Har du jobbat med kassa och post och söker extrajobb på ICA-butiker?
Bemannica AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vi söker dig som har varit anställd i butik och har erfarenhet av arbete i kassa och post. Genom tidigare erfarenheter är du bekväm med kassaarbete och du är van vid posthantering i Postnords system. Vi erbjuder ett flexibelt extrajobb på ICA-butiker. Hos oss finns det möjlighet att jobba dagtid, kvällstid eller helger. Du lägger in din tillgänglighet i vårt schemaläggningssystem och tillfrågas sedan om arbetspass via vår app. Med andra ord är detta ett perfekt extrajobb vid sidan av studier eller ett annat arbete! Du kommer att arbeta med sedvanliga uppgifter i kassa och post på olika ICA-butiker i Lund och Malmö med omnejd. I kassan är service ditt signum och du navigerar vant i kassalinjen. Du kommer främst arbeta i kassasystemet Cashguard och ha ansvar för betalning samt returnering av varor. Det kommer även förekomma arbete på postavdelningen. I posten kommer du arbeta med att lämna ut och skicka brev, paket och rekommenderade försändelser. Du kommer att arbeta i Postnords interna system Pablo. Har du erfarenhet av arbete med ATG och Svenska spel kommer det bli aktuellt med arbete på de avdelningarna också. Som person är du väldigt serviceorienterad och du trivs i daglig interaktion med kunder. Du är flexibel och uppskattar fartfyllda och händelserika arbetsdagar. Anställningsform: Tidsbegränsad anställning, vid behov. Lön: Enligt Handels kollektivavtal med tillhörande OB-tillägg. Vi genomför intervjuer löpande. Omgående start.  Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Ansökningar görs via vår hemsida bemannica.se.   Om oss Bemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige.  Du kan läsa mer om Bemannica på bemannica.se och följ oss på Facebook eller Linkedin för de senaste nyheterna!  Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund.

13 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Har du jobbat med kassa och post och söker extrajobb på ICA-butiker?
Bemannica AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vi söker dig som har varit anställd i butik och har erfarenhet av arbete i kassa och post. Genom tidigare erfarenheter känner du dig bekväm i kassaarbete och du är van vid posthantering i Postnords system. Vi erbjuder ett flexibelt extrajobb på ICA-butiker. Hos oss finns det möjlighet att jobba dagtid, kvällstid eller helger. Du lägger in din tillgänglighet i vårt schemaläggningssystem och tillfrågas sedan om arbetspass via vår app. Med andra ord är detta ett perfekt extrajobb vid sidan av studier eller ett annat arbete! Du kommer att arbeta med sedvanliga uppgifter i kassa och post på olika ICA-butiker i Malmö och Lund med omnejd. I kassan är service ditt signum och du navigerar vant i kassalinjen. Du kommer främst arbeta i kassasystemet Cashguard och ha ansvar för betalning samt returnering av varor. Det kommer även förekomma arbete på postavdelningen. I posten kommer du arbeta med att lämna ut och skicka brev, paket och rekommenderade försändelser. Du kommer att arbeta i Postnords interna system Pablo. Har du erfarenhet av arbete med ATG och Svenska spel kommer det bli aktuellt med arbete på de avdelningarna också. Som person är du väldigt serviceorienterad och du trivs i daglig interaktion med kunder. Du är flexibel och uppskattar fartfyllda och händelserika arbetsdagar. Anställningsform: Tidsbegränsad anställning, vid behov. Lön: Enligt Handels kollektivavtal med tillhörande OB-tillägg. Vi genomför intervjuer löpande. Omgående start.  Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Ansökningar görs via vår hemsida bemannica.se.   Om oss Bemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige.  Du kan läsa mer om Bemannica på bemannica.se och följ oss på Facebook eller Linkedin för de senaste nyheterna!  Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund.

13 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Extrajobb i delikatessdisk på ICA-butiker
Bemannica AB
Butikssäljare, dagligvaror

Om tjänsten Vi erbjuder ett flexibelt extrajobb på ICA-butiker. Hos oss finns det möjlighet att jobba dagtid, kvällstid eller helger. Du lägger in din tillgänglighet i vårt schemaläggningssystem och tillfrågas sedan om arbetspass via vår app. Med andra ord är detta ett perfekt extrajobb vid sidan av studier eller ett annat arbete! Du kommer att jobba i olika ICA-butiker i Lund och Malmö med omnejd. Som delikatessbiträde är din huvudsakliga uppgift att arbeta med försäljning av manuella färskvaror i ICAs delikatessdisk. Du kommer att betjäna kunder utifrån deras behov och du navigerar dem med råd och idéer rörande deras produktval. Du kommer att arbeta med charkuterier, ost, fisk och kött. Du känner dig trygg med att hantera skärmaskiner, packa in produkter och sköta annan allmän drift på avdelningen.   Om dig Vi söker dig som gillar att jobba med mat och har erfarenhet av arbete i manuell delikatessdisk i butik. Du har arbetat med flera olika produkter i delikatessen såsom charkuterier, fisk, ost och kött. Du har god produktkunskap och utnyttjar detta i ditt arbete genom att ge kunderna råd och tips. Du ska vara serviceinriktad och trivas i kontakt med kunder. Du bör även vara stresstålig och trivas med att ha fartfyllda och händelserika arbetsdagar. Anställningsform: Tidsbegränsad anställning, vid behov. Lön: Enligt Handels kollektivavtal med tillhörande OB-tillägg. Vi genomför intervjuer löpande. Omgående start.  Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Ansökningar görs via vår hemsida bemannica.se.   Om oss Bemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige.  Du kan läsa mer om Bemannica på bemannica.se och följ oss på Facebook eller Linkedin för de senaste nyheterna!  Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund.

13 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Kassabiträde till ICA-butiker
Bemannica AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vi erbjuder ett flexibelt extrajobb på ICA-butiker. Hos oss finns det möjlighet att jobba dagtid, kvällstid eller helger. Du lägger in din tillgänglighet i vårt schemaläggningssystem och tillfrågas sedan om arbetspass via vår app. Med andra ord är detta ett perfekt extrajobb vid sidan av studier eller ett annat arbete! Bemannica är ett auktoriserat bemanningsföretag som hjälper ICA-butiker med deras personalbehov.  Du kommer att jobba på olika ICA-butiker i Lund och Malmö med omnejd. Vi försöker dock alltid att minimera mängden olika butiker du är på, för både din och butikernas skull. Arbetsuppgifterna utgår från din kompetens. Du blir bara inbokad på de avdelningar och uppgifter som du har tidigare erfarenhet från.  Vi söker dig som tidigare varit anställd i livsmedelsbutik och som har erfarenhet av kassaarbete. Har du dessutom erfarenhet från arbete med post, spel eller delikatess anses det mycket meriterande. Som person är du väldigt serviceinriktad och du trivs i daglig interaktion med kunder. Du är flexibel och trivs bra med fartfyllda och händelserika arbetsdagar. Anställningsform: Tidsbegränsad anställning, vid behov. Lön: Enligt Handels kollektivavtal med tillhörande OB-tillägg. Vi genomför intervjuer löpande. Omgående start.  Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Ansökningar görs via vår hemsida bemannica.se.   Om oss Bemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige.  Du kan läsa mer om Bemannica på bemannica.se och följ oss på Facebook eller Linkedin för de senaste nyheterna!  Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund.

13 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Geotekniker till SYSTRA
SYSTRA AB
Civilingenjörsyrken inom gruvteknik och metallurgi

Vill du arbeta som Geotekniker på ett av världens största konsultbolag inom infrastruktur? Hos oss blir du en del av ett engagerat team som stöttar varandra, delar erfarenheter och har roligt tillsammans. Är du den vi söker? Ansök redan idag! Så här säger en av våra medarbetare: ”Hos oss blir du en del av ett mindre, sammansvetsat team som arbetar med varierande och intressanta uppdrag inom samhällsbyggnad samt i alla tänkbara skeden. Vår grupp erbjuder en informell, vänlig och dynamisk arbetsmiljö där dina kunskaper och idéer får utrymme att växa och utvecklas.Våra projekt sträcker sig över hela landet vilket gör att man har stora möjligheter att utmana sig som geotekniker och ständigt lära sig nya saker. – David G Som geotekniker hos oss formas din roll utifrån din erfarenhet, intresse och kompetensnivå. Du samarbetar både med andra teknikdiscipliner i våra större uppdrag och självständigt med egna geotekniska uppdrag. Arbetsuppgifterna är varierande och kan bland annat omfatta: Utredningar och projektering i olika typer av samhällsbyggnadsprojekt, med kunder såsom entreprenörer, Trafikverket och kommuner. Planera, koordinera och utvärdera data från fältundersökningar. Utföra beräkningar och dimensionering av geotekniska åtgärder. Vid intresse, ta rollen som uppdragsledare och ansvara för hela eller delar av projekteringsuppdrag inom ditt kompetensområde. Agera mentor och stöd för juniora geotekniker. Vara teknikansvarig i större projekt. Driva anbudsarbete och marknadsföring inom geoteknik. Om dig Vi söker dig som är en lyhörd lagspelare, men som samtidigt trivs med eget ansvar och har förmåga att självständigt leverera resultat. Du arbetar strukturerat och noggrant, har en god analytisk förmåga och hittar gärna kreativa lösningar på tekniska utmaningar. Vidare delar du generöst med dig av din kunskap och trivs i en coachande och stödjande roll. Kvalifikationer Civil- eller högskoleingenjör med inriktning geoteknik eller anläggningsteknik alternativ annan utbildning som vi bedömer likvärdig. Minst 5 års erfarenhet som geotekniker. Tidigare arbetslivserfarenhet av att jobba mot såväl statliga, kommunala och privata beställare. Mycket goda kunskaper om gällande regelverk och riktlinjer för geotekniska undersökningar. Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift. Goda kunskaper inom entreprenadjuridik. Vad kan vi erbjuda dig? SYSTRA utvecklar innovativa lösningar för ett hållbart resande. Du blir en del av en organisation som tar vi ansvar för miljön, projekten och medarbetarna. Vi erbjuder tjänster inom transport, samhällsbyggnad och infrastruktur. SYSTRA är en växande organisation med drygt 700 medarbetare i Sverige. Vårt arbetsklimat präglas av framåtanda, kompetens och samarbete. Hos oss arbetar både erfarna och juniora medarbetare och vi månar om en hög grad av kunskaps- och erfarenhetsutbyte såväl inom som mellan teknikområdena. Vi strävar efter att vara en arbetsplats där alla medarbetare trivs och mår bra – där du kan hålla en bra balans mellan jobb och fritid. Läs gärna mer om oss på vår webbsida, som finns länkad i annonsen. Placeringsort och övrig information Vi erbjuder en tillsvidareanställning med start enligt överenskommelse. Du kommer ha din bas på något av våra kontor i Sverige. Resor i tjänsten kan förekomma. Kontaktuppgifter Regionchef Civil Design, Sara Lundgren [email protected]   Rekryteringspartner SYSTRA, Johanna Ekman [email protected] Ansökan Urval kan komma att ske löpande så varmt välkommen med din ansökan redan idag. När du anmäler intresse för ett jobb hos oss kan du bara bifoga ett dokument (ditt CV).  Om SYSTRA Group Med 11’000 medarbetare globalt är SYSTRA en av världens ledande aktörer inom infrastrukturlösningar. Hos oss arbetar engagerade ingenjörer och miljövetare inom till exempel väg & vatten, järnväg, höghastighetsjärnväg, tunnelbana, spårväg och bro. SYSTRA har bland annat designat cirka hälften av världens byggda och planerade höghastighetsjärnvägar och automatiserade tunnelbanor.  SYSTRA-confidence moves the world  Inför rekryteringsarbetet har SYSTRA noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter eller liknande.

13 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Gruppledare - Dagtid i Lund
Securitas AB
Väktare och ordningsvakter

Företagsbeskrivning Securitas har en viktig roll i samhället och förvaltar ett av Sveriges viktigaste uppdrag - att skydda och hjälpa människor att känna sig trygga. Nu har du chansen att bli en del av Sveriges största säkerhetsföretag. Som landets största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Vi strävar efter ett enhetligt ledarskap med balans mellan förväntningar och förutsättningar. Tillsammans hjälps vi åt att bygga högpresterande och engagerade team genom mångfald och inkludering. Som en nyckelperson hos oss har du möjligheten att skapa en balanserad och positiv kultur där medarbetarna får ta plats och coachas till att prestera på toppen av sin förmåga. Securitas Sverige krigsplacerar sin personal. Detta innebär i korthet att du som anställd kommer, i händelse av krig, ha kvar din anställning och arbetsledas av Securitas. Du tar hand om människors säkerhet – Securitas tar hand om dig. Om rollen Motiveras du av att utveckla dig själv och andra? Här kan du hjälpa oss att få våra team att fungera som allra bäst och samtidigt göra en samhällsinsats. Vi på Securitas letar just nu efter en gruppledare till kontoret i Lund. Här kommer du tillsammans med övriga gruppledare och chefer att arbeta med att skapa rätt förutsättningar för våra medarbetare. I rollen arbetar du som väktare, men din främsta uppgift är att se till att ditt team har rätt förutsättningar att genomföra det dagliga arbetet på bästa möjliga sätt. Genom ditt engagemang i teamet och tydligt ledarskap lägger du grund till väl sammansvetsade team. På Securitas vill vi vara bäst i vår bransch och i rollen som gruppledare kommer du ha en stor påverkan genom regelbunden dialog med såväl våra kunder som anställda omkring dig. Du kommer till exempel att: leda och planera det dagliga arbetet på ett effektivt sätt både för rond- och stationärkunder vara delaktig i schemaläggning, vakanslösning och BO-optimering hantera den dagliga kontakten med både stora och små kunder säkerställa att Securitas policys följs och efterlevs Tjänsten passar dig som är nyfiken på en ledande roll där du får möjlighet att arbeta både på egen hand, men också med andra. Vi kommer oftast nära varandra i de grupper vi arbetar i, så om du vill jobba i en föränderlig vardag där vi hämtar energi från varandra i gruppen är detta rätt jobb för dig. Vi är trygghet. Vi är Securitas. Kravspecifikation Krav Du är utbildad väktare minst VU2 Har erfarenhet från säkerhetsbranschen Godkända betyg i svenska och engelska från första året i gymnasiet B-körkort Meriterande Erfarenhet av arbetsledning sedan tidigare inom säkerhetsbranschen Vi ser gärna att du har några års erfarenhet inom säkerhetsbranschen, dock inget krav God kännedom om det geografiska arbetsområdet som tjänsten innefattar Erfarenhet från våra stödsystem (ex Tools, GSP) Vi lägger även stor vikt vid din personliga lämplighet för tjänsten. Ytterligare information Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg. Vi jobbar med löpande urval, så om du är intresserad av tjänsten – skicka din ansökan redan idag! Har du frågor kring rollen är du välkommen att höra av dig till kontaktperson: [email protected]. Tjänsten är en heltidstjänst på dagtid med tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar 6mån provanställning. Schema är 5 - 2 heltid Vi arbetar med urvalstester Vi kommunicerar i första hand via mail Sista ansökningsdag är 2025-07-31 För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du har godkända betyg från gymnasiet i svenska och engelska samt blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag enligt Lag (1974:191) om bevakningsföretag (den ansökan görs av Securitas). Beroende på befattning kan även säkerhetsprövning enligt Säkerhetsskyddslag (2018:585) bli aktuell. För att utreda och bedöma om du uppfyller kraven för att bli godkänd enligt respektive författning sker en bakgrundskontroll. Bedömningen avser laglydnad, lämplighet, pålitlighet, lojalitet samt eventuella sårbarheter. Uppgifter som inhämtas kan ex. komma från dig själv, öppna källor eller myndigheter. Vi tillämpar en helhetsbedömning vid prövning av lämplighet för respektive befattning. För de flesta roller krävs även B-körkort. Lön och anställningsförhållanden baseras på kollektivavtal mellan arbetsgivarorganisationen Säkerhetsföretagen och Svenska Transportarbetareförbundet. Som Sveriges största arbetsgivare inom bevakningsbranschen krigsplacerar Securitas Sverige sin personal. Detta innebär i korthet att du som anställd kommer, i händelse av krig, ha kvar din anställning och arbetsledas av Securitas. Mer info om Securitas som arbetsgivare och vår rekryteringsprocess hittar du på securitas.se.

13 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Kontorskoordinator till växande industriföretag i Landskrona
Framtiden i Sverige AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Har du ett öga för struktur och gillar att ta ansvar och egna initiativ? La Industrimontage söker en Kontorskoordinator som vill växa tillsammans med företaget. Om tjänsten som Kontorskoordinator Som Kontorskoordinator på La Industrimontage kommer du att spela en avgörande roll i den dagliga verksamheten. Du får en bred och varierad roll där du stöttar ledningen, koordinerar kontorsflödet och har kontakt med både kunder och kollegor. Det här är en roll för dig som vill ta ansvar, bidra till ordning och reda och vara en del av ett företag där din insats verkligen märks. Tjänsten som Kontorskoordinator innebär att du: •Ansvarar för den dagliga kontorsdriften och inköp •Bistår ledningen och är behjälplig i projekt •Bokar möten, hanterar hemsidan och sköter kundkontakter På sikt finns stora möjligheter att ta större ansvar och utveckla rollen. Här får du chansen att växa med företaget i takt med att de expanderar – och du får stöd längs vägen. Om den vi söker Vi söker dig som är självgående, initiativrik och har en naturlig servicekänsla. Du gillar att tänka nytt, är engagerad i det du gör och vågar ta egna beslut. För att lyckas i rollen som Kontorskoordinator ser vi att du: •Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska •Har B-körkort Det är meriterande om du bor i närheten av Landskrona och/eller har erfarenhet från industri- eller installationsmiljö. Om La Industrimontage La Industrimontage är ett växande industriföretag som specialiserar sig på industriella rörinstallationer. De tillverkar och monterar rören själva och arbetar med höga krav på kvalitet och svetsstandard. Verksamheten sträcker sig från Ystad till Ängelholm, med bas i Landskrona. Idag är de åtta anställda och företaget fortsätter att expandera, vilket gör detta till en spännande tid att kliva ombord. Om Framtiden AB Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha möjlighet att gå över och bli anställd direkt hos La Industrimontage. Villkor Start: Enligt överenskommelse Arbetstider: Kontorstider, heltid Placeringsort: Landskrona Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

13 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
IQOS Field Representative - Malmö med omnejd
NRG Sweden AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Trivs du i roller där du får träffa nya människor och presentera nya produkter? Har du en känsla för försäljning och att hitta kundanpassade lösningar? Vill du vara med och skapa en rökfri framtid? Då kan rollen som IQOS Field Representative vara rätt för dig! Vi söker engagerade säljare som vill jobba med Swedish Match och bolagets omställning mot en rökfri framtid. Om Swedish Match Med en portfölj som består av både moderna varumärken och varumärken med lång tradition erbjuder Swedish Match produkter med och utan tobak. Att erbjuda tobakkonsumenter alternativ till cigaretter är kärnan i vårt arbete. Alltid med vår vision i åtanke: En värld utan cigaretter. Läs mer om Swedish Match på www.swedishmatch.com Läs mer om produktkategorin IQOS www.iqos.com Dina arbetsuppgifter Din arbetsdag spenderas hos olika återförsäljare och du kommer dagligen att ha en aktiv dialog med intresserade vuxna tobaksanvändare för att presentera produkterna, berätta hur dem fungerar och svara på frågor. Vi har fält representanter över hela Sverige och du kommer att samarbeta nära dem men även med kollegor inom Swedish Match. Rollen är självständig och du kommer dagligen att följa upp och utvärdera dina resultat. Vi erbjuder dig Produktutbildning och produktkännedom Säljträning Möjligheten att ingå i ett fantastiskt team av härliga medarbetare Personliga egenskaper Du tycker om mötet med människor och det ska kännas och synas när man pratar med dig. Du är mål -och resultatinriktad och vågar att sälja och ta för dig. Du har hög moral, är lösningsorienterad, nyfiken och ansvarstagande. Du tycker om att jobba och du trivs i team även på distans och ser hellre lösningarna än problemen. Kvalifikationer och erfarenhet Du har minst 1 år tidigare erfarenhet av försäljning (i butik är meriterande) Du har jobbat mot säljmål och vet vad som krävs för att uppnå dem. Körkort och tillgång till egen bil är ett krav då du kommer att arbeta på olika orter i Malmö med omnejd. Du har tidigare erfarenhet av att arbeta självständigt. Övrigt Anställningsform: I detta uppdrag kommer du bli anställd i NRG Sweden men utföra arbetet åt kunden, Swedish Match i din ort/distrikt. Förväntad start är 22 april Tjänsten är schemalagd på vardagar. Det är en heltidsanställning med 6 månaders provanställning. Frågor (ej ansökan) skickas till Jennie Valentin på: [email protected]  Om oss NRG är brand activation-byrån som tar ditt varumärke till nästa nivå. Vi är din självklara partner för effektiva försäljnings- och marknadsföringsstrategier. Med fokus på sömlösa omnichannel-kampanjer, särskilt inom retail, ser vi till att ert varumärke når era kunder vid varje avgörande kontaktpunkt i deras köpresa - oavsett om det är i butiken, på bussen eller i soffan. Med nästan 30 års erfarenhet vet vi vikten av att kombinera kreativitet, funktionalitet och effektivitet.Vår expertis inom både varumärkesbyggande och kommersiell strategi gör att vi kan skapa skräddarsydda lösningar som stärker ditt varumärkes synlighet och levererar verkliga affärsresultat. I en digital värld som ständigt förändras, där kvalitet och innovation är avgörande, hjälper vi dig att ligga steget före. Oavsett om du lanserar en ny kampanj, bygger långsiktig kundlojalitet eller förstärker ditt team med specialistkompetens, erbjuder vi verktygen och strategierna du behöver för att lyckas.

13 juni 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Personlig assistent en dag per vecka (fredagar)
Hörby kommun
Personliga assistenter

Att arbeta i Hörby kommun Hörby kommun med 15 700 invånare ligger mitt i Skånes hjärta med det mesta och det bästa runt hörnet. Hörby är en mycket gammal handelsort. Vi som bor eller arbetar i Hörby är mycket stolta över vår vackra och blandade natur. Här kan man få känslan av att befinna sig mitt i vildmarken och ändå är människor, service och bekvämligheter aldrig långt borta. Kommunen erbjuder en mångfald av arbetsuppgifter och yrken. Att arbeta inom Hörby kommun handlar i första hand om att ge service till våra medborgare. Service inom allt från vård och omsorg till parkskötsel och anläggningsarbeten. Vi arbetar aktivt med att vara en god arbetsgivare med bra anställningsvillkor, arbetsmiljö och utvecklingsmöjligheter. ARBETSUPPGIFTER Personlig assistent sökes till en man bosatt i Hörby. Som personlig assistent arbetar du i brukarens hem och utför den assistans som han har rätt till. Arbetet innebär att ge stöd och omvårdnad utifrån brukarens individuella behov. Arbetstiden är varje fredag (förutom röda dagar) kl 08-15:25. Timanställning till en början men kan eventuellt bli månadsanställning. KVALIFIKATIONER Personlig lämplighet är avgörande men meriterande är: Utbildad undersköterska, har gått barn och fritids programmet eller har annan pedagogisk utbildning samt har erfarenhet inom området personlig assistans Du ska ha lätt för att samarbeta med andra men även kunna ta egna initiativ, ha en god förmåga att kommunicera, kunna ta ansvar för dina arbetsuppgifter, ha ett respektfullt och värdigt bemötande med en positiv människosyn och sätta brukarens behov i fokus. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Hörby kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi tillämpar löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Hörby kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Tack på förhand!

13 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Driven Mötesbokare sökes Jobba hemifrån med provisionsbaserad ersättning
Vexum Capital AB
Telefonförsäljare m.fl.

Om tjänsten: Vexum Capital söker drivna och erfarna mötesbokare som vill arbeta på distans med att kontakta investerare via telefon och boka in dem till digitala webinarium. Du får färdiga, kvalificerade leads - ditt jobb är att ta första kontakten och få in dem till ett första möte. Vad du får: 1000 kr per bekräftat möte (fast ersättning) Utbetalning varannan vecka Flexibla arbetstider - ju mer du bokar desto mer tjänar du Möjlighet till långsiktigt samarbete och utökat ansvar för rätt person Vi söker dig som: Har erfarenhet av telefonförsäljning eller mötesbokning Är självgående, resultatinriktad och trygg i samtal med investerare Trivs med frihet under ansvar och är van att leverera utan övervakning Om Vexum Capital: Vi hjälper snabbväxande onoterade bolag att nå rätt investerare. Just nu arbetar vi med ett större kapitalanskaffningsprojekt där vi ansvarar för att fylla deras webinarium med potentiella investerare. Ansökan: Skicka en kort beskrivning av din erfarenhet på mail till [email protected]. Urval sker löpande - vi söker flera personer som kan börja omgående.

13 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025