Penetrationstestare
A Hub AB
IT-säkerhetsspecialister

Vi söker nu fler seniora penetrationstestare till vårt team. Du får arbeta tillsammans med ca 40 specialister, både kvinnor och män i blandade åldrar, inom penetrationstest , Red Teaming och liknande tekniska utredningar – med uppdrag som gör skillnad inom samhällsviktiga verksamheter. Våra kunder finns bland annat inom samhällskritisk infrastruktur, myndigheter och försvar. Vi ser gärna att du har minst fem till tio års erfarenhet inom området och en bred teknisk grund. Placering är möjlig på flera orter, bland annat Stockholm, Göteborg, eller Linköping – men andra alternativ kan diskuteras. Din roll Som penetrationstestare hos oss kommer du att: Utföra tekniskt djupgående säkerhetstester i varierande IT-miljöer Arbeta med planering, genomförande, analys och rapportering av tester – både självständigt och i team Presentera resultat för både tekniska och icke-tekniska målgrupper Delta i Red Team-övningar, hotaktörsemulering och andra typer av säkerhetsgranskningar Vara med och forma uppdrag tillsammans med kund, från behovsanalys till leverans Vem är du? Vi söker dig som: Har lång erfarenhet av penetrationstester – inklusive Red Team, scenariobaserade tester och olika former av Black box, Grey box och White box-tester Trivs med att ta ansvar för hela uppdrag och att arbeta nära kund Kan skriva tydliga tekniska rapporter och kommunicera resultat på ett pedagogiskt sätt Har god kännedom om ramverk som OWASP, PTES, MITRE Frameworks, etc och gärna en certifiering såsom OSCP, GPEN eller motsvarande Är van vid att arbeta brett, du är inte nischad mot endast ett område utan du kan t ex AD, Webb, IoT, Linux, Hårdvara, kodgranskning Har en social och prestigelös inställning, och värdesätter kunskapsdelning och gott samarbete Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Meriterande Bakgrund inom Försvarsmakten eller erfarenhet från samhällskritiska miljöer Djup kunskap olika teknologiområden, t ex penetrationstest av molnlösningar, finansinfrastruktur, fordon och signalsystem Erfarenhet av reverse engineering, containers, virtualisering, molnlösningar och programmering. VAD ERBJUDS? Här får du arbeta med säkerhetsuppdrag som bidrar till att skydda viktiga samhällsfunktioner. Du blir en del av ett nordiskt nätverk med över 300 säkerhetsspecialister, där du får tillgång till tekniska labbmiljöer, interna kunskapsforum och stöd för att växa både professionellt och personligt. Kompetensutveckling är en självklar del av din anställning, oavsett om det handlar om att fördjupa din expertis eller att bredda dina kunskaper. Här ges du möjlighet att arbeta i framkant inom cybersäkerhet, digitalisering, autonomi och AI – i projekt där säkerheten aldrig får kompromissas. Många av våra uppdrag genomförs på plats hos kund, vilket innebär att resor ingår. VILL DU GÖRA SKILLNAD? Skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpandes. Observera att rollen kräver säkerhetsprövning med registerkontroll.

12 juni 2025
Sista ansökan:
29 november 2025
Solution Knowledge Specialist - Network audio
Axis Communications AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

New Business is an organization within AXIS, we develop a number of innovative product lines outside Axis network video, to offer our customers the best products, solutions and services on the market. Our Software partners are key in the development of our market and to offer a solution to the end customer. Network audio solutions put the power of IP to work to help you proactively protect people and property on your premises, we are now looking for a Solution Knowledge Specialist to join our Network audio team within New Business Who is your future team? You will be part of the New Business global Product Management team with Product Managers, Product Specialists and Sales Engineers with responsibility for Network Audio, Intercom and Access Control What you'll do here as a Solution Knowledge Specialist? As Solution Knowledge Specialist in our Network Audio team, your main task is to transfer knowledge about our Network audio solutions to our regional sales and marketing organizations and feedback findings and needs to product management. As part of the Audio Team, you will practically test and evaluate our Network Audio solutions as well as gather and analyze information coming from our sales regions. Based on this you will develop different types of educational material, e.g. trainings, videos, how-to-do, and documentation of how Axis offering compares to other solutions available in the market etc. You will deliver the material through a multitude of channels, including prerecorded online webinars and training sessions in front of live audiences. You will be responsible for maintaining our Network Audio Solution material and ensuring it is up to date. You will work in a team of product managers, product specialists and global sales engineers that works closely with R&D. Further you will cooperate with corporate marketing, market intelligence, global sales and product introduction management. Together with them you have the responsibility to deliver the knowledge that Axis sales organization needs to be successful with Network Audio solutions. We travel to strengthen relations but focus on digital media to become efficient. Travelling up to 20 days a year. Who are we looking for/Who are you? We believe you have: * At least 5 years relevant work experience * Documented experience from creating and presenting educational materials including videos * A pedagogic approach, both spoken and written, when explaining technical matters * Excellent presentation skills * An engineering background with passion for technology * Fluent in English. Swedish language skills are not a requirement, but a distinct advantage If you have experience from Network audio solutions, this is a valued bonus. What Axis have to offer By joining Axis, you will embark on an exciting journey of personal and professional growth. We will offer you a great introduction to Axis with training. Our team will support you but also listen to your experiences and give you freedom to explore and realize your ideas. We are a fast-growing company that can offer you great career opportunities and a competitive package of benefits. In exchange for your dedication, Axis offers you a job in an open, friendly, and professional environment. We work in an innovative and global organization that takes great pride in delivering world-class, high-quality products, services, and solutions to our customers. Working with us gives you an excellent opportunity to develop in an organization promoting professional and individual growth. You will have a role where your operational effort really will be of great impact to the overall success of Axis. We want you to enjoy working with us, which is why we offer benefits such as flexible working hours, Friday cake, company bonus, wellness allowance, health insurance and your very own Axis bicycle - to name a few. Ready to Act? Axis is a company realizing the benefits of a diverse workforce. We know that diversity in groups creates a better working environment and promotes creativity, something that is fundamental for our success. Would you like to grow with us? Find out more from Mikael Jönsson, Director, Products & Solutions Management who can be reached on We review applications continuously.

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
CNC- fräsare - Ständig EM!
Ikett Personalpartner AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Om tjänsten Vi söker nu efter en skicklig CNC-fräsare till spännande företag strax utanför Trelleborg! I arbetet ingår fräsning, programmering och riggning av CNC-fräs. CNC-fräsning med hjälp av både 3- och 5 axliga fräsmaskiner. GibbsCAM används som CAM-programvara. I rollen kommer du att främst bearbeta detaljer i i rostfritt och duplexstål, men företaget använder även andra material som aluminium och plast. Arbetstider: Ständig eftermiddag. Starttid: Omgående eller enligt överenskommelse. Inledningsvis kommer du vara anställd via Ikett de första sex månaderna, därefter är målet att anställningen går över direkt hos kund. Om företaget Företaget är en helhetsleverantör inom legotillverkning från ritning, till monterad och leveransklar produkt. Företaget arbetar främst med tillverkning i rostfritt stål, allt från detalj till komplett maskin. Bearbetning i andra material kan även förekomma. Här får du möjlighet att arbeta i en modern och trevlig verkstad! Din profil För att trivas i rollen tror vi att du: - Har tidigare erfarenhet som CNC-fräsare. - Goda kunskaper i programmering. - God vana av ritningsläsning. - Har god arbetsvilja och strävar efter att utvecklas långsiktigt som CNC-operatör. - Trivs med likväl arbete självständigt som i grupp. Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute på våra kundföretag. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Som konsult hos Ikett har du möjligheten att söka lokala arbeten och researbeten i Sverige samt Norge. Vi arbetar kontinuerligt för att du och kunden ska trivas så bra som möjligt med varandra och för att era önskemål ska tillgodoses. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as

12 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
CNC- fräsare - Ständig EM!
Ikett Personalpartner AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Om tjänsten Vi söker nu efter en skicklig CNC-fräsare till spännande företag strax utanför Malmö! I arbetet ingår fräsning, programmering och riggning av CNC-fräs. CNC-fräsning med hjälp av både 3- och 5 axliga fräsmaskiner. GibbsCAM används som CAM-programvara. I rollen kommer du att främst bearbeta detaljer i i rostfritt och duplexstål, men företaget använder även andra material som aluminium och plast. Arbetstider: Ständig eftermiddag. Starttid: Omgående eller enligt överenskommelse. Inledningsvis kommer du vara anställd via Ikett de första sex månaderna, därefter är målet att anställningen går över direkt hos kund. Om företaget Företaget är en helhetsleverantör inom legotillverkning från ritning, till monterad och leveransklar produkt. Företaget arbetar främst med tillverkning i rostfritt stål, allt från detalj till komplett maskin. Bearbetning i andra material kan även förekomma. Här får du möjlighet att arbeta i en modern och trevlig verkstad! Din profil För att trivas i rollen tror vi att du: - Har tidigare erfarenhet som CNC-fräsare. - Goda kunskaper i programmering. - God vana av ritningsläsning. - Har god arbetsvilja och strävar efter att utvecklas långsiktigt som CNC-operatör. - Trivs med likväl arbete självständigt som i grupp. Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute på våra kundföretag. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Som konsult hos Ikett har du möjligheten att söka lokala arbeten och researbeten i Sverige samt Norge. Vi arbetar kontinuerligt för att du och kunden ska trivas så bra som möjligt med varandra och för att era önskemål ska tillgodoses. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as

12 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Lärare i ma/no 7-9 på Hyllinge skola
Åstorps kommun
Grundskollärare

Vill du vara med att utveckla vår verksamhet? Välkommen till Åstorp – Söderåsstaden med mod att pröva nya vägar. Åstorp ligger strategiskt beläget mitt i nordvästra Skåne med närhet till hav och natur. Här finns möjlighet till härliga upplevelser, då natur och kultur är ett kännetecken för kommunen. Åstorp befinner sig i en positiv tillväxt med cirka 16 000 invånare. Genom mycket goda väg- och järnvägsförbindelser underlättas arbetspendling. Vi erbjuder en attraktiv arbetsplats, där alla kan göra skillnad. Vi värdesätter den kvalitet som respekt och mångfald tillför. Kommunen arbetar aktivt med hälsofrämjande insatser och har t.ex. tobaksfri arbetstid. Åstorp är en del av Familjen Helsingborg, vilket erbjuder goda möjligheter till kommunövergripande samverkan och utveckling. ARBETSUPPGIFTER • Undervisa i matematik och NO i årskurs 7-9 med fokus på att skapa en undervisning av hög kvalité. Kan finnas möjlighet till en förstelärartjänst.  • Planera, genomföra och utvärdera undervisningen i enlighet med läroplanens syfte, mål och centrala innehåll. • Arbeta aktivt i arbetslaget med gemensamt ansvar för elevernas utveckling och skolans pedagogiska arbete. • Vara mentor för en grupp elever och tillsammans med arbetslaget skapa trygghet, struktur och goda förutsättningar för lärande. • Bygga och upprätthålla tillitsfulla relationer med elever, kollegor och vårdnadshavare. • Bidra till ett positivt och professionellt arbetsklimat genom god kommunikation och samarbete. • Ta ansvar för dokumentation och uppföljning av elevernas kunskapsutveckling. • Delta i skolans utvecklingsarbete och bidra med idéer och initiativ för att förbättra undervisning och lärmiljöer. • Utöva ett relationellt ledarskap i klassrummet och vara en tydlig och strukturerad vuxen i elevernas skolvardag. KVALIFIKATIONER Vi söker en utbildad och legitimerad ämneslärare i ma/no och teknik för årskurs 7-9, gärna med flera års erfarenhet av undervisning. Den vi söker har en stark pedagogisk kompetens, är en tydlig ledare i klassrummet och har förmågan att bygga goda, individuella relationer med eleverna. Tjänsten kräver en person som värdesätter ordning och reda, både i klassrumsmiljön och i arbetet med eleverna. Det är viktigt att kunna skapa och upprätthålla arbetsro under lektionerna. Vi söker också någon med god samarbetsförmåga, som bidrar med en positiv kraft i arbetslaget. Förmågan att ta initiativ, vara flexibel och se vad som behöver göras är avgörande. Vi värdesätter ett starkt engagemang för undervisning och en vilja att ständigt utvecklas. Den vi söker planerar och förbereder sina lektioner noggrant, och dokumenterar elevernas kunskapsutveckling på ett strukturerat sätt. Varje lektion ska präglas av kvalitet och ett tydligt syfte ÖVRIGT För att bli aktuell för anställning i Åstorps kommun behöver du uppvisa utdrag ur polisens belastningsregister. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till olika rekryteringskanaler och marknadsföring, vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediasäljare, rekryteringssajter eller liknande.

12 juni 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Kassabiträde till Mediterrean BBQ
Arkoc restaurang AB
Hovmästare och servitörer

Vi söker dig med erfarenhet inom serveringsbranschen och som är intresserad av att ta på sig ett större ansvar i vår restaurang. Vi på Durkslaget söker någon som vill hjälpa oss att ta restaurangen till nya höjder! I rollen som servitör/servitris kommer du att ha följande ansvarsområden: Kassahantering Hantering av lager och beställning av drycker Servering och upprättande av långvariga relationer med våra gäster Diskhjälp Vi söker någon som är självgående, strukturerad och serviceinriktad med goda kommunikationsfärdigheter. Om du har erfarenhet av ledarskap och trivs i en dynamisk miljö är det ett plus. Om du tror att du har vad som krävs för att bli en del av vårt team, skicka in din ansökan idag! Vi ser fram emot att höra från dig Arbetstider mellan 11:00 till 19:00. Ansökning med bild på CV!

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Chief Financial Officer (CFO)
Radeptus i Sverige AB
Ekonomi- och finanschefer

Join Comsys as CFO Location: Lund, Sweden Company: www.comsys.se Comsys is a cleantech company based in Lund, dedicated to improving power quality and energy efficiency around the world. We’re now looking for a Chief Financial Officer (CFO) to lead and develop our finance function – both in Sweden and in our U.S. subsidiary. This is a broad and dynamic role for a hands-on, forward-thinking finance leader who thrives in a fast-moving, tech-driven environment. As CFO, you will also be a key member of the management team, playing a central role in shaping the company’s strategy and direction. We're looking for someone with a strong interest in strategic leadership, management team collaboration, and modern, value-driven leadership. Your Responsibilities Lead the finance department and manage one Finance Assistant Actively contribute to strategic initiatives as part of the management team Full accounting responsibility for Comsys AB and Comsys Inc (US) Monthly closings, consolidation, group reporting Internal reporting to CEO and management Cash management, budgeting, forecasting Project, sales, operations & financial controlling Tax, transfer pricing, insurance, financing, audit Liaison with partners in the U.S. (e.g. Business Sweden, HR) Drive continuous improvement in financial processes and reporting Oversee general administration Tools you will work with Business Central Power BI Hogia Bokslut/Koncern Hogia Skatt Your Profile Degree in Finance/Accounting Solid experience in accounting, controlling, and financial leadership Genuine interest in leadership, strategy, and cross-functional collaboration Familiarity with international business (ideally including the U.S.) Experience in group consolidation and reporting Strong analytical, hands-on, and improvement-oriented mindset Fluent in Swedish and English Why Comsys? A meaningful role with broad responsibility and influence A well-functioning finance department with efficient processes An agile, international company with sustainability at its core Apply now and help shape the financial future of a tech company with global impact. Our recruitment partner, Radeptus i Sverige AB, is assisting us with the recruitment process. If you have any questions regarding the position, please contact [email protected] or call Jenny Månsson at +46 703 318 506.  Send your application to [länk till rekryteringssystem]  Applications reviewed on an ongoing basis

12 juni 2025
Sista ansökan:
29 november 2025
Truckförare | Lernia | Örkelljunga

Är du en engagerad och noggrann truckförare som söker nya utmaningar? Vår kund i Örkelljunga med omnejd erbjuder en spännande möjlighet där din skicklighet och arbetsvilja kan göra skillnad. Bli en del av ett dynamiskt team, där ditt arbete är avgörande för verksamhetens framgång. Sök idag! Om tjänsten Som truckförare hos vår kund kommer du att ansvara för lastning och lossning av gods, säkerställa effektiv lagerhantering och transportera varor inom anläggningen. Du kommer även att arbeta med att optimera lagerutrymmen och följa säkerhetsföreskrifter. Ditt arbete innefattar underhåll av utrustning samt samarbete med kollegor för att säkerställa smidiga logistikflöden och en hög servicegrad. Om dig Formell kompetens Vi söker dig som har en giltig truckutbildning samt erfarenhet av arbete med lastning o lossning. Du bör ha goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift, för att kunna kommunicera effektivt med kollegor och arbetsledning. Dessutom krävs det att du har grundläggande förståelse för säkerhetsföreskrifter och är noggrann i ditt arbete för att säkerställa en trygg arbetsmiljö. Meriterande Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av lagerarbete och är van vid att hantera olika typer av lageradministration. Kunskap om moderna hanteringssystem och förmåga att arbeta med digitala verktyg är också värdefulla färdigheter. Erfarenhet av att jobba i en snabb och dynamisk miljö samt att ha ett serviceinriktat förhållningssätt kan ge dig ett försprång i rekryteringsprocessen. Som en av oss Som anställd bemanningskonsult hos oss får du alltid en marknadsmässig lön, semester, pensionsavsättning, försäkringar och anslutning till vårt kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra hos oss så självklart erbjuder vi våra konsulter friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Under din anställning har du en konsultchef som är ansvarig för ditt uppdrag och ser till att du trivs på din arbetsplats och stöttar dig samt utvecklar dig i din yrkesroll. Om Lernia Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet. Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt. Hur du söker tjänsten För att söka tjänsten, scrolla ner till ansökningsformuläret nedan. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Om du har några frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Shkodran Zejneli via e-post: [email protected]

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Butikschef – Coop Tomelilla
Coop Syd AB
Chefer inom handel

Vi söker nu dig med stora visioner, branschkunnighet och affärsmannaskap för att driva en livsmedelsbutik. Du ska med personligt engagemang ansvara för drift och utveckling av verksamheten i butiken, t.ex. avseende kundmöte, personal och genom aktiv bevakning och bearbetning av den lokala marknaden. Coop erbjuder dig ett spännande och stimulerande chefsjobb i en verksamhet med alla möjligheter för dig som vill utvecklas. Som Butikschef har du en betydande roll där vi ser att du är den naturliga ledaren och kulturbäraren som visar vägen framåt. Genom att vara en förebild för dina medarbetare inspirerar du dem till att varje dag prestera sitt yttersta. Du kommer att gå en spännande framtid till mötes så vi ser gärna att du är nytänkande och kreativ i ditt sätt att arbeta, har drivkraften att skapa säljtryck och inspirera kunden till köpglädje. Vi lägger stor vikt vid ditt ledarskap då ledning och utveckling av medarbetare är en stor del i din vardag. För att lyckas med detta måste du ha lätt för att kommunicera, vara tydlig i ditt ledarskap, vara entusiasmerande samt använda din sociala lyhördhet. Din roll kräver att du är strukturerad, tar ett stort ekonomiskt ansvar samt är resultatfokuserad, målinriktad, driver förändringsprocesser och har ett starkt sinne för affärer. Tillsammans med dina medarbetare ansvarar du för att butiken är säljande, i ständig utveckling och attraktiv för att alltid överträffa våra kunders förväntningar. Du har ett aktivt matintresse samt ett brinnande driv för att utveckla butiken och Coop framåt. I ditt arbete ingår att: - Leda försäljningsarbetet tillsammans med övriga ansvariga - Skapa en säljande och inspirerande miljö i butiken - Arbeta med olika kundaktiviteter - Företräda Coop på den lokala marknaden gentemot kunderna. - Säkerställa den dagliga driften – bemanning, varuförsörjning, prisvård mm - Ansvara för budget och affärsplan för enheten - Initiera, leda och driva olika initiativ för att förbättra lönsamhet och resultat - Coacha medarbetare för att uppnå ökad försäljning, resultat och kundnöjdhet - Ansvara för löpande personalarbete såsom arbetsfördelning, kompetensutveckling, introduktion av nya medarbetare, medarbetarsamtal, efterföljande av rutiner och regelverk etc. - Säkerställa att Coops hållbarhetspolicy efterlevs Tjänsten är en tillsvidareanställning på 40h/vecka. Antal annonserade arbetstillfällen: 1 Utbildning - Gymnasieutbildning är ett krav - Eftergymnasial utbildning eller högskola är meriterande Erfarenhet/ kompetens - Tjänsten kräver bred erfarenhet och kompetens inom detaljhandelsförsäljning - Dokumenterat goda resultat i detaljhandelsförsäljning - Dokumenterad erfarenhet av att leda förbättringsarbete - Dokumenterad erfarenhet av att leda personal är meriterande Tempot i butiken kommer vara mycket högt, varför stresstålighet och planeringsförmåga är viktiga egenskaper. Vi söker dig som är en kreativ person som drivs av att skapa en god kultur bland dina medarbetare där alla känner sig delaktiga. Du vågar tänka annorlunda och testa nya lösningar samt har lätt för att få med dig andra mot samma mål. Kontaktpersoner Christopher Neving Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot din ansökan! Coop är unikt! Det är lätt att tro att alla matbutiker är lika. Samma varor på hyllorna, samma kundvagnar och så kassan vid utgången. Men Coop är annorlunda eftersom vi ägs av våra 3,5 miljoner medlemmar. Det är vad som gör oss unika. Det ger oss också ett extra stort ansvar, men också extra stora möjligheter. Coop är en av Sveriges största arbetsgivare och vi drivs av uppgiften att ge alla tillgång till den goda maten. Vi är inne i en spännande förändringsresa mot att vara den goda kraften i mat-Sverige. Vi ska förenkla vardagen och ge alla tillgång till goda råvaror – något som är bra för både kropp, själ och vår miljö. Coop har länge levt i framkant och förverkligat vikten av ekologiskt tänkande. Vår fisk är certifierad, hönsen utsläppta och vårt egna varumärke Änglamark är utsett till Sveriges Grönaste Varumärke - men vår resa slutar inte där. Tillsammans med våra medarbetare arbetar vi varje dag tillsammans med våra kunder för att fortsätta vara bäst på hållbar utveckling och nu satsar vi ännu mer på att sprida matglädje och mer kärlek till bra råvaror. Tillsammans kan och ska vi bli den goda kraften i mat-Sverige! Coop värdesätter kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

12 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Psykologer till Psykoterapimottagning Grangatan i Malmö
REGION SKÅNE
Psykoterapeuter

Gör skillnad. Varje dag. Region Skånes offentliga primärvård öppnar nu en mottagning för vårdval psykoterapi på Grangatan i Malmö. Vi kommer att erbjuda psykologisk behandling av hög kvalitet till våra patienter. Målet är att bedriva självständigt arbete, men samtidigt dela lokal och verksamhetschef med Vårdcentralen Granen. Genom att dela lokal med vårdcentralen ges det möjlighet till ett större socialt sammanhang och nära samarbete med kollegor från olika professioner. Dessutom kommer administrativt stöd att finnas tillgängligt för att hantera den löpande administrationen inom vårdvalet. ARBETSUPPGIFTER Vi välkomnar nu tre legitimerade psykologer eller psykoterapeuter som vill vara med och starta upp Primärvården Skånes mottagning för psykoterapi. Din huvudsakliga arbetsuppgift innebär att självständigt arbeta med psykologiska behandlingar såsom lätt till måttlig stress, depression och ångest. Vi erbjuder dig möjlighet att arbeta utifrån kognitiv beteendeterapi eller psykodynamisk terapi, utifrån din utbildning och erfarenhet. Du ges också stort utrymme till att själv lägga upp ditt arbete och dina behandlingar. KVALIFIKATIONER Du som söker är legitimerad psykolog alternativt legitimerad psykoterapeut, med behörighet att verka inom svensk sjukvård. Språkkunskap i svenska motsvarande lägst nivå C1 enligt Europarådets nivåskala är ett krav. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom primärvård eller med psykologisk behandling. Du som person har ett intresse för att arbeta med psykologiskt behandlingsarbete. Vidare bidrar du till arbetsklimatet med ditt engagemang och positiva inställning, med fokus på att erbjuda bästa vårdkvalitet för våra patienter. Därtill är du trygg som person och noggrann i din yrkesroll. Vi ser också att du aktivt bidrar till verksamhetens förbättrings- och utvecklingsarbete. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. I denna rekryteringsprocess tillämpar vi löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan redan idag, vi ser fram emot att lära känna dig! Observera att denna annons finns publicerad under flera olika orter/yrkeskategorier som är kopplade till en huvudannons. Du kan därför komma att slussas vidare när du söker jobbet. ÖVRIGT Primärvården Skåne - I första hand för hela livet. Primärvården Skåne är Region Skånes primärvård i egen regi. Vi är ca 3 500 medarbetare som varje dag arbetar för att ge Skånes invånare nära vård av hög kvalitet och ett gott bemötande, genom livets alla skeden. Detta gör vi utifrån Region Skånes värdegrund välkomnande, drivande, omtanke och respekt. Primärvården Skåne bedriver verksamhet över hela Skåne, både i städer och på mindre orter. Vi möter patienter med olika behov, bakgrund och förutsättningar fysiskt på våra mottagningar eller digitalt. Vår verksamhet är konkurrensutsatt och behöver nå ut till människor i alla åldrar, med olika bakgrund och på olika platser i Skåne. Primärvården Skåne baserar sin positionering på samma grund som Region Skåne, som finns beskrivna i varumärkesguiden för Region Skåne. Primärvården Skånes verksamhetsidé Primärvården Skåne ska erbjuda personcentrerad vård med hög medicinsk kvalitet och kontinuitet. Vi skapar förtroende och bygger relationer genom respekt och ett professionellt bemötande. Vi är tillgängliga och erbjuder en hälso- och sjukvård som främjar hälsa och välbefinnande för Skånes alla invånare. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

12 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025