Vill du jobba med något som faktiskt gör skillnad – samtidigt som du pluggar? Vi på 1KOMMA5 söker nu en självgående deltidsstjärna som kan hjälpa oss att boka in konsultationer med kunder som vill satsa på solceller, laddboxar och andra smarta energilösningar. Det här är ett extrajobb som passar perfekt för dig som studerar och vill jobba några kvällar och helger – med bra lön, värdefull erfarenhet och chans att utveckla dina färdigheter inom kommunikation och försäljning Vad innebär jobbet? Du kommer att: Ringa inkommande leads (alltså personer som redan visat intresse) Boka in möten för våra energiexperter – antingen på plats eller via telefon Prata med människor som vill förstå hur de kan spara pengar och energi Arbeta självständigt från vårt kontor i Malmö – du är ansvarig på plats under dina arbetspass Arbetstider – perfekt för dig som pluggar Vardagar: 17:30–20:00 Helger: 10:00–14:00 Vad får du? Fast timlön + möjlighet till bonus Flexibla tider som funkar med studier Erfarenhet av försäljning, kundkontakt och framtidsbranschen energi Introduktion & utbildning – vi lär dig allt du behöver kunna Ett meningsfullt extrajobb där du bidrar till en grönare framtid Vi tror att du: Pluggar på högskola eller universitet och vill jobba extra Är bekväm i telefon och gillar att prata med folk Tar ansvar och trivs med att jobba självständigt Pratar och skriver flytande svenska (engelska är ett plus!) Har lite erfarenhet av kundservice, försäljning eller mötesbokning (inte ett krav – vi lär dig!) Plats: Malmö (arbete sker på kontoret) Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Deltid – kvällar och helger Vi genomför bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen. Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av 1KOMMA5 – där du får växa, lära och göra skillnad
Om tjänsten: Vi söker nu kvinnliga personliga assistenter för timanställning hos en kvinna som bor i en villa i Sösdala. Hon har svårigheter med talet, vilket innebär att tålamod och systematik är av yttersta vikt i denna roll. Du kommer att hjälpa till med bland annat sondmatning, personlig hygien, samt att assistera henne med att lösa korsord, läsa tidningar och titta på TV. Förflyttningar kommer att ske med hjälp av en lift. I hemmet finns katt, så det är viktigt att du inte är allergisk mot pälsdjur. Tjänsten innebär att arbeta extra vid behov för att täcka upp i schemat. Under sommaren kan det även finnas ett ökat behov av extra arbetspass. Vem söker vi? För att passa i rollen som personlig assistent är det viktigt att du som söker är en positiv och initiativtagande person med tidigare erfarenhet av att arbeta inom personlig assistans. Egenskaper som att vara lugn och ha en god humor uppskattas mycket. Tål pälsdjur. Rökfri. Flytande i svenska, både tal och skrift. Erfarenhet av hjälpmedel såsom PEG, kateter och sondmatning. Omfattning: Timanställning vid behov för att täcka upp vid ordinarie personals frånvaro på grund av sjukdom eller ledighet. Under semesterperioden kan det även finnas möjlighet att arbeta som vikarie. Arbetspassen följer ett rullande schema, och även vakna nätter kan förekomma. Du får en inskolning innan du börjar för att se om jobbet passar dig. Vad erbjuder vi dig? Att arbeta som personlig assistent är mer än ett jobb – det är ett sätt att underlätta vardagen för någon annan och samtidigt känna att du bidrar med något viktigt. Vi uppskattar din kompetens och ditt engagemang, och vi ser varje individ som en värdefull del av vårt team. Hos oss erbjuds du: Interna utbildningar för att stärka din kompetens och trygghet i rollen. Handledning och stöd i vardagen från vårt erfarna team. Förmånliga anställningsvillkor enligt kollektivavtal. Ett generöst friskvårdsbidrag för dig med fast tjänst. Hos oss blir du en viktig del av ett arbetslag där alla strävar mot samma mål. Du får en arbetsplats där du blir sedd, uppskattad och där din insats är betydelsefull. Vill du veta mer om oss på ENKV och vårt arbetssätt? Läs gärna mer om vår vision och våra värderingar här! Rekryteringsprocess/ anställningsvillkor Vi hör löpande av oss till dem som är aktuella för ett första samtal. Tjänsten tillsätts så snart vi hittat rätt person för oss. Bakgrundskontroller genomförs som en rutin för de kandidater som är aktuella i processen och polisutdrag begärs alltid ut vid anställning hos minderårig. ENKV arbetar enligt Barnkonventionen så om tjänsten du söker innefattar arbete med en minderårig uppdragsgivare kommer rekryteringen innehålla ytterligare steg där barnets vilja och önskemål kring rekryteringen säkerställs. Villkor för anställning: Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du att behöva styrka din identitet och att du har rätt att arbeta i Sverige. För att kunna signera ditt anställningsavtal och kommande tidrapporter krävs att du har ett BankID. För att säkerställa kompetens och kvalitet i assistansutförandet ska nyanställda genomgå en webbaserad introduktionsutbildning, som tar cirka en timme, inom en månad från anställningens start, men helst redan innan anställningen påbörjas. Läs mer här. Tillträde: Enligt överenskommelse. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Ser du fram emot att spela en viktig roll i en medmänniskas liv och samtidigt växa professionellt? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt stödjande team! Varmt välkommen med din ansökan!
Vill du jobba som montör i en miljö med höga standarder och specifika rutiner? Är du noggrann, ordningsam och strukturerad med tidigare monteringsvana? Då hoppas vi att den här tjänsten faller dig i smaken! Om tjänsten: Trivs du i produktionsmiljö, har ett tekniskt intresse och sinne för detaljer? Då är det förmodligen just dig vi söker. Som montör jobbar du i hjärtat av Aimpoints verksamhet och arbetet erbjuder moment som kräver precision och en mängd olika monteringsoperationer, vilket gör ditt arbete varierande och utmanande. Aimpoints verksamhet präglas av kvalitet, kontinuerlig träning och uppföljning med ambitionen att anpassa sig efter olika kunders behov vilket kräver ständig utveckling och flexibilitet. Som person måste du vara noggrann, flexibel, ansvarstagande och besitta teknisk förståelse. På plats får du kontinuerligt en god utbildning och handledning av chefer samt kollegor så att du sedan känner dig trygg i din roll. Tjänsten är på heltid under 2-skift (FM: Måndag-Torsdag 06:00-14:20, Fredag 06:00-12:00 och EM: Måndag-Torsdag 14:20-22:40, Fredag 12:00-18:00), och uppdraget är långsiktigt med start efter sommaren. Exempel på arbetsuppgifter: Noggrann montering av produkter Följa etablerade arbetsinstruktioner, regler, rutiner och processer Uppmärksamhet på detaljer och kvalitetssäkring Samarbeta i teamets utbildning och utveckling Bibehålla en strukturerad och ordnad arbetsmiljö Krav för tjänsten: Du har fyllt 18 år Du besitter arbetslivserfarenhet av processarbete inom industrin, samt har en god vana av rutinarbete och dokumentering Du har ett sinne och öga för detaljer samt ett tekniskt intresse Du är tillgänglig för skiftarbete (Förmiddag och Eftermiddag, se tider ovan) Du har god förståelse för såväl svenska och engelska i tal och skrift Du innehar körkort och tillgång till egen bil för att lätt kunna ta dig till din arbetsplats Du ska kunna avstå rökning och snusning under arbetstid då arbetet sker i renrum Meriterande för tjänsten: Du besitter tidigare monteringsvana Vem är du? Du är kvalitetsmedveten, noggrann, strukturerad och prestigelös i ditt arbete. Du har inte heller några problem att kavla upp ärmarna och hjälpa till där det behövs utan du ser alltid till gruppens och företagets bästa. Du letar efter en ny utmaning och en arbetsplats där det är högt till tak, där samarbete och erfarenhetsbyte värderas högt. Du har ett sinne för detaljer, är praktiskt lagd och besitter antingen ett tekniskt intresse eller tidigare monteringsvana. Låter detta intressant? Då är du välkommen att skicka in din ansökan omgående då vi kommer att kalla till intervju löpande. Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt. Tjänsterna kommer att tillsättas löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.
St Knut och Aspen är ett vård- och omsorgsboende som ligger i vackra Falsterbo med ett stenkast från havet. Nu söker vi undersköterskor till somatik, växelvårdsavdelning samt till demensavdelning. För att komma till oss finns det bra bussförbindelser från Malmö och Trelleborg. Vi har fri parkering för dig som väljer att ta bilen till din arbetsplats. ARBETSUPPGIFTER Som undersköterska på St Knut och Aspen ska du kunna utföra sedvanliga omvårdnadsuppgifter utifrån genomförandeplaner och utföra hälso- och sjukvårdsuppgifter utifrån delegation. För oss är det en självklarhet att du har grundläggande kompetens i datoranvändning och i svenska i både tal och skrift. För oss är det viktigt med ett stort individfokus, varje dag ska vi göra skillnad för den enskilde. Att vi är nära den enskilde och dess anhöriga är viktigt, att ta ansvar för vårt uppdrag på ett genuint och ansvarsfullt sätt ser vi som en självklarhet. Du utför ditt arbete med stor empati, kan lyssna och förstår den enskildes önskemål och behov och säkerställa att det utförs på bästa möjliga sätt. För att arbeta på St Knut och Aspen krävs det att du är ansvarstagande, initiativrik och har ett flexibelt arbetssätt. Du behöver vara lyhörd och ha god samarbetsförmåga med den enskilde vårdtagaren, anhöriga, kollegor, samordnare och chefer. Vi sätter stort värde på ditt engagemang i arbetet och din vilja att bidra för verksamhetens bästa i alla olika hänseenden. Vi jobbar med olika spännande koncept såsom måltidskoncept och aktivitetskoncept. Vi jobbar med BPSD. Vi är ett stjärnmärkt boende så för oss är det viktigt att du jobbar personcentrerat. Vi ser därför gärna att du tycker att utvecklingsarbete är spännande och är med i utvecklingen av dessa. Urvalet sker löpande så vänta inte med din ansökan! KVALIFIKATIONER Utbildad undersköterska gärna med erfarenhet från särskilt boende. Tar självständigt ansvar för egna arbetsuppgifter i såväl framgång som motgång. Tar även ansvar för det gemensamma resultatet och gör det som behöver göras för att organisationen ska uppnå sina mål. Kommer med förslag på lösningar. Erkänner misstag och arbetar för att rätta till dem. Anpassar med lätthet ditt arbetssätt efter ändrade förutsättningar. Agerar prestigelöst i samband med förändringar. Agerar för att främja din egen utveckling och fortsatta lärande Uppmärksammar andras synpunkter och kompetens samt ger dem utrymme i gruppen på ett sätt som gynnar helheten. Identifierar och utvecklar relationer. Bidrar till att förtydliga för gruppen dess arbetsuppgifter och mål. Delar med dig av din kunskap. ÖVRIGT Vi vill att det ska kännas bra både att bo och jobba i Vellinge kommun. För oss är mod, trovärdighet, glädje och omtanke viktigt för att trivas på arbetet och i vardagen. Våra medarbetare är vana vid korta beslutsvägar, goda utvecklingsmöjligheter och bra ledare (alla chefer får ledarskapsutbildning). Läs allt om försäkringar, tjänstepension och andra förmåner på Vellinge.se/jobba-hos-oss.
Är du en kommunikativ och teknisk person som vill utmanas och utvecklas inom ett företag som är på en spännande tillväxtresa? Vill du vara en del av ett fantastiskt team där du agerar tekniskt stöd för våra kunder? Om ja - fortsätt läsa! Vi på Netset är baserade i Malmö och är världens ledande leverantör av premium e-handelslösningar för IT- och telekombranschen. Vi har utvecklat vår plattform Nettailer själva, vilket innebär att vi inte bara kan den utantill - utan med 500+ system i kommersiell drift över hela Europa vet vi också att vår lösning är bland de bästa. Om rollen Rollen som Technical Support hos oss innebär att du driver processer, dialoger och kopplingar mellan vår Nettailer e-handels plattform och våra distributörer, med stort fokus på leverantörsintegration. Du kommer att jobba tillsammans med härliga kollegor som, precis som du, gärna delar med sig av sin kunskap och sina erfarenheter. I rollen kommer du, tillsammans med ditt team, ha chansen att göra skillnad hos oss genom: Daglig kommunikation med både nya och befintliga europeiska distributörer. Felsökning och uppföljning av existerande ERP- och kundintegrationer. Lösningsorienterade förslag och kommunikation med vårt interna utvecklingsteam Uppföljning av diverse dataflöden och korrigering av eventuella fel. Nära dialog och samarbete med kollegor i andra team. Hantera 1:st line support, leda kundmöten och bidra till en lyckad kundresa. Du kommer att tilldelas en mentor som vägleder och stöttar dig i ditt arbete. Hos oss på Netset finns det utöver detta stora möjligheter att utvecklas inom områden du brinner lite extra för, både inom Customer Success och affärsutveckling. Om dig För att må bra, trivas och bli framgångsrik i rollen är din inställning lika viktig som din erfarenhet. Som person trivs du med att vara drivande i processer och sporras av att ta lead på och komma i mål med våra integrationsprojekt. Du har en analytisk förmåga och uppskattar en nära dialog med såväl distributörer, våra kunder och dina kollegor samt att du förstår affärsnyttan i stort. Vi söker dig som: Har en grundläggande teknisk förståelse för integrationer och som gärna har erfarenhet av B2B. Har förståelse för EDI-flöden där XML spelar en central roll i systemintegrationer (kataloger, order och leverans). Meriterande om du har förståelse av kundintegrationer, exempelvis PunchOut-lösningar eller katalogexport till kunders inköpssystem (PEPPOL, cXML och OCI). Har förmågan att hantera många parallella projekt och göra kontinuerlig uppföljning (projektledning). Har god kommunikationsförmåga och trivs med att arbeta med många kontaktpunkter i hela Europa. Vi söker dig som talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Ett extra plus är om du behärskar finska, tyska eller franska. Varför Netset? Vi strävar efter att skapa en atmosfär som är familjevänlig och inspirerande, där varje medarbetare får bästa möjliga uppmärksamhet och bemötande. Vi anser att Netset ska vara en bra arbetsplats - därför investerar vi i våra medarbetare, och är alltid öppna för förslag och förbättringar som gör oss till ett bättre företag. Om du som oss gillar att utvecklas i din roll och samtidigt ha roligt med dina kollegor på vägen, genom exempelvis härliga temafester, padel, yoga eller mountainbiking - då kommer du att trivas hos oss! Intresserad? Låter det här som en roll och ett team som du skulle kunna trivas i - då vill vi gärna höra mer från dig! Sök jobbet, connecta med oss eller dela detta med någon du tror skulle passa in. Har du frågor om tjänsten, teamet eller företaget hör du av dig till Carolina Crisp, People Business Partner på Progrits. En del av Progrits Sedan 2021 är Netset en del av Progrits – en nordisk mjukvarukoncern med ett tiotal entreprenörsföretag inom branscherna fordon, transport & logistik samt integrerad e-handel. Vi drivs av teknisk innovation, med kravet att kundvärdet alltid står i centrum.Sedan 2023 är Progrits en del av Axcel, ett nordiskt riskkapitalbolag med stort intresse för tech-sektorn.’ Progrits innebär ökade möjligheter till tillväxt, inte bara för oss som företag utan för dig som anställd. Det innebär också en större trygghet då investeringar görs långsiktigt och med uthållighet. Är du som oss, tror vi att du vill känna meningsfullhet på jobbet – och vara med om att göra Netset till ett ännu bättre och roligare ställe att jobba på. För roligt är viktigt – jobbet är en för stor del av livet för att inte ha kul.
Nu välkomnar vi på Aleris ögon Helsingborg en Leg. ögonsjuksköterska för tillsvidareanställning. Om oss En klinik mitt i centrala Helsingborg. Vi är en liten klinik med 11 anställda, läkare, optiker, ögonsjuksköterskor, sjuksköterskor, undersköterskor samt administrativ personal. Vi arbetar alltid med ett stort hjärta för patienternas bästa, här är vi öppna för nya innovativa arbetssätt. Rollen I rollen som Leg. ögonsjuksköterska arbetar du självständigt med egen mottagning, förbereder till läkare samt assisterar vid polikliniska operationer. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i arbetsliv och privat. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. En anpassad och väl utarbetad introduktion Interna utbildningar En företagskultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras Frukost God arbetsmiljö med korta beslutsvägar med fokus på att skapa rätt förutsättningar och möjlighet att påverka verksamheten Om dig Meriterande är om du har erfarenhet av egen mottagning, samt vana av att instrumentera vid operation. Du ska även ha lätt att ta egna initiativ, samt att du är flexibel och tycker om ett varierande tempo. Vi ställer höga krav på medicinsk kompetens, men vi lägger även stor vikt avseende personliga egenskaper och social kompetens. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning, som inleds med 6 månaders provanställning Omfattning: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi ser fram emot din ansökan, urvalet kommer att ske löpande. Sista ansökningsdag är 2025-07-20 Vid frågor, kontakta enhetschef Jessica Möller på 0701-906192 eller maila [email protected]
Brinner du för frihet under ansvar och trivs i en dynamisk miljö? Vill du arbeta som Operativ Inköpare hos Lantmännen Maskin i sommar? Där får du möjligheten att arbeta nära ett engagerat team och representera marknadens starkaste varumärken inom lantbruksmaskiner! Om tjänsten Det här är ett heltidsuppdrag under sommaren som konsult med start i juni och pågår till mitten av augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar på uppdrag hos Lantmännen Maskin. Om företaget Lantmännen är ett lantbrukskooperativ och norra Europas ledande aktör inom lantbruk, maskin, bioenergi och livsmedel. Dem ägs av 17 000 svenska lantbrukare, har 12 000 anställda, har verksamheter i ett 20-tal länder och omsätter 70 miljarder SEK på årsbasis. Med basen i spannmål förädlar dem åkermarkens resurser för ett livskraftigt lantbruk. Några av deras mest kända varumärken inom livsmedel är AXA, Kungsörnen, Scan, Korvbrödsbagarn, GoGreen, FINN CRISP och Bonjour. Deras företag är grundat på kunskap och värderingar som har funnits i generationer hos deras ägare. Genom forskning, utveckling och verksamhet i hela värdekedjan tar dem tillsammans ansvar från jord till bord. Läs gärna mer på www.lantmannen.se Arbetsuppgifter I rollen som Operativ Inköpare hos Lantmännen Maskin får du en viktig roll i att se till att anläggningarna har det de behöver – när de behöver det. Du blir en del av ett engagerat team och arbetar med inköp av reservdelar och tillbehör från ett stort nätverk av cirka 150 leverantörer. Du ansvarar för ett antal leverantörer och sköter hela inköpsflödet – från planering och beställning till att följa upp leveranser och hantera fakturor. Du har löpande kontakt med både leverantörer och interna kollegor och ser till att deras egna anläggningar får bästa möjliga service och tillgänglighet. Tillsammans med produktcheferna på Lantmännen Maskin tar du även fram underlag som används i förhandlingar och vid uppföljning av leverantörssamarbeten. Ansvara för inköp av reservdelar och tillbehör från ett 150-tal leverantörer Planera, beställa, bevaka leveranser och hantera fakturor Säkerställa hög leveransservice till Lantmännen Maskins anläggningar Ha daglig kontakt med både leverantörer och interna funktioner Ta fram underlag till förhandlingar och uppföljning tillsammans med produktchefer Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Eftergymnasial utbildning inom inköp eller logistik är meriterande Erfarenhet av arbete inom service Erfarenhet av administrativt arbete Goda kunskaper i Office-paketet Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, såväl tal som skrift I rollen som Operativ Inköpare hos Lantmännen Maskin ser vi gärna att du är en serviceinriktad och strukturerad person som planerar och organiserar ditt arbete på ett effektivt sätt. Du är kommunikativ och nyfiken, och tycker om att samarbeta för att nå gemensamma mål. Med en prestigelös inställning stöttar du gärna dina kollegor och vågar be om hjälp när det behövs. Ditt engagemang och driv genomsyrar allt du gör, och du delar Lantmännens värderingar – Öppenhet, Helhetssyn och Handlingskraft. Du känner stolthet över att bidra till Lantmännens viktiga uppdrag – att skapa värde från jord till bord. Övrig information Start: Omgående Plats: Malmö Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi avpublicerar annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-06-01. #Nextgen
Vi tror att du älskar att göra framgångsrika affärer och brinner för att ge dina kunder bästa tänkbara service. Om tjänsten Ballardi -Sweden AB är ett framgångsrikt växande företag. Företaget har varit aktivt i Sverige sedan 2000 och vi marknadsför kontors & profilprodukter. Vi marknadsför ett sortiment av innovativa kontors & profilprodukter för den moderna arbetsplatsen. Vi har stora ambitioner och nu har du möjligheten att bli en av nyckelpersonerna på en spännande resa då vi skall expandera. Du blir en del av ett erfaret säljteam men förväntas mestadels arbeta självständigt och rapporterar till försäljningschef. Som distriktsansvarig säljare hos oss ansvarar du för att erbjuda dina kunder ett helhetskoncept inom produktmedia. Vi erbjuder våra kunder attraktiva produkter inom kontor, profilkläder, företagsgåvor, giveaways, profilprodukter och mycket mer. Vi förädlar produkterna och tar fram designförslag för att stärka kundens varumärke. Vi erbjuder Vi erbjuder dig ett spännande, omväxlande och stimulerande arbete. Här får du arbeta med attraktiva varumärken och spännande produkter. Vi erbjuder en komplett inskolningsplan och säljträning / utbildning löpande. Ballardi står för ett aktivt och operativt ledarskap i form av sambesök, utveckling för att gemensamt nå våra mål. Tjänstebil ingår i tjänsten. Din profil Till rollen som distriktsansvarig säljare söker vi dig som är serviceinriktad ut i fingerspetsarna, och trivs i en miljö med mycket kundkontakt. För att lyckas i tjänsten tror vi att du har erfarenhet från B2B-försäljning och drivs av att göra framgångsrika affärer med nöjda kunder. Du behöver inte vara kunnig inom vår bransch utan vi söker i första hand duktiga säljare med viljan att utvecklas i arbetet. Det är meriterande att ha arbetat med försäljning tidigare men inget krav. För att lyckas hos oss vet vi att du har stark utstrålning, är socialt utåtriktad, har ett stort engagemang och en stor vilja men framför allt målinriktad samt klara av att jobba självständigt. Många av våra framgångsrika säljare har en helt annan bakgrund än säljare, däremot har de några saker gemensamt, de har hög självdisciplin och lätt för att få kontakt med människor samt viljan att uppnå personliga målsättningar. Tjänsten kräver mycket hög nykundsbearbetning för att växa till ytterligare höjder, så förmånga att ta egna initiativ och hålla ett högt tempo är engenskaper vi söker. Dina ledord är hårt arbete, service och nöjda kunder. Kvalifikationer Strukturerad, ansvarstagande och driven Van att arbeta självständigt. Tidigare erfarenhet av försäljning inom B2B är meriterande, gärna i liknande bransch. Övrigt Tjänsten är på heltid Placering är Skåne län. (du utgår från din bostad) Vi applicerar löpande urval så vänta inte med din ansökan! Skicka din ansökan och ditt CV till [email protected]
Om tjänsten Har du god erfarenhet av att köra Lastmaskin? Då är du den vi söker till vår kund. Då du kommer köra stora maskiner är det av yttersta vikt att du är ansvarsfull, har ett risktänk och känsla för framförandet av fordon så att arbetet sker säkert både för dig och övriga personer på området. Tjänsten är ett säsongsjobb med start mitten av juni och förväntas pågå till sista Augusti. Dagtid, 0700-1600, men kan förekomma en del övertid. - så det krävs att man är flexibel kring arbetstider. Profil och bakgrund Du är en van användare av stora fordon och känner dig bekväm i att köra dessa. Du är noggrann, arbetsvillig och driven i ditt arbete och ser vad som behöver göras. Du bör ha sinne för ordning och reda både på maskiner och material. Vidare har du en god samarbetsförmåga och trivs bra med att arbeta både i grupp samt enskilt. Som person tror vi du är noggrann, snabb och flexibel då arbetsuppgifterna kan variera. Eftersom tunga lyft förekommer är det viktigt att du innehar god fysik. Krav för tjänsten: Truckkort A, B och utbildningsbevis för Lastmaskin Erfarenhet av att köra Lastmaskin och andra tunga fordon Svenska i tal och skrift Körkort samt tillgång till bil Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsperioden är slut så vänta inte med din ansökan! Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi referenstagning och bakgrundskontroll. Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Västerås Helsingborg, Malmö, Kristianstad, Perstorp och Borås. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 400 miljoner 2024 med fler än 1100 anställda
Om tjänsten Vi söker nu efter duktiga och drivna lagermedarbetare med truckvana till vår kund i Landskrona. Vi erbjuder både extraarbete och möjlighet till heltidstjänst. Arbetstiderna kan variera och det är viktigt att du är flexibel. Personlig lämplighet för rollen samt förmåga att arbeta både i team och självständigt är avgörande. Vi ser gärna att du kan arbeta hela sommaren. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna kan variera och består ofta av vanliga lagerarbeten såsom: Plasta pallar Lasta och lossa gods Etikettera produkter Bygga pallar Truckkörning Profil & bakgrund Vi tror att du som söker har erfarenhet från lagerarbete och trivs med ett fysiskt aktivt arbete. Du är ansvarsfull, noggrann och har en god samarbetsförmåga samtidigt som du kan arbeta självständigt. Personlig lämplighet är en viktig del i urvalet. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Truckkort och erfarenhet av A1-A4 samt B1 Körkort och tillgång till bil Urval sker löpande, varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Västerås Helsingborg, Malmö, Kristianstad och Perstorp. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 500 miljoner 2025 med fler än 1100 anställda.
Välj ett jobb för att visa detaljer