Är du en lagspelare med starkt eget driv som trivs med att arbeta mot tydliga mål? Har du förmågan att ta ansvar genom hela processen och vill göra skillnad i en roll där relationer, struktur och engagemang står i fokus? Här får du möjligheten att arbeta i en dynamisk miljö där varje insats bidrar till en viktig upplevelse för landets studenter – samtidigt som du utvecklas i en roll med både frihet och eget ansvar! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos företaget. Om företaget Vår kund är ett svenskt bolag som sedan många år tillbaka är en ledande aktör inom studentprodukter. Företaget har på kort tid gått från idé till marknadsledare och har belönats med flera prestigefulla utmärkelser för sin tillväxt, innovation och arbetsplatskultur. Bolaget är idag en del av en större koncern med stark kompetens inom e-handel och logistik, vilket skapar goda förutsättningar att fortsätta utvecklas i takt med kundernas förväntningar. Kulturen präglas av entreprenörsanda, kvalitet och en genuin vilja att skapa glädje och minnen för livet. Mer information ges vid en eventuell intervju. Arbetsuppgifter I rollen som Kundansvarig ansvarar du för att utveckla och vårda kundrelationer inom distriktet Malmö med omnejd. Arbetet innebär både nykundsbearbetning och relationsbyggande med befintliga kunder, där du driver hela säljprocessen från första kontakt till ett färdigt och genomarbetat samarbete. Din kundbas består till största delen av gymnasieskolor och elevorganisationer, vilket innebär att du i hög grad arbetar med både skolledningar och ungdomar. Rollen kombinerar uppsökande försäljning med projektledning och bygger på ett nära samarbete med olika interna team. Du ansvarar, planerar samt genomför kontakten med relevanta beslutsfattare, bokar och genomför möten samt driver processen fram till avtal. Vid ett avtal går samarbetet in i en projektfas där du ansvarar för att etablera kommunikationskanaler, engagera elevgrupper och säkerställa att alla delar i processen genomförs i rätt tid och med hög kvalitet. I takt med att målen för varje kund uppnås lämnas projektet över till företagets serviceteam, som tar vid med fysiska leveranser och butiksupplevelser på plats i skolorna. Under hela processen följer du upp relevanta nyckeltal kopplade till försäljning och kundnöjdhet, och är ansvarig för att utvärdera samarbetet efter genomförd insats. Resor är en naturlig del av tjänsten och sker främst med tjänstebil. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Arbetslivserfarenhet inom försäljning/kundservice • Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift • Kunskap i Officepaketet • B-körkort • Erfarenhet av att driva projektarbete är meriterande Vi söker dig som är social, målmedveten och van vid att skapa och vårda långsiktiga kundrelationer. Du trivs med att arbeta självständigt och tar gärna egna initiativ för att nå resultat. Du är driven, brinner för att vinna affärer och leverera högsta service. Som lagspelare är du också bra på att samarbeta och hjälpa ditt team att nå gemensamma mål. Din förmåga att bygga relationer och engagera kunder är en självklar del av din arbetsstil, och du är alltid fokuserad på att leverera resultat. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Malmö med möjlighet till hybridarbete Lön: Fast lön + provision Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Är du teknisk problemlösare med känsla för kvalitet och service? Vill du arbeta på en välrenommerad verkstad i framkant, där du får jobba med kvalitetsbilar? Hos oss på Autoduo får du en omväxlande vardag med stora möjligheter till utveckling! Om oss Autoduo är en auktoriserad bilverkstad som specialiserar sig på kvalitetsbilar från Asien. Märken vi arbetar med: Honda, Subaru, Suzuki och Hyundai. Dina arbetsuppgifter Diagnostik, service och reparation av personbilar Elektronik- och felsökningsarbete med moderna diagnosverktyg Montering av delar och tillbehör enligt tillverkarens rekommendationer Samarbeta med övriga tekniker för att säkerställa effektiv och kvalitetssäkrad verkstadsgång Dokumentera utfört arbete i vårt verkstadssystem Vi söker dig som Har minst 18 års ålder och giltigt B-körkort Har dokumenterad erfarenhet som bilmekaniker eller teknisk mekaniker Talar och skriver flytande svenska Har goda kunskaper i engelska Är självgående, noggrann och trivs i en miljö där det ofta är högt tempo Är serviceinriktad och gillar att samarbeta i team Meriterande Utbildning mot fordonsteknik eller liknande Tidigare erfarenhet av el-/hybridfordon Gasutbildning AC-certifikat Vi erbjuder Konkurrenskraftig månadslön (fast, vecko- eller timavlönad) Pension och försäkring Möjlighet till vidareutbildning och certifieringar En modern och välutrustad verkstad Trevlig arbetsmiljö med engagerade kollegor Så här ansöker du Vi intervjuar löpande och tillträde kan ske omgående. Skicka ditt CV och ett personligt brev till [email protected] – märk mejlet “Bilmekaniker/tekniker”. Lycka till med din ansökan!
Urban Turban is looking for a Tandoori cook with experience with Tandoori grill and currys. We are located in Malmö. Job Responsibilities As a chef with us, you will be responsible for: Planning and cooking dishes according to our menu. Preparing raw materials and ensuring high quality of the food. Participating in the development of new dishes and menus. Ensuring that hygiene and safety rules are followed in the kitchen. Collaborating with the rest of the kitchen team and other staff. Qualifications We are looking for you who: Have experience as a chef, preferably in Indian food, vegetarian food. Have knowledge of and interest in Indian cuisine. Are creative, meticulous and have an eye for detail. Are stress-resistant and can work at a high pace. Have good teamwork skills and a positive attitude. We offer An inspiring workplace with the opportunity to develop as a chef. A wonderful team that supports each other. Opportunity to be involved in creating menus and contribute your own ideas.
Vill du bli en del av ett engagerat team som varje dag arbetar för att ge människor möjlighet till ett bättre liv? Då är du rätt person för oss! Vi på Björkviks vårdhem i Höör söker just nu ansvarsfull och driven omvårdnadspersonal som delar vår vision: "Alla har rätt till ett bra liv." Om oss Björkviks vårdhem är en del av Humana, en ledande aktör inom vård och omsorg. Här erbjuder vi boende för vuxna med psykiska funktionsnedsättningar. På vår enhet, som ligger i utkanten av Höör, finns fyra avdelningar. Våra klienter är från 18 år och uppåt, och vi arbetar för att ge dem stöd och hjälp som verkligen gör skillnad. Vi är ett engagerat team som drivs av vår värdegrund: Engagemang, Glädje och Ansvar. Dessa ledord genomsyrar allt vi gör, med fokus på bemötande, delaktighet och självbestämmande. Hos oss arbetar vi i ett nära samarbete mellan olika professioner. Vårt team består av sjuksköterskor, arbetsterapeut, fysioterapeut, skötare, undersköterskor, aktivitetspersonal, kock och psykiatriker. Om tjänsten Som omvårdnadspersonal hos oss kommer du ha ett varierande arbete där du bland annat kommer planera och genomföra individuella insatser efter behov och mål utifrån våra boendes genomförandeplaner. Du kommer dagligen att dokumentera i vårt dokumentationssystem. Tillsammans med kollegor fördelar ni arbetsuppgifter och kommunicerar med övrig hälso- och sjukvårdspersonal. Exempel på arbetsuppgifter: Motiverande och stödjande samtal Följa upp de boendes veckoplanering och genomförandeplan Hantera läkemedel utifrån delegation Planera aktiviteter och körningar Social samvaro Stöd vid dagliga insatser och ADL (exempelvis omvårdnad, måltidsstöd, tillagning av måltider, städ, tvätt och inköp) Anställningsvillkor: Vi söker nu en medarbetare för en tillsvidareanställning, vi tillämpar sex månaders provanställning. Sysselsättningsgraden är 100%. Arbetstiden är varierande och kan inkludera dag-, kvälls- och helgpass. Lön sker enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde för tjänsten är enligt överenskommelse. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Vem är du? Vi söker dig som är lösningsfokuserad, lyhörd och flexibel. Du är en person som har förmågan att hantera stressiga situationer med trygghet och stabilitet. Du är ansvarsfull och kan självständigt strukturera ditt arbete, samtidigt som du har god samarbetsförmåga och trivs i team. Du har en pedagogisk insikt om människors olika förutsättningar och kan anpassa ditt sätt att kommunicera efter deras behov. Vi söker dig som: Är utbildad undersköterska eller socialpedagog eller har motsvarande kunskap samt erfarenhet Har manuellt körkort Det är meriterande om du har: Erfarenhet av arbete med målgruppen Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan! Kontaktuppgifter Louise Ekerholm, biträdande verksamhetschef, [email protected]
✷ BLI EN DEL AV VÅRT TEAM – BACKOFFICEASSISTENT SÖKES! ✷ Vill du vara med och bygga framgången hos ett ambitiöst byggföretag i tillväxt? På Sweis Consult AB i Genarp söker vi nu en Backofficeassistent som vill vara hjärnan bakom vår digitala närvaro och interna administration. Här får du en nyckelroll där du direkt påverkar vår dagliga drift och kundupplevelse. VARFÖR JUST SWEIS CONSULT? Bygger framtidens bolag – Vi är ett ungt, dynamiskt byggföretag med stora ambitioner och en stark tillväxtkurva. Bredd i verksamheten – Vi arbetar med allt från nybyggnation och renovering till grönyteskötsel och konsultation, vilket ger dig en varierande och utvecklande roll. Nära och personlig arbetsmiljö – Hos oss är du inte bara en anställd – du är en viktig del av teamet! DINA UPPGIFTER – DITT ANSVAR ✔ Webbyggbutik & hemsida – Uppdatera produkter/tjänster, optimera användarupplevelsen och se till att vår digitala närvaro speglar vår kvalitet. ✔ Mötes- och kalenderhantering – Boka möten, samordna scheman och säkerställa smidig kommunikation med kunder och partners. ✔ Backoffice-stöd – Administrativt stöd till teamet, hantering av dokument och mejl, samt hjälpa till där behovet uppstår. VI SÖKER DIG SOM: ✅ Har erfarenhet av webbhantering (t.ex. WordPress, WooCommerce eller liknande). ✅ Är en mästare på att organisera – du ser till att allt flyter smidigt. ✅ Är självgående, noggrann och har en "can-do"-attityd. ✅ Trivs i en flexibel roll där du får ta egna initiativ. Meriterande: Intresse för byggbranschen eller lokal förankring i Skåne. Grundläggande kunskaper i bildbehandling (Canva/Photoshop). VI ERBJUDER: En central roll i ett företag på uppgång – Var med och forma vår framtid! Utvecklingsmöjligheter – Vi vill växa – och vill att du växer med oss. Personlig arbetsmiljö – Små team = stort inflytande. Flexibilitet – Vi är öppna för att anpassa arbetstider efter rätt person. Anställning: Heltid/deltid – diskuteras vid intervju Start: Enligt överenskommelse ✷ SÖK REDAN IDAG! ✷ Skicka din ansökan och CV + personligt brev till [email protected] senast 2025-05-05. Vi behandlar ansökningar löpande – vänta inte! Välkommen till Sweis Consult – We get the job done. Samtal och mail från rekrytering och bemanningsföretag undanbedes. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Axess Logistics är Nordens ledande aktör inom fordonslogistik – med en historia som sträcker sig tillbaka till 1960-talet. Axess hanterar hela logistikkedjan för import och distribution av fordon i Skandinavien, och erbjuder tjänster som terminalhantering, transport, lagring och PDI. Med hög kapacitet, teknisk expertis och anläggningar i Rosersberg, Göteborg och Malmö är de den enda kontakten kunderna behöver – från import till färdig leverans. Kvalitets- och miljöarbetet är en självklar del av Axess sin verksamhet. De levererar rätt kvalitet i rätt tid och arbetar ständigt för att minska sin miljöpåverkan. Axess Logistics är certifierade enligt ISO 9001 och ISO 14001. Produktionschef till specialiserad site i Malmö (Toyota) Vill du arbeta i en dynamisk och snabbföränderlig miljö där du får kombinera operativt ledarskap med kommersiellt ansvar? Har du erfarenhet av att leda verksamhet i tillväxt och god vana av att hantera både kundrelationer och personalfrågor? Då är detta rollen för dig – vi söker nu en produktionschef till vår site i Malmö, specialiserad på hantering av Toyotas produkter. Om rollen Som Produktionschef ansvarar du för hela verksamheten på Axess sin site i Malmö. Här arbetar du dagligen nära Axess sin kund Toyota, vilket ställer höga krav på kvalitet, struktur och samarbete. Du har fullt ansvar för ekonomi (P&L), arbetsmiljö och ledarskap – och driver både operativa frågor och strategisk utveckling. Du leder ett team med både fast anställda och inhyrd personal, och säkerställer att verksamheten utvecklas i takt med kundens och företagets behov. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Strategisk och operativ ledning av siten i Malmö P&L- och arbetsmiljöansvar Personalansvar för både kollektiv- och tjänstemannasidan (ca 50 personer totalt) Löpande kundkontakt och ansvar för kommersiella relationer med Toyota Process- och rutinarbete i enlighet med kundens standarder och ISO-certifieringar Förändringsledning i en växande och kravfylld miljö Vi söker dig som har: Dokumenterad erfarenhet av att leda verksamheter genom förändring och tillväxt Vana av att förhandla med starka fackliga parter samt hantera kommersiella diskussioner med kund Gedigen erfarenhet av att arbeta strukturerat med processer, rutiner och kvalitetssystem Bakgrund inom logistik eller annan bransch med komplexa kravställare är meriterande Akademisk examen, gärna inom industriell ekonomi eller motsvarande Erfarenhet av att arbeta i certifierade miljöer (t.ex. ISO) och inom ramar med tydliga regelverk Som ledare är du: Tydlig, stabil och trygg i din roll Bra på att skapa ordning och struktur även i högt tempo En naturlig relationsbyggare – både mot personal och kund Handlingskraftig, lösningsorienterad och prestigelös Om siten i Malmö Axess sin anläggning i Malmö är en central hub för hantering, anpassning och distribution av Toyotas fordon. Med kunden på plats varje dag är ert samarbete intensivt och ansvaret stort. Du blir en nyckelperson i att säkerställa att ert arbete håller högsta kvalitet – både för Toyota och för Axess sina medarbetare Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Västerås Helsingborg, Malmö, Kristianstad och Perstorp. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 500 miljoner 2025 med fler än 1100 anställda.
Är du i början av din karriär som utvecklare? Vill du vara med och forma framtidens e-handel i ett bolag där samarbete, innovation och arbetsglädje står i centrum? Hos oss på Eseco får du chansen att utvecklas i en roll där du arbetar nära både teknik och affär. Vi bygger och anpassar moderna affärssystem för e-handelsföretag, och vi söker dig som brinner för programmering och vill växa tillsammans med ett engagerat och kunnigt team. DIN VARDAG Hos oss får du möjlighet att arbeta med programmering i hela utvecklingsprocessen – från idé till leverans. Rollen är varierad och innebär att du är med och utvecklar affärssystem som verkligen gör skillnad för våra kunder. Du får arbeta i en teknisk miljö där innovation, kundnytta och samarbete står i fokus. Exempel på arbetsuppgifter: Backend- och frontendutveckling med teknologier som Java, TypeScript, Vue.js och SQL. Vidareutveckling och kundanpassning av befintliga produkter - vi strävar ständigt efter smartare och mer effektiva lösningar. Implementering, testning, leverans och support till kund. Utveckling av nya funktioner/moduler, t.ex. arbetar vi just nu med att integrera AI-funktionalitet med verktyg som ChatGPT och DeepL. Nära samarbete med utvecklingsteamet och projektledare för att säkerställa kvalitet och kundnöjdhet. Kundsupport – felsökning och lösning av tekniska problem. Samarbete med externa partners för ex. betalningslösningar, webshopar m.m. VARFÖR ESECO? Vi är ett stabilt och lönsamt produktbolag som har stöttat e-handelsbranschen med affärssystem sedan 2001. Här blir du en del av ett företag med en platt organisation, där högt i tak och frihet under ansvar är centrala värderingar. Vi verkar i en dynamisk bransch som ständigt bjuder på nya utmaningar. Vår nyfikenhet driver oss framåt, tillsammans med vårt engagemang för att skapa goda relationer med både kunder och partners. Hos oss får du en gedigen introduktion och möjligheter till utveckling. Vi har kontor i centrala Malmö, nära Malmö centralstation. Vi arbetar onsite och det är viktigt att du trivs med konceptet. Detta främjar kreativitet, effektivitet, vårt kundnära arbetssätt och gör det enkelt att snabbt få hjälp av varandra. Vi blir helt enkelt som bäst under dessa förutsättningar! VEM ÄR DU? Vi söker dig som nyligen har avslutat din högskole- eller civilingenjörsutbildning inom datateknik, systemutveckling eller liknande, alternativt har några års arbetslivserfarenhet efter din utbildning. Det är viktigt för oss är att du har ett starkt intresse för programmering, är nyfiken och driven samt ihärdig i att lösa komplexa problem. Det är meriterande om du har erfarenhet av java som är ett programmeringsspråk vi använder mycket här, erfarenhet av Linux-miljöer samt att du är intresserad av ny teknik som exempelvis AI-funktionalitet. Du kommunicerar obehindrat på såväl svenska som engelska. Som person är du nyfiken och prestigelös, och du trivs med att både lyssna och dela med dig av din kunskap. Du är en lojal och engagerad lagspelare som tar ansvar för ditt arbete. Du brinner för problemlösning, har lätt för att ta initiativ och kommer gärna med nya idéer. VILL DU VETA MER? I den här rekryteringen samarbetar vi med Nexer Recruit. Vill du veta mer, kontakta rekryteringskonsult Jenny Nilsson på [email protected] eller 070-3018279. Välkommen att bli en del av vårt team – vi ser fram emot att höra från dig! OM ESECO Eseco är ett privatägt produktbolag med kontor i Malmö. Vi startade Eseco 2001 efter att ha jobbat som mångårig systemleverantör inom postorder- och distanshandelsbranschen. Vi utvecklar automatiserade och webbaserade affärssystem för morgondagens e-handel och omnihandel. Vårt fokus ligger på att skapa smarta system som sparar tid och pengar för användaren, genom att eliminera dubbelt arbete och ineffektiv hantering. Mer om oss på www.eseco.se.
Profil & bakgrund Vi söker nu fler lagerarbetare till en av våra kunder i Malmö området. Har du erfarenhet av orderplock, godsmottagning eller containertömning – och söker ett jobb med möjlighet till heltid i sommar och start omgående? Då kan detta vara rätt för dig! Om tjänsten Du kommer främst arbeta med att plocka och packa kundorder samt hjälpa till med godsmottagning och container tömning. Arbetet sker på ett tempererat lager. Arbetstiderna varierar, men är främst dagtid (07-16). Orderplock Truckkörning Paketering Container tömning Plastning Krav Truckkort A1-A4, B1-B4 Tidigare erfarenhet av orderplock Körkort & tillgång till bil Kan arbeta under hela sommaren - detta är ett krav Är noggrann, ansvarstagande och trivs i ett högt tempo Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Västerås Helsingborg, Malmö, Kristianstad och Perstorp. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 500 miljoner 2025 med fler än 1100 anställda.
Qura Care söker nu sjuksköterskor för högavlönade uppdrag med hög flexibilitet inom kommun (hemsjukvård och särskilt boende) och primärvård. Det finns både kortare och längre uppdrag vilket gör att du kan välja ett upplägg som passar just dig. Vi erbjuder dig: Uppdrag i hela landet Trygghet och frihet Boenden och resor i samband med uppdrag Tillgänglighet dygnet runt alla dagar i veckan Utvecklingsmöjligheter Utbildningsmöjligheter Egen kontaktperson Uppdragen tillsätts löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Du kan även skicka in en ansökan om du är nyfiken och vill veta mer. Vid intresse maila: [email protected]
Qura Care söker nu sjuksköterskor för högavlönade uppdrag med hög flexibilitet inom kommun (hemsjukvård och särskilt boende) och primärvård. Det finns både kortare och längre uppdrag vilket gör att du kan välja ett upplägg som passar just dig. Vi erbjuder dig: Uppdrag i hela landet Trygghet och frihet Boenden och resor i samband med uppdrag Tillgänglighet dygnet runt alla dagar i veckan Utvecklingsmöjligheter Utbildningsmöjligheter Egen kontaktperson Uppdragen tillsätts löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Du kan även skicka in en ansökan om du är nyfiken och vill veta mer. Vid intresse maila: [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer