Kreativ frisör till HOLY HAIR i Helsingborg
HOLY HAIR AB
Frisörer

Arbetsort: Helsingborg Denna tjänst gäller till vår salong i Helsingborg. Omfattning: 100%. Eventuellt deltidsarbete kan diskuteras. Tillträde: Omgående, alt. enligt överenskommelse. Arbetsuppgifter: Allt som hör frisöryrket till, så som behandlingar på kunder, med fokus på klippning, färgbehandling & styling, kundbemötande, service och vägledning, försäljning av varor, handledning av juniorer och elever, samt städning, underhåll och organisering av arbetsutrymmen. Arbete med våra sociala medier, fotograferingar, deltagande i planering och genomförande av kul event, kampanjer och andra projekt samt att stötta vår webbshop kan förekomma regelbundet. Om dig: • Du vill vara en del av ett kreativt, framåtsträvande företag som ständigt söker utveckling och nästa nivå • Du vill vara en del av ett starkt team, där vi arbetar tillsammans mot gemensamma mål • Du har ett brinnande intresse för hår och människor • Du har mycket god känsla för service, och förstår vikten av att alltid ge en fantastisk kundupplevelse • Du strävar alltid efter att vara den bästa frisör du kan vara, både inom yrkesteknik och service • Du vill gärna ha egna ansvarsområden, bidra till helheten och få använda så mycket av din kompetens som möjligt • Du trivs bra med att arbeta självständigt, inom befintliga och väl fungerande strukturer • Du är lyhörd, tar dig an dina arbetsuppgifter med glädje, och förstår hur viktigt det är att själv göra vad du kan för att bidra till en härlig energi och atmosfär på vår arbetsplats • Du är inte rädd för att gå utanför din egen Comfort zone, du vill utvecklas och du lär dig gärna nya saker • Du tycker att det är superkul att vara med vid extra aktiviteter utöver det dagliga arbetet i salongen, som t ex visningar, fotograferingar, workshops, events, kurser, välgörenhetsprojekt etc. Vad vi erbjuder dig: • En skön arbetsplats på bästa läge, i centrala Helsingborg • Teamfokuserad företagskultur • Individuell utvecklingsplan framåt • Ett närvarande och aktivt ledarskap • Utbildning - Färg, klippteknik och styling • Kul och kreativt arbete med Sociala medier, med fokus på Instagram • Deltagande och genomförande av spännande photoshoots • Möjlighet att delta i branschtävlingar • Potential att delta i event kopplade till kända varumärken • Kollektivavtalsenlig lön och extra förmåner • Möjlighet till flexibla arbetstider Om företaget: HOLY HAIR är ett kreativt och framåtsträvande frisörföretag som har en väletablerad salong i centrala Helsingborg. Vi är ett kreativt kollektiv; alla våra medarbetare är med och bidrar till helheten och utvecklingen i vår verksamhet, och vi ser gärna kompletterande krafter - rätt person och kompetens på rätt plats, och med rätt arbetsuppgifter, för bäst resultat och mest glädje! Vår ambition är att skapa en plats där människor kan mötas, oavsett vem eller vad de själva väljer att vara, samtidigt som de får en härlig stund, påfylld energi, och grymt snyggt hår! Vi arbetar aktivt och strategiskt tillsammans i teamet med sociala medier, teambuilding, personlig utveckling och olika målsättningar, för att alltid komma vidare till nästa nivå. Vi är kollektivavtalsanslutna och erbjuder avtalsenlig lön, med möjlighet till flexibla arbetstider och massor av utvecklingsmöjligheter! --- Finalist i kategorin ÅRETS SALONG i Helsingborg City Awards, 2021, 2022, 2023 och 2024. Vinnare av titeln ÅRETS SALONG 2022! Nominerade i den prestigefyllda tävlingen ÅRETS FRISÖR 2023, i kategorierna 'Årets Kollektion', 'Årets Nykomling' och 'Årets Look', samt i 'Årets Look' 2024! --- Mer info om oss: Hemsida: www.holyhair.se Facebook: holyhairhelsingborg Instagram: @holyhair.se

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Allmänspecialist med möjlighet för sidouppdrag
Capio Sverige AB
Specialistläkare

Om oss På Capio Vårdcentral Ystad har vi samlat all vår kunskap under samma tak vilket gör att vi skapar en stark och kompetent personalgrupp med många års erfarenhet av primärvård. Vi är ett härligt gäng på 40 medarbetare som tillsammans gör skillnad för våra ca 13 000 listade patienter – idag och genom hela livet. Vårdcentralen är centralt belägen i Ystad med närhet till både centrum och havet. Det är lätt att ta sig till oss med tåg och lokalbuss och vi har goda parkeringsmöjligheter för dig som åker bil. Hos oss är vardagen variationsrik och vi arbetar tillsammans som ett team kring våra patienter. Vi respekterar och stöttar varandra och vi vet att våra olikheter utvecklar oss – både i våra yrkesroller och som personer. Vår arbetsgrupp är trygg och stabil med ett tätt samarbete mellan de olika professionerna. Vi arbetar tillsammans och du kan förvänta dig ett stort stöd från läkargruppen och övriga kollegor - hos oss är du aldrig ensam! Den 1/10 öppnar vi även Ystads första familjecentral! Denna kommer vara belägen vägg i vägg med vårdcentralen. Familjecentralen är ett samarbete mellan BVC, BMM, Öppen förskola samt socialtjänsten. Din roll Vi söker nu dig som är utbildad allmänspecialist som känner sig lockad av att få vara med och driva framtidens primärvård tillsammans med oss! I arbetet som specialist i allmänmedicin hos oss har du ett mycket varierat arbete med utredning och behandling av patienter i alla åldrar. Du har ett nära samarbete med övriga professioner på mottagningen och hanterar både planerade och akuta besök. Vi arbetar dagligen med rond/sambedömning där du som läkare tillsammans med sjuksköterska gör en medicinsk bedömning av icke akuta patienter. Vi samverkar alla läkare, rehab koordinator och en psykosocialresurs gällande sjukskrivningsärenden. Utöver mottagningsarbete finns det även möjlighet att arbeta med BVC, ingå i vårt diabetes – eller astma/KOL team, jobba med hemsjukvård etc. På Capio jobbar vi även med det digitala verktyget Tandem för vår dokumentation som journaler, remisser och sjukintyg. Hos oss finns även möjligheten att kunna ha sin administration hemma samt vara med och påverka sitt schema tillsammans med verksamheten. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig en positiv och utvecklande arbetsplats med tydligt patientfokus. Vår organisation bygger på den lokala enhetens självstyre med engagemang och delaktighet från medarbetare vilket leder till korta beslutsvägar. Samtidigt finns en större organisation i bakgrunden som ger stöd och möjlighet till utveckling och erfarenhetsutbyte. Dessutom erbjuder vi även följande: • Kollektivavtal • Närvarande chef • Kompetensutveckling, både internt och externt • Friskvårdsbidrag • Frukost varje dag • Nätverk inom ditt område • En inkluderande arbetsplats där vi lär av varandra Om dig För att vara aktuell för den här tjänsten ska du vara utbildad allmänspecialist. Det är meriterande om du har arbetat på vårdcentral tidigare, men det viktigaste för oss är att du har rätt inställning. Du värnar om att hålla hög kvalitet i ditt arbete – alltid med ett helhetstänk och med patienten i fokus. Vi värdesätter laganda och förmåga att ta initiativ. Som person är du tydlig och förtroendeingivande samt har god förmåga att strukturera och prioritera. Du gillar utmaningar, vill vara delaktig i vårdcentralens utveckling och ser samarbete med kollegor som viktiga parametrar. Inför tillsvidareanställningar tillämpar vi alltid först sex månaders provanställning. Varmt välkommen med din ansökan! Publicerat: 2025-06-12 Sista ansökningsdag: 2025-08-10 Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

12 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Digital Experience Specialist
Resurs Bank AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

We are now looking for a Digital Experience Specialist to take full ownership of our web platform and drive continuous improvement across content, design, conversion and user experience. This is a broad and hands-on role where you will work closely with marketing, product, tech and external partners, with real opportunity to shape how we work and grow with the business. Get an idea of the role You will be responsible for the day-to-day management and strategic development of our website across all four Nordic markets. Your main responsibilities will include: Managing, updating and quality-assuring content in our CMS Creating wireframes, clickable prototypes and user flows in collaboration with designers Analyzing site traffic, user behavior and conversion Driving improvements in UX and conversion flows based on insights Collaborating with developers to implement changes and optimize performance On a personal level We are looking for someone who combines creativity with structure and is a true team player with a patient but proactive approach. You are confident in your skills, able to lead projects independently, and have a constant drive to improve. We believe you bring: At least 1 year of experience in CRO, UX or digital optimization Hands-on experience working with CMS (e.g. WordPress, Optimizely, Sitecore) Solid understanding of Google Analytics 4, Tag Manager and other tracking tools Ability to create wireframes and prototypes (Figma, Sketch, Adobe XD or similar) Practical knowledge of A/B testing tools like Google Optimize, VWO or similar is a plus Resurs in brief At Resurs, we make everyday finances easier through innovative and customer-focused solutions. With customers across the Nordics and more than 800 colleagues, we are committed to creating long-term value for individuals, businesses, and society. Recognized as a career company for the past six years, we put strong emphasis on both personal and professional growth. We want to make a difference by striving to be our best, acting with kindness, and building trust through clarity and collaboration. Our heart beats strong and it shows in everything we do. Join an internationalteam Although we are based in the Nordics, our team is enriched by the breadth of perspectives brought by colleagues from different countries. We foster a welcoming and supportive culture, where collaboration drives us to achieve the best outcomes for our users. Apply today! Don’t wait to send in your application. Selection and interviews take place on an ongoing basis, and the position may be filled before the last application date. We look forward to hearing from you! Important information On final candidates, we carry out a detailed background check via an external company. *In this recruitment process, the supplier is solely responsible for the personal data they collect and process. Resurs is solely responsible for the personal data processed by us in the recruitment process. #LI-LN1

12 juni 2025
Sista ansökan:
29 november 2025
Lagermedarbetare till industri Bjärehalvön

Att jobba på Job&Talent På Job&Talent tillhör du ett av Sveriges största, och ett av världens snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. Våra kunder hör till några av landets mest välkända varumärken och vi erbjuder goda möjligheter att växa och utvecklas, såväl genom att rekryteras för vidare karriär hos någon av våra kunder som internt inom Jobandtalent. Självklart är vi kollektivavtalsanslutna. Om jobbet som industriarbetare Vi på söker nu lagerpersonal till vår kund på Bjärehalvön. I rollen ingår främst arbete med lagerhantering, truckkörning, packning och kvalitétskontroll. Arbetet är förlagt till skift eller dagtid. Är du rätt för rollen som industriarbetare? Vi på Job&Talent söker dig som har erfarenhet av lagerarbete och truckkörning. Har du erfarenhet av körning med långgods är detta meriterande. Du har truckkort, behörighet B6 och körkort, du är arbetsam och trivs i en fartfylld miljö. Du är kvalitetsmedveten och värderar trivsel på arbetsplatsen högt. Du har goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete inom tillverkningsindustrin. För att lyckas i uppdraget är det viktigt att du har ett effektivt arbetssätt och att du tar ansvar för att dina arbetsuppgifter blir ordentligt utförda. Det är också viktigt att du utför ditt arbete med stor noggrannhet. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. För tjänsten tillämpas även drogtest. För såväl oss på Job&Talent som vår kund är det viktigt med jämställdhet och mångfald och därför ser vi gärna sökanden av olika kön och bakgrund. Vi vill tillvarata all den kompetens som finns i samhället oavsett könstillhörighet, religiös åskådning och etnisk eller kulturell tillhörighet. Intresserad? För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Vi ser fram emot att höra från dig! Övrigt Tillsättning: Snarast, enl överenskommelse Om Job&Talent Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Job&Talent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.

12 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Mentum AB söker Leg psykolog eller leg psykoterapeut
Mentum AB
Psykoterapeuter

Om tjänsten Vi söker en engagerad och kvalificerad leg psykolog eller leg psykoterapeut som vill bidra till högkvalitativ vård och utveckling. Har du ett professionellt förhållningssätt, god förmåga att strukturera ditt arbete, och en vilja att bidra till en gemensam helhet? Trivs du med att arbeta självständigt – men också med att bolla idéer i ett tryggt kollegialt sammanhang? Då kanske du kommer att trivas hos oss! Du kommer att arbeta med individuella samtal, psykologisk bedömning och behandling för vuxna som söker hjälp för lindrig till måttlig psykisk ohälsa. Likaså kommer du att delta i teamarbete för att säkerställa bästa möjliga stöd för våra klienter. I nuläget består teamet av legitimerade psykologer med lång klinisk erfarenhet. Vi har ett nära kollegialt samarbete med regelbundna arbetsmöten och grupphandledning. Om Mentum AB Mentum AB är ett resultat av två väletablerade psykologmottagningar där erfarna psykologer har sett möjligheter att samarbeta och tillsammans utveckla kvalificerade psykologtjänster. Genom att förena vår breda kompetens och långa erfarenhet erbjuder Mentum AB innovativa och kvalitativa insatser för privatpersoner och organisationer. Mentum AB står för samverkan, utveckling och ett starkt engagemang för klientens växande i centrum. Mentum AB erbjuder en arbetsplats där medarbetare får möjlighet att påverka sin egen arbetsmiljö och sin kompetensutveckling genom deltagande och dialog. Man får också en chans att påverka sin inkomst genom engagemang och resultat. Vi tillsammans skapar en kultur där delaktighet, ansvar och utveckling står i centrum. Vi arbetar from 1 oktober i ljusa, havsnära lokaler i Lomma, med goda pendlingsmöjligheter från både Malmö och Lund. Här finns möjlighet till promenadmöten, återhämtning nära havet och ett arbetsliv i balans. Arbetsuppgifter -Genomföra psykologisk bedömning och behandling inom KBT inriktning. -Bidra till utvecklingen av verksamheten genom handledning och kollegialt samarbete- -Delta i projekt beroende på intresse och erfarenheter. Kvalifikationer -Leg psykolog eller leg psykoterapeut (krav) -Erfarenhet av primärvård är meriterande -Förmåga att arbeta självständigt och i team Vi erbjuder -En stimulerande arbetsmiljö med engagerade kollegor. -Möjlighet att påverka sin inkomst via val av lönemodell som passar dig. -Möjlighet till distansarbete vid behov -Regelbunden handledning och möjlighet till fortbildning -Flexibla arbetstider och möjlighet till utveckling inom organisationen.

12 juni 2025
Sista ansökan:
4 augusti 2025
Bild/Hkk och Teknik lärare 6-9
Dibber Sverige AB
Grundskollärare

Dibber etablerades i Sverige 2017 och bedriver idag förskolor, grundskolor, anpassade grundskolor och öppna förskolor. Dibbers huvudkontor ligger i Sollentuna, verksamhet finns i stora delar av Sverige. Dibber i Sverige är en del av den norska friskolekoncernen Dibber som startades och ägs av två engagerade pedagoger, Randi och Hans Jacob Sundby. Den första förskolan startas 2003 i den lilla stad där Randi växt upp. Idag driver Dibber mer än 600 förskolor i nio länder över hela världen.  Vi står upp för livslångt lärande och att hålla oss i framkant inom våra professioner. Vi strävar efter att bygga ett professionellt nätverk där vi lär av varandra och som kan stötta och inspirera.  Oavsett vilken del av verksamheten som du arbetar inom, blir du en del av ett team som vill göra en skillnad för barn och elever, och deras framtid. Tillsammans skapar vi en inkluderande arbetsplats präglad av hjärtekultur, lärande och utveckling. Vi har en viktig roll och vill att du är med! På Dibber har vi hjärta för lärande. Det betyder att vi brinner för att varje barn och elev ska ges de bästa förutsättningarna för att utveckla ett livslångt lärande med hjärta för världen.   Vår Hjärtekultur är kärnan i hela verksamheten, och präglar relationerna med barn och elever, vårdnadshavare, och mellan kollegor. Hjärtekulturen ska vara en vägledare i varje situation.  Vi strävar efter att vara en inkluderande arbetsplats där varje medarbetare känner sig sedd och kan vara med och bidra. Vi erbjuder en arbetsplats med fokus på trivsel och arbetsmiljö, utveckling och tillitsfulla relationer. Dibber har kollektivavtal genom Almega med Sveriges lärare, Kommunal och Vision (Friskoleavtalet) och erbjuder friskvårdsbidrag, föräldralön, personalstöd, företagshälsovård samt regelbundna medarbetarundersökningar för att mäta våra medarbetares trivsel och hälsa. Det är viktigt för oss att våra medarbetare trivs hos och känner trygghet. Vi vet att ledarskapet är avgörande för att vår verksamhet och våra medarbetare ska må bra och lyckas, därför jobbar vi aktivt med att utveckla våra ledare och säkerställa att de har det stöd de behöver.  Är du den vi söker? Du delar Dibbers pedagogiska förhållningssätt som handlar om att arbeta med omsorg för att utveckla egenvärde, empati och inkludering.   Du uppmärksammar, sätter ord på och stärker situationer som bygger förtroendefulla relationer och arbetar för att bygga en positiv gemenskap såväl kring eleverna i undervisningen och i mötet med vårdnadshavare, som i ditt arbetslag.  Du bidrar med kunskap och kreativitet, engagemang för lärande och visar tålamod. Du firar dina elevers och kollegors framgångar, stora som små och glädjs med deras nya lärdomar och upptäckter.   Välkommen till Dibber – med hjärta för lärande! Om rollen Som lärare på en Dibberskola ansvarar du för att vårt pedagogiska förhållningssätt genomsyrar ditt arbete.   Du ansvarar för att genomföra planering, undervisning, dokumentation och utvärdering av undervisningen tillsammans med ditt arbetslag.   Dina kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad och behörig i bild, teknik och hemkunskap för årskurs 6-9 .  *  Tydlig ledare  * Förmåga att bygga förtroendefulla relationer  * Erfarenhet och intresse för digitala verktyg och system  * Samarbetsförmåga och förhållningssätt att dela med sig av kunskap och erfarenhet för kollegialt lärande  * Förmåga att planera och organisera sitt arbete  * Erfarenhet av Lgr 22 * Talar och skriver flytande båda svenska och engelska

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Ledare Djungelgympa - Sprid rörelseglädje för barn 2-6 år i Simrishamn HT25
Einar Sports AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb Djungelgympa – lekfull gymnastikträning för barn i åldern 2-6 år. Till vår verksamhet söker vi nu en inspirerande ledare som vill lära ut grunderna i gymnastik. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att: Arbeta som barngymnastiksledare. Alternativt har du själv sysslat med gymnastik och har ledarerfarenhet från annan barnverksamhet. Att du har ett brinnande intresse för barnidrott ser vi som en självklarhet.  Dina arbetsuppgifter Att vara ledare för Djungelgympa består i huvudsak av att leda gymnastikpassen och på ett pedagogiskt sätt sprida glädje till barnen. Som ledare hos oss arbetar du utifrån vårt färdiga träningsupplägg. Upplägget som är framtaget av Active Academys idrottspedagoger.  Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! Du förväntas visa stort engagemang för att skapa rörelseglädje för dem deltagande barnen.  Det här får du som är ledare hos oss Inför terminen får du gå vår ledarutbildning. Du får även löpande coachning och stöttning  från personalen på Active Academys kontor.  Utöver ovan får du även världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper.  Anställningsvillkor Timanställning med start vecka 35, 2025 Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på vardagar mellan 17-19 eller dagtid på helgerna.   Mer info kommer vid en eventuell intervju.  VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM! Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!

12 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Senior Mechanical Engineer
Emploid AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Om företaget Emploid har fått det stora nöjet att bistå Corebon med att rekrytera Mekanikingenjörer till deras utvecklingsavdelning! Corebon är bolaget vars teknik revolutionerar komposittillverkningen. Corebon drivs med engagemang för innovation och hållbarhet där det finns en stark tro på att deras teknik kan spela en nyckelroll i att forma framtiden för kompositproduktion vilket är väldigt efterfrågat inom industrier som flyg, fordon, sportmaterial mm. Om du vill bli en del av ett team som tänjer på gränserna för vad som är möjligt i kompositvärlden är detta den perfekta tjänsten för dig. Mer information om bolaget kommer vid kontakt med ansvarig rekryterare längre fram i processen. Om rollen Som Sr Mechanical Engineer kommer du ha en drivande funktion i Corebons utvecklingsprojekt. Du kommer arbeta med maskinutveckling från inkommen kundorder till leverans. Du kommer ha ett nära samarbete med produktion och verkstad som också finns i deras lokaler i Malmö. Denna tjänst är för dig som gillar att jobba med alla delar såsom konstruktion, simulering, prototyp, toleransberäkningar och vara hands-on inom produktionsstyrning. Du kommer också förväntas ta ett projektledande ansvar i mindre projekt samt vara behjälplig med teknisk expertis vid kundfrågor. För att vara extra tydlig kommer tjänsten fokusera på: - Konstruktion, produktdesign, simulering och beräkningar  - Projektledning och hantering av kunddialoger - Teknisk support gentemot verkstad och produktion Om dig För trivas i denna produktutvecklande position behöver du ha ett stort tekniskt intresse, vara nyfiken och kunskapssökande. Då du kommer ha en kund- och leverantörsnära position ställs krav på din kommunikativa förmåga, möjlighet att prioritera, förmåga att ta ansvar för ditt arbete och komma framåt i dina processer på egen hand. Det är också viktigt att du trivs i en miljö med stor påverkansmöjlighet, där du även förväntas utföra operativt tekniskt arbete och där beslutsvägarna är korta där du som senior ingenjör förväntas ta en drivande position gentemot både kollegor och projekt. Utöver detta krävs: - Eftergymnasial utbildning inom maskinteknik - Minst fem års dokumenterad erfarenhet av konstruktion och produktutveckling - Kunskaper inom CAD med simuleringsverktyg - Erfarenhet av att arbeta med produktdesign och utvecklingsprojekt - Erfarenhet av att driva ditt och andras arbete framåt - Obehindrade kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift - Flytande i svenska och engelska - Körkort B Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Malmö Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Bakgrundskontroll kommer genomföras på de kandidater som går vidare i processen. Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att mejla ansvarig rekryterare Anders Romberg på [email protected]. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: maskiningenjör, Komposit, ingenjör, utvecklingsingenjör, projektingenjör, 3D, CAD, värmeväxlare, produktutveckling, FE analys, maskinteknik, Malmö, rekrytering, tillsvidare

12 juni 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Valideringsingenjör CSV, Life Science
Knightec Group AB
Civilingenjörsyrken inom kemi och kemiteknik

Därför är detta jobb för dig Du vill vara en del i att utveckla vår kompetens inom digitala processer, strategier och validering av IT-system. Du blir en nyckelperson i vår specialisering inom validering av datoriserade system (CSV, computerized system validation) där du delar din kunskap över hela organisationen. Du får stor inverkan på kompetensområdet och är med och utvecklar strategin framåt. På Knightec Group sätter vi dig och din utveckling i fokus, du kommer ha en kontinuerlig dialog med din chef om utvecklingsmöjligheter framåt för att forma en plan som passar dig och dina ambitioner. Här får du ett värdefullt arbetsrelaterat utbyte genom nätverk och aktiviteter som möjliggör kunskapsdelning men även kollegor som vill ha roligt tillsammans och som är nyfikna på dig som person. Inom vårt affärsområde Compliance & Management stöttar vi en effektiv omställning till digitala, hållbara och säkra lösningar genom expertkunskap inom exempelvis kvalitet, säkerhet, hållbarhet och projektstyrning. Arbetsuppgifter Kärnan i rollen är validering av IT-system inom Life Science-industrin. Du kommer vara involverad i exempelvis strategi, design, inköp och validering vilket möjliggör att på riktigt påverka resultat och utfall. Arbetsuppgifterna innebär: Validering av datoriserade system Hantera systemfrågor Utveckla digitala processer och strategier Arbeta med breda kontaktytor och tvärfunktionellt Kvalifikationer Vi söker dig som är kvalitetsmedveten och gillar att både lära dig nya saker och dela din kunskap. Utöver dina personliga egenskaper vill vi att du har: En ingenjörsexamen inom bioteknik, medicinsk teknik, datateknik eller motsvarande Erfarenhet av att jobba med validering av datoriserade system. inom Life Science eller annan reglerad industri Kunskap inom Good Engineering Practices, GAMP5, 21 CFR part 11 och Eudralex Annex 11 Flytande kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift En spännande resa med Knightec Group Semcon och Knightec har gått samman som Knightec Group. Tillsammans bildar vi Norra Europas ledande strategiska partner inom produkt- och digital tjänsteutveckling – hur häftigt är inte det? Med en unik kombination av tvärfunktionell expertis och en holistisk förståelse för affärer hjälper vi våra kunder att förverkliga sina strategier – från idé till färdig lösning. På Knightec Group finns kompetensen, attityden och drivkraften som krävs för att anta de mest utmanande och innovativa projekten. För våra medarbetare innebär detta fantastiska möjligheter att vara med och forma framtiden genom meningsfulla projekt i teknikens absoluta framkant. Här får du inte bara utvecklas och växa, utan också bli en del av något större. Låter det som platsen för dig? Häng med på en spännande resa! Praktisk information Detta är en tillsvidareanställning med en provanställning på sex månader, placerad på vårt kontor i Malmö, Ångbåtsbron 1 alternativt på vårt kontor i Helsingborg (Stortorget 11). Resor i tjänsten kan förekomma till våra kunder. Startdatum är så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, men senast 2025-08-30. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Lina Jäderborn, Talent Acquisition Partner. Observera att vi, på grund av GDPR, endast tar emot ansökningar via vår karriärsida. Vi ser fram emot att höra från dig!

12 juni 2025
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Administratör
Snabb Jobb Sverige AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Arbetsuppgifter I rollen som Administratör har du ansvar för dialog med kunder och leverantörer gällande diverse ärenden. Du supporterar i olika administrativa uppgifter gällande projekt, ärenden och vardagliga arbetsuppgifter. Du arbetar lösningsorienterat och finns där som en hjälpande hand i kollegors vardagliga arbete. · Dialog med kunder och leverantörer · Ansvarar för diverse administrativa uppgifter · Agera support till kollegor Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper · Tidigare erfarenhet av administration · God datorvana och teknisk kunskap · Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift OBS! Skriv ansökningskoden SMAD020 i övrig information.

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025