Driven Säljare till Tellsome i Malmö. Vill du jobba i en inspirerande miljö där du får möjlighet att påverka din egen lön och utvecklas i din yrkesroll? Tellsome söker nu entusiastiska säljare som vill vara med och växa tillsammans med oss! Om TellsomeVi är en oberoende återförsäljare inom mobil telekommunikation som arbetar med direktförsäljning mot konsumenter på den svenska marknaden. Våra ljusa och moderna lokaler är belägna precis bakom Lilla torg i Malmö, där vi fokuserar på att skapa en familjär och trivsam arbetsmiljö. Du kan få en inblick i vår vardag genom att besöka vår Instagram, @Tellsome. Vad vi erbjuder Heltidstjänst på en stabil och rolig arbetsplats Moderna lokaler i centrala Malmö Generös lönemodell utan lönetak Generösa provisioner och bonusar Garantilön Möjlighet att utvecklas både personligen och i din yrkesroll Tävlingar med vinster som presentkort, bonusar, el-scooter och resor En säljcoach som har blivit utnämnd till Sveriges bästa säljare inom operatören Tre och har slagit försäljningsrekord genom tiderna. Denna coachning kommer att hjälpa dig att prestera på topp och maximera din lön! Om rollen De bästa säljarna på Tellsome har en lön på upp till 80,000 kr, med en snittlön på 24,000 kr. Du kommer att arbeta med marknadens absolut bästa sälj/CRM-system "Retailer" och ha stöd från ett team av 8 dedikerade agenter som hanterar all administration. Arbetstider: 09:00 och 17:00, måndag till fredag. Finns även möjlighet att jobba kvällar och helger för att utöka din lön! Vi söker dig som Har hög social kompetens och är tävlingsinriktad Brinner för försäljning och har hög arbetsmoral Har god kommunikativ förmåga och erfarenhet av att göra affärer via telefon Är van vid att hantera olika typer av människor och förstår vikten av ett gott bemötande Erfarenhet inom telemarketing är en fördel men inget krav Rekryteringsprocess Vår rekryteringsprocess är till största delen digital. Du kommer få viktig information via sms och mail när du går vidare i processen, så se till att ha koll på din mobil. Intervjuer sker löpande och vi uppmanar dig att skicka in din ansökan så snart som möjligt för att inte missa chansen till en intervju. AnsökanVill du starta din karriär hos oss omgående? Skicka din ansökan idag och bli en del av Tellsome-familjen!
Om oss Välkommen till ICA Kvantum Malmborgs Clemenstorget – en plats där matkvalitet, service och inspirerande shoppingupplevelser möts! Hos oss hittar du ett brett utbud av färska råvaror, lokala produkter och allt du behöver för att fylla ditt hem med god mat. Vi strävar efter att göra din vardag lite enklare och roligare, med produkter som passar både de stora och små behoven. Oavsett om du söker det senaste inom hälsosamma alternativ, klassiska favoriter eller något extra för helgens middag, har vi något för alla smaker. Vi är också stolta över vårt miljöengagemang och vårt stora fokus på hållbara val. Vill du arbeta i en citybutik med puls? Då har vi tjänsten till dig i Lunds största ICA butik mitt i city, lätt att pendla. Här finner du lokala färskvaror, delikata delikatesser och prisvärd vardagsmat. Butiken har ca 120 medarbetare och ca 50 000 besökande kunder i veckan. Vår personal är alltid här för att ge dig bästa möjliga service och hjälpa till med tips och råd. Varmt välkommen till ICA Kvantum Malmborgs Clemenstorget – din matbutik med hjärta och kvalitet! Tjänsten i sig ICA Kvantum Malmborgs Clemenstorget söker just dig som ser dig som Köksansvarig i vårt nya fina kök. Du arbetar löpande med matproduktion och svinn samt att hålla avdelningen snygg och fräsch. Du ansvarar för produktion, catering och matlagning. Ekonomi, personalplanering och utveckling i sälj och drift ingår också i ditt dagliga arbete. Du arbetar ständigt med hygien och egenkontroll. Tillsammans med ditt team ser du till att både köket och den absoluta kundnöjdheten alltid är i topp. Du kommer att ha huvudansvaret för vårt kök och dess dagliga drift. Du kommer att leda köksteamet, säkerställa att våra produkter håller högsta kvalitet och bidra till utvecklingen av vårt matutbud. Ditt arbete kommer att vara centralt för att skapa en trivsam och effektiv arbetsmiljö samt upprätthålla ett gott samarbete med övrig butikspersonal och leda teamet för att uppnå gemensamma mål. Dina arbetsuppgifter Som Köksansvarig kommer du säkerställa att produkterna i vårt kök håller högsta kvalitet och lever upp till våra besökares förväntningar. Du planerar och skapar menyer samt utveckla nya produktidéer. Du ansvarar för ekonomi och resultat i köket, inklusive inköp, kostnadskontroll och planering av produktionen. Uppfölja och säkerställa efterlevnad av hygien- och säkerhetsrutiner. Du arbetar för att skapa en inspirerande och positiv arbetsmiljö. Det är du som kommer leda och organisera arbetet inom köksavdelningen. Du är en av nyckelpersonerna för butikens sortiment, utveckling och fortsatta framgång! Dina egenskaper Du har tidigare erfarenhet av köksarbete och har arbetat som ledare. Du har ett genuint intresse för matlagning och hållbarhet. Vi söker dig som är självgående, initiativrik och drivs av att skapa en hög standard på arbetet. Kommunikations- och samarbetsförmåga är dina styrkor. Du har erfarenhet och ett stort intresse och kunnande för färskvaror och matlagning. Vi söker dig som trivs att arbeta i en dynamisk köksmiljö. Du är genuin och inkluderande som person. Du drivs av sälj och kundnöjdhet. Som person är du lösningsorienterad, målmedveten och van att prioritera. Du älskar mat och delar gärna med dig av din kunskap, tips och ideér till ditt team. Kvalifikationer För att du ska trivas och utvecklas med ditt team har du redan ett brinnande intresse för matlagning och älskar försäljning. Du har din bakgrund som kock, kallskänk eller annan erfarenhet från restaurangbranschen. Kanske har du haft en liknande roll från dagligvaruhandeln sedan tidigare? Du är noggrann och tummar aldrig på egenkontroll och kvalitet. Du har en hög kommunikationsförmåga och har service ut i fingerspetsarna! Du är trygg i ditt ledarskap och har förmågan att inkludera dina medarbetare och sätter trivsel, positivitet och effektivitet högt på din dagordning. Du har goda vitsord och referenser sedan tidigare arbete. Vad vi erbjuder En spännande och utvecklande arbetsmiljö med stora möjligheter att påverka och utveckla köket med ditt team. Ett nytt modernt kök med arbetsgrupp där vi hjälps åt för att nå våra mål. En inspirerande köksavdelning med högkvalitativa produkter. Vi erbjuder en anställning i en butik i framkant! Anställning Heltid. Lön enligt överenskommelse.Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan snarast! Butikens öppentider är kl 06:00-23:00 alla dagar i veckan. Du ska kunna starta din arbetsdag från kl 05:30 på morgonen. Rekrytering Tjänsten avser en anställning direkt hos vår kund där Rosénssons Bemanning & Rekrytering AB ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Rosénssons är företaget som bemannar och rekryterar utan att tumma på kvaliteten. Vi gör våra kunders vardag lite enklare. EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!
Vi är inte som andra fastighetsbolag. Vi är Balder. Vår enorma tillväxt är ett resultat av investeringar i kombination med engagerade och kunniga medarbetare. Vi vill fortsätta satsa på en stark intern kompetens och söker nu en projektledare till Malmö! Vad erbjuder vi dig? Som projektledare hos oss kommer du att driva hyresgästanpassningar samt ombyggnads- och underhållsprojekt från början till slut i enlighet med överenskommen kvalitet, ekonomi och tid. Det kommer huvudsakligen att röra sig om projekt inom vårt kommersiella bestånd, men även bostadsprojekt kan förekomma inom ditt ansvarsområde. Ditt arbete kommer bestå av att vara med under hela projektens resa: från idéskede/utformning till förverkligande av affär samt av att driva projekten hela vägen till mållinjen. Vad erbjuder du oss? Vi ser att du som söker har minst 5 – 10 års arbetslivserfarenhet av projektledning inom bygg- och/eller fastighetsbranschen. Denna tjänst kräver hög kompetens inom byggteknik, kalkylering, projektering, ekonomistyrning och entreprenadjuridik. Du som person behöver vara prestigelös, förtroendeingivande samt besitta en hög affärsmässighet på sådant sätt att du har förmågan att se till hyresgästers behov, ha ett sunt affärssinne och en förståelse för vad respektive kunds intressen är. Låter det spännande? Skicka då in din ansökan redan idag eftersom vi arbetar med löpande urval. Tjänsten är en tillsvidareanställning och vi tillämpar sex månaders provanställning med placering vårt kontor i Malmö. Om du vill veta mer om rollen eller rekryteringsprocessen kan du kontakta rekryterare Matina Khosravian via [email protected]. När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor. Välkommen till ett bolag fullt av möjligheter! #LI-MK1
Carl F AB är ett tjänsteproducerande företag som arbetar med avfalls- och materialhantering i hela Skåne. Vi vill tillfredsställa våra kunders önskemål genom kompletta, optimala, flexibla, pålitliga och kostnadseffektiva lösningar med hög kvalitet och samtidigt bidra till ett mer hållbart samhälle. På vår anläggning i Malmö ser vi till att fraktionerna kan energiåtervinnas eller levereras som råvaror till en lokal och global marknad. Det är förstås ingen liten uppgift, så därför ligger vi i framkant med teknik och lösningar. Målet är att ständigt göra ännu mer nytta. Vi är idag runt 90 anställda, har ett fyrtiotal fordon, över 4 500 containrar och en egen sorteringsanläggning för avfall. Om tjänsten Vi söker nu en engagerad och noggrann redovisningsekonom på heltid till vår ekonomiavdelning. Vi söker dig som vill vara med där det händer och delta i utvecklingen av Carl F för framtiden. Du blir en betydelsefull del av nästa kapitel för vårt familjeföretag som grundades 1888. Som anställd kommer du att arbeta nära flera funktioner i organisationen och bidra med viktiga arbetsuppgifter för att säkerställa att verksamheten flyter på varje dag. Ansvarsområden Som redovisningsekonom kommer du att ansvara för all löpande redovisning och du kommer även att delta i digitaliseringsprojekt och tillsammans med ekonomichefen vara med och utveckla och effektivisera rutiner och processer för den ekonomiska uppföljningen. • Löpande redovisning inklusive kund- och leverantörsreskontra • Betalningar • Lönehantering • Rapportera och utbetala sociala avgifter • Arbetsgivaravgifter, skatter, moms och intrastatrapportering • Periodisk sammanställning • Behjälplig vid månads- och årsbokslut Lämplig bakgrund Till den här tjänsten söker vi dig med eftergymnasial utbildning inom ekonomi och minst 3-5 års erfarenhet av brett ekonomiarbete inklusive lönehantering. Du har god förståelse för helheten på en ekonomiavdelning och är trygg i dina kunskaper. Du är trygg i din redovisning och har en god förmåga att skapa en tydlig struktur och har även erfarenhet av något större ERP system. Personliga egenskaper För att trivas i denna roll så är du är prestigelös och nyfiken och du gillar att bygga starka relationer med arbetskamrater och kunder. Du drivs av att vara med och påverka och förbättra och räds inte att våga utmana och bli utmanad. Då tjänsten innebär mycket kontakter både internt och externt bör du vara social och kunna kommunicera på flytande svenska och gärna även engelska. Egna initiativ inom ramarna för rollen uppmuntras samt att man är villig att söka sig utanför ramarna om behovet finns. Vi är en mångkulturell organisation där vi gärna ser sökande av båda könen och där ålder bara är en siffra på pappret. Då Carl F är en sportintresserad organisation är det trevligt om du har ett idrottsintresse och tycker du även att miljöfrågor är intressanta och vill göra skillnad är det ett extra plus. Vad erbjuder vi Vi på Carl F söker ständigt engagerade medarbetare som vill vara en del av vårt växande team inom avfallshantering och transport. Med över 140 års erfarenhet värdesätter vi hållbarhet, innovation och säkerhet i allt vi gör. Som en del av vårt team får du möjlighet att utvecklas och bidra till en bättre framtid, oavsett vilken roll du har. Vi erbjuder trygga arbetsvillkor och en arbetsmiljö där medarbetarna står i centrum. Är du lösningsorienterad och vill arbeta i ett familjeföretag? Sök till oss idag! Ansökan Är du redo för nästa steg i din karriär? I denna rekrytering har Carl F valt att samarbeta med SJR. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Annie Höjman på [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Alla ansökningar och kontakter hanteras konfidentiellt. Notera att vi inte tar emot ansökningshandlingar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan och vi ser fram emot att välkomna dig som en viktig del av vårt framgångsrika team! #Bildlänk https://media.sjr.se/wp-content/uploads/2025/06/Bild-2.webp
Mister York söker nya ledare till YSTAD Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över! Är du den vi söker? Vi söker dig som är ansvarstagande, utåtriktad, engagerad & bra på att samarbeta i grupp. Som person är du driven, sprider en positiv energi omkring dig till resten av arbetslaget och sätter laget före jaget. Du är resultatinriktad och inspirerar teamet till att ständigt uppnå högre resultat. Du förstår vikten av att vara en god förebild och tycker om att se dina kollegor växa och utvecklas. Vad innebär rollen som Shift Leader på Mister York? En Shift Leader har ansvar för att den dagliga driften drivs enligt Mister Yorks rutiner för att uppnå uppsatta KPIer och att restaurangen under skift når fastslagna försäljningsprognoser. Tillsammans med Managers och övriga Shift Leaders ingår du i restaurangens ledningsgrupp. Som Shift Leader leder du skift där du är ansvarig för hela restaurangens drift. Arbetsuppgifterna innefattar följande: Leda skift genom ansvar, medverkan och delegering av arbetsuppgifter Rutinmässig rapportering till Manager Sprider energi och glädje till medarbetarna som för detta vidare till gäst Coachning av medarbetare Ta emot och kontrollerar leveranser från leverantörer Inköp av varor Utbildning av nya medarbetare Ansvar för egenkontrollprogram, checklistor och att rutiner följs En Shift Leader har fullt ansvar för resultatet på enheten under sitt ledda pass. Resultatet innefattar kundnöjdhet, väntetider, renlighet och kvalitet. Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår företagskultur. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. TJÄNST Anställningsform: Provanställning Anställningens omfattning: 50% Tillträde: Enligt överenskommelse Löneform: Timlön Arbetstider: Varierande; dag, kväll och helg. Mister York är anslutna till kollektivavtal.
Cabeni är ett företag som jobbar med försäljning inom telekombranschen. Vi är officiell partner till operatören 3. Vi söker nu efter dem sista pusselbitarna till vårt fantastiska team i Malmö. Söker du ditt första säljjobb eller vill du utvecklas till en bättre säljare så är vi troligtvis rätt för dig. Vi kommer från en bakgrund av att ha drivit en av Sveriges absolut starkaste återförsäljare av mobilabonnemang under flera år. Vi har byggt upp åtskilliga prisvinnande team på olika orter under åren och nu är vi alltså i Malmö för att stanna. E du redo för utmaningen? Vi ser gärna att du är följande: Positiv Lösningsfokuserad Tävlingsinriktad Driven Krav: Svenska flytande i tal och skrift. Vi erbjuder följande: Heltidstjänst Måndag - Fredag 08.45 - 17.30 Gedigen säljutbildning Daglig coachning Bland Marknadens starkaste provisioner Garantilön Tävlingar
Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tills vidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Om jobbet Är det dags för första jobbet inom försäljning eller du kanske är en erfaren räv? I vilket fall som helst har du nog hittat rätt nu! Vi på Cabeni hjälper våra uppdragsgivare att utmana telekommarknaden med fokus på kvalitet och långsiktighet. Vi har med fokus på varje individ en alldeles unik approach till försäljning där vi tror att varje enskild medarbetare kan nå sin potential mer rätt verktyg. Just nu söker vi på Cabeni AB nya och drivna säljare till vårt nystartade team i Malmö! Kontoret ligger precis vid Midhem, så även om du tar tåget från annan ort är det enkelt och komma till kontoret! Störst är inte bäst. Våra kollegor i branschen satsar idag på stora lokaler med opersonliga platser, vi vill annorlunda. Vi bryter mönster, vi satsar på den individuella medarbetaren och därför har vi endast 10 unika säljplatser så vi kan tillsammans behålla ett hållbart arbetssätt inom callcenter branschen och skapar en fantastisk lagkänsla. Team effektiviteten ökas och ger otroligt stöd för varje enskild medarbetare. Som account manager hos oss arbetar man tillsammans med erfarna medarbetare och coacher som alltid har fokus på att du och ditt team ska utvecklas och nå nya mål. Har du vad som krävs? - Energisk - Drivande - Mål fokuserad - Flytande i svenska både i tal och skrift Har du erfarenhet inom branschen är meriterande, men inget krav då alla kan lyckas med rätt inställning! God kommunikationsförmåga är viktigt då du använder det för att bygga upp relationer med kunderna, eftersom detta skapar grunden till en långvarig relation mellan kunden och dig. Passar ovanstående in på dig, ska du verkligen söka detta jobb! Vad erbjuder vi? Marknadsmässig lön Marknadens bästa provisioner Samarbete med marknadsledande varumärken Attraktiv arbetsmiljö Säljtävlingar Utbildning och daglig coachning Arbeta tillsammans med motiverande och drivna kollegor Trygghet i form av tillsvidareanställning Vi erbjuder dig en livfylld arbetsplats med massor av utvecklingsmöjligheter. Utbildning och daglig coachning är också något du kan räkna med. Vi bryr oss mycket om vår företagskultur och jobbar ständigt för förbättring. Hos oss får du bästa möjliga förutsättningar för att lyckas inom försäljning. Detta, då vi fokuserar på våra unika 10 platser per kontor. Dessa unika platser ger större utrymme för varje enskild individ att utvecklas och förbättras. Hos Cabeni är man inte bara en i mängden, hos oss är varje medarbetare betydelsefull. Dagarna passerar i högt tempo och vår ambition är att kombinera nöje med prestation. Arbetstider: Måndag - Fredag 08.45 - 17.30 Vi erbjuder en hög provision utan lönetak!
Är du en person som vill tillgodose en annan människas liv med särskilda insatser? Då kan du vara precis den som vi på Nordström Assistans söker! Vi söker ständigt efter nya personliga assistenter, ledsagare, avlösare och kontaktpersoner till Skåne. Vi har tjänster med både olika stora tjänstgöringsgrader och arbetstider bland annat dag, kvällar, nätter, dygn och helger. Vi söker dig som vill arbeta hos våra kunder i Skåne - främst runt Malmö, Vellinge, Lund & Helsingborg. Personlig Assistent - Alla våra kunder är unika och har olika behov som behövs tillgodoses med särskilda insatser. Arbetsuppgifter kan därav variera men kan till exempel vara att hjälpa till med dagliga rutiner, personlig hygien, av-och påklädning samt måltider. Ledsagare - Att arbeta som ledsagare innebär att vara ett stöd i kundens vardagliga aktiviteter. Din uppgift kan till exempel vara att gå på bio, fika eller gå och träna med kunden. Avlösare - Att arbeta som avlösare innebär att avlasta föräldrarna i hemmet så de har möjlighet att gå på till exempel föräldramöten, umgås med annat syskon eller gå på egen aktivitet. Om dig - Vi tror att du som söker denna tjänst är en ansvarsfull person som tycker om att arbeta med människor och som kan se till dina medmänniskors behov. Har du tidigare erfarenhet av arbete som personlig assistent och yrkesmässig erfarenhet av olika funktionsnedsättningar så är det meriterande. Låter detta intressant för dig? Varmt välkommen med din ansökan för en chans till en intervju! Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Vid anställning kan ett utdrag ur belastningsregistret behöva uppvisas. Det beställs på polisens hemsida - Belastningsregistret För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping, Västervik och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Ersättning utbetalas i form av timlön. Om inget annat avtalas tillkommer 12% semesterersättning och OB-ersättning. Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu en personlig assistent som vill arbeta hos en av våra kunder i Saxtorp. Vi erbjuder en tjänst på 42%. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta att stödja med dagliga rutiner. Som assistent för denna tjänst hoppar du in och arbetar torsdagar och fredagar. Vi ser gärna att du är flexibel och har möjlighet att hoppa in vid behov även andra dagar. Det är ett utmärkt tillfälle för dig som har gott om tid och vill samla på dig värdefull arbetslivserfarenhet. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: Torsdagar 07:00 - 17:00 Fredagar 07:00 - 14:00 Om kunden Kunden är en tjej i 17-årsåldern med Celebral Pares. Hon använder sig ibland av rullstol och behöver hjälp i vardagen med samtliga moment i sin vardag. Hon är en glad och kreativ tjej som älskar sång, dans och musik. Hon pysslar gärna när tid finns och gillar att vara ute. Om dig Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är lyhörd, ansvarstagande, flexibel och samarbetsvillig. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du har körkort & tillgång till bil är rökfri inte är allergisk mot pälsdjur Omfattning: deltid 42% Antal tjänster: 1 Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Nu söker vi en flexibel personlig assistent för aktiviteter efter skolan, under helger och lov! Ditt uppdrag kommer till en början handla om att bygga upp en relation till vår unga kund och hans familj vartefter ni sedan kommer utföra passande aktiviteter tillsammans. Tanken är att du ska kunna bidra till en meningsfull fritid och socialt umgänge samt följa med vid sjukhusbesök eller liknande. Erfarenhet är inget krav men du måste kunna vara flexibel i ditt schema och lyhörd för hans behov, humör och beteende. Han har begränsad kommunikation och behov av viss stimulianpassning där du behöver bidra med fokus och stöd. Körkort är inget krav, men är meriterande Telugu är inget krav, men är meriterande Kunskap och erfarenhet av lågaffektivt bemötande och AKK är inget krav, men är meriterande _____________________________________________________ Now we are looking for a flexible personal assistant for activities after school, during weekends and holidays! Your assignment will initially be focused on building a relationship with our young client and his family, after which you will carry out suitable activities together. Your assignment will then be to contribute to a meaningful leisure time and socializing as well as f.i. follow him to hospital visits. Experience is not a requirement but you must have flexibility in your personal schedule and both responsive and keen to his needs, mood and behavior. He has limited communication and needs some stimulus adaptation where you need to contribute with focus and support. Drivers license is not a requirement, but is meritorious Telugu is not a requirement, but is meritorious Knowledge and experience of low-affective treatment and AKK is not a requirement, but is meritorious Monument Assistans är alternativet för personer med personlig assistans som söker skräddarsydda lösningar. Vi har hög kompetens och bred erfarenhet av personlig assistans. För att vi ska kunna hjälpa våra kunder på allra bästa sätt så arbetar vi med hög tillgänglighet och ett nära och personligt samarbete. Vi vet att vår personal är nyckeln till att bedriva en bra personlig assistans. Därför är det centralt för oss att du som medarbetare är både känner stolthet och glädje över att arbeta hos oss. Vi på Monument Assistans vill därför ge dig möjligheten att utvecklas i din yrkesroll. Vi uppskattar nyfikna och engagerade medarbetare. Vi erbjuder dig goda lönevillkor, ett nära ledarskap och friskvårdsersättning. Vi ger dig en arbetsmiljö där det är högt i tak och där du har goda möjligheter att påverka din egen arbetssituation. Vi tar gärna fram individuella fortbildningslösningar beroende på i vilken typ av uppdrag du arbetar i. Hos oss får du möjligheten att växa! Krav: Körkort: * B (Personbil)
Välj ett jobb för att visa detaljer