Nätverkare för utbildningsinsatser inom äldreomsorgen
Merit Utbildning Malmö AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Var med och gör skillnad i äldreomsorgen – hjälp oss sprida Skolverkets viktiga satsning på språkutveckling! Skolverket driver just nu en nationell satsning för att stärka språkutveckling för personal inom äldreomsorgen – ett regeringsuppdrag med syftet att förbättra kommunikationen, öka tryggheten och höja kvaliteten i vården. Fokus ligger särskilt på att ge flerspråkig personal bättre förutsättningar att utveckla sin kompetens. Nu söker vi dig som vill vara med och göra skillnad! Vi letar efter dig som: Har etablerade nätverk och kontakter med beslutsfattare, chefer och organisationer inom äldreomsorgen. Vill hjälpa till att sprida, sälja in och marknadsföra denna viktiga satsning. Har möjlighet att börja snarast möjligt – vi vill komma igång direkt! Varför är detta viktigt? Effektiv kommunikation inom äldreomsorgen är avgörande för både kvalitén i omsorgen och arbetsmiljön. Med din hjälp kan vi nå ut till rätt personer och säkerställa att fler får ta del av de möjligheter som denna satsning erbjuder. Intresserad? Hör av dig till oss så berättar vi mer!

12 juni 2025
Sista ansökan:
29 november 2025
Nätverkare för utbildningsinsatser inom äldreomsorgen
Merit Utbildning Malmö AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Var med och gör skillnad i äldreomsorgen – hjälp oss sprida Skolverkets viktiga satsning på språkutveckling! Skolverket driver just nu en nationell satsning för att stärka språkutveckling för personal inom äldreomsorgen – ett regeringsuppdrag med syftet att förbättra kommunikationen, öka tryggheten och höja kvaliteten i vården. Fokus ligger särskilt på att ge flerspråkig personal bättre förutsättningar att utveckla sin kompetens. Nu söker vi dig som vill vara med och göra skillnad! Vi letar efter dig som: Har etablerade nätverk och kontakter med beslutsfattare, chefer och organisationer inom äldreomsorgen. Vill hjälpa till att sprida, sälja in och marknadsföra denna viktiga satsning. Har möjlighet att börja snarast möjligt – vi vill komma igång direkt! Varför är detta viktigt? Effektiv kommunikation inom äldreomsorgen är avgörande för både kvalitén i omsorgen och arbetsmiljön. Med din hjälp kan vi nå ut till rätt personer och säkerställa att fler får ta del av de möjligheter som denna satsning erbjuder. Intresserad? Hör av dig till oss så berättar vi mer!

12 juni 2025
Sista ansökan:
29 november 2025
Kurator/Rehabkoordinator till Bellevue vårdcentral

Bellevue Vårdcentral är ett privat alternativ till den offentliga vården och är en del av en koncern bestående av fyra vårdcentraler. Vår målsättning är att finnas till hands när våra patienter behöver oss och att erbjuda dem hälso- och sjukvård med hög kvalité. Vi strävar efter att utveckla verksamheten utifrån de behov och den service som våra patienter efterfrågar. Vi har en hög tillgänglighet och erbjuder snabbt stöd genom våra generösa öppettider på vardagar. Vi finns alltid till hands när våra patient behöver oss. Beskrivning av arbetsuppgifter: Vi söker en kurator som även ska arbeta som rehabkoordinator på Bellevue Vårdcentral. Du kommer att ha ett övergripande ansvar för rehabiliteringskoordination för patienter inom hela koncernen (Bellevue samt de tre andra vårdcentralerna). Tjänsten innebär att du både arbetar med primärvårdsuppdraget för bedömning och behandling av lindring till måttlig psykisk ohälsa samt med samordning och uppföljning av rehabiliteringsinsatser för patienter som behöver stöd i sin återhämtning efter sjukdom eller skada. Som kurator kommer du att hantera vanliga problemställningar som depression, stressrelaterad ohälsa, ångesttillstånd och sömnproblem. Du gör bedömningar och behandlingar samt tar de första samtalen med patienter, för att sedan koordinera vårdteamet vid behov av ytterligare insatser. Tillsammans med läkarna på mottagningen tar vi upp patienter vid gemensam rond. Som rehabiliteringskoordinator får du ett helhetsansvar för att samordna och följa upp rehabiliteringsinsatser för patienter med olika behov. Detta kan innefatta planering av fysiska rehabiliteringsprogram, samarbete med fysioterapeuter och annan vårdpersonal samt stöd i att skapa en plan för återgång till arbete eller aktivitet. Du kommer att vara en viktig länk för att säkerställa att patienter får rätt stöd och uppföljning under hela rehab processen. För att lyckas i rollen krävs: Socionomexamen och utbildning för rehabkoordinator. Om du är legitimerad kurator, finns möjlighet att arbeta med behandling i form av IKBT (internetbaserad kognitiv beteendeterapi) och andra behandlingsmetoder. Du kommer att arbeta över hela koncernen och samordna rehabiliteringsinsatser för patienter listade vid samtliga av våra fyra vårdcentraler. Vi lägger stor vikt vid teamarbete och har ett patientcentrerat arbetssätt i nära samarbete med övriga yrkeskategorier på mottagningen. vi strävar efter att alltid ha hög tillgänglighet och möjlighet att kunna erbjuda mottagningstid inom 24 timmar. Är du kurator och tycker att detta låter intressant? Då vill vi gärna höra ifrån dig! Det är positivt om du har erfarenhet av arbete på vårdcentral. Övrig information Inför tillsvidareanställningar tillämpar vi alltid först sex månaders provanställning. Observera att vi tillämpar löpande rekrytering och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar därför att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

12 juni 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Farmaceut till Kronans Apotek i Landskrona

Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Din roll som farmaceut för Kronans Apotek i LandskronaVi söker en driven och engagerad farmaceut till vårt apotek i Landskrona. Apoteket är beläget i handelsområde i Landskrona med närhet till tågstationen och i närområdet finns det vårdcentral HMC, Nordic Wellnes, Biltema, DollarStore och övriga butiker. Du kommer arbeta tillsammans med ett härligt team bestående av 3 farmaceuter samt 3 apotekstekniker som gemensamt tar stort ansvar för apoteket och skapar kundupplevelser i världsklass. Det dagliga arbetet är omväxlande och innefattar allt ifrån rådgivning och försäljning av läkemedel och egenvårdsprodukter till att arbeta med lagerhållning, kampanjarbete, kvalité och utveckling. I rollen ingår även följande ansvarsområden och arbetsuppgifter: - Du ansvarar för att expediera ut rätt läkemedel till varje kund och erbjuda bästa möjliga kundrådgivning samt skapa kundupplevelse i världsklass. - Skapa delaktighet inom apoteket och verka för en god gruppdynamik genom bra samarbete med dina kollegor. Apoteket är öppet 09-18 på vardagar, 10-14 på lördagar och Stängt på söndagar. Vi erbjuder en tillsvidareanställning på omfattning heltid/deltid. Önskad start omgående eller enligt överenskommelse. Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. För att trivas i rollen tror vi att du brinner för att hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. Vi tror också att du trivs allra bäst när du får vara en del av ett engagerat team som arbetar mot tydligt uppsatta mål. På apoteket hjälps vi alla åt med det dagliga arbetet och tillsammans skapar vi en trevlig, välmående och trygg arbetsmiljö där vi växer, har roligt och delar med oss av våra framgångar. Till vår hjälp finns en stark region och serviceorganisation samt kollegor över hela landet. Din ansökanOm detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta Apotekschef Emina Emrovic på tel. 070-1981169 Varmt välkommen med din ansökan! 😊 Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Gunilla Andersson, maila [email protected] alternativt Verdi Sawma, maila [email protected] samt facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! 🚀

12 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Legitimerad optiker - Arlöv, Burlöv

Motiveras du av att hjälpa människor med deras syn och arbeta kliniskt med kvalitetsoptik som alla kan ha råd med? Nu söker vi på Synoptik en legitimerad optiker till vår butik i Arlöv! Vill du arbeta på hela Sveriges folkoptiker där vi varit experter på optik sedan 1931? Sök då tjänsten redan idag! På Synoptik brinner vi för att dela med oss av vårt kunnande och vår passion för optik. Vår mission är att alla ska ha råd med kvalitetsoptik. Vi är ett värderingsstyrt bolag som lever våra värderingar varje dag. Som legitimerad optiker på Synoptik erbjuder vi dig: ➜ Möjlighet att kombinera synundersökningar i butik med våra distansundersökningar ➜ Schemalagd administrationstid samt catch up tid ➜ Möjlighet att påverka dina arbetstider i samråd med din butikschef ➜ Omfattande synundersökningar i alla våra butiker; tryckmätning, funduskamera, synfältsmätare ➜ Möjlighet att arbeta med torra ögon ➜ 30 minuters undersökningar i fullt utrustade undersökningsrum ➜ Samarbete med Aleris ögonklinik samt vår interna kliniska support ➜ Delat journalsystem så du enkelt kan hjälpa kunder ➜ Regelbundna möten och utbildningar med dina optikerkollegor i regionen ➜ Ett brett kursutbud i vår utbildningsplattform samt Synoptiks treåriga utbildningsprogram för optiker som genererar minst 36 CET poäng per tre år   Sök tjänsten redan idag! Vi söker dig som är legitimerad optiker idag och som känner att ögonhälsa är något som ligger dig allra närmast hjärtat. Som legitimerad optiker hos oss vägleder du kunden för att hitta bästa lösning. Du arbetar enligt kvalitetsnormen och för att främja kundens ögonhälsa. Anställningen är tillsvidare och på heltid, alternativt deltid, med tillträde enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag då tjänsten kan komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Har du frågor kring tjänsten eller hur det är att arbeta på Synoptik är du välkommen att kontakta vår butikschef Lidia Lukian på 040-43 12 00. I alla våra rekryteringsprocesser tillämpar vi bakgrundskontroll av slutkandidat. Välkommen med din ansökan! ⭐ Följ oss gärna på sociala medier, vi finns på LinkedIn och Instagram

12 juni 2025
Sista ansökan:
10 september 2025
Hotellstäd Extra
Cochleari AB
Städare

Till housekeeping behöver vi nu förstärkning av en person som gillar att möta människor och ha många bollar i luften. Vi ser gärna att du har någon form av housekeepingerfarenhet men viktigast att du har en bra inställning och brinner för att ge god service. Du är en glädjespridare med ett skratt som smittar. Och på tal om att smitta - det är precis det din energi gör. Du har en skön stil, du är proffsig på ett avslappnat sätt och en talang på att socialisera och ge service. Du är pålitlig och tar fullt ansvar för att nå resultat. Du delar vår vision om att bli Sveriges trevligaste hotell och deltar aktivt i vårt arbete att sätta gästen i fokus. Vi är ett tajt team på Good Morning Hotels Lund och det är därför av hög vikt att du är en naturlig lagspelare. För mer information om hotellet och hotellkedja se: www.ligula.se

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Lärare i matematik och No, åk 4-9 till Väskolan
Kristianstads kommun
Grundskollärare

Kristianstads kommun har drygt 7 000 medarbetare som gör skillnad i människors vardag, varje dag. Hos oss hittar du medarbetare som brinner för välfärden och vill utveckla idéer till verklighet. Kristianstads kommun erbjuder flera olika karriärvägar så att du kan utvecklas genom hela arbetslivet. Väskolan är en F-9 skola som har fritidsverksamhet för eleverna i åk F-6. På skolan går ca 500 elever. Vi är i en expansiv fas där utveckling och engagemang står i fokus. Välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER Du kommer att undervisa i matematik och No i årskurs 4-9. Som lärare hos oss stimulerar du elever till lärande och eget ansvarstagande. Med engagemang och entusiasm skapar du en trygg lärandemiljö som bygger på ömsesidig respekt och samarbete, genom ett gott ledarskap såväl i som utanför klassrummet. Undervisningen utformas utifrån läroplanens mål där planering, förberedelse, genomförande samt utvärdering är viktiga grundpelare. Du har positiva och höga förväntningar på eleverna och anpassar undervisningen utifrån alla elevers nivå, med fokus på elevens bästa. Via dialog skapar du goda relationer som karaktäriseras av ömsesidig respekt och förtroendefullt förhållningssätt. I din roll håller du dig à jour om händelser i omvärld och ungdomars vardag. Alternativa läroverktyg och dokumentation ingår som en naturlig del i ditt arbete. På ett systematiskt sätt reflekterar du över det praktiska arbetet och tillsammans med kollegor driver du utvecklingsarbete i arbetsgruppen/skolan. Du har också ett gemensamt ansvar både för din egen som gruppens planering och vidareutveckling. Är du ny som lärare stöttas du av en mentor för bästa vägledning i arbetet och du som är obehörig lärare kan bedriva undervisning men inte ansvara för den. Ansvar för betygsättning har en legitimerad lärare. KVALIFIKATIONER Vi söker i första hand dig med lärarlegitimation med behörighet att bedriva undervisning i årskurs 4-9 i ämnena matematik och No i grundskolan. I andra hand söker vi dig som har ämneskunskaper på högskolenivå i ovanstående ämnen. Det är meriterande om du har pedagogisk utbildning på högskolenivå. Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete som lärare. Du har förmåga att anpassa undervisningen utifrån varje elevs förutsättningar och dina lektioner präglas av tydliga förväntningar, arbetsro och lust att lära. Du har god förmåga att undervisa barn i behov av särskilt stöd samt förmåga att stödja eleverna i att hantera konflikter som uppstår. Du har engagemang, entusiasm och ett genuint intresse för skolans värld och hur den påverkas av omvärlden. En framgångsfaktor är att du kan skapa förtroendefulla relationer både i som utanför skolan. Vidare är du en trygg pedagogisk ledare med förmåga att kritiskt analysera eget och arbetsgruppens arbetssätt för ständig utveckling. Självklart använder du digital teknik i undervisningen och som redskap för information, planering, kommunikation och rapportering. Arbetet organiserar och strukturerar du utifrån angivna mål. Som person är du kommunikativ, lyhörd och väl förtrogen och lever upp till de yrkesetiska principerna för lärare samt har fallenhet att analysera och dokumentera elevers förmågor och kunskaper. För att vi ska kunna ta ställning till din ansökan ska du bifoga examensbevis samt lärarlegitimation. Finns inga behöriga legitimerade lärare, kan du som är obehörig anställas tidsbegränsat enligt skollagen. När vi vill erbjuda dig tjänsten krävs det att du visar upp ett utdrag ur polisens belastningsregister för att vi ska kunna anställa dig, enligt bestämmelser i 2 kap. 31-33 §§ i skollagen. ÖVRIGT Barn- och utbildningsförvaltningen bedriver pedagogisk verksamhet som sträcker sig från förskola till vuxenutbildning. I en trygg, kreativ och demokratisk miljö som värnar alla människors lika värde arbetar vi för lärande, kunskap och omsorg. Vi söker dig som vill vara med och forma framtiden! I Kristianstads kommun tillämpar vi heltid för alla, vilket innebär att alla medarbetare med tillsvidareanställning har rätt till heltid och deltid är en möjlighet. Vi tillämpar också rökfri arbetstid. Har du skyddade personuppgifter ska du inte ansöka via vår ansökningsknapp, utan kontakta HR-rekrytering via växeln 044-13 50 00 för en säker ansökningsprocess. Har du frågor kring hur du gör din ansökan, kontakta systemets support på telefon 0771-69 36 93 eller via länken https://zero.comaround.com/sv-se/.

12 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Lärare i fritidshem till Väskolan
Kristianstads kommun
Fritidspedagoger

Kristianstads kommun har drygt 7 000 medarbetare som gör skillnad i människors vardag, varje dag. Hos oss hittar du medarbetare som brinner för välfärden och vill utveckla idéer till verklighet. Kristianstads kommun erbjuder flera olika karriärvägar så att du kan utvecklas genom hela arbetslivet. Väskolan är en F-9 skola som har fritidsverksamhet för eleverna i åk F-6. På skolan går ca 500 elever. Vi är i en expansiv fas där utveckling och engagemang står i fokus. Välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER Du ansvarar för undervisningen i fritidshemmet och kommer arbeta med elever som går i åk 3-6 på avdelningen Klubben. Detta kombineras med arbete som resurs i skolan på förmiddagar. Din huvudsakliga arbetsuppgift är att enligt läroplanens mål skapa kvalitetssäkrad undervisning i fritidshemmet och i skolan som är intresseväckande och entusiasmerande. Du arbetar även utifrån de demokratiska värdena och väger in vad eleverna vill ha i fritidsverksamheten. För att verksamheten ska följa en röd tråd vad gäller planering och olika elevers behov sker samarbete med grundskollärare och förskollärare. Tillsammans med dina kollegor ansvarar och leder du även uteverksamhet och rastverksamhet. Dina relationer till eleverna karakteriseras av ömsesidig respekt, samarbete, förtroendefullt förhållningssätt samt positiva förväntningar. Du vågar ställa krav på eleverna och är tydlig kring de förväntningar som ställs. Dokumentation av verksamheten i fritidshemmet ingår också. Vidare är du aktiv i det kollegiala lärandet och på ett systematiskt sätt reflekterar du över arbetet enskilt och tillsammans med andra, kopplat till målen i verksamheten och influenser från omvärlden. KVALIFIKATIONER Du som söker har lärarlegitimation med behörighet att bedriva undervisning i fritidshem och har även lärarlegitimation för årskurs 3-6 i något ämne i grundskolan. Vi ser gärna att du har arbetat som lärare i fritidshem alternativt har erfarenhet från arbete inom annan pedagogisk verksamhet. Vi söker dig som kan leda arbetslagets systematiska kvalitetsarbete, kan ta initiativ för att driva på pedagogisk utveckling, planering och uppföljning. Du har kollegor att samarbeta med både i Klubben och i klasserna. Vi ser gärna att du är kreativ, lösningsfokuserad och ser fördelarna med samarbete. Du är väl förtrogen med och lever upp till de yrkesetiska principerna för lärare samt har förmåga att verka för demokratiska värderingar och utgår från att alla barn/elever är lika värda. Vidare hanterar du ledarskapet i fritidshemmet/klassrummet samt arbetar med målstyrning och dokumentation. Du har förmåga att entusiasmera, skapa intresse och möta barn på den nivå de befinner sig. Förmåga att välja pedagogiska verktyg utifrån individens behov krävs i arbetet. Du har kunskap och intresse kring olika kulturer och förmåga att stödja eleverna i att hantera konflikter som uppstår. Du ska kunna integrera digital teknik i den dagliga verksamheten och som redskap i det egna arbetet. Din goda kommunikationsförmåga, lyhördhet och samarbetsförmåga krävs för att skapa förtroendefulla relationer med kontakter inom som utanför skolan. För att vi ska kunna ta ställning till din ansökan ska du bifoga examensbevis samt lärarlegitimation. När vi vill erbjuda dig tjänsten krävs det att du visar upp ett utdrag ur polisens belastningsregister för att vi ska kunna anställa dig, enligt bestämmelser i 2 kap. 31-33 §§ i skollagen. ÖVRIGT Barn- och utbildningsförvaltningen bedriver pedagogisk verksamhet som sträcker sig från förskola till vuxenutbildning. I en trygg, kreativ och demokratisk miljö som värnar alla människors lika värde arbetar vi för lärande, kunskap och omsorg. Vi söker dig som vill vara med och forma framtiden! I Kristianstads kommun tillämpar vi heltid för alla, vilket innebär att alla medarbetare med tillsvidareanställning har rätt till heltid och deltid är en möjlighet. Vi tillämpar också rökfri arbetstid. Har du skyddade personuppgifter ska du inte ansöka via vår ansökningsknapp, utan kontakta HR-rekrytering via växeln 044-13 50 00 för en säker ansökningsprocess. Har du frågor kring hur du gör din ansökan, kontakta systemets support på telefon 0771-69 36 93 eller via länken https://zero.comaround.com/sv-se/.

12 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Distriktsansvarig Säljare
Juneporten AB
Företagssäljare

Junora är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.

12 juni 2025
Sista ansökan:
29 november 2025
Mekaniker
Ikett Personalpartner AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

Om tjänsten Vi söker en erfaren och skicklig tågmekaniker för att utföra mekaniskt underhålls- och reparationsarbeten på tågfordon. Du kommer att vara ansvarig för att diagnostisera och lösa problem, utföra service och utföra reparationer enligt föreskrivna standarder och säkerhetsföreskrifter. Du som söker bör ha tidigare erfarenhet av mekanisk montering i form av utbildning eller tidigare erfarenhet inom mekanik inom tåg-och fordonsbranschen. Bor du på annan ort står vi för boende och traktamente. Arbetstider: Skift Starttid: Omgående Din profil Krav/önskemål -Erfarenhet av att arbeta som tågmekaniker eller liknande roll inom fordonsunderhåll -Goda kunskaper inom mekanik och hydraulik -Förmåga att arbeta självständigt och felsöka elektriska och mekaniska problem -Förmåga att läsa och förstå tekniska ritningar och dokumentation -Goda kunskaper i svenska och engelska för att kunna kommunicera effektivt med kollegor och leverantörer Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad och flexibel. Du har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute på våra kundföretag. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Som konsult hos Ikett har du möjligheten att söka lokala arbeten och researbeten i Sverige samt Norge. Vi arbetar kontinuerligt för att du och kunden ska trivas så bra som möjligt med varandra och för att era önskemål ska tillgodoses. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as Notera att vi med anledning av GDPR inte tar emot ansökningar via mail.

12 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025