Hej! Vi söker dig som har ett öga för städ Erfarenhet av lokalvård är ett krav Körkort B Vi söker enbart kvinnliga medarbetare, då vi får mer jämlik i företaget
Vi på Forenede Care söker dig som är undersköterska/vårdbiträde och vill jobba under hela eller delar av sommaren till vårt hemtrevliga äldreboende Solhaga Vårdhem i Skånes Fagerhult! Som undersköterska/vårdbiträde hos oss på Forenede Care arbetar du med att ge god omsorg, service och vård till våra boende. Varje dag på Forenede Care är du med och formar framtidens äldreomsorg tillsammans med kunniga och engagerade kollegor. Solhaga är ett specialiserat profilboende som vänder sig till personer med demenssjukdom och framträdande personlighetsförändringar samt till personer med psykiska funktionsnedsättningar eller somatiska besvär. Här erbjuds en trygg och säker miljö där individer kan bo och utvecklas utifrån sina unika behov. Boendet består av 25 lägenheter belägna i en hemlik och naturskön miljö i Skånes Fagerhult. Lägenheterna är fördelade på två våningsplan med rymliga gemensamma utrymmen, och möjlighet till parboende finns för de som önskar det. Hos oss får du kompetenta och hängivna chefer som stöttar och utvecklar dig i din roll som undersköterska och i din utveckling på Forenede Care. Vi driver ett företag där du är med och växer tillsammans med oss. I tjänsten som undersköterska/vårdbiträde hos oss kommer du att utföra vård och omsorg utifrån kundens önskemål, och i enlighet med gällande biståndsbeslut med stort fokus på kvalitet. Det görs exempelvis genom att utföra personlig hygien, hjälpa till vid förberedelser och servering av måltid, svara på larm och socialt umgänge. Socialt umgänge kan bland annat handla om samtal, spel, cykeltur, musikaktiviteter eller liknande. Du kommer också utföra delegerande arbetsuppgifter från legitimerad personal i form av läkemedelsgivning och träning. Som sommarvikarie hos oss har du goda chanser att få nya vikariat eller tillsvidareanställning. Beskrivning av tjänsten Vi söker just nu flera kollegapå deltid till ett särskild visstidsanställning med startdatum omgående. För att vara aktuell för tjänsten behöver du: Visa upp ett intyg från Socialstyrelsen som undersköterska alternativ erfarenhet av arbete som vårdbiträde Goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift Vi ser det även som meriterande ifall du har tidigare erfarenhet inom äldreomsorg och demensvård. För att trivas i tjänsten bryr du dig om dina medmänniskor, är bra på att skapa relationer, har ett stort engagemang och är serviceinriktad. Hos oss jobbar vi i team såväl som självständigt så det är viktigt att du är bekväm i den miljön. Känner du igen dig i ovan? Sök redan idag, vi rekryterar löpande! Innan vi erbjuder anställning ska du uppvisa oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister. Vi efterfrågar även uppvisning av giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket. Vad får du av oss? Påverkan. Vi jobbar ständigt för förbättring för att kunna erbjuda den mest högkvalitativa omsorgen och som undersköterska får du dagligen möjlighet att påverka hur vi arbetar. Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss tillsammans för att tillsammans växa och nå företagets mål. Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs. Om Forenede Care Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med cirka 6500 medarbetare. Vi är företaget för dig som vill göra skillnad och samtidigt må bra, utvecklas och ha kul på jobbet. Vi har funnits i Sverige sedan 1998 och vet att du som medarbetare är vår viktigaste resurs. Ett fint kvitto på detta är att vi utsetts till ett Karriärföretag både 2024 och 2025 och listas som en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Vår värdegrund med värdeorden ansvar, engagemang och omtanke är en naturlig del av vårt arbete. Vi arbetar för att alla människor ska få leva livet, hela livet och driver förutom äldreboenden verksamheter inom ASiH, palliativ vård, personlig assistans, LSS och hemsjukvård. Vill du vara med och forma framtidens vård och omsorg och ingå i ett sammanhang som gör skillnad för människor, samhälle och vår framtid? Då kan Forenede Care vara rätt arbetsgivare för dig! Sista ansökningsdag 2025-07-18 Du är efterlängtad - välkommen till oss!
Vill du vara med och bygga upp en av Danmarks största butikskedjor som nu etablerar sig i Sverige? Vi är i en stark expansionsfas och söker därför en engagerad och driven Backoffice-medarbetare till vårt svenska team. Som en del av vårt Backoffice-team kommer du att arbeta under ledning av vår administrationschef och stödja flera avdelningar. Därför är det viktigt att du har förmågan att strukturera ditt arbete och hantera flera uppgifter samtidigt. Dina arbetsuppgifter omfattar allt från administrativa uppgifter och kontrollfunktioner till att ge support till våra svenska medarbetare samt organisera och rapportera till och från våra butiker. Tjänsten innebär både fasta uppgifter och ad hoc-uppdrag inom de olika administrativa områdena. Du kommer att få en gedigen introduktion till de dagliga uppgifterna från vårt erfarna Backoffice-team. Vi söker dig som är engagerad, energisk och motiverad. Du ska kunna behålla lugnet och överblicken även i stressiga situationer samt arbeta självständigt och strukturerat. God samarbetsförmåga, ett ordningssinne och ett gott humör är också viktigt. Tjänsten är under utveckling och du bör du vara förberedd på varierande arbetsuppgifter och att ansvarsområdena kan komma att ändras. Vi letar efter någon som är flexibel och kan hjälpa oss att utveckla och förbättra de dagliga rutinerna. **Kvalifikationer** Du kan vara nyutexaminerad, och din utbildningsbakgrund är inte avgörande. Det viktigaste är att du behärskar svenska i både tal och skrift, eftersom du huvudsakligen kommer att stödja våra svenska filialer och arbeta med översättningar. På thansen har vi mottot: "Har du viljan, så stärker vi din talang." Du kommer att få en omfattande utbildning inom dina arbetsområden och ha möjlighet att samarbeta med våra kompetenta kollegor i teamet. Vi värdesätter initiativförmåga och ser att du tar dig an arbetsuppgifter med motivation och driv. Du ska inte vara rädd för att ta dig an nya och okända uppgifter. Vi förutsätter att du har god IT-kompetens, särskilt inom Office-paketet och Excel. Dessutom behöver du ha god kommunikationsförmåga och vara trygg i både skriftlig och muntlig kommunikation, eftersom du kommer att ha kontakt med många olika människor i ditt dagliga arbete. Tjänsten är heltid och lön sätts individuellt utifrån dina kvalifikationer. Tjänsten är en tidsbegränsad anställning på 12 månader, med möjlighet till förlängning Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan så snart som möjligt, då vi arbetar med löpande rekrytering. Som en del av thansen-teamet blir du också en del av ett framåtblickande företag med stora ambitioner. Vi finns redan i Danmark, Norge och Sverige och planerar att expandera till fler länder. Vi förväntar oss att du snabbt anpassar dig till vår företagskultur, strategi och mål. Flexibilitet är nyckeln. Du blir en del av ett team med + 1 900 engagerade och kompetenta kollegor i Danmark, Norge och Sverige, alla med samma mål och med en vilja att hitta nya vägar framåt. Vi har en informell och positiv arbetsmiljö och arbetar i en platt organisation präglad av dynamik, tillväxt och engagemang. Sedan starten 1991 har thansen haft en stabil utveckling, tack vare en stark affärsmodell och en kultur som kombinerar drivkraft med goda värderingar. Som en del av vårt "blåa lag" får du chansen att vara med och forma vår framtid. Har du frågor om tjänsten? Kontakta vår administrationschef Stefan Roysson på 0760-497625. Skicka in din ansökan och CV via vårt elektroniska ansökningsformulär på jobb.thansen.se. Märk din ansökan med "Backoffice-medarbetare - Sverige". Vi ser fram emot att höra från dig!
Vi letar alltid efter nya kollegor! Om det inte finns någon ledig tjänst som matchar din kompetens just nu, skicka gärna in en spontanansökan. Vi hör av oss så snart vi kan. Vill du vara med och bygga system som möjliggör innovation? Gillar du varierande uppdrag inom olika branscher och teknikområden? Trivs du i en miljö där dina idéer och ditt unika bidrag uppskattas? Då tror vi att du skulle passa hos oss på Prevas Test & Measurement! Vi har varit en del av Prevas sedan oktober 2023 och utgör en egen enhet specialiserad på test- och mätteknik. Läs mer om det längre ner. Om rollen Som konsult hos oss kan du arbeta både ute hos kund och med projekt från vårt kontor i Lund. Du blir en del av ett dynamiskt och inkluderande team där samarbete, kommunikation och kunskapsdelning är centralt. Vi skapar lösningar som hjälper våra kunder att säkerställa hög kvalitet genom hela produktkedjan och en effektiv produktion. Det innebär att du kan arbeta med allt från utveckling av automatiserade testsystem till kravhantering och samverkan med intressenter. Vi vet att innovation föds i mångfald, därför värdesätter vi olika perspektiv och erfarenheter i våra team. Här finns plats för både dig som är ny i karriären och dig med lång erfarenhet. Om dig Du gillar att dela med dig av din kunskap och att lära av andra. Du tar initiativ när det behövs och arbetar lika bra självständigt som i team. Du värdesätter balansen mellan att lyssna och bidra, vilket gör dig till en uppskattad kollega. Du har: Civilingenjörs- eller doktorsexamen inom elektronik, teknisk fysik eller liknande Programmeringsvana, gärna i Python, C, C#, C++ och/eller LabVIEW Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Extra plus om du har erfarenhet av... Big data Testning av elektonik Mekatronik Projektledning Optik och fotonik Signalbehandling Hållbarhet och grön teknik Testning och validering Reglerteknik Mätsystem Systemintegration Testsystemdesign Vad vi erbjuder Hos oss får du möjlighet att utvecklas både professionellt och personligt. Vi erbjuder flexibla arbetstider, närvarande ledarskap och sociala aktiviteter som stärker vår teamkänsla. Vi gillar utmaningar och variation. Tillsammans utvecklar vi allt från avancerade testsystem till kreativa lösningar inom en mängd olika branscher. Vi värdesätter balans mellan arbete och återhämtning, och tror att ett hållbart arbetsliv är en förutsättning för att du ska kunna utvecklas, både på jobbet och som människa. Vi jobbar aktivt för att skapa en miljö där alla kan känna sig trygga att bidra och utvecklas. Vårt hållbarhetsfokus Hållbarhet är en självklar del av vårt uppdrag. Vi prioriterar projekt där vi får bidra till utveckling av grön teknik och lösningar som gör skillnad. Idag består vårt team av medarbetare med olika bakgrunder och nationaliteter, varav 30% är kvinnor. Vi vill öka den andelen och fortsätta skapa ännu bättre balans, eftersom vi vet att mångfald gör oss starkare. Vi strävar efter att fortsätta stärka vår arbetsplats där fler perspektiv får ta plats och där alla känner sig välkomna, inkluderade och motiverade att bidra. Skicka in din ansökan! Är du nyfiken på oss? Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt! Under sommaren kan det ta lite längre tid än vanligt innan du hör från oss – vi tackar för ditt tålamod och återkommer så snart vi kan. Om Prevas Test & Measurement Prevas Test & Measurement (tidigare DVel) är specialister på automatiserad test av hårdvara. Vi sitter i centrala Lund och erbjuder både konsulttjänster och kompletta testsystem. Våra projekt är mycket varierande och våra kunder finns inom flera branscher. Vi är idag runt 30 medarbetare och ser fram emot att växa tillsammans med dig! Sedan oktober 2023 är vi en del av Prevas och verkar som en egen affärsenhet inom Prevas Syd med fortsatt fokus på test- och mätteknik.
Do you enjoy diverse assignments in different industries and technological fields? Are you interested in working at a smaller, specialized consulting company where your ideas are valued? If so, you would be a great fit for Prevas Test & Measurement! We want to offer you an inclusive and supportive work environment where your technical skills and knowledge can make a real impact. We have been part of Prevas since October 2023, constituting our own unit specialized in test and measurement technology. Read more about this below. About the Role As a Test Lead, you will help our clients define and manage their product requirements, ensuring that tests are thoughtfully designed and effectively validate hardware performance. You will coordinate the efforts of test engineers and external partners to achieve certifications and quality milestones. You’ll work closely with product owners, project managers, senior stakeholders, and clients by building strong and trusting collaborations. Assignments may involve areas like medtech, green tech, space, or automotive industries where your work contributes to real-world progress. About You You have a solid understanding of physics, electronics, and mechanics, allowing you to assess measurement and test methods with attention to both accuracy and practical application. You’re comfortable seeing both the big picture and the technical details. Project coordination comes naturally to you, and you bring structure and clarity to your work. You enjoy sharing your knowledge and learning from others. You take initiative when needed and contribute with ease both on your own and as part of a team. You take responsibility for your work and are motivated by curiosity and a desire to create meaningful solutions. You value a workplace where different perspectives are welcomed and where collaboration is key. You’re inspired by solving complex and meaningful problems that push technology forward. You have a MSc or PhD in electrical engineering, mechanical engineering, engineering physics, or equivalent. You have at least five years of work experience. You are proficient in speaking/reading/writing in English (Swedish is a plus). To succeed in this role, you have experience with one or more of the following... Project management Requirement handling Test specifications Programming in Python, LabVIEW, C#, or C++ Functional and performance testing of hardware Measurement technology and sensors The interface hardware/software Our Offer At Prevas Test & Measurement, you’ll be supported in both your professional and personal development. We offer flexible work hours, encouraging and inclusive leadership, and regular social activities that help nurture our strong team spirit. Our projects are varied, meaningful, and technically exciting since we work with anything that can be physically measured and support industries that shape the world around us. Our Commitment to Sustainability Sustainability is at the core of our mission. We prioritize working with and supporting businesses that develop green technology to tackle environmental challenges. As a part of our team, you will contribute to creating sustainable solutions that exceed our customers’ expectations. We place a lot of focus on creating a fun and sustainable working environment for all our coworkers. On our mission for an equal and inclusive environment, we aim to reach at least a 40% female workforce. Apply Now! Have we sparked your interest? Please send us your application as soon as possible! Applications close: 2025-08-31. Due to summer vacations, our response time may be longer than usual. We appreciate your understanding and will get back to you as soon as we can. More About Prevas Test & Measurement Prevas Test & Measurement (formerly DVel) specializes in hardware test automation at our office in central Lund. We offer consulting services and/or deliver complete measurement systems and test rigs. Our projects are highly diverse, and our customers operate across multiple industries. At present, we have around 30 employees and look forward to growing with your addition. As of October 2023, we became a part of Prevas. We are a business unit within Prevas South and will continue to provide expertise in test and measurement.
Do you want to build systems that enable innovation? Do you enjoy diverse assignments in different industries and technological fields? Are you interested in working at a smaller, specialized consulting company where your ideas are valued? If so, you would be a great fit for Prevas Test & Measurement! We want to offer you an inclusive and supportive work environment where your technical skills and knowledge will be put to good use. We have been part of Prevas since October 2023, constituting our unit specialized in test and measurement technology. Read more about this below. About the Role As a consultant, you can work onsite with our customers or on projects at our office. We create solutions to help our customers ensure high-quality products and effective production. You may be involved in a variety of tasks, from developing automated quality assessment systems to requirement handling and stakeholder management. As a hardware test engineer, you will design and implement both software and hardware solutions. This typically includes integrating electronics, sensors, measurement instruments, and control units. You will also participate in the development of various complete test and measurement systems, from automated test systems for green tech products to mechanical test rigs for the automotive industry and inspection systems for MedTech applications. About You You enjoy sharing your knowledge and learning from others. You’re comfortable taking initiative when needed and contribute with ease both on your own and as part of a team. You take responsibility for your work and are motivated by curiosity and a desire to make a difference through technology. You value the balance between listening and contributing, and you thrive in an environment where collaboration and diverse perspectives are encouraged. You’re inspired by finding thoughtful solutions to meaningful and complex problems. You have an MSc in electrical engineering, mechanical engineering, engineering physics, or equivalent. You have at least two years of work experience or a PhD in a relevant field. You have professional experience working as a software developer or possess skills at the equivalent level. You are well-versed in Python, LabVIEW, C#, or C++. You are proficient at speaking/reading/writing in English (Swedish is a plus). To succeed in this role, you have experience with one or more of the following... Test System Design Test and Validation Functional and performance testing Medtech Automotive Green-tech Mechanical Testing Mechatronics Power Electronics Interfacing hardware Our Offer At Prevas Test & Measurement, you’ll be supported in both your professional and personal development. We offer flexible work hours, encouraging and inclusive leadership, and regular social activities that help nurture our strong team spirit. Our projects are varied, meaningful, and technically exciting since we work with anything that can be physically measured and support industries that shape the world around us. Our Commitment to Sustainability Sustainability is at the core of our mission. We prioritize working with and supporting businesses that develop green technology to tackle environmental challenges. As a part of our team, you will contribute to creating sustainable solutions that exceed our customers’ expectations. We place a lot of focus on creating a fun and sustainable working environment for all our coworkers. On our mission for an equal and inclusive environment, we aim to reach at least a 40% female workforce. Apply Now! Have we sparked your interest? Please send us your application as soon as possible! Applications close: 2025-08-31. Due to summer vacations, our response time may be longer than usual. We appreciate your understanding and will get back to you as soon as we can. More About Prevas Test & Measurement Prevas Test & Measurement (formerly DVel) specializes in hardware test automation at our office in central Lund. We offer consulting services and/or deliver complete measurement systems and test rigs. Our projects are highly diverse, and our customers operate across multiple industries. At present, we have around 30 employees and look forward to growing with your addition. As of October 2023, we became a part of Prevas. We are a business unit within Prevas South and will continue to provide expertise in test and measurement.
Vill du göra riktig skillnad varje dag? På Ragn-Sells är det exakt det vi gör, oavsett vilken position du har. Vi är ett familjeföretag i tredje generationen med erfarenheten i ryggen och blicken mot morgondagens innovationer. Hos oss får du vara med och forma en cirkulär framtid där vi minskar behovet av att bryta nya råvaror och istället använder det vi redan har – om och om igen.Vill du kunna göra skillnad genom ditt dagliga arbete? Som medarbetare på Ragn-Sells gör du det, oavsett roll inom företaget. Vårt arbete bidrar nämligen till ett bättre samhälle och en bättre miljö. Dessutom verkar vi inom en spännande framtidsbransch där vår gedigna historia och stora kunnande är en enorm styrka. Som företag vill vi vara ett bevis på att omsorg om jorden och bra affärer går hand i hand. Arbetsuppgifter I arbetet kommer du att köra baklastande fordon (sopbil) för tömning av kärl och andra sorters behållare hos våra olika kunder runt om i Nordvästra Skåne. Våra miljöarbetare kör enligt en planerad rutt och bör ha bra lokalsinne och hitta runt om i Skåne län. Då arbetet stundtals är fysisk krävande bör du gilla att röra på dig och vi förutsätter också att arbetet utförs med god kvalitet och service. Du står inför kundens utmaningar på plats, vilket kan innebära olika önskemål och oväntade situationer som kräver snabb problemlösning och anpassning. Att vara beredd på det oväntade är en del av jobbet och ger möjlighet att ständigt utvecklas och bemästra nya situationer. Det är en mångsidig roll som kräver både skicklighet bakom ratten och fysisk styrka och uthållighet för att kunna hantera de krav och utmaningar som kommer med arbete på fältet. I vårt arbete är det avgörande att hålla våra fordon och övriga resurser i toppskick. Som ett företag med fokus på miljön är vi dedikerade till att köra på ett sätt som är både miljövänligt och kostnadseffektivt. Säkerhet och hög kvalitet är hörnstenarna i allt vi gör. Vi strävar alltid efter att leverera service på den högsta nivån för att möta våra kunders behov och förväntningar. Placering: Landskrona Arbetsområde: Nordvästra Skåne Arbetstid: Heltid, 40 timmar per vecka, måndag till fredag 06:00-15:00. Skiftarbete kan förekomma i arbetet. Vi erbjuder dig - Vi erbjuder en tillsvidaretjänst på heltid med sex månaders provanställning - Ett chaufförsjobb i en av Sveriges viktigaste branscher - Förmånsportal - Friskvårdsbidrag - Kompetensutvecklingsmöjligheter genom vår egen Akademi. Din profil C-behörighet. Giltigt yrkeskompetensbevis (YKB) Digitalt förarkort Behärskar svenska och engelska i tal och skrift. För att lyckas med arbetet och eftersom det är mycket kundkontakt är det viktigt att du är serviceinriktad, ansvarstagande, självgående och har god samarbetsförmåga. Du ska ha god datorvana. Du har god fysik och är godkänd som yrkesförare utifrån medicinska krav. Branscherfarenhet och lokalkännedom i Nordvästra Skåne är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Övrigt Du söker denna tjänst genom knappen Ansök nedan. Då urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag rekommenderar vi att du skickar din ansökan så snart som möjligt. Ragn-Sells är ett av Sveriges främsta kompetensföretag inom återvinning och miljö. Vi samlar in, behandlar och återvinner avfall och restprodukter från näringsliv, organisationer och hushåll över hela Sverige. Våra erfarna och professionella medarbetare tror på enkla lösningar, ansvarstagande, helhetssyn och framåtanda. Vi är drygt 1600 medarbetare i Sverige. Ragn-Sells koncernen finns dessutom i Norge, Danmark och Estland. Totalt är vi ca 2500 personer i hela koncernen och 2023 omsatte koncernen ca 8,5 miljarder SEK. Kontaktpersoner Dennis Hell Sektionschef [email protected] Ragn-Sells är ett av Sveriges främsta kompetensföretag inom återvinning och miljö. Vi samlar in, behandlar och återvinner avfall och restprodukter från näringsliv, organisationer och hushåll över hela Sverige. Våra erfarna och professionella medarbetare tror på enkla lösningar, ansvarstagande, helhetssyn och framåtanda. Vi är drygt 1600 medarbetare i Sverige. Ragn-Sells koncernen finns dessutom i Norge, Danmark och Estland.
Är du en passionerad Leg. Optiker som brinner för ögonhälsa och vill utvecklas i ett innovativt bolag som tar ansvar med kunden i fokus? Då kan det vara dig vi letar efter! Vad innebär rollen? Som optiker hos Synsam är du hjärtat i vår verksamhet. Du lyssnar, förstår och guidar våra kunder till bästa möjliga lösningar för deras syn och ögonhälsa. Med toppmodern utrustning är din huvuduppgift att noggrant genomföra synundersökningar samt ordinera och rekommendera synhjälpmedel till våra kunder på högsta kliniska nivå. Du blir en del av ett engagerat team med Store Manager och Style and Customer Advisors – tillsammans inspirerar ni våra kunder till lyckade inköp och gör deras upplevelse hos oss något att minnas. Vi söker en optiker som: Värdesätter att möta människor och bygga starka och långsiktiga kundrelationer. Är lyhörd för kundens behov och har en utpräglad kvalitetsmedvetenhet. Kommunicerar pedagogiskt och tryggt med kunderna. Är ansvarstagande och lösningsorienterad. Har optikerlegitimation – med eller utan DO/magisterexamen. Givetvis ser vi även att du har en passion för ögonhälsa! Varför Synsam? På Synsam jobbar du i ett kompetent team i ett marknadsledande företag. Synsam strävar ständigt efter att vara det mest innovativa företaget i branschen och har stora tillväxtambitioner inom ögonhälsa, torra ögon, Ortho-K, sport och myopikontroll. Du har stora chanser till vidare karriär inom Synsam då vi ständigt satsar på att utbilda våra optiker i både klassrum och online. Utöver detta erbjuds du: Friskvårdsbidrag Personalrabatt Bonussystem Vi erbjuder alla våra optiker att årligen delta på Optometridagarna inklusive resa och boende Om rekryteringsprocessen Vi rekryterar löpande, så vänta inte – klicka på länken och sök rollen som Leg. Optiker redan idag! Det är enkelt och smidigt: svara på några snabba frågor bland annat om du önskar arbeta hel eller deltid, bifoga ditt CV eller LinkedIn-profil (och om du inte har det redo nu, kan du komplettera senare). Vi ser fram emot att ta emot din ansökan! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång.
Vill du vara med och skapa bostadsaffärer med rätt känsla samt vara en del av ett väletablerat varumärke? Då vill vi höra mer om dig! DIN NÄSTA UTMANING Du blir en del av ett engagerat team och välkänt varumärke som kunderna älskar. För att lyckas i rollen erbjuder vi även Sveriges största kundregister, kostnadsfri juristsupport, digitala utbildningar och gedigen lokalkännedom. Lund är en spännande stad med en unik fastighetsmarknad, och vi är här för att stötta dig i att lära känna området och nå framgång. VEM VI SÖKER Vår bobutik i Lund består av ett team på nio personer med en familjär atmosfär där vi fokuserar på att uppnå uppsatta mål samtidigt som vi har roligt på jobbet. Vi söker dig som är driven, lyhörd, social och en lagspelare. Du är registrerad mäklare, alternativt snart klar med dina studier till att bli registrerad mäklare. Vi tror att du trivs i en kultur som präglas av högt tempo, affärsmässighet, laganda, tydliga mål och glädje. Vi erbjuder dig flexibilitet, ett fantastiskt team som ställer upp för varandra och de bästa verktygen för att du ska kunna fokusera på just det du är utbildad på - att vara mäklare. KARVPROFIL Utbildad till fastighetsmäklare och innehar en registrering (aktiv eller vilande) Alternativt är i slutskedet av din utbildning till fastighetsmäklare Flytande svenska i tal och skrift VI ERBJUDER En spännande och dynamisk arbetsmiljö i ett väletablerat företag. Stöd och utbildning för att hjälpa dig att nå din fulla potential som fastighetsmäklare. Ett erfaret team som hjälper varandra att lyckas KONTAKT Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta franchisetagare Anna Maria Kronqvist på [email protected]. Vi ser fram emot att höra från både erfarna mäklare och nyutbildade talanger som är redo att ta nästa steg i sin karriär. Vi behandlar givetvis din ansökan konfidentiellt OM OSS Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi är stolta över att flera år i rad ha utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Som medarbetare erbjuds du löpande utbildningar, unika verktyg och möjligheten till delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se. Läs mer om oss här Svensk Fastighetsförmedling Instagram
Vi söker en svetsare till ett verkstadsföretag i Ystad. Dina arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna består i huvudsak av att svetsa detaljer och hela konstruktioner i framförallt rostfritt. Andra typer av svetsning och verkstadsarbete förekommer också. Arbetstid är dagtid Din bakgrund/Dina egenskaper - Du har erfarenhet av MIG-svetsning - Du behärskar ritningsläsning - Du är noggrann, pålitlig och initiativrik - Du jobbar bra självständigt men även i grupp - Du behärskar svenska språket i tal & skrift Information och kontakt För mer information om tjänsten kontakta Sebastian Strömberg, 0417-77 99 85 Tillträde enligt överenskommelse. Ansökningarna behandlas löpande, och tillsättning av tjänsten kan ske innan sista ansökningsdag, så ansök direkt! Om Wikan Personal Wikan Personal är din personliga och lokala arbetsgivare i bemanningsbranschen. Vårt breda kontaktnät hjälper dig som har rätt inställning och kompetens, till arbete. Vi verkar i flera olika branscher, vilket öppnar många dörrar för dig i jakten på nästa jobb. Vi lägger fokus på vår personal, deras välmående och utveckling. Vi kan personal. Wikan Personals verksamhet är grundad på närhet och engagemang för att alltid kunna tillgodose bra service till våra kunder och anställda. Vi är djupt övertygade om att lokal förankring, långsiktiga kundrelationer och kompetenta medarbetare är nyckeln till framgångsrika samarbeten inom rekryterings- och bemanningsbranschen. Med närvaro på 17 orter i Sverige, en omsättning på cirka 400 miljoner kronor och omkring 700 engagerade anställda, strävar vi efter att vara en pålitlig samarbetspartner. Läs mer på www.wikan.se
Välj ett jobb för att visa detaljer