Extra butikssäljare Kavat Store Malmö
Skofabriken Kavat AB
Butikssäljare, fackhandel

Vi söker en extrasäljare till vår Kavat Store i Malmö. Är du en person som brinner för hållbarhet, kvalitet och älskar att möta människor, stora som små? Då är det kanske just dig vi behöver!    Inspo Vi älskar kvalité. Vi älskar design. Och vi älskar hur våra skor åldras med tiden. Kavat grundades för åttio år sedan av Ragnar Karlsson – med orden "Walk Carefully On Mother Nature" som kompass. Vi lånar jorden från våra barn och barnbarn och vi tror att dagens hållbara mode handlar om kläder och skor som förblir relevant och som kan bäras år efter år. Skor som är värda att vårda och att vara stolt över. Hur känner du?   Teamet i Malmö är ett glatt och härligt gäng med högt i tak och en gemensam förkärlek till fika! Vi jobbar hårt för att kunna ge den bästa servicen till våra kunder. Det gör vi bland annat genom att ge dig som personal en grundlig utbildning om våra produkter så att du kan känna dig trygg i din roll och se till att våra kunder alltid känner sig nöjda med sitt köp. Vi har ett nära samarbete med våra andra butiker runt om i Sverige men också med vårt huvudkontor i Kumla. Det innebär att du får fler härliga kollegor att utbyta kunskap med.     Som säljare på Kavat kommer du att: Ge kunderna ett bemötande och service i världsklass. Jobba med målinriktad service- och butiksförsäljning. Packa upp och märka produkter. Skylta om i butiken.  Vem är du? Som person brinner du för hållbarhet, kvalitet och älskar att möta människor, både stora och små. Du är en driven säljare som brinner för att skapa ett trevligt bemötande och bygga långsiktiga kundrelationer. Du hjälper både barn och vuxna att köpa rätt skor. Du är flexibel, social och lösningsorienterad samt tycker om att bidra till förändring och utveckling. Du är en person som har erfarenhet inom sälj från modebranschen och butiksförsäljning, gärna med inriktning på skor. Flexibel gällande arbetstider och villig att arbeta under både vardagar och helger. Förutom det så är du en teamplayer som är tillgänglig för butiken och dina kollegor. Vill du bli en del av vårt team här i Malmö så är du varmt välkommen med din ansökan.   Bli en del av Kavat-familjen! Som du säkert förstår är vi ett företag som siktar högt och ser mångfald och olikheter som en självklar tillgång. Vi vet också att fantastiska kandidater ibland struntar i att ansöka om de inte lever upp till alla våra önskemål och kvalifikationer – och så vill vi såklart inte ha det! Så även om du bara kan vissa delar, men inte alla, ser vi gärna att du skickar in en ansökan ändå. Vi vill tillsätta tjänsten omgående så tveka inte att ansöka redan idag om du vill vara med på vår roliga resa!   Omfattning Extra vid behov (vardagar och helger) Tillträde Mitten på juli

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Lead Solution Architect till vårt Dynamicsteam – Malmö
Columbus Sweden AB
Lednings- och organisationsutvecklare

Är du expert inom Dynamics 365 F&SCM och vill designa innovativa lösningar? Som Lead Solution Architect på Columbus får du en nyckelroll i att leda arbetet med att skapa och implementera komplexa ERP-lösningar. Om du vill vara drivkraften bakom strategiska beslut och tekniska lösningar, är detta möjligheten för dig  Vi söker alltså efter en Lead Solution Architect inom Microsoft Dynamics 365. Hos oss får du möjligheten att arbeta både nationellt och internationellt med kunder inom tillverkande industri, livsmedel och retail. Är du redo att ta nästa steg och bli en del av vårt team nedan? Det blir kul!  Vad innebär rollen?I rollen arbetar du nära kundens verksamhetsprocesser och leder dialogen kring deras digitala transformation och behov av Dynamics 365 F&SCM. Kommunikation är en central del av ditt arbete, och din förmåga att tydligt kommunicera med alla parter är viktigt för att implementera den bästa möjliga lösningen.  Samarbete är nyckeln till framgång hos oss, vi jobbar alltid i team som består av engagerade lösningsarkitekter, funktionella lösningsarkitekter, projektledare och utvecklare. Tillsammans implementerar vi ERP-lösningar! Du kommer att ha en viktig roll i att coacha och guida projektteamet för att säkerställa framgångsrika leveranser så det är viktigt att du tycker att det är något du motiveras av. Vi tror på att delad kunskap är den bästa kunskapen, och därför blir du en del av ett globalt nätverk där ni utbyter kunskap och erfarenheter.  Du fördelar din tid mellan kontoret (eller vardagsrummet) och våra kunder tillsammans ditt projektteam, vilket skapar en varierande arbetsmiljö! Vem är du? Du har djupgående kunskap inom Dynamics 365 F&SCM/AX 2012  Har erfarenhet av lösningsarkitektur (processer, applikationer och integrationer) Du har ett genuint intresse för att leda och coacha människor För att lyckas i rollen behöver du behärska både svenska och engelska flytande, eftersom vi kommunicerar med både kunder och internt på dessa språk. Vi söker dig som redan är lösningsarkitekt eller senior affärskonsult som är redo att ta nästa steg. Om du dessutom har erfarenhet av ERP-lösningar inom någon av våra fokusbranscher ser vi det som ett stort plus Varför Columbus?Dynamics har flera spännande projekt och fler är på väg in! Du kommer tillhöra ett av de affärsområden som växer mest inom Columbus där du får utvecklas både som person och professionellt, och få tillgång till vår egna plattform Columbus Academy som innehåller utbildningar inom t.ex Change management. Utöver det har vi sk. SME-grupper, både lokala och globala, där vi delar med oss av erfarenheter och kompetens. Våra ledare har fått höga betyg i senaste medarbetarundersökningen och så även engagemanget hos medarbetare. Vår kultur kännetecknas av nyfikenhet, kunskap, samarbete och att ha riktigt kul på vägen. Vi erbjuder, utöver en arbetsplats med en personalomsättning lägre än branschens genomsnitt, bl.a: Fast lön + bonus, 30 dagars semester, friskvårdsbidrag på 5000kr/år, privat pensionsförsäkring motsvarande ITP1, samt sjukvårdsförsäkring. Ansökan och nästa steg:Hos oss kan du ansöka med din LinkedInprofil eller CV. Du behöver inte skicka något personligt brev. Det ska vara smidigt!  Om du har några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Miriam Fidler eller rekryterande chef Jeanette Carlstein. För att göra så objektiva bedömningar som möjligt tillämpar vi logik- och personlighetstester samt bakgrundskontroller  i våra rekryteringsprocesser. Vi ser fram emot din ansökan! Vilka är vi?Vi har i över 30 år erbjudit kunder digitala lösningar, och för att skryta lite – har vi gjort det väldigt framgångsrikt. Vi är stolta över den feedback vi får av våra kunder. På Columbus har vi en omfattande branschkunskap som kombineras med ett stort utbud av digitala lösningar och en rejäl dos kundförståelse. Vår strävan är att bli kundens Trusted Advisor och vi hjälper och vägleder kunden i alla delar av processen. Vi bygger, implementerar och förvaltar affärslösningar, lägger strategi och inspirerar! Summa summarum, så hjälper vi våra kunder att forma lösningar i toppklass efter branschspecifika behov så att de kan nå sin fulla digitala potential. Columbus är ett värdestyrt bolag med engagerade medarbetare som stöttar varandra i både framgång som motgång. Att ha en god balans mellan arbete och fritid är en självklarhet. Det kan vara allt från hämtning och lämning på förskola till väntan av det där paketet som ska levereras hem ”någon gång mellan 10-19”. Vi lämnar utrymme för återhämtning och ser till att arbeta proaktivt med blicken på horisonten. Dessutom så är vi riktigt bra på att fira framgångar och det är inte ovanligt med fika, lyxfrukost och AW på kontoret Vi lever efter våra värdeord – Stay Curious, Build Trust, Collaborate och Deliver Customer Success Jobba på Columbus:Spana in vårt Insta-flöde för att få en bild av hur det är att jobba hos oss genom våra kollegor. Klicka på bilden för att komma till Instagram-kontot Helt ofiltrerat har vi samlat in omdömen från nuvarande och tidigare kollegor. Klicka nedan för att läsa mer.

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Senior konsult inom D365 Finance & Operations - Malmö
Columbus Sweden AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Vill du verka som Functional Solution Architect inom D365?  Vi har flest projekt inom Dynamics 365 i Norden, och vi växer snabbt – nu vill vi bli ännu fler! Trivs du med att jobba i projekt och utveckla processer och verksamheter?  Vill du vara en del av Nordens främsta D365-organisation? Då har vi något spännande för dig! Vi söker en Functional Solution Architect (FSA) med kunskap inom Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations.  Du kommer att tillhöra ett av våra centrala kontor i Malmö, Göteborg eller Stockholm, men vi erbjuder även möjlighet till remote-arbete, vilket ger dig flexibiliteten att arbeta varifrån du vill. Vad innebär rollen?Som FSA inom Dynamics 365 F&O kommer du att arbeta med både implementation och viss del förvaltning. Din erfarenhet kommer att vara avgörande för att hjälpa våra kunder att optimera sina affärsprocesser. Hos oss är du aldrig ensam – du jobbar tillsammans med ett kompetent team bestående av konsulter, lösningsarkitekter och projektledare. Du kommer att ha en nära dialog med kunderna, där du coachar dem kring deras strategier och hjälper dem att definiera de KPI:er som är avgörande för att styra och utveckla deras verksamhet framåt. I rollen behöver du vara både specialist och rådgivare och därför är det viktigt med systemkunskaper inom D365. Du fördelar din tid mellan kontoret (eller vardagsrummet) och våra kunder tillsammans ditt projektteam, vilket skapar en varierande arbetsmiljö! Vad vi tror om dig:Vi tror att du har flerårig ekonomikunskap på koncernnivå från internationella bolag och förstår kundens hela process. Du har arbetat med Dynamics 365 i ca 3 år Du kommunicerar på ett tydligt sätt, både externt och internt Du talar och skriver flytande svenska och engelska Kanske är du ekonom idag och vill jobba med finansprocesser och Dynamics? Eller så är du redan konsult och vill jobba i Nordens ledande Dynamics-organisation med internationella, spännande och komplexa projekt Vad vi erbjuder dig: Dynamics har en rad spännande projekt på gång – och fler är på väg! Du kommer att vara en del av ett affärsområde som växer snabbt inom Columbus, där du får möjlighet att utvecklas både personligt och professionellt. Här får du också tillgång till vår egen plattform, Columbus Academy, som erbjuder utbildningar inom områden som till exempel Change Management. Vi har även sk. ERFA-grupper, både lokala och globala, där vi delar erfarenheter och kompetens för att alltid kunna växa tillsammans. Våra ledare har fått höga betyg i senaste medarbetarundersökningen, och medarbetarnas engagemang är också på topp! Vår kultur kännetecknas av nyfikenhet, kunskap, samarbete och att ha riktigt kul på vägen. Vi erbjuder, utöver en arbetsplats med en personalomsättning lägre än branschens genomsnitt, bl.a: Fast lön + bonus, 30 dagars semester, friskvårdsbidrag på 5000kr/år, privat pensionsförsäkring motsvarande ITP1 samt sjukvårdsförsäkring. Ansökan och nästa steg:Hos oss kan du ansöka med din LinkedIn eller CV och du behöver inte fylla i några långa frågeformulär. Det ska vara smidigt! Vi erbjuder heltidsanställning med tillträde efter överenskommelse. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Miriam Fidler. För att göra så objektiva bedömningar som möjligt tillämpar vi logik- och personlighetstester i våra rekryteringsprocesser. Om Columbus:Columbus är ett IT-konsultbolag med ca 1800 medarbetare runtom i världen. Det vi gör allra bäst är utveckling, implementering och underhåll av digitala affärslösningar. Vår uppgift är att guida kunder i deras digitala transformation så att deras företag kan fortsätta att vara framgångsrikt en lång tid framöver. De senaste 30 åren har över 5000 kunder anlitat oss. Det går bra, helt enkelt . Om du frågar oss är hemligheten att vi sitter på ett stort utbud av tekniska lösningar, djup branschkunskap, omfattande teknisk expertis och en rejäl dos kundförståelse. Våra medarbetare är engagerade i sitt arbete och företaget präglas av en stark entreprenörsanda. Detta tack vare de möjligheter som faktiskt finns att vara med och påverka både vår egen och våra kunders verksamhet. Nu behöver vi bli fler och vill ha dig med på färden! Jobba på Columbus:Spana in vårt Insta-flöde för att få en bild av hur det är att jobba hos oss genom våra kollegor. Klicka på bilden för att komma till Instagram-kontot.  Helt ofiltrerat har vi samlat in omdömen från nuvarande och tidigare kollegor. Klicka nedan för att läsa mer.

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Functional Solution Architect inom Dynamics 365 & Retail! Malmö
Columbus Sweden AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Kanske är det inte bara blommorna som slår ut i vår – utan också tanken på något nytt?  Om du har en bakgrund inom retail och tagit steget över till konsultrollen, är det nu kanske dags att ta nästa kliv, till ett sammanhang där din erfarenhet verkligen gör skillnad! Vi söker dig som har en djup förståelse för retailföretagens vardag – från inköp och logistik till försäljning, både online och i butik. I rollen som Functional Solution Architect (FSA) inom Dynamics 365 F&SCM kommer du att vara en nyckelperson i våra kunders digitala transformation. Med din bakgrund inom retail i kombination med konsultperspektivet vet du hur viktigt rätt systemstöd och effektiva processer är för att driva försäljning och skapa starka kundupplevelser.  Läs vidare nedan för rollbeskrivning och för att ta reda på om detta kan vara ditt nästa steg!  Vad kommer du att göra?Du kommer att arbeta nära våra kunder, ofta i dialog med inköps- och logistikansvariga, där du agerar rådgivare i frågor som rör affärsprocesser, systemlösningar och försäljningsstrategier. Med din erfarenhet från kundsidan har du förmågan att förstå komplexa behov och översätta dem till smarta lösningar i Dynamics 365 F&SCM. I dina uppdrag kommer du också att ansvara för att ta fram lösningsförslag, designa och dokumentera processer och flöden samt säkerställa att våra lösningar skapar verkligt affärsvärde. Ansvar för lösningsdesign, dokumentation och rådgivning kring affärsprocesser ingår i rollen, liksom att fungera som länken mellan kundens verksamhet och tekniska lösningar. Samarbetet sker nära lösningsarkitekter, utvecklare, projektledare och affärsansvariga, med aktivt deltagande i både presales och tidig kravställning. Du blir en del av ett team som arbetar tätt tillsammans i både svenska och internationella uppdrag. Du kommer ha stor påverkan på hur vi utformar våra lösningar och jobbar med implementering, Det är en roll för dig som gillar att kombinera strategi med operativt arbete – och som trivs i en miljö där din retailkompetens verkligen kommer till sin rätt. Vem är du?Vi tror att du har en gedigen bakgrund inom retail, kanske i roller som inköps- eller logistikansvarig, IT-produktägare eller processledare. Du har sannolikt arbetat praktiskt med POS-system och e-handelsplattformar, och har en god förståelse för hur dessa samverkar med affärssystem som ERP. Du har en förmåga att omsätta verksamhetens behov till tydlig lösningsdesign och kravställning. Erfarenhet av att leda eller delta i implementationsprojekt, gärna inom Dynamics 365 Finance & Supply Chain Management Van att arbeta nära affärsverksamheten med processutveckling och införande av nya system Djup förståelse för hur omni-channel-försäljning påverkar system och arbetssätt Det är meriterande om du har erfarenhet av D365 Commerce eller D365 POS, internationella utrullningar, större transformationsprojekt eller tidigare haft en roll som superuser eller projektledare vid ERP-implementationer. Välkommen till ett team där din retailkunskap möter teknik i framkant – och där du får vara med och påverka på riktigt Ansökan och nästa stegHos oss ansöker du enkelt med din LinkedIn-profil eller CV, utan att behöva fylla i långa frågeformulär. Du behöver inte skicka in något personligt brev.  I vår rekryteringsprocess använder vi logik- och personlighetstester. Vi tar alltid referenser och genomför en bakgrundskontroll innan anställning eller erbjudande ges. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Miriam Fidler. Intervjuer sker löpande. Vi använder Trustcruit för att samla in anonym feedback om din upplevelse som kandidat. Det tar bara några minuter och hjälper oss att förbättra vår rekryteringsprocess. Om Columbus DynamicsVilka är vi? Som Microsoft-partner är vi ett team av kunniga Dynamics-konsulter som levererar D365-implementeringsprojekt till våra kunder. Vi arbetar med stora, globala och spännande kunder! Här kan du läsa mer om våra kundprojekt.  Varför? Vi vill hjälpa våra kunder att nå sina affärsmål och göra deras vardag mer effektiv! Målet är att säkerställa deras långsiktiga framgång och guida kunderna genom att vara deras Trusted Advisor. Därför erbjuder vi även underhåll, support och vidareutveckling av deras lösningar. Vi samarbetar med kunderna för att optimera deras system, förbättra prestanda och förebygga incidenter.  Jobba på ColumbusColumbus är ett företag där värderingar står i centrum, där engagerade medarbetare stöttar varandra genom både toppar och dalar. Vi tror på balans mellan jobb och fritid – oavsett om det handlar om att lämna på förskola eller att ta emot ett paket "någon gång mellan 10 och 19". Hos oss finns tid för återhämtning, och vi arbetar proaktivt med fokus på framtiden. Vi vet också hur man firar framgångar, med allt från fika och lyxiga frukostar till after work på kontoret, och gör det gärna ofta!  Stay curious, Build trust, Collaborate, Deliver customer sucess - Vi vill hävda att våra värdeord gör mer nytta än att bara hänga snyggt på väggen! Dessa vägleder vårt arbete både intern och extern. Genom långsiktiga partnerskap med våra kunder, interna initiativ med Culture Ambassadors, kompetensutveckling inom affärsområdena till högkvalitativa lösningar till våra kunder. Vad andra säger om ossIntresserad av Columbus bakom kulisserna? Varje vecka låter vi en kollega ta över vårt Instagram-konto.  På Careereye kan nuvarande och tidigare medarbetare dela sina ofilterare omdömen om hur det är att arbeta hos oss. Klicka nedan för att läsa deras upplevelser.

26 maj 2025
Sista ansökan:
25 oktober 2025
Sales Lead Business Central – Malmö
Columbus Sweden AB
Företagssäljare

Har du redan börjat drömma om hängmattan?  Vi fattar. Sol, lata dagar och inte en enda notis på Teams – semesterpeppen börjar närma sig. Men vi tänker så här: livet borde väl få kännas lite mer som semester året om? Eller åtminstone vara lite mer spännande. Så varför inte passa på att krydda hösten med något nytt? När du kommer tillbaka efter sommaren och börjar fundera på om det inte borde hända något mer… då kan det här jobbet vara precis det du behöver!  Vi på Columbus bygger nämligen upp ett helt nytt affärsområde kring Business Central i Sverige. Det är en stor global satsning och du kommer få vara med från början — forma, påverka och bygga upp något som inte är helt färdigt. Gillar du den sortens utmaning? Då gillar vi nog dig.  Vad kommer du att göra?I rollen kommer du att driva försäljningen av Business Central på den svenska marknaden, med ansvar för hela säljprocessen – från första kontakt till dess att kunden är nöjd efter leverans. I rollen arbetar du både strategiskt och operativt. Du identifierar affärsmöjligheter, bygger relationer, skapar lösningsförslag, svarar på RFP:er (request for proposal) och RFQ:er (request for quote) och deltar i presentationer och presales. Det handlar främst om att sälja projekt och att forma erbjudanden som möter kundernas behov. Eftersom vi är i en tidig fas får du också vara med och påverka hur vi bygger upp säljet för Business Central: hur teamet formas, vilka branscher vi riktar oss mot och hur vi positionerar oss. Du kommer inte behöva ägna dagarna åt kallringning – vi har redan interna resurser och externa partners som jobbar med leadsgenerering – men ser du en affärsmöjlighet, då litar vi på att du agerar direkt!  Vem är du?Vi tror att du är en trygg och självgående säljare som har god erfarenhet av att navigera i komplexa affärssituationer och driva affärer från start till mål. Du trivs med att ta eget ansvar och känner dig bekväm med att fatta beslut som påverkar både försäljning och affärsutveckling. Utöver det ser vi att du har: Erfarenhet av att sälja Business Central En vilja och förmåga att bygga upp något nytt från grunden En bred förståelse för applikationen, där branschbakgrund är mindre viktigt Ansökan och nästa steg Hos oss ansöker du enkelt med din LinkedIn-profil eller CV, utan att behöva fylla i långa frågeformulär. Du behöver inte skicka in något personligt brev.  I vår rekryteringsprocess använder vi logik- och personlighetstester. Vi tar alltid referenser och genomför en bakgrundskontroll innan anställning eller erbjudande ges. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Miriam Fidler. Intervjuer sker löpande. Vi använder Trustcruit för att samla in anonym feedback om din upplevelse som kandidat. Det tar bara några minuter och hjälper oss att förbättra vår rekryteringsprocess. Om Columbus DynamicsVilka är vi? Som Microsoft-partner är vi ett team av kunniga Dynamics-konsulter som levererar implementeringsprojekt inom Dynamics till våra kunder. Vi arbetar med stora, globala och spännande kunder! Här kan du läsa mer om våra kundprojekt.  Varför? Vi vill hjälpa våra kunder att nå sina affärsmål och göra deras vardag mer effektiv! Målet är att säkerställa deras långsiktiga framgång och guida kunderna genom att vara deras Trusted Advisor. Därför erbjuder vi även underhåll, support och vidareutveckling av deras lösningar. Vi samarbetar med kunderna för att optimera deras system, förbättra prestanda och förebygga incidenter. Jobba på ColumbusColumbus är ett företag där värderingar står i centrum, där engagerade medarbetare stöttar varandra genom både toppar och dalar. Vi tror på balans mellan jobb och fritid – oavsett om det handlar om att lämna på förskola eller att ta emot ett paket "någon gång mellan 10 och 19". Hos oss finns tid för återhämtning, och vi arbetar proaktivt med fokus på framtiden. Vi vet också hur man firar framgångar, med allt från fika och lyxiga frukostar till after work på kontoret, och gör det gärna ofta!  Stay curious, Build trust, Collaborate, Deliver customer sucess - Vi vill hävda att våra värdeord gör mer nytta än att bara hänga snyggt på väggen! Dessa vägleder vårt arbete både intern och extern. Genom långsiktiga partnerskap med våra kunder, interna initiativ med Culture Ambassadors, kompetensutveckling inom affärsområdena till högkvalitativa lösningar till våra kunder. Vad andra säger om ossIntresserad av Columbus bakom kulisserna? Varje vecka låter vi en kollega ta över vårt Instagram-konto.  På Careereye kan nuvarande och tidigare medarbetare dela sina ofilterare omdömen om hur det är att arbeta hos oss. Klicka nedan för att läsa deras upplevelser.

26 maj 2025
Sista ansökan:
2 november 2025
Produktion+Dynamics 365=🧡
Columbus Sweden AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Vill du vara med och forma framtidens produktionslösningar? Vi söker nu en Functional Solution Architect inom produktion som tycker om att optimera processer, hitta tekniska lösningar och samarbeta med människor. Som en del av vårt ledande team inom Dynamics 365 kommer du att arbeta tillsammans med de vassaste konsulterna i branschen, där vi kombinerar teknik och affärsutveckling för att skapa innovativa lösningar för våra kunder. Fun fact: År 2022 blev vi utsedda till Microsofts Partner of the year inom Dynamics - inte illa va . Vad ska du göra i rollen? På Columbus kallas en senior konsult för Functional Solution Architect (FSA). Det är en blandning av att vara applikationskonsult, affärskonsult och lösningsarkitekt inom ditt specialistområde. Som FSA har du ansvar för att ta lead i projekt inom din specifika modul, sätta processer och driva lösningen framåt tillsammans med ditt team. Du kommer jobba i åtagandeprojekt (ej resurskonsult) och ha kontakt med fabrikschefer, planeringspersonal, montörer, superusers osv. Du kommer bl.a. hålla workshops och göra tester inför Go Live. Att byta ett affärssystem är en stor förändring – din roll kommer vara att guida och rådge kunden i deras produktionsprocesser. Du kommer arbeta i projekt som är både lokala och globala. Ofta har våra kunder även produktion utomlands, så resor i tjänsten kan förekomma, vanligtvis en gång i månaden eller vid behov. Hur du fördelar tiden är upp till dig! Du kan välja mellan kontoret eller vardagsrummet och våra kunder tillsammans ditt projektteam. Vad vi tror om dig: Utbildning inom Supply Chain eller Logistik Jobbat som konsult inom Dynamics 365  Talar och skriver svenska och engelska obehindrat Vi söker dig som är trygg i din roll och är van att leda och planera produktion inom tillverkning. Du har en processförståelse och förstår vilka andra områden som berörs och de ekonomiska effekterna. Erfarenhet av projektorderstyrd tillverkning är en fördel men inget krav. Vad vi kan erbjuda: Dynamics har flera spännande projekt och fler är på väg in, och du kommer tillhöra ett av de affärsområden som växer mest inom Columbus. Du kommer få möjlighet att utvecklas både som person och professionellt, och få tillgång till vår egna läroplattform som innehåller utbildningar inom t.ex change management. Utöver det har vi sk. ERFA-grupper, både lokala och globala, där vi delar med oss av erfarenheter och kompetens. Våra ledare har fått höga betyg i senaste medarbetarundersökningen och så även engagemanget hos medarbetare. Vår kultur kännetecknas av nyfikenhet, kunskap, samarbete och att ha riktigt kul på vägen. Vi erbjuder, utöver en arbetsplats med en personalomsättning lägre än branschens genomsnitt, bl.a: Fast lön + bonus, 30 dagars semester, friskvårdsbidrag på 5000kr/år, privat pensionsförsäkring motsvarande ITP1 samt sjukvårdsförsäkring. Ansökan och nästa steg:Hos oss kan du ansöka med din LinkedIn och/eller CV och du behöver inte fylla i några långa frågeformulär. Här kan du läsa mer om rekryteringsprocessen, om du har några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Miriam Fidler. Vi erbjuder heltidsanställning med tillträde efter överenskommelse. Vi intervjuar löpande så skicka in din ansökan redan idag - det tar bara några sekunder. För att göra så objektiva bedömningar som möjligt tillämpar vi logik- och personlighetstester i våra rekryteringsprocesser. Innan anställning genomför vi en bakgrundskontroll. Vi ser fram emot din ansökan! Om Columbus:Columbus är ett IT-konsultbolag med 1800 medarbetare runt om i världen. Det vi gör allra bäst är utveckling, implementering och underhåll av digitala affärslösningar. Vår uppgift är att guida kunder i deras digitala transformation så att deras företag kan fortsätta att vara framgångsrikt en lång tid framöver. De senaste 30 åren har över 5000 kunder anlitat oss. Det går bra, helt enkelt . Om du frågar oss är hemligheten att vi sitter på ett stort utbud av tekniska lösningar, djup branschkunskap, omfattande teknisk expertis och en rejäl dos kundförståelse. Våra medarbetare är engagerade i sitt arbete och företaget präglas av en stark entreprenörsanda. Detta tack vare de möjligheter som faktiskt finns att vara med och påverka både vår egen och våra kunders verksamhet. Nu behöver vi bli fler och vill ha dig med på färden! Jobba på Columbus:Spana in vårt Insta-flöde för att få en bild av hur det är att jobba hos oss genom våra kollegor. Klicka på bilden för att komma till Instagram-kontot. Helt ofiltrerat har vi samlat in omdömen från nuvarande och tidigare kollegor. Klicka nedan för att läsa mer.

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Community Host till United Spaces Helsingborg
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kontorsreceptionister

SNABBFAKTA Omfattning: 25,5h/veckan Arbetstider: Måndagar, onsdagar, torsdagar och fredagar kl.09-14.00. Tisdagar kl.08-14.00.  Ort: Centrala Helsingborg. Startdatum: Augusti. Uppdragslängd: 2025-08-04 till 2025-12-31. Anställningsform: Särskild visstidsanställning. Du blir anställd av Inte Bara Post Bemanning och blir tilldelad en konsultchef under ditt uppdrag hos kund. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Nu söker vi en Community Host till vår kund United Spaces som är ett av Sveriges största coworking bolag. United Spaces startades för 25 år sedan och har idag kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Helsingborg och Jönköping. Sedan starten 1999 har grundtanken varit att skapa en mötesplats för entreprenörer och företagare som vill växa tillsammans. DIN ROLL I rollen som Community Host kommer du att strukturerat och aktivt leverera bästa tänkbara service till kunder och besökare. Din uppgift är att säkerställa att kunder och besökare upplever United Spaces som den lokala marknadens bästa ställe att arbeta, nätverka och växa på.  Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Välkomna och ta emot besök Genomföra kontorsrundor och säkerställa att det ser rent och snyggt ut Se till att det ser bra ut i konferensrummen innan/efter möten Hantera kaffestationer och diskmaskin Förbereda och genomföra regelbunden frukostbuffé som United Spaces har varje tisdagsmorgon för sina medlemmar. Ta emot beställningar  Fylla på kontorsmaterial  Stötta vid eventuella AW:s VEM ÄR DU?  För att lyckas i den här rollen behöver du vara serviceinriktad ut i fingerspetsarna! Du har förmågan att arbeta självgående, har ett driv samt självledarskap för att ta dig an dina dagliga arbetsuppgifter. Du har lätt för att se detaljer och är initiativtagande. Vidare har du en positiv inställning och engagemang oavsett hög eller lågt tempo. Vi söker dig som studerar på distans, ska börja studera efter årskiftet eller är mellan jobb. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från en serviceroll inom café/restaurang, hotell, reception eller liknande roll. Vidare har du goda kunskaper i Office-paketet. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning efter intervjusteget. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Teamledare till Lager!
Hirely AB
Försäljnings- och marknadschefer

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om tjänsten Vi letar efter dig som trivs med att arbeta på lager och har erferanhet av någon form av ledarroll. Du ser mervärdet i möjligheten för dig att växa i takt med MWI Animal Health tillväxttakt och möjligheten att göra karriär och ta nästa steg internt känns lockande. Som Teamleader på MWI:s lager kommer primärt arbeta på inleveransavdelningen där du ansvarar för att leda det dagliga arbetet och se till att det genomförs på bästa sätt. Teamet på inleveransavdelningen kommer att vara tre personer, du har inte det direkta personalansvaret men du har ett tydligt ansvar att leda och driva arbetet på avdelningen. I rollen ingår också att följa upp avdelningens driftskostnader för att säkerställa att utgifterna följer budgeten samt att vara delaktig i att säkerställa korrekt budgetering och prognostisering för avdelningen inför kommande ekonomiska år. Som Teamleader är du en viktig del av MWI:s verksamhet och det är avgörande att du representerar företaget på ett positivt sätt och bidrar till fortsatta framgång och utveckling av verksamheten. Arbetsuppgifter I rollen som Teamleader på inleveransavdelningen hos MWI är dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Operativt arbete med inkommande gods Leda och fördela arbetet på avdelningen Säkerställa, utveckla och rapportera KPI:er för avdelningen Säkerställa att avdelningen har tydliga rutiner och processer samt att dessa följs Utbilda medarbetare och säkerställa att de har rätt kunskap och förutsättningar Hantera personalfrågor efter uppsatta rutiner Du har många kontaktytor och du har regelbunden kommunikation med andra Teamleaders och chefer inom verksamheten för att säkerställa utveckling och att deadlines samt kvalitetsmål uppfylls. Även arbetsuppgifter som inventering, Även arbetsuppgifter som inventering, sortimentspåfyllnad, uppdatering av produktinformation och truckvård uträttas regelbundet. Datainsamlande kommer också att genomsyra ditt arbete och/eller deltagande i olika projekt för att utveckla verksamheten kan förekomma. Hålla ordning och reda på lagret är såklart också en viktig arbetsuppgift som gäller för alla medarbetare på lagret. Arbetstider: Måndag till Fredag kl. 07:00 - 16:00. Anställningsform: Tillsvidareanställning på heltid, med sedvanlig provanställning om sex månader. Start för tjänsten: Omgående eller enligt överenskommelse. Adress till arbetsplats: Forskaregatan 1D, 275 37 Sjöbo Krav och egenskaper Krav God svenska i tal och skrift God engelska i tal och skrift Truckkort A Slutförd gymnasieutbildning Meriterande Arbetslivserfarenhet från lager, logistik eller liknande Erfarenhet av ledarroll Erfarenhet av att hantera personalrelaterade ärenden God data- och systemvana (primärt Microstoft Excel) Egenskaper För att lyckas i rollen som Teamleader på lagret hos MWI är det viktigt att du är en förebild som har förmågan att engagera, inspirera och bygga ett starkt team. Du har god kommunikativ förmåga vilket gör att du utvecklar positiva relationer som främjar samarbete. Din starka analytiska förmåga gör att du är bra på att prioritera och fattar beslut för verksamhetens bästa. Vidare så ser vi att du är prestigelös då du både kan ta och ge feedback på ett bra sätt, vilket då leder till utveckling för dig själv, teamet och hela MWI. Du är också noggrann och arbetar med kvalité då detta är något som värdesätts av MWI. Det viktigaste är inte vad du gjort innan utan vad du och MWI kan göra tillsammans framåt. Därav kommer stor vikt att läggas vid dina personliga egenskaper. Lön och förmåner Lön: Enligt kollektivavtal. Lager och e-handelsavtalet följs. Förmåner: Möjlighet till årlig bonus Friskvårdsbidrag Lunchförmåner Frukost Om MWI Animal Health MWI Animal Health är Sveriges enda fullsortimentsgrossist inom djurhälsa och de gör allt för att underlätta och stödja de som arbetar med och lever nära djuren. MWI Animal Health erbjuder ett gediget kunnande, ett lättillgängligt stöd, en hög servicenivå och ett brett och prisvärt sortiment inom läkemedel, förbrukning och sjukvårdsutrustning. Hos MWI Animal Health finns goda möjligheter till både personlig utveckling och att ta steg i karriären! Oavsett om du vill växa in i en annan roll eller specialisera dig mot ett mer specifikt område. Möjligheterna är många och stora för den som är driven och engagerad. Här blir du en del av ett företag med stark tillväxt och får jobba i ett sammansvetsat team med höga ambitioner. Stora möjligheter för rätt person Rekryteringsprocessen Efter att du skickat in din ansökan så kommer du få ett mail om att genomföra AI-intervju med Hubert. Nästa steg kommer vara en juridisk bakgrundskontroll via Fortcheck. Därefter genomförs referenstagning digitalt med hjälp av Refensa. Efter detta tar MWI Animal Health själva över processen. Om Marketpeople Hemsida: www.marketpeople.se

26 maj 2025
Sista ansökan:
5 juli 2025
Frisör

Arbetsplatsen kommer att vara i Skurup, ett bra ställe, och det finns butikskunder och arbetet blir ditt. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

26 maj 2025
Sista ansökan:
30 september 2025
Sjuksköterskor till Psykiatrisk Akutmottagning och Akutvårdsplatser i Krist
REGION SKÅNE
Grundutbildade sjuksköterskor

Gör skillnad. Varje dag. Sjuksköterska se hit! Vill du utvecklas inom en specialistpsykiatrisk verksamhet där den kliniska kompetensen och delaktigheten är hög? Den psykiatriska akutmottagningen och heldygnsvården i Kristianstad behöver dig! Vi välkomnar både dig som är erfaren i yrkesrollen och dig som är nyutbildad sjuksköterska. Att arbeta i psykiatrisk heldygnsvård ger värdefulla erfarenheter som du kan använda dig av under hela din karriär. Verksamhetsområde vuxenpsykiatri Kristianstad erbjuder specialistpsykiatrisk vård i Skånes nordöstra och sydöstra kommuner. Vi har stor geografisk spridning men trots detta karaktäriseras vår verksamhet av närhet och korta beslutsvägar. Akutmottagningen tillsammans med våra akutvårdsplatser ansvarar för den högintensiva vården av patienter i det akuta skedet innan de kan skrivas ut alternativt gå vidare mot annan heldygnsvårdsavdelning. Arbetet sker i tvärprofessionella team bestående av sjuksköterskor, undersköterskor, kurator, läkare, medicinska sekreterare, försörjningsfarmaceuter och dietist. Vi medarbetare trivs bra ihop och tillsammans med våra enhetschefer arbetar vi ständigt för hög patientsäkerhet och ett gott arbetsklimat. För oss är det viktigt att behålla och rekrytera sjuksköterskor som vill stanna och utvecklas i verksamheten. Därför arbetar vi med frågor som är viktiga för sjuksköterskornas långsiktiga utveckling och arbetsmiljö hos oss. Bland annat har vi skapat en handledningsgrupp för dig som är ny sjuksköterska eller ny sjuksköterska inom psykiatrin och arbetar med både kort- och långsiktiga åtgärder för att säkra en god arbetsmiljö och kompetensutveckling för sjuksköterskegruppen. Därutöver kan det bli aktuellt med specialistutbildning inom ramen för din anställning. ARBETSUPPGIFTER Hos oss blir du expert på bemötande, ges tid till varje patient och har en nyckelroll i den psykiatriska omvårdnaden. Du får också tid att reflektera över ditt arbete och mötet med patienter tillsammans med övriga kollegor i teamet. Många patienter inom psykiatrisk heldygnsvård har en hög grad av samsjuklighet, vilket ger dig möjlighet att arbeta och utvecklas både inom psykiatrisk- och somatisk omvårdnad. På vår akutmottagning har du första kontakten med de som är akut. Den huvudsakliga arbetsuppgiften är bedömning, triagering samt telefonrådgivning. Eftersom du är ansiktet utåt är ett professionellt bemötande, hög kompetens, flexibilitet, lyhördhet och empati oerhört viktiga egenskaper. I din roll som sjuksköterska på våra akutvårdsplatser utformar du omvårdnaden efter patientens behov, där samverkan med patientens nätverk och exempelvis vårdgrannar i samhället blir en naturlig del av ditt arbete. Du förväntas även leda omvårdnadsarbetet. Utöver detta ingår arbetsuppgifter så som kontroll av hälsotillståndet, bedömning av omvårdnadsbehov, erbjuda stödsamtal och rådgivning, läkemedelshantering samt dokumentation. För att du ska få en trygg start hos oss erbjuder vi dig som nyanställd sjuksköterska inte bara en individuellt anpassad introduktion, utan även ett basår innefattande seminarium, föreläsningar och möjligheter till nätverkande med både nya och mer erfarna sjuksköterskekollegor. Vi har omvårdnadshandledning varje vecka där vi utgår ifrån patientens individuella behov och önskemål. Anställningarna omfattas av tillsvidareanställningar på heltid med möjlighet till deltid. Arbetstiden kan vara förlagd dag, kväll, natt och helg, fyll i dina önskemål i enkäten i samband med när du skickar in din ansökan. Nyfiken på att veta mer? Varmt välkommen att kontakta oss! KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med behörighet att verka inom svensk sjukvård. Alternativt har du påbörjat din utbildning till sjuksköterska och läser sista terminen. Språkkunskap i svenska motsvarande lägst nivå C1 enligt Europarådets nivåskala är ett krav. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av arbete på akutmottagning samt triagering, arbete inom psykiatrin och/eller specialistutbildning inom psykiatri. Likaså om du har erfarenhet av arbete i systemen Melior och/eller Mina planer. När det kommer till de personliga egenskaperna ser vi gärna att du är lugn och trygg i din yrkesroll. I ditt arbete är du flexibel samt har ett kvalitetsmedvetet och positivt förhållningssätt. Du får gärna ha intresse av eller erfarenhet av att arbeta i utvecklingsprocesser. Då du förväntas leda omvårdnadsarbetet ställs även krav på en god förmåga att planera och strukturera ditt arbete samt förmåga att lyfta blicken och se helheten i verksamheten. Samtidigt är du en god lagspelare som ser samarbete som en förutsättning för ett gott arbete. Därtill är du lyhörd för såväl patienter, anhöriga som kollegor och bidrar till ett gott arbetsklimat i arbetsgruppen. Då vi är måna om att hitta rätt person för tjänsten lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Utdrag ur misstanke- och belastningsregistret kommer att göras innan eventuell anställning. I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan redan idag, vi ser fram emot att lära känna dig! ÖVRIGT Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt. Psykiatri, habilitering och hjälpmedel är den näst största förvaltningen med verksamheter runt om i hela Skåne. Vi har ett brett uppdrag där många olika kompetenser tillsammans ger våra patienter den bästa vården och omsorgen. Med nyfikenhet och stort intresse satsar vi också på utveckling och forskning. Uppdraget inom psykiatri är att bedriva specialiserad vård i den offentligt drivna barn-, vuxen- och rättspsykiatrin. Habiliteringen bedriver habilitering och rehabilitering inom den offentligt drivna barn-, ungdoms- och vuxenhabiliteringen. Hjälpmedel har i uppdrag att hantera hjälpmedel som föreskrivs till patienter i Skåne. Inom förvaltningen finns också syn-, hörsel och dövverksamhet och ungdomsmottagningarna i Skåne. På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

26 maj 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025