Leg. läkare
Capio Sverige AB
Övriga läkare

Om oss Capio Vårdcentral Sjöbo bedriver primärvård på uppdrag av Region Skåne. Vår vision är att förbättra hälsan för människor varje dag. Vi vill göra skillnad för våra patienter genom att se, lyssna och finnas här - idag och genom hela livet. Digitalt när det är möjligt och fysiskt när det behövs. Capio Vårdcentral Sjöbo är en mindre vårdcentral med ca 4 500 listade patienter. På Capio Vårdcentral Sjöbo finns diabetesmottagning, hypertonimottagning, astma/kol-mottagning, dietist, äldremottagning, distriktssjuksköterskemottagning, fysioterapeuter, rehabkoordinator samt ett nära samarbete med Rehabhuset Tomelilla arbetsterapeuter. Vi har APT där samtlig personal medverkar och lyfter sina frågor gemensamt. På Capio Vårdcentral i Sjöbo har vi en fin och öppen kommunikation med varandra. Vi har daglig rond via teams för bästa lärande och utbildning på en gång. Vi har även ansvar för SÄBO och hemsjukvård där våra läkare gör hembesök vid behov. Ett bra samarbete med Sjöbo kommun för en bra samverkan. All personal samarbetar över gränserna och stöttar varandra. Vårt Rehabteam som består av Rehabkoordinator, läkare och fysioterapeut, kurator. Ett team som arbetar för patientens bästa i sin sjukskrivningsprocess. Capio Vårdcentral Sjöbo ligger nära busstationen. Bra parkeringsmöjligheter finns vid vårdcentralen. Laddstation för el-bil i mån av plats. Din roll Som legitimerad läkare hos oss kommer du att arbeta med utredning och behandling av patienter på mottagningen. Du kommer arbeta både med planerade och akuta besök. Vi har kommit långt på vår digitaliseringsresa. Detta innebär bland annat att vi vid sidan om fysiska besök arbetar med chatt och videobesök. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig en positiv och utvecklande arbetsplats med tydligt patientfokus. Vår organisation bygger på den lokala enhetens självstyre med engagemang och delaktighet från medarbetare vilket leder till korta beslutsvägar. Samtidigt finns en större organisation i bakgrunden som ger stöd och möjlighet till utveckling och erfarenhetsutbyte. Dessutom erbjuder vi även följande: • Kollektivavtal • Närvarande chef • Kompetensutveckling, både internt och externt • Friskvårdsbidrag • Frukost varje dag • Nätverk inom ditt område • En inkluderande arbetsplats där vi lär av varandra Om dig Vi söker dig som är legitimerad läkare med ett intresse för allmänmedicin. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, där samarbetsförmåga och intresse för utveckling är viktiga egenskaper. Vi som jobbar här ser fram emot att välkomna en ny kollega och få dig att känna dig som hemma, både i den kliniska vardagen och i fikarummet Sista ansökningsdag: 2025-07-10. Rekrytering sker löpande.

10 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
ST-läkare till barn-och ungdomspsykiatrin i Ystad
REGION SKÅNE
ST-läkare

Gör skillnad. Varje dag. Vi söker dig som vill arbeta som ST-läkare inom barn- och ungdomspsykiatrin (Bup) i Skåne med placering på vår enhet i Ystad. Barn- och ungdomspsykiatrins verksamhetsområde Kristianstad bedriver öppenvård och mellanvård i Ystad, Hässleholm och Kristianstad. Den gemensamma slutenvårdsverksamheten finns i Malmö. Verksamheten på Bup i Ystad består av traditionell öppenvård, späd- och småbarnsverksamhet samt mellanvård. Vården bedrivs i tvärprofessionella specialiserade team med medarbetare som har lång erfarenhet och bred kompetens inom bland annat ätstörningar. Barn- och ungdomspsykiatrin är i en utvecklingsfas där arbete med gruppverksamheter identifierats som en viktig behandlingsmöjlighet på enheterna. Vi är cirka 45 medarbetare på Bup Ystad. Vi värnar om vår goda gemenskap och arbetsmiljö, som kännetecknas av positiv och kreativ stämning. Vi arbetar i ljusa, inbjudande och ändamålsenliga lokaler. Verksamheten präglas av stort engagemang för barn och deras familjer, öppenhet, humor och omtänksamhet. Givetvis har även Region Skånes värdegrund en central del i det dagliga arbetet. ARBETSUPPGIFTER Som ST-läkare erbjuds du klinisk tjänstgöring under handledning, strukturerade handledarsamtal, kurser och seminarier för att uppnå målbeskrivningen i ST-programmet. Kompetensutveckling erbjuds även genom regelbunden undervisning, bland annat vid gemensamma ST-dagar (en gång per månad), Bup Skånes läkardagar med mera. Vi har en engagerad studierektor och erfarna specialister som handleder. Dessutom finns en bred kompetens hos övriga medarbetare att inhämta kunskap från olika arbetsmomenten runt patienternas utredning, diagnostik och farmakologisk behandling. Under din utbildning kommer du att tjänstgöra vid olika enheter inom Bup i Region Skåne, bland annat med sidoutbildning och tjänstgöring inom vuxenpsykiatri, barnmedicin och beroendevård. Jourtjänstgöring i den samlade barn- och ungdomspsykiatrins jourlinje i Malmö ingår också. Vi erbjuder en högkvalitativ utbildningstjänst med stora möjligheter att utvecklas både som läkare och forskare. Tjänstens upplägg planeras i samråd med enhetschef, områdeschef, studierektor och handledare. Innehållet följer den målbeskrivning som fastställts för att uppnå specialistkompetens i barn- och ungdomspsykiatri. Vi önskar välkomna en prestigelös lagspelare med stort engagemang och intresse för Bup:s verksamhet. KVALIFIKATIONER Vi välkomnar dig som är legitimerad läkare med behörighet att verka inom svensk sjukvård. Därtill krävs slutförd allmäntjänstgöring (AT) eller bastjänstgöring (BT). Språkkunskaper i svenska lägst motsvarande nivå C1 enligt Europarådets nivåskala är ett krav. För tjänsten krävs att du har ett giltigt B-körkort. Det är meriterande med tidigare erfarenhet av arbete inom barn och ungdomspsykiatri med barn och familjer. Vi ser det som en fördel om du har kunskaper i Journalsystemet Melior och PASIS Vi vill att du trivs med såväl familjearbete som individuella kontakter och samverkan med vårdgrannar. Du behöver också ha intresse för förändrings - och utvecklingsarbete med eller utan forskning. Som person är du noggrann, strukturerad i arbetet och har förmåga att samarbeta och fatta beslut. Du arbetar i team tillsammans med enhetschef och medarbetare i verksamhetsprocessen med strävan att utveckla vårdkvalitén för patienterna. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Intervjutider planeras till 20250728 och 20250729. Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt. Psykiatri, habilitering och hjälpmedel är den näst största förvaltningen med verksamheter runt om i hela Skåne. Vi har ett brett uppdrag där många olika kompetenser tillsammans ger våra patienter den bästa vården och omsorgen. Med nyfikenhet och stort intresse satsar vi också på utveckling och forskning. Uppdraget inom psykiatri är att bedriva specialiserad vård i den offentligt drivna barn-, vuxen- och rättspsykiatrin. Habiliteringen bedriver habilitering och rehabilitering inom den offentligt drivna barn-, ungdoms- och vuxenhabiliteringen. Hjälpmedel har i uppdrag att hantera hjälpmedel som föreskrivs till patienter i Skåne. Inom förvaltningen finns också syn-, hörsel och dövverksamhet och ungdomsmottagningarna i Skåne. På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

10 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Drivna säljare sökes till spännande heltidsroll!
Uniq Dialog i Malmö AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du engagerad, tävlingsinriktad och älskar försäljning? Då är Uniq Dialog, som stått stadigt sedan 2007, rätt arbetsplats för dig. Vill du starta din försäljningsresa eller fortsätta utveckla dina färdigheter inom försäljning har du hittat helt rätt. Oavsett om du har tidigare erfarenhet inom försäljning eller är helt ny i branschen, så kommer våra duktiga och erfarna coacher se till att du får sälj-och produktutbildningar, daglig coachning och stöd för att du ska få bästa möjliga förutsättningar för att lyckas. Allt vi behöver från dig är rätt inställning, driv och positiv energi. Vi söker nu nya vassa säljare till vårt drivna heltidsteam. Du som säljare kommer att representera stora och kända varumärken där kunderna som kontaktas tidigare haft en relation med produkten eller tjänsten. Vem är du? - du behärskar det svenska språket flytande i tal och skrift - du uppskattar utmaningar och drivs av möjligheten att påverka din egen lön - du brinner för kundservice och har ett stort kundfokus - är energisk, drivande och har god kommunikationsförmåga - är tävlings- och målinriktad Vad erbjuder vi? - Produkt- & säljutbildningar - Daglig coachning - En fartfylld arbetsplats med stora utvecklingsmöjligheter - Tävlingar med fina priser - Kollektivavtal - Gratis parkering Arbetstiderna är måndag-fredag 08.00-16.55 Lön grundlön + provision Vi är måna om att du som ny alltid ska få bästa möjliga förutsättningar för att lyckas i din roll. Vi tror på att högt i tak med ärlig, öppen dialog och ett sammansvetsat, positivt team är nyckeln och grunden till framgång. Om du vill bli vår nästa stjärna, tveka inte på att skicka in din ansökan till oss. Vi ser fram emot att träffa just dig! Om arbetsplatsen Uniq Dialog startades år 2007 och är en av Malmös tongivande arbetsplatser för unga som nyss gett sig ut på arbetsmarknaden. Vi har valts till Årets Jobbkomet i Malmö Stad samt kvalat in oss på Veckans Affärers lista över Sveriges 442 superföretag och vi har belönats med Gasellpriset tre år i rad. Vi är medlemmar i branschföreningen Kontakta och arbetar tillsammans med föreningen för att främja utvecklingen av seriös och kvalitativ försäljning på distans.

10 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Medarbetare Landskrona
Kristersson, Robin
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Nu söker vi en medarbetare som är villig att arbeta serviceinriktat i en miljö där högt tempo samt kompetens möts samtidigt. Har du erfarenhet av hotell & restaurang verksamhet så är det meriterande. Vi söker dig som är beredd på att ta ansvar för kundservice, servering, köksbiträde samt lokalvård. Har du jobbat inom franchise- restauranger så är det mycket intressant. Vi erbjuder, deltid, heltid samt timanställning. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

10 juni 2025
Sista ansökan:
1 december 2025
Personlig assistent till man i Malmö (Hyllie)
Monument Assistans AB
Personliga assistenter

Om dig   För vår kunds räkning i Malmö (Hyllie), söker vi en mogen personlig assistent som är lyhörd för vår kunds behov och önskemål.    Vi söker nu personliga assistenter till en man bosatt i Malmö, Hyllie.    För oss är det viktigt att du klickar med kunden som du ska jobba hos och att du är lyhörd för kundens behov och önskemål. Du ska vara empatisk och respektera kundens integritet. Du har nära till skratt och är beredd att ta egna beslut. Du är ansvarstagande och har lätt för att samarbeta. Du har förmågan att ta ett steg tillbaka när det behövs. Du är duktig på att entusiasmera och tycker det är roligt med utmaningar i arbetet. Du är rökfri.     Du kan jobba dag som kväll och helger. Personlig assistans utförs under dygnets alla timmar.  Meriterande om du har erfarenhet av personlig assistans. Du blir en del av ett team som jobbar tillsammans med och för kunden. Tillträde till tjänsten är i Augusti.  Monument Assistans begär alltid utdrag ur belastningsregistret : "Kontroll av egna uppgifter".  Dina arbetsuppgifter   För yrket förekommande uppgifter. Det kan vara allt från individanpassad omvårdnad till hushållssysslor. Assistansen bedrivs främst i kundens hem men innebär också att följa med på aktiviteter utanför hemmet.  Du arbetar stödjande och motiverande. Utbildning får du på plats och via Monument Assistans. Om företaget Monument Assistans är alternativet för personer med personlig assistans som söker skräddarsydda lösningar. Vi har hög kompetens och bred erfarenhet av personlig assistans. För att vi ska kunna hjälpa våra kunder på allra bästa sätt så arbetar vi med hög tillgänglighet och ett nära och personligt samarbete. Vi vet att vår personal är nyckeln till att bedriva en bra personlig assistans. Därför är det centralt för oss att du som medarbetare är både känner stolthet och glädje över att arbeta hos oss. Vi på Monument Assistans vill därför ge dig möjligheten att utvecklas i din yrkesroll. Vi uppskattar nyfikna och engagerade medarbetare. Vi erbjuder dig goda lönevillkor, ett nära ledarskap och friskvårdsersättning. Vi ger dig en arbetsmiljö där det är högt i tak och där du har goda möjligheter att påverka din egen arbetssituation. Vi tar gärna fram individuella fortbildningslösningar beroende på i vilken typ av uppdrag du arbetar i. Hos oss får du möjligheten att växa!

10 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Speak French? Kickstart Your Sales Career with Us!
Uniq Dialog i Malmö AB
Telefonförsäljare m.fl.

Sales Representative – Permanent Employment with Fixed Salary and Commission Are you a driven and energetic individual looking for the opportunity to influence your own salary and develop your career in sales? At Uniq Dialog, we are now looking for motivated team members to join our successful team, where you will work with customers in the French market! About the Role: As a telephone sales representative, you will play a crucial role in re-establishing relationships with former customers in France who previously subscribed to meal boxes from the brand we represent. Your task will be to reignite their interest and offer them our latest campaigns. Your main responsibilities will include: Reaching out to former French customers who have canceled their subscriptions. Presenting attractive offers and reigniting customers’ interest in meal boxes. Highlighting the company’s high quality and service while actively listening to customer feedback to address any concerns or questions. You will play a key role in strengthening the relationship between customers and the brand, with a strong focus on quality and customer service for the French market. Working hours: Monday to Friday, 08:00–16:55 (full-time) Salary: Fixed hourly rate plus commission Employment type: Permanent position with a 6-month probation period About Uniq Dialog: Founded in 2007, Uniq Dialog has become one of Malmö's most attractive workplaces, particularly for young people entering the job market. We were named "Rising Job Star of the Year" by Malmö City and ranked as one of Sweden's top 442 companies by Veckans Affärer. Additionally, we have received the Gasell Award for three consecutive years. We are members of the industry association Kontakta and actively work to develop serious and high-quality distance sales practices. At Uniq Dialog, we provide the best conditions for your success – offering continuous coaching and training, while you become part of a fast-paced and dynamic team. What we’re looking for: You are fluent in French. You enjoy challenges and are motivated by the opportunity to influence your own salary. You are energetic, driven, and have strong communication skills. You are goal-oriented and competitive. You have the willingness and patience needed to grow and develop in your role. What we offer: Comprehensive product and sales training. Daily coaching and support. A fast-paced and positive work environment. Opportunities to grow and advance within the company. Exciting competitions and rewards. Collective agreements and secure employment. Free parking right outside the office. A team of engaged colleagues and an employer who cares about your development. Ready to take the next step? Don’t hesitate – apply today and become part of our winning team! We look forward to meeting you and helping you reach your full potential in the French market.

10 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Vikarierande ekonomiassistent till Södra skånska regementet P 7
Försvarsmakten
Ekonomiassistenter m.fl.

Vill du vara en del av något större och bidra med dina kunskaper till Sveriges försvarsförmåga? Vi söker dig som har minst 1 års erfarenhet från arbete inom reskontra och/eller redovisning alternativt dig som nyligen avslutat en ekonomiutbildning på minst YH-nivå. Som ekonomiassistent hos oss får du en viktig roll i att säkerställa effektiva ekonomiflöden. Du arbetar självständigt i en miljö som präglas av samarbete, noggrannhet och tempo, med möjlighet att utvecklas professionellt i en organisation som värnar balansen mellan arbete och fritid. Ekonomiavdelningen på P 7 söker en vikarie då en av våra ekonomer tjänstgör på annan ort inom myndigheten under våren 2026. Ekonomiavdelningen består av två ekonomer, en controller och en ekonomichef och ansvarar bl.a. för att leda förbandets ekonomistyrning, budgetering, återrapportering, resultatvärdering, intern styrning och kontroll, försäljning och uthyrning och ekonomiadministration. Avdelningen utgör en nyckelroll för regementets ledningsprocess.  Huvudsakliga arbetsuppgifter  I rollen ingår varierande arbetsuppgifter inom ekonomi och administration med tyngdpunkt på:  • Fakturahantering (leverantörs- och kundreskontra)  • Upprättande av bokföringsunderlag  • Ansvar för betalkortshantering  • Ansvar för Rekvisitionsblockshantering Kvalifikationer  • Godkänd gymnasieutbildning  • Minst 1 års arbetslivserfarenhet inom ekonomiadministration alternativt högskoleutbildning kandidatnivå/YH-utbildning inom ekonomi  • Mycket god administrativ förmåga  • God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska  • Goda kunskaper i Excel Meriterande kvalifikationer  • God kännedom om Försvarsmaktens verksamhet och organisation  • Erfarenhet av ekonomistyrning  • Erfarenhet av ekonomifunktion inom statlig myndighet  • Erfarenhet av SAP och BusinessObjects Personliga egenskaper Vi söker dig som är noggrann och strukturerad och trivs med att ta ansvar för ditt arbete. Du har förmåga att se både detaljer och helheten. Eftersom rollen innebär många kontaktytor är du lyhörd och duktig på att samarbeta och bygga relationer. Du trivs i en miljö där du kan anpassa dig till nya förutsättningar och snabbt hitta lösningar på de utmaningar som uppstår. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper. Övrigt  • Tidsbegränsad civil anställning från september 2025-september 2026 • Individuell lönesättning tillämpas  • Arbetsort Revingehed  För frågor om tjänsten Emma Johansson, Ekonomichef: [email protected]  För frågor om rekryteringsprocessen  Anna Hansén, Rekryteringskoordinator: [email protected]  Fackliga representanter OF [email protected]  OFR/S [email protected]  SACO [email protected]  SEKO [email protected]  Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: Södra skånska regementet kallas också för P 7. P står för pansar eftersom regementet främst använder sig av pansarfordon. Vi genomför en militär grundutbildning för värnpliktiga i markstrid, mekaniserad och motoriserad strid med stöd av våra huvudfordon som är: stridsvagn 122, stridsfordon 9040C och pansarterrängbil 360. P 7 har heltid- och deltidsanställd personal som tjänstgör i sina olika befattningar nationellt och internationellt. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård samt bra balans mellan arbete och privatliv. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

10 juni 2025
Sista ansökan:
1 juli 2025
Montör / Glasmästare

Åt kunds räkning söker vi nu en noggrann och driven teamplayer. En person som även har ett öga för detaljer och god kännedom av hantverksyrket. Vår kund är ett växande företag inom glas- och montagebranschen där stort fokus ligger på kvalitet och kundnöjdhet. De utför installation och reparation av diverse glaslösningar, både för privatpersoner och företag. Nu behöver de förstärka sitt team med en engagerad montör/glasmästare. Arbetsuppgifter Som montör/glasmästare kommer du att arbeta med bland annat mätning och tillskärning av glas samt byta och montera glas/fönster.  Krav • Erfarenhet av hantverksyrket • Körkort (B) • Möjlighet att starta omgående, inte senare än 1-2 månader • Besitta goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Meriterande • Erfarenhet som glasmontör eller glasmästare Villkor Start: Omgående, inte senare än 1-2 månader Ort: Malmö med omnejd Arbetstider: 7.00-16.00 Omfattning: Heltid Lönebild: 35.000kr - 40.000kr / månad Din profil Som person är du en ansvarstagande och pålitlig kollega som månar om arbetsgivarens rykte och kollegornas välmående. Du har förståelse för processer och ser positivt på att arbeta med kroppen. Ansökan Vi träffar kandidater löpande, sök därför tjänsten redan idag med ditt CV och gärna personliga brev. Varmt välkommen med din ansökan! Observera att vi ej tar emot ansökningar via epost eller telefon.

10 juni 2025
Sista ansökan:
29 juni 2025
Lastbilschaufför
Shkodrans Åkeri AB
Lastbilsförare m.fl.

Shkodrans Åkeri AB söker en erfaren och ansvarsfull chaufför för körning med lastbil och släp, med främst körning mellan Skåne och Göteborg. Vi söker dig som trivs med varierande arbetsuppgifter och har ett högt säkerhetstänk samt ett bra kundfokus. Arbetsuppgifter: Köra lastbil och släp mellan Skåne och Göteborg Säkerställa att leveranser sker i tid och enligt kundens önskemål Ansvara för lastens säkerhet och korrekt dokumentation Utföra dagliga kontrollrutiner och underhåll på fordonet Vi söker dig som: Har giltigt CE-körkort och yrkeskompetensbevis (YKB) Har erfarenhet av att köra lastbil och släp, särskilt på längre sträckor Är flexibel, ansvarstagande och har god kännedom om trafikregler och säkerhet Är van att arbeta självständigt och hålla noggrann ordning på arbetet Talar och skriver svenska eller engelska Har Truckkort Adr styckegods är meriterande Vi erbjuder: Ett omväxlande och självständigt arbete med körning mellan Skåne och Göteborg En trygg arbetsplats med bra arbetsvillkor och goda utvecklingsmöjligheter Möjlighet att vara del av ett stabilt och växande företag Nya moderna fordon Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag! Maila din CV och ett personligt brev till [email protected] eller ring Jonathan Simonsson +46708557522 för mer information. Vi ser fram emot att höra från dig! Shkodrans Åkeri AB – Din pålitliga partner på vägen!

10 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Ölbryggande lageransvarig (kunna brygga öl)
Behrens Group AB
Lager- och terminalpersonal

Behrens Group AB driver sedan flera år tillbaka nätbutiken Hembryggeriet.se som utvecklar, säljer och distribuerar produkter för hembryggning av öl, cider och vin i Sverige och Europa. Vem söker vi? OBS! Du behöver ha bryggt öl, kunna fata öl och ha erfarenhet av detta innan du söker. En ölbryggare/hembryggare med gedigna kunskaper inom ölbryggning, lager, packning och logistik som vill ta en ledande roll på vårt lager och gillar att lära sig om nya produkter. Vi söker dig som är noggrann, strukturerad, ödmjuk, tydlig i din kommunikation och vill leverera service i toppklass. Du behärskar svenska flytande i både tal och skrift samt goda kunskaper i engelska. Vi ser gärna att du har truck- och b-körkort. OBS! Du behöver ha bryggt öl, kunna fata öl och ha erfarenhet av detta innan du söker. Vad kommer dina uppgifter att bestå av? Du kommer ansvara för att lager, packning och logistik fungerar på bästa sätt. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta packning av kundordrar, godsmottagning, returhantering, inventeringar, utveckla packningsrutiner mm. Även kundkontakt samt support. Du kommer också att ha visst personalansvar och ansvara för att utbilda ny lagerpersonal.

10 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025