskoleförvaltningen – stadens största förvaltning med ca 80 skolor, 6500 medarbetare och 36000 elever erbjuder en arbetsplats för alla. Här vill vi växa, utvecklas och utmanas i vårt lärande tillsammans – varje dag. Vi ser till att alla får en god arbetsmiljö och satsar på ledarskap. Tillsammans arbetar vi alla för varje elevs bästa skola! Malmö stads verksamheter är organiserade i 14 förvaltningar. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa välfärd och hållbar samhällsutveckling. Tillsammans med Malmöborna utvecklar vi en ännu bättre stad att bo, verka och vara i; olikheter, livserfarenheter och talanger gör Malmö till en smart stad i hjärtat av Europa. Världens kunskap finns här. Läs om Malmö stad som arbetsgivare här malmo.se/jobb Information om tjänsten Anställningsform: Tillsvidare Omfattning: Heltid Antal tjänster: 1 Tillträde: Enligt överrenskommelse Övrigt Observera att vi i Malmö stad tagit bort det personliga brevet från ansökningsprocessen och ersatt det med urvalsfrågor, detta för en mer inkluderande rekryteringsprocess och en effektiv kandidatupplevelse för dig som söker jobb hos oss. Dina svar blir en viktig del i vårt urvalsarbete. Enligt skollagen krävs uppvisande av utdrag ur polisens belastningsregister vid anställning inom förskola, skola och skolbarnomsorg. Blankett för att beställa utdraget finns på: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/ Malmö stad strävar efter att medarbetarna ska representera den mångfald som finns i vår stad. Vi välkomnar därför sökande som kan bidra till att vi som arbetsgivare kan uppfylla Malmöbornas behov. För att skicka in din ansökan, klicka på ansök nedan. Har du några frågor gällande tjänsten kontakta kontaktpersonerna i annonsen. Dina ansökningshandlingar är allmänna handlingar och hanteras enligt offentlighetsprincipen. Har du beslut om skyddade personuppgifter ber vi dig kontakta annonsens kontaktperson för alternativ sökväg.
Är du ambitiös, social och nyfiken på att utvecklas inom försäljning? Svenska Trygghetslösningar AB erbjuder innovativa och kostnadseffektiva säkerhetslösningar med världsledande larmprodukter kända för sin pålitlighet och säkerhet. Vi söker nu drivna personer till vårt säljteam i Malmö. Om tjänsten: Heltid: Måndag till fredag, vilket ger dig helgerna lediga och möjlighet att ha sovmorgon på vardagar. Arbetsuppgifter: Sälj våra eftertraktade säkerhetslösningar till potentiella kunder och bidra till deras trygghet. Lön: Prestationsbaserad med hög provision - inget lönetak. Vi erbjuder: Betald försäljningsutbildning: Vi ger dig alla verktyg du behöver för att lyckas. Hög provision: Tjäna bra med pengar baserat på dina prestationer, utan lönetak. Utvecklingsmöjligheter: Väx och utvecklas inom ett dynamiskt företag i en ständigt växande bransch. Trivsam arbetsmiljö: Bli en del av ett engagerat team med öppen dialog och stark gemenskap. Belöningsprogram: Delta i säljtävlingar och få chansen att vinna fantastiska priser. Förmånsbil: En sprillans ny BMW som du kan köra både privat och i tjänst. Vi söker dig som: Är öppen, positiv och nyfiken på försäljning och/eller vill utvecklas inom området. Behärskar svenska språket flytande. Är minst 18 år. Är fri från anmärkningar i polisens belastningsregister. Har en stark drivkraft och gillar att arbeta mot uppsatta mål. Har god social kompetens och trivs med kundkontakt. Skicka in din ansökan enkelt och smidigt på vår webbplats! Det tar bara några minuter att svara på några snabba frågor, och vi kommer att kontakta dig inom kort för ett första samtal. Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor om jobbet eller arbetsplatsen. Mejla oss på [email protected] och märk den "Säljare Malmö". Vi ser fram emot att höra från dig!
Är du ambitiös, social och nyfiken på att utvecklas inom försäljning? Svenska Trygghetslösningar AB erbjuder innovativa och kostnadseffektiva säkerhetslösningar med världsledande larmprodukter kända för sin pålitlighet och säkerhet. Vi söker nu drivna personer till vårt säljteam i Kristianstad. Om tjänsten: Heltid: Måndag till fredag, vilket ger dig helgerna lediga och möjlighet att ha sovmorgon på vardagar. Arbetsuppgifter: Sälj våra eftertraktade säkerhetslösningar till potentiella kunder och bidra till deras trygghet. Lön: Prestationsbaserad med hög provision - inget lönetak. Vi erbjuder: Betald försäljningsutbildning: Vi ger dig alla verktyg du behöver för att lyckas. Hög provision: Tjäna bra med pengar baserat på dina prestationer, utan lönetak. Utvecklingsmöjligheter: Väx och utvecklas inom ett dynamiskt företag i en ständigt växande bransch. Trivsam arbetsmiljö: Bli en del av ett engagerat team med öppen dialog och stark gemenskap. Belöningsprogram: Delta i säljtävlingar och få chansen att vinna fantastiska priser. Förmånsbil: En sprillans ny BMW som du kan köra både privat och i tjänst. Vi söker dig som: Är öppen, positiv och nyfiken på försäljning och/eller vill utvecklas inom området. Behärskar svenska språket flytande. Är minst 18 år. Är fri från anmärkningar i polisens belastningsregister. Har en stark drivkraft och gillar att arbeta mot uppsatta mål. Har god social kompetens och trivs med kundkontakt. Skicka in din ansökan enkelt och smidigt på vår webbplats! Det tar bara några minuter att svara på några snabba frågor, och vi kommer att kontakta dig inom kort för ett första samtal. Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor om jobbet eller arbetsplatsen. Mejla oss på [email protected] och märk den "Säljare Kristianstad". Vi ser fram emot att höra från dig!
Vi på Helsingborgshem strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare med ett starkt varumärke som lägger stor vikt vid våra medarbetares välmående och utveckling. Vi vill vara en arbetsplats där medarbetare trivs och kan växa. Idag är vi 250 medarbetare som genom ett öppet och aktivt förhållningssätt vill möta våra kunders drömmar om livet hemma. Både idag och imorgon. Vi ägs av Helsingborgs Stad och var sjunde Helsingborgare har sitt hem hos oss. Vi äger och tar hand om 12 000 hyreslägenheter och finns i över 30 bostadsområden. Vår verksamhet är viktig för att staden ska växa och vara attraktiv för en mångfald av människor. Därför strävar vi efter att utveckla boenden, stadsdelar och service som matchar olika livsstilar och behov. Vi vill att våra kunder ska känna sig stolta. Stolta över sin bostad, sitt område och sin stadsdel - och över Helsingborg. Läs mer på www.helsingborgshem.se. Helsingborgshem söker Kvartersansvarig Uppdrag och ansvar Som Kvartersansvarig hos oss spelar du en central roll i att skapa en trivsam och trygg vardag för våra hyresgäster. Med ditt engagemang och din närvaro bidrar du till att våra fastigheter är hela, rena och välskötta - men framför allt är du ett välkänt ansikte i stadsdelen som möter både hyresgäster, entreprenörer och leverantörer med ett leende och en lösningsfokuserad inställning. Du har ett genuint intresse för både fastigheter och människor, och trivs i en roll där service, samarbete och kvalitet går hand i hand. Tillsammans med boendeutvecklare, områdesutvecklare, teknisk förvaltare och andra kollegor inom organisationen, arbetar du för att våra stadsdelar inte bara ska fungera - utan blomstra. Som Kvartersansvarig varierar dina arbetsuppgifter då du bland annat: * Hanterar inkommande felanmälningar och utför reparationer både i lägenheter och i allmänna utrymmen både inomhus- och utomhus. * Följer schemalagda ronderingar för att säkerställa skötsel och underhåll i enlighet med våra kunders behov samt myndighetskrav. * Planerar och strukturerar din dag på egen hand utifrån verksamhetens behov. * Använder dig av digitala verktyg och administration kopplat till dina dagliga ärende. Framöver kan det också bli aktuellt att ingå i vår interna jourgrupp, vilket innebär att du kan behöva vara tillgänglig kvällar och helger enligt schema. Egenskaper & Erfarenheter För att trivas och prestera väl i rollen, ser vi att du har följande erfarenheter och kunskaper med dig: * Kunskap om skötsel och reparationer. * Gymnasieutbildning eller motsvarande. * Van datoranvändare. * Du har förmågan att ta dig an ett fysiskt krävande arbete. * Du kan uttrycka dig obehindrat i tal och skrift på svenska. * Manuellt B-körkort. Meriterande är; * Tidigare arbetslivserfarenhet inom området * Fastighetsvärds- eller fastighetstekniskutbildning * Certifikat för heta arbeten och systematiskt brandskyddsarbete * Om du arbetat i kundstödsprogram tidigare För att skapa en trivsam och trygg vardag för våra hyresgäster krävs att du är flexibel och trivs att arbeta i en varierande roll med stort eget ansvar där du planerar och prioriterar effektivt. Att du dessutom har ett ständigt serviceorienterat förhållningssätt och trivs med att interagera med andra, både hyresgäster och kollegor är avgörande. Du bemöter alla med respekt, engagemang och har ett intresse för fastigheter. Vi kommer att lägga stor vikt vid de personliga egenskaperna i denna rekrytering. Kontakt och ansökan I den här rekryteringen samarbetar Helsingborgshem med JeffersonWells, en del av ManpowerGroup. Tjänsten är en tillsvidareanställning med provanställning på 6 månader. Sista ansökningsdag 2025-07-27. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, ansök därför så snart som möjligt. För mer information om tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Patrik Nordberg, [email protected]. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. En godkänd bakgrundskontroll är en förutsättning för att anställning ska bli aktuell. Vi ser fram emot din ansökan! Här kan du bidra till att göra Helsingborg attraktivt att leva och bo i för en mångfald av människor! I tjänsten och inom Helsingborgshem som verksamhet, finns en långsiktighet i arbetet där vi verkar för nöjda kunder och för att ta ett samhällsansvar. Välkommen till ett bolag med ett stort hjärta och fokus på att skapa trygghet för fler i vår stad!
Välj ett jobb för att visa detaljer