Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du arbeta i ett företag med stort hjärta? Sätter du alltid människan och kvaliteten i centrum? Då är du varmt välkommen till SAAND Assistans AB! Vi arbetar med personlig assistans, ledsagning och hushållsnära tjänster. Våra kontor finns i Solna, Sundsvall och Örebro, med huvudkontor i Linköping. Vi söker två kvinnliga personliga assistenter – Start omgående Vill du göra verklig skillnad i en annan människas liv? Vi söker nu två engagerade kvinnliga personliga assistenter till en av våra uppdragsgivare – en kvinna med intellektuell funktions variation samt balanssvårigheter efter en stroke. Hon förstår tal väl men har begränsade möjligheter att uttrycka sig verbalt. Om uppdraget Som personlig assistent kommer du att vara ett stöd i både vardagliga rutiner och aktiviteter utanför hemmet. Ditt uppdrag är att bidra till en trygg, meningsfull och harmonisk tillvaro för vår uppdragsgivare. Dina arbetsuppgifter omfattar bland annat: Hjälp med personlig omvårdnad Stöd vid kommunikation Aktiviteter i hemmet och utanför Praktiska vardagsuppgifter Om dig Vi söker dig som: Har erfarenhet av att arbeta med personer med autismliknande funktionsvariationer Talar svenska eller bosniska (kundens modersmål är bosniska) Är ansvarsfull, lyhörd och empatisk Är trygg, stabil och har ett genuint intresse för att hjälpa andra Har gärna tillgång till egen bil och B-körkort (meriterande) Har tidigare erfarenhet av arbete med autism eller liknande tillstånd Arbetstider Tjänsten innebär varierande arbetspass enligt följande schema: Måndag–fredag: 07:00–15:00, 15:00–22:00, 22:00–07:00 Helger: 07:00–17:00, 17:00–07:00 Om SAAND Assistans SAAND Assistans är ett tryggt och värderingsdrivet företag med lång erfarenhet av personlig assistans. Vi är stolta över att skapa goda arbetsvillkor för våra medarbetare och värnar om både våra kunder och vår personal. Vi erbjuder dig: Individuell lönesättning Friskvårdsbidrag Möjligheter till kompetensutveckling En engagerad och omtänksam arbetsmiljö Känner du igen dig i beskrivningen? Vänta inte – skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig.
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du arbeta i ett företag med stort hjärta? Brinner du för att sätta människan och kvaliteten i fokus? Då är du varmt välkommen till oss på SAAND Assistans AB! Vi är verksamma inom personlig assistans, ledsagning och hushållsnära tjänster. Idag har vi kontor i Linköping (huvudkontor), Solna, Uppsala, Sundsvall och Örebro. Vem är kunden? Uppdragsgivaren är en livsglad 62-årig man som nyligen har flyttat till Höör. Han bor nära sin adoptivpappa, och de tillbringar ofta dagarna tillsammans. Kunden har nedsatt rörelseförmåga, hörselnedsättning samt nedsatt talförmåga och är rullstolsburen. Om rollen Som personlig assistent kommer du att vara en viktig del av kundens vardag. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Hjälp med förflyttningar från säng till rullstol Personlig hygien och toalettbesök Påklädning Matlagning (frukost, fika, middag) och matning (högerhänt assistent önskas) Städning och vardagliga sysslor i hemmet Följa med vid aktiviteter utanför hemmet (körkort för manuell växellåda är ett krav) Du får en grundlig introduktion och inskolning – du behöver inte kunna allt från början, det viktiga är din inställning! Vem söker vi? Vi söker dig som är: Lugn, pålitlig och lyhörd Ansvarsfull, empatisk och självständig Initiativtagande och praktisk lagd Bekväm med att laga mat och ta hand om hemmet Rök- och tobaksfri, utan starka parfymer Flytande i svenska, både i tal och skrift Mellan 30–50 år Innehavare av B-körkort (manuell växellåda) Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med personer med liknande funktionsnedsättningar, samt om du är tekniskt lagd då kunden gärna använder dator med assistans. Kommunikation sker delvis med hjälp av en pektavla – därför är tålamod och social kompetens mycket värdefulla egenskaper. Vårdutbildning är ett plus men inget krav – personkemin är viktigast! Arbetstider Tjänsten omfattar arbetspass mellan kl. 09:00–22:00, fördelat på cirka 10–12 pass per månad. Schema planeras i samråd med kunden och övriga assistenter. Känner du igen dig i beskrivningen? Då ser vi fram emot din ansökan och hoppas få välkomna dig till vårt team på SAAND Assistans AB!
Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Detta erbjuds: ⭐ Stimulerande arbete i ett företag som satsar ⭐ Roll med mycket eget ansvar ⭐ Forma din egen framtida utveckling ⭐ Samarbete med många skickliga kollegor ⭐ Arbetsplats som kännetecknas av gemenskap, passion och service Vi söker dig som: ✅ Har ett stort intresse för det tekniska och grafiska ✅ Är en riktig lagspelare ✅ Vill bidra till din egen och bolagets fortsatta utveckling Arbetsuppgifter I rollen som produktionsarbetare hos Nordvalls Etikett blir du en viktig medarbetare som ansvarar för att det är ordning och reda samt säkert i det område du arbetar inom. I rollen får du nyttja dina tekniska och grafiska färdigheter. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Maskininställning och övervakning – Du får maskinerna att gå som smorda Materialhantering, packning och märkning – Du ser till att varje etikett är korrekt och hamnar på rätt plats Löpande underhåll – Du håller maskiner och utrustning i toppform Rapportering i produktionssystem – Du rapporterar noggrant och kontinuerligt Även andra arbetsuppgifter som finns i tryckeriverksamhet förekommer. Arbetstider: 2-skift (dag och kväll) under måndag - fredag. Dagskift: Måndag – Fredag kl. 05:50 – 14:00 Kvällsskift: Måndag – Torsdag kl. 13:50 – 23:10 och ledig fredagar Anställningsform: Tillsvidareanställning på heltid, Nordvalls tillämpar sex månaders provanställning. Start för tjänsten: Omgående Adress till arbetsplats: Granitgatan 6, 267 35 Bjuv. Lön och förmåner Lön: Enligt kollektivavtal. Förmåner: Kollektivavtal med Grafiska Företagen Friskvårdsbidrag 3000 kr per år Krav och egenskaper Krav Flytande svenska i tal och skrift Tekniskt och/eller grafiskt intresserad Möjlighet att arbeta 2-skift (dag och kväll) Grundläggande datorkunskaper för att kunna hantera dokumentation Meriterande Förståelse för hygienkrav inom livsmedelsindustrin Truckkort Erfarenhet av att arbeta i kvalitets- och miljösystem Erfarenhet av arbete inom produktion eller liknande område Egenskaper Vi letar efter dig som är händig och teknikintresserad, kanske gillar du att meka på fritiden? Vidare så har du har ett starkt driv och kan arbeta självständigt lika väl som du kan samarbeta med dina kollegor för att nå framgång. Som person är du glad, positiv och bra på att ta egna initiativ. Att du också är noggrann, kommunikativ och ansvarsfull gör att du passar bra in i Nordvalls produktion. Vikt läggs även vid övriga personliga egenskaper. Om Nordvalls Etikett AB Nordvalls Etikett är Skandinaviens ledande leverantör av etiketter. Företaget grundades 1907 i skånska Sjöbo men har även produktionsenheter i Bjuv, Mölnlycke och Trondheim i Norge. De är ett tryckeri med mångårig erfarenhet som värdesätter långsiktiga relationer och samarbete. Tillverkningen omfattar alla typer av självhäftande etiketter; från kvalificerade flerfärgsetiketter för dekor och profilering till otryckta etiketter för tilltryck i skrivare. Bland Nordvalls kunder finns såväl stora livsmedelsföretag som läkemedelstillverkare, tillverkare av produkter för skönhet och kosmetik, e-handelsföretag till mindre lokala bryggerier. Självhäftande etiketter är deras fokus och de levererar dem med kunskap, kvalitet och service. På Nordvalls är gemenskapen god och stämningen positiv. Rekryteringsprocessen Marketpeople har en rättvis och enkel rekryteringsprocess där du ansöker om ett jobb på vår hemsida. Efter du skickat in din ansökan kommer du få ett mail om att genomföra en AI-intervju med Hubert. Nästa steg kommer vara en juridisk bakgrundskontroll via Fortcheck. Därefter genomförs referenstagning digitalt med hjälp av Refensa. Efter detta tar Nordvalls själva över processen. Om Marketpeople Marketpeople är ett rekryteringsbolag med gedigen erfarenhet, branschledande AI, stark digital närvaro & high tech. Vi levererar marknadens mest moderna och fördomsfria rekryteringsalternativ. Hos Marketpeople får alla sökande chansen att presentera sig och genomföra en intervju med vår AI vilket ger alla sökande samma förutsättningar. Hemsida: www.marketpeople.se Jobb från meetastudent.com
Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Detta erbjuds: ⭐ Stimulerande arbete i ett företag som satsar ⭐ Roll med mycket eget ansvar ⭐ Forma din egen framtida utveckling ⭐ Samarbete med många skickliga kollegor ⭐ Arbetsplats som kännetecknas av gemenskap, passion och service Vi söker dig som: ✅ Har ett stort intresse för det tekniska och grafiska ✅ Är en riktig lagspelare ✅ Vill bidra till din egen och bolagets fortsatta utveckling Arbetsuppgifter I rollen som produktionsarbetare hos Nordvalls Etikett blir du en viktig medarbetare som ansvarar för att det är ordning och reda samt säkert i det område du arbetar inom. I rollen får du nyttja dina tekniska och grafiska färdigheter. Du kommer att arbete vid en efterbearbetningsmaskin (spolmaskin). Huvudsakliga arbetsuppgifter: Maskininställning och övervakning – Du får maskinerna att gå som smorda Materialhantering, packning och märkning – Du ser till att varje etikett är korrekt och hamnar på rätt plats Löpande underhåll – Du håller maskiner och utrustning i toppform Rapportering i produktionssystem – Du rapporterar noggrant och kontinuerligt Även andra arbetsuppgifter som finns i tryckeriverksamhet förekommer. Arbetstider: Nattarbete Varannan söndag 22.00-06.00 Måndag - torsdag 22.50-06.00, alltid ledig fredagar Tjänsten startar på dagtid under upplärning. Anställningsform: Tillsvidareanställning på heltid, Nordvalls tillämpar sex månaders provanställning. Start för tjänsten: Omgående Adress till arbetsplats: Granitgatan 6, 267 35 Bjuv. Lön och förmåner Lön: Enligt kollektivavtal. Förmåner: Kollektivavtal med Grafiska Företagen Friskvårdsbidrag 3000 kr per år Krav och egenskaper Krav Flytande svenska i tal och skrift Tekniskt och/eller grafiskt intresserad Möjlighet att arbeta natt Erfarenhet från att arbeta som maskinoperatör Grundläggande datorkunskaper för att kunna hantera dokumentation Meriterande Förståelse för hygienkrav inom livsmedelsindustrin Truckkort Erfarenhet av att arbeta i kvalitets- och miljösystem Erfarenhet av arbete inom produktion eller liknande område Egenskaper Vi letar efter dig som är händig och teknikintresserad, kanske gillar du att meka på fritiden? Vidare så har du har ett starkt driv och kan arbeta självständigt lika väl som du kan samarbeta med dina kollegor för att nå framgång. Som person är du glad, positiv och bra på att ta egna initiativ. Att du också är noggrann, kommunikativ och ansvarsfull gör att du passar bra in i Nordvalls produktion. Vikt läggs även vid övriga personliga egenskaper. Om Nordvalls Etikett AB Nordvalls Etikett är Skandinaviens ledande leverantör av etiketter. Företaget grundades 1907 i skånska Sjöbo men har även produktionsenheter i Bjuv, Mölnlycke och Trondheim i Norge. De är ett tryckeri med mångårig erfarenhet som värdesätter långsiktiga relationer och samarbete. Tillverkningen omfattar alla typer av självhäftande etiketter; från kvalificerade flerfärgsetiketter för dekor och profilering till otryckta etiketter för tilltryck i skrivare. Bland Nordvalls kunder finns såväl stora livsmedelsföretag som läkemedelstillverkare, tillverkare av produkter för skönhet och kosmetik, e-handelsföretag till mindre lokala bryggerier. Självhäftande etiketter är deras fokus och de levererar dem med kunskap, kvalitet och service. På Nordvalls är gemenskapen god och stämningen positiv. Rekryteringsprocessen Marketpeople har en rättvis och enkel rekryteringsprocess där du ansöker om ett jobb på vår hemsida. Efter att du skickat in din ansökan så kommer du få ett mail om att genomföra AI-intervju med Hubert. Nästa steg kommer vara en juridisk bakgrundskontroll via Fortcheck. Därefter genomförs referenstagning digitalt med hjälp av Refensa. Efter detta tar Nordvalls själva över processen. Om Marketpeople Marketpeople är ett rekryteringsbolag med gedigen erfarenhet, branschledande AI, stark digital närvaro & high tech. Vi levererar marknadens mest moderna och fördomsfria rekryteringsalternativ. Hos Marketpeople får alla sökande chansen att presentera sig och genomföra en intervju med vår AI vilket ger alla sökande samma förutsättningar. Hemsida: www.marketpeople.se Jobb från meetastudent.com
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Rosénssons Consulting & Bemanning söker just nu lagermedarbetare på uppdrag av ett företag i Jägersro-området i Malmö. Vi söker en lagermedarbetare för ett sommaruppdrag under veckorna 29–32. Tjänsten omfattar arbete cirka 2–3 dagar per vecka. Arbetet innefattar främst lageradministrativa uppgifter där affärssystemet Microsoft Dynamics 365 är centralt. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta i ERP-systemet Dynamics 365 – detta är ett avgörande krav för tjänsten. Du kommer att arbeta i fraktbokningsystemet ''Zendr''. Exempel på arbetsuppgifter: Registrering och hantering av kundorder i D365 Beställningar hos leverantörer Orderplock, packning, bokning och utskeppning Mottagning och registrering av inkommande leveranser Utöver dokumenterad erfarenhet av arbete i D365 är giltigt truckkort ett krav. Vi söker dig som är strukturerad, noggrann och har förmåga att arbeta självständigt. Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter ses som meriterande. Krav Tidigare erfarenhet av Microsoft D365 Truckkort Anställning Lön enligt avtal. 2-3 dagar i veckan mellan vecka 29-32 Bemanning Tjänsten avser en anställning direkt hos Rosénssons Bemanning & Rekrytering AB som ansvarar för hela anställningen. Rosénssons är företaget som bemannar och rekryterar utan att tumma på kvaliteten. Vi gör våra kunders vardag lite enklare. EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan! Jobb från jobbify.se
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Drömmer du om att göra vardagen roligare för människor och samhället lite bättre? Varje dag i över ett sekel har Pressbyrån funnits vid svenska folkets sida och gett service för människor på väg. Idag är vi Sveriges mest omtyckta servicehandel och har runt 300 butiker över hela Sverige. Pressbyrån engagerar sig dessutom i en rad sociala frågor. Vi samlar in pengar till välgörenhet, står upp för hbtq-rörelsens rättigheter, stödjer fri press och driver projekt för att få fler barn och ungdomar att läsa. Grunden i vår verksamhet är att vara enkel, snabb och tillgänglig för alla. Det avspeglas hos våra medarbetare som är lyhörda, välkomnande och engagerade – de som gör oss till ett folkligt företag där man trivs, helt enkelt. För oss är det viktigt att ha kul på jobbet. Och eftersom service självklart ligger i vår ryggrad är vi alltid måna om att vårda relationer med både medarbetare, samarbetspartners och kunder. Rollen som säljare Att vara butikssäljare passar dig som är social, serviceinriktad och älskar försäljning. Gillar du ett högt tempo, att möta nya människor varje dag och tycker att varierande arbetstider passar dig, från tidiga öppningar i butiken till att kunna arbeta helger? Gillar du dessutom att ha mycket kul på jobbet - då kommer du att trivas här! I jobbet som butikssäljare möter du nya utmaningar varje dag. Du arbetar självständigt och har ansvar för allt från försäljning, kassaarbete, bakning, varuhantering till städning. Men framför allt ge god och omtänksam service till både nya och kända kunder.
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi söker en säljare till klädkedja med butik i Helsingborg m omnejd Är du ute efter nya utmaningar inom modebranschen? Vi söker säljare till en av våra kunder i Skåne. Som säljare är du butikens ansikte utåt, den som ska ge alla kunder en förstklassig service! Vanligt förekommande arbetsuppgifter i butiken är kassahantering, lagerhantering, fixa webbordrar, uppackning samt att hålla butiken ren och fin. Krav: Du ska ha fyllt 18 år. Körkort samt tillgång till egen bil. Ett digitalt sinne och en god känsla för ordning. Passar du för uppdraget? Det absolut viktigaste är din personlighet. Vi tror att du är social och utåtriktad och att du har massvis med positiv energi, du tycker att det känns fantastiskt att få göra kunder nöjda och överträffa deras förväntningar. Det är till din fördel om du har erfarenhet av att ha arbetat som säljare inom mode och med digitala uppgifter. Flexibilitet är viktigt. Du behöver kunna arbeta såväl vardagar som helger, samt kunna ställa upp med kort varsel. Tjänsten är på deltid - cirka 25 timmar per vecka, kan dock bli mer. Arbete kan förekomma i samtliga butiker runtom i Helsingborg, Höganäs och Ängelholm vilket innebär att du inte alltid är på samma plats. Då rekrytering sker löpande, rekommenderar vi att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen!
Vi söker en engagerad, dynamisk och rolig logoped som brinner för patienten och vill vara en del av vårt innovativa team. Barnlogopederna är ackrediterad leverantör i Vårdval Logopedi Region Skåne sedan starten i januari 2025. Vi är ett tvärfunktionellt team på 8 fantastiskt glada och kunniga personer som för varje patient och dag vill förbättra logopedin. Vi vill hjälpa alla barn som har behov av logopedisk utredning och intervention. Vi arbetar på uppdrag av samhället för att samhället ska uppfylla sitt löfte till medborgarna. 1:a september 2025 anställer vi ytterligare två logopeder som vill arbeta med Barnlogopedernas framgångsrika koncept och arbetsmodell. Om du är legitimerad och har viss erfarenhet av barnlogopedi och/eller läs- och skrivutredningar kan du vara den vi letar efter! Vad vi erbjuder: ”Bäst lön”: Vi erbjuder en väsentligt högre lön än genomsnittet, eftersom vi värdesätter varje logopeds bidrag till vårt team. Kompetensutveckling: Systematisk vidareutbildning både genom utbildningar och utvecklande konferenser/event tillsammans med ledande profiler inom fältet. Dynamisk arbetsmiljö: Vi värdesätter nytänkande och förändringsbenägenhet. Vi vill också ha skoj på jobbet så vi lägger stor vikt vid teambuilding. Det ska vara roligt att göra skillnad! Nyskapande arbetsmodell: Ingen administration (nästan) så du kan koncentrera dig på patienten genom vårt eget arbetsverktyg. Inga produktionskrav: Det viktigaste är att det blir konsekvent hög kvalitet i alla utredningar och behandlingar. Vi söker dig som: Är legitimerad logoped och har viss erfarenhet av läs- och skrivutredningar (även om det inte är ett krav). Gärna har akademiska ambitioner då vårt arbete ska leda till mer och bättre forskning inom logopedi (detta är heller inget krav så länge man tycker forskning är bra) Är progressiv och tycker storskaliga visioner är kul. Är pragmatisk och lösningsfokuserad, med förmåga att tänka självständigt och vågar stå för dina beslut. Älskar patientmötet och sätter patientens behov först - alltid! Vi har skapat en arbetsmodell som tar bort (nästan) all administration. Du som logoped kan spendera tiden som behövs - istället för tiden du har. Om du känner att detta stämmer in på dig och tycker det verkar kul att vara med och förändra barnlogopedin – skicka e-post till [email protected] så ringer vi upp dig och bokar ett möte inom kort. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Vill du arbeta i en avancerad kundtjänstroll inom EPS Vascular? Vi söker en driven orderkoordinator med erfarenhet av customer service, inköp och affärssystem! OM TJÄNSTEN EPS Vascular AB är ett privatägt svenskt medicinteknikföretag, grundat 2009, med huvudkontor i Malmö, De är en del av Uniphar Medtech, en ledande europeisk distributör av medicinteknisk utrustning med säte i Irland och verksamhet i 24 länder. Företaget specialiserar sig på distribution av avancerade kardiovaskulära medicintekniska produkter – såsom guidewires, katetrar och andra interventionsteknologier – till vårdgivare inom interventionell kardiologi och perifer kärlkirurgi i Norden och Baltikum. EPS Vascular AB beskriver sitt erbjudande med mottot “Your niche. Our core.”, vilket speglar fokus på specialistsegment inom kardiovaskulär sjukdomshantering. De erbjuder nära kliniska partnerskap och fungerar som en strategisk partner för introduktion och implementering av ny medicinteknik på främst den nordiska marknaden. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Hantering av inkommande orders * Planering, inköp och lagerhantering av produkter * Löpande kontakt med kunder och leverantörer * Agera intern supportfunktion mot säljorganisationen VI SÖKER DIG SOM - Hanterar svenska och engelska både i tal och skrift då du kommer att kommunicera med kollegor, kunder och leverantörer på båda språken dagligen - Har tidigare erfarenhet av arbete inom orderhantering/inköp/customer service - Har vana av att arbeta i Office 365 - Har god systemvana i affärssystem, gärna Microsoft Business Central Meriterande: * Kunskaper i danska eller finska Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET För att läsa mer om företaget, klicka här!
Jag är en glad och positiv kvinna som bor i en lägenhet i Osby. Jag har många intressen och gillar att hitta på aktiviteter, både hemma och utanför hemmet. Eftersom jag har flera funktionsnedsättningar använder jag mig av personlig assistans som ett mänskligt hjälpmedel. Just nu söker jag personliga assistenter som kan arbeta som timvikarie vid behov. Förutom dag- och kvällspass behöver du kunna arbeta nattpass (vaken natt) om behovet uppstår. Vem är du? Du är en lyhörd och positiv person med intresse för alternativ kommunikation. Det är meriterande om du har erfarenhet av personlig assistans och lätt kan samarbeta med arbetsledare och kollegor. Du är flexibel och har möjlighet att följa med mig på aktiviteter och resor. Du tycker om att lära dig nya saker som kan bidra till min utveckling. Arbetsvillkor Timvikariat med möjlighet till schemalagda pass i framtiden (eventuellt till hösten) Arbetstider varierar mellan dag, kväll, helg och nattpass (vaken natt). Din arbetsplats är där jag befinner mig. Om rekryteringsprocessen: Vi tar löpande kontakt med intressanta kandidater och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om JAG som arbetsgivare: Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
Välj ett jobb för att visa detaljer