Nagelteknolog
Ingritas Boutique AB
Övriga skönhets- och kroppsterapeuter

Välkomna att ansöka hos oss! Vi behöver dig i vårt team som jobbar med högkvalitet inom skönhet och nagelvård! Vi söker dig som har ett glatt humör och servicemide, känslan för nagelsyrket och har tålamod! Du ska kunna minst grunden som nagelterapeut och där efter kan vi utveckla tillsammans! Detta yrket är inte så lätt som det ser ut! Det krävs tålamod, pilligt och koncentration! Det krävs även tid för att bli duktig och man bli aldrig färdig lärt utan måste utvecklas hele tiden med nya trender! Är du rätt person hö av dig till oss Tack så jättemycket! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

13 juni 2025
Sista ansökan:
30 november 2025
Lokalvårdare sökes för hem städning fredagar - Helsingborg

Min Egentid erbjuder avlastning för föräldrar för att kunna få egentid och på så sett skapa kvalitetstid med familjen. Vi erbjuder matlagningstjänster, städ samt djurpassning för att ge föräldrar möjligheten att ladda batterierna och återvända som bättre föräldrar. Målet är att underlätta för familjer att njuta av kvalitetstid tillsammans. . Vi på minEgentid söker en noggrann och djurvänlig lokalvårdare för hemstädning hos en familj i Allerum varje vecka, torsdag/fredag. Om tjänsten Arbetsuppgifterna inkluderar bland annat dammsugning, våttorkning, badrumsrengöring och övriga städuppgifter enligt familjens önskemål. Vi söker dig som är noggrann, ansvarsfull och förstår vikten av att skapa en trivsam hemmiljö. Vi söker dig som: ✔ Har erfarenhet av städning, gärna hemstädning ✔ Är noggrann, ansvarstagande och serviceinriktad ✔ Är bekväm med att arbeta i ett hem med husdjur ✔ Har ett förtroendeingivande och professionellt förhållningssätt ✔ Kan ta egna initiativ och planera ditt arbete effektivt ✔ Talar och förstår svenska eller engelska Meriterande men inget krav: ✔ Erfarenhet från professionell städning ✔ Körkort och tillgång till bil Övriga krav: Du är bosatt i Sverige Kan arbeta minst varannan vecka Minimiålder: 18 år Utdrag ur belastningsregistret krävs innan anställning (beställs gratis via polisens hemsida) Vi erbjuder: Flexibla arbetstider utifrån kundens behov Trygg anställning och stöd från oss under hela din arbetstid Individuell lönesättning Ansökan: Bifoga en kort presentation och CV (om du har) där du beskriver din erfarenhet, din arbetsstil och varför du är rätt person för jobbet. Vi ser fram emot din ansökan! Vänliga hälsningar, M. Beck Verksamhetschef, minEgentid AB Läs mer om oss: www.minEgentid.nu

13 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Nagelteknolog
Sang By Hang Lounge i malmö AB
Övriga skönhets- och kroppsterapeuter

Välkomna att ansöka hos oss! Vi behöver dig i vårt team som jobbar med högkvalitet inom skönhet och nagelvård! Vi söker dig som har ett glatt humör och servicemide, känslan för nagelsyrket och har tålamod! Du ska kunna minst grunden som nagelterapeut och där efter kan vi utveckla tillsammans! Detta yrket är inte så lätt som det ser ut! Det krävs tålamod, pilligt och koncentration! Det krävs även tid för att bli duktig och man bli aldrig färdig lärt utan måste utvecklas hele tiden med nya trender! Är du rätt person hö av dig till oss Tack så jättemycket! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

13 juni 2025
Sista ansökan:
30 november 2025
HR-specialist till Clustera Sverige AB
Clustera Sverige AB
Personal- och HR-specialister

HR-specialist till Clustera Sverige AB Vi söker en engagerad och kunnig HR-specialist som vill vara med att utveckla en modern HR-funktion tillsammans med oss. Vår önskan är att du är trygg i arbetsrätten, van vid fackliga förhandlingar, trivs med att stötta chefer i både mindre och större personalärenden och är ett stöd till våra medarbetare. Om oss Clustera Sverige AB är en del av APM Group som startades 1994 i Australien. Koncernen har cirka 17 000 medarbetare med verksamhet i 11 länder runt om i världen. APM hjälper över två miljoner människor varje år att leva ett bättre liv och levererar tjänster med fokus på att få deltagare närmare en anställning eller utbildning. Verksamheten i Sverige omfattar cirka 130 medarbetare på 50 kontor. Clustera levererar arbetsmarknadstjänster och program i hela landet, och har ett genuint intresse av att hjälpa människor att komma vidare i både livet och karriären. Under åren har vi framgångsrikt levererat våra tjänster med mycket goda resultat och hög kvalitet. Vi är ISO-certifierade inom ISO 14001 och ISO 9001. Vad innebär det att vara en del av Clusteras team? Clustera är ett etablerat bolag där det är högt i tak och kreativitet och nytänkande välkomnas. Vi ingår i en global koncern med lång erfarenhet från internationella matchningstjänster. Med stabil värdegrund vägleder vi i alla lägen. På Clustera tror vi på människors förmågor och brinner för att stödja och lyfta dem. Vårt mål i mötet med andra är att motivera och inspirera till nya möjligheter. Det gäller både våra deltagare och samarbetspartners, men även våra medarbetare och samhället i övrigt. Tjänsten som HR-specialist Du kommer att få goda möjligheter att vara med och påverka HR-arbetet i företaget och ingå i vårt HR-team. Det är en roll där du kan vara med och göra skillnad. Tjänsten är på 50%. De huvudsakliga arbetsuppgifterna är att: • Ge kvalificerat stöd till chefer i frågor kopplade till arbetsrätt, arbetsmiljö och personalärenden. • Planera, hålla i och dokumentera fackliga förhandlingar enligt MBL. • Följa upp rehabiliteringsärenden och stötta chefer i svåra samtal och situationer. Du är även kontaktperson gentemot företagshälsovården. • Utveckla processer, rutiner och interna utbildningar. • Stötta våra medarbetare i olika arbetsrelaterade situationer. • Ingå i HR-teamet där vi jobbar tillsammans, bollar idéer och stöttar varandra, Kvalifikationer Vi söker dig som har: • Minst några års erfarenhet av kvalificerat HR-arbete. • Bred kunskap inom HR-området med fokus på arbetsrätt, kollektivavtal och arbetsmiljö. • Erfarenhet av att driva fackliga förhandlingar. • God vana vid att tillämpa kollektivavtal inom tjänstemannasektorn. • Vana att arbeta med både chefer och medarbetare i olika personalrelaterade situationer där du stöttar och bidrar med lösningsförslag. • Akademisk utbildning inom HR, arbetsrätt, beteendevetenskap, arbetsrätt eller liknande. • Lätt för att uttrycka dig på svenska och engelska i tal och skrift. Som person är du kommunikativ, driven och trygg i dig själv och i att fatta beslut. Du är strukturerad, lösningsorienterad och drivs av att skapa en riktigt bra arbetsplats för våra medarbetare. Samarbete och att bygga goda relationer är naturligt för dig. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Låter det här som du? Då ser vi fram emot din ansökan! Placering: Det kan vi diskutera utifrån var du bor. Anställning: Tillsvidareanställning på 50%. Tillträde: Enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag: 31 juli. Sök gärna tjänsten så snart som möjligt, då intervjuer sker löpande och anställning kan ske innan sista ansökningsdag. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig en utvecklande och spännande roll i ett internationellt bolag, där du blir en viktig del i ett framgångsrikt team. Personalen är organisationens viktigaste resurs och därför är det självklart att erbjuda en utvecklande och stimulerande roll. Vi drivs av att se människor växa, utvecklas och att arbeta med det man har passion för. Vid frågor kontakta rekryteringsansvarig Eva-Marie Johansson, [email protected]

13 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Trafiklärare 50% Hässleholm

Vi söker en trafiklärare i Hässleholm. Vi utbildar idag på AM,MC,BIL,B96-BE Vi söker en trafiklärare som kan hjälpa oss med våra B körkorts elever både aut och manuell. Merit: B96-BE MC lärare. Vi vill ha referens från tidigare arbetsplats. 50% i första hand provanställning. Rätt person heltid. Skicka CV och personligt brev till vår mail se nedan. Maila oss på [email protected]

13 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Enhetschef
Trelleborgs kommun
Övriga chefer inom samhällsservice

I Trelleborg jobbar vi tillsammans för en växande framgångskommun där det är gott att leva. ​ Våra 61 byar och 21 stadsdelar är kreativa mötesplatser som bubblar av liv. Här vill vi saker, berättar om dem och kommer precis som vi är. Det gör att vi välkomnar andra på samma generösa och nyfikna sätt. Välkommen att ta plats på resan!  Arbetsplatsen Tekniska serviceförvaltningen ansvarar för service åt övriga förvaltningar i Trelleborgs kommun i form av IT, lokalvård, transporter, verkstad och lokalförsörjning samt serviceenhetens skötsel av kommunens idrottsanläggningar. Förvaltningen ansvarar även för frågor i kommunen beträffande vattenförsörjning, avloppshantering, allmän platsmark, trafikens infrastruktur, väghållning, torghandel och avfallshantering. Intern service är en av flera avdelningar inom tekniska serviceförvaltningen med uppdrag att leverera service i form av lokalvård, transporter, fordonsverkstad och skötsel av kommunens idrottsanläggningar. Vi arbetar efter beställar- och utförarmodellen och lokalvårdens uppdrag inom samtliga kommunala lokaler och inom alla förvaltningar är att ombesörja att samtliga lokaler är rena, fräscha och trivsamma. Vi lägger stor vikt vid att använda arbetsmetoder som utförs miljövänligt, ergonomiskt och som skonar personal, omgivning, material och inredning. Enheten lokalvård består av 94 lokalvårdare, två administratörer och tre enhetschefer. Tillsammans arbetar vi aktivt med att säkerställa att städning utförs med högsta standard och lägger stor vikt på att kompetensutveckla vår personal. Hos oss är samtliga lokalvårdare PRYL certifierade och för närvarande deltar vi i ett EU-projekt för morgondagens kompetens, som sker i samverkan med Skurups- och Vellinge kommun. Vi värdesätter våra vikarier högt och dem får en digital utbildning före det de påbörjar sitt arbete i våra verksamheter.  Samarbete i olika nätverk och omvärldsbevakning är en naturlig del i vårt arbete för att kunna nå vårt mål att ligga i framkant inom området. Varje år deltar vi i benchmarking och 2024 vann vi utmärkelsen Motiverad medarbetarindex. Vi lägger stor vikt vid att vi är stolta och professionella medarbetare på alla nivåer. Till enheten söker vi nu två enhetschefer.  Arbetsuppgifter Som enhetschef ansvarar du för ett geografiskt lokalvårdsområde avseende verksamhet och den dagliga driften. Vidare innebär tjänsten ansvar avseende budget, personal, arbetsmiljö och utveckling av verksamheten. Du ansvarar för att koordinera beställningar med tillgängliga resurser och i rollen som enhetschef ansvarar du även för kundkontakter och säkerställande av att vårt arbete utförs i enlighet med överenskomna beställningar. Genom ditt ledarskap förväntas du skapa goda förutsättningar för dina medarbetare att kunna utvecklas och prestera i sina roller. I nära samarbete med medarbetarna ansvarar du som chef och ledare för att verksamheten leds mot uppsatta mål. Vi arbetar med ständig utveckling där vår förväntan är att du i din roll aktivt arbetar med att involvera dina medarbetare och att ditt arbete också präglas av en delaktighet för kunder och kollegor. Ett öppet förhållningssätt är av största vikt i rollen som enhetschef då vi arbetar likriktat inom hela lokalvårdsenheten. Vi stödjer och hjälper varandra i det dagliga arbetet där vi som chefskollegor har ett nära samarbete.  Kvalifikationer För rollen som enhetschef  är kravet att du har minst två års erfarenhet från arbetsledning inom lokalvård och service. Din utbildningsbakgrund har du ifrån yrkeshögskola eller från  annan eftergymnasial utbildning med inriktning service, logistik eller liknande. Vidare är det ett krav att du har goda datakunskaper och erfarenhet av att arbeta i administrativt verksamhetssystem. I ditt arbete som enhetschef, som till mycket stor del innebär kommunikation både skriftligt och muntligt samt även annan administration, kräver tjänsten att du har goda kunskaper i svenska språket både skriftligt som muntligt. För tjänsten krävs B-körkort då vi arbetar över hela Trelleborgs kommun. Det är meriterande om du har utbildning inom facility management eller annan ledarskapsutbildning. Vidare är det meriterande att du har erfarenhet av budgetarbete och kostnadsuppföljning. Vi ser det också som meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i något verksamhetssystem, gärna Pythagoras. Utbildningarna Pryl, SRY eller annan likvärdig utbildning ser vi också som meriterande för tjänsten som enhetschef. För att uppnå våra mål och fortsätta vår utveckling söker vi dig som är en driven och kommunikativ ledare med förmåga att motivera dina medarbetare och personalgrupper. Din lyhördhet och ditt engagemang visar sig i ditt ledarskap där du är både är tydlig i din kommunikation, är bra på att vara en aktiv lyssnare samt har en flexibilitet där du har förmåga att ställa om utifrån behov i verksamheten. I arbetet som enhetschef kommer du att trivas bäst om du motiveras av nytänkande där både du själv och verksamheten utvecklas. För att kunna åstadkomma utveckling och framgång söker du samarbete och är också den som gärna ger och tar emot hjälp från dina kollegor. För rollen som enhetschef och ledare i denna tjänst hos oss inom lokalvården, är det viktigt att professionalitet, hög kvalitet, god service och kundnöjdhet är något du både värdesätter högt och arbetar utifrån. Eftersom allt Trelleborgs kommun gör grundar sig i vår värdegrund öppenhet, respekt och ansvar så är det viktigt och avgörande, att dessa värden känns lika självklara för dig som de är för oss i vårt arbete. Vill du vara en del i vår verksamhet och fantastiska lokalvård, ser vi mycket fram emot att få ta del av din ansökan. Fackliga kontakter: http://www.trelleborg.se/facket Observera att vi tagit bort det personliga brevet från ansökningsprocessen och ersatt det med kvalificerings- och urvalsfrågor. Detta för en mer inkluderande rekryteringsprocess och en effektiv kandidatupplevelse för dig som söker jobb hos oss. Dina svar blir en viktig del i vårt urvalsarbete. Inför rekryteringsarbetet har Trelleborgs kommun noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

13 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
VR Sverige söker en löneadministratör
VR Sverige AB
Löne- och personaladministratörer

Om VR Sverige På VR arbetar vi tillsammans för världens bästa kollektivtrafik. På den svenska marknaden bedriver vi busstrafik och tågtrafik på nationella tågnätet. Tillsammans med våra kollegor i Finland är vi en av de största operatörerna inom kollektivtrafik i Norden. Vårt mål är att öka vår konkurrensförmåga genom att jobba med utveckling och innovationer samt förbättrad operativ kvalitet. Vi arbetar utifrån våra värderingar Vi bryr oss, Vi arbetar tillsammans och Vi bidrar till utveckling. Vi söker en extra löneadministratör – perfekt för dig som studerar! Är du noggrann, gillar siffror och har ett intresse för löneadministration? Studerar du ekonomi, HR eller liknande och vill kombinera dina studier med ett givande extrajobb? Då kan det vara dig vi söker! Om tjänsten Vi söker en flexibel och noggrann löneadministratör som kan arbeta vid behov, exempelvis några dagar i veckan samt under semestrar och vid frånvaro i teamet. Tjänsten passar perfekt för dig som är student och vill bygga relevant erfarenhet vid sidan av studierna. Huvudsakliga arbetsuppgifter • Löpande löneadministration för våra anställda • Uträkning och kontroll av löner, ersättningar och avdrag • Utförande av diverse intyg till våra anställda • Rapportering till myndigheter • Samarbete med HR och ekonomiavdelningen Dina egenskaper: Du är en noggrann och ansvarstagande person som trivs med att arbeta strukturerat. Med din höga känsla för konfidentialitet hanterar du känsliga uppgifter med omtanke och professionalism. Du har lätt för att samarbeta och gillar att bidra till ett gott arbetsklimat. Vi ser gärna att du har: • En pågående eftergymnasial utbildning inom ekonomi, HR eller liknande. • Grundläggande förståelse för löneprocesser. • God datorvana och erfarenhet av Excel. Det är meriterande om du har: • Arbetat i lönesystem. Placering: Tjänstens placering är vid vårt kontor beläget i centrala Malmö. Övrig information: Timanställning vid behov, med möjlighet att arbeta 1 dag i veckan samt under semestertider. Start: Enligt överenskommelse Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Har du frågor om tjänsten? Kontakta Emelie Lundebo [email protected] Välkommen med din ansökan!

13 juni 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Lager Personal/Sortering/Planering
QS Tjänster AB
Lager- och terminalpersonal

Hej Nu söker vi Lager personal I Malmö. Arbetsuppgifter är Sortering och lastning av Goods/Packet Vi söker duktiga lager personal. Det ör bara att skicka CV så ringer vi upp för att vi behöver folk som kan börja jobba omgående

13 juni 2025
Sista ansökan:
29 juli 2025
Senior affärsutvecklare inom tillväxt, Helsingborg stad
Helsingborgs kommun
Lednings- och organisationsutvecklare

Om arbetsplatsen Helsingborgs stad som arbetsgivare har cirka 10 000 medarbetare och 470 chefer. Stadsledningsförvaltningen är en av nio förvaltningar och leds av vår biträdande stadsdirektör. För att kunna utföra vårt uppdrag är vi organiserade i sju olika avdelningar. Vår förvaltning har ett viktigt och spännande uppdrag där vi finns till för andra - för kollegor, andra förvaltningar, helsingborgaren och företagen , för att nämna några. Stadsledningsförvaltningen ska - leda, utveckla och samordna kommunens verksamhet inom övergripande och gemensamma områden, - erbjuda tjänster och produkter som efterfrågas av kommunstyrelsen, förvaltningar och bolag, inklusive gemensamma funktioner som riktar sig direkt till helsingborgarna, - i samverkan med externa parter skapa förutsättningar för en positiv utveckling av Helsingborg. Avdelningen Näringsliv och marknad inom stadsledningsförvaltningen samlar stadens strategiska kapacitet för att stärka Helsingborgs attraktivitet, företagsklimat och tillväxt. Inom avdelningen finns enheten Tillväxt, som ansvarar för strategiskt etableringsarbete, investeringsfrämjande insatser och utvecklingsfrågor kopplade till innovation, affärsutveckling och näringslivets långsiktiga förutsättningar.  Arbetsuppgifter Som senior affärsutvecklare spelar du en avgörande roll i att driva och utveckla koncernövergripande frågor med hög komplexitet – med särskilt fokus på näringslivets villkor, stadens etableringsklimat och Helsingborgs attraktionskraft.  Du kommer bland annat att:  • Driva utvecklingsfrågor inom exempelvis etablering, branschutveckling, hållbar tillväxt och innovationsdriven stadsutveckling  • Arbeta proaktivt med att attrahera företag och organisationer som ännu inte finns i staden – med fokus på test, innovation, etablering och investering inom kunskapsintensiva branscher  • Leda strategiska projekt som stärker näringslivets förutsättningar och bidrar till Helsingborgs långsiktiga tillväxt  • Ta fram strategier, beslutsunderlag, motioner, remissvar och andra texter som stärker stadens ställning  • Paketera Helsingborg som plats för etablering och investering – du vet hur man säljer in en stad och region  • Följa upp leads, driva dialoger och omvandla dem till konkreta etableringar eller partnerskap i samarbete med näringsliv och fastighetsägare  • Företräda Helsingborg i externa sammanhang – både regionalt, nationellt och internationellt  • Fungera som intern rådgivare i näringslivsfrågor till stadens bolag och förvaltningar  Du rapporterar till enhetschef för Tillväxt och arbetar i ett koncernövergripande uppdrag, med särskilt nära samverkan med kollegor inom kommunikation, näringsliv och strategisk samhällsutveckling.  Kvalifikationer Vi söker dig som har både strategisk skärpa och operativ genomförandekraft. Du har dokumenterad erfarenhet av att driva komplexa utvecklings- och etableringsprocesser – gärna från roller där du har representerat en kommun, stad eller region med syfte att attrahera investeringar. Du kan också ansvarat för liknande processer i en privat verksamhet.   Du behöver ha:  • Flera års erfarenhet av strategisk affärsutveckling, etableringsarbete eller investeringsfrämjande verksamhet  • Akademisk examen inom exempelvis statsvetenskap, ekonomi, samhällsplanering, juridik, management eller motsvarande  • Erfarenhet av att framgångsrikt arbeta säljdrivet – du har troligen sålt in en plats, ett koncept eller ett område tidigare  • Förmåga att omsätta analys och strategi till praktiskt genomförande  • Mycket god kommunikativ förmåga – du skriver skarpt och kan anpassa budskap till såväl politisk som näringslivsnära målgrupp  • God förståelse för samhällsekonomiska samband, innovationssystem och näringslivets logik  • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska – i tal, skrift och i presentationssammanhang  Vi ser gärna att du har erfarenhet från både offentlig och privat sektor. Erfarenhet från managementkonsultbolag, etableringsprojekt, näringslivsorganisationer eller branschkluster är meriterande.  Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet – särskilt din strategiska blick, din förmåga att bygga samarbete och att omsätta komplexa frågor till konkreta insatser med effekt.   Att jobba i Helsingborgs stad Vill du vara med och skapa en bättre stad tillsammans med helsingborgarna? Då ska du jobba i Helsingborgs stad. Här kan du använda din kreativitet och drivkraft till att göra livet lättare och tryggare för våra invånare, besökare och näringsliv. Tillsammans med nyfikna och hjälpsamma kollegor gör du skillnad i människors liv, både idag och i framtiden. Ett bra jobb idag, en bättre stad imorgon. Här kan du läsa mer om hur det är att jobba i staden: https://helsingborg.se/arbete/sa-ar-det-att-jobba-i-staden/ Övrig information Rekryteringen kommer påbörjas i mitten av aug 2025.  Enchetschef är på semester mellan 28-32, frågor eller kontakt hänvisas till innan denna period eller efter. Sista ansökningsdag: 2025-08-31 Anställningsform: Tillsvidare Omfattning: Heltid Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse Antal tjänster: 1 För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Helsingborgs stad använder vi rekryteringsverktyget ReachMee. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via ReachMee genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. Du som söker jobb och har skyddade personuppgifter ska kontakta rekryterande chef i annonsen som kommer guida dig vidare för en säker ansökningsprocess. Du ska inte ansöka digitalt via ansökningslänken. Fackliga företrädare https://intranat.helsingborg.se/hr/samverkan-och-delaktighet/fackliga-foretradare/ Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanber vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

13 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Driven lagerarbetare sökes för sommarbehov - Malmö
Boxflow Staffing Syd AB
Lager- och terminalpersonal

Vi söker just nu en lagermedarbetare till vår kund i Malmö på deltid. Vi söker dig med tidigare erfarenhet av arbete i Microsoft D365 och god lagervana. Arbetet är ett sommarbehov mellan v.27-32 några dagar i veckan. Har du tidigare erfarenhet av lager och letar efter en rolig sysselsättning över sommaren? Tveka då inte med din ansökan. Om tjänsten I tjänsten som lagerarbetare arbetar du med allt från att lägga kundorders, beställningar samt plockning och packning av ordrar till kund. Kunden utgår från systemet D365 och tidigare erfarenhet av detta är ett krav. Du kommer att arbeta dagtid 07:00-16:00 med viss flexibilitet för inleverans samt utleveranser. Arbetet kommer att vara ca 2-3 dagar i veckan under denna perioden och har start med upplärning i v.27. Arbetsuppgifter Plock & pack Transportbokning Lastning och lossning av gods Truckkörning (motviktstruck) Profil & tidigare erfarenhet För att lyckas i rollen tror vi att du har några års lagervana och har arbetat med olika delar av lagerkedjan. Som person är du ansvarstagande och har lätt för att ta dig an nya uppgifter och situationer. Rollen passar dig som letar efter en deltidsysselsättning under sommaren. Krav Goda kunskaper i Microsoft D365. Truckkort A1-A4, B1-B4 Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter God svenska i tal & skrift Meriterande Erfarenhet av att boka transporter via Zendr Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista datum Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Västerås Helsingborg, Malmö, Kristianstad och Perstorp. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 500 miljoner 2025 med fler än 1100 anställda.

13 juni 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025