Personlig assistent sökes till Klippan
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Hej! Jag är en kvinna på 26 år som nu söker fler assistenter till mitt team. Idag bor jag på en liten gård strax utanför Klippan tillsammans med mina föräldrar men tanken är att jag ska flytta hemifrån. Jag har svår ME och autism och söker dig som har ett genuint engagemang för arbete med människor och som ser uppdraget långsiktigt. Som min assistent finner du glädje i att hjälpa och stötta en annan människa i det vardagliga och du trivs med ett lugnare arbetstempo där fokus är att skapa livskvalitet för personen du arbetar med. Under dagen varierar min energi och jag är ljud och ljuskänslig. Du behöver därför vara inlyssnande och lyhörd för mig och mina behov. Det är viktigt att du inte är allergisk eller rädd för pälsdjur eftersom jag har katter hemma och träffar en vårdhund varje vecka. Jag älskar djur och de skapar mycket glädje i mitt liv. Erfarenhet av mina diagnoser och/eller personlig assistans är meriterande men det viktigaste är att vi trivs tillsammans. Jag önskar även att du har körkort, behärskar svenska språket väl i tal och skrift och du behöver kunna läsa obehindrat, har du ett djurintresse så är det ett stort plus. Det är viktigt för mig att du är flexibel och anpassningsbar samt att du är rökfri. Vi söker någon som kan arbeta mellan 50 - 75%, men vi behöver även vikarier som kan hoppa in vid behov. Arbetstiderna är varierande men vi ser gärna att du kan arbeta dag-, kvälls- och nattid (med sovande jour), både på vardagar och under helger.  Omfattning: Deltid.  Antal tjänster: 1 på 50-75 % och 1-2 timvikarier Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna tillsätts så snart som möjligt.  Om dig - Som personlig assistent ser vi gärna att du är samarbetsvillig, lyhörd, ansvarstagande, flexibel, en bra lagspelare och har ett stort tålamod. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Krav på att du Behärskar det svenska språket väl i tal, läsförståelse och skrift Är rökfri Inte är allergisk eller rädd för pälsdjur Meriterande är om du har erfarenhet av arbete som personlig assistent eller inom vård och omsorg  ett intresse för djur Innehar B-körkort  Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag!  Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.  För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

23 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Team Member Mister York Hyllinge
Mister York AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Mister York expanderar och söker nya stjärnor till Hyllinge   Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har blivit utsedda till Sveriges bästa burgarkedja 3 år i rad, något vi är väldigt stolta över! Verksamheten finns idag på många olika orter i södra Sverige och vi jobbar för fullt med att Mister York skall bli tillgängligt för hela Sverige, där HÄR SKRIVER DU STADEN är näst på tur.   Tjänst Denna tjänst utgår från 50% upp till 100%. Arbetstid kommer att variera och vara förlagd på alla olika dagar i veckan.  Tjänsten beräknas starta Juni/Juli   Rollen som Team Member Vi söker dig som är ansvarstagande, utåtriktad, engagerad & bra på att samarbeta i grupp. Du kommer att arbeta i ett sammansvetsat team för att leverera mat & service i världsklass.  Dina arbetsuppgifter som Team Member kommer innefatta bland annat: Förberedelser av tillbehör, tillagning av våra prisbelönta burgare, städning samt mottagande av kunder i kassan.   Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår företagskultur. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar.   VÅRA FÖRVÄNTNINGAR PÅ DIG: - Du har rätt approach och vill ha roligt på jobbet. - Du är en person som vill utvecklas och lära dig nya saker. - Du är en lagspelare som samarbetar bra med andra.  - Du uppskattar att jobba i ett högt tempo. - Du är noggrann och effektiv.  - Du är ambitiös och gillar utmaningar.    På Mister York så rekryterar vi utifrån personlighet och potential och inte endast utifrån tidigare erfarenheter. Vi erbjuder er full utbildning på plats. Mister York är anslutna till kollektivavtal.

23 maj 2025
Sista ansökan:
4 oktober 2025
Shift Leader Mister York Helsingborg Hyllinge
Mister York AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Mister York expanderar och söker nya ledare till Hyllinge   Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har blivit utsedda till Sveriges bästa burgarkedja 3 år i rad, något vi är väldigt stolta över! Verksamheten finns idag på många olika orter i södra Sverige och vi jobbar för fullt med att Mister York skall bli tillgängligt för hela Sverige, där Hyllinge är näst på tur.   Är du den vi söker? Vi söker dig som är ansvarstagande, utåtriktad, engagerad & bra på att samarbeta i grupp. Som person är du driven, sprider en positiv energi omkring dig till resten av arbetslaget och sätter laget före jaget. Du är resultatinriktad och inspirerar teamet till att ständigt uppnå högre resultat. Du förstår vikten av att vara en god förebild och tycker om att se dina kollegor växa och utvecklas. Vad innebär rollen som Shift Leader på Mister York? En Shift Leader har ansvar för att den dagliga driften drivs enligt Mister Yorks rutiner för att uppnå uppsatta KPIer och att restaurangen under skift når fastslagna försäljningsprognoser. Tillsammans med Managers och övriga Shift Leaders ingår du i restaurangens ledningsgrupp. Som Shift Leader leder du skift där du är ansvarig för hela restaurangens drift. Arbetsuppgifterna innefattar följande: Leda skift genom ansvar, medverkan och delegering av arbetsuppgifter Rutinmässig rapportering till Manager Sprider energi och glädje till medarbetarna som för detta vidare till gäst Coachning av medarbetare Ta emot och kontrollerar leveranser från leverantörer Inköp av varor Utbildning av nya medarbetare Ansvar för egenkontrollprogram, checklistor och att rutiner följs En Shift Leader har fullt ansvar för resultatet på enheten under sitt ledda pass. Resultatet innefattar kundnöjdhet, väntetider, renlighet och kvalitet.    Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår företagskultur. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar.   TJÄNST Anställningsform: Provanställning Anställningens omfattning: 70-100% Tillträde: Enligt överenskommelse Löneform: Timlön Arbetstider: Varierande; dag, kväll och helg.  Mister York är anslutna till kollektivavtal.

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
Assistant Manager Hyllinge
Mister York AB
Restaurang- och kökschefer

Mister York expanderar och söker en Assistant Manager till Hyllinge   Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har blivit utsedda som Sveriges bästa burgarkedja 3 år på rad, något vi är väldigt stolta över! Verksamheten finns idag på många olika orter i södra Sverige och vi jobbar för fullt med att Mister York skall bli tillgängligt för hela Sverige, där Hyllinge är näst på tur.   Är du den vi söker?  Vi söker dig som har erfarenhet och kunskap av en ledande befattning inom hotell och restaurangbranschen. Erfarenhet inom fast food är meriterande. Du är en driftig person som trivs med att ha flera bollar i luften och arbetar lösningsfokuserat. Du är serviceinriktad, organiserad och trivs i ledarrollen.   Vad innebär rollen som Assistant Manager på Mister York? Du kommer tillsammans med din General Manager driva restaurangen framåt för att uppnå uppsatta mål, vilket inkluderar ekonomi, medarbetarutveckling, renlighet, kvalitet och service. En Assistant Manager beskrivs generellt som General Managers högra hand, där du utvecklar dina egenskaper och skapar förutsättningar till att driva en egen restaurang i framtiden. Du är ansvarig för restaurangens drift när din General Manager inte är närvarande. Tillsammans med General Manager och Shift Leaders ingår du i restaurangens ledningsgrupp. Arbetsuppgifterna innefattar att vara fullt upplärd och assistera inom samtliga följande områden som General Manager bär huvudansvar för: Optimering av restaurangens drift. Utbildning. Miljö, renlighet och hälsa. Försäljningsprognoser. Inventering av varulager och inköp av varor. Schemaläggning Behovsanalys och rekrytering Att restaurangens produkt och bemötande håller Mister Yorks standard. Coachning av medarbetare. Ekonomiskt ansvar - resultat och budgetefterlevnad.  Säkerställning av att restaurangen levererar på uppsatta mål i styrkort. Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår företagskultur. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. Som ledare är det viktigt att du bidrar med positiv energi på arbetsplatsen och skapar en trygg miljö för alla anställda.   Anställningsform: Provanställning Anställningens omfattning: 100% Tillträde: Enligt överenskommelse Arbetstider: Varierande (dag, kväll, helg)        Mister York är anslutna till kollektivavtal.

23 maj 2025
Sista ansökan:
4 oktober 2025
General Manager Mister York Helsingborg Hyllinge
Mister York AB
Restaurang- och kökschefer

Mister York expanderar och söker en driven ledare till Hyllinge Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har blivit utsedda som Sveriges bästa burgarkedja 3 år i rad, något vi är väldigt stolta över! Verksamheten finns idag på många olika orter i Sverige och vi jobbar för fullt med att Mister York skall bli tillgängligt för hela Sverige, där Hyllinge är näst på tur.   Är du den vi söker?  Vi söker dig som har 2+ års erfarenhet och kunskap av en ledande befattning inom hotell och restaurangbranschen, där fast food är meriterande. Du har god erfarenhet av att arbeta med ekonomisk uppföljning och budgetansvar. Du arbetar lösningsfokuserat och har en god utlärningsförmåga. Du är serviceinriktad, organiserad och trivs i ledarrollen. Vad innebär rollen som General Manager på Mister York? Som General Manager bär du huvudansvaret över enhetens personal, drift samt måluppfyllelse, vilket inkluderar ekonomi, renlighet, kvalitet och service. Med hjälp av ett gott ledarskap får du dina medarbetare att växa genom rätt vägledning och delegering. Som högsta chef på enheten bär du som General Manager ansvar för att alla medarbetare följer de uppsatta riktlinjerna samt ansvarar för en god arbetsmiljö på arbetsplatsen. Du är en ambassadör för företaget Mister York och du bidrar med resurser och engagemang vid behov till hela distriktet du verkar i. Du sprider god energi och skapar engagemang hos din personal för att få fler att vilja växa och utvecklas i sina roller. Du arbetar operativt i drift på din restaurang 60% av din arbetstid där fokus är att leda genom exempel.   Som General Manager ansvarar du för driften av hela enheten, vilket bland annat inkluderar:  Optimering av restaurangens drift Utbildningsansvar av nya och befintliga skiftledare. Huvudansvar för inventering och inköp. Huvudsakligt ansvar för miljö, renlighet och hälsa med uppföljning av egenkontrollprogram, checklistor och rutiner. Försäljningsprognoser och schemaläggning utifrån Mister Yorks riktlinjer Ansvar för behovsanalys och rekrytering till enheten Ansvarar över att produkt och bemötande håller Mister Yorks standard Genomföra medarbetarsamtal och coachning av medarbetare kontinuerligt Fullständigt ekonomiskt resultat och budgetansvar Genomför och planerar personalaktiviteter. Anställningsform: Provanställning Anställningens omfattning: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Löneform: Månadslön Arbetstider: Dagtid med variation för uppföljning och optimering.   Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår verksamhet. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. Som chef är det viktigt att du bidrar med positiv stämning på arbetsplatsen och skapar en trygg miljö för alla anställda. Mister York är anslutna till kollektivavtal.

23 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Team Member EXTRA Hyllinge
Mister York AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Mister York söker fler stjärnor till Hyllinge Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har blivit utsedda till Sveriges bästa burgarkedja 3 år på rad, något vi är väldigt stolta över! Verksamheten finns idag på många olika orter i södra Sverige och vi jobbar för fullt med att Mister York skall bli tillgängligt för hela Sverige, där Hyllinge är näst på tur.   Tjänst Nu söker vi nya stjärnor till vårt team som vill jobba någon/några dagar i veckan, exempelvis vid sidan av studier eller annan sysselsättning. Arbetstid kan variera alla dagar i veckan.  Tjänsten beräknas starta Mitten av Juli   Rollen som Team Member Vi söker dig som är ansvarstagande, utåtriktad, engagerad & duktig på att samarbeta väl i grupp. Du kommer att jobba i ett sammansvetsat team för att leverera mat & service i världsklass. Dina arbetsuppgifter som Team Member kommer innefatta bland annat: Förberedelser av tillbehör, tillagning av våra prisbelönta burgare, städning samt mottagande av kunder i kassan.   Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår företagskultur. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar.   VÅRA FÖRVÄNTNINGAR PÅ DIG: - Du har rätt approach och vill ha roligt på jobbet. - Du är en person som vill utvecklas och lära dig nya saker. - Du är en lagspelare som samarbetar bra med andra. - Du uppskattar att jobba i ett högt tempo. - Du är noggrann och effektiv. - Du är flexibel gällande arbetstider och ställer upp när det finns behov.     På Mister York så rekryterar vi utifrån personlighet och potential och inte endast utifrån tidigare erfarenheter. Vi erbjuder er full utbildning på plats. Mister York är anslutna till kollektivavtal.

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
Personlig Tränare till Nordic Wellness Ystad/Skurup
Sportlife M W AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med över 350 gym och ett antal Padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra klubbar och att ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och inte minst pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar, har över 450 000 medlemmar och fortsätter vår expansionsresa framåt. Nu letar vi efter fler ihärdiga, viljestarka och inspirerande entreprenörer, som hjälper oss med spridningen av träningsglädje i rollen som Personlig Tränare till våra klubbar i Ystad och Skurup! Vill du anta utmaningen? Låt oss berätta mer! Att vara Personlig Tränare på Nordic Wellness Något av det bästa du vet är att sprida känslan vidare av ett bra träningspass. Vad är ett bra träningspass? Ingen kan förklara det bättre än du! För du vet att vissa uppmuntras bäst av ett tydligt mål, att bara riktigt hårt arbete är vägen till ett nytt personbästa. Och du vet att andra försöker hitta träningsglädjen för första gången och behöver en lugnare väg för att hitta sin plats på gymmet. När du börjar jobba på Nordic Wellness är vår förhoppning att det finns medlemmar som är där och tränar, om inte bara, så till stor del för att just DU är deras personliga tränare. Ibland kanske det till och med är dina marknadsföringsknep som gör att de hittar vår klubb från första början. Dina egenskaper att knyta kontakter och skapa relationer till kunder och medarbetare är uppskattade här. Och din förmåga att själv administrerar och på egen hand sälja dina tjänster är vad som kommer få dig att trivas extra bra hos oss. Vad söker vi hos dig? Vi söker dig som har gått en personlig tränarutbildning hos ett godkänt utbildningsföretag och kan stolt visa ditt väl förvärvade certifikat. Ditt egna ansvar kommer sättas på prov. Du brinner för försäljning och drivs av att sätta mål – extra mycket av att slå dom. Du får givetvis hjälp genom att synas på vår hemsida och i säljande material på klubben, men det är din drivkraft och engagemang som kommer vinna dina kunders hjärtan. Du ser det som en självklarhet att hjälpa dina kollegor med att hålla klubben fräsch, du höjer servicegraden hos oss och gör det lilla extra för att lyfta träningsupplevelsen för våra medlemmar. Din känsla för ordning märks också i ditt sätt att föra journaler och rapporter. Du gör det förstås för att du vet att dina kundrelationer kräver omsorg, att kunderna litar på att du leder dem mot resultat de inte hade klarat nå utan din hjälp. Tjänsten är en timanställning, har du möjlighet att jobba allt från några timmar i veckan till heltid är det av intresse. Du kommer att arbeta både dagar, kvällar och helger. Kan du dessutom visa oss dokumenterad kunskap inom kost och hälsa utöver din PT-utbildning är vi än mer övertygande om att du kommer göra ett fantastiskt jobb hos oss! Att jobba på Nordic Wellness Träningsbranschen växer fortfarande och du kommer snabbt att förstå att Nordic Wellness inte är något undantag. Att fler och fler vill ha hjälp med att nå sin träningspotential är lika självklart som att fysisk aktivitet är bra för människan. Här erbjuds du en stimulerande arbetsplats med flera års erfarenhet av yrket. Du får en introduktion för att komma igång och stöttning i försäljning längst vägen. Bered dig på ett utmanande, energirikt och ständigt utvecklande företag. Bifogat i din ansökan vill vi få med din licens eller certifikat. Vänta inte med din ansökan, vi vill få in vår nya stjärna så snart vi hittar dig!

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
Technical Sales Manager till Corrpal Systems AB i Ystad

Corrpal Systems AB söker en affärsorienterad och strategisk Technical Sales Manager. Du får en nyckelroll i vår ledning och ansvarar för vår försäljning och hela kundresan – från första kontakt till långsiktiga relationer. Du kommer att identifiera nya affärsmöjligheter på både etablerade och nya marknader. Våra kunder finns i Europa, USA, Sydafrika och Australien. Information om rollen Som Technical Sales Manager har du det övergripande ansvaret för företagets försäljningsarbete. En hel del försäljning skall drivas via den svenska organisationen, en annan del kommer via försäljningsorganisationen på det tyska moderbolaget Göpfert, då det finns vissa synergier i dessa verksamheter. Ett bra samarbete mellan säljorganisationerna är därför viktigt.  Exempel på ansvarsområden: Tar fram säljstrategier, målsättningar och aktivitetsplaner i linje med företagets affärsmål Identifierar nya affärsmöjligheter på både befintliga och nya marknader Ansvarar för budget, prognoser och resultatrapportering inom försäljning Säkerställer en stark kundupplevelse från offert till leverans och vidare service Leder och utvecklar försäljningsorganisationen, i dagsläget 3 personer som jobbar med försäljning respektive som projektledare Samverkar nära våra team inom teknik, produktion och ledning för att skapa affärer som är både lönsamma och tekniskt genomförbara Representerar Corrpal i förhandlingar, kundbesök, mässor och andra affärssammanhang – både nationellt och internationellt Vi söker dig som: Har flerårig erfarenhet av teknisk B2B-försäljning, gärna inom maskin- eller tillverkningsindustrin Har dokumenterad erfarenhet av försäljningsledning och strategiskt affärsansvar Har en stark kommersiell förmåga, med känsla för både kundbehov och affärslogik Är van att arbeta internationellt, med förståelse för olika marknader och kundkulturer Är en coachande och trygg ledare som skapar engagemang och tydlighet i ditt team Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift Det är meriterande om du har någon form av eftergymnasial utbildning inom teknik eller försäljning. Meriterande är också om du tidigare har jobbat med att dokumentera långsiktiga säljprocesser via CRM-system. Har du viss förståelse för CAD-ritningar och kanske till och med kan göra enklare skisser själv, skulle det vara väldigt positivt, då det kan förenkla arbetet ute hos våra kunder. Detaljerade dokument skapas sedan av våra kunniga Technical Sales Engineers. Placering Rollen utgår från Corrpals huvudkontor i Ystad och du bör bo på lämpligt pendlingsavstånd. Vår policy är att du kan arbeta hemifrån en dag per vecka. Det är en resande roll, där du uppskattningsvis reser till dina kunder ca. 50 dagar per år. Upplägg och tid för resorna planeras av dig. Om oss Corrpal Systems AB i Ystad tillverkar, säljer och installerar maskinlinjer för materialhantering till wellpappindustrin. Vi är en ledande aktör inom vår nisch och vår styrka är vår svenska kvalitet och vår förmåga att flexibelt lösa våra kunders olika behov. Med egen kompetens i huset tillverkar vi och levererar cirka 30-40 maskiner per år. Våra kunder finns huvudsakligen i Europa, men våra installationer finns över hela världen. Corrpal Systems omsätter drygt 300 msek och vi har ca. 50 anställda. Vår ägare Göpfert Maschinen GmbH, www.goepfert.de, är världsledande på konverteringsmaskiner till wellpappindustrin. På Corrpal Systems AB får du arbeta i ett växande företag med korta beslutsvägar, teknik i framkant och stort utrymme för egna initiativ. Läs mer om oss på vår hemsida www.corrpal.com Låter det intressant? Skicka in din ansökan så snart som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Sista ansökningsdagen är 17/6. Corrpal Systems AB samarbetar i denna rekrytering med EQuality. Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsteamet på EQuality: Jennifer Friman på [email protected] eller 0703-20 12 12 Gustav Strandberg på [email protected] eller 076-049 53 31 Pia-Karin Åkesson på [email protected] eller 0702-15 83 98 Om EQuality Rekrytering & Interim Med EQuality får du kvalitet i rekryteringen. Vi får verksamheter framgångsrika genom rätt person på rätt plats. EQuality arbetar branschöverskridande och fokuserar på exekutiva befattningar och nyckelfunktioner. Vi arbetar med executive search, rekrytering & interim samt med tester och kandidatutvärdering. Våra värderingar är professionalism, transparens och engagemang och EQuality står för: EQ - Emotionell intelligens är lika viktigt som IQ Equality - Mångfald och jämlikhet är en självklarhet för oss Quality - Vi säkerställer kvalitet i varje rekrytering, både för kund och kandidat

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Behöver taxicahufförer i MALMÖ
ORION CAR AB
Taxiförare m.fl.

Vi behöver taxichaufförer i Malmö. Vi behöver dag och natt tid chaufförer, du kan välja skift vad du vill. Vi jobbar med bolt och uber. För att ansöka detta job du måste ha svensk taxi legitimation. Om du är verkligen intresserad av detta job då du kan kontakta oss på: E-MAIL: [email protected] Tel: 0763124474 Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

22 maj 2025
Sista ansökan:
30 september 2025
Redovisningsansvarig ekonom

Vill du ta ett övergripande ekonomiansvar i en verksamhet med långvarig betydelse för Lunds student- och kulturliv? Hos oss möts lång tradition och framtid i en dynamisk miljö. Du får en central roll i en organisation med stark förankring i Lunds universitetsvärld, där du bidrar till stabilitet, struktur och utveckling i det löpande arbetet. Akademiska Föreningen (AF) har varit en självklar del av Lunds universitet sedan 1830. I centrum för verksamheten står AF-borgen, byggnaden som sedan 1851 fungerat som mötesplats för generationer av studenter och föreningar. Om tjänsten Som redovisningsansvarig ekonom har du det övergripande ansvaret för ekonomin i Akademiska Föreningen, AF-Borgen AB och AF-Borgen Evenemang AB. Du tar fram och värderar beslutsunderlag för företagets och föreningens ekonomistyrning med många kontaktytor, både interna och externa. Du är en självklar del av en liten, engagerad arbetsgrupp med korta beslutsvägar och rapporterar direkt till föreningens verksamhetschef och företagets VD. Det här är en roll för dig som gillar att ha överblick, ansvar och möjlighet att påverka – och som trivs i en miljö med både tradition och förändring. Dina arbetsuppgifter innefattar Hantera hela ekonomiprocessen självständigt Sköta löpande bokföring, lönehantering och momsredovisning Genomföra bokslutsarbete och deklaration Göra månadsvisa avstämningar av balanskonton och tillgångsregister Rapportera till styrelse Vara drivande i digitalt förbättringsarbete Vi söker dig som Har relevant utbildning och erfarenhet inom ekonomi och redovisning Är självständig i bokslutsarbete och har erfarenhet av system som Fortnox Är flexibel, noggrann och självgående Är en god kommunikatör som vill bygga relationer Du uttrycker dig obehindrat på svenska i både tal och skrift Är nyfiken på att arbeta i en miljö med stark koppling till ideell verksamhet och studentliv Extra plus om du Har erfarenhet från ideell sektor Känner till eller har varit en del av Lunds studentliv Gillar att arbeta med unga människor i en kreativ och informell miljö Om oss Akademiska föreningen är en ideell förening av och för studenter med syftet att samla och bredda kultur- och föreningslivet vid Lunds universitet. Genom att erbjuda lokaler och stödfunktioner ger AF studenter, föreningar och privatpersoner möjlighet att genomföra allt från små möten till större evenemang – och därmed bidra till ett rikare studentliv i Lund. Läs gärna mer på www.af.lu.se AF-Borgen AB och AF-Borgen Evenemang AB har till uppgift att långsiktigt förvalta AF-borgen. Verksamheten består i att marknadsföra och hyra ut lokaler för fest, möten, och konferens såväl till studentrelaterad verksamhet som till företag och privatpersoner. Läs gärna mer på www.afborgen.se Anställningen Omfattning: 80–100 % efter överenskommelse Tillträde enligt överenskommelse Arbetsplats: AF-borgen, centrala Lund Ansökan: I denna ansökan samarbetar vi med Agardh Recruitment & Consulting. Om du har frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Pernilla Agardh på 072–2499480. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så dröj inte för länge med att skicka in.

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025