Om tjänsten Vi söker produktionsmedarbetare för extrajobb till vår storkund i Kävlinge som arbetar inom livsmedel. Arbetet innebär bland annat paketering och hantering av livsmedelsprodukter i kyllager. Som en del av vårt team får möjlighet att utvecklas och ta del av produktionens olika avdelningar, du kommer få testa olika arbetsuppgifter och avdelningar och därmed öka din kompetens inom produktionsarbete. I denna roll förekommer arbete dag och kväll under alla veckans dagar. Det är därför nödvändigt att du är flexibel och tillgänglig att arbeta även helger. Arbetet är fysiskt krävande och sker i kall miljö (3-8 grader). Arbetsuppgifter Hacka sallad & grönsaker Skölja sallad & grönsaker Packa sallad & grönsaker Påfyllning av vara Kontrollera kvalitén på produkterna i produktionen Sortering Städning Profil & bakgrund För att trivas i rollen som konsult bör du vara positiv, nyfiken och flexibel. Som anställd hos Boxflow är det också viktigt att du är prestigelös och hugger i där det behövs. Då arbetet kan innefatta tunga lyft och högt tempo, krävs det att du som söker är vid god fysik. Det är meriterande med tidigare erfarenhet inom produktion men det avgörande är din personliga inställning och vilja att arbeta och prestera. Krav - God förståelse i engelska språket är ett krav - Körkort & tillgång till bil - Tidigare erfarenhet inom produktion & lager. Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Västerås Helsingborg, Malmö, Kristianstad och Perstorp. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 500 miljoner 2025 med fler än 1100 anställda.
Om tjänsten Är du en noggrann och driven person som trivs i en produktionsmiljö? Vill du arbeta i en stabil verksamhet med goda utvecklingsmöjligheter? Då kan detta vara rätt tjänst för dig! Vi söker nu produktionsmedarbetare till en av våra kunder utanför Helsingborg. Som produktionsmedarbetare kommer du att arbeta i en produktionsanläggning där du hanterar maskiner, övervakar produktionen och säkerställer att kvaliteten på produkterna uppfyller höga standarder. Produktionens verksamhet pågår både dag och natt – arbetstiderna varierar och helgarbete kan förekomma. Vi söker både extrapersonal och medarbetare för heltidstjänst. Arbetsuppgifter Övervaka och sköta maskiner i produktionen Kvalitetskontroll och avsyning av produkter Paketering och materialhantering Felsökning och enklare underhåll av maskiner Följa säkerhetsföreskrifter och uppsatta rutiner Profil & bakgrund Vi söker dig som har: Tidigare erfarenhet av arbete inom produktion eller livsmedelsindustri Du är noggrann, ansvarstagande och har god samarbetsförmåga Du har tekniskt intresse och gärna erfarenhet av maskinövervakning Trivs att arbeta i kyla Du behärskar svenska i tal och skrift Truckkort är meriterande men inget krav. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Vi rekryterar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Västerås Helsingborg, Malmö, Kristianstad och Perstorp. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 500 miljoner 2025 med fler än 1100 anställda.
Är du en engagerad, inspirerande och nyfiken lärare? Är du en tydlig ledare i klassrummet som brinner för att skapa bärkraftiga relationer? Då kan du vara den kollega vi söker till vårt fantastiska Bladinsteam! På Bladins Grundskola har du möjlighet att utvecklas som lärare i en miljö där varje medarbetare spelar en viktig roll. Vi erbjuder: En skola med en positiv atmosfär och fantastiska elever En stark gemenskap och trivsel bland kollegor Möjlighet till kontinuerlig utveckling och utmaningar i din roll som lärare En arbetsplats där varje elev är i fokus och där vi strävar efter att skapa en trygg och inkluderande studiemiljö Arbetsbeskrivning: På Bladins Grundskola är vi stolta över vår undervisning och över våra skickliga lärare. Du kommer att arbeta tillsammans med flera kompetenta kollegor där ni har möjlighet att lära av varandra och utvecklas tillsammans inom professionen. I tjänsten som lärare på Bladins Grundskola kommer du att planera, utveckla, följa upp, dokumentera och utvärdera undervisningen inom teknik, matematik och NO för årskurs 4-6. Du kommer också att aktivt delta i vårt utvecklingsarbete där vi strävar efter att leda våra elever mot målen utifrån deras individuella förutsättningar. Tjänsten är 100% tillsvidareanställning med 6 månader provanställning Kvalifikationer: Legitimation som lärare i matematik, NO och teknik för årskurs 4-6 Genuint intresse för att driva utvecklingen inom dina ämnen framåt Goda ledaregenskaper och förmåga att skapa positiva relationer med elever, kollegor och vårdnadshavare Erfarenhet av ämnesöverskridande arbete och god förståelse för formativt förhållningssätt och kooperativt lärande Hög digital kompetens och förmåga att anpassa undervisningen efter elevernas behov Flytande svenska i tal och skrift Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Mentorskap ingår i tjänsten. Om oss “Bladins strävar efter att var och en av våra elever utvecklas till nyfikna, kunniga och omtänksamma unga människor som är väl förberedda att förverkliga sina drömmar i en global värld av mångfald.” Bladins Skola är en fristående skola med långa anor, bestående av förskola, grundskola, internationell skola och gymnasium med totalt drygt 1600 elever. Bladins grundskola är en enparallellig skola där vi arbetar med stor-grupper årskursvis. Varje årskurs består av 84 elever som är indelade i tre grupper. Vid läsårsstart inför åk 1, åk 4 och åk 7, blandas eleverna och tre nya grupper bildas. Inför blandningen görs ett gediget arbete där mentorer, undervisande lärare, elevhälsa och skolledning kartlägger elevernas förmågor såväl kunskapsmässigt som socialt för att skapa nya gruppkonstellationer. Detta bidrar till en ökad gemenskap på skolan eftersom eleverna får möjlighet att skapa positiva relationer till alla kamrater i sin årskurs. Det utvecklar även elevens självständighet, förmåga att samarbeta och värdesätta olikheter. På vår skola blir varje elev sedd och vi vårdar våra vardagliga möten med våra elever där vi är tydliga vuxna förebilder. Vi arbetar målmedvetet med att våra elever ska utveckla och känna trygghet med flera vuxna. Skolan är belägen i lokaler på Själlandstorget i centrala Malmö. Vi arbetar med löpande rekrytering, och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. För mer information om tjänsten, kontakta biträdande rektor Helena Sköld-Samuelsson; [email protected] eller rektor Silvia Battisti, [email protected] Vi ser fram emot att välkomna dig till Bladins Grundskola
Företaget har globalt starka marknadspositioner och är ledande inom hållbar utveckling och arbetar målmedvetet för att ta fram kvalitetshöjande lösningar. Bland koncernens kärnvärden utmärker sig arbetet för Mångfald och Inklusion. Vid anläggningen i Landskrona har man cirka 35 anställda och tillverkar bland annat polymerdispersioner till färg– och pappersindustrin. På uppdrag av kund söker vi nu för bemanning med anställning hos Processbemanning en erfaren kvalitetskoordinator till deras anläggning i Landskrona. Om tjänsten: I denna roll kommer du att ansvara för ett brett spektrum av uppgifter, inklusive rutinmässig provtagning, kalibrering, analys och korrekt registrering av resultat i datorsystem. Du kommer även spela en viktig roll i validering av analysmetoder, med fokus på HPLC/GC-metoder och titreringar. Som kvalitetskoordinator kommer du att fungera som en viktig länk mellan produktion- och logistikoperatörer för att säkerställa effektiv kommunikation och samordning. Att klassificera inkommande varor, dokumentation, analysera samt frigöra råmaterial för produktion kommer att vara en del av dina ansvarsområden. I rollen som kvalitetskoordinator Flexibilitet är viktigt i denna roll då du förväntas bistå med produktionsuppgifter i samarbete med operatörer för att säkerställa ett smidigt arbetsflöde. Dessutom kommer du att underhålla och felsöka laboratorieinstrument för att säkerställa deras tekniska beredskap och noggrannhet. Du kommer också att vara ansvarig för att genomföra mätningar av arbetsmiljön och säkerställa efterlevnad av kvalitetsstandarder och protokoll. Om du är noggrann, har teknisk kompetens och trivs i en dynamisk laboratoriemiljö i närhet till produktion, inbjuder vi dig att söka tjänsten som kvalitetskoordinator. Arbetet sker efter skrivna instruktioner och de anställda tar ett aktivt deltagande i förbättringsarbetet. Miljö, hälsa och säkerhet är viktigt och alla anställda deltar aktivt i processen. Tjänsten är en visstidsanställning med sex månaders provanställning. Arbetsformen är dagtid. Krav för tjänsten: - Bakgrund inom kemi/labb - Tidigare akademisk eller teoretisk metodvana såsom kromatografi/HPLC/GC, titrering och spektroskopi - Erfarenhet av laborativt arbete, yrkesmässigt eller akademiskt - Mycket god kännedom om miljö, hälso- och säkerhetsregler - Stort ansvarstagande, noggrannhet och analytiskt förhållningssätt - Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift - Kunna arbeta dagtid Meriterande: - Tidigare yrkeserfarenhet inom kemi- alt. livsmedelsindustri - Kännedom om kvalitetssystemet GMP (Good Manufacturing Practice) samt affärssystemet SAP - Tidigare akademisk eller teoretisk metodvana såsom kromatografi/HPLC/GC, titrering och spektroskopi - Validering av analysmetoder Personliga egenskaper: Som person är du noggrann, ansvarstagande och har lätt för att samarbeta. Det är viktigt att du värdesätter kvalité, uppmärksammar detaljer och visar stark drivkraft för att lyckas. Du är vidare en person som är känner dig trygg med ett stort ansvarstagande, har lätt för att prioritera och besitter god förmåga att hantera stress. Du är pålitlig och vågar säga till om något avvikande händer och är analytisk i ditt arbetssätt. AnsökanVarmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se. Om ProcessbemanningProcessbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se
Din rollSom affärsutvecklare hos oss blir du en nyckelspelare i att driva och utveckla våra affärer i Region Syd som sträcker sig från Helsingborg i Sverige till Köge i Danmark. Ditt huvudsakliga fokus ligger på att skapa nya affärer och kundrelationer samtidigt som du säkerställer att våra befintliga samarbeten fortsätter att utvecklas på ett värdeskapande sätt. Du kommer att arbeta nära affärsutvecklingschef och kollegor i både regionen och resten av organisationen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: - Driva försäljnings- och affärsutvecklingsarbetet i Region Syd - Förhandla och teckna nya kundavtal samt komplettera befintliga med såväl tilläggstjänster som nya produkter eller geografier - Identifiera nya affärsmöjligheter och kundbehov inom e-handel och 3PL - Etablera och vidareutveckla relationer med såväl kunder som externa aktörer - Initiera och leda affärsutvecklingsprojekt i linje med PostNord TPL:s strategi - Samarbeta med interna nyckelresurser inom produktion, IT, logistiktutveckling och centrala funktioner Vem är du?För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet av försäljning eller affärsutveckling med fokus på e-handel. Du har arbetat med medelstora till stora kunder med en omsättning över 50 miljoner kronor och är van att verka i komplexa affärsmiljöer där kravbilden är hög. Du har en relevant högskole- eller universitetsutbildning inom marknadsföring, logistik, ekonomi eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Vidare ser vi att du har ett etablerat nätverk inom e-handelsbranschen eller närliggande sektorer. Du har god säljkompetens, trivs i förhandlingssituationer och är trygg i att driva affärer från första kontakt till avtal. Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, roll och e-handel är ett krav. Erfarenhet från logistik-, lager-, distributions- eller transportverksamhet är meriterande, likaså bakgrund inom branscher som präglas av höga krav på logistiklösningar - mode, skönhet eller konsumentelektronik. Som person är du strategisk, strukturerad och van att arbeta tillsammans med andra för att nå högt satta mål. Du har ett starkt affärssinne, hög energi och en naturlig förmåga att skapa och utveckla förtroendefulla relationer. Du mår som bäst i en dynamisk miljö där du får ta ansvar, fatta beslut och driva förändring och inte minst göra affärer.Kontakt och ansökanI denna rekrytering samarbetar PostNord TPL med Jefferson Wells, en del av ManpowerGroup, med lång erfarenhet av rekrytering av chefer och specialister. Vid frågor ta kontakt med rekryteringskonsult Sara Lejonblad på 070- 377 56 31 eller rekryteringskonsult Carina Berg på 070-377 07 47. Tjänsten söker du via ansökningslänken. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Urval sker löpande, skicka därför in din ansökan snarast. Välkommen med din ansökan! PostNord TPL AB är den marknadsledande tredjepartslogistikaktören i Sverige och i Norden. Vi är lokaliserad i Norrköping, Göteborg, Helsingborg, Jönköping och Ljungby i Sverige, Köge i Danmark, samt Åbo, Helsingfors och Lahti i Finland. Vi erbjuder innovativa och kostnadseffektiva logistiklösningar som sträcker sig från producent till konsument. Våra kunder är alltifrån det lilla e-handelsföretaget till den stora globala aktören. Oavsett kundens storlek och förutsättningar är vår drivkraft att alltid leverera en logistiklösning som ökar kundens konkurrenskraft och möjliggör ökad tillväxt.
Om Tandvårdcentralen: Vi är en tandvårdskedja som präglas av en familjär atmosfär och som drivs av våra värderingar ansvar, kvalitet och empati. Dessa värderingar har varit grundstenen i vår verksamhet sedan vi öppnade vår första klinik 2006. Vår vision är att alla, oavsett bakgrund, ska kunna bära ett vackert leende. Vi har två kliniker i Malmö: Tandvårdcentralen Möllan, där allt började 2006, och Tandvårdcentralen Pildamm, en modern klinik utrustad med CBCT. Just nu är vi dessutom i full gång med att öppna vår tredje klinik i Skåne, belägen i Landskrona. Följ med på vår resa! Just nu söker vi en klinikkoordinator till våra kliniker i Skåne. Kvalifikationer: Vi söker dig som gärna är utbildad tandsköterska eller tandhygienist som brinner för tandvård och är intresserad av en mer administrativ roll! Det är meriterande om du tidigare haft en ledande roll och även arbetat med receptionsuppgifter. Du som söker tjänsten bör vara positiv och flexibel. För oss är det viktigt att du bidrar med stort engagemang och har ett gott patientbemötande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Det är även av vikt att du känner igen dig i våra kärnvärden ansvar, kvalité och empati. Om jobbet Vi söker nu dig som vill ta nästa steg i karriären och leda en engagerad och driven medarbetargrupp mot våra gemensamma mål. Som regional koordinator blir du en central del av klinikledningen och agerar arbetsgivarföreträdare. Denna omväxlande roll innebär att du varje dag får möjlighet att arbeta med både små och stora arbetsuppgifter, där ingen dag är den andra lik. Som regional koordinator ansvarar du för att den dagliga driften av klinikerna fungerar smidigt genom effektiv planering och arbetsledning. Tillsammans med resterande klinikledning kommer du aktivt bidra till att leda, utveckla och följa upp verksamheten för att säkerställa att våra mål nås. Övrigt: Start: enligt överenskommelse Anställningsform: tillsvidare med provanställning 6 månader. Omfattning: Heltid Placering: Skåne. Förmånspaket: Lön Tjänstepension Friskvård 40 timmars arbetsvecka. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningsperioden går ut.
Vad är innebär rollen? Din främsta roll är att supportera driften inom våra mat- och dryckesavdelningar med diverse rengörnings uppgifter så att medarbetarna som är närmast gästen kan ha sitt fulla fokus på att ge service i världsklass. I dina arbetsuppgifter ingår diska, städa, sortera samt att hålla ordning i kök, restaurang och allmänna utrymmen. Du ser till att disk, renhållning och egenkontroll flyter på och i enlighet med livsmedelspolicy, koncept och manualer. Vem är du? För att passa i rollen tror vi att du har minst ett års erfarenhet av liknande arbete samt erfarenhet av konceptstyrd verksamhet. Allra viktigast är dock dina personliga egenskaper och din inställning. För att passa i rollen behöver du vara en bra lagspelare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och helhetsresultatet. Viktigt är också att du kan förmedla ett gott värdskap till hotellets gäster. Information om tjänsten: Tjänsten är en visstidsanställning på deltid under sommarperioden. Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av ett enklare test om service vid urvalet. Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic! Ps. på vår hemsida kan du läsa ännu mer om tjänsten, våra förmåner och vår kultur! Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic. Delar du våra värderingar? BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD
Om oss Al-Salamahskolan är en F–9-skola i Malmö med cirka 420 elever och ett engagerat kollegium. Vår skola genomsyras av trygghet, respekt och höga förväntningar – på både elever och personal. Vi befinner oss i en spännande utvecklingsfas där vi arbetar aktivt för att höja kvaliteten i undervisningen och stärka skolans resultat. Nu söker vi en legitimerad och engagerad lärare till årskurs F–3 som vill bli en del av vår resa. Om tjänsten Som F–3-lärare hos oss får du möjlighet att göra verklig skillnad i våra yngsta elevers liv. Du planerar, genomför och utvärderar undervisningen i enlighet med läroplanen och skolans värdegrund. Du ansvarar för att skapa en lärmiljö där eleverna känner sig trygga, sedda och motiverade att lära. Du arbetar nära ett arbetslag där samarbete och kollegialt lärande är centralt. Tillsammans skapar ni en skola som är rolig, utvecklande och meningsfull – varje dag. Vi söker dig som: · Är legitimerad lärare med behörighet för F–3 · Har erfarenhet av arbete i grundskolan, gärna i lågstadiet · Har ett tydligt ledarskap i klassrummet och förmåga att skapa struktur · Är engagerad, ansvarstagande och har god förmåga att bygga relationer med elever, vårdnadshavare och kollegor · Arbetar utifrån vetenskaplig grund och beprövad erfarenhet · Delar vår tro på varje elevs förmåga att utvecklas och lyckas Vi erbjuder: · En varm, mångkulturell och stödjande skolmiljö · Engagerade kollegor och en närvarande skolledning · Möjlighet till professionell utveckling · En arbetsplats där ditt arbete verkligen gör skillnad Kvalifikationer Utbildning: Lärarutbildning med legitimation för F–3 Arbetslivserfarenhet: Meriterande men inte ett krav
Al-Salamahskolan är en fristående grundskola med språkinriktning som varit verksam sedan 1996. Vår profil är språk, och vi arbetar aktivt med att stärka våra elevers språkliga och ämnesmässiga kunskaper. Vi söker nu en positiv och engagerad lärare som vill arbeta med våra elever i årskurs 4–6 med fokus på matematik och NO. Du kommer att vara en viktig del i vårt team och bidra till att ge eleverna en trygg och stimulerande lärandemiljö. Meriterande. Flerspråkighet. Erfarenhet av att arbeta med elever med olika språkbakgrunder. Om ni har några funderingar så får ni gärna kontakta oss. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Vill du arbeta med några av Sveriges mest älskade varumärken och samtidigt vara med och driva hållbar och lönsam tillväxt? Nu söker vi en affärsdriven och relationsskapande Key Account Manager som vill vara med och utveckla våra kundsamarbeten inom dagligvaruhandeln. Du kommer att ansvara för ICA och kategorierna kylt/mejeri med kategorier som sill, kaviar, kylda småmål, frukt- och bärdryck, kyld färdigmat och varumärken som exempelvis Abba, Risifrutti och Kalles Kaviar. Du kommer att ha ett betydande affärsansvar, där omsättningen överstiger en halv miljard. Hos oss på Orkla Foods Sverige får du arbeta i ett värderingsstyrt bolag där mod, pålitlighet och inspiration genomsyrar allt vi gör. Din roll Som Key Account Manager hos oss har du ett helhetsansvar för att utveckla och driva affären med din kund. Det innebär att du arbetar strategiskt och operativt med fokus på långsiktigt värdeskapande – både för kunden och för Orkla. Du är en nyckelperson i att säkerställa att våra kategorier och varumärken får rätt synlighet, tillgänglighet och tillväxt på marknaden. Du är en del av ett tvärfunktionellt kundteam där du samarbetar nära med kollegor inom bland annat marknad, kategori, supply chain och säljkårsledningen. Du rapporterar till Business Manager och är placerad på vårt huvudkontor i Malmö. Resor förekommer, främst över dagen. Dina huvudsakliga ansvarsområden Ta fram och implementera affärsplaner i nära samarbete med kundteam och kategori Driva och vidareutveckla Category Management-samarbeten Säkerställa optimal sortimentsstrategi, listningar, planogram och kampanjaktiviteter Förhandla års- och detaljplaner samt lansera nyheter hos kund Delta aktivt i forum för utveckling av vår kommersiella agenda och bidra med kundinsikter Följa upp försäljningsresultat, analysera affärsdata och föreslå relevanta förbättringsåtgärder Vem är du? Vi söker dig som brinner för affärsutveckling, kundrelationer och konsumentinsikter. Du har troligen en akademisk utbildning inom ekonomi, marknadsföring eller motsvarande och flera års erfarenhet från försäljning inom FMCG, DVH eller retail. Du är analytisk, målfokuserad och trygg i förhandlingssituationen. Du kommer till en väldigt professionell och erfaren KAM organisation och vi tror att du har jobbat i minst tre år, troligen fler, som KAM. Har du jobbat som Category Manager eller Försäljningschef inom branschen är det meriterande och kan vara en alternativ bakgrund för de allra starkaste inom dessa funktioner. Du gillar att jobba nära kund och team, bygger förtroendefulla relationer och är van att navigera i en snabbrörlig miljö. Att arbeta strukturerat med siffror och affärsanalys är lika naturligt för dig som att bidra med energi, idéer och driv i teamet. Och självklart – du delar våra värderingar och har ett genuint intresse för mat och människor! Vad erbjuder vi dig? Orkla Foods Sverige är en del av Orkla – ett ledande varumärkesföretag med starka lokala varumärken, entreprenörsanda och globala ambitioner. Hos oss får du chansen att göra skillnad, påverka affären och utvecklas tillsammans med engagerade kollegor. Vi kombinerar det stora bolagets muskler med det lilla teamets nära samarbete. Tillsammans skapar vi hållbar tillväxt – för kund, konsument och samhälle. Redo att bli en del av Orkla-teamet? Välkommen med din ansökan genom att klicka på länken nedan, svara på några frågor och sedan bifoga ditt CV. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Sista ansökningsdagen är tisdag 17/6. Orkla Foods samarbetar i denna rekrytering med EQuality. Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsteamet på EQuality: Jennifer Friman på [email protected] eller 0703-20 12 12 Gustav Strandberg på [email protected] eller 076-049 53 31 Om EQuality Rekrytering & Interim Med EQuality får du kvalitet i rekryteringen. Vi får verksamheter framgångsrika genom rätt person på rätt plats. EQuality arbetar branschöverskridande och fokuserar på exekutiva befattningar och nyckelfunktioner. Vi arbetar med executive search, rekrytering & interim samt med tester och kandidatutvärdering. Våra värderingar är professionalism, transparens och engagemang och EQuality står för: EQ - Emotionell intelligens är lika viktigt som IQ Equality - Mångfald och jämlikhet är en självklarhet för oss Quality - Vi säkerställer kvalitet i varje rekrytering, både för kund och kandidat
Välj ett jobb för att visa detaljer