Administratör
Snabb Jobb Sverige AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Arbetsuppgifter I rollen som Administratör har du ansvar för dialog med kunder och leverantörer gällande diverse ärenden. Du supporterar i olika administrativa uppgifter gällande projekt, ärenden och vardagliga arbetsuppgifter. Du arbetar lösningsorienterat och finns där som en hjälpande hand i kollegors vardagliga arbete. · Dialog med kunder och leverantörer · Ansvarar för diverse administrativa uppgifter · Agera support till kollegor Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper · Tidigare erfarenhet av administration · God datorvana och teknisk kunskap · Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift Ansökan Är du rätt person för jobbet? Skicka din ansökan med CV och ett kort personligt brev. Urval sker löpande. OBS! Skriv ansökningskoden: SHAD006 i övrig information.

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Behandlingssamordnare som vill bidra till livsviktig förändring
Statens Institutionsstyrelse
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

Statens institutionsstyrelse, SiS, är en myndighet som ansvarar för individuellt anpassad tvångsvård för ungdomar med komplex psykosocial problematik och för vuxna med missbruk. SiS verkställer även sluten ungdomsvård. Det gör vi på ungdomshem och hem för vuxna med missbruk, över hela landet. Hos oss på SiS blir ditt arbetsliv en spännande utmaning. Oavsett var i vår organisation du arbetar, eller vilken tjänst du har, hjälper du till att skapa livsviktig förändring. SiS LVM-hem Lunden tar emot kvinnor med alkohol-, narkotika- eller blandmissbruk. Vi tar emot klienter som har psykisk ohälsa och klienter som behöver medicinsk omvårdnad. Vi har verksamhet i Lund. Arbetsbeskrivning Vill du vara med och skapa den livsviktiga skillnaden för utsatta människor? Då är jobbet som behandlingssamordnare hos SiS ett meningsfullt arbete. Utgångspunkten i vårt behandlingsarbete är att motivera människor till nya och mindre destruktiva sätt att leva. Du arbetar i ett team av engagerade kollegor och med er samlade kompetens har ni möjlighet att nå goda resultat. Som behandlingssamordnare kommer du att planera, genomföra och följa upp programverksamhet. Du håller behandlingssamtal och har ett särskilt ansvar för dokumentation och instrument som används i behandlingen. Du samverkar med olika funktioner kring kartläggning, upprättande av behandlingsplaner och handlingsplaner. I uppdraget som behandlingssamordnare ingår även ett extra ansvar för att handleda nya medarbetare och praktikanter. Ett viktigt gemensamt uppdrag för alla medarbetare är att bidra till att skapa en trygg miljö och säkerställa att säkerheten på institutionen upprätthålls enligt rutiner. Jobbet är många gånger krävande men också stimulerande, glädjefyllt och omväxlande. Vår vision är att vara en plats för förändring och det genomsyrar vårt bemötande, vårt engagemang och vårt förhållningssätt.   Kvalifikationer Din personliga lämplighet är nyckeln till livsviktig förändring. Därför behöver du ha en god förmåga att skapa engagemang och delaktighet. Lika viktigt är det att du har en grundmurad positiv människosyn, är empatisk och kan skapa goda relationer. Du har en god kommunikativ förmåga och kan behålla ditt lugn även i pressade situationer. Du har också en god förmåga att samarbeta med andra och delar gärna med dig av dina kunskaper till kollegor. I din roll som behandlingssamordnare kommer du ha eget ansvar för flera insatser i behandlingsplanen samt ansvar på avdelningen som kräver erfarenhet och förmåga att samordna det arbetet. Du behöver vara bra på att planera och strukturera ditt arbete, kunna arbeta självständigt och ta egna initiativ. Då behandlingsarbetet dokumenteras och diskuteras med flera olika aktörer ställs höga krav på god svenska i såväl tal som skrift. Du ska även ha:  • Lämplig högskoleutbildning, till exempel socionom, socialpedagog eller annan vård/beteendevetenskaplig utbildning, alternativt eftergymnasial utbildning som t.ex. behandlingspedagog, med gedigen erfarenhet av programverksamhet  • Erfarenhet av att bedriva motivations- och behandlingsarbete enskilt och/eller i grupp • God svenska i tal och skrift • B-körkort På SiS månar vi om ett gott medarbetarskap. Det innebär att du som medarbetare tar ansvar för ditt arbete, bidrar till utveckling och medverkar till ett gott samarbete. Läs mer om vårt medarbetarskap. Anställning:  Tjänsterna är tillsvidareanställningar på heltid och inleds med sex månaders provanställning.  Vi har önskemål att du är tillgänglig för obligatoriska, teoretiska introduktionsutbildningsdagar som äger rum 9, 10, 25 och 26 september. Praktiska introduktionspass genomförs 11 tom 24 september på avdelninge, därefter går du på ditt schema från den 1 oktober.    Ansökan:  Välkommen att registrera din ansökan i vårt rekryteringsverktyg senast den xxxx Tester och arbetsprover kan komma att ingå i rekryteringsprocessen.  SiS arbetar aktivt mot all form av diskriminering och välkomnar alla sökande. För arbete på våra institutioner gör SiS registerkontroll innan anställning. Inför rekryteringsarbetet har Statens institutionsstyrelse tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. OBS! Om du har skyddade personuppgifter ska du inte söka via rekryteringssystemet. Kontakta i stället den som står som kontaktperson i annonsen.

12 juni 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Butiksbiträde
Snabb Jobb Sverige AB
Butikssäljare, fackhandel

Butiksbiträde med känsla för service – För vår kunds räkning Vi söker nu en serviceinriktad och ansvarsfull person till ett uppdrag som butiksbiträde hos en av våra kunder. Trivs du i mötet med människor, gillar att hålla ordning och har en positiv inställning? Då kan det här vara rätt roll för dig. Om tjänsten I rollen som butiksbiträde kommer du att arbeta med: Kundbemötande och försäljning Påfyllning av varor och exponering Kassaarbete Städning och allmän ordning i butiken Att bidra till en trevlig och hjälpsam atmosfär för kunderna Arbetstiderna är fasta enligt schema. Vi söker dig som: Är social, hjälpsam och har en naturlig känsla för service Har ett öga för detaljer och trivs med att hålla ordning Är ansvarstagande och gillar att arbeta i ett högt tempo Har tidigare erfarenhet från butik eller liknande serviceyrke (meriterande men inte ett krav) Ansökan Är du rätt person för jobbet? Skicka din ansökan med CV och ett kort personligt brev. Urval sker löpande. OBS! Skriv ansökningskoden: SHBB005 i övrig information.

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Cafébiträde
Snabb Jobb Sverige AB
Hovmästare och servitörer

Serviceinriktat cafebiträde till trivsam arbetsplats Vi letar efter en glad och serviceinriktad person som vill arbeta som cafebiträde hos en av våra kunder. Har du ett intresse för kaffe, mat och människor – och trivs i en social miljö? Då är detta jobbet för dig. Om rollen Som cafebiträde är du en viktig del av den dagliga driften och kundupplevelsen. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Förberedelse och servering av kaffe, dryck och enklare rätter Kassahantering och kundservice Disk, städ och påfyllning av varor Att hålla caféet rent, trivsamt och välorganiserat Tjänsten innebär fasta arbetstider enligt schema. Vem söker vi? Vi söker dig som: Är positiv, social och gillar att ge god service Har ett öga för detaljer och tar ansvar i ditt arbete Arbetar bra både självständigt och i team Har erfarenhet från café, restaurang eller liknande serviceyrke (meriterande men inte ett krav) Ansökan Låter detta som något för dig? Skicka din ansökan med CV och ett kort personligt brev. Urval sker löpande. OBS! Skriv ansökningskoden: SHCB004 i övrig information.

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Lagermedarbetare
Snabb Jobb Sverige AB
Lager- och terminalpersonal

Lagerarbetare till vår kund – Ordning, tempo och laganda Vi söker dig som vill arbeta som lagerarbetare hos en av våra kunder. Har du ett öga för detaljer, gillar att hålla ett högt tempo och trivs i en fysisk och strukturerad arbetsmiljö? Då kan det här vara rätt jobb för dig. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara: Orderplock och paketering Mottagning och kontroll av leveranser Påfyllning och organisering av lagervaror Truckkörning (om behörighet finns) Att bidra till en säker och välfungerande arbetsplats Tjänsten innebär fasta arbetstider enligt schema, och arbetet sker i team tillsammans med andra kollegor på lagret. Vi söker dig som: Är ansvarsfull, noggrann och van att ta egna initiativ Har god arbetsmoral och trivs med fysiska arbetsuppgifter Är punktlig och kan arbeta effektivt utan att tumma på kvalitet Har truckkort och/eller erfarenhet av lagerarbete (meriterande men inte ett krav) Ansökan Skicka ditt CV och ett kort personligt brev. Urval sker löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. OBS! Skriv ansökningskoden: SHLA003 i övrig information.

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Trafikledare till Assistansbolagets räddningscentral

Vill du arbeta i en kundorienterad roll med högt tempo? Är du en strukturerad problemlösare som gillar att hjälpa människor? Då är du den vi söker!  Assistansbolaget söker nu trafikledare till vår räddningscentral. Rollen innebär att du via telefon hjälper kunder som behöver vägassistans. Du leder och fördelar uppgifterna på ett lösningsorienterat sätt och följer uppgifterna genom företagets ledningssystem tills uppdraget är slutförd och kunden har fått den hjälp den behöver. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: Mottagning av inkommande samtal Ärendehantering och trafikledning via toppmoderna IT-system Problemlösning av olika slag relaterat till vägassistans Ledning och fördelning av arbete till bärgare runt om i hela landet Följa etablerade processer, manus och procedurer Detta söker vi: Som person är du serviceinriktad, stresstålig och självständig i ditt arbetssätt. Det är också viktigt i rollen att vara en problemlösare, och du ska ha ett genuint intresse av att hjälpa kunder för att leverera den bästa kundupplevelsen. Vi ser att du är en högpresterande person och motiveras av att arbeta mål- och resultatinriktat.  För att passa in på arbetsplatsen ska du som person vara lugn, kommunikativ och lösningsorienterad. Du gillar kundkontakt och kan enkelt anpassa dig till olika kunders behov samtidigt som du målmedvetet leder samtalet med kunden. Vi erbjuder: Du arbetar i ett öppet kontorslandskap nära andra ambitiösa och engagerade medarbetare. Tillsammans kommer ni att delta i en mycket spännande tillväxtresa, där ni kommer att lära och utvecklas, arbeta i toppmoderna system och varje dag få chansen att leverera förstklassig service till våra kunder. Du får en fast lön och en rörlig del som är baserad på incitament, där du kommer att mätas på effektivitet, tydlighet, försäljning av utförda uppgifter samt kvalitet och kundservice. Du kommer att arbeta på våra kontor högst upp i Prismahuset i Oceanhamnen i Helsingborg, med slående utsikt över Öresund som kuliss. Dina kvalifikationer: Avslutad gymnasial utbildning. Flytande svenska och engelska, både muntligt och skriftligt. Danska är meriterande. Goda IT-kunskaper och snabb inlärningsförmåga. Intresse för fordon är meriterande.  Serviceinriktad, stresstålig och självständig. Det är meriterande med erfarenhet från en liknande roll, men inget krav. Du får upplärning i uppdragshantering på plats.  Anställningsvillkor: Tjänsten är förlagd på plats på vårt kontor i Helsingborg, och arbetspass kan förekomma kontorstid, kväll och helg. Lönen består av en fast grundlön samt en provisionsdel som baseras på prestation.  Låter detta som en tjänst för dig? Ansök redan idag! Urval sker löpande.

12 juni 2025
Sista ansökan:
6 november 2025
Lokalvårdare

Lokalvårdare sökes – För vår kunds räkning Vi söker nu en noggrann och ansvarsfull lokalvårdare till vår kund. Är du strukturerad, har öga för detaljer och trivs med att arbeta självständigt? Då kan detta vara rätt tjänst för dig. Om tjänsten Som lokalvårdare kommer du att arbeta med: Daglig städning av lokaler enligt städschema Tömning av sopor och påfyllning av förbrukningsmaterial Golvvård, fönsterputs och andra förekommande städuppgifter Rapportering av eventuella avvikelser eller behov till ansvarig Arbetstiderna är fasta enligt schema. Vi söker dig som: Har god arbetsmoral och känsla för noggrannhet Är pålitlig, självgående och ansvarstagande Har god fysisk förmåga och trivs med praktiskt arbete Tidigare erfarenhet av lokalvård är meriterande, men inte ett krav Ansökan Skicka in din ansökan med CV och ett kort personligt brev. Urval sker löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. OBS! Skriv ansökningskoden: SHLV002 i övrig information.

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Restaurangbiträde
Snabb Jobb Sverige AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Restaurangbiträde sökes – För vår kunds räkning Vi söker nu ett restaurangbiträde till vår kund inom restaurangbranschen. Är du serviceinriktad, noggrann och trivs i en aktiv arbetsmiljö? Då kan detta vara rätt tjänst för dig. Om tjänsten Som restaurangbiträde kommer du att arbeta med: Enklare matförberedelser Servering av mat och dryck Kassahantering och kundbemötande Städning och iordningställande av restaurangen Att bidra till en trevlig och välkomnande atmosfär för gästerna Arbetstiderna är fasta enligt schema. Vi söker dig som: Har god servicekänsla och gillar att arbeta med människor Är noggrann, ansvarstagande och samarbetsvillig Har god kommunikationsförmåga Tidigare erfarenhet från restaurang eller café är meriterande men inte ett krav Ansökan Skicka in din ansökan med CV och ett kort personligt brev. Urval sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. OBS! Skriv ansökningskoden: SHRB001 i övrig information

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Servicefokuserade restaurangmedarbetare
Nordic Service Partners AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Välkommen till Burger King! Vi söker dig som gillar omväxling, att arbeta i ett högt tempo och som vill vara en del av vårt härliga team! Hos oss finns möjlighet till allt från ett extrajobb till att göra en komplett karriär. Vi älskar att se våra medarbetare utvecklas och växa med oss. Ett arbete hos oss på Burger King innebär flexibla arbetstider vilket gör att det går utmärkt att kombinera med till exempel studier. Om du värderar service, kvalitet och team-work är detta jobbet för dig! Vill du utvecklas och få nya erfarenheter? Vill du ge våra gäster fantastisk service och servera riktigt grymma burgare? Vill du ha kul på jobbet med härliga kollegor? Nu har du chansen – sök jobbet idag! Sök jobbet nu direkt på endast några minuter. Ansökningsprocessen består endast av några snabba urvalsfrågor och tre korta frågor som skall besvaras via video. Vi värdesätter attityd och inställning framför arbetslivserfarenhet och meriter. Vi lägger därför stor vikt på videosvaren och värdesätter att du tar din tid för att besvara dessa. Lycka till!

12 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Undersköterska till Brinkehem
Tomelilla kommun
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

På Österlen skapar vi förutsättningar för hög livskvalitet där Tomelilla kommun är en plats för inspiration och utveckling. Kommunen har cirka 800 medarbetare och vi erbjuder dig goda utvecklingsmöjligheter, delaktighet genom tillit och möjlighet till balans mellan jobb och fritid. Vi är just nu på en utvecklingsresa med fokus på att effektivisera och förbättra vår service. Vår ambition är att vara ledande i att ta till vara på de möjligheter som digitaliseringen ger. Kort sagt- vi ska göra det enkelt för alla som bor i, verkar i eller besöker Tomelilla kommun. Vi söker nu dig som är utbildad undersköterska och som vill arbeta inom äldreomsorgen! Vill du ingå i ett trevligt arbetslag som sätter guldkant på våra brukares tillvaro? Vi behöver stärka upp med en positiv, flexibel och engagerad undersköterska på det särskilda boendet Brinkehem i Brösarp. I Tomelilla kommun arbetar vi med heltidsarbete som norm, vilket bland annat innebär att alla nyanställningar är på heltid. Vi skapar förutsättningarna för att möjliggöra heltidsarbete vilket leder till många kollegor och större möjlighet till kompetensutveckling. Placering kommer till största del vara på Brinkehem, men resurspass på andra enheter inom äldreomsorgen i Tomelilla kommun förekommer. Brinkehem är ett särskilt boende som ligger i Brösarp. Brinkehem består av tre avdelningar med 22 lägenheter totalt. Avdelningen Ljungen är den största avdelningen och har en allmän inriktning med totalt tio lägenheter, varav två lägenheter är anpassade för par. Avdelningen Heden består av sju enrumslägenheter och avdelningen Ängslyckan består av fem lägenheter avsedda för personer med demensdiagnos. ARBETSUPPGIFTER När du arbetar som undersköterska hos oss är du en del av människors vardag och arbetar med att stödja dem så att de kan leva ett så självständigt liv som möjligt. Ditt arbete kännetecknas av stor variation. I ditt arbete ingår bland annat att ge praktiskt stöd med personlig omvårdnad. Du ger bland annat läkemedel på delegering av SSK. Arbetet innebär även att ge kunderna guldkant på tillvaron. Vi är drivande och arbetar ständigt framåt med kvalitet och digitalisering. I ditt arbete ingår bland annat att ge praktiskt stöd i personlig omvårdnad och hygien, hushållsarbete eller stöttning i sociala sammanhang, exempelvis: - Dusch, personlig hygien och rakning - Toalettbesök - Uppstigning och läggning samt på- och avklädning - Städ, tvätt, matlagning och inköp - Ledsagning till exempelvis vårdcentral eller utevistelse i form av promenader Vi erbjuder dig: Ett självständigt, ansvarstagande och händelserikt arbete. En möjlighet att få goda kunskaper och erfarenhet inom olika verksamheter. Ett tillfälle att få många nya kollegor med god kompetens och erfarenhet. Som medarbetare inom vård- och omsorg i Tomelilla kommun erbjuds du fria arbetsskor. KVALIFIKATIONER För att trivas i rollen hos oss är det viktigt att du har ett genuint intresse för vård och omsorgsarbete. Du har förmågan att se till individens behov av såväl omvårdnad som stöd vilket syftar till självständighet. Det är också viktigt att du som person är flexibel och har ett gott bemötande i ditt arbete. Arbetet förutsätter att du kan ta initiativ och har en god samarbetsförmåga. I arbetet förutsätts att du med stor nytta som medarbetare är engagerad och drivande i det ständiga förbättringsarbetet för ökad kvalité inom både individ- och verksamhetsnivå. För en anställning krävs att du har utbildning som undersköterska och en förutsättning för anställning är att du klarar läkemedelsprovet, skriftligt och muntligt samt den praktiska delen för läkemedelsdelegeringen i Tomelilla kommun. Du behöver behärska det svenska språket på ett sätt som gör att du kan kommunicera med brukare, anhöriga och kollegor i tal och skrift. Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet från vård- och omsorgsarbete. För att få arbeta inom vård och omsorg önskar vi ha ett utdrag från polisens belastningsregister. ÖVRIGT Tomelilla kommun har rökfri arbetstid. Medarbetare sökes under förutsättning att tjänsten inte måste tas i anspråk av redan anställd personal eller personer med företrädesrätt. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ska ansökan skickas in digitalt via Visma Recruit och inte via e-post eller pappersformat. Har du skyddade personuppgifter ska du inte ansöka via Visma Recruit, utan kontakta HR-rekrytering via växeln 0417-18 000. Inför rekryteringsarbetet har Tomelilla kommun, tagit ställning till önskvärda rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

12 juni 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025